Het kleine-mismoderatietopic deel XVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.931 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 13:34

player-x

Disruptive by design

Pixeltje in 'nieuws: Computex: Sapphire toont passief gekoelde HD 5670'

Een vast goed bedoelde reactie maar totaal fout (heeft zelfs een paar +2 gekregen)
Heb hem nu een -1 gegeven want foute informatie is ongewenst of is dat onjuist?

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Voor wat het waard is, het is niet dat Quacka een beschuldiging doet, hij post de samenvatting van een boek (incl bronvermelding). Het is dus een andere schrijver die de beschuldiging poneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Delerium schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:02:
Voor wat het waard is, het is niet dat Quacka een beschuldiging doet, hij post de samenvatting van een boek (incl bronvermelding). Het is dus een andere schrijver die de beschuldiging poneert.
Hij doet deze beschuldiging wel:
Ik vermoed sterk dat iets dergelijks hier ook het geval is. Het is alleen lastig te bewijzen
Maar door de formulatie van deze beschuldiging en de rest van het verhaal kan ik daar niet over struikelen.

player-x schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:01:
Pixeltje in 'nieuws: Computex: Sapphire toont passief gekoelde HD 5670'

Een vast goed bedoelde reactie maar totaal fout (heeft zelfs een paar +2 gekregen)
Heb hem nu een -1 gegeven want foute informatie is ongewenst of is dat onjuist?
Inhoudelijk onjuiste informatie hoort op 0 en moet doormiddel van een reactie gecorrigeerd worden, als dat nog niet is gebeurd. (De corrigerende reactie kan recht onder de reactie staan, maar ook elders in de discussie, zolang de reactie maar weerlegd wordt.)
Inhoudelijk onjuiste informatie is alleen een -1 is deze duidelijk is neergezet om te trollen, anders valt inhoudelijk onjuiste informatie niet onder sociaal ongewenst gedrag (en dus -1).

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pardon? Onderbouwing staat er absoluut niet in... Dat er ooit een rechter corrupt is geweest, is niet voldoende onderbouwing om dan bij ieder willekeurige rechtzaak dan maar de rechter van corruptie te kunnen beschuldigen.

Dat is zo ongeveer de ergste beschuldiging die je kunt uiten... daar moet dan wel iets meer tegenover staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
't zou kunnen. En wanneer iedere vorm van jurispundentie afgewezen wordt kan je wel naar andere motieven gaan gissen.
Gissen kan verschillende kanten op maar zoals Quacka het aankaart is het nog best netjes. Het gebeurt en Quacka trekt nog verbanden ook. Voorspellende verbanden zelfs: http://frontpage.fok.nl/n...et-advocaat-eyeworks.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

Herman

FP ProMod
Deze reactie is toch gewoon -1, of begrijp ik 'm verkeerd?

Verwijderd in 'HP introduceert luxe Envy 14-notebooks eind juli in Nederland'

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ik zie niet wat er ongewenst aan is? Offtopic is hij wel, maar meer toch niet?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:45

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

De eerste is inderdaad puur een zinloze bash en mag naar de -1. De tweede heeft nog wel wat meer inhoud en mag van mij ook nog wel op een 0 eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

:*

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

PegOpDeWeg in 'nieuws: 'Ongeveer 75.000 extra tv's verkocht vanwege WK Voetbal''

Wat vinden jullie daarvan? Commentaar op het artikel hoort in GR, niet op FP, toontje is nogal onvriendelijk, en reactie heeft een hoog FiPo-gehalte, binnen één minuut na posten artikel.

Ik maak er daarom een -1 van? Die +1's en zeker die +2 vind ik sowieso wel érg hoog.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Vraagje: Hoe moet ik deze reactie, en eigenlijk deze hele draad modden?

Enerzijds vind ik sommige aspecten wel informatief. Anderzijds vind ik het heel jammer dat vrijwel elk nieuwsitem van elk willekeurig merk weer gaat over Apple.

ppl in 'HP introduceert luxe Envy 14-notebooks eind juli in Nederland'
Zelf overweeg ik om een +2 te geven. Met name het gedeelte over de constructie van een laptop vind ik informatief. Anderzijds, zoals eerder gezegd, vind ik jammer dat overal Apple bij betrokken wordt.

[ Voor 1% gewijzigd door Herman op 04-06-2010 11:07 . Reden: Kromme zin ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het verhaal gaat over de macbook, maar, zoals hij verderop zelf ook stelt, het is zo generiek gesteld, het kan op allerlei verschillende laptops warden toegepast. Die +2 is dus wel terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Freakster86 in 'nieuws: Google draagt afgeluisterde wifi-details over aan Europese regulators'

Ondertussen heeft deze al 12x een +1 gekregen, maar zelf twijfel ik tussen een 0 en een -1? Ik heb eerder de neiging om het als troll te zien dan een onderbouwde ontopic reactie.
Verder verdienen nog wel meer reacties onder dit nieuwsitem wat aandacht, er zijn veel meer mensen die hun onderbuikgevoelens over overheden aan het spuien zijn en daar steevast een +1 voor krijgen.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Zeker die laatste zin maakt het een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Modforce-alert @ nieuws: Turkije blokkeert Google-diensten

De eerste bagger is er ook alweer, zoals Eonfge in 'nieuws: Turkije blokkeert Google-diensten'. Dit gaat imho veel te ver.

majic in 'nieuws: Turkije blokkeert Google-diensten'

Is trollerig en inhoudelijk deels onjuist, verdient zeker geen +2 en die +3 zal ik maar niet over beginnen zeker? Meningmodden.

himlims_ in 'nieuws: Turkije blokkeert Google-diensten'

Gaat ook fors over de schreef

Verwijderd in 'nieuws: 'Nederlanders kopen 75.000 extra tv's vanwege WK Voetbal''

Lijkt me geen +3 waard...

[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 04-06-2010 16:55 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Inderdaad, het was hooguit een 0 maar gezien die afsluiter kun je zeker een -1 ook overwegen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 15:31

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

CobraVE in 'nieuws: Turkije blokkeert Google-diensten'

Is geen +1 waard, en zeker geen +3. Gewoon een 0, is offtopic, want heeft niet eens zijdelings met het onderwerp van de nieuwspost te maken

Sowieso kan die hele newspost nog wel wat aandacht gebruiken, want het gaat meer over of Turkije bij de EU mag dan over het onderwerp zelf....

[ Voor 12% gewijzigd door wildhagen op 05-06-2010 10:27 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Erg offtopic inderdaad. Heb een 0 gegeven, en daar staat de reactie nu ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 09:24

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

wildhagen schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 10:27:
CobraVE in 'nieuws: Turkije blokkeert Google-diensten'

[...]

Sowieso kan die hele newspost nog wel wat aandacht gebruiken, want het gaat meer over of Turkije bij de EU mag dan over het onderwerp zelf....
Je bedoelt de reacties? Helemaal mee eens, maar ja, dat krijg je natuurlijk redelijk snel op het moment dat een land recent nog in het nieuws is geweest.
* the_shadow gaat eens met 0-etjes strooien :P

[ Voor 4% gewijzigd door the_shadow op 05-06-2010 10:39 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

RoD schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 10:37:
Erg offtopic inderdaad. Heb een 0 gegeven, en daar staat de reactie nu ook op.
Inderdaad niet meer dan een 0. Ik heb de post nog even wat steviger op 0 gedrukt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Neko Koneko in Microsoft: IE9 slaagt op alle tests met webstandaarden plaatst een wel heel zinloze rant. Misschien moet die helemaal weg?

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mwah, -1 is denk ik wel voldoende. Het is idd een stevige rant, maar voor een -2 vind ik hem niet echt ernstig genoeg.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

StefanTs in 'nieuws: Ontwikkelaar werkt aan Playstation-emulator voor Android' is geen briljante post maar wel ontopic en netjes. Wat mij betreft een +1 ipv de 0 die het nu scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rob12424 in 'nieuws: Platenmaatschappijen vragen rechtbank Limewire offline te halen'

Dit is overduidelijk geen -1 en wat mij betreft gewoon 1. De enige ferme uitspraak die hij doet is dat Limewire zuigt, maar om daarom nu maar de hele post te downmodden?

Edit: deze ook een beetje streng? RealAlcatraZ in 'nieuws: Computex: Arctic Cooling toont nieuwe producten'

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 18:30:
rob12424 in 'nieuws: Platenmaatschappijen vragen rechtbank Limewire offline te halen'

Dit is overduidelijk geen -1 en wat mij betreft gewoon 1. De enige ferme uitspraak die hij doet is dat Limewire zuigt, maar om daarom nu maar de hele post te downmodden?

Edit: deze ook een beetje streng? RealAlcatraZ in 'nieuws: Computex: Arctic Cooling toont nieuwe producten'
Wat heeft die hele post voor connectie met het topic? Niet echt veel behalve inderdaad die uitspraak dat Limewire zuigt. Dat mensen daar een -1 voor geven kan ik best snappen. Zelf vind ik een 0 hoog genoeg.

Die tweede heeft commentaar op oudere producten van Arctic wat niet eens zo slecht is. Het is alleen ononderbouwd en dus is een 0 hoog genoeg!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Ik vind deze post eerder een 0 waard dan een +1, kan er niet echt iets van waarde in ontdekken.
DutchMuffin90 in 'nieuws: 'Sony Ericsson gaat nog een X10-toestel uitbrengen''

Tja,en deze moet dan voor informatief/interessant doorgaan, ik zie er niet meer in dan een +1.
Verwijderd in 'nieuws: 'Sony Ericsson gaat nog een X10-toestel uitbrengen''

Ach ja,het was ook zo warm vandaag :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k1n8fisher schreef op zondag 06 juni 2010 @ 11:52:
Wat heeft die hele post voor connectie met het topic? Niet echt veel behalve inderdaad die uitspraak dat Limewire zuigt. Dat mensen daar een -1 voor geven kan ik best snappen. Zelf vind ik een 0 hoog genoeg.
De rest van de post slaat wel degelijk ook op Limewire, hoewel hij het dan toevallig over Frostwire heeft. Bovendien was het zeker geen flame of troll, dus een 0 is sowieso op zijn plaats, maar omdat het wel gewoon betrekking heeft op het onderwerp maak ik er toch echt +1 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dit is eigenlijk de kern van het artikel, net als veel soortgelijk nieuws met dezelfde boodschap:
"De schaal van auteursrechtinbreuken die door Limewire worden gefaciliteerd doet je hoofd tollen",
Dus de uitlatingen over hoe goed of slecht het programmaatje zou zijn doet er maar weinig toe. Althans naar mijn mening dan.

[ Voor 4% gewijzigd door pcgek op 06-06-2010 20:27 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

pcgek schreef op zondag 06 juni 2010 @ 20:25:
Dus de uitlatingen over hoe goed of slecht het programmaatje zou zijn doet er maar weinig toe. Althans naar mijn mening dan.
Eens. Een +1 vind ik te hoog voor die post. Het is, hoewel het over het programma in kwestie gaat, niet echt ontopic als je kijkt naar het echte onderwerp van de nieuwspost. De troll / flame waarmee de poster opent vind ik ook onnodig. Ik heb er een 0 voor gegeven maar kan een -1 ook begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 06 juni 2010 @ 20:32:
Eens. Een +1 vind ik te hoog voor die post. Het is, hoewel het over het programma in kwestie gaat, niet echt ontopic als je kijkt naar het echte onderwerp van de nieuwspost. De troll / flame waarmee de poster opent vind ik ook onnodig. Ik heb er een 0 voor gegeven maar kan een -1 ook begrijpen.
Ik lees toch echt een heel stuk over het gebruik van het programma en de reden van het inbreuk maken van sommige mensen. Of ben ik nou gek? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Deze apple bash mag wat mij betreft naar -1: blinded in 'nieuws: Hackers stoppen virus in reguliere Windows Mobile-games'

@Camacha: we hebben het nog steeds over deze post neem ik aan?

In hoeverre is de reden waarom de poster het programma gebruikt relevant? Hij plaatst erg persoonlijke ervaringen en draagt daarmee niet echt bij aan de discussie.

Wat geven jullie overigens voor deze post:
X_lawl_X in 'nieuws: Hackers stoppen virus in reguliere Windows Mobile-games'

In relatie met het topic slaat de oplossing nergens op zoals in de reactie op deze post ook is te lezen.

[ Voor 72% gewijzigd door Bor op 06-06-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Die laatste zou ik als irrelevant bestempelen en dus een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 06 juni 2010 @ 20:36:
@Camacha: we hebben het nog steeds over deze post neem ik aan?

In hoeverre is de reden waarom de poster het programma gebruikt relevant? Hij plaatst erg persoonlijke ervaringen en draagt daarmee niet echt bij aan de discussie.
Het gaat over de discussie dat Limewire offline moet/zou moeten en dat er veel materiaal illegaal gedeeld wordt. Hij geeft vervolgens zelf redenen op waarom dat soms niet zo gek is:
Ik moest pas nog een film hebben maar die was niet meer in de winkels te krijgen en ook via boll niet meer dus ja wat doe je dan!??

Zelf heb ik liever het orgineel, en heb hem nu ergens anders nog kunnen bestellen amar het verzenden is duurder dan de hele film nu waard zou zijn.
Het beeld bestaat dat downloaders alleen maar pubers zijn die geen cent willen uitgeven, maar wat hij aanstipt is zeker ook een deel van de zaak: een behoorlijk slecht aanbod van de rechthebbende partijen.

Ik vind het wel een toevoeging aan een eventuele discussie. Daarnaast, het gaat gewoon over het onderwerp, al is het niet bijzonder ofzo. Daarom gewoon +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Deze van imo wel een +1 krijgen.
ZpAz in 'nieuws: Steve Jobs kondigt iPhone 4 aan'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Daarvoor wordt er imo teveel op de man gespeeld. Qua inhoud is het niet onaardig, maar de toonzetting is dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Inderdaad, te veel op de man. De parent heb ik overigens op -1 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
RM-rf in 'nieuws: Adobe en Greystripe werken aan 'Flash-banners' voor iPhone'
Waarom is dit een +1? Lijkt me veel te laag, minimaal een +2 lijkt me beter. Zelf geef ik een +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:44
RoD schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 17:55:
RM-rf in 'nieuws: Adobe en Greystripe werken aan 'Flash-banners' voor iPhone'
Waarom is dit een +1? Lijkt me veel te laag, minimaal een +2 lijkt me beter. Zelf geef ik een +3.
ik geef een +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Your wish is my command, staat nu op -1.

Ramoncito in 'nieuws: FTD gaat in hoger beroep tegen Eyeworks'

Is ook een -1, geen 0. Beschuldiging van corruptie zonder onderbouwing is behoorlijk zwaar. De eerste alinea, over dat lage IQ van andersdenkenden, is ook al een troll.

Netto dus een -1 imho.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:44
wildhagen schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:39:
Your wish is my command, staat nu op -1.

Ramoncito in 'nieuws: FTD gaat in hoger beroep tegen Eyeworks'

Is ook een -1, geen 0. Beschuldiging van corruptie zonder onderbouwing is behoorlijk zwaar. De eerste alinea, over dat lage IQ van andersdenkenden, is ook al een troll.

Netto dus een -1 imho.
ook een -1, wat zitten er toch veel trollen tussen elk bericht dat met downloaden en afsluiten/brein enz, te maken heeft :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ik neem aan dat de poster voor het tikken van zijn reactie op de hoogte was van dit verhaal : http://www.geenstijl.nl/m..._zaak_ftd_vriendje_v.html
Dus ergens is de beschuldiging van corruptie niet helemaal uit de lucht gegrepen. En het IQgedeelte vind ik nog wel meevallen, ik zie hem niemand aanwijzen. Tis een manier van brengen, en volgens hem zou het eigenlijk voor iedereen wel overduidelijk moeten zijn.

Moest er natuurlijk wel wat over zeggen omdat ik 1 van de 2 modders ben die er na enige aarzeling toch maar een 0 aan gegeven heb. :P

[ Voor 5% gewijzigd door pcgek op 08-06-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

dehulk in 'nieuws: Google Maps Navigatie nu ook in Nederland en België beschikbaar'

Lijkt me een post met een hoog fipo-gehalte, en dus eerder -1 dan 0? Voegt relatief weinig toe ook...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Laatst online: 03-09 15:33
@pcgek
Ik neem aan dat de poster voor het tikken op de hoogte was van dit verhaal:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=3949407 wat al 5 uur!! eerder gepost is.

Overigens neem ik dat helemaal niet aan, want dat soort mensen leest helemaal geen andere posts voordat ze zelf gaan blaten.
Bij die reacties zie je ook weer allemaal mensen die daar bovenaan de discussiethread overnieuw over beginnen terwijl verder naar onderen velen uren (of zelfs een dag eerder) al die dingen al weerlegd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmjjb
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-03 19:18
Als je eigen post door anderen slecht gemodereerd is.. bijv een 0 ipv 1 terwijl andere die er na minder toevoegen een +1 krijgen.

Mag je hier alleen post's melden van anderen of mag eigen post ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tuurlijk mag je je eigen post ook melden, als je meent dat er mismoderatie op gepleegd is.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:20
Verwijderd in 'reviews: Preview: FIFA 11'

Deze kan ook wel naar -1 toe lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Acer introduceert twee Aspire One-netbooks en een ultraportable'

(Tip)fout in de topic, dat is toch iets dat op het forum moet worden gemeld en dus niet als reactie er op moet komen en dus zeker geen +2, informatief krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Duidelijke -1.
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:05:
Verwijderd in 'nieuws: Acer introduceert twee Aspire One-netbooks en een ultraportable'

(Tip)fout in de topic, dat is toch iets dat op het forum moet worden gemeld en dus niet als reactie er op moet komen en dus zeker geen +2, informatief krijgen?
Dat is inderdaad offtopic en hoeft niet meer dan een 0 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Volgens mij niet helemaal ontopic, dus daarvoor mijn excuses.
Iemand heeft een poosje terug persoonsgegevens bij een reactie gezet. Als je niet overvallen wilt worden met spam, is dit in ieder geval geen goede optie.

Moet dit weggehaald worden of is dit eigen verantwoordelijkheid?

Verwijderd in 'gallery pagina van 'baafie'

Edit: Thanks voor je antwoord DirkW. Wist ik trouwens niet, dat Google niet alles indexeert. Weer wat geleerd! :9

[ Voor 12% gewijzigd door Herman op 09-06-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Galeries worden niet geïndexeerd door google ed, dus het zal wel loslopen...

offtopic:
Check http://tweakers.net/robots.txt maar eens :) Een crawler die zich daar niet aan houdt heeft binnen de kortste keren een automatische IP-ban aan zijn broek :)

[ Voor 54% gewijzigd door Dirk op 09-06-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

mjtdevries schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:51:
@pcgek
Ik neem aan dat de poster voor het tikken op de hoogte was van dit verhaal:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=3949407 wat al 5 uur!! eerder gepost is.
Het mag voor die lui dan wel de normaalste zaak van de wereld zijn dat ze vrij close met elkaar omgaan,maar dat wil nog niet zeggen dat het grote publiek daar net zo over denkt. Kan me voorstellen dat het bij die mensen op zijn minst veel vraagtekens oproept, en of alles er op deze manier nog wel eerlijk aan toe kan gaan.

Mensen weten vaak niet eens wat er achter de schermen gebeurt bij allerlei instanties,totdat er een keer iets naar buiten komt. En die verontwaardiging of ongeloof lees je dan terug in de reacties,en dat is best begrijpelijk. Maargoed, de poster had in dat licht beter woorden als ''waarschijnlijk corrupte rechter'' kunnen gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 08:13
psychodude in 'nieuws: Spaanse rechtbank: filesharing is vergelijkbaar met uitlenen'
Deze is imo een goede +1, voor de +2 waar hij nu op staat vind ik hem te offtopic en de inhoud ervan is al velen malen langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Mwa ik vind, gezien de reactie waarop hij reageert, zijn reactie eigenlijk prima on-topic. Met nog een flinke dosis eigen ervaring. Het is misschien al iets vaker voorgekomen maar ik zou het zonde vinden als hij op +1 eindigt. :) Van mij krijgt hij een +2.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas het modereren weer opgenomen, en om zeker te zijn dat ik het van het begin fatsoenlijk aanpak, weeral een vraagje, betreffende deze reacties:
-=bas=- in 'nieuws: Intel introduceert towerkoeler voor socket LGA1156'
w.l in 'nieuws: Intel introduceert towerkoeler voor socket LGA1156'

Mijn gedacht:
De eerste reactie = 0 (Goede gedachte, maar feitelijke onjuistheid.)
De tweede reactie= 2 (Interessante informatie dat die switch daarvoor dient, hoewel 2 misschien wat te gul is. Aan de andere kant staat er bij "+2" wel: "waarvan de inhoud een nuttige toevoeging is op de discussie in een thread of de informatie in het artikel." En het lijkt mij toch wel een nuttige toevoeging op het artikel te zijn.)

Het grote verschil is in feite dat er in het artikel niets over het switchke wordt verteld, maar dat dat wel interessante informatie is, echter is deze in de eerste reactie incorrect (er staat helemaal geen "S") en in de 2de reactie lijkt mij deze juist te zijn.

Ook heb ik het geval dat er over het algemeen teveel "on-topic" wordt gemodereerd. Waarom is dit immers 'on-topic':
Dakreal in 'nieuws: Intel introduceert towerkoeler voor socket LGA1156'
Het niveau +1 is bedoeld voor alle overgebleven reacties die een relevante bijdrage leveren aan de discussie en niet voldoen aan de strengere criteria voor een +2 of +3. +1-reacties bevatten kennis die bij het grote publiek aanwezig is. Ook interessante vragen en geslaagde grappen kunnen op dit niveau ingedeeld worden. Bij een +1-reactie verwachten we enige onderbouwing van een mening. Ook vragen moeten goed geformuleerd zijn en de schrijver moet bijvoorbeeld zelf al mogelijke oplossingen of oorzaken aanreiken om een +1-waardering te ontvangen.
Dat is duidelijk geen relevante bijdrage, is geen interessante vraag, geen grap, geen onderbouwing en slecht geformuleerd.

Nu, ik wil zeker niet papegaaimodereren, maar aan de andere kant wil ik graag modereren zoals er in de FAQ staat aangegeven, maar het lijkt er op dat ik dan veel ga afwijken van het gemiddelde, en zo mogelijks mijn modereerrechten kwijt speel.

Enig advies?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:43:
Ik heb pas het modereren weer opgenomen, en om zeker te zijn dat ik het van het begin fatsoenlijk aanpak, weeral een vraagje, betreffende deze reacties:
-=bas=- in 'nieuws: Intel introduceert towerkoeler voor socket LGA1156'
w.l in 'nieuws: Intel introduceert towerkoeler voor socket LGA1156'

Mijn gedacht:
De eerste reactie = 0 (Goede gedachte, maar feitelijke onjuistheid.)
De tweede reactie= 2 (Interessante informatie dat die switch daarvoor dient, hoewel 2 misschien wat te gul is. Aan de andere kant staat er bij "+2" wel: "waarvan de inhoud een nuttige toevoeging is op de discussie in een thread of de informatie in het artikel." En het lijkt mij toch wel een nuttige toevoeging op het artikel te zijn.)

Het grote verschil is in feite dat er in het artikel niets over het switchke wordt verteld, maar dat dat wel interessante informatie is, echter is deze in de eerste reactie incorrect (er staat helemaal geen "S") en in de 2de reactie lijkt mij deze juist te zijn.
Die eerste lijkt me dan een +1; het is ontopic, maar voegt verder niets toe (omdat het onjuist is). Die tweede reactie is dan een +2, omdat deze wel iets toevoegt. Overigens heb ik niet zoveel verstand van deze materie.
Ook heb ik het geval dat er over het algemeen teveel "on-topic" wordt gemodereerd. Waarom is dit immers 'on-topic':

[...]

Dat is duidelijk geen relevante bijdrage, is geen interessante vraag, geen grap, geen onderbouwing en slecht geformuleerd.

Nu, ik wil zeker niet papegaaimodereren, maar aan de andere kant wil ik graag modereren zoals er in de FAQ staat aangegeven, maar het lijkt er op dat ik dan veel ga afwijken van het gemiddelde, en zo mogelijks mijn modereerrechten kwijt speel.

Enig advies?
De reactie beschrijft het product wat in het artikel besproken wordt. Verder is het geen vervelende reactie, dus mag deze wel op +1, imo. Vergeet niet dat er een stuk eigen interpretatie vastzit aan de richtlijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:01:
[...]

Die eerste lijkt me dan een +1; het is ontopic, maar voegt verder niets toe (omdat het onjuist is). Die tweede reactie is dan een +2, omdat deze wel iets toevoegt. Overigens heb ik niet zoveel verstand van deze materie.
[...]

De reactie beschrijft het product wat in het artikel besproken wordt. Verder is het geen vervelende reactie, dus mag deze wel op +1, imo. Vergeet niet dat er een stuk eigen interpretatie vastzit aan de richtlijnen :)
De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen relevante bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben. Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, opmerkingen die reeds vele malen in een thread zijn gemaakt, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau.

Deze 2 reacties vallen toch duidelijk onder de beschrijving van "0" hier? Geen relevante bijdrage, maar ook geen kwaad en feitelijke onjuistheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

RoD schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:01:
Die eerste lijkt me dan een +1; het is ontopic, maar voegt verder niets toe (omdat het onjuist is).
Volgens de faq is dat dus een 0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:06:
[...]

De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen relevante bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben. Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, opmerkingen die reeds vele malen in een thread zijn gemaakt, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau.

Deze 2 reacties vallen toch duidelijk onder de beschrijving van "0" hier? Geen relevante bijdrage, maar ook geen kwaad en feitelijke onjuistheden.
dcm360 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:07:
[...]
Volgens de faq is dat dus een 0 ;)
Ik weet wat er in de faq staat, maar persoonlijk vind ik een dergelijke reactie meer onder "ontopic" vallen dan onder "zinloos". Ik vind die post nog wel enige waarde bevatten, ondanks dat het schijnbaar niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Deze post heeft niet meer inhoud dan de feitelijke onjuistheid, dat geef ik niet hoger dan een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welja, dat is het hele probleem volgens mij. De terminologie is gewoon verkeerd. Het valt onder "on-topic", maar het valt niet onder de "categorie on-topic". Echter is het hele doel van de moderatie om een onderscheid te maken tussen interessante en minder interessante reacties. Daarom vind ik het volledig terecht dat deze 0 moet krijgen, omdat deze zeker niets toevoegt aan de reactie, zeker niet met de veel correctere reactie eronder.

Ik geloof dat de bedoeling toch is dat je zou kunnen filteren, zodat je enkel de "+1" reacties ziet en daarmee de interessantere reacties ziet, dit is geen interessantere reactie.

Je moet het volgens mij zeker niet als een negatieve commentaar zien op de post als je een "0" krijgt, dat is enkel bij "-1" het geval.

Welja, dat is mijn point of view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
pcgek schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:41:
[...]

Het mag voor die lui dan wel de normaalste zaak van de wereld zijn dat ze vrij close met elkaar omgaan,maar dat wil nog niet zeggen dat het grote publiek daar net zo over denkt. Kan me voorstellen dat het bij die mensen op zijn minst veel vraagtekens oproept, en of alles er op deze manier nog wel eerlijk aan toe kan gaan.

Mensen weten vaak niet eens wat er achter de schermen gebeurt bij allerlei instanties,totdat er een keer iets naar buiten komt. En die verontwaardiging of ongeloof lees je dan terug in de reacties,en dat is best begrijpelijk. Maargoed, de poster had in dat licht beter woorden als ''waarschijnlijk corrupte rechter'' kunnen gebruiken. :)
Het punt is dat die post daarmee de zoveelste dubbelpost is. En als dubbelposts 5 uur later plaats vinden omdat iemand gewoon geen reacties heeft gelezen dan is dat reden voor aftrek.

Dat is dus nog afgezien van het feit dat 5 uur eerder ook al de weerlegging van de beschuldiging te lezen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:26

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:43:
Wmb is dat een heldere 0, meer dan een 'oh wat groot!' opmerking is het niet en alhoewel dat 'scherp opgemerkt' is voegt het niets toe.
* botoo 0 doet

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het fijn dat je mij hierin volgt, maar ik blijf zowat met de issue zitten dat als ik op deze manier ga modereren, dat ik het gevoel heb dat ik zwaar ga afwijken. Persoonlijk zie ik me streng, maar rechtvaardig modereren, 0 als het niets toevoegt en +2 als het echt interessant is, terwijl ik het gevoel heb dat de meerderheid gewoon +1 stemt op de meerderheid en dat dingen die +3 waard zijn pas een +2 krijgen en dat dingen die -1 waard zijn eerder 0 krijgen.

Ik weet natuurlijk niet hoe het systeem precies werkt, en misschien moet ik mij der allemaal niet zoveel van aan trekken. Maar ik kan toch ook moeilijk elke post die ik denk dat die een 0 verdient ipv +1 (wat een massa aan posts zijn wellicht), hier in deze topic gaan zetten ter correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Van mij mag je :) Hoewel er nu al wel weer wat meer variatie in de moderaties zit dan een paar maanden terug, is het wel nodig om de mensen scherp te houden; het is te gemakkelijk om overal maar gewoon een +1 voor te geven. Als je dus af en toe een set posts hier neer gooit houdt dat enkel de discussie levend, iets dat we prima kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel, bedankt voor de steun, ik zal nu gewoon wat koppig op de manier zoals in de FAQ staat (en in feite afwijkend is van de rest) modereren. Als ik dan daardoor mijn moderatierechten terug zou verliezen, dan zal ik eens goed hard komen klagen. ;)

Het ziet er naar uit dat ik wel op steun kan rekenen hier alleszins, dat is al fijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Verwijderd in 'nieuws: Google zou Maps met navigatie op iPhone willen uitbrengen - update'
Zonder verdere onderbouwing of bron kan ik voor deze korte reactie geen +2 geven.

watercoolertje in 'nieuws: Google zou Maps met navigatie op iPhone willen uitbrengen - update'
Deze vind ik wel +1, want hij is gewoon ontopic, en voegt ook wat eigen ervaringen toe.

Tower410 in 'nieuws: Valve stelt Portal 2 uit tot 2011'
Leuke link, maar niet echt informatief wat mij betreft, dus gewoon +1. Het lijkt me meer meningmodden.

Verwijderd in 'nieuws: Valve stelt Portal 2 uit tot 2011'
-1, niets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Leuk, maar zonder bron kun je daar inderdaad totaal niets mee.
watercoolertje in 'nieuws: Google zou Maps met navigatie op iPhone willen uitbrengen - update'
Deze vind ik wel +1, want hij is gewoon ontopic, en voegt ook wat eigen ervaringen toe.
Waarom die op 0 zou moeten snap ik ook niet, ik nijg eerder nog naar een +2.
Tower410 in 'nieuws: Valve stelt Portal 2 uit tot 2011'
Leuke link, maar niet echt informatief wat mij betreft, dus gewoon +1. Het lijkt me meer meningmodden.
Mja, leuke linkjes mogen van mij best beloond worden. Stel geen al te hoge eisen aan de +2.
Totaal zinloos inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

mstam in 'nieuws: 'Gevolgen verkiezingen voor privacy hangen af van coalitie''

Lijkt me geen +2 waard, eerder een -1 wegens generalisaties, flames, trolls en discriminatie.

Sowieso is die persoon lekker bezig in die hele newspost, check zijn posts... bijna allemaal flames, trolls en discriminerende onzin.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Laatst online: 22-09 08:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die derde vind ik nog wel meevallen eigenlijk, de oerigen wel mee eens.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
Die derde vind ik ook minder erg, maar die anderen hebben nog wat hulp nodig om op de juiste score te belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Gaat lekker daar... Nu al 47 van de 236 op -1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Nummer 2 van die drie reacties is weg. :) De eerste en derde vind ik niet 'erg' genoeg om verder iets aan te verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Deze 2 reacties mogen wmb wel op 0, dat het over intel cpu's gaat staat duidelijk vermeld in het artikel.

Verwijderd in 'nieuws: Eerste benchmarks Sandy Bridge-cpu duiken op'
Starck in 'nieuws: Eerste benchmarks Sandy Bridge-cpu duiken op'

@Delerium

Dat kon natuurlijk ook nog. Maargoed, mogen ze nu alsnog naar de 0 :P

[ Voor 10% gewijzigd door pcgek op 11-06-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Da's pas vele uren na deze posten in het nieuws opgenomen. Zoals ze toen geschreven waren was het zuiver ontopic en niet noodzakelijkerwijs 0-overbodig.

Eerste benchmarks Sandy Bridge duiken op

[ Voor 18% gewijzigd door Delerium op 11-06-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Moah, dergelijke meta-discussies vind ik eigenlijk altijd offtopic, die mogen wat mij betreft standaard in Geachte Redactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:30
Verwijderd in 'nieuws: Valve brengt Team Fortress 2 voor de Mac uit'

Deze mag imo ook wel naar 0 / -1 ... Stond zelfs op +2 als enige :S .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Een 0 is nog te hoog, een -1 is de ene juiste score. Die +3 is inderdaad totaal fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Die reactie staat ondertussen al aardig op de -1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lulukai in 'nieuws: Wk-stream NOS werkt niet op iPhone, wel op iPod'

Waarom krijgt die zo massaal 0 en -1? Is toch gewoon ontopic, en zonder mensen aan te vallen of te trollen ofzo?

Ik geef er in deze vorm gewoon een +1 voor hoor.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Hij heeft hem iets later aangepast. Was in eerste instantie niet veel bijzonders,zoals wel op te maken is uit de reactie op hem. Iets van plaats alvast reserveren? Maar zoals ie er nu bij staat toch maar op +1 dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Was oorspronkelijk kennelijk een FiPo (heb hem zelf niet in die vorm gezien), maar je moet een reactie modereren zoals je hem ziet.

Er stond kennelijk eerst één letter, maar dat kan evengoed een foutje geweest zijn (heb dat zelf ook wel eens gehad, zei het niet als 1e reactie). Als hij echt een Fipo wilde scoren had er vermoedelijk wel iets als 'eerste', 'fipo!' of iets in die trant gestaan.

En let wel: een aantal van die -1's, en alle 0's, waren toen hij er al stond in deze vorm, dus dat is toch echt niet de bedoeling.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
hmm, als het overduidelijk is dat iemand eerst even snel de eerste plek heeft reserveerd om er daarna een nettere post van te maken, dan vind ik het best gerechtvaardigd om er dan alsnog aftrek voor te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zich zit daar wel wat in, maar hier lijkt het me niet "overduidelijk", gezien het feit dat het maar één letter was, kan het evengoed een foutje zijn geweest (zie 2e alinea van mijn post hierboven).

Aangezien dat nu niet meer te controleren is, ga ik hem geen aftrek geven voor wat er zou kunnen hebben gestaan, en mod ik hem dus zoals hij er nu staat, en da's gewoon een +1 dus :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Hij moet nog één klein trapje naar +1. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Ik heb hem op +1 staan, omdat ik me de afweging wel kan voorstellen, maar 0 vind ik ook prima kunnen, omdat het een beetje zeikerig overkomt, en niet over het snelstart-OS gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Ik neig wel aardig naar de 0 omdat de relevantie tot het nieuwsbericht wat ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

dcm360 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 21:05:
Ik neig wel aardig naar de 0 omdat de relevantie tot het nieuwsbericht wat ontbreekt.
Exact. Eigenlijk vind ik de post gewoon offtopic en daarmee 0 maar op het moment dat ik de post hier aandroeg bleek ik de enige met dit idee. Er zijn nu een aantal mede 0 stemmers echter nog niet genoeg om de post op de juiste score te zetten.

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 12-06-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Deze nutteloze post mag wat mij betreft wel naar -1: Prysm Software in 'nieuws: Nieuwe betaalpas ABN Amro werkt net als ov-chipkaart'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Zó zinloos is die reactie toch ook weer niet? Een 0 kan wat mij betreft ook nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Wel erg zinloos, maar daarom juist ook een 0 imo. Er zitten geen kwade bedoelingen bij, dus een -1 vind ik te zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

dcm360 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 21:05:
Dan vind ik dat die hele sub-thread ook naar 0 moet, omdat die over hetzelfde gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Ghost Dog schreef op zondag 13 juni 2010 @ 01:08:
[...]

Dan vind ik dat die hele sub-thread ook naar 0 moet, omdat die over hetzelfde gaat.
Daar zijn dan nog wel wat 0-letjes nodig om dat zo ver te krijgen!

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.