Ja het zijn vaste waardes, en afhankelijk van je rijstijl past de computer zich aan.SYQ schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:32:
[...]
Yes, was toch even 10seconden twijfelen omdat ze er echt nog strak uitzagen maar toch het zekere voor onzekere genomen. En alsnog laten verwijderen.. Auto zet ik nooit gelijk uit bij stilstand, wanneer ik een ritje van langer als half uur heb gehad. Wat dat betreft heb ik redelijk goeie tips meegekregen van kameraad en zwager die bij renault werkt.
[...]
Precies, dat gevoel heb ik nu ook. Een echte business cruisebak.. Maar zo'n subtiel m-pakket maakt hem net wat stoerder hoorEn met mijn 28 jaar neig ik wel naar dat laatste
[...]
Onderhoud ga ik doen bij kameraad, de swirl flaps had ik echt haast mee maar rest kan nog wel ff wachten. Volgens boordcomputer kan de voorste remmen nog 6000 mee. Niet dat ik daarop ga wachten, maar vooralsnog geen haast.
Wanneer ik ATE remmen en remolie neem, moet ik dit dan aangeven bij de BMW dealer wanneer ik langsrijd om de service indicatoren te resetten? Want volgens mij resetten zij gewoon met vaste waardes toch?
Dus als je ATE remmen + olie neemt, zal je ook merken aan de service indicator dat je meer km zal kunnen maken...
iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD