Het kleine-mismoderatietopic deel XVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 20.824 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-06 12:43

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

LIL_FIP in 'nieuws: Microsofts Milo wordt niet op de markt gebracht - update'
Als dit leesbaar was had ik +1 gegeven, maar op deze manier niet hoger dan 0.

elmuerte in 'nieuws: Microsofts Milo wordt niet op de markt gebracht - update'
Wat moet hiermee?
Ik kan enigszins begrijpen dat pedofilie behandelen met een virtueel jongetje misschien mogelijk is, maar deze reactie kan ook flamend worden opgevat. Ik heb hem nu op 0 staan.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Inderdaad, valt niet uit op te maken wat ie nou wil zeggen. Dat maakt de reactie nutteloos. Staat nu op 0.
elmuerte in 'nieuws: Microsofts Milo wordt niet op de markt gebracht - update'
Wat moet hiermee?
Ik kan enigszins begrijpen dat pedofilie behandelen met een virtueel jongetje misschien mogelijk is, maar deze reactie kan ook flamend worden opgevat. Ik heb hem nu op 0 staan.
Kan er niet echt kwaad in ontdekken... maar ik vind het niet hoger dan een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Deze poster heeft het dus fout wb de eSATA aansluiting,en hij had het kunnen weten. Kan wmb wel op 0.
Koppensneller in 'nieuws: Seagate introduceert externe harde schijf van 3TB'

Daar komt dan een reactie op waar ik het informatieve niet van inzie(want dat is er niet), kan volgens wel op +1
jmmk in 'nieuws: Seagate introduceert externe harde schijf van 3TB'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Mismoderatie-alert!
Anoniem: 276318 in 'nieuws: Mogelijk verbod op 'extreem gewelddadige' videogames'
Deze reactie, die wat mij betreft niet meer waard is dan 0 vanwege de slechte lay-out en door termen als 'seniele oude politicus', krijg +3 en +2's. Het zijn nog beginnende mods, maar het lijkt me toch niet helemaal kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301785

vraagje .Alleen " bron?" is dat een +1?
-------------------------------------------------------------------------------------------
Anoniem: 273970 in 'nieuws: 'Dell verkocht miljoenen computers met gebrekkige condensators''
Reactie op ''Dell verkocht miljoenen computers met gebrekkige condensators''

Door HotDoggie, woensdag 30 juni 2010 23:19

Bron?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
of is het terecht ontopic? Dit is toch een kreet?Kan ik zo iets toch gewoon een -1 geven?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 301785 op 01-07-2010 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een reactie van één woord, die ook nog eens niks zegt, is imho idd niet meer dan 0. Bij deze dus.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Ik ga er meestal maar van uit dat het brongeroep serieus bedoeld is,en geef daarom dan ook een 0. Maar kan me onder bepaalde omstandigheden een -1 ook nog wel voorstellen,vooral als het maar 1 woord betreft.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Roepen om een bron is doorgaans niet onterecht, maar het voegt inhoudelijks ook helemaal niets toe. Een 0 lijkt me dan een goede score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Foutje zo te zien dus ik geef een 0.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:29
Als ik nu kijk in dit topic ( reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli - augustus 2010 ) dan gaan de eerste reacties alleen maar over Console vs PC, en het merendeel wordt hier nog met een +1 beloond. Imo is dit vrijwel allemaal offtopic, gezien het hier nergens over de BBG gaat. Ik denk ik meld het maar even, voor ik zo weer van +6 naar +1 ga qua modstatus ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Kixtart schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:11:
Foutje zo te zien dus ik geef een 0.
Ik zie wel vaker dat mensen per ongeluk verkeerd posten, maar dan bijvoorbeeld hun post leegmaken, en vervangen met 'nvm' oid en daarom -1 krijgen. Waarom zou die fout, die ze naar hun kunnen nog verbeteren ook (je kan immers geen posts verwijderen) -1 krijgen, en deze fout 0?
__1337__ schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:15:
Als ik nu kijk in dit topic ( reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli - augustus 2010 ) dan gaan de eerste reacties alleen maar over Console vs PC, en het merendeel wordt hier nog met een +1 beloond. Imo is dit vrijwel allemaal offtopic, gezien het hier nergens over de BBG gaat. Ik denk ik meld het maar even, voor ik zo weer van +6 naar +1 ga qua modstatus ;).
Ik kan me wel voorstellen dat je +1 geeft aan (sommige van) die reacties - dat heb ik zelf ook gedaan (deze vind ik bijvoorbeeld nog wel +1 waard vanwege zijn steekhoudende argumenten) - want binnen die subthread zijn ze ontopic, en het heeft ook met Best Buy (geld efficiënt uitgeven) te maken (waarom €800 uitgeven aan een PC als je €300 kan uitgeven aan een Xbox360?).

[ Voor 5% gewijzigd door Ghost Dog op 01-07-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Laatst online: 13:29
Ghost Dog schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:47:

Ik kan me wel voorstellen dat je +1 geeft aan (sommige van) die reacties - dat heb ik zelf ook gedaan (deze vind ik bijvoorbeeld nog wel +1 waard vanwege zijn steekhoudende argumenten) - want binnen die subthread zijn ze ontopic, en het heeft ook met Best Buy (geld efficiënt uitgeven) te maken (waarom €800 uitgeven aan een PC als je €300 kan uitgeven aan een Xbox360?).
Opzich heb je gelijk dat het een mooie reply is. Toch is dit meer voer voor een forumdiscussie, waar het BBG topic bedoelt is om elkaar feedback te geven over eventuele twijfelingen/specifieke vragen m.b.t. de BBG (daar gaat het topic over immers). Valt opzich voor beide wat te zeggen denk ik zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Deze reactie is toch duidelijk off-topic? Waarom zou deze op 1 staan?

daankyd in ''Signaalverlies iPhone 4 door death grip is 24dB''

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De +3 modder op deze wil graag zijn modrechten kwijt: Negaiido in 'nieuws: 'Signaalverlies iPhone 4 door death grip is 24dB''

En wat te denken van bewust op -1 posten: toxicunderGroov in 'nieuws: 'Signaalverlies iPhone 4 door death grip is 24dB''

Hier mag ook wel eens naar gekeken: World Citizen in 'nieuws: 'Signaalverlies iPhone 4 door death grip is 24dB''
(als ook naar de +3 modder op deze post die blijkbaar ook zijn modrechten kwijt wil).

Het is weer erg triest in dit nieuwste Apple topic.

Die link die Herman87 aangeeft hiervoor is gewoon -1.

[ Voor 65% gewijzigd door Bor op 01-07-2010 16:58 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Er is weer een vervelende Anoniem: 273970 bezig in nieuws: Amerikaanse justitie haalt negen sites uit de lucht

Geleuter over 'kopschot geven', 'mongooltjes', 'platenbonzen slachten' etc etc

Met name deze reacties:

- Anoniem: 273970 in 'nieuws: Amerikaanse justitie haalt negen sites uit de lucht'
- Anoniem: 273970 in 'nieuws: Amerikaanse justitie haalt negen sites uit de lucht'

Heb ze alledrie een welverdiende vette -1 gegeven wegens flamen, trollen en bedreigen met o.a. de dood.

Maar ook de rest van zijn reacties zijn geen echte hoogstandjes.

Kan daar niet eens naar gekeken worden, en ff een waarschuwing dat het hier Fok, Prive of Story niet is, en iets volwassener reacties gewenst zijn?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Ghost Dog schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:47:
[...]
Ik zie wel vaker dat mensen per ongeluk verkeerd posten, maar dan bijvoorbeeld hun post leegmaken, en vervangen met 'nvm' oid en daarom -1 krijgen. Waarom zou die fout, die ze naar hun kunnen nog verbeteren ook (je kan immers geen posts verwijderen) -1 krijgen, en deze fout 0?
...
Omdat als je het wegedit er niks overblijft waarvoor de waarde 0 geschikt voor zou zijn ;)
edit:
Bovenstaande reacties worden zo gecontroleerd.
edit2:
Nieuw deel maar gelijk :)
Het kleine-mismoderatietopic deel XVIII

[ Voor 13% gewijzigd door Kixtart op 01-07-2010 20:14 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kixtart schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 20:06:
[...]

edit:
Bovenstaande reacties worden zo gecontroleerd.
Tnx. De eerste heeft overigens net een +1 gehad, die kan ook wel onderzocht worden wegens grof meningmodden.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.