Het kleine-mismoderatietopic deel XVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.916 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Precies... dit zijn geen lichte frustaties meer, dit is gewoon één groot troll- en flamefest + moderatiegeleuter. En daar hoort gewoon een -1 bij, en zéker geen +1, laat staan +2.

Als hij het de volgende keer nou eens in volwassen bewoordingen wegzet, niet over moderatie zeikt, én een fatsoenlijke onderbouwing geeft, dán zou een +1 op zijn plek zijn. In zijn huidige vorm is het echt niet meer dan een -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Door johnkeates, zaterdag 1 mei 2010 12:26

Lijkt me meer -1 dan 0 waard: erg fanboy-achtig, oneliner (dus zonder onderbouwing). En ook nog eens offtopic bij een als min-of-meer offtopic draadje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Binnen de draad totale onzin, met een groot risico van het uitlokken van flames, ergo een troll.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dirk schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:31:
Binnen de draad totale onzin, met een groot risico van het uitlokken van flames, ergo een troll.
Eensch, -1 uitgedeeld.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dit lijkt mij gewoon spam: edmunt in 'nieuws: Hotmail gaat ssl-sessies en ActiveSync ondersteunen'

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Spam.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
het kan natuurlijk ook zijn dat deze gebruiker wil helpen door een goed alternatief te bieden...
ik heb hem nu voorlopig op een 0 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
dan zat ik toch fout, dan zal het wel spam zijn :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

dtech schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:26:
Door johnkeates, zaterdag 1 mei 2010 12:26

Lijkt me meer -1 dan 0 waard: erg fanboy-achtig, oneliner (dus zonder onderbouwing). En ook nog eens offtopic bij een als min-of-meer offtopic draadje...
Een -1 geven is wel erg vroegtijdig in de kiem smoren ,dat gaat mij te ver. Als reactie op ''IE8 heeft nu de toekomst'' is het gewoon een niet onderbouwde oneliner,dat kan nog makkelijk op 0. Zijn trouwens nog een 3tal reacties uit voortgekomen die netjes zijn, en dat zegt wmb ook wel iets.
Lijkt me onnodig de poster hiervoor te bestraffen,hij krijgt van mij een 0 . :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Ik kom hier een keiharde flame tegen, die van 1 iemand een +1 gekregen heeft, maar met mijn -1 moderatie nog niet effectief op de -1 uitkomt.

Die user gaat zelfs ook nog even door op de gallery pagina :X van_Sijll in 'gallery: Gleighton'

[ Voor 29% gewijzigd door Haan op 03-05-2010 14:25 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is geen flame maar een troll. Staat nu redelijk stevig op -1 :)

En ja, dit is een bekende flame/troll-user. Niet geheel onverwacht dus.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Dat kan inderdaad niet echt door de beugel nee. Daar ga ik even wat meer aan doen. done.

[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 03-05-2010 15:16 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
Ik neem aan dat de reactie flink veranderd is, want wat er nu staat kan ik me niet zo over opwinden.

Als iemand over een gratis tooltje gaat klagen als je 5 TB gaat zitten syncen, dan vraag je inderdaad om een dergelijke reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keurige reactie, die gewoon op +1 moet staan: amoen in 'nieuws: Apple verkoopt miljoenste iPad'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

SPee in 'nieuws: Dns-rootservers gaan op 5 mei over op dnssec'

22 papegaaien die achter elkaar aanlopen met die +1... kan hier echt niet meer dan een 0 van maken hoor....

sab in 'nieuws: Dns-rootservers gaan op 5 mei over op dnssec'

Geld hetzelfde voor, ook 10 +1-papegaaien, zelfs een +2 erbij.... een 0 is wel voldoende.

[ Voor 33% gewijzigd door wildhagen op 03-05-2010 20:37 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:36:
SPee in 'nieuws: Dns-rootservers gaan op 5 mei over op dnssec'

22 papegaaien die achter elkaar aanlopen met die +1... kan hier echt niet meer dan een 0 van maken hoor....
Die hele draad is zo offtopic dat ik een serie -1's heb uitgedeeld. Het wel of niet moeten werken op 5 mei slow chat gebeuren is voor mij geen 0 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Jep, verder is de draad niet meer de moeite van het modereren waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:28
Only.Holoris is aan het trollen in nieuws: StarCraft II ligt op 27 juli in de winkel alleen hij doet het best netjes, moet dit nou op 0 of +1, als je de posts op individuele basis bekijkt komen ze daarvoor in aanmerking. Maar als je ze allemaal achter elkaar leest wil je ze allemaal -1 geven (en hem in z'n gezicht stompen).

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het is allemaal doorzeiken, niets is hoger dan een 0 en een enkele -1 waar hij wel heel erg doorzichtig aan het trollen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat er weer op mening wordt gemod. Dit is gewoon on-topic

Verwijderd in 'nieuws: StarCraft II ligt op 27 juli in de winkel'

(die moet +1 zijn)

En deze:

Moet gewoon op 0, niet op -1.

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ik heb je daar een 0/-1 gegeven omdat je in die hele thread gewoon aan het zuigen en provoceren bent. Je zal je wel verveeld hebben, maar als je 6 posts maakt met dezelfde inhoud die alleen bedoeld zijn om wrevel en reacties bij anderen op te wekken en ook nog eens offtopic zijn in de thread (die tenslotte over de releasedatum van sc2 gaat, niet over sc1 of de gameplay van sc2, had dan in de review thread gepost) dan krijg je lagere scores. Dat is geen meningmodden, dat is om aan te geven dat die posts ongewenst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
MrAngry schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:11:
Only.Holoris is aan het trollen in nieuws: StarCraft II ligt op 27 juli in de winkel alleen hij doet het best netjes, moet dit nou op 0 of +1, als je de posts op individuele basis bekijkt komen ze daarvoor in aanmerking. Maar als je ze allemaal achter elkaar leest wil je ze allemaal -1 geven (en hem in z'n gezicht stompen).
Als je het mij vraagt is het gewoon een (duidelijk) afwijkende mening. Niet perse fout enzo. Ik kan daar wel een +1 voor geven. :)

Deze was het dus: Verwijderd in 'nieuws: StarCraft II ligt op 27 juli in de winkel'

[ Voor 11% gewijzigd door Delerium op 04-05-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAngry schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:35:
Ik heb je daar een 0/-1 gegeven omdat je in die hele thread gewoon aan het zuigen en provoceren bent. Je zal je wel verveeld hebben, maar als je 6 posts maakt met dezelfde inhoud die alleen bedoeld zijn om wrevel en reacties bij anderen op te wekken en ook nog eens offtopic zijn in de thread (die tenslotte over de releasedatum van sc2 gaat, niet over sc1 of de gameplay van sc2, had dan in de review thread gepost) dan krijg je lagere scores. Dat is geen meningmodden, dat is om aan te geven dat die posts ongewenst zijn.
Grappig dat alle andere positieve reacties dan wel een 0/1 krijgen, dat klopt dan niet he.
RTS veterans won't find anything here to get wildly excited about, but having said that, while StarCraft won't win any awards whatsoever for originality
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=3468
It all comes down to this: Starcraft may not do anything particularly new, but it does the real-time thing as well or better than any game before it.
http://www.gamespot.com/pc/strategy/starcraft/review.html
How to take the familiar and still make it good. Why has a game that doesn't feature any significant advances or innovations kept me fastened to the computer for hours on end?
http://www.gamepro.com/article/reviews/818/starcraft/
StarCraft is just more of the same. Though a good, solid game, it lacks the feeling of playing something new.
http://www.gamerevolution.com/review/pc/starcraft

Ik wil geen nieuwe discussie starten. Ik wijs alleen maar op dat Starcraft destijds niet echt vernieuwend was. Punt. Het was een goed solide spel, dat wel.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:47:
[...]

Grappig dat alle andere positieve reacties dan wel een 0/1 krijgen, dat klopt dan niet he.
Dat zal best, maar dan moet je die aandragen voor mismoderatie en niet je eigen gezuig om aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Mijn idee, zet die motivatie niet hier maar op de FP, dan ga je voor een +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Delerium schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:46:
[...]

Als je het mij vraagt is het gewoon een (duidelijk) afwijkende mening. Niet perse fout enzo. Ik kan daar wel een +1 voor geven. :)

Deze was het dus: Verwijderd in 'nieuws: StarCraft II ligt op 27 juli in de winkel'
Die krijgt van mij inderdaad ook (zij het net) +1, maar
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:29:
Jammer dat er weer op mening wordt gemod. Dit is gewoon on-topic

(die moet +1 zijn)

En deze:

Moet gewoon op 0, niet op -1.
Van die beide vind ik de toon te trollerig om daar +1 voor te geven, zonder o.a. de volgende zin zou het wel +1 zijn:
Nou Starcraft was eigenlijk gewoon een 13 in een dozijn RTS. Ok je had 1 partij meer, woopie.
En sowieso vind het telkens 'WC2 in space' nogal flauw, en komt het op mij over alsof je daar alleen maar reacties wil uitlokken. Reden voor een puntje aftrek dus.

Verwijderd in 'nieuws: VVD wil kleinere databanken en betere bescherming privacy'
Deze reactie mag wel naar 0, omdat die niet te maken heeft met de VVD.

himlims_ in 'nieuws: Toekomstige update moet accuduur Xperia X10 verdubbelen'
Deze naar +2? Hij draagt veel puntjes aan die energiebeheer ten goede komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Ghost Dog op 04-05-2010 15:16 ]

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
himlims_ in 'nieuws: Toekomstige update moet accuduur Xperia X10 verdubbelen'
Deze naar +2? Hij draagt veel puntjes aan die energiebeheer ten goede komen.
Ja, ik heb er een +2 van gemaakt, is inderdaad een erg informatieve post _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Dark_man in 'nieuws: Nieuwe SandForce-firmware vergroot opslagcapaciteit ssd'
aap in 'nieuws: Nieuwe SandForce-firmware vergroot opslagcapaciteit ssd'
Verwijderd in 'nieuws: Nieuwe SandForce-firmware vergroot opslagcapaciteit ssd'
Dit komt zo ontzettend vaak langs bij elk nieuwsbericht dat over opslagmedia gaat, dat dit ondertussen toch echt wel als algemene kennis (helemaal bij tweakers) mag worden beschouwd. Dat mensen het dan ook nodig vinden meerdere keren het antwoord neer te typen maakt het alleen maar overbodiger.
Deze hele conversatie mag dus op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik denk dat je de mensheid even overschat met die aanname. Serieus. Bekijk het even simpel, baat het niet dan schaadt het niet. Mensen leren alleen door herhaling of door pijn, dan is de eerste optie toch de meest gezonde.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Dan nog heeft het niets met het nieuwsbericht te maken, omdat het over MB vs. MiB gaat, en niet over (de reservecapaciteit van) SSD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Contextueel ondersteunend, ik ben misschien wat ouderwets in dit soort situaties, zie liever een informatie stroom embedded in ondersteunende context dan een stroom waar geen ruimte bestaat voor kennisoverdracht.
Maar goed, relevantie was niet het punt, enkel de deductie van algemene kennis tot overbodig.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

En dan nog hoeven ze niet allemaal op +1, één keer uitleggen dat MB iets anders is dan MiB lijkt me wel genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ghost Dog schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:27:
En dan nog hoeven ze niet allemaal op +1, één keer uitleggen dat MB iets anders is dan MiB lijkt me wel genoeg. :)
Offtopic,maar ontopic in de draad, tis maar net hoe interessant (naar eigen inzicht)zoiets is voor de lezer. Kan zowel op 0 als +1,en een enkele keer wil ik ook nog wel eens een +2 geven.

Persoonlijke voorkeuren zit ik als lezer niet op te wachten als er geen relatie is met de in het artikel genoemde kast . Volgens mij is een 0 hier dan ook meer op zijn plaats.
Leetness in 'nieuws: Thermaltake introduceert Armor A90-behuizing'
FastFred in 'nieuws: Thermaltake introduceert Armor A90-behuizing'

edit:
Bij deze review staan een aantal reacties die totaal niets toevoegen Iets van : 'nette review' 'mooie review 5sterren'. Wmb niet meer waard dan een 0. Ze staan op kantelen maar moeten nog wel een schop hebben.
productreview: HTC Desire Bruin review door BastiaanN

[ Voor 47% gewijzigd door pcgek op 04-05-2010 20:36 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Deze reactie: Ocelot in 'nieuws: 'Mededingingsonderzoek FTC richt zich ook op Apples iAd-dienst'' mag van mij wel op -1 wegens de lmgtfy link. Ook totaal geen inhoud dus een reden voor een 0 ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Het is inderdaad nogal dubbel met alle anderen daarboven en die lmgtfy linkt maakt de inhoud er inderdaad niet beter op. Ben het wel eens met een -1 :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Cloud schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:16:
Het is inderdaad nogal dubbel met alle anderen daarboven en die lmgtfy linkt maakt de inhoud er inderdaad niet beter op. Ben het wel eens met een -1 :)
Eens met de -1. De post staat nog op 0 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nu niet meer :P

-1 it is.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Laatst online: 04:40
Het valt me op dat de meeste tweakers stemmen op wat de score is. Bijv. een post die (voor mij) niet meer dan een +1 is wordt er door 1 persoon +2 gemod en dan gaat 75% daar ook op modden. Bij een reactie waar er 0 wordt gemod modden de meesten daar ook meteen op :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Dat komt inderdaad nog steeds wel eens voor en noemen we meestal 'papegaaimodden'. Mensen willen liever veilig modereren door de rest als schapen te volgen. Maar als jij vindt dat een reactie daardoor op een onterecht hoge (of juist lage) score blijft hangen, meld de reactie dan hier zodat we er iets aan kunnen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mening of papagaai modden, maar deze reactie Ramzzz in 'nieuws: Duitse rechter: Rapidshare niet verantwoordelijk voor piraterij-uploads' is absoluut geen +2 waard. Een open deur van jewelste, met een argument wat maar slechts een miljard keer eerder is uitgesproken, én weerlegd. En dan nog afsluiten met een enorme flame naar alle rechters.

Gezien die flame, is zelfs een +1 al erg ruim beoordeeld..., en kom ik niet verder dan 0...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Jup, met die flame op het eind maak ik er ook een 0 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Voordeel van twijfel van mij dat hij het echt alleen als grap bedoelt. Zo erg is het ook weer niet en dus +1 hier.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Van mij ook +1. De :+ op het eind maakt dat ik het opvat als grap, dus is de reactie verder gewoon ontopic.

aschja in 'nieuws: Intel doet gooi naar smartphones en tablets met Moorestown'
Flame. -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Hoezo? Wat mij betreft gewoon een (niet echt netjes gestelde) mening. Ik vind de toon nou niet direct zodanig dat het een flame is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:34

botoo

💀 too old to die young

Een stelling als:
Windows 7 zuigt kont als het op touch aankomt
(en zonder verdere uitleg waarom dat zo zou zijn) maakt het voor mij een -1.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Mja, ik zie daar een persoonlijke, irrelevante, mening. Geen flame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ik vind dat je beide kunt overwegen. Door de foute aanname 'Het Windows 7 OS is niet gemaakt voor touchscreens' is het al niet meer dan een 0 waard. Daar komt dan nog zijn 'mening' bij. Een -1 zou zeker niet verkeerd zijn, maar als je het houdt op een slecht gestelde mening, zou een 0 ook nog steeds wel kunnen vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
Die "aanname" is al zodanig belachelijk dat je het een troll kunt noemen.
OSX dan ineens wel speciaal geschikt vinden is in combinatie daarmee dan nog meer indicatie van een troll
En het taalgebruik maakt het dan helemaal een -1 mocht je nog twijfelen...

Je hebt wel heel erg veel vertrouwen in de mens als je denkt dat deze persoon dit werkelijk in al zijn onschuld zo gepost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Xperia X10-toestellen krijgen eind dit jaar Android 2.1-update'

heeft iemand een -1 gegeven, dat lijkt me te weinig de reaktie is eerder +1 of zelfs +2 vanwege de achtergrondinformatie die de reaktie geeft ivm de toenemende fragmentatie van de installed base van android os.

het lijkt me dat de -1 gever wel eens nagekeken kan worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Mja, misschien krijg je die -1 omdat jij je punt al een aantal keer bij verschillende artikelen had gemeld, maar dat vind ik geen goede reden. Soortgelijke discussies worden bij soortgelijke artikelen toch al vaak herhaald. Bovendien breng jij je punt hier op een nette relevante manier. Nee, deze reactie mag best op +2 en die -1 is onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Ik kan me een -1 enigszins voorstellen omdat de toon niet bepaald lichtzinnig is, maar het is inderdaad zoals DirkW zegt absoluut geen -1. Zelf een +2 gegeven.

creative8500 in 'nieuws: Autofabrikanten mogen zelf 'motorgeluid' voor elektrische auto's kiezen'
Deze mag overigens wel op +1. Leuke grap, die hoeft niet op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:04:
Verwijderd in 'nieuws: Xperia X10-toestellen krijgen eind dit jaar Android 2.1-update'

heeft iemand een -1 gegeven, dat lijkt me te weinig de reaktie is eerder +1 of zelfs +2 vanwege de achtergrondinformatie die de reaktie geeft ivm de toenemende fragmentatie van de installed base van android os.

het lijkt me dat de -1 gever wel eens nagekeken kan worden.
Dat was in 1 oogopslag al geen -1.

* Delerium doet zelfs +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Stichting klaagt staat aan om vingerafdrukken in paspoort'

Lijkt me wel een modbreak en/of -2 waard? Om nou politici zomaar voor nazi's uit te maken omdat je het niet met ze eens bent is imho toch een beetje té...

Idem voor Verwijderd in 'nieuws: Stichting klaagt staat aan om vingerafdrukken in paspoort'. Die krijgt notabene 10 +1's! Bezopen...

[ Voor 24% gewijzigd door wildhagen op 06-05-2010 16:33 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Aangepast en hij is daar inmiddels op aangesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

RoD schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:29:
Ik kan me een -1 enigszins voorstellen omdat de toon niet bepaald lichtzinnig is, maar het is inderdaad zoals DirkW zegt absoluut geen -1. Zelf een +2 gegeven.
Helemaal mee eens. Een +2 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Als je dan iets duidelijk wilt maken zeg dan ook iets, op deze manier vind ik het geen waarde hebben. Max een 0 dacht ik zo.
thelightning in 'nieuws: Electronic Arts legt Medal of Honor op 14 oktober in de winkel'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
pcgek schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 20:02:
Als je dan iets duidelijk wilt maken zeg dan ook iets, op deze manier vind ik het geen waarde hebben. Max een 0 dacht ik zo.
thelightning in 'nieuws: Electronic Arts legt Medal of Honor op 14 oktober in de winkel'
ja, meer dan een 0 is die post niet waard.
en hij krijgt zelfs +2's 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

.oisyn in 'nieuws: Ubisoft bevestigt Assassin's Creed: Brotherhood'
Dit is toch gewoon ontopic?
Toch heeft hij (waarschijnlijk) 2 keer door een +6-mod 0 gekregen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ghost Dog schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 22:13:
.oisyn in 'nieuws: Ubisoft bevestigt Assassin's Creed: Brotherhood'
Dit is toch gewoon ontopic?
Toch heeft hij (waarschijnlijk) 2 keer door een +6-mod 0 gekregen. :?
ja, lijkt me ook.
nu heeft ie 12 0'en en 12 +1'tjes.
hij staat dus op +1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05:15

Herman

FP ProMod
Moeilijke theorie zo makkelijk verwoorden dat mijn oma het zelfs zou begrijpen:

Verwijderd in 'Intel voert capaciteit 1,8"-ssd's begin 2011 op naar 300GB'

Een +3 zou 'm niet misstaan?

[ Voor 9% gewijzigd door Herman op 06-05-2010 23:33 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Hij moet zijn grammatica eens op orde brengen... Maar het mag wel op +2.
Herman87 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 23:11:

Staat ie op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
Dirk schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 23:57:
Hij moet zijn grammatica eens op orde brengen... Maar het mag wel op +2.
Zo erg is dus grammatica toch niet?

Ik vind het overigens zelfs een +3 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ik vraag me af hoe deze post ,gezien te tijden,boven die van c0d1f1ed terecht kan komen. Of ben ik nog niet goed wakker?
MSalters in 'nieuws: Intel voert capaciteit 1,8"-ssd's begin 2011 op naar 300GB'

[ Voor 4% gewijzigd door pcgek op 07-05-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Herman87 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 23:11:

Geen twijfel, +3
Waarom zuinig doen, kan ook wel naar +3

[ Voor 28% gewijzigd door Delerium op 07-05-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
mijn post zou volgens mij best een +1 waard zijn in plaats van een 0?
yannickie111 in 'nieuws: 'Seagate wil nog dit jaar harde schijf van 3TB uitbrengen''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

mjtdevries schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 08:47:
[...]

Zo erg is dus grammatica toch niet?

Ik vind het overigens zelfs een +3 waard.
Ik vind zijn zinnen zelden prettig lezen. Waarschijnlijk is het grootste probleem punten en komma's.
pcgek schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:11:
Ik vraag me af hoe deze post ,gezien te tijden,boven die van c0d1f1ed terecht kan komen. Of ben ik nog niet goed wakker?
MSalters in 'nieuws: Intel voert capaciteit 1,8"-ssd's begin 2011 op naar 300GB'
Threading :) Je zit daar op het diepste niveau, dus de reacties worden niet meer zichtbaar threaded weergegeven, maar ze zijn wel nog altijd threaded. Er moet ergens een FR zijn om dit inzichtelijker te maken, maar ik kan hem niet zo snel vinden.
Die ene 0-mod had je nog wel even kunnen negeren hoor. De reactie is nog maar een half uur oud. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Hoe mod je dit soort mensen?

Mark28 in Lijst 17 wil bewaarplicht verkorten naar drie maanden 1

Mark28 in Lijst 17 wil bewaarplicht verkorten naar drie maanden 2

Mark28 in Lijst 17 wil bewaarplicht verkorten naar drie maanden 3

Teleugesteld zijn in de politiek is prima. Die mening uiten is ook ok. Maar meerdere niet-ter-zake-doende reacties die aandoen als provocatiepogingen in een topic plempen vind ik niet ideaal. Bij de eerste dacht ik aan 0, maar na het lezen van de andere twee neig ik er toch erg naar ze allemaal op -1 te zetten.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Spheroid schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:54:

Teleugesteld zijn in de politiek is prima. Die mening uiten is ook ok. Maar meerdere niet-ter-zake-doende reacties die aandoen als provocatiepogingen in een topic plempen vind ik niet ideaal. Bij de eerste dacht ik aan 0, maar na het lezen van de andere twee neig ik er toch erg naar ze allemaal op -1 te zetten.
ik denk niet anders dan allemaal -1tjes. 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Laatst online: 05:15

Herman

FP ProMod
Spheroid schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:54:

Allemaal -1'tjes. Die laatste zou wellicht nog in aanmerking kunnen komen voor een -2 of modbreak. Zeer ongewenst.

Zelf wil ik deze benoemen:
De meest zinloze opmerking die ik tot nu toe ben tegengekomen met ook nog een FiPo-gehalte.
Verwijderd in ''Seagate wil nog dit jaar harde schijf van 3TB uitbrengen''
Is dit niet -1?

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ook -1 inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Nog eentje in het lijst 17 topic: Deze haalt redelijk uit naar degene op wie hij reageert en dan geeft er eentje een duidelijke +3 mee eens mod. Een zinsnede als: "Als je de laatste jaren niet in die grot had geleefd" is gewoon not done en dus een -1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
3 keer -1 (en een edit) voor Mark28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gvdh
  • Laatst online: 00:20
Er zijn Apple-fanboys aan het modden in
nieuws: Apple iPad vanaf juli in Nederland - update

Zie bv. johnbetonschaar in 'nieuws: Apple iPad vanaf juli in Nederland - update'
Een +3, enkele +2's...
Wat mij betreft +1, maar eigenlijk is het nut van een iPad niet echt relevant in een nieuwsbericht dat gaat over de beschikbaarheid van de iPad in Nederland...

Ook Denni in 'nieuws: Apple iPad vanaf juli in Nederland - update' krijgt +2's voor een hele uitleg over het verschil tussen een iPhone en een iPad...

Edit:
Quacka in 'nieuws: Apple iPad vanaf juli in Nederland - update'
Wordt van -1 tot +3 gemod.

[ Voor 10% gewijzigd door gvdh op 07-05-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Ik zie niet in wat er nu mis is met die eerste 2, beiden hebben van mij een +2 gekregen.

Die 3e zou je een -1 kunnen geven, hoewel een 0 op zich ook nog geen verkeerde score is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die derde vind ik dus wel een duidelijke -1. Gezeur over nieuwswaarde hoort in GR, niet op de FP, zeker niet in een gevoelig onderwerp (gezien de laatste weken) als dit.

Die +1's en zéker die +3's zijn echt grof modmisbruik te noemen.

[ Voor 16% gewijzigd door wildhagen op 07-05-2010 15:33 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtink
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Termi in 'nieuws: 'Meizu M9 krijgt 1GHz Samsung-processor en hdmi-out''

Ik snap niet wat hier informatief aan is, er zijn sowieso geen bronnen genoemd.
Is volgens mij gewoon een +1 en geen +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Trip.X schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 16:03:
Termi in 'nieuws: 'Meizu M9 krijgt 1GHz Samsung-processor en hdmi-out''

Ik snap niet wat hier informatief aan is, er zijn sowieso geen bronnen genoemd.
Is volgens mij gewoon een +1 en geen +2
Klopt, daar staat de post dan ook op. Op dit moment 13x +1 en 2x +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

In het topic: ontwikkelaar wil farmville van Facebook halen wordt er weer leuk gemod:
Deze eerste lijkt on-topic maar gezien de toon zou een -1 ook niet misstaan. Zeker als je leest wat er tussen haakjes staat.
* TheCapK doet een -1!
Deze opmerking, alhoewel humoristisch, is niet een +3 waard! Staat weliswaar op 0 nu maar wie daar die +3 heeft gegeven?

En er staan er diversen die lopen te klagen dat ze dat soort spelletjes niks vinden, zeker de invites niet, maar dat ze te lui zijn om dat uit te schakelen. Daar wordt natuurlijk weer op gereageerd waarbij het er af en toe richting het scherp van de snede gaat. Er wordt nog net niet ge-trolled en ge-flamed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
ymmv in 'nieuws: 'Apple werkt aan eigen Flash-alternatief''
Hoe is die irrelevant? Correcte argumenten van marketing & business development. Ok, hij maakt een foutje met "niks te maken" aangezien het een (wel de belangrijkere) van factoren is, maar het blijft on topic.

ymmv in 'nieuws: 'Apple werkt aan eigen Flash-alternatief'' is wat dat aangaat beter geargumenteerd, maar is argumentatie een factor van irrelevantie?

c-mattic in 'nieuws: 'Apple werkt aan eigen Flash-alternatief''
Hoezo irrelevant? Hij toetst precies aan de zakelijke elementen, verstapt zich ietwat in eigen mening, maar left wel uit waar die vrees vandaan komt met verwijzing naar achtergrond. Een achtergrond die relevant is op dat vlak. Klopt, hij plaats het wat scherp als perspectief, maar zet dat netjes in een lange termijn perspectief.

Anoniem: 261542 in 'nieuws: 'Apple werkt aan eigen Flash-alternatief''
Die blijft maar doorgaan ....

[ Voor 7% gewijzigd door Virtuozzo op 09-05-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Een paar (onterechte) -1's zijn de oorzaak van de te lage scores. Die mogen wel eens nagekeken worden.

En BreezahBoy is nog niet vaak en hard genoeg geschopt zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Dirk schreef op zondag 09 mei 2010 @ 13:41:
Een paar (onterechte) -1's zijn de oorzaak van de te lage scores. Die mogen wel eens nagekeken worden.

En BreezahBoy is nog niet vaak en hard genoeg geschopt zo te zien...
BreezahBoy mag idd wel eens naar een ontwenningskuur gestuurd worden, zogezegd :P

Ik zie wat je bedoeld met de onterechte -1's, maar als ik me niet vergis stapelen die zich vreemd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

N1ckk in 'nieuws: Tool maakt handmatig switchen van gpu's op Macbook Pro mogelijk' en bijna alle reacties daarop worden gemod als 0 (off-topic). Ik snap echt niet waarom mensen dat doen. Wat mij betreft zijn het bijna allemaal minimaal on-topic en soms zelfs interessante/informatieverschaffende posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Hoewel het artikel duidelijk is dat het puur over de laatste generatie Macbook pro's gaat, kan die vraag dan nog wel op +1.
Brantje in 'nieuws: Tool maakt handmatig switchen van gpu's op Macbook Pro mogelijk' met een compleet irrelevante quote hoort wat mij betreft dan wel op 0.
De verwarring van Jonniii in 'nieuws: Tool maakt handmatig switchen van gpu's op Macbook Pro mogelijk' en verder vind ik allemaal irrelevant.
Jouw antwoord is duidelijk en hoort dus op +1.
stewie in 'nieuws: Tool maakt handmatig switchen van gpu's op Macbook Pro mogelijk' is potentieel interessant, maar is zoveel speculatie dat ik er weinig mee kan, dus die houd ik op +1.

De huidige scores vind ik dus goed, op Brantje in 'nieuws: Tool maakt handmatig switchen van gpu's op Macbook Pro mogelijk' na, die van mij naar de 0 toe mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Naar de reacties op dit item mag wel even gekeken worden. Er staat amper iets wat niet offtopic is. Het geheel heeft een erg hoog slowchat gehalte.

nieuws: Zelfbouw-nas behaalt leessnelheden tot 266MBps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

eagle00789 in 'nieuws: Intel komt met goedkope en zuinige Core i-cpu's voor laptops'
Gezeur over nieuwswaarde, dus wat dat betreft -1. De tweede zin is wat mij betreft net +1, dus netto geef ik deze sowieso niet hoger dan 0, en -1 zou ik ook wel snappen.

shredder in 'nieuws: Sabam wil vergoeding van isp's voor internetdownloads'
Goed onderbouwde mening die daarom wat mij betreft naar +2 mag.

Verwijderd in 'nieuws: Minder Facebook-gamers door nieuwe notificatieregels'
Gridclicker heeft vast te maken met die notificaties, maar omdat hij er verder compleet geen uitleg bij geeft mag deze reactie wel naar 0.

Toolmaker in 'nieuws: Minder Facebook-gamers door nieuwe notificatieregels'
Deze is juist het tegenovergestelde van de vorige. Hij legt het wel een beetje uit, en geeft netjes een link, dus kan deze wel naar +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
Bor de Wollef schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:46:
Naar de reacties op dit item mag wel even gekeken worden. Er staat amper iets wat niet offtopic is. Het geheel heeft een erg hoog slowchat gehalte.

nieuws: Zelfbouw-nas behaalt leessnelheden tot 266MBps
Het nieuwsitems heeft dan ook zodanig weinig nieuwswaarde dat het moeilijk wordt iets in te tikken wat wel ontopic is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Verwijderd in 'nieuws: 'Android-smartphones verkopen in VS beter dan iPhones''
Dat mensen uitmaken voor fanboy mag nu wel eens afgelopen zijn. Ik denk dat een -1 beter bij deze reactie past dan een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Emile schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:36:
Dat mensen uitmaken voor fanboy mag nu wel eens afgelopen zijn. Ik denk dat een -1 beter bij deze reactie past dan een 0.
Helemaal mee eens!

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Emile schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:36:
Op de man spelen is altijd al ongewenst geweest hoor... Niet alleen in deze context.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 139% gewijzigd door Kixtart op 11-05-2010 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
We hopen dat het werkt, het signaal dat het toch ongewenst is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Emile|IA in 'nieuws: 'Android-smartphones verkopen in VS beter dan iPhones''
De hater die deze reactie (van mij) een -1 geeft mag imo wel even nagekeken worden.

[ Voor 100% gewijzigd door Emile|IA op 11-05-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dat was een beginner met 1x weging, die kun je gerust negeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Kan die kansloze reactie van D1N0 hierboven niet verwijderd worden? is gewoon triest als je denkt zo te moeten reageren. En wmb de meest waardeloze post die ik hier tot nu toe ben tegengekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door pcgek op 10-05-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Gnermo in 'nieuws: Jetway komt met nettop met dualcore-Atom, ddr3 en Ion 2'
Ik vind deze reactie nog net +1, omdat hij verwijst naar het artikel, maar alle reacties hierop zijn gewoon offtopic, dus 0.

En die reactie van D1N0 mag inderdaad minstens een modbreak, wat een kansloze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:34

botoo

💀 too old to die young

Sja, je bent hier duidelijk niet op je plaats tussen al die flapdrollen, waarom ga je niet op zoek naar een plek met users van jouw 'nivo'?

[ Voor 11% gewijzigd door Kixtart op 11-05-2010 08:55 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 08:32

3raser

⚜️ Premium member

Kastermaster mag Wiebbe niet feliciteren omdat het offtopic is, maar Bas_f mag dit wel omdat... ?
(16 x offtopic voor Kastermaster tegen 11 x ontopic van Bas_f)

Dat hele onderwerp staat bol van de felicitaties maar blijkbaar is Kastermaster erg impopulair onder de modders.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.