Het gaat erom dat Google wordt onderzocht ivm het opslaan van data die ze nooit hadden mogen verzamelen en dan weet degener er EN een flinke sneer uit te delen naar MS (wat hebben die er mee te maken?) en daarna nog even Apple (alweer: wat hebben die hiermee te maken?) omhoog te pushen. Hij is dus inderdaad heel erg off-topic. Het feit dat ie meent MS en Apple erbij te moeten halen waarbij hij de een afbrandt (flamed) en de ander de hemel inprijst (fanboy gedrag) is genoeg om deze reactie gewoon ook af te branden door hem een keiharde -1 te geven! Jouw +1 is dan zelfs modmisbruik te noemen!pcgek schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 15:11:
Deze post is misschien voor een groot gedeelte offtopic,dus 0 of +1 zou prima kunnen. Na een beetje wikken en wegen ben ik toch nog uitgekomen op +1.
Op het moment dat ik hem tegenkwam was er alleen maar -1 voor gegeven,dat snap ik niet echt.Of zie ik nu iets over het hoofd![]()
Verwijderd in 'nieuws: Europese toezichthouders onderzoeken Google om Streetview-data'
Die mag gerust op 0 staan. -1 is te sterk voor deze duidelijke, alhoewel misschien voorspelbare, grap.
[ Voor 15% gewijzigd door TheCapK op 22-05-2010 15:43 ]
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!