Ja dat is bij ons ook zo, ik heb een weekelijkse pug in elkaar gedraaid die elke zondag met me er heen gaan.khrin schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:40:
Ik weet echt niet wat te doen met dat achievement. Heb alleen nog Yogg+1 over, maar mijn vorige guild is uit elkaar gevallen voor we daar waren.
Mijn huidige guildies zijn niet allemaal in ulduar geweest, dus de hele leercurve moet herbeginnen (lees mimiron hardmode)
Vooral lastig nu iedereen op icc hardmode aant focussen is.
En ook allemaal mensen die het voor de 1e x doen en tot nu toe zijn we tot en met thorim gekomen en alles gedaan en gehaald.
Outgearen alles te erg dus wel logisch opzich, maar goed mijn guild is ook bezig met icc etc.
Maar ICC doet me geen ruk arthas is in mijn ogen veel minder dan yog / observer.
Het gevecht is dan wel weer tof en de cinematic wat er bij hoort. maar verder boeit het hele ICC me niks het voelt aan als SSC tof maar het net niet helemaal.
En nee ik ben geen kingslayer op 25man of 10 man, ik ga nooit met onze 10man mee ( die hem wel elke week killen ) en op 25 man zijn we op 11/12
Tis zoiezo niet makkelijk mensen te krijgen die wat willen doen, ik ken een hoop mensen die onder het motto vallen van.
Ik heb het al dus waarom zou ik mee gaan ?.
Ach ja echt raiden in deze uitbreiding heb ik niet gedaan zoals echt hardmodes of iets. ik heb het wel gedaan maar vaak laaat in vergelijking ( bij ons trouwens op de hele server zo )
TBC blijft et toch voor mij