Acties:
  • 0 Henk 'm!
khrin schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:40:
Ik weet echt niet wat te doen met dat achievement. Heb alleen nog Yogg+1 over, maar mijn vorige guild is uit elkaar gevallen voor we daar waren.
Mijn huidige guildies zijn niet allemaal in ulduar geweest, dus de hele leercurve moet herbeginnen (lees mimiron hardmode <3)

Vooral lastig nu iedereen op icc hardmode aant focussen is.
Ja dat is bij ons ook zo, ik heb een weekelijkse pug in elkaar gedraaid die elke zondag met me er heen gaan.

En ook allemaal mensen die het voor de 1e x doen en tot nu toe zijn we tot en met thorim gekomen en alles gedaan en gehaald.
Outgearen alles te erg dus wel logisch opzich, maar goed mijn guild is ook bezig met icc etc.
Maar ICC doet me geen ruk arthas is in mijn ogen veel minder dan yog / observer.
Het gevecht is dan wel weer tof en de cinematic wat er bij hoort. maar verder boeit het hele ICC me niks het voelt aan als SSC tof maar het net niet helemaal.
En nee ik ben geen kingslayer op 25man of 10 man, ik ga nooit met onze 10man mee ( die hem wel elke week killen ) en op 25 man zijn we op 11/12 :P. ( zeg het maar voor het geval dat )

Tis zoiezo niet makkelijk mensen te krijgen die wat willen doen, ik ken een hoop mensen die onder het motto vallen van.
Ik heb het al dus waarom zou ik mee gaan ?.

Ach ja echt raiden in deze uitbreiding heb ik niet gedaan zoals echt hardmodes of iets. ik heb het wel gedaan maar vaak laaat in vergelijking ( bij ons trouwens op de hele server zo )
TBC blijft et toch voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
khrin schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:40:
Ik weet echt niet wat te doen met dat achievement. Heb alleen nog Yogg+1 over, maar mijn vorige guild is uit elkaar gevallen voor we daar waren.
Mijn huidige guildies zijn niet allemaal in ulduar geweest, dus de hele leercurve moet herbeginnen (lees mimiron hardmode <3)
Zo heeft mijn shaman helemaal geen achievement in Naxx, Ulduar of ToC (ok ToC10 tot laatste boss, maar dat is afaik geen achievement). Je moet echt een pug of soortgelijk tegenkomen die aantal achievements wil gaan doen, anders zullen ze tot ver in cataclysm altijd leeg blijven :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo iedereen

is er iemand die mij kan helpen?
Ik heb een 72 frost mage, beneden level 70 deed ik meestal het meeste damage in de random dungeons (vooral dankzij blizzard bij meerdere mobs). Eens boven 70 hing ik telkens onderaan in dps.

Ik heb dan een tweede talent tree gekocht en ben de fire lijn gevolgd. Daar doe ik zo mogelijk nog slechter in.
Tegen dat ik de mobs heb geselecteerd zijn ze er ver aan en moet ik nog beginnen casten :)
Mssch helpt een macto /assist naam tank al?

Alvast bedankt voor reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Het beste kun je voor arcane gaan.

Dat is gewoon arcane blast > arcane blast > arcane blast > arcane barrage (en weer van het begin tenzij je missile barrage proc krijgt natuurlijk). Dat moet zo'n 2,5k dps zijn op een lvl72 mage met goede spreiding van cd's. Dus pull 1 trinket, pull 2 trinket, pull 3 arcane power enzo.
Daarbij op boss (of gewoon dingen die te traag neer gaan, maar denk niet dat je die tegen komt als trash) ervoor zorgen dat je een slow op houd met bv frostbolt (dus voor debuff) voor torment of the weak's 12% buff. Dan heb je in totaal 4 cooldowns die je kan verspreiden om je dps constant hoog te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mmmh is undead nog steeds het beste pvp race voor priests? Las dat die ability van undeads nu een cd shared met trinkets?

En priest racial spells zijn ook niet meer racial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
Mooi, met een ICC25 'pug' (wel met invites/vaste groep) vandaag Lanathel dood dankzij de 15% buff (en 8 seconden op berserk over!. Daarna Putricide gedaan voor het eerst. De eerste try had de 3e tank niet gehoord dat hij moest tanken, dus kreeg ik samen met de andere tank erg veel stacks. Wipe op 1,5 miljoen. De tweede poging direct down.

We begonnen vandaag wat laat en waren ook iets eerder gestopt, volgende week kunnen we de volgende stap nemen naar Sindragosa. Erg nice, zeker voor een raid die we slechts één dag in de week doen. En als de Sindragosa neerkrijgen heb ik tenminste weer iets om voor te rollen. Want qua gear kan ik alleen het schild gebruiken van Lanathel of de trinket van Sindragosa.

Er dropte verder ook van de 9 marks slechts 1 paladin mark. En op die ene mark rollde 12 mensen!! De halve raid!! We hebben 2 protection paladins, 2 holy paladins, 4 retribution paladins, 2 priests en 2 warlocks. Verschrikkelijk wat dat betreft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Myrdreon schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:32:
Het beste kun je voor arcane gaan.

Dat is gewoon arcane blast > arcane blast > arcane blast > arcane barrage (en weer van het begin tenzij je missile barrage proc krijgt natuurlijk). Dat moet zo'n 2,5k dps zijn op een lvl72 mage met goede spreiding van cd's. Dus pull 1 trinket, pull 2 trinket, pull 3 arcane power enzo.
Daarbij op boss (of gewoon dingen die te traag neer gaan, maar denk niet dat je die tegen komt als trash) ervoor zorgen dat je een slow op houd met bv frostbolt (dus voor debuff) voor torment of the weak's 12% buff. Dan heb je in totaal 4 cooldowns die je kan verspreiden om je dps constant hoog te houden.
Dan zou het nog moeten zijn; ab, ab, ab, ab (4x), en vervolgens arcane missiles. (soms een ab of 2 meer als je geen mb proc hebt, om het toch proberen te triggeren.) Daarnaast blijf je als arcane gewoon van Arcane Barrage af (tenzij in movement) en al helemaal van frostbolt, alle tanks applyen een debuff (casting time/swing/movement) zinloos om dit in een random überhaupt te casten. En buiten randoms sterven mobs toch snel genoeg.

Warriors: Thunder Clap
Paladins: Judgements of the Just
Druids: Infected Wounds
Death Knight: Icy Touch

Vaak sterven mobs in randoms ook al voor je 4 stacks van AB hebt, maar dan is de truc juist om tijdens je 2de of 3de ab cast alvast met TAB een nieuw target uit te zoeken en vervolgens verder te gaan met je rotatie.

Glyphs:
Major -> Molten Armor, Arcane Blast, Arcane Missiles (voor het levelen is die van evocation ook wel lekker, weinig downtime) wissel die in met de Glyph van Arcane Blast.
Small -> Intellect, Slow Fall, (Zelf gebruik ik als laatste die van Fire Ward) Die werkt ook echt zonder dat je in een specifieke talent gespect bent.

Dus als je een fire mob tegen komt (of bent er aan het levelen, hou je fire ward aan.) + Dat je dan nog een kans hebt dat de spell gereflect word.

[ Voor 25% gewijzigd door whyz op 05-05-2010 09:15 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Gisteravond met m'n broertje lekker ff wat gear verzamelen!!
Ik denk dat ik maar switch van shaman naar iets wat plate kan dragen..

Ik noem op (allen heroic ofcourse): Trial of the Champion, Halls of Reflection, Pit of Saron, Forge of Souls.
Uit alle bosses daar heb ik welgeteld 1 item kunnen gebruiken, de rest was plate-plate-plate-sword-plate-plate-trinket!!-plate-plate, en 1 trinket voor m'n offspec (healen).
Daarna uit frustratie maar Maraudon, Razorfen Downs en Dire Maul gedaan, voor de achievements..
Alleen op een gegeven moment was het 12 uur, en vondt ik het wel welletjes..

al met al GEEN productieve avond voor mij geweest dus... :-( :'(

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* Spoiler *

Als je een ingame model van Deathwing nog niet wil zien, klik dan niet op onderstaande link.

Ingame model van Deathwing (uit de Alpha):
- http://i43.tinypic.com/14skshw.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Rakkerzero schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:12:
* Spoiler *

Als je een ingame model van Deathwing nog niet wil zien, klik dan niet op onderstaande link.

oei die is vet!!!!!1111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nais ! Alleen toch dat water... Zoveel beter vind ik het er niet uitzien. Waarschijnlijk ook omdat dat scheelt per gebied. Een strand met water is natuurlijk doorzichtiger / blauwer, als een gracht in Stormwind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Rakkerzero schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:12:
* Spoiler *

Ik had hem groter verwacht. :|
Ik neem aan dat dat nog moet worden gedaan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:22:
Nais ! Alleen toch dat water... Zoveel beter vind ik het er niet uitzien. Waarschijnlijk ook omdat dat scheelt per gebied. Een strand met water is natuurlijk doorzichtiger / blauwer, als een gracht in Stormwind.
Het blijft een alpha-release.. Misschien is deze een stukkie lichter dan de uiteindelijke versie.

Via wie heb je trouwens dit plaatje Rakkerzero?? O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Macchill op 05-05-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Muskalade schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:26:
[...]

Ik had hem groter verwacht. :|
Ik neem aan dat dat nog moet worden gedaan. :X
Hoe groot wil je hem hebben? Je kunt nu net over zijn teennagel heenkijken schat ik. Die brug en beelden zijn best wel fokking groot.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:28:
[...]

Hoe groot wil je hem hebben? Je kunt nu net over zijn teennagel heenkijken schat ik. Die brug en beelden zijn best wel fokking groot.
Je bent net zo groot als het topje van zijn teen.

Check dit aangepaste screenshot maar

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 05-05-2010 10:53 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
he, ze hebben ook nieuwe lantaarns geplaatst!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

LUI v3 is uit _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/9ri0ax.jpg

http://www.wow-lui.com/

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
about time :D
Vanavond na mijn werk eens lekker mee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Rakkerzero schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:47:
[...]

Je bent net zo groot als het topje van zijn teen.

Check dit aangepaste screenshot maar
Nou dat bedoel ik dus. Daarmee is dit met ruime voorsprong de grootste draak in WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Macchill schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:28:
Via wie heb je trouwens dit plaatje Rakkerzero?? O-)
Staat op het forum van MMO-Champion. Ik ben daar actief onder de naam Zeror :)
Cataclysm Friends & Family Alpha Update

Apparently, a few people are interested in that "Cataclysm" thing and I guess it's time for an update of what's going on.

The Alpha is protected by a Non-disclosure agreement, which basically means that anything I could post could get me sued. I'm not saying it will happen, Blizzard has been fairly forgiving with everything posted on the site in this past but I think you will understand that I cannot just post everything I find without checking a few things first.

For the moment, Alpha related posts on the forums aren't moderated (it would be stupid to think we can moderate all the posts about it) but people trying to scam or spread false rumors will be rewarded with a 3 months ban from the forums. Anyone linking or advertising emulation/cheating sites will be permanently banned from the forums.

And because you're all going to ask anyway, yes, the Deathwing model posted everywhere on the forums is real.

[ Voor 76% gewijzigd door Zeror op 05-05-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:11

Osxy

Holy crap on a cracker

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ben al lange tijd LUI 2.0 gebruiker dus ben erg blij met deze release!

Heb gelijk maar 5 euro gedoneerd, is het echt wel waard.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Dus in cata zijn we alleen maar bezig met idiote grote draken en dragonkin om te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RichardvdD schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:10:
Dus in cata zijn we alleen maar bezig met idiote grote draken en dragonkin om te leggen?
Nee. Ook elementals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vergeet de Twilight's Hammer clan niet:
http://www.wowwiki.com/Twilight%27s_Hammer_clan
http://www.wowwiki.com/Twilight_Highlands

* NMe mept Mektheb. :(

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 05-05-2010 12:42 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
SnoeiKoei schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:21:
[...]

Nou dat bedoel ik dus. Daarmee is dit met ruime voorsprong de grootste draak in WoW.
Nou.. ruim.. Alexstrasza is ook enorm bij de wrathgate. En gezien de art zijn ze redelijk aan elkaar gelijk in grootte: http://static.mmo-champio...ril/WoW2_1600x1200_US.jpg

Even erheen gevlogen. En nee, ook bij haar kom ik niet over haar nagels uit ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Kees op 05-05-2010 13:07 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had juist uit een eerder bericht begrepen dat Neltharion zo groot als een stad zou worden. Ik weet niet meer hoe officieel dat bericht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:17:
Ik had juist uit een eerder bericht begrepen dat Neltharion zo groot als een stad zou worden. Ik weet niet meer hoe officieel dat bericht was.
Gnome stad? Dan ben je er namelijk zo. :P

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Macchill schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:53:
he, ze hebben ook nieuwe lantaarns geplaatst!!
Ja had het ook gezien, en volgens mij zijn de meeste doodles (ofzo) aangepast met nieuwe textures e.d. Ziet er allemaal iets minder hoekig uit.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:17:
Dat is nog steeds. Dat bericht ging over de omvang van Deathwing in de Cinematic intro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Vinden jullie dat leuk? Ik vind de rode lijn in WotLK wat betreft Arthas/Lich King etc. erg vet. Ik heb op WoWwiki een beetje rondgebladerd over Cataclysm, maar het hele verhaal/lore trekt mij niet zo, als absolute Warcraft-leek. Als ik nu een beetje blader door de Cataclysm pagina's zie ik alleen maar termen als skywall, elemental plane, deepholm, titans, verschillende dragonflights,. allemaal dingen waar ik nooit echt iets over gehoord heb. :P

Ik kan trouwens nergens terugvinden waardoor de 'Cataclysm' nou is ontstaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Divak op 05-05-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakkerzero schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:26:
[...]

Dat is nog steeds. Dat bericht ging over de omvang van Deathwing in de Cinematic intro.
Zo groot vind ik hem niet, een stad is toch wel iets groter dan dat ingame plaatje:

Dit plaatje, had je niet eens de helft van z'n nagel geweest :P
Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20090822094502/wowwiki/images/thumb/8/87/Deathwing_Cataclysm_3.jpg/800px-Deathwing_Cataclysm_3.jpg

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Ossi schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:11:
[...]

Voor pala's geldt hetzelfde inderdaad. Geen incoming hits, betekent geen heals wat en dus geen mana. Plus je kan geen gebruik maken van Blessing of Sanctuary wat ook voor mana return zorgt. Als ik offtank op 1 target gooi ik er ook alleen maar Shield en Hammer of the righteouss op anders raak ik heel gauw door mijn mana heen.
Je hebt gelijk, maar voor een pala tank is het stukken minder erg.

Een pala heeft een mana pool die langer uit te buiten is dan een warrior (of druid) zonder rage.

Ook kan een pala de Divine Plea steeds verlengen, en tenslotte Judgement of Wisdom. Glyph of Divine Plea combineert hier goed mee, en Glyph of the Wise is handig voor als je OOM raakt (moet er wel op je gehakt gaan worden). Dit, plus AoE threat, maakt een pala een uitstekende OT, en is de reden waarom een rage gebaseerde tank de MT wil zijn.

Het hangt ook af wat de OT moet doen: moet-ie er staan vanwege bijv cleave, is-ie de 2de (of 3rde) die taunt, moet-ie adds oppikken. En wat de MT moet doen: moet-ie interrupten? Een DK bijvoorbeeld, is uitstekend in interrupten met mind freeze en strangulate. Die zet je dan liever op Jaxx ipv de druid die de adds best aardig kan swipen. Als ik raid dan zet ik de warrior vrijwel altijd op MT. Op gunship vliegt de warrior naar het andere schip; de pala/druid/DK blijft thuis!

Het mooie van Divine Plea is dat-ie voor een healadin ook nuttig is. Aangezien een pala healer een grote mana pool heeft. is 25% (in combat) regain van mana pool over 15 sec behoorlijk wat. Helaas is de downside minder goede heals. Dat moet je dus goed timen, voor lief nemen, of after combat heb je minder downtime.

(Disclaimer: Heb nog geen warrior tank; wel ICC geared DK/druid/pala tank.)

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Als Paladin tank heb ik in ICC geen seconde last van mana-problemen, bij geen enkele boss. Als je aan het offtanken bent is het niet echt handig om spells als Consecration, AS of Holy Wrath te gebruiken. Al je andere spells kosten daarentegen erg weinig mana en met Divine Plea krijg je dat wel makkelijk terug.

En als je in een random heroic last hebt van mana problemen kan je meer pullen. En als dat geen optie is (bossfight of wat dan ook), draai je je char gewoon even met je rug naar de mobs toe, dan krijg je een paar hits (die niet geblocked/dodged/parried kunnen worden) en healt de healer je -> en krijg je dus weer mana terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:24:
Vinden jullie dat leuk? Ik vind de rode lijn in WotLK wat betreft Arthas/Lich King etc. erg vet. Ik heb op WoWwiki een beetje rondgebladerd over Cataclysm, maar het hele verhaal/lore trekt mij niet zo, als absolute Warcraft-leek. Als ik nu een beetje blader door de Cataclysm pagina's zie ik alleen maar termen als skywall, elemental plane, deepholm, titans, verschillende dragonflights,. allemaal dingen waar ik nooit echt iets over gehoord heb. :P

Ik kan trouwens nergens terugvinden waardoor de 'Cataclysm' nou is ontstaan.
Ja :)
I LOVE IT <3
Who: Neltharion the Earth-Warder, aka Deathwing the Destroyer.

What: Colossal, nearly-molten black dragon. Officially a Dragon Aspect, one of five sent to guard ancient Kalimdor by the Titans. He's also the head of the Black Dragonflight.

History: Neltharion was the dragon aspect of the earth and the deep places of Azeroth. Along with his fellow aspects, Alexstrasza, Ysera, Nozdormu, and Malygos, he was created and given power by the Titans so he could watch over Azeroth. At first, he did a good job. But then he discovered the prison of some of the Old Gods of Azeroth, and they began speaking to him. They convinced him that if he destroyed all the other races on Azeroth, he could rule the world with his dragonflight and keep Ysera and Alexstrasza as what would amount to draconian sex slaves.

The Old Gods convinced Neltharion to create an object called the Dragon Soul. With the help of goblins, he forged a great golden disc deep within the earth. Neltharion put part of his own blood and the essence of a demon of the Burning Legion in the disc, and then shielded it magically so the other dragons couldn't see what was inside. He then convinced the four other aspects to donate some of their powers to the Dragon Soul, telling them it would be a great weapon to defeat the Burning Legion.

All the dragonflights headed for the city of Zin-Azshari, where the night elves and the Burning Legion's demons were fighting it out. As promised, Neltharion channeled his power through the Dragon Soul to kill most of the demons. However, it also killed most of the night elves. Then Neltharion turned to the other dragons and essentially said, "By the way, I was the only one who didn't put any of my power in here, so I'm now stronger than you. And you know what would be awesome? Me ruling the world." The other dragons attacked him, but he used the Dragon Soul to kill most of the Blue Dragonflight and paralyze everyone else, except Alexstrasza, who Neltharion kind of had a thing for. Neltharion's appearance changed from a normal dragon into a big fiery demon dragon, and he was reborn as Deathwing the Destroyer.

After this battle, the four other aspects hid themselves, along with their dragonflights. The Dragon Soul (now known as the Demon Soul) was killing Deathwing, so he had the goblins forge him some adamantite armor to keep him from being torn apart. But before he got a chance to use the Demon Soul again, Malfurion Stormrage snuck into Deathwing's lair through the Emerald Dream and stole the Demon Soul. The Demon Soul went on to have many great adventures with Malfurion and Illidan that we're not going to get into here, but after the defeat of the Burning Legion the other four aspects sealed it up and Malfurion hid it so that Deathwing couldn't use it anymore.

Deathwing waited for ten thousand years, causing a lot of earth-related havoc in the meantime. Near the end of the second war (the one with the Horde attacking everything), Deathwing snuck across to Draenor and hid some eggs, which became the Netherwing Flight. After he got back, he discovered the location of the Demon Soul. He decided that if he couldn't use it to destroy the world, then someone ought to. He used a goblin servant to give the artifact to the orcs of Grim Batol, who used it to enslave Alexstrasza and the Red Dragonflight. He then tried to maneuver a human mage, Rhonin, and some of his companions in a complicated plot to get the orcs to move Alexstrasza and her eggs out of Grim Batol. There, he figured, he could capture or kill Alexstrasza and steal some of her eggs to raise as his own. He also posed as Lord Daval Prestor and became King of Alterac, in sort of a secondary plot to destroy the Alliance from within. But in the end, Rhonin destroyed the Demon Soul and Deathwing

What he's up to now: While players haven't encountered Deathwing for some time, he's been quite busy. According to Night of the Dragon, Deathwing has been hidden away from the prying eyes of the other Aspects and attempting to create the ultimate Dragonflight with which to conquer (or destroy) Azeroth. His son, Nefarian, was unsuccessful in creating the Chromatic Dragonflight army, thanks to player intervention, but Deathwing has learned from his son's failure. The Netherwing flight of Outland is physiologically different from other drakes, the result of Black Dragonflight eggs being exposed to the twisted energy present on the chaotic planet, and Deathwing has discovered their unique powers. Night of the Dragon sees Deathwing successful in his attempt to fuse Black Dragons with Nether Dragon essences, resulting in the dangerous Twilight Drakes seen in Wyrmrest Temple's Obsidian Sanctum. While players are successful in destroying the clutches of eggs there, as well as their keepers, Sartharion and his drakes, Deathwing has access to other eggs of all of the various flights in Grim Batol. His artificially-created leviathan of a son, Dargonax, was also destroyed, along with his prime consort Sinestra. But Deathwing was never truly defeated, and nor did he ever rest.

Having retreated to the elemental plane of earth, Deepholm, Deathwing planned his full and devastating revenge against not just his fellow Aspects, but the entire planet of Azeroth. Erupting through the ceiling of Deepholm, Deathwing brought about the Great Cataclysm -- forever changing the face of Azeroth and its people. Bringing untold destruction in his wake, he took flight to the Red Dragonflight's former prison, Grim Batol, and began to calculate the true end of all living things on Azeroth -- possibly sparing the Twilight's Hammer Clan, who now serve only him.
rede ik niet de link heb gezet is, omdat het ook leuk lees materiaal is voor mensen op het werk :)

[ Voor 77% gewijzigd door Mektheb op 05-05-2010 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
RichardvdD schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 19:08:[..]

En als je in een random heroic last hebt van mana problemen kan je meer pullen. En als dat geen optie is (bossfight of wat dan ook), draai je je char gewoon even met je rug naar de mobs toe, dan krijg je een paar hits (die niet geblocked/dodged/parried kunnen worden) en healt de healer je -> en krijg je dus weer mana terug :)
Da's een goeie idd. Komt door Spiritual Attunement.

Btw, welke meta gem is beter voor een pala tank of warrior tank: Eternal Earthsiege Diamond of Austere Earthsiege Diamond? Voor een dk of druid is de keuze simpel (geen shield). Het is ook de vraag of je de defense nodig hebt om defcap te bereiken.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk niet naar de def rating of de stamina van de gems, die valt makkelijk elders anders weer in te halen. Het gaat om de extra armor (Austere) of de extra block value (Eternal). Een tankadin heeft dankzij talents al extra block value en armor is een gegarandeerde damage reduction dus ik zou voor de Austere gaan. De Eternal geeft wel extra threat dus die komt van pas als de rest van de party/raid voortdurend de monsters van je af jatten.

En nu we het toch over Paladins hebben: ik ga een poging wagen met Holy PvP, iemand met ervaring die mij daar wat meer over kan vertellen? Ik heb gehoord dat je nergens zo goed leert healen als in PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/14e5eys.jpg

Ik heb zojuist een heel raar object geloot tijdens minen in Ungoro. Een Teleport Stone. Die geeft het priest redemption effect. Nergens op thottbot of wowhead is daar info over te vinden. Als ik het use krijg ik ook een 'item not found' melding en het kan niet in chat gelinkt worden.

Was het maar een legendary zoals die talisman ooit... Maar wat zou dit zijn? Een cataclysm object per ongeluk in deze release? Een corrupt geraakte database tabel?

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huh!? Vaag dat je dan zo'n item vind. Heb je al contact gezocht met een GM? Wellicht dat die je er meer over kan vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Rakkerzero schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:54:
Huh!? Vaag dat je dan zo'n item vind. Heb je al contact gezocht met een GM? Wellicht dat die je er meer over kan vertellen.
Ticket staat open ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
FunkyTrip schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:42:
[afbeelding]

Ik heb zojuist een heel raar object geloot tijdens minen in Ungoro. Een Teleport Stone. Die geeft het priest redemption effect. Nergens op thottbot of wowhead is daar info over te vinden. Als ik het use krijg ik ook een 'item not found' melding en het kan niet in chat gelinkt worden.

Was het maar een legendary zoals die talisman ooit... Maar wat zou dit zijn? Een cataclysm object per ongeluk in deze release? Een corrupt geraakte database tabel?
Dat is wel heel raar. Lijkt net alsof dit een item is wat verbonden is aan een priest skill.. Zit wow zo in elkaar dat een spell gewoon een item triggert? Dat komt op mij nogal vaag over, zou het eerder andersom verwachte bij on use dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die LUIv3 ziet er interessant uit gebruik op dit moment TukUi v10 echt een hele goede, standaard package gebruikt (verbruikt) minder dan 1mb memory , maar ga morgen deze LUIv3 eens installen en kijken of het wat is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De naam en het effect hebben ook niks met elkaar te maken, erg raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Dat lui v 3.0 zit inderdaad aardig in elkaar, alleen vind ik het zelf wel even wennen als ik het wil aanpassen (ben kgpanels gewend en niet oUF), verder al wat kleine bugs gevonden (nieuwe chatwindows worden verwijderd na een reloadui en fortewarlocks spelltimers zijn niet aanpasbaar via /fx - verder zeer netjes: vooral de makkelijke installatie.)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Laatst online: 08-09 01:28
[afbeelding]
Vervelend dat het niet in chat gelinkt kan worden .. maar probeer eens GetContainerItemInfo()
Lua:
1
2
/dump GetContainerItemInfo(0, 1);
/dump (select(7, GetContainerItemInfo(0, 1))); -- (geeft alleen het 7e argument weer)
Dit geeft je de informatie over de item die helemaal links bovenin je normale Backpack zit (slot 1)
wat ik denk dat er dan uit zal komen:
  • [1]="Interface\\Icons\\INV_Gizmo_GoblingTonkController"
  • [7]="|cffffffff|Hitem:xxxxx:0:0:0:0:0:0:0:80|h[Teleport Stone]|h|r"
xxxxx is de Item ID; die kan je dan weer op wowhead nachecken met bv. http://www.wowhead.com/item=xxxxx
Sommige items/npcs worden niet op wowhead weergegeven in de Search; bv. http://www.wowhead.com/npc=23472

Edit: makkelijkere manier: GetItemInfo() het werkt niet als je de item zelf niet in je bags hebt :'(
Lua:
1
/dump GetItemInfo("Teleport Stone");

[ Voor 11% gewijzigd door Ketho op 06-05-2010 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Erg vette avond gehad zeg!

Weekly bleek Marrowgar te zijn :/
Ik een beetje balen, want moet nog 1 weekly for skeleton key trinklet.

Dacht ik daar dus even nog niet klaar voor te zijn,
Zag een groep en ik melde me maar, ja zit niet zo super in de gear als jullie (volgens RL rest rond 5.7kGS en ik zat op 4.6K)
Maar ik mocht mee, MT een DK die me steeds hielp met nog ff briefen beforehand (heb wel icc filmpjes gekeken, maar nog nooit binnen geweest)

Trash gaat prima, en DK zegt dat ik het erg goed doe voor mijn gear.

Boss gaat in 1 maal neer :D
Eerste echte raid kill voor mij! En ik moest maar ff snel weekly inleveren en skeleton key halen, zo gedaan dus :)

Maar door gaan dan he, Lady Deathwhisperer ging ook makkelijk neer, en die was zo lief om de chest voor mij te droppen (10m normal)!
Die trash pull was wel ff funny, schijnbaar hoef je niet beide kanten in 1 keer te pullen?
Deed ik dus per ongeluk wel, overleefde we.

Daarna Gunship, ik op ship blijven, te simpel gewoon.
Down

Toen saurfang, ging prima alleen had de DK het moeilijk om van mij te taunten en dan gelijk aggro te houden.
Wil dus een toggle RF button dat ik die ff snel uit kan zetten als ik van mn stacks af moet, hoe moet dit?

Maar die ging ook neer in 1 keer :)
Ik dus achievement 8)7

Toen naar binnen en even een probleem op die trash, DK vergat van de raid af te keren.

Op naar Festergut!
Daar besloten om om de 8 stacks te taunten, ging prima, en ook die ging op de 1e pull neer!

Daarna richting rotface; DK was meer ervaren dus die laten OT.
Dit ging helaas niet goed en 3 maal gewiped en het maar gezien houden voor de avond en morgen hervormen en knallen maar!
DK raakte constant aggro kwijt op de kite ooze, we hadden toen soms 2 grote oozes en dat werkte niet.

Ik had dus MT dienst en moest rotface houden, aangezien die niet ri raid moet kijken draaide ik hem steeds met zijn voorkant naar de volgestroomde kant, is dit goed? 1 DPS die zei dat ik doodstil moest staan en de rest maar moest laten lopen?

Morgen (als ik mee mag) dan mocht ik OT proberen van de DK en dan dus ooze dienst. Nog tips n tricks daarvoor?

Al met al erg vet! Mijn eerste echte raid en dan gelijk 5 bosses downen was erg cool!
Vond het tanken ook fantastisch leuk en het ging nog goed ook O-)

Overigens die guild nu gejoined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Wil dus een toggle RF button dat ik die ff snel uit kan zetten als ik van mn stacks af moet, hoe moet dit?
Niet doen, gewoon geen spells gebruiken nadat de DK taunt, even een paar seconden auto-attacken moet genoeg zijn.
1 DPS die zei dat ik doodstil moest staan en de rest maar moest laten lopen?
Het makkelijkst is dat als Rotface slime spray cast, je voor zijn neus gaat staan. Dan staat de rest van de DPS direct goed totdat de volgende slimespray wordt gecast. Anders moeten ze allemaal 2 keer heen en weer lopen.

En als je de oozes moet kiten kan je het beste Seal of the Righteousness gebruiken, aangezien je toch alleen maar judgements gebruikt en andere ranged aanvallen. En hand of freedom is heel erg handig als je door de groene shit heen moet lopen.

[ Voor 54% gewijzigd door Divak op 06-05-2010 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Laatst online: 08-09 01:28
google zegt dat de term "teleport stone" voor private servers gebruikt wordt om .. je raadt het al .. teleporteren

maar wie weet is er geen enkel verband hiermee en met wat jij hebt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Wellicht dat Funky vroeger eens op een Private server heeft gespeeld en daar nog een itemcache van over heeft. Dit kan hij testen door de wtf en cache folders eens ff te hernoemen en kijken ingame of het item nog steeds hetzelfde is.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Trouwens kan Rawr (de nieuweste 2.xx) overweg met items die je van frost badges kunt kopen?
Want probeer mn beste upgrades te zoeken met alleen frostbadges, maar dan blijft de lijst leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Na de raid van vanavond mijn 8e sanctified tier item geloot, zowel in tank als dps spec heb ik nu een sanctified 4-set. Daarnaast in DPS spec 97,39% armor pen, so close. :D

Goed, met een food buff ben ik er ook, maar domweg een necklace of bracers looten en ik ben er ook. Kan ik daarna weer langzaam op agi gaan gemmen. :)

http://eu.wowarmory.com/c...?r=Doomhammer&cn=Olumdril voor geïnteresseerden. :P

Oh, en hopen dat Deathwhisper eens een keer mijn trinket wil droppen. :(

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 06-05-2010 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
8e sanct mark.. wtf. Bij ons in de 25-man raid rollen 12 lui op Paladin marks, en in de 10 man raid hebben we er 6.. Ik mag blij zijn dat ik tot nu toe één mark heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 18:02
Vanavond eindelijk Sindra 25 normal gekilled en ik heb mijn quest voor Shadowmourn daar complete (frost infusion). De eerste shard is al binnen van PP dus 1/50 8) nog 49 te gaan lol hopelijk zit de RNG mee voor me. Ook maar meteen een token gekocht. Zit nu op 4/5 T10.5 dus het is zon beetje alleen nog maar shards in ontvangst nemen in de komende maandjes. _/-\o_

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RichardvdD schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 00:47:
8e sanct mark.. wtf. Bij ons in de 25-man raid rollen 12 lui op Paladin marks, en in de 10 man raid hebben we er 6.. Ik mag blij zijn dat ik tot nu toe één mark heb :P
Mjah, 40% drop rate op vanquishers tegenover 30% op de andere tokens terwijl ons team momenteel maar 2 DK's, 2 druids, 2 mages en 1 rogue telt is natuurlijk erg gunstig voor mij als druid. :P

Mensen die protectors willen in ons team zijn meer de lul: ze droppen bijna nooit en we hebben daar juist meer mensen van in elke raid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simen
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 09:57

simen

nemi.artstation.com

Gezellige boel hierzo! Ben eigenlijk nooit op GoT naar WoW-related threads wezen kijken.

Ik speel een enhance shaman en heb met mijn bende nu 10/12 hardmodes in ICC25 neer. (putri op 6% vanavond, morgen hopelijk neer en dan alleen LK HM nog te gaan.) Mocht iemand wat hints/tips willen voor icc hardmodes, ik ben je graag van dienst.

Anyways, ben bang dat ik me na LK ontzettend ga vervelen - misschien maar eens al mn alts naar 80 brengen, beetje gearen en een zoot aan quests doen (maar niet inleveren). Zodra in okt/nov cataclysm uit is lever ik de bende in en levert dat hopelijk mn eerste leveltje richting 85 op.

Wat zijn jullie plannen voor het gapende gat tussen icc25 en cata? Ruby Sanctum word niet meer dan een nieuwe obsidian sanctum or onyxia's lair, me dunkt.

@FunkyTrip: Contact opgenomen met de GM?
Een GM zal het ding uit je bags verwijderen. Einde verhaal. Ik zou het eigenlijk nieteens ticketen en gewoon houden, heb je al gekeken of het tradable is? Het lijkt me trouwens een soort test item uit een donker alpha verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JBplap schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 00:27:
Trouwens kan Rawr (de nieuweste 2.xx) overweg met items die je van frost badges kunt kopen?
Want probeer mn beste upgrades te zoeken met alleen frostbadges, maar dan blijft de lijst leeg?
Rawr 3.0 is er al beta wel maar die werkt er wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Lief dagboekje,

Gisteren met mijn guild mijn eerste stappen gezet in ICC10. Wat een leuke instance is dat zeg. We zijn gekomen tot en met rotface. Toen was het 2400 en was het wel mooi geweest.

De avond zijn we eerst begonnen met de weekly, die bij ons Razuvious was. Ging allemaal erg vlot neer en was een leuke snelle manier voor badges :)

Mooie avond gehad, had twee mooie upgrades gekregen en natuurlijk de ring van Ashen Verdict.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:25

Nibbz

Postmaster General

ik heb gister trauma weer aan me neus voorbij zien gaan..

3 weken geleden hebben we edkp ingevoerd alleen voorde 25mans. Nu heb ik de 1ste 2 weken op woensdag onze icc25 moeten missen. Hierdoor liep ik al een boel punten mis.

Nu ging ik gister wel mee, dropt trauma van rotface.. d'r was al een healer die hier prio op dmv zijn edkp punten.. bah.. dus nu eerst 2 weken raiden, niks looten (daardoor krijg ik prio.. en is dus trauma van mij, als hij de volgende keer dropt).. en wachten op trauma.. dat zuigt behoorlijk :(

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45
Gisteren ook maar een avondje lekker relaxed raiden. We kwamen een dps tekort dus Thorval maar even gevraagd. Die had helaas al zijn eigen raid maar gelukkig kwam er nog geen seconde later iemand in de guild online dus we konden los.

Eerst maar weer de wekelijkse Sarth3d en deze keer was het mijn beurt om de mount in ontvangst te mogen nemen!
Direct door naar Naxx voor de weekly daarna naar voa en toen maar naar ICC en tot en met Saurfang de boel leeg gemaakt.
We hadden maar 1 ranged bij Saurfang dus dat was even afwachten maar de melee had genoeg dps om zelf snel af te rekenen met de Bloodbeasts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Gisteren Outlands in gestapt en daar meteen mijn eerste TBC dungeon gehad. Hellfire ramparts. Tweede op de lijst damage done, maar kon zeker eerste zijn als k mocht tanken. Protection warrior. (Stiekum af en toe taunten zodat ik wat rage op kon bouwen O-) )

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Carthrax schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 08:32:
Gisteren ook maar een avondje lekker relaxed raiden. We kwamen een dps tekort dus Thorval maar even gevraagd. Die had helaas al zijn eigen raid maar gelukkig kwam er nog geen seconde later iemand in de guild online dus we konden los.

Eerst maar weer de wekelijkse Sarth3d en deze keer was het mijn beurt om de mount in ontvangst te mogen nemen!
Direct door naar Naxx voor de weekly daarna naar voa en toen maar naar ICC en tot en met Saurfang de boel leeg gemaakt.
We hadden maar 1 ranged bij Saurfang dus dat was even afwachten maar de melee had genoeg dps om zelf snel af te rekenen met de Bloodbeasts.
Klinkt als een vlotte avond Cart :) Ja helaas had ik mijn eigen guild verplichting, als ik dit zo hoor had ik graag mee gegaan :) Volgende keer beter... :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Shammy is nu 69 en nog wat, niet veel gespeeld de afgelopen dagen. Vanavond na de bekerfinale maar eens kijken of ik een vriendin kan strikken voor wat elite quests in Nagrand, en dan daarna beginnen in BEM. Alle elite quests opsparen werkt best lekker, heb alleen nog hulp nodig gehad in HFP en met de ring of blood. (omdat ik er toevallig was en de rest zich verveelde om vier uur 's nachts :P) Achievements in Zangarmarsh en Terokkar zonder hulp gehad, earth elemental is erg nice. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

simen schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 06:08:
en een zoot aan quests doen (maar niet inleveren). Zodra in okt/nov cataclysm uit is lever ik de bende in en levert dat hopelijk mn eerste leveltje richting 85 op.
Dat werkte niet toen TBC uitkwam, en het werkte ook niet toen WotLK uitkwam. Quests in het nieuwe gebied geven meer xp en het inleveren van die oude quests duurt zo lang dat iedereen het nieuwe gebied al platfarmt voor jij er bent. :P

Ik hoop dat ik Cata t.z.t. weer de dag van tevoren kan krijgen, net zoals WotLK. In Rusland is het twee uur eerder middernacht dus de servers gaan om 22:00 al open; heeft me voor Wrath een aardige voorsprong gegeven waardoor ik redelijk rustig en zonder last van anderen te hebben kon questen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister nieuwe run in ICC, goal was minimaal 6 weer neer zonder problemen :P

Het geluk zat mij in iedergeval weer niet mee, verloor meteen 3 rolls, precies dezelfde items die ik ook vorige week verloor (was het eerst de warlock en druid, was het nu de mage :P). Bij de lift ging het finaal fout, 5 minute break liep uit tot 20 minuten lang wipen op die eerste groep mobs daarboven, de RL werd toch wat pissed off. Saurfang werd een probleem, we hadden maar 3 ranged DPS en dat 2 op adds ging de eerst 5-6 spawns goed, maar 1 ding neer en was afgelopen. Een kitty omgezet naar resto, priest naar shadow, 4 ranged DPS was genoeg om het wel succesvol te doen. Het was mischien beter dat melee even mee zou helpen, maar we proberen 1 vaste tactiek te handeren zodat het beter te leren is.

De weekly nog opgepikt en in enkele seconde even snel doorgelezen wat we moesten doen, helaas net niet gehaald (400k over ofzo), maar dat zonder dat iemand wist hoe die quest boss werkte, best netjes :P

Daarna ging het allemaal best rap met Festergut en rotface, waarna de Arbracadaver dropte. Ik roll, 58, eindelijk nette roll. Komt de 2de roll, 87 :/ Gelukkig door iemand die het puur voor de grap deed, ik heb echt nog geen enkele keer een roll gewonnen (in HoR eerder gewoon 2x 1 achter elkaar rollen).

Professor 2x geprobeerd, het wil nog allemaal niet lukken met de ooze, DPS wisselt niet te snel, geen hug voor de explosie. We gaan daar volgende raiddag nog even proberen en anders gaan we eerst verder bij bloodqueen en council om in iedergeval 8 bosses in het vaste programma te krijgen.

Daarna leek er paniek te zijn, mijn naam werd aantal keer geroepen, maar bleek dus dat de Lockjaw (SP mace) was gewonnen door de Mage, maar die kan helemaal geen mace dragen. Ding had nog 3 minuten trade mogelijkheid, ondertussen was mijn abracadaver al enchanted dus kon ik niet meer wisselen met de mage. Per saldo kreeg ik nu ook de Lockjaw, dus wordt flink afwegen als ik ook een 251 shield erbij krijg, welke van de 2 (staff vs shield+mace) beter zal zijn.

Meeste trials zijn nu omgezet in vaste aanstellingen, we hebben nu een redelijk goeie groep. Gearscore is nu voorbij de 5100 gegaan, nu richten we veel om de DPS efficienter te maken, arcane mage dus bij mij in de buurt (5% haste totem staat gelijk aan bijna 200 haste rating), hier en daar wat betere gems/enchants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tr!gger schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 00:55:
Vanavond eindelijk Sindra 25 normal gekilled en ik heb mijn quest voor Shadowmourn daar complete (frost infusion). De eerste shard is al binnen van PP dus 1/50 8) nog 49 te gaan lol hopelijk zit de RNG mee voor me. Ook maar meteen een token gekocht. Zit nu op 4/5 T10.5 dus het is zon beetje alleen nog maar shards in ontvangst nemen in de komende maandjes. _/-\o_
Sindragosa is echt zo'n tof gevecht :D
ook erg simpel als je het mij vraagt, maar er blijven altijd mensen raar doen.

Nme met 8 tokens al ?, ik heb gistere me 2e geloot lols

en ps MMO CHAMP <3 nice pictures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gistr weer eens een keerjte mee kunnen r"raiden" (nou ja, raiden mag het niet genoemd worden...weekly raid: Noth the Plaguebringer).

Eerst een run meegedaan op mijn druid, dit liep lekker soepel, daarna en zijn we nog even VOA ingedoken. Daar heb ik voor het eerst de ice boss gedaan, one shotted met meteen een achievement erbij.

Vervolgens nog ff snel een random gedaan.

Vervolgens nogmaals de weekly gedaan op mijn hunter, Noth ging nu nog sneller down, nog voor hij kon teleporten. Daarna een random en nu begint hij ook iets beter in zijn emblems te zitten (Hij loopt nog met voornamelijk iLvl 200 spul rond).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Woe

Verse reset, alle mobs zijn weer lekker uitgeslapen en present.

Eerst een rits aan "daily" heroics gedaan (priest, dk, paladin, druid, mage, warlock >.< ), in totaal 4 verschilende instances, allemaal soepel doorheen gerend.

Verder voor zowel mn DK als mn Druid een Corroded Skeleton Key gekocht als upgrades.

En natuurlijk weer een verse ICC.

Deze voelde om de een of andere reden heel erg sloom aan terwijl dat niet zo was bij de meeste gevechten. We hebben wel hier en daar een wipe gehad (2 of 3 in Plague Wing, omder andere omdat dps de melding "stop DPS" bij PP transities niet leken te snappen. Ook 2 wipes bij BBQ Queen. De eerste was op 30k hp... we hadden 1 of 2 mindcontrols. De 2e was omdat een van de melee's niet gezien had dat ie Swarm had. De derde was wel een down, en soms denken mensen echt niet na, maar volgen soms klakkeloos wat een addon zegt (terwijl raid warnings weer glad langs ze heen schieten). Ik kreeg dus vlak na de eerste flight phase een bite in mn smoel... en ik ben 1 van de healers... Wel gehaald, en een achievement er bij, yeuh...

Heb nog wat souveniers mee kunnen nemen in ieder geval. Corp'rethar Ceremonial Crown van Gunship en Dying Light van Blood Queen Lana'thel.

Ik weet het, spirit is niet de main stat voor een disc priest, maar de regen helpt mee. Ik lever wat crit in (maar die had ik al meer dan genoeg in principe met raid buffs), maar krijg er wel een buts haste voor terug. Deze is dan wel weer heel lekker voor shadow spec, maar daar heb ik Nibelung al voor in principe. Dying Light is punt voor punt waarschijnlijk beter, maar ik vind die Valks zo leuk als ze mee komen spelen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er staat een hele grote Cataclysm update op MMO-Champion.

http://www.mmo-champion.c...ends-family-alpha-198562/

Ga zeker kijken als je geïnteresseerd bent!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Laatst online: 15:01

Snuffel

Vroem!

Lol at former guild:

Ik heb een altje (nummer zoveel) gelevelled, en besloot deze in een guild te zetten die niet het guild is van mijn main character.
Dat leverde mij een /gkick op, want ook alts horen in de guild van je main, aldus de officieren.
Saillant detail: ik was een van de officieren.

alsof anderen bepalen hoe/waar mijn characters thuishoren...... lutsers.

Guild drama's ftw!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
Mektheb schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 19:28:
[...]

rede ik niet de link heb gezet is, omdat het ook leuk lees materiaal is voor mensen op het werk :)
Waarvoor grote dank. Onze outlook server in de US is weer eens down, dus wat moet een mens anders doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
khrin schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:39:
[...]

Waarvoor grote dank. Onze outlook server in de US is weer eens down, dus wat moet een mens anders doen...
graag gedaan

I <3 LORE

Daarom kan ik ook eeuwen in oude dungeons of regio's of bepaalde bosses nog steeds leuk vinden vanwege het verhaal ! :D
Maar loremaster ben ik nog steeds niet :<

EDIT : Stormwind en Oggri <3
Textures zijn echt enorm verbeterd :D.

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 06-05-2010 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 21:55
Is het nou echt waar dat Shadow Priests in "low level" Wotlk instances kunnen healen? Ik heb het ergens gelezen maar durf maar niet in een group te gaan. Kben bang dat ze zeggen; "Shadowpriests suck in healing" :P en gelijk hebben ze wel maar ik heb nog geen instance uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Negaiido schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:51:
Is het nou echt waar dat Shadow Priests in "low level" Wotlk instances kunnen healen? Ik heb het ergens gelezen maar durf maar niet in een group te gaan. Kben bang dat ze zeggen; "Shadowpriests suck in healing" :P en gelijk hebben ze wel maar ik heb nog geen instance uitgeprobeerd.
Ik heb er op mijn priest een paar geheald, veelal na een healer dc of death. Maar als shadow ben je binnen no time OOM tenzij je af en toe een killing blow kan krijgen voor spirit tap. Waarom neem je geen dual spec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Snuffel schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:38:
Lol at former guild:

Ik heb een altje (nummer zoveel) gelevelled, en besloot deze in een guild te zetten die niet het guild is van mijn main character.
Dat leverde mij een /gkick op, want ook alts horen in de guild van je main, aldus de officieren.

Guild drama's ftw!
Dan heb je echt pech, bij mij in de guild verwachten ze dat je dus ook al je lvl 80's in de 'main guild' stopt, ik en 2 andere waren het daar niet mee eens. Vooral om de volgende reden:
Ik heb nu op mijn account vrijwel alle classes op lvl80 mijn main guild accepteerd geen alts die nog geen lvl80 zijn, dus zoek je een guild waar je met je alts in kan, nou ja zoeken, je krijgt 9 van de 10 keer wel een invite als je een beetje aan het idlen bent in Org/Dala.
Maar nu komt het, zodra dus mijn 'main guild' er lucht van krijgt dat je een alt hebt die 80 is verwachten ze dat je die gelijk 'meldt' en in het guild stopt.
Mijn argument was dat ik er nu al 5 in dat guild had zitten en me niet eens voor die 5 chars raids of wat dan ook kunnen bieden en aangezien ik betaal voor mijn account ben ik vrij om te doen wat ik wil.
Ik zit dus in 3 verschillende guilds, en ben gewoon vrij om nu te kiezen wat ik doe en met welk char.

Ik vermaak me nu best, raid wanneer ik zin/tijd heb en ben nog vrij om te kiezen waarmee ik raid ook, ideaal :)
Het mooie is dat ik bevriend ben met 1 de raidleader, de main tanks, en de 2 beste healers in de guild, vanwege eerder 'gezeik' in de guild hebben wij besloten dat als 1 van ons eruit gedonderd wordt om wat voor reden dan ook we gewoon allemaal weg gaan. Dus de GM is nogal huiverig, ookal zit er 1 vrouwelijke officer bij die denkt een hoop te kunnen vertellen, en gewoon gemute wordt door 80% van de raid vanwege de vreselijk irritante stem.

[ Voor 59% gewijzigd door prutser001 op 06-05-2010 11:28 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Snuffel schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:38:
Lol at former guild:

Guild drama's ftw!
wow..dat is toch erg triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakkerzero schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:37:

Itemlvl 300 of hoger, waarom moeilijk doen voor huidige 270 items als je dus in Cata direct naar 300 gaat? :+

Leuk, maar ik zie het wel tegen de tijd als het uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Rakkerzero schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:37:

Vette shit, die screenshots van Stormwind :9~

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:18:
[...]

Itemlvl 300 of hoger, waarom moeilijk doen voor huidige 270 items als je dus in Cata direct naar 300 gaat? :+

Leuk, maar ik zie het wel tegen de tijd als het uitkomt.
Sja als je in ilvl 277 rond loopt hoef je waarschijnlijk pas op 85 weer inte wisselen tijdens het raiden, en niet met lvlen :)

En nogmaals sommige i200 of i213 i226 > zijn beter dan een 264 251.
Zegt dus shit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 15:59

Rannasha

Does not compute.

Mektheb schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:09:
[...]

Sindragosa is echt zo'n tof gevecht :D
ook erg simpel als je het mij vraagt, maar er blijven altijd mensen raar doen.
Sindragosa is een irritant gevecht. P1 en P2 heb je vrij snel door en vanaf dat moment stellen deze fases niet veel meer voor. Maar je moet er toch iedere keer weer doorheen om bij P3 te komen, waar het gevecht pas echt begint. Heb de afgelopen weken redelijk wat wipes gehad op Sindy, op 10-heroic, 25-heroic en een paar op 10-normal (voor de achievement), en het begint snel te vervelen dat je eerst 4-5 minuten door P1/P2 moet om vervolgens vrij vlot in P3 te wipen.

Anyway, gisteravond Glory of the Icecrown Raider (10) voltooid :) Vorige week had ik al een achievement-run gedaan, maar door een klein probleempje met Valithria (ze spawnde nieuwe portals 1 seconde voordat ze 100% bereikte) hebben we niet alle gewenste achievements binnengesleept toen. Daarnaast hadden we maar 1 Sindy-heroic kill en aangezien de 10man groep iedere week anders is, waren er best wat mensen die Sindy-heroic nog nodig hadden. Vorige week waren er 2 die hun drake kregen, maar na gisteren Portal Jockey en Sindy heroic gedaan te hebben, kwamen er nog eens 5 bij. Nog iets van 2 raids ofzo en iedereen die regelmatig meedoet met de 10man hoort z'n drake te hebben hopelijk.

Vanavond ICC25. Onze DK heeft nog 1 shard nodig voor Shadowmourne, dus dat moet wel lukken.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Itemlvl 300 of hoger, waarom moeilijk doen voor huidige 270 items als je dus in Cata direct naar 300 gaat?
Omdat veel mensen niet alleen voor paarse pixels spelen?

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 21:55
NMe schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:06:
[...]

Ik heb er op mijn priest een paar geheald, veelal na een healer dc of death. Maar als shadow ben je binnen no time OOM tenzij je af en toe een killing blow kan krijgen voor spirit tap. Waarom neem je geen dual spec?
Dat klopt ook wel maar het ligt natuurlijk ook aan de tank.Volgens Blizzard zou het moeten lukken.
Ik heb geen dual spec omdat ik maar 500 gold heb, 1000 vind ik ook best veel. Dan ga ik wel gewoon als shadow priest in een group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:22:
Sja als je in ilvl 277 rond loopt hoef je waarschijnlijk pas op 85 weer inte wisselen tijdens het raiden, en niet met lvlen :)

En nogmaals sommige i200 of i213 i226 > zijn beter dan een 264 251.
Zegt dus shit ;)
Uiteraard zijn er nog wat BiS rond de 200, maar uitzonderingen bevestigen de regel ;) Per saldo zal het daar ook weer gaan om lvl85 gear, uitstel van gear-vervanging is dan ook maar tijdelijk. (zoals raid BC gear vs northrend gear).
blouweKip schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:36:
Omdat veel mensen niet alleen voor paarse pixels spelen?
Dan zou je juist geen 270 gear nemen, dat is puur pixel werk.

Voordeel is hopelijk wel, epic flying wordt weer goedkoper, scheelt mij weer 15k gold uitgeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:44:
[...]

Uiteraard zijn er nog wat BiS rond de 200, maar uitzonderingen bevestigen de regel ;) Per saldo zal het daar ook weer gaan om lvl85 gear, uitstel van gear-vervanging is dan ook maar tijdelijk. (zoals raid BC gear vs northrend gear).

[...]

Dan zou je juist geen 270 gear nemen, dat is puur pixel werk.

Voordeel is hopelijk wel, epic flying wordt weer goedkoper, scheelt mij weer 15k gold uitgeven :+
Haha ja true maar moet ook zeggen ik me gear pas vervangde zelf in Nax 25, en Nax10 dus ik heb geen heroic's hoeven doen voor upgrades om het maar zo te zeggen.

Epic flying goedkoper ? ( bron ? ) hoop het wel, btw de shots van hiyal en zo staan er nu op ! best nifty als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Laatst online: 15:01

Snuffel

Vroem!

prutser001 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:12:
[...]

Dan heb je echt pech, bij mij in de guild verwachten ze dat je dus ook al je lvl 80's in de 'main guild' stopt, ik en 2 andere waren het daar niet mee eens. Vooral om de volgende reden:
Ik heb nu op mijn account vrijwel alle classes op lvl80 mijn main guild accepteerd geen alts die nog geen lvl80 zijn, dus zoek je een guild waar je met je alts in kan, nou ja zoeken, je krijgt 9 van de 10 keer wel een invite als je een beetje aan het idlen bent in Org/Dala.
Maar nu komt het, zodra dus mijn 'main guild' er lucht van krijgt dat je een alt hebt die 80 is verwachten ze dat je die gelijk 'meldt' en in het guild stopt.
Mijn argument was dat ik er nu al 5 in dat guild had zitten en me niet eens voor die 5 chars raids of wat dan ook kunnen bieden en aangezien ik betaal voor mijn account ben ik vrij om te doen wat ik wil.
Ik zit dus in 3 verschillende guilds, en ben gewoon vrij om nu te kiezen wat ik doe en met welk char.

Ik vermaak me nu best, raid wanneer ik zin/tijd heb en ben nog vrij om te kiezen waarmee ik raid ook, ideaal :)
Het mooie is dat ik bevriend ben met 1 de raidleader, de main tanks, en de 2 beste healers in de guild, vanwege eerder 'gezeik' in de guild hebben wij besloten dat als 1 van ons eruit gedonderd wordt om wat voor reden dan ook we gewoon allemaal weg gaan. Dus de GM is nogal huiverig, ookal zit er 1 vrouwelijke officer bij die denkt een hoop te kunnen vertellen, en gewoon gemute wordt door 80% van de raid vanwege de vreselijk irritante stem.
Voor een level 80 poppetje kan ik me enigzins voorstellen dat men die in de mainguild willen hebben, maar voor een level 65 huntard, die ik aan het levellen ben, mag het geen donder uitmaken waar die zit.
Kennelijk dachten zij er anders over.

Ik kan mij deze bekrompenheid absoluut niet voorstellen. Je moet toch wel een enorme debiel zijn wil je je van deze praktijken bedienen. Maar goed, idioten heb je helaas overal....

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:50:
[...]

Haha ja true maar moet ook zeggen ik me gear pas vervangde zelf in Nax 25, en Nax10 dus ik heb geen heroic's hoeven doen voor upgrades om het maar zo te zeggen.

Epic flying goedkoper ? ( bron ? ) hoop het wel, btw de shots van hiyal en zo staan er nu op ! best nifty als je het mij vraagt
Ik baseer me even op 'behaalde resultaten bieden garantie voor de toekomst' :+ Immers zijn alle voorgaande fly skills ook flink in prijs gedaalt, paar gold voor 75, 40 gold 150 en dacht fly skill outlands iets van 150g was?

Of ze gooien er weer een 'cold weather' variant bij, voor de nieuwe vliegzones en maken enkel cold weather wat goedkoper (500g ipv 1000g mischien?). Epic verwacht ik wel wat goedkoper, nu er meer nadruk komt op rondvliegen.
Snuffel schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:52:
Ik kan mij deze bekrompenheid absoluut niet voorstellen. Je moet toch wel een enorme debiel zijn wil je je van deze praktijken bedienen. Maar goed, idioten heb je helaas overal....
Mijn gedachte ook. Ik heb 3 80s en berg in de 60/70, 1 zit in de hoofdguild en de rest zit verspreid over casual/dump en eigen guilds. Wat voor nut heeft het om 6 andere characters in de guild te hebben, die toch geen toegevoegde waarde bieden voor de guild, buiten wat opvulling. Voor lvl alt is het mischien handig voor contact en communicatie, maar onzin als ze dit als 'regel' instellen.

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 06-05-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
NMe schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:43:
[...]

Ik hoop dat ik Cata t.z.t. weer de dag van tevoren kan krijgen, net zoals WotLK. In Rusland is het twee uur eerder middernacht dus de servers gaan om 22:00 al open; heeft me voor Wrath een aardige voorsprong gegeven waardoor ik redelijk rustig en zonder last van anderen te hebben kon questen. :P
Pff, dat is wel iets teveel van het goede, om 22:00 beginnen en een nachtje doorquesten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:56:
[...]
Pff, dat is wel iets teveel van het goede, om 22:00 beginnen en een nachtje doorquesten :P
Owh ik begin pas de dag als die in de winkels ligt, en die op de deurmat valt ( bestel er altijd 4 )
2 voor 2 vrienden uit polen, en 2 voor mezelf ( 2 acc ).
En dan ga ik lekker bezig, heb toch een weekje vrij dan :D

En verder moet ik me niet veel voorstellen bij het lvlen.
wordt voorall LFG of Guild runs :), dus hoop niet binnen anderhalve dag lvl 80 te zijn zoals deze uitbreiding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Mektheb schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:00:
[...]

En dan ga ik lekker bezig, heb toch een weekje vrij dan :D
en jij weet de release date al? ;)

iRacing Profiel