Sjeeps schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:16:
Leeftijd: 25
Opleiding(en): HBO Management Economie en Recht
Certificaten: ITIL V3 Foundation, ISTQB Foundation, binnenkort Prince 2 (+ diverse interne opleidingen zonder certificaat)
Werkgever: Groot ICT bedrijf
Werkervaring: 2 jaar (bij huidige werkgever)
Huidige functie: Test analist / Test coordinator
Vakantiegeld: ja, 8 %
Vakantiedagen: 27
13/14e maand of winstuitkering: Eindjaars uitkering van 4% vast en 1000,- tantieme (50% bedrijfsprestatie 50% persoonlijk)
Laptop: Ja
GSM: Ja (sim)
Leaseauto*: Alfa Mito (incl. onbeperkt prive en europa tankpas)
Werkweek: 40
Pensioenregeling: ja 100% werkgever
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: onkostenvergoeding van 25 euro, communicatie vergoeding 35, mogelijkheid tot bruto aanschaffen o.a. telefoon, fiets, internet abbo, aktetas
Land: Nederland
Regio: Randstad (nu Amsterdam)
Reistijd: hangt af van de opdracht, nu 20-30 mins (afhankelijk files) vorige opdracht uurtje
Salaris: 2475,-
Heb eigenlijk best wel een slechte kijk op hoe ik er voor sta kwa salaris, heb ik niets te klagen of juist wel?
Leeftijd: 25
Opleiding(en): HBO Management Economie en Recht
Certificaten: ITIL V3 Foundation, ISTQB Foundation, ASL (+ diverse interne opleidingen zonder certificaat) (ook ingeschreven voor ISTQB Advanced en TMAP Next voor komende half jaar)
Werkgever: Groot ICT bedrijf
Werkervaring: 2,5 jaar (alles bij huidige werkgever)
Huidige functie:
Senior Test analist
Vakantiegeld: ja, 8 %
Vakantiedagen: 27
13/14e maand of winstuitkering: Eindjaars uitkering van 4% vast
(nu +-1250 euro) en
2275,- (Norm)tantieme (50% bedrijfsprestatie 50% persoonlijk)
Laptop: Ja (maar die gebruik ik nooit)
GSM: Ja (sim)
Leaseauto*: Alfa Mito (incl. onbeperkt prive en europa tankpas)
(lease vergoeding gaat 30,- per maand omhoog)
Werkweek: 40
Pensioenregeling: ja 100% werkgever
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: onkostenvergoeding van 25 euro, communicatie vergoeding 35, mogelijkheid tot bruto aanschaffen o.a. telefoon, fiets, internet abbo, aktetas e.d. * ook afgelopen halfjaar nog een bonus gehad van 1.250,- bruto, wegens goed presteren *
Land: Nederland
Regio: Randstad (nu Amsterdam)
Reistijd: hangt af van de opdracht, nu 20-30 mins (afhankelijk files) vorige opdracht uurtje
Salaris:
2600,-
Toch weer een leuke salarisverhoging gekregen, maar om eerlijk te zijn wel minder als wat ik had gehoopt omdat ik een zeer goede beoordeling had gekregen.