Je doet zuur omdat de meeste mensen je het antwoord geven waarvan je bang bent dat je potentiele werkgevers dat ook zullen geven. Maar toch, succes met je tegenargumenten en blijf ze vooral oefenen. Ik hoop voor je dat je er bij iemand doorheen komt..musje83 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 04:42:
Ik ga er hierna niet meer op in. Homer is de enige die het begrijpt.
Ten eerste geef ik heel duidelijk aan dat ik nooit op mijn cv of tijdens mijn sollicitatie zal aangeven dat ik op WO denkniveau zit. En nog blijven jullie daar op doorhameren.
Ten tweede geef ik heel duidelijk aan, wat Homer ook beaamt, dat WO-denkniveau en WO iets compleet anders zijn. Ik heb mijn eigen leven de afgelopen 27 jaar... precies 27 jaar van dichtbij meegemaakt. Ik weet op welk niveau ik ongeveer zit en dat jullie op basis van mijn korte samenvatting menen te moeten oordelen dat ik toch maar vooral géén WO-denkniveau kan hebben, vind ik erg vervelend. Gelukkig maakt het ook duidelijk dat verdere discussie geen zin heeft, want verder kijken dan jullie neus lang is zit er blijkbaar niet in. WO-denkniveau hebben jullie blijkbaar ook zelf niet.
Ik zou zeggen, bel eens een Universiteit op, bijvoorbeeld de faculteit Psychologie, en vraag ze wat denkniveau precies inhoudt.
@ iedereen die gewoon antwoord op mijn vraag gaf: bedankt!!
PS .. happy birthday volgens mij...
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD