Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- SinergyX
- Registratie: November 2001
- Laatst online: 18:10
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft - Wrath Of The Lich King
- World Of Warcraft - The Burning Crusade
- World of Warcraft: Burning Crusade Collectors Edition
- World of Warcraft: Cataclysm
- World of Warcraft Burning Crusade, Collector's Edition
- World Of Warcraft
- World Of Warcraft - Battlechest
- Blizzard
- Warcraft
:strip_icc():strip_exif()/u/41502/breezah.jpg?f=community)
Gecondoleerd. Daarnaast ook nog ziek, dan snap ik wel dat je even geen zin hebt in wow.Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 08:02:
zooo na een poosje ziek te zijn geweest en een sterfgeval in mijn (schoon)familie meld ik me weer in het net!
hoe is het met iedereen hier?heb wel stilletjes meegelezen (dus hoefde gelukkig geen enorme inhaalslag te maken haha) maar was te brak om actief mee te posten..but iam back!
Oe, die summon spel is haast onmisbaar en zeker in een dungeon.Gisteren eventjes mijn exemplaar vd X-53 Touring rocket gescoord wat mij op 71 mounts bracht (pfff de reis naar 100 mounts wordt zwaarder en zwaarder haha) verder nog eventjes mn lock uit het stoff gehaald en de Doomguard questline gedaan (voor die Summon spell) want die had ik nog niet
Ik heb je gisteren nog een whisper gedaan op mijn alt. Waarschijnlijk heb je dat gemist want ik kreeg geen reactie. Eigenlijk was ik van plan om een mage te levelen voor PVP. Alleen op level 11 kon ik de mobs niet fatsoenlijk aan. Dat weglopen bij mijn mob en dan op afstand knallen is toch niets voor mij. Dus vanwege je enthousiaste verhalen toch maar eens een paladin geprobeerd. Ik moet zeggen dat het wel bevalt, wat een sterke class is dat. Ik weet nog hoeveel moeite ik had met deze quest op mijn warrior. Op mijn paladin heb ik hem zo neer.
http://hawvie.deviantart.com/
Verwijderd
met balance bedoel je toch niet Boomkin?Dricus schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:52:
Nog even een Arena "issue", trouwens:
maarja zonde dat er iemand met maar 2 pieces pvp gear rondloopt,dan ben je gewoon een gratis kill en kost het je healer (jou denk ik) gewoon teveel mana om die gast up te houden en tja dan nog de recente healing nerf in pvp erbij dan kan je ieder beetje resilience gebruiken bij je team mates..maar Boomkin is fout imo haha
Lockje of Spriest erbij zou wel leuk zijn denk ik..aangezien het gezegde luid "Hybrids: Jack of all trades,master in none" of een arms warrior maar dat is nog ff afwachten hoe het gaat veranderen in de komende patch/expansion dan schijnt fury helemaal de Warrior pvp spec te worden maar dat is nog niet van toepassing
en gaat het callen goed?en de Target prio's? en de uitvoering van die 2?
- Mektheb
- Registratie: December 2006
- Laatst online: 22:20
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
:strip_icc():strip_exif()/u/202430/458684_q.jpg?f=community)
dat dacht ik dus zelf al, ach dan pas ik het aan op me eigen private serverkhrin schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:10:
[...]
Pas op dit is tegen de EULA van blizzard en kan gedecteerd worden met de spybot (warden) die in WOW zit geintegreed.
die draai ik lokaal op me server waar ik classes en spec's kan proberen en gear kan zien etc.
En de World Envirmont kan filmen voor me movie's zonder dat er mensen in de weg vliegen etc
Yep.Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:48:
met balance bedoel je toch niet Boomkin?
Mjah, toch doet hij het bepaald niet onaardig voor zover ik kan beoordelen.dat is nog steeds 1 vd meest underpowerde classes in pvp,hebben wel een leuke knockback spell maar voor de rest ook niet veel soeps..
Feral Druid.maar je speeld ook wel eens met een resto druid erbij?
De combi is tot nu toe elke keer Holy Pala (ik), Enhancement Shaman en Druid (Feral of Boomkin). Da's dus 1x Cyclone (kan een Feral Druid ook Cyclonen?) en 1x Hex en de Purge inderdaad.dan heb je naar mijn inziens 2x cyclone en dan nog de Purge vd shammy? dan heb je en goede CC en een Buff dispeller dan denk ik toch wel dat er iets aan de Dps scheelt?of dat er gewoon te imba mensen in je battlegroup zitten..
Het zijn geen 2 pieces hoor, wel een paar meer, maar z'n resilience komt niet boven de 500 uit als ik het me goed herinner. Hij heeft trouwens wel een volledige (en goede) PvP set tot z'n beschikking hoor, maar met de PvE gear die hij heeft kan hij veel meer damage doen.maarja zonde dat er iemand met maar 2 pieces pvp gear rondloopt,dan ben je gewoon een gratis kill en kost het je healer (jou denk ik) gewoon teveel mana om die gast up te houden en tja dan nog de recente healing nerf in pvp erbij dan kan je ieder beetje resilience gebruiken bij je team mates..
Mjah, het leuke van ons Arena team is dat we elkaar redelijk kennen (de Shaman is onze GM en ik en de rest van de teamleden zijn officers van onze guild) en dat we eigenlijk heel graag in deze samenstelling door willen, puur omdat we het leuk vinden om samen te spelen.maar Boomkin is fout imo haha
Lockje of Spriest erbij zou wel leuk zijn denk ik..aangezien het gezegde luid "Hybrids: Jack of all trades,master in none" of een arms warrior
We gebruiken Skype.[..]gebruiken jullie een vorm van voice comm trouwens?zoals skype,ventrillo etc?
Het callen en het bepalen van de target prio's kunnen naar mijn gevoel nog wel iets beter. Nu is het vaak (niet altijd) zo dat we degene met de minste HP als eerste pakken. Het is gedeeltelijk ook gewoon een gebrek aan ervaring (bij mij zeker). Naar mijn idee moeten we beter gebruik maken van onze CC mogelijkheden en beter focussen op het dood krijgen van het 1e target. Zodra er 1 dood is, gaat de rest over het algemeen ook vrij snel neer (tenzij we echt zo'n super imba team tegenover ons hebben).en gaat het callen goed?en de Target prio's? en de uitvoering van die 2?
Maargoed, tips van ervaringsdeskundigen zijn welkom
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
- Zeror
- Registratie: September 2003
- Laatst online: 22:04
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg
:strip_icc():strip_exif()/u/92368/crop67f122a4021bc.jpg?f=community)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg
Exitium schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:02:
Ja, met een nieuwe friend. (of nieuwe account die je zelf koopt)

Vooral als je het dan doet net over de rand van Dalaran, zodat 2/3 keer zo ver naar beneden valt in Crystalsong Forest.Radiance schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:07:
Het wel een erg coole mount
Rondje vliegen over Dalaran en dan je passenger ejecten is toch wel erg goed voor de lachspieren![]()
[ Voor 45% gewijzigd door Zeror op 28-04-2010 14:09 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Rondje vliegen over Dalaran en dan je passenger ejecten is toch wel erg goed voor de lachspieren

Mja ik had gisteren ook een tour op die rocket gemaakt met een guildie van me... Verbaasde me wel dat je geen parachutje krijgt als je eruit geknikkerd wordtRadiance schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:07:
Het wel een erg coole mount
Rondje vliegen over Dalaran en dan je passenger ejecten is toch wel erg goed voor de lachspieren![]()
Gelukkig had ik het idee zelf voorgesteld, dus was het wel op een voor mij gunstige plek (maar 50% HP weg). Maar goed, die guildie heeft het evil plan nu wel door, dus voorlopig ga ik ff niet meer mee als passagier
Vanavond weer raid resets, dus kan ik weer lekker verder met m'n warrior en hunter gearen. Dat gaat echt supersnel tegenwoordig!
EDIT@Radiance: Briljant!
[ Voor 11% gewijzigd door Morrar op 28-04-2010 14:43 ]
Dit krijg je in je mailbox met de rocket:Morrar schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:20:
Mja ik had gisteren ook een tour op die rocket gemaakt met een guildie van me... Verbaasde me wel dat je geen parachutje krijgt als je eruit geknikkerd wordt
From: Master Handler Sylvester
Title: X-53 Touring Rocket
TO: Name
FROM: B.O.O.M. Rocket Works
CONTENTS OF CRATE:
-One (1) X-53 Nether-Rocket,
Touring Model
-One (1) Rocket Ignition Key
-One (1) Rear-Mounted Ejector Seat
-Zero (0) Parachutes
Staat dus gewoon netjes in de 'handleiding', kan Blizz in de VS in ieder geval niet aangeklaagd worden voor repair bills
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Met nieuwe RAF natuurlijk wel jaRakkerzero schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:00:
Kan je eigenlijk zo'n Recuit a Friend raket halen als je al een Zhevra mount hebt?
Denk maar weer een raf er bij te nemen, heb nog een mage, rogue en warrior in de lagere lvls die een stuk blijer zouden zijn op lvl60. En mijn knagende altoholism te stillen
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Had sowieso al graag een passengermount gehad en komt mijn droom dan eindelijk uit (ik ben te gierig om ze te kopen
Och, moeten mensen sowieso maar een birthday suit macro nemen.Radiance schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:26:
[...]
Staat dus gewoon netjes in de 'handleiding', kan Blizz in de VS in ieder geval niet aangeklaagd worden voor repair bills
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Nu ben ik dus op zoek naar een geschikte server (PVE) met een leuke social casual guild. Ik vind gezelligheid in een guild belangrijker dan progressie en zie ook weinig in 5 avonden per week raiden. Maar goed, ik begin compleet overnieuw en zoek dus gewoon een gezellige omgeving om dit te doen.
iemand suggesties?
psn-id: Jacman
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
BladefistJacman schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:24:
zo, na een half jaartje geleden gestopt te zijn vandaag toch maar mijn account weer geactiveerd. Destijds tot en met Ulduar geraid als DK Tank toen de guild versplinterde en ik besloot te stoppen. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en heb besloten compleet overnieuw te beginnen als horde zijnde.
Nu ben ik dus op zoek naar een geschikte server (PVE) met een leuke social casual guild. Ik vind gezelligheid in een guild belangrijker dan progressie en zie ook weinig in 5 avonden per week raiden. Maar goed, ik begin compleet overnieuw en zoek dus gewoon een gezellige omgeving om dit te doen.
iemand suggesties?
Burning Blade
Hebben een leuke horde community teminste wat ik me herriner als ik op me alt speel
Realm : Karazhan
side : Alliance
We hebben namelijk een nieuwe social guild opgericht, aangezien we het bestaande guild aanbod niet aansloot met ons idee van een guild.
Wat wij namelijk willen en gaan doen is een werkelijk sociale guild zonder dictators als leider.
En WE gaan de guild samen opbouwen, met vooral gezellig chatten, beetje questen, wat randoms als groep, elkaar trainen /lvl'en en tja, gewoon.. een gezellige club mensen op te bouwen.
Ofwel, als men interesse heeft: zie http://socialites.mmoguildsites.com/
Heb met rogue nu op redelijk goede pve gear zitten ( 5839 ) gs en ook nog eens leuke pvp set
en me hunt zit ook al op 5616 GS met redelijk wat icc25 gear..
ik heb het gevoel dat het allemaal te makkelijk gaat tegenwoordig
Ben beetje klaar met wow en zit zelfs erover te denken om account te verkopen..
ben alleen zo bang dat ik straks weer wil beginnen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
We spend our years as a tale that is told
...Maar mijn character zit op een server met 20/80 Alliance / Horde ratio, da's minder. En een free character migration zit er waarschijnlijk niet in. En nee, ik heb geen zin om 20 euri neer te tellen om mijn character te verplaatsen. Noch om een nieuw karakter te maken op een andere server.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Ik ken hethmr schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:24:
Kben voor het eerst sinds tijden WoW weer redelijk zat..
Heb met rogue nu op redelijk goede pve gear zitten ( 5839 ) gs en ook nog eens leuke pvp set
en me hunt zit ook al op 5616 GS met redelijk wat icc25 gear..
ik heb het gevoel dat het allemaal te makkelijk gaat tegenwoordig
Ben beetje klaar met wow en zit zelfs erover te denken om account te verkopen..
ben alleen zo bang dat ik straks weer wil beginnen
( destroyer of guildrelations is me note ook )
Verder achievments ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !.
Echt geweldig elke x als ik dat flashy geluidje zie krijg ik het warm van binnen !
: gistere in Gchat : I won batterdhilt xD
Me : Oe gz !
Iemand anders : Nice 9k profit for y
Me : LoL its freaking 10 points ! dont sell it !
GM : Mek -_-
Me : SOZ
Misschien heb ik dan wel weer trek om een character te lvlen. Volgens mij heb ik nog wat alts rond lvl 50
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Ja dat kan,Rudolf schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:07:
Ik heb al meer dan een jaar geen wow meer gespeeld, maar heb wel zin om wat te pvp'en. Ik las ergens dat je tegenwoordig ook xp krijgt tijdens het pvp'en. Mijn vraag is, kan je nu een character helemaal naar max lvlen door alleen te pvp'en?
Misschien heb ik dan wel weer trek om een character te lvlen. Volgens mij heb ik nog wat alts rond lvl 50
haha steengoedMektheb schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:01:
[...]
Ik ken het, het geen mij er door heen slaat is guildies pesten ( daar ben ik koning in )
( destroyer of guildrelations is me note ook )
Verder achievments ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !.
Echt geweldig elke x als ik dat flashy geluidje zie krijg ik het warm van binnen !
: gistere in Gchat : I won batterdhilt xD
Me : Oe gz !
Iemand anders : Nice 9k profit for y
Me : LoL its freaking 10 points ! dont sell it !
GM : Mek -_-
Me : SOZ
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Traag, erg traag. Zeker ten opzichte van wat random dungeons, gaat dit echt niet snel.Rudolf schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:09:
Is het ook een beetje te doen voor een casual player?
Mijn shaman en druid heb ik dit erg veel gedaan, als healer kan je best wat puntjes scoren daar. Maar wat ik in 3-4 AV's haalde, haalde ik in 1x in een dungeon. Nadeel dat de wachttijden op de dungeons vrij lang zijn.
Denk dat je het een beetje moet mixen, rested exp voor dungeons, anders de BG's intrekken.
Zolang je weet dat je af en toe moet stoppen en niet altijd met alles kunt "meedoen" door andere prioriteiten en daar geen probleem mee hebt is het een heel goed spel voor casuals.
Het gevaar als casual is om mee te will gaan met de semi of hardcore raiders en dan burned out te geraken in real life of de game zelf.
(Ook focussen op 1 character helpt goed als casual.)
Ooh ik zie dat casual player sloeg op pvp levelen, terwijl ik dacht heel wow gebeuren....
[ Voor 11% gewijzigd door khrin op 28-04-2010 17:21 ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Weet niet op welk level dat is maar als ik op me lvl 56 een holiday BG win dan krijg ik 60K XPSinergyX schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:18:
[...]
Traag, erg traag. Zeker ten opzichte van wat random dungeons, gaat dit echt niet snel.
Mijn shaman en druid heb ik dit erg veel gedaan, als healer kan je best wat puntjes scoren daar. Maar wat ik in 3-4 AV's haalde, haalde ik in 1x in een dungeon. Nadeel dat de wachttijden op de dungeons vrij lang zijn.
Denk dat je het een beetje moet mixen, rested exp voor dungeons, anders de BG's intrekken.
en ja Random BG's gaan ook best snel
Verwijderd
Dan maar hopen dat ie toch op de lijst van FCM ooit komt te staan...YopY schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:39:
...Maar mijn character zit op een server met 20/80 Alliance / Horde ratio, da's minder. En een free character migration zit er waarschijnlijk niet in. En nee, ik heb geen zin om 20 euri neer te tellen om mijn character te verplaatsen. Noch om een nieuw karakter te maken op een andere server.

Tesla M3LR '21
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
ahaha goudLas Vegas schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:09:
Die nieuwe raket is heerlijk om guildies en randoms mee te jennen zeg![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
weet niet of je deze kent maar dies ook goud
0. Hotkey bug! 11/06/2008 05:32:53 PM PST
Ok im new to hotkeying so im most likely doing something wrong.
I can hotkey alt to anything but the function keys. I can do alt+f1, f2, f3 but when i get to f4 it crashes my game EVERY TIME! Its annoying because I have to reset all my hotkeys cuz a game crash doesnt save them. Please fix soon!
Blizzard employ replys
4. Re: Hotkey bug! 11/06/2008 05:48:03 PM PST
............................................________........................
....................................,.-‘”...................``~.,..................
.............................,.-”...................................“-.,............
.........................,/...............................................”:,........
.....................,?......................................................\,.....
.................../...........................................................,}....
................./......................................................,:`^`..}....
.............../...................................................,:”........./.....
..............?.....__.........................................:`.........../.....
............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../........
.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/...........
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}...........
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../............
...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../.............
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”...............
............/.`~,......`-...............................\....../\...................
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__...........
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,....
.....`=~-,_\_......`\,.................................\........................
...................`=~-,,.\,...............................\.......................
................................`:,,...........................`\..............__..
.....................................`=-,...................,%`>--==``.......
........................................_\..........._,-%.......`\...............
...................................,<`.._|_,-&``................`\..............
[ Voor 81% gewijzigd door Mektheb op 28-04-2010 19:31 ]
Helemaal gelijk... met beide. Geweldige dingen. Huh wrom gaat mijn WoW weg met alt+f4?
Ik vind alleen jammer dat je die flying mounts niet overal kan gebruiken (aangezien ik wel een friend heb recruited, hij moet alleen nog ff 2 maand kopen
Anyways.. gisteren ging mn oude guild (ben gekicked vanwege 4 maanden inactief zijn) een raid opzetten naar ToTGC25 en hadden nog wel wat mensen nodig dus kon ik gelukkig mee. Nog geen 2 minuten binnen en ik had alweer een guildinvite te pakken
Daarna nog best wel geluk gehad en 2 items mogen looten die, marginaal, beter zijn dan wat ik nu heb.
Leggings of the Beast [Heroic] en later nog de Lionhead Slasher [Heroic]. Helaas nog geen ICC raids voor mij, maar dat moet goed gaan komen
Voelt weer lekker om zo af en toe te spelen en wat te kletsen met mensen en wat achievements naar binnen te harken. Dat hele hardcore spelen moet/mag/kan ik echt niet meer doen
Grats Damma! Ach, die buff zorgt er alleen maar voor dat mensen meer slacken. Ik weet nog dat we in DC met 5% buff nauwelijks BQL neer kregen, met 10% buff nauwelijks BQL neer krijgen en gisteren met 15% buff kregen we hem wederom pas neer na de enrage (iedereen dood behalve een stel bubbledins). Shit Addon is Shit, alweer krijgen een aantal healers ipv dps een bite mark. Een van de betere dpsérs kreeg helemaal geen bite (en ik ook nietSkillz schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:25:
Gisteravond ICC10 weer in om hopelijk deze week nou eens zelf Professor Putricide om te kunnen leggen. We hadden hem al op 4% gehad en 2% toen ik mee was en ja hoor, nu de 15% buff ipv 10%, dus ja die prof ging nu wel neer. Het geeft me toch een wrange nasmaak. Het voelt een beetje als cheaten imo, maar goed. Vervolgens DW ook maar gered en vanavond de council maar eens gedag zeggen. Het blijft toch een aardig spelletje
Qua loot flinke $$Jackpot$$ gehad gisteren. Er zaten welgeteld 1 DK (4/4 sanctified), 1 rogue (4/4 sanctified), 1 trail druid en 1 mage (moi). Heb zodoende heel goedkoop m'n laatste token kunnen krijgen. Daarbij heb ik ook een nieuwe haste/crit ring van lootship en een nieuwe mainhand van putricide (eindelijk een 264 wapen!). De laatste echt grote upgrade die ik nog kan vinden is de trinket DFO (100+ haste/~500sp
Miniatuur wapens van WoW.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21204
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35648
[ Voor 7% gewijzigd door Macchill op 29-04-2010 08:55 ]
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Gister ICC raid gehad, veruit de laagst gegearde maar was wel blijkbaar 1 van de weinige nieuwe spelers in de guild die wel alles had doorgelezen. Marrowgar ging goed, dame met mana shield liep ook aardig netjes, gunship (lootship) liep het fout. We wilde toch daar heroic doen, maar echt elke keer ging er iets doms mis.
Eerst sprongen beide tanks te vroeg = dood. Daarna ging tank dood aan andere kant, healers konden hem niet bereiken. Toen was het de tank die jetpack vergat, laatste was de andere tank die adds niet goed oppikte. Teruggezet op normal en alles in 1x gedaan.
Saurfang was bijzonder genoeg in 1x dood, meteen de achievement erbij. Helaas ging ik daar vlak voor het einde wel dood, add kregen we niet op tijd dood. Daarna nog een wipe op trash (naja, waar je 1 emblem krijgt) en nog 1 poging op dreamwalker. Daar ben ik Resto gegaan, maar bij begrep aan tactics ging dat heel snel de mist in.
Per saldo wat frost emblems, flinke repairbill maar wel leuke run voor zover. Meest bijzondere was dat er echt niemand boos werd of moeilijk ging doen, wipe en opnieuw. Zondag weer verder
Verwijderd
Is het verstandig om juist op deze need te gebruiken i.p.v. greed?
Als je het nodig hebt voor je main spec altijd need drukkenVerwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:59:
Ik heb even een nogal noob vraag volgensmij als ik in de dungeons ben en er wordt wat gedropt wat ik kan gebruiken en ik doe greed verlies ik constant zelfs iemand die disenchant doet wint het nog. Zeer frusterend zo is me de laatste 3 dagen al volgensmij 7 wapens door de neus geboord en een stuk of 6 armor spulletjes.
Is het verstandig om juist op deze need te gebruiken i.p.v. greed?
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
over het algemeen kun je toch niet needen op gear wat je niet kan gebruiken
13:37
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Dat is pas toch in end content? Afaik kan je in de lagere dungeons gewoon needen op alles?Nibbz schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:14:
inderdaad... ik zeg altijd.. if you need.. need
over het algemeen kun je toch niet needen op gear wat je niet kan gebruiken
Verwijderd
We begonnen met Sarth3d, daarna de weekly gedaan. Daarna maar op weg naar ICC en daar ging alles ook ongelovelijk soepel. (Misschien ook dankzij die extra 15% maar we maakten ook gewoon bar weinig fouten
Festergut en Rotface voor onze nieuwe guild voor de eerste keer down dus een lekker raid avondje.
Gisteravond ff lekker instances gedaan en een beetje gequest op mijn paladin, deze is ondertussen alweer lvl78 zonder echt overdreven veel gespeeld te hebben. Dankzij de eerdere tips die ik gekregen had, FCFLRet oid en /castsequence toegevoegd in de macro en het lijkt nu ok te gaan, als ik me hoofd er een beetje bijhoudt zit ik al snel aan 2k dps, wat me niet slecht leek op lvl 76->78, als ik gewoon een beetje buttons bash zit ik al snel op 1.6-1.8k dps zeker als er wat grotere pulls zijn schiet de dps omhoog, ben alleen benieuwd hoe dit zich vertaalt naar lvl80, of dat dan de hitrating echt parten gaat spelen, heb nu 155 hitrating als ik ff wat items uitwissel maar dit gaat wel tenkoste van mijn crit.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Misschien dus een bugje in andere browsers dan IE of misschien alleen Chrome? Weet niet welke browser jij gebruikt.
Ik kan dit ook bevestigen: gisteren lukte het maar niet om de rocket naar mn main char te sturen (epic flying aanwezig) op Chrome. Vervolgens IE geprobeerd en dat ging direct goed. Lijkt dus een bug te zijn op de site.Radiance schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:40:
Dat had ik ook in Google Chrome, daarna even in IE geprobeert en toen verzond ie de rocket zonder problemen.
Misschien dus een bugje in andere browsers dan IE of misschien alleen Chrome? Weet niet welke browser jij gebruikt.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
NVM ME xDprutser001 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:34:
Over die rocket mount, waar moet je aan voldoen om er gebruik van te maken, ik kan deze namelijk niet naar mijn lvl66 warlock sturen die "150%" flying heeft, moet ik dan perse epic flying hebben? Dat lijkt me een beetje raar. Als ik de rocket wil sturen naar mijn warlock en ik klik deze aan in dat lijstje dan gebeurt er gewoon niets, het beeld lijkt te verversen en de rocket is niet verstuurd.
Gisteravond ff lekker instances gedaan en een beetje gequest op mijn paladin, deze is ondertussen alweer lvl78 zonder echt overdreven veel gespeeld te hebben. Dankzij de eerdere tips die ik gekregen had, FCFLRet oid en /castsequence toegevoegd in de macro en het lijkt nu ok te gaan, als ik me hoofd er een beetje bijhoudt zit ik al snel aan 2k dps, wat me niet slecht leek op lvl 76->78, als ik gewoon een beetje buttons bash zit ik al snel op 1.6-1.8k dps zeker als er wat grotere pulls zijn schiet de dps omhoog, ben alleen benieuwd hoe dit zich vertaalt naar lvl80, of dat dan de hitrating echt parten gaat spelen, heb nu 155 hitrating als ik ff wat items uitwissel maar dit gaat wel tenkoste van mijn crit.
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 29-04-2010 10:49 ]
Haaai mensen, drukke tijd gehad maar wederom tijd voor een postjedeTwisj schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:52:
[...]
Grats Damma! Ach, die buff zorgt er alleen maar voor dat mensen meer slacken. Ik weet nog dat we in DC met 5% buff nauwelijks BQL neer kregen, met 10% buff nauwelijks BQL neer krijgen en gisteren met 15% buff kregen we hem wederom pas neer na de enrage (iedereen dood behalve een stel bubbledins). Shit Addon is Shit, alweer krijgen een aantal healers ipv dps een bite mark. Een van de betere dpsérs kreeg helemaal geen bite (en ik ook niet). Het gaat wel allemaal wat sneller, het is dat men weer zat te prutsen op sindragosa anders hadden we 11/12 in één raidavond kunnen fixen.
Qua loot flinke $$Jackpot$$ gehad gisteren. Er zaten welgeteld 1 DK (4/4 sanctified), 1 rogue (4/4 sanctified), 1 trail druid en 1 mage (moi). Heb zodoende heel goedkoop m'n laatste token kunnen krijgen. Daarbij heb ik ook een nieuwe haste/crit ring van lootship en een nieuwe mainhand van putricide (eindelijk een 264 wapen!). De laatste echt grote upgrade die ik nog kan vinden is de trinket DFO (100+ haste/~500sp). Tijd om maar eens DKP te sparen
Gz met trinkets en wapens hebben wij nooit mazzel (al 3-4 tiers niet!) maar die DFO dropt echt _elke_ keer da's niet normaal. Onze casters klagen niet tho...
Bnet pindle#2913
Alles gecleared tot aan de Professor.
Eerste try was een wipe op 65%, tweede try op 0.3%
Moest nog 37k af, en alleen een pally stond nog....
Vanavond maar weer omleggen die handel
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Dan ligt het dus aan Chrome, deze gebruik ik namelijk ook.Cleetje schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:44:
[...]
Ik kan dit ook bevestigen: gisteren lukte het maar niet om de rocket naar mn main char te sturen (epic flying aanwezig) op Chrome. Vervolgens IE geprobeerd en dat ging direct goed. Lijkt dus een bug te zijn op de site.
Vanmiddag maar ff met IE proberen dan.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
De addon is niet shit, diegene die hem instelt is.deTwisj schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:52:
[...]
Grats Damma! Ach, die buff zorgt er alleen maar voor dat mensen meer slacken. Ik weet nog dat we in DC met 5% buff nauwelijks BQL neer kregen, met 10% buff nauwelijks BQL neer krijgen en gisteren met 15% buff kregen we hem wederom pas neer na de enrage (iedereen dood behalve een stel bubbledins). Shit Addon is Shit, alweer krijgen een aantal healers ipv dps een bite mark. Een van de betere dpsérs kreeg helemaal geen bite (en ik ook niet). Het gaat wel allemaal wat sneller, het is dat men weer zat te prutsen op sindragosa anders hadden we 11/12 in één raidavond kunnen fixen.
Er is een lijst van de mensen in je raid in die addon. Het is de aan de hand van die lijst dat de bijt volgorde wordt vastgesteld door de addon. Komt op mij over dat jullie raidleader die lijst dus niet aanpast.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
"mijn afgelopen 4 dagen boekje".. ofzo..
Zondag: Nadat we in de guild een hoop veranderd hebben, nieuw management, ik ben raid leider geworden en vele nieuwe gezichten uitgenodigd zijn we voor het eerst als een groep wezen raiden. Hiervoor gingen we naar ToTGC 25 man aangezien er verschillende mensen op verschillende ID's in ICC gesaved waren. We hebben hier op het gemak even kennis gemaakt met iedereen en een paar bazen omgelegd, gewoon gezellig avondje dus.
Maandag: Wegens alle verschillende ID's waaronder mensen gesaved waren hebben we op deze dag besloten lekker door te gaan met onze ICC10 heroic groep die we al hadden. Hier op het gemak wat bazen neergehaald totdat we bij de weekly kwamen waar je blood queen moesten omleggen binnen 30 minuten. moeilijkheid op normal, snel princes neerhalen (wat niet erg snel ging), moeilijkheid weer op heroic en blood queen doen, we hadden wat nieuwe mensen in de groep en het ging toch iets lastiger als we gewent waren. Na wat wijzigingen in de groepen en aanpassingen aan de healer kant ging het soepel en lag de queen neer. Helaas hebben we onze 30 minuten niet gehaald.
Nog even snel naar dreamwalker waar we een paar pulls gedaan hebben om 1 van de nieuwe tanks het gevecht te laten zien, en toen de avond afgesloten.
Dinsdag: Geen raid avond op dinsdag, desondanks hadden we de optie opengehouden om verder te gaan met ICC10. ik stond dus netjes op tijd klaar bij de ingang, helaas kwamen er maar 6 van de 10 mensen opdagen en hadden we niet genoeg vervanging om de groep volledig te maken. Even omgelogd maar op m'n priest die nog 1 level nodig had om 80 te worden, dit is uiteindelijk gelukt, nog even wat gear gemaakt en 2 heroics gedaan en dit is het resultaat: http://www.wowhead.com/profile=eu.lightbringer.duranox
Woensdag: Na m'n rondje heroics gedaan te hebben had de guild master de raid groep al opgebouwd, 25 man naar ICC, tis een tijdje geleden maar we waren blij dat we weer gingen. Binnen record tijd de eerste 4 bazen neer (15% buff yay) Toen kwamen we op het punt waar de meeste (15 vd 25) nog nooit waren geweest.... oeps. Goed uitleggen dus wat de bazen doen en toen konden we redelijk makkelijk rottface en festergut neerhalen. Even besproken met het guild management wat we daarna gingen doen, en we besloten toch naar putricide te gaan wat een goede beslissing bleek te zijn. Helaas hebben we hem niet neer kunnen halen, maar je zag dat iedereen die hier voor het eerst was met elke poging beter werd. Uiteindelijk met een goed gevoel de avond afgesloten, en na wat nagepraat te hebben over de avond lekker gaan slapen.
Bloodqueen addon, indeed, je kunt hem ook op Recount based instellen en dat doe ik meestal werkt prima.Zertaxka schreef op donderdag 29 april 2010 @ 12:14:
[...]
De addon is niet shit, diegene die hem instelt is.
Er is een lijst van de mensen in je raid in die addon. Het is de aan de hand van die lijst dat de bijt volgorde wordt vastgesteld door de addon. Komt op mij over dat jullie raidleader die lijst dus niet aanpast.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Moet inderdaad zeggen die addon het wel makkelijker maakt, maar alsnog is de fight als je het weet en kent ook geen probleem.Gohan-san schreef op donderdag 29 april 2010 @ 12:21:
[...]
Bloodqueen addon, indeed, je kunt hem ook op Recount based instellen en dat doe ik meestal werkt prima.
Heb zelf meer gezeur met PP
Maar gistere is onze guild in 10man Heroic begonnen en geloof de 1e 5 bosses neer en vanavond gaan we verder hoop ik een spot kan krijgen
Ging allemaal best goed, geloof dat we alles hebben ge-one-shot t/m BBQ Queen. Ik heb van Lady Deathwhisper de Hoo Staff (http://www.wowhead.com/item=49992) kunnen lotten voor off-spec, en van Rotface nieuwe bracers (http://www.wowhead.com/item=50032). Toen de raid klaar was ook nog even t10 healer head gekocht. Nog een 40 tal emblems, dan komen de t10 gloves en kan ik non-set 264 items gaan inwisselen voor 4t10 voor + 5% bubble power. Dan is het emblems sparen voor nog 3 shadow t10 stukken, en punten sparen voor armor tokens. Naast die tokens resten me nog wat kleinere dingen (251 neck en 245 wand vervangen voor 264 varianten, 1x trinket en 1x boots).
Na de raid even snel een alt-raid-weekly gedaan, dat was Patchwerk en die lag binnen 2.5 a 3 minuten op zn achterste, die weekly raids uit t7-8 content gaan werkelijk helemaal nergens meer over.
Daarna nog 5 randoms (priest, mage, death knight, druid, paladin -> 2x dps, 3x tank deze keer), maar echt random kon ik het niet noemen. 1x Violet Hold op druid tank, 1x UK op priest (was shadow gegaan deze ker, normaal altijd als healer, maar he, nieuwe speeltjes he), en 3x Gundrak voor Mage, DK tank en Pala tank.
Eigenlijk nergens problemen of rare dingen, tot ik als Pala tank in Gundrak aankwam. Zit je in een groep (hoge dps, ging echt nergens over) met een heel erg ongeduldige Mage (en nee, Det was al gelogged) die denk ik vond dat het niet snel zat ging (begon al tijdens de eerste pull eigenlijk). Hij begon dus vrolijk packs te pullen, misschien om mij zenuwachtig te maken. Heb toen maar mn divine plea aangezet en heb er de sokken in gezet. Tien minuten later stonden we weer in Dalaran. Als ze willen dat het snel gaat, kunnen ze het krijgen ook.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
PP Proffesor PutricideGohan-san schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:19:
PP als pallypower? watvoor een gezeur kun je daar nu mee hebben? simpele addon die het leven van paladins een stuk makkelijker maakt! (althans dat vind ik).
100% veilig, en geweldig om te gebruikenThorval schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:40:
Even een vraagje over Zygor levelling guide... is deze veilig? (geen keylogger etc)
en is het wel echt iets.... wil nog steeds een tank beginnen, maar wil er niet te lang over doen om te levellen.
Level je met heirlooms, dan slaat de laatste versie steeds quests over, zodat je niet op level 40 level 30 quests doet.
In mijn ogen de perfecte addon voor het levellen van alt #zoveel
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Als je hem koopt en niet ergens illegaal downloadt is het vast wel veiligThorval schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:40:
Even een vraagje over Zygor levelling guide... is deze veilig? (geen keylogger etc)
Zygor werkt(e) wel lekker iig maar als je quests en gebieden een beetje kent heb je het nauwelijks nodig volgens mij.
Tank levelen: ik neem aan dat je gewoon als dps gaat levelen, anders gaat het of heel traag, of je bent continu in instances en dan heb je geen leveling guide nodig.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ga inderdaad in dps levelen. Wij missen nogal wat tanks in ons guilde dus vandaar dat ik er toch wel een wil gaan maken. Warrior of Pala denk ik zelf aan.SnoeiKoei schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:43:
[...]
Als je hem koopt en niet ergens illegaal downloadt is het vast wel veiligBij illegale downloads heb je nooit garantie he.
Zygor werkt(e) wel lekker iig maar als je quests en gebieden een beetje kent heb je het nauwelijks nodig volgens mij.
Tank levelen: ik neem aan dat je gewoon als dps gaat levelen, anders gaat het of heel traag, of je bent continu in instances en dan heb je geen leveling guide nodig.
Wilde een powerlevel guide proberen, zoals Zygor, om er met een hoge snelheid te komen. Weet niet hoe snel het precies moet kunnen, maar dat zien we wel.
Ik heb mijn warrior vanaf level 1 met sword and board geleveld, en heirlooms waren er nog niet toen. Single mob gaat het inderdaad langzamer, maar je kan grotere happen nemen zonder je te verslikken. ook groep quests waren erg simpel solo te doen. Ik heb ook het gevoel dat mijn warrior een van de snelste levelers was zonder heirlooms mee te rekenen.SnoeiKoei schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:43:
[...]
Als je hem koopt en niet ergens illegaal downloadt is het vast wel veiligBij illegale downloads heb je nooit garantie he.
En ik heb nog nooit een guide gebruikt voor het levelen, en die lijkt me alleen nuttig voor je eerste alts. Ik heb nu 8 level 80's en dan heb je echt geen guide meer nodig, je weet dan echt wel wat je moet doen voor je quests. Ook heeft WoW een soort van ingebouwde guide met al die objectives op de map.
Mijn pally tank heb ik in instances geleveled met af en toe wat quests, zelfde geldt voor mijn druid healer, nagenoeg alleen in instances geweest. Gaat minder snel dan quests, maar ik vond het leuk voor de afwisseling na 6 level 80's.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Als je een warrior maakt is het aan te raden om als Prot te levelen, als paladin is het aan te raden als Ret.Thorval schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:46:
[...]
Ga inderdaad in dps levelen. Wij missen nogal wat tanks in ons guilde dus vandaar dat ik er toch wel een wil gaan maken. Warrior of Pala denk ik zelf aan.
Wilde een powerlevel guide proberen, zoals Zygor, om er met een hoge snelheid te komen. Weet niet hoe snel het precies moet kunnen, maar dat zien we wel.
Met beide classes moet het wel mogelijk zijn om in ~3,5 dag speeltijd 80 te halen, classic zal het traagst gaan probeer in classic wat dungeons mee te pikken omdat de quest rewards over het algemeen bagger zijn.
Ik heb zelf mijn warrior zonder zygor gedaan en het gaat gewoon vlot als je een beetje weet waar de quests zitten, Carbonite is gewoon makkelijk met het questen, questhelper heb ik al een tijd niet meer gebruikt omdat deze toendertijd erg onduidelijk was als het om 'gebieden' ging waar questitems dropte/mobs waren voor de quest. Waar Carbonite een gekleurd vlak op de kaart liet zien gaf Questhelper een 'stipje'.
Mijn paladin zit nu op ~2dagen 21 uur gespeeld op 78, om eerlijk te zijn duurt classic het langst, Outland/Northrend ben je eigenlijk zo doorheen omdat de quests veel meer op 1 plek gefocused zijn, door 1 mob af te maken kun je soms gewoon 3 quests tegelijk completen.
Wat ook wel fijn is, laat jezelf boosten, of als je toegang hebt tot iemand anders account boost je gewoon jezelf lekker, scheelt soms een hoop tijd/frustratie als je in een bepaald gebied komt waar de quests gewoon saai zijn. Laatste tip die ik je kan geven, bewaar minimaal 300 van elke soort 'cloth' die je tegenkomt voor de 'cloth quartermasters' in elke hoofdstad, bewaar eventuele 'hand in' quests voor b.v. pvp zoals die voor AV, deze schalen namelijk met je level, of je levert hem in op lvl51 en krijgt 5000xp of op 70+ en je krijgt 25000xp, rondt level 57 kun je in Lights hope chapel een hoop XP binnentrekken door simpele handins, geloof iets van 15000xp per handin X 7 ofzo.
Queue ook gewoon voor random dungeons, de items die je krijgt als je de dungeon complete zijn best netjes, beter dan elk mogelijk item dat je kan vinden op dat level of als quest reward kan krijgen.
Ik zit zelf nu op 10/10 alle classes horde, ben alleen 2de warlock/hunter aan het levelen omdat ik geen zin had om 2 maanden voor J/L te betalen om daarna nog extra te betalen voor transfer. Alleen pally was enige niet op 80, ook deze stond op 2de account en was geloof ik lvl 60.
De warlock heb ik met RaF geleveled dat gaat helemaal snel.
[ Voor 6% gewijzigd door prutser001 op 29-04-2010 15:18 ]
Vanavond is raiddag #2, gaan we lekker met alts, ben benieuwd! Tenminste... eigenlijk heb ik wel zin in bier op het terras... keuzes keuzes
Bnet pindle#2913
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Ben trouwens ook bezig met de ulduar achievments ! alleen keepers en verzax / yog nog ( dus 7 achievments ) dan heb ik me proto rusted ( ja nu pas i suck ) en de key to algalon !
Is even kijken of ik daar misschien wat mensen mee kan werven zo van nieuwe guildies die joinen en algalon nog niet gedaan hebben die hun starcaller title te geven zodat ze meteen een proefje van de guild admosfeer krijgen.
eergistere trouwens ook "pro raider" rank gekregen zat alweer aan de 185uur ingame dkp tijd
En kan echt letterlijk alles kopen met dkp wat ik wil zonder dat iemand meer heeft.
Dus kom maar op met die tokens ! ( maar ze droppen nooit )
Ik wacht wel op arthas die gaat zoiezo iets voor mij droppen
Verder benieuwd wat er vanavond in het eitje zit ! zal wel weer yolk zijn.
Verder heeft er iemand tip svoor die mr pinchy ? ik heb letterlijk al 16+ uur gevist met allemaal fishing buff's etc en nog nooit 1 gevongen / gezien.
Begint een beetje drama te worden
Stom geluk? Ik had de mijne na 10 casts en 2 keer doosje gebruiken denk ik. Je moet in die highland fishing pools (dacht ik) gaan lopen hengelen.Mektheb schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:58:
Ben benieuwd hoe wij dat vanavond gaan doen met 25 man zou ook wel 11/12 worden en dan lk de hele avond mits er genoeg zijn anders door voor 10man heroic. wat wel nieuw is voor ons.
Ben trouwens ook bezig met de ulduar achievments ! alleen keepers en verzax / yog nog ( dus 7 achievments ) dan heb ik me proto rusted ( ja nu pas i suck ) en de key to algalon !
Is even kijken of ik daar misschien wat mensen mee kan werven zo van nieuwe guildies die joinen en algalon nog niet gedaan hebben die hun starcaller title te geven zodat ze meteen een proefje van de guild admosfeer krijgen.
eergistere trouwens ook "pro raider" rank gekregen zat alweer aan de 185uur ingame dkp tijd
En kan echt letterlijk alles kopen met dkp wat ik wil zonder dat iemand meer heeft.
Dus kom maar op met die tokens ! ( maar ze droppen nooit )
Ik wacht wel op arthas die gaat zoiezo iets voor mij droppen
Verder benieuwd wat er vanavond in het eitje zit ! zal wel weer yolk zijn.
Verder heeft er iemand tip svoor die mr pinchy ? ik heb letterlijk al 16+ uur gevist met allemaal fishing buff's etc en nog nooit 1 gevongen / gezien.
Begint een beetje drama te worden
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Ja daar bij skettis i knowNeelon schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:07:
[...]
Stom geluk? Ik had de mijne na 10 casts en 2 keer doosje gebruiken denk ik. Je moet in die highland fishing pools (dacht ik) gaan lopen hengelen.
ik heb altijd pech met zulke dingen en dat duurt altijd jaren.
Echtal 16uur zitten vissen met soms echt wel 3 uur perdag
Niks echt gewoon niks terwijl ik die coins in dalaran wel allemaal in 1 avond had dat zou dan wel weer geluk zijn.
Ach OOIT
waarom Hoo?[b][message=33915244,noline]
Hoo Staff (http://www.wowhead.com/item=49992)
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Equip: Your harmful spells have a chance to cause you to summon a Val'kyr to fight by your side for 30 sec.
Hoomkin? Is die staff zo goed voor boomkins dan? Ik heb 'm op m'n shadowpriest ook, maar gebruik 'm eigenlijk nooit. Eerst gebruikte ik altijd Abracadaver (wowhead), maar sinds kort heb ik Mag'hari Chieftain's Staff heroic (wowhead) aan m'n arsenaal toegevoegd. Volgens Shadowpriest.com min of meer BiS voor mij (gezien 25M HC voor mij toch niet haalbaar gaat worden, mijn server is te slecht om meer dan één Horde 25M raiding guild te hebben
Hoe dan ook, dat Nibelung apparaat ligt eigenlijk altijd in m'n bags te verstoffen. Had ik wellicht beter Nibelung kunnen gebruiken dan Abra?
Frostbitten is eindelijk in de pocket.
Hoefde alleen nog maar putridus the ancient, echter aangezien deze spawn al vanaf dalaran te zien is had ik niet verwacht hem zo gauw te krijgen. Echter, na een verloren BG spawn ik terug in icecrown, and npcscan vondt hem direct (en nog levend).
Ik er gauw heen, en tagged hem op een totaal verkeerde plek. Putridus en 3 adds op me.
Gelukkig was er een DK die niet afwachtte tot ik het loodje legde en killde de adds voor mij zodat ik putridus af kon maken. Heb hem beloond met 20G vanwege dit gebaar wat tegenwoordig een zeldzaamheid aan het worden is en ben weer een achievement rijker op mijn priest.
*einde dagboek*
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg
Hier is nummer 1:With development on World of Warcraft: Cataclysm well underway, the Screenshot of the Day section on http://www.worldofwarcraft.com will now display unique Cataclysm screenshots every day! We’re capturing images of our favorite new World of Warcraft creatures, characters, and environments, and are eager to share them with you. Be sure to stop by each day for the latest look behind the veil of the expansion’s development progress.
Screenshot of the day: http://www.worldofwarcraft.com/downloads/ssotd/#latest
http://www.worldofwarcraft.com/downloads/ssotd/#1308
Verwijderd
Verwijderd
Side : Alliance
Guilde : Ordo Malificum
Groep samenstelling : 1 prot tank, 1 Holy priest, 1 Arcane Mage en mezelf : Elemental Shaman
En nog een member een Blood Dk die nog volledig gegeared moet worden.
Wij zijn een groep van 5 vrienden die goed gegeared uit de 5-man heroics zijn gekomen
We zijn op een punt gekomen dat HOR heroic "2 fingers in the nose" is geworden en nog enkel gerund wordt voor een aantal items die we nog wel kunnen gebruiken.
Wij zoeken nog mensen die interesse hebben om 10-mans te gaan doen.
Initieel wilden we enkel al de 5-mans doen, maar gezien dat die echt serieus generfed zijn geweest, zijn we na 3 maand er al door.
Wij zijn een casual groep en in 80% van de gevallen spelen we altijd dinsdag en donderdag samen. Maar over het algemeen kan je ons vaker online vinden.
Indien je interesse moest hebben om te joinen je kan altijd een whisper sturen naar :
Tank : Highbeard
Priest : Lowbeard
Shaman : Nobeard
mvg El Duvel aka Nobeard
Besloten om geen progress te doen, alleen heroic modes voor bosses die op farm staan, de rest lekker normal. Zodoende deze week Lich King weer killen omdat het de afgelopen 2 resets er niet van gekomen was.
Heroic: Marrowgar, Gunship, Saurfang, Festergut, Rotface, Dreamwalker en Blood Princess
Normal: Deathwhisper, Putricide en Sindragosa.
Blood Queen hadden we geen tijd meer voor om 23:00. Dat zou dus Donderdag gaan gebeuren, balen want ik zou gisteravond naar een groot feest gaan en dus helaas niet Lich King kunnen killen. Die mistte ik nog steeds.
Donderdag:
Na het douchen besluit ik nog even in te loggen om auctions te checken. Meteen heel /g roepen, ze kwamen 1 DPS te kort, ik had nog 1 uurtje dus maar even mee. Blood Queen heroic en Lich King allebei neergelegd. Mooi, want Lich King 25 achievements mistte ik nog.
Wel grappig, crossbow dropte maar de enigste hunter in de raid was een social die we hadden meegenomen om spots te vullen. Niet slecht gedaan, als social je kingslayer title hebben en de crossbow

Ruimte \o/
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Waar heb je die black hole bags gehaald?Kees schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:43:
Zo, vandaag ook even diep in de buidel getast en 4x black hole bags gehaald. Heb nu 112 bagslots (na een opruimactie nog 50 vrij, voor de opruimactie had ik er 10 vrij) en 180 bankslots. Samen met een mount die met vendors komt ben ik dus klaar voor cataclysm, geen trips naar een settlement om een vendor te zoeken meer
[afbeelding]
Ruimte \o/
Portable Hole heten ze zelfs
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Die shadowmourn op je rug vind ik toch en stuk lekkerderKees schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 15:44:
Haris Pilton, World's End in Shatrah. 3000 gold per 24 slots bag http://www.wowhead.com/item=51809
Portable Hole heten ze zelfs

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Ik weet echt niet wat ik wil spelen, ik heb een 80 paladin en 80hunter, hunter redelijk gegeated en paladin heel slecht gegeared... beide heb ik al tijdje gespeeld dus wil ik wat anders alleen ben ik echt te lui om te lvlen.
Opzich wil ik mijn paladin wel gearen maar op mijn server is er gewoon een teveel aan paladins dus heb ik minder kans om te raiden. Verder vind ik rogue wel leuk maar die zit nog maar op lvl 33
DK is lvl 63 vind ik atm ook wel leuk maar vrees dat ik er weinig mee kan op 80...
wat moet ik doen ;< keuzes keuzes keuzes
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Ja, dan moet je nog flink wat lvlenChubz schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 18:18:
Verder vind ik rogue wel leuk maar die zit nog maar op lvl 80
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg

Dit zal vermoedelijk ergens op Gilneas zijn.

Brill en de Zeppelin tower krijgen ook een update

Swamp of Sorrows
[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 01-05-2010 10:06 ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
inderdaad echt een nieuwe dimensie geeft het aan het spel, ik zat eerst goed te kijken bij het 1e plaatje van IS DIT WEL WOW ?Dricus schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 09:31:
Dat nieuwe water maakt het wel af vind ik hoor. Ziet er echt schitterend uit.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
inderdaad heb er nu al zin in xDjunglebeast schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:18:
Die eerste is blijkbaar Blasted Lands.. Das echt een grote overhaul zeg. En dat water.. yummie.
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg
Is dat The Blasted Lands?junglebeast schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:18:
Die eerste is blijkbaar Blasted Lands.. Das echt een grote overhaul zeg. En dat water.. yummie.
Oh, wacht. De Worgen krijgen daar een stukje zone erbij. Dat zal dan dit wel zijn.
Edit: Het is de nieuwe Tainted Scar in The Blasted Lands

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 01-05-2010 11:49 ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Ben echt heel benieuwd hoe Stormwind eruit komt te zien en of ze eindelijk de gaurds van alle city's upgraden.Rakkerzero schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:47:
[...]
Is dat The Blasted Lands?![]()
Oh, wacht. De Worgen krijgen daar een stukje zone erbij. Dat zal dan dit wel zijn.
Edit: Het is de nieuwe Tainted Scar in The Blasted Lands
[afbeelding]
wat is een black hole voor bag eigenlijk? kon het nergens op wowhead vindenKees schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:43:
... Zo, vandaag ook even diep in de buidel getast en 4x black hole bags gehaald...
[ Voor 7% gewijzigd door Ketho op 01-05-2010 13:16 ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Haris pilten in shattrah verkoopt die 24 slot bagKetho schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:15:
[...]
wat is een black hole voor bag eigenlijk? kon het nergens op wowhead vinden
Verwijderd
http://www.wowhead.com/item=51809Ketho schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:15:
[...]
Zelfde link, als die van een paar posts boven je. Misschien een tip om het topic beter door te lezen
Was een foutje, die dingen heten 'Portable Hole'Ketho schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:15:
[...]
Dit topic is gesloten.