Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit is een discussie over het wel of niet afsluiten van een computer.in welke vorm dan ook. Er wordt niets gezegd over het gebruik van een instant OS dus is dit volledig off-topic!Dirk schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:42:
De discussie over de noodzaak van een instant-os bij het nieuws over de aankoop van een vind ik eigenlijk best ontopic...
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Zijn er werkelijk zo veel posts nodig om deze ene zin duidelijk te maken?Als je jouw computer niet afsluit heb je ook geen instant-on os nodig. Dat is de lijn van de reacties daar dan ook.
[ Voor 44% gewijzigd door Bor op 13-06-2010 15:05 ]
Alles onder en incl deze post is ook niet echt een +1 waard: jerrythealien in 'nieuws: 'Super-radiotelescoop' Lofar is in bedrijf genomen'
[ Voor 42% gewijzigd door Bor op 13-06-2010 20:29 ]
Geen +2, geen +3, maar imo gewoon een offtopic rant.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Met het aanpassen van zijn post is deze ongewenst geworden, maar vooral de hele reeks reacties erop zijn ongewenst, daarom lijkt het mij best deze op -1 te modereren.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2010 13:39 ]
Fixed.Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 13:39:
cyuen in 'nieuws: Archos begint verkoop dunne 13,3"-ultraportable met Atom D510'
Met het aanpassen van zijn post is deze ongewenst geworden, maar vooral de hele reeks reacties erop zijn ongewenst, daarom lijkt het mij best deze op -1 te modereren.
Eumm ik kan m'n post nu niet echt bepaald off-topic of irrelevant noemen..Verheldering graag?
Wie wil hier even naar kijken?
Ja, hij is grappig, maar van die 32 keer +2 zie ik het nut niet helemaal.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
militair90 in 'reviews: Preview HTC Wildfire: spelen met vuur'
☻/
/▌
/ \
Sneezzer in 'nieuws: E3: EA kondigt uitbreiding Battlefield: Bad Company 2 'Vietnam' aan'
Verwijderd in 'nieuws: E3: EA kondigt uitbreiding Battlefield: Bad Company 2 'Vietnam' aan'
Verwijderd in 'nieuws: E3: EA kondigt uitbreiding Battlefield: Bad Company 2 'Vietnam' aan'
De rest staat ondertussen inderdaad wel netjes.
Een terechte reactie die netjes gesteld is, dat wil ik niet direct afstraffen met een -1.
Die zit iets dichter op de rand maar wil ik ook nog niet bestraffen met een -1.
Mja, dit is inderdaad een twijfelgeval. Het zal mij niet echt interesseren of hij nu op 0 of -1 terechtkomt.
De rest staat ondertussen inderdaad wel netjes.
Incorrect, dus 0.
Uit de modfaq:Dirk schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:39:
[...]
Een terechte reactie die netjes gesteld is, dat wil ik niet direct afstraffen met een -1.
[...]
Die zit iets dichter op de rand maar wil ik ook nog niet bestraffen met een -1.
[...]
Mja, dit is inderdaad een twijfelgeval. Het zal mij niet echt interesseren of hij nu op 0 of -1 terechtkomt.
[...]
Ik vind bovenstaande reacties allen zo zwaar offtopic dat je daar best -1 voor kan geven.-1: Ongewenst
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat zij niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Daarom vind ik een 0 ook prima. Ik heb zelf wel -1 gegeven voor die reacties, want het heeft echt totaal niets te maken met het nieuwsartikel.Dirk schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:49:
Daarom kan de score van die laatste reactie me ook niet zoveel interesseren. Maar het op een nette manier aanspreken van misdragingen van anderen, dat moet kunnen wat mij betreft. Ik wil het absoluut niet aanmoedigen, maar het bestraffen met een -1 gaat mij ook te ver.
Verwijderd in 'nieuws: Samsung introduceert hybride 12x blu-ray-drive'
0.
Verwijderd in 'nieuws: KPN gaat iPhone 4 niet leveren'
Ik zie niet in waarom dit een +3 is.
Veel posts van degener zijn heel uitgebreid en schitterend geredeneerd maar deze post is stemming makerij en niet gebaseerd op behoorlijke feiten.
Dit is de eerste post van degener die ik dit jaar zie die meer dan 0 verdiend...
Ik heb zelf een +2 gegeven.
[ Voor 5% gewijzigd door mjtdevries op 15-06-2010 16:22 ]
Zou hier naar gekeken mogen worden, zie mijn reacties en de reacties die daar op volgen...
MicGlou in 'meuk: PDFCreator 1.0.1'
Dit is volgens mij toch aardig ontopic...maar krijg een offtopic moderatie?
Fuzzillogic in 'meuk: PDFCreator 1.0.1'
En dit is vervolgens wel offtopic, wil alleen perse zijn mening doordrukken/herhalen... hoezo wordt dat dan wél als ontopic gemod?
[ Voor 10% gewijzigd door MicGlou op 16-06-2010 12:57 ]
Sowieso horen die twee reacties die jij noemt inderdaad een gelijke moderatie te krijgen.
[ Voor 16% gewijzigd door Dirk op 16-06-2010 13:01 ]
Verwijderd
TMF miniFAQWat te doen met offtopic draadjes?
In de regel is het zo dat de eerste reactie die offtopic gaat, afhankelijk van de inhoud, lager beoordeeld wordt. De reacties daarop echter, kun je zien als reacties met als onderwerp de eerste offtopic reactie. Hier kan dus in principe weer normaal gemodereerd worden.
Het is dus niet de bedoeling dat een gehele offtopic draad per definitie op het laagste niveau hoort. Dit zou oneerlijk zijn tegenover diegenen die van een offtopic discussie nog een goede discussie willen maken.
Als je kijkt hoe er in de praktijk wordt gemod, is zoals ik werk ook heel normaal.
[ Voor 13% gewijzigd door Dirk op 16-06-2010 13:29 ]
Verwijderd
(Iets dat als het on-topic zou zijn een +2 verdient, maar off-topic is mag toch nog zeker een +1 krijgen, ook al is dit off-topic, imho.)
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2010 13:46 ]
Mag hier een +2 voor, of is dat teveel?
Iets met: 'Wees niet te zuinig met +2's' enzo.
Enige jammere is dat hij halverwege wat op de man gaat spelen...

Deze gebruiker valt me nog al op de laatste tijd, vanwege zijn postgedrag. Regelmatig zie ik deze gebruiker first posts maken zonder inhoud, om deze vervolgens te verbouwen naar een mooi verhaal. Dit gedrag lijkt me niet echt wenselijk...
Voorbeeldreacties:
Lulukai in 'nieuws: WK-stream NOS werkt niet op iPhone, wel op iPod'
Lulukai in 'nieuws: Isp Tweak introduceert glasvezelabonnement van 200Mbps'
Lulukai in 'nieuws: Roemeens bedrijf claimt een 1PB-disk te kunnen maken'
Lulukai in 'nieuws: Hacker die iPad-gegevens in handen kreeg opgepakt'
Verwijderd
Op welke manier is dit informatief (of zelfs must read)? Volgens mij zeer hard ge-meningmod.
Verdient niet meer dan +1, imho.
*Edit*: Ah, fixed ondertussen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2010 22:12 ]
Is dat echt zo, want als ik de reacties daarop zie dan ziet het er naar uit dat er toch inhoudelijk op het artikel ingegaan is. Alleen bij de eerste reactie ziet het ernaar uit dat er niet veel stond van tevoren.dcm360 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:34:
Lulukai
Deze gebruiker valt me nog al op de laatste tijd, vanwege zijn postgedrag. Regelmatig zie ik deze gebruiker first posts maken zonder inhoud, om deze vervolgens te verbouwen naar een mooi verhaal. Dit gedrag lijkt me niet echt wenselijk...
Voorbeeldreacties:
....
☻/
/▌
/ \
edit: dat was hier dus: wildhagen in "Het kleine-mismoderatietopic deel XVII"
[ Voor 8% gewijzigd door dcm360 op 16-06-2010 22:45 ]
Verwijderd
Deze mag +3 krijgen vind ik.
Het is niet dat zijn reacties zo goed zijn, maar doordat hij die 3 reacties samen bundelt en becommentarieerd en daardoor toch een belangrijke kern binnen de discussie aanraakt en samenvat, vind ik dat toch wel één van de interessantste berichten die er terug te vinden zijn bij dat artikel.+3: Must-read
Dit niveau is bedoeld voor reacties met een inhoud die niet gemist mag worden door lezers van de thread. De reacties bevatten de kern van de discussie in een thread of bieden belangrijke aanvullingen op de informatie in het artikel, bijvoorbeeld objectief beschreven ervaringen uit eigen hand.
Zelf twijfel ik ook nog een beetje tussen +2 en +3, maar ik zou toch voor +3 gaan, net omdat ik vind dat de hogere scores in feite te weinig worden uitgedeeld.
En daarnaast, wat vinden jullie hiervan?
Verwijderd in 'nieuws: Wikileaks claimt beelden omstreden Amerikaanse luchtaanval te bezitten'
Hier is het niet persé midmoderatie (door mijn moderatie is deze op +1 terechtgekomen), maar zelf twijfel ik toch, het is wel degelijk interessante informatie, echter de reden dat ik deze toch op +1 en niet +2 zet is omdat deze niet duidelijk naar voren is gebracht en op zich staande amper te begrijpen is. Jullie gedacht?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2010 22:59 ]
En die 2e vind ik inderdaad geen +2 waard.
[ Voor 9% gewijzigd door Dirk op 16-06-2010 23:01 ]
Wat ik wel een must-read vind bij dat artikel is deze reactie:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=3968829
Verwijderd
En inderdaad, dat is zeker een must read, zeker die link, enorm interessant.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2010 23:06 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Verwijderd
Absoluut geen 0, imho, dat is interessante informatie. Ik zou geen +2 geven, daarvoor is het niet duidelijk genoeg gepost ed. Maar dat mag toch zeker een +1 zijn.
stellastarr in 'nieuws: IJsland neemt progressieve mediawet IMMI aan'
Deze vraag vind ik wel relevant, dus +1.
Relief2009 in 'nieuws: IJsland neemt progressieve mediawet IMMI aan'
Zeikerig met zijn 'Pfff', en in mijn ogen op de man, dus 0.
fuqua in 'nieuws: IJsland neemt progressieve mediawet IMMI aan'
0.
Verwijderd in 'nieuws: IJsland neemt progressieve mediawet IMMI aan'
Idem.
ltcom in 'nieuws: IJsland neemt progressieve mediawet IMMI aan'
Zelfde.
[ Voor 3% gewijzigd door Ghost Dog op 17-06-2010 13:57 ]
Redelijk offtopic maar interessant. Dat mag dus op +1.Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:48:
aramdin in 'nieuws: Atom N550-dualcore voor netbooks is sneller dan D510 voor nettops'
Absoluut geen 0, imho, dat is interessante informatie. Ik zou geen +2 geven, daarvoor is het niet duidelijk genoeg gepost ed. Maar dat mag toch zeker een +1 zijn.
Helemaal mee eens.Ghost Dog schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:56:
In nieuws: IJsland neemt progressieve mediawet IMMI aan wordt er wat mij betreft veel misgemod:
stellastarr in 'nieuws: IJsland neemt progressieve mediawet IMMI aan'
Deze vraag vind ik wel relevant, dus +1.
Relief2009 in 'nieuws: IJsland neemt progressieve mediawet IMMI aan'
Zeikerig met zijn 'Pfff', en in mijn ogen op de man, dus 0.
fuqua in 'nieuws: IJsland neemt progressieve mediawet IMMI aan'
0.
Verwijderd in 'nieuws: IJsland neemt progressieve mediawet IMMI aan'
Idem.
ltcom in 'nieuws: IJsland neemt progressieve mediawet IMMI aan'
Zelfde.
Verwijderd
Wat doe je met zo'n reactie?
Normaal zou je daar een 0 op geven, maar ergens twijfel ik om er toch -1 op te plakken. (Heb er nu 0 van gemaakt)
De context hier namelijk is dat er niet zoveel reacties zijn, maar ik telde er wel al minstens 6 reacties die 2h voor deze reactie zijn geplaatst waar in wordt uitgelegd waarom het wel 16 chips zijn, (bits <-> bytes-verhaal)Reacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn.
Als deze persoon ook maar een minimale hoeveelheid aan moeite had gedaan, had deze al gezien dat zijn vraag al vele malen was beantwoord. Zo'n lui gedrag mag ergens wel afgestraft worden vind ik. Hoewel het niet zo uitdrukkelijk in de FAQ zo staat.
Voordat ik effectief afstraf echter: Wat vinden jullie ervan?
(Want aan de andere kant is het natuurlijk wel iets beter verwoord dan de rest.)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2010 15:24 ]
Mee eens.Dirk schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:23:
Dubbelposts mogen op -1, als ze verder geen inhoud hebben en ze veel later komen dan de rest. Meestal geef ik dan nog wel een 0, maar aangezien deze reactie ook nog eens in GR thuis had gehoord, geef ik hier wel een -1 voor.
disguisedpotato in 'nieuws: 'Google wil skins voor Android overbodig maken''
Ik vind deze vraag wel relevant, dus +1.
[ Voor 57% gewijzigd door Ghost Dog op 17-06-2010 16:27 ]
Verwijderd
En inderdaad, relevante vraag. Zeker meer reden om die +1 te geven dan vele andere posts.
Hij reageert op een ongerelateerde post, en heeft blijkbaar niet de moeite genomen om zelf te zoeken. Dan vind ik het een 0.Ghost Dog schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:26:
[...]
Mee eens.
disguisedpotato in 'nieuws: 'Google wil skins voor Android overbodig maken''
Ik vind deze vraag wel relevant, dus +1.
Verwijderd
Lijkt me onterecht op 0 gemod te zijn. Is best wel een interessant gegeven, misschien niet helemaal on-topic, maar toch interessant genoeg om de +1 te behouden vind ik persoonlijk. Lijkt me ook eerder meningmodden, als je kijkt hoeveel negatieve reacties er op komen.
Kan ook aan mij liggen omdat ik het een interessant gegeven vind.
(Maar zeker als je kijkt welke andere reacties wel +1 krijgen...)
*Edit*: Blijkbaar niet. =)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2010 19:26 ]
Verwijderd
Ofwelja, tis niet omdat het onrealistisch is om de beveiliging weg te laten, dat de gedachte erachter niet interessant is.
*My point of view*
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2010 20:38 ]
Sowieso staat mcdronkz bekend om zijn flame(bait)s, en apple-fanboyisme, en kan ik deze reactie in dat licht alleen maar als flamebait zien, dus zou ik zelfs wel -1 kunnen begrijpen.
[ Voor 54% gewijzigd door Ghost Dog op 17-06-2010 22:53 ]
Verwijderd
Ik weet niet hoor, maar met het onderwerp van de nieuwspost heeft het niets meer te maken, niet eens zijdelings. Toch krijgt het volop +2's en zelfs +3's.... een 0 lijkt me beter.
Virussen? Scan ze hier!
Ik c/p even een stuk tekst uit zijn 'betoog' (zo zijn er meerdere van dit soort stukjes tekst trouwens in zijn post):wildhagen schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:03:
Verwijderd in 'nieuws: Afgezant VN bepleit wereldwijde afschaffing internetcensuur'
Ik weet niet hoor, maar met het onderwerp van de nieuwspost heeft het niets meer te maken, niet eens zijdelings. Toch krijgt het volop +2's en zelfs +3's.... een 0 lijkt me beter.
Een mening (zonder enige onderbouwing) als feit verkondigen en daarmee naar mijn mening veel teveel met het vingertje wijzend (wie zonder zonden is werpe de eerste steen...), gaat mij veel te ver, daarom van mij een -1.Pedofielen in hoge kringen laat men vaak liever zitten. Die mensen zijn heerlijk chantabel en kun je naar je pijpen laten dansen. Het is een heel schimmig wereldje. Helaas denken mensen uit de veengebieden alle sociale problemen te kunnen oplossen met zware straffen omdat hun vader ze ook altijd flink afgerost heeft als kind. Ze verkeren in de waan daardoor "een goed mens" te zijn geworden. Het soort "goede mensen" die er erg van genieten om anderen te zien lijden. Geen straf kan ze hard genoeg zijn.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Daar ga ik in mee, zulke argumenten zijn gewoon ongewenst.KillerBee schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:30:
[...]
Ik c/p even een stuk tekst uit zijn 'betoog' (zo zijn er meerdere van dit soort stukjes tekst trouwens in zijn post):
[...]
Een mening (zonder enige onderbouwing) als feit verkondigen en daarmee naar mijn mening veel teveel met het vingertje wijzend (wie zonder zonden is werpe de eerste steen...), gaat mij veel te ver, daarom van mij een -1.
Absoluut. ik heb een -1 gegeven. Generalisatie, getroll. De post staat nog steeds op 0 en heeft zelfs 9x een +3 gekregen. Wie helpt deze wat steviger omlaag te halen?Dirk schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:36:
[...]
Daar ga ik in mee, zulke argumenten zijn gewoon ongewenst.
Virussen? Scan ze hier!
Ik denk dat het geen kwaad kan om degener eens te mailen dat hij zich wat meer op het topic moet houden en niet van die ellenlange betogen moet neerplempen die niets of nauwelijks met het topic te maken hebben . Dit soort betogen is niets meer dan FP vervuiling wat mij betreft en kan dan al vrij snel op de -1 worden geparkeerd!
Dat zou zo moeten zijn idd maar blijkt ook hier weer dat veel mensen denken dat veel tekst standaard hoog beloond moet worden.k1n8fisher schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 17:43:
Dit soort betogen is niets meer dan FP vervuiling wat mij betreft en kan dan al vrij snel op de -1 worden geparkeerd!
Betrap me er zelf al op dat ik geen zin meer heb op zijn lange posts door te nemen. En als het nu eens af en toe zou zijn is nog daar aan toe,maar hij post toch behoorlijk wat. Een beetje compacter/ontopic zou iid niet verkeerd zijnk1n8fisher schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 17:43:
Ik denk dat het geen kwaad kan om degener eens te mailen dat hij zich wat meer op het topic moet houden en niet van die ellenlange betogen moet neerplempen die niets of nauwelijks met het topic te maken hebben .
Heb de ballen verstand van het artikel,maar meende toch een paar interessante post te zijn tegengekomen, of die iig boven het maaiveld uitsteken.
HoppyF in 'nieuws: Verlopen domein Mailpolice-blacklist zorgt voor mailproblemen'
mjtdevries in 'nieuws: Verlopen domein Mailpolice-blacklist zorgt voor mailproblemen'
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Ik heb het een -1 gegeven, is imo geen +1?
Ik heb geen leuke ondertitel.
Deze 2 mogen nog wel naar -1:
Edwinuss in 'nieuws: 'Vodafone en Mobistar gaan iPhone 4 verkopen''
AsoT in 'nieuws: 'Vodafone en Mobistar gaan iPhone 4 verkopen''
Voegt niets toe en op de man.
edit: deze valt wel onder het kopje uitlokken, ook -1:
Blokker_1999 in 'nieuws: 'Vodafone en Mobistar gaan iPhone 4 verkopen''
edit: ik stem voor een reactieban voor trat en watercoolertje

[ Voor 30% gewijzigd door dcm360 op 20-06-2010 14:51 ]
Zoals gewoonlijk bijna geen groen te vinden. Ik ben net al met de 0 en -1 hamers door het topic gelopen en heb mijn +1 krik amper kunnen gebruikendcm360 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:43:
Ojee, een apple nieuwsbericht...
edit: altijd dezelfde personen ook zo te zien.
edit 2: wie schopt deze even naar de -1:
watercoolertje in 'nieuws: 'Vodafone en Mobistar gaan iPhone 4 verkopen''
[ Voor 29% gewijzigd door Bor op 20-06-2010 17:16 ]
De post zelf is absoluut geen +3, +2 of +1. Ik heb een -1 gegeven.
Deze oneliner mag van mij ook naar de -1: number1 in 'nieuws: 'Vodafone en Mobistar gaan iPhone 4 verkopen''
[ Voor 25% gewijzigd door Bor op 20-06-2010 18:44 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Anti-establishment/Anti-rechts achter. Je zou bijna kunnen zeggen dat hij in zijn volgende post tot een opstand gaat oproepen. Naar mijn interpretatie van de FAQ totaal off-topic en ongewenst. -1
Er zijn nog niet veel moderaties op, maar ik denk dat het best is als deze vlug weg is, zodat zoiets onzinnig niet verder gezet word.
+2'tje, ook al is hij niet helemaal ontopic?
[ Voor 9% gewijzigd door Ghost Dog op 21-06-2010 14:47 ]
Niet helemaal on-topic? Helemaal niet on-topic bedoel je. Hij pareert de vraag echter zeer goed en zijn uitleg is ook helder dus een +1 kan er wel vanaf!Ghost Dog schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:45:
Spheroid in 'nieuws: Zweedse politie arresteert drie personen uit 'warez scene''
bij mijn weten is deze post van mij gewoon ontopic of zijn jullie het daarin niet met mij eens?
dragontje124 in 'nieuws: EFF en Tor brengen Https Everywhere-add-on naar Firefox'
Ghost Dog schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:45:
Spheroid in 'nieuws: Zweedse politie arresteert drie personen uit 'warez scene''
Mits ontopic had ik hem een +3 gegeven, nu kan er van mij nog wel een +2 vanaf.k1n8fisher schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:17:
[...]
Niet helemaal on-topic? Helemaal niet on-topic bedoel je. Hij pareert de vraag echter zeer goed en zijn uitleg is ook helder dus een +1 kan er wel vanaf!
Die had ik net al gezien en gefixtdragontje124 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:53:
Hey,
bij mijn weten is deze post van mij gewoon ontopic of zijn jullie het daarin niet met mij eens?
dragontje124 in 'nieuws: EFF en Tor brengen Https Everywhere-add-on naar Firefox'
Is een +1 hier niet beter op zijn plek dan de +2 die hij nu heeft? Zeker als je bedenkt dat zijn eigen stelling ook niet geheel correct is (zie reacties erop).
Virussen? Scan ze hier!
Duidelijke FiPo, want hij vraagt iets dat in het artikel beantwoord wordt, en doet dat 1 minuut na het artikel.
Wat mij betreft dus -1.
Lijkt me een prima kandidaat voor een -2 + waarschuwing....
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 62% gewijzigd door Kixtart op 22-06-2010 09:48 ]
☻/
/▌
/ \
Lijkt me geen +3 waard, maar een -1 wegens trollen. Zomaar mensen 'idioten' noemen omdat ze andere ideeën hebben dan jou is onbeschoft, en dan ook nog 3 uit de natte duim gezogen 'nieuws'-berichten. Compenseert ook niet echt....
Frankster in 'nieuws: Belgische spoorwegmaatschappij verbiedt deeplinken naar zijn site'
Idem voor mensen 'debiel' noemen, ook gewoon flamen en dus -1 geen 0.
[ Voor 23% gewijzigd door wildhagen op 22-06-2010 11:58 ]
Virussen? Scan ze hier!
Hm, die had ik net echt naar -1 geschopt, en komt ie alsnog weer naar bovenwildhagen schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:58:
roy-t in 'nieuws: Belgische spoorwegmaatschappij verbiedt deeplinken naar zijn site'
Lijkt me geen +3 waard, maar een -1 wegens trollen. Zomaar mensen 'idioten' noemen omdat ze andere ideeën hebben dan jou is onbeschoft, en dan ook nog 3 uit de natte duim gezogen 'nieuws'-berichten. Compenseert ook niet echt....
[ Voor 3% gewijzigd door dcm360 op 22-06-2010 12:01 ]

Dit topic is gesloten.