Wat is er ///M aan, behalve een badge op de kofferbak?

Hij is niet verlaagd, dus geen ///M onderstel, hij heeft geen ///M exterieur, en geen ///M interieur... Volgens mij houden daar dus de ///M opties wel een beetje mee op. Zelfs de velgen zijn niet echt spannend (vrij standaard 16" velgen voor een E36).
Inderdaad, deze is wel extreem schoon... Ik dacht dat ik de motorruimte netjes had, maar bij mij is het maar ranzig vergeleken met deze... Hij is flink aan de slag geweest met kunststof reiniger, na 14 jaar glimt het namelijk niet meer zo mooi.
Dit is mijn motorruimte, vlak nadat ik hem schoongemaakt had:

Schoon, maar niet showroom schoon, zoals die 320i heeft... (met een mooie olievlek rond m'n nokkenassensor

Er bleek een o-ring iets te lekken)
Dat is trouwens wel een voordeel van af en toe die zwarte smeer van het blok halen, je ziet na een weekje tenminste of de motor ergens zweet waar hij het niet zou moeten doen. (het lekje rond de nokkenassensor was me anders nooit opgevallen). En het sleutelt natuurlijk veel prettiger dan steeds onder de zwarte smeer zitten.
Voor mij is trouwens de kogel door de kerk, ik heb besloten om een nieuw hemeltje (en A-stijl bekleding) bij BMW zelf te gaan bestellen. Zelf opnieuw bekleden kost misschien maar de helft, maar de kans van slagen is discutabel en zo heel kostbaar is het uiteindelijk ook weer niet om alles fris en nieuw te bestellen.
Aangezien ik mijn auto voorlopig nog niet weg ga doen (als ik terug kijk naar de versnellingsbak discussie van een paar dagen terug, dan staat daar precies het goede, het gaat mij erom hoe snel ik van de streep weg ben, maar hoeveel plezier de auto mij geeft met rijden, en dat is voor
mij in deze auto hoog), kan ik wat extra kosten/investeringen voor mezelf wel verantwoorden.
Alleen jammer van die parkeerschade... Het gaat gefixed worden, maar ook dat kost me toch even €250 die ik liever ergens anders aan uitgegeven zou hebben... Maar voor iets meer (€150) wordt dan ook gelijk m'n voorbumper weer strak gemaakt, zodat de lelijke witte krassen ook weer tot het verleden behoren. En wie weet doe ik wel gek, en laat ik ook wat portierdeukjes weghalen.
Een GoT BMW-meet, ik ben helemaal voor! En dan bijvoorkeur een echte petjes lokatie, zodat we ze lekker jaloers kunnen maken
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier