Het grote Android Tablet topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste
Acties:
  • 180.375 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Heb zo'n idee dat mijn tablet niet helemaal goed is.
Lijkt erop dat die na het installeren van apps uit de market, dat die dan in de war raakt.

Heb hem nu gereset, maar krijg steeds lijnen over het beeld, en loopt die vast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 02:43:
[...]

Geen andere talen helaas, er is wel een engelse, maar volgens mij loopt die 1 versie achter en had geen zin om te wachten :P
Heb m van t forum van a81, dus is de officiele firmware, 't is echter wel nog een testversie. T lijkt erop dat er geen marketplace inzit (weet niet zeker, niet echt getest), maar heb hoop apk's handmatig gedownload en geinstalled en t lijkt iig allemaal vrij aardig te werken. Probleem is wel dat het me niet lukt om te connecten via USB, dus moet daar ff iets op zien te vinden. Maar heb helaasn og niet veel tijd gehad, misschien vanmiddag. Zal dan ook wel ff posten wat ik ervan vind ivm winCE.
hallo snowdog
Ik heb lang gewacht op een tablet met android. Ik heb net bij merimobiles de a81-E besteld. Ik heb speciaal voor de ( oude ) a81 nog wince apps liggen (10mb )

AlReader2
Calculator
Fortuna
Foxit PDF Reader
Games
GSPlayer
MMCE
Mobipocket
Nitrogen
Office FileViewers
PHM Tools
POP3
RAR
Total Commander
uBook

Coldsun had deze online gezet voor de A81
Is het bagger of moet ik ze online zetten.

Grts Eddy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 15:43
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:42:
[...]

hallo snowdog
Ik heb lang gewacht op een tablet met android. Ik heb net bij merimobiles de a81-E besteld. Ik heb speciaal voor de ( oude ) a81 nog wince apps liggen (10mb )

AlReader2
Calculator
Fortuna
Foxit PDF Reader
Games
GSPlayer
MMCE
Mobipocket
Nitrogen
Office FileViewers
PHM Tools
POP3
RAR
Total Commander
uBook

Coldsun had deze online gezet voor de A81
Is het bagger of moet ik ze online zetten.

Grts Eddy
Hey Eddy,

Thanks voor het aanbod, heb ze echter zelf ook al (en ben momenteel dus geswitched naar Android).
Het is goeie software, zeker houden. Ik ben er zelf nog niet achter of ik terug ga naar CE of niet. CE werkt in ieder geval perfect voor ereader/films/audio, maar ik wilde toch ff android proberen omdat het prog aanbod daar gewoon wat groter is. Op Android so far iig nog geen vergelijkbare reader progs gevonden.

Ik heb de taal nu ingesteld op Nederlands na het downloaden van een apk en alles is in ofwel engels ofwel nederlands, dus geen Chinees meer, da's mooi. Zou het liefst Engels willen, maar dat is geen optie :P

Verder heb ik nu 1 x gehad dat mn A81E niet aan ging in android maar bleef hangen op het 4 kleuren scherm, heb de batterij eruit moeten halen en daarna weer aanzetten en toen bootte ie weer. Geen idee of dit een bekend probleem is, maar hoop iig dat het niet te vaak gebeurt. Het scherm draaien lukt me ook niet in Android (in win CE is dit geen probleem). Er zit geen G sensor in, dus het zal met een progje moeten, maar kan er geen vinden die werkt.

Al met al vond ik so far win CE toch iets fijner dan Android, maar ik heb nog niet genoeg apps om een definitief oordeel te geven. Ik ben bezig met het downloaden van een app pack met een hoop onzin erin. Daarna kan ik waarschijnlijk meer zeggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 99% gewijzigd door RoD op 02-07-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
*weg*

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 02-07-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Zie hieronder.

[ Voor 136% gewijzigd door RoD op 02-07-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 16:53:
Maar ik kan/zal het wel op een server zetten als je wil.
Let op dat deze packs meestal ook nogal wat betaalde apps/games bevatten hè. Het hier bespreken dan wel straks linken naar de locatie zal dan ook niet echt gewaardeerd worden denk ik... ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ik werd een beetje anthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
dangerousp schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 09:37:
Bij HouseofDap.com hebben ze ook de nieuwe iRobot met de aluminium achterkant voor 169 dollar (bij mijn verzending van hun, hebben ze hem als gift verstuurd en tot nu toe geen BTW of belasting hoeven te betalen). Het logo in het midden is niet om aan te zien.. maar lijkt me wel robuuster en ben benieuwd of de speaker aan de zijkant beter is.. want die is nu belabberd!
Wat is er vernieuwd aan de IRobot? Was de "oude" ook niet met alu achterkant?

Ik ben nog altijd op zoek naar een android tablet, maar MOET 2.1 draaien én minimum 10inch scherm zijn. 7inch vind ik te klein. Diegene die ik wil zijn allemaal nog niet uit :'(

Iemand suggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
M3 SMGII schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 21:18:
[...]

Wat is er vernieuwd aan de IRobot? Was de "oude" ook niet met alu achterkant?

Ik ben nog altijd op zoek naar een android tablet, maar MOET 2.1 draaien én minimum 10inch scherm zijn. 7inch vind ik te klein. Diegene die ik wil zijn allemaal nog niet uit :'(

Iemand suggesties? :)
In dit draadje staan in de laatste paar pagina's wat links naar aliexpress winkels: http://www.slatedroid.com...quot-Android-2.1-tablet-!

Over 2 maanden zou aan dat tablet ook GPS/camera/3G toegevoegd worden. Ik heb wel zo'n vermoeden dat het risico op kinderziektes vrij hoog is, aangezien dit de allereerste lichting wordt. Maar voor de prijs is het wel een erg interessant apparaat!

De wiipad is overigens hetzelfde apparaat, en andere 10" android tablets (in die prijsklasse althans) zijn er nog niet.

[ Voor 6% gewijzigd door brama op 02-07-2010 21:25 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
En dit is dus het probleem wat ik heb met mijn Apad.

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4098/4755909692_27bd60d6c1_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4094/4755910202_a02ca41972_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4122/4755272137_bc06369c91_z.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Robbie T op 02-07-2010 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:42
Dat zijn geen plaatjes, maar webpagina's.

Fixed zie ik :)

[ Voor 18% gewijzigd door RetroTycoon op 02-07-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Robbie T schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 22:22:
En dit is dus het probleem wat ik heb met mijn Apad
waarschijnlijk zit de kabel van je scherm niet goed vast, schijnt wel vaker voor te komen.
zie: slatedroid

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
wimstradamus schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 22:44:
[...]

waarschijnlijk zit de kabel van je scherm niet goed vast, schijnt wel vaker voor te komen.
zie: slatedroid
Eerst maar eens afwachten hoe de leverancier het denkt op te gaan lossen en anders zelf maar het scherm loshalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:39
Nou mijn APAD Rockchip RK2808 is onderweg, besteld bij mp4nation, ben benieuwd.

maakt het qua snelheid nog wat uit wat voor type micro sd kaartje je gebruikt of is class 2 snel zat.

is het zinvol om een screen protector te gebruiken of werkt dat niet lekker met het touch screen.
zou het mogelijk m,n telefoon als 3g modem te gebruiken via een usb kabeltje? of met een Bluetooth usb stick.

veder misschien nog tips voor een goed opberg hoesje.

[ Voor 18% gewijzigd door dirk38 op 03-07-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
dirk38 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 14:46:
zou het mogelijk m,n telefoon als 3g modem te gebruiken via een usb kabeltje? of met een Bluetooth usb stick.
Rockchip Apad iRobot – Android 1.5 Chinese ROM Update 6.11
Second batch (Camera + Samsung Flash) Only

Camera has been disabled, but microphone recording is now functional. Includes device drivers for limited USB 3G device. Support for 3G functionality not extended for international customers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenXM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:34
Een beetje half oftopic:

www.slatedroid.com, daar krijg ik vanaf mijn tele2 verbinding alleen "Index of /" en niet de website zelf.
Vanaf een andere tele2 verbinding precies het zelfde. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
MaartenXM schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 23:02:
Een beetje half oftopic:

www.slatedroid.com, daar krijg ik vanaf mijn tele2 verbinding alleen "Index of /" en niet de website zelf.
Vanaf een andere tele2 verbinding precies het zelfde. Hebben meer mensen hier last van?
Ja, Heb hier het zelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
wat was die nederlandse site die de 7" Irobot verkocht?
Ze hadde ook ng een 10" model en die wil ik bestellen. MAar eerst kijke naar de prijs :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:28

Edd

M3 SMGII schreef op zondag 04 juli 2010 @ 11:57:
wat was die nederlandse site die de 7" Irobot verkocht?
Ze hadde ook ng een 10" model en die wil ik bestellen. MAar eerst kijke naar de prijs :-)
Je bedoelt http://www.jointech.nl/??

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Heb ik soms ook (ziggo) ff refresh en dan doet het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 15:00
Is er inmiddels een degelijke Android tablet te koop (of pre-orderen) van ~10 inch met capacitive scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
AIXGOD schreef op zondag 04 juli 2010 @ 18:47:
Is er inmiddels een degelijke Android tablet te koop (of pre-orderen) van ~10 inch met capacitive scherm?
Volgens mij niet, misschien als je goed zoekt en bereid bent ipad achtige bedragen te betalen.... alle goedkopere devices hebben nog resistive schermpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
Het is geen probleem als het wat meer kost dan de hier besproken tablets, het lijkt er echter sterk op dat ze gewoon nog niet te krijgen zijn..nou ja, nog maar even geduld hebben dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
De Viliv X10 is echt een wannahave voor mij en voor jou ook denk ik:

http://blog.laptopmag.com...reen-3d-graphics-hp-video

Ik heb helaas nog nergens een mogelijke releasedate kunnen vinden. En gezien de prijs die Viliv voor hun andere producten vraagt, schat ik dat de X10 600+ euro gaat kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
Sefyu schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:14:
De Viliv X10 is echt een wannahave voor mij en voor jou ook denk ik:
Dat begint er inderdaad op te lijken, 600 euro is wat veel maar als dat zo rond de 400-500 uitkomt vind ik hem zeker het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Als je naar de prijzen van de oudere Viliv-producten kijkt op eBay heb ik niet echt goede hoop...

http://shop.ebay.com/i.ht...liv&_trksid=p3286.c0.m301

De S5 begint bij ruim 600 dollar 2ehands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guy5927
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-07-2017
...bummer ... er komt GEEN 2.1 update voor de apad .... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net de wiipad wil nu eigenlijk toch mn apad cancellen ook omdat er geen 2.1 op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:03

St@m

@ Your Service

guy5927 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 08:49:
...bummer ... er komt GEEN 2.1 update voor de apad .... :(
Misschien geen officiele.. maar dat maakt mij niet zo gek veel uit.. Weet niet precies hoe Android werkt, maar WM 6.5 kunnen ze ook naar ongeveer ieder toestel porten, waarom Android niet :?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Het zal denk ik niet zo'n groot probleem zijn om de 2.1 op de aPad te krijgen (zal vast wel iemand slim genoeg voor zijn). Probleem alleen is dat Rockchip (de maker van de processor van de aPad) de ontwikkeling van android 2.1 voor de processor is gestaakt.Dus dan is het maar de vraag welke features er mee genomen kunnen worden in die custom 2.1 build.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guy5927
Heb net de laatste custom ROM 5.1 erop gepleurd .... nou, als deze trent blijft doorgaan zal het gebrek aan 2.1 niet zo héél erg zijn ... de nieuwste fw ROCKS !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry ben niet zon hele grote PC slimbo maar
als je er een nieuwe firmware op pleurt..

gaan dan al je apps en gegevens weg?
neemt het meer ruimte in beslag?
wordt de oude firmware verwijderd?
kun je wel engelse taal kiezen dan? of nederlands?

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Apad Rockchip RK2808 via furtwangen.tv besteld (op 26-06) maar krijg al een beetje argwaan.
Maar goed ik las hier dat wimstradamus hem toch ontvangen had dus zal wel goedkomen.

@guy5927 : dus toch geen update naar 2.1? Op die Duitse webshop staat het er nog steeds
bij (maar goed, je krijgt daar geen reactie op mail dus ik zal het maar niet vragen ;-) ).

En inderdaad, met een goede custom firmware zal ie toch al wel lekkerder lopen.

Nu alleen nog in huis krijgen...

ps : heb en via de site en via mail gevraagd wanneer ie verstuurd word maar net als
wimstradamus zal ik daar weinig reactie op krijgen (heb dat vorige week ook al gedaan).

edit : zowaar bericht..hij wordt vandaag verzonden :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 06:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guy5927
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 20:38:
sorry ben niet zon hele grote PC slimbo maar
als je er een nieuwe firmware op pleurt..

gaan dan al je apps en gegevens weg?
neemt het meer ruimte in beslag?
wordt de oude firmware verwijderd?
kun je wel engelse taal kiezen dan? of nederlands?

tnx
** apps ja, SD data nee
** denk ik niet
** ja
** perfecte nederlandse volzinnen, maar was al zo out of the box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Laatst online: 18:51

nwagenaar

God, root. What's the differen

Een firmware met Android 2.1 of 2.2 is wel mogelijk, verwacht alleen geen gebruik van de additionele GPU (hiervoor zijn kernel modules benodigd). Dit betekent software-rendering en dit gaat ten koste van de video(-playback)/3D performance. De eerste Android 2.1 edities voor de G1 hadden dit ook, desondanks was er gewoon mee te werken. Geen idee of het mogelijk is om de bestaande kernel met bijbehorende kernel-modules te gebruiken terwijl de rest wel word geüpdate. Ook dit werd in den beginne gedaan om 2.1 op de G1 werkend te krijgen, maar diverse zaken bleek gewoon niet te (willen) werken. Maar ik heb hem hoofdzakelijk gekocht voor eBook-reading en wat internetten/mailen, dus voor mij hoeft de video-acceleratie niet.

Anyway, ik heb eindelijk mijn iRobot via Merimobiles bij UPS op kunnen halen. Het had wel eerder gekund, alleen met het UPS-nummer kon ik niks aanpassen. Dus heb ik hun maar gebeld en ik kon hem vandaag eindelijk ophalen. Vanmiddag direct aan de lader gedaan en alles even gecontroleerd. Merimobiles heeft alle beloftes waargemaakt. Europese verloopstekker, 2GB SDHC kaart, USB muisje en een mooie beschermhoes. Alleen jammer dat ik er 4 weken op moest wachten :P.

De kwaliteit van deze iPad-kloon is ronduit goed. Het scherm reageert snel genoeg en de Google Market is een echte plus aan deze device. Ok, hij draait Android 1.5 maar hij is gewoon zeer stabiel en het loopt gewoon vlot. Persoonlijk vind ik de iRobot veel beter dan met mijn SmartQ V5. Het verschil tussen 5" en 7" is duidelijk te merken bij bijvoorbeeld internetpagina's bekijken of eBooks lezen. Maar op een één of andere manier reageert het scherm veel beter op de iRobot.

Het enige wat ik nog niet voor elkaar heb gekregen, is de iRobot updaten naar de laatste hybrid 5.1 in combinatie met de RKAndroidDM op Windows 7. Ik ga morgen maar eens wat verder spelen en kijken of het onder XP wel werkt.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:29
St@m schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:10:
[...]

Misschien geen officiele.. maar dat maakt mij niet zo gek veel uit.. Weet niet precies hoe Android werkt, maar WM 6.5 kunnen ze ook naar ongeveer ieder toestel porten, waarom Android niet :?
Kwestie van een goede keuken, en een paar chefs die er tijd in wil steken.
Dan volgen de gebakjes vanzelf toch?! :9~
Vraag blijft: zijn er keukens beschikbaar voor de verschillende apparaten.

[ Voor 8% gewijzigd door guapper op 05-07-2010 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

nwagenaar schreef op maandag 05 juli 2010 @ 23:42:
Een firmware met Android 2.1 of 2.2 is wel mogelijk, verwacht alleen geen gebruik van de additionele GPU (hiervoor zijn kernel modules benodigd). Dit betekent software-rendering en dit gaat ten koste van de video(-playback)/3D performance. De eerste Android 2.1 edities voor de G1 hadden dit ook, desondanks was er gewoon mee te werken. Geen idee of het mogelijk is om de bestaande kernel met bijbehorende kernel-modules te gebruiken terwijl de rest wel word geüpdate. Ook dit werd in den beginne gedaan om 2.1 op de G1 werkend te krijgen, maar diverse zaken bleek gewoon niet te (willen) werken. Maar ik heb hem hoofdzakelijk gekocht voor eBook-reading en wat internetten/mailen, dus voor mij hoeft de video-acceleratie niet.

Anyway, ik heb eindelijk mijn iRobot via Merimobiles bij UPS op kunnen halen. Het had wel eerder gekund, alleen met het UPS-nummer kon ik niks aanpassen. Dus heb ik hun maar gebeld en ik kon hem vandaag eindelijk ophalen. Vanmiddag direct aan de lader gedaan en alles even gecontroleerd. Merimobiles heeft alle beloftes waargemaakt. Europese verloopstekker, 2GB SDHC kaart, USB muisje en een mooie beschermhoes. Alleen jammer dat ik er 4 weken op moest wachten :P.

De kwaliteit van deze iPad-kloon is ronduit goed. Het scherm reageert snel genoeg en de Google Market is een echte plus aan deze device. Ok, hij draait Android 1.5 maar hij is gewoon zeer stabiel en het loopt gewoon vlot. Persoonlijk vind ik de iRobot veel beter dan met mijn SmartQ V5. Het verschil tussen 5" en 7" is duidelijk te merken bij bijvoorbeeld internetpagina's bekijken of eBooks lezen. Maar op een één of andere manier reageert het scherm veel beter op de iRobot.

Het enige wat ik nog niet voor elkaar heb gekregen, is de iRobot updaten naar de laatste hybrid 5.1 in combinatie met de RKAndroidDM op Windows 7. Ik ga morgen maar eens wat verder spelen en kijken of het onder XP wel werkt.
Is dat flashen van die custom 5.1 rom een beetje te doen? Ik zie hier een handleiding: http://www.slatedroid.com...stalling-ROMs-and-Updates

Heb namelijk niet zo veel zin in een bricked aPad ;)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guy5927
heb het ding al twee keer geflashed .... gaat feilloos en véél sneller dan die 8 tot zelfs 20 minuten waar ze over praten ... je moet gewoon de instructies ENORM nauwgezet volgen ... de 5.1 van rogerbraun geeft een snelheidsboost van om en bij de 20 percent aan je apad, which is nice :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

http://hiapad.com/?p=801 Hier haal je de flashbestanden vandaan. De update zelf kun je halen bij slatedroid.com
Heb hem geflashed op mijn werk (XP) thuis lukte het niet (7). Duurde ongeveer 2 minuten om te flashen, supersimpel.
guapper schreef op maandag 05 juli 2010 @ 23:49:
[...]

Kwestie van een goede keuken, en een paar chefs die er tijd in wil steken.
Dan volgen de gebakjes vanzelf toch?! :9~
Vraag blijft: zijn er keukens beschikbaar voor de verschillende apparaten.
Daar ga ik inderdaad van uit, en volgens mij is die Rogerbraun :? wel een goede chef, dus laat maar komen die custom cooked roms :*)

Zal van de week ook eens updaten naar 5.1, erger me wel aan het niet meer uit standby komen van mn aPad

[ Voor 56% gewijzigd door St@m op 06-07-2010 08:44 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

rodian50 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 23:59:
[...]
Is dat flashen van die custom 5.1 rom een beetje te doen? Ik zie hier een handleiding: http://www.slatedroid.com...stalling-ROMs-and-Updates

Heb namelijk niet zo veel zin in een bricked aPad ;)
Onder XP ging het in één keer goed en ik draai nu de Hybrid 5.1. Op het eerste gezicht werkt het allemaal uitstekend. Ik was sowieso al tevreden over mijn iRobot, maar nu lijkt hij toch iets sneller te zijn en het toetsenbord is een aanzienlijke verbetering (kleiner en geen Chinese tekens).

[ Voor 6% gewijzigd door nwagenaar op 06-07-2010 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guy5927
het enige wat ik nu na toch redelijk wat uurtjes gebruik begin te missen is een alles omvattende flashplayer -compatibiliteit ... dat zal zwaarder en zwaarder gaan doorwegen ( vimeo-toestanden en zo ) en ik zie daar direct geen oplossing voor ( de youtube.apk verguldt de pil maar gedeeltelijk ) ... 2.1 en 2.2 zullen dat wel gaan hebben maar die gaan aan onze apads voorbijgaan ...

maar eerlijk is eerlijk : na enkele slechte kloon-iphone ervaringen is DIT apparaat echt wél kwaliteit voor je geld ... een héérlijk dingetje ...

Guy

Ps: oh ja : nog 1 nadeeltje ondervonden : toiletbezoek duurt tegenwoordig 4 keer zo lang als vroeger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Probeer anders Skyfire, daarmee kan je een groot aantal flash-zaken afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
[b]guy5927 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:16:
Ps: oh ja : nog 1 nadeeltje ondervonden : toiletbezoek duurt tegenwoordig 4 keer zo lang als vroeger ;)
herkenbaar :D

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Er is blijkbaar ook nog een 8" versie van die iRobot m00x e.d.
Een collega/vriend van mijn vrouw is aan het kijken of hij een Inkoopactie achtig iets kan doen. Ikzelf heb er wel oren naar aangezien hij ze voor 85dollar (7" versie) of 119 dollar 8" versie kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Arunia schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:48:
Er is blijkbaar ook nog een 8" versie van die iRobot m00x e.d.
Een collega/vriend van mijn vrouw is aan het kijken of hij een Inkoopactie achtig iets kan doen. Ikzelf heb er wel oren naar aangezien hij ze voor 85dollar (7" versie) of 119 dollar 8" versie kan krijgen.
Ehm, dan heb je niet hetzelfde device als waar wij het over hebben. Ik zou het links laten liggen.
Wss deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39448 (8")
en deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42070 (7")

Het gaat hier voornamelijk over de iRobot/aPad/Moonse, die zijn alledrie hetzelfde. Te vinden in de prijsklasse vanaf ~$160

[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 06-07-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Ik denk dat je gelijk hebt. Denk dat het gaat om die Eken die onderop staat aangezien de M001 dezelfde is als die "100 dollar" tablet.
Die 50 euro/dollar meer voor die iRobot e.d. valt dan ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik denk dat ik mij ook niet kan inhouden voor een android tablet te kopen. Nu zijn ze nog geen geweldige uit, dus denk ik dat ik een relatief goedkope ga kopen om al eens mee te prullen en te zien of het iets voor mij is. Zo'n aPad/iRobot/.... lijkt mij wel wat.
Nu vroeg ik mij af welke winkel het beste en snelste is om zo iets te bestellen. Ik twijfel tussen mp4nation (vanwege het al geflasht zijn) en merimobilis (van wege de extra's), ik denk niet dat het zoveel in prijs verschil maakt. Nu heb ik deze thread gelezen en de levering van merimobilis bleek lang te duren. Iemand anders ervaring (goede of slechte) met deze winkels? Of een andere winkel all togheter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quindo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-01-2024
Ik heb zelf de Archos 7 gekocht (via conrad).

Bevalt me erg goed.
De default firmware is stabiel en snel.
Als ik het zo lees zijn de meeste custom-roms voor de apads (ook Rockchip) ook gebaseerd op de Archos 7 firmware.

Wel een custom firmware er op gezet maar het enige wat die aanpast is het toevoegen van de google market.
(zie forum.archosfans.com)

Waarom ik gekozen heb voor een Archos-7 ipv een Apad ?
* Battery-life (7+ uur)
* Verkrijgbaar in NL (dixons.nl, conrad)
* vergelijkbare prijs als een Apad (dankzij korting bij conrad voor € 161,- (inc shipping), default € 179,- (inc. shipping).
* Europese supplier/fabrikant (ook al is het een chinese cloon :) )

Wat mij betreft een aanrader voor een ieder die een Apad o.i.d. zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:00:
Hmm ik denk dat ik mij ook niet kan inhouden voor een android tablet te kopen. Nu zijn ze nog geen geweldige uit, dus denk ik dat ik een relatief goedkope ga kopen om al eens mee te prullen en te zien of het iets voor mij is. Zo'n aPad/iRobot/.... lijkt mij wel wat.
Nu vroeg ik mij af welke winkel het beste en snelste is om zo iets te bestellen. Ik twijfel tussen mp4nation (vanwege het al geflasht zijn) en merimobilis (van wege de extra's), ik denk niet dat het zoveel in prijs verschil maakt. Nu heb ik deze thread gelezen en de levering van merimobilis bleek lang te duren. Iemand anders ervaring (goede of slechte) met deze winkels? Of een andere winkel all togheter?
Kijk eens bij www.houseofdap.com daar heb je de aluminium versie inclusief keychain, case en ook custom firmware voor 153 dollar inclusief verzenden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

dangerousp schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:08:
[...]

Kijk eens bij www.houseofdap.com daar heb je de aluminium versie inclusief keychain, case en ook custom firmware voor 153 dollar inclusief verzenden..
Misschien wel handig om erbij te vermelden dat deze versie momenteel uitverkocht is bij de houseofdap.com. Ze verwachten op 14 Juli een nieuwe zending.
http://www.houseofdap.com/blog/Moonse-mid-sold-out/

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Edd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:22:
[...]

Misschien wel handig om erbij te vermelden dat deze versie momenteel uitverkocht is bij de houseofdap.com. Ze verwachten op 14 Juli een nieuwe zending.
http://www.houseofdap.com/blog/Moonse-mid-sold-out/
Klopt! Excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog beter haal je hem bij; Tabletstoreuk.com

hoef je geen invoerrechten te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 08:43:
nog beter haal je hem bij; Tabletstoreuk.com

hoef je geen invoerrechten te betalen.
Is hij ook Out of stock kost hij 139 pond=€ 166,80 en 190 euro als ze de stock binnen hebben..
Volgens mij is het nog de "plastic" versie.. en je krijgt er geen accessoires bij.

Bij de meeste Chinese shops willen ze wel versturen als gift en ik heb in ieder geval ook geen btw of invoerrechten betaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dna maar een bestelling bij houseofdap geplaatst, vanwege de keychain ;). Hoe heb jij hun zo ver gekregen om het als gift te labellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:00:
Tabletstoreuk.com heb je geen invoerrechten en 2-4 dgn shipping. Mijne word vandaag verzonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:12:
Ik heb dna maar een bestelling bij houseofdap geplaatst, vanwege de keychain ;). Hoe heb jij hun zo ver gekregen om het als gift te labellen?
Als hij online is kun je op de website links met hem praten via live support en het hem vragen en je kunt http://www.houseofdap.com...rop-shipment-service.html deze toevoegen aan je mandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Die van mij heeft dus problemen. Emily Wang, (de verkoopster) zegt dat ze hem wel voor mij wil omruilen. Ik moet 'm naar haar toe sturen en zij stuurt een nieuwe terug. Maar dit geintje gaat nog eens 40 euro kosten. 20 euro verzendkosten naar haar en vervolgens nog 20 euro invoerrechten.

Als zij een defect apparaat levert, hoort zij dan niet de verzendkosten te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Robbie T schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:11:
Die van mij heeft dus problemen. Emily Wang, (de verkoopster) zegt dat ze hem wel voor mij wil omruilen. Ik moet 'm naar haar toe sturen en zij stuurt een nieuwe terug. Maar dit geintje gaat nog eens 40 euro kosten. 20 euro verzendkosten naar haar en vervolgens nog 20 euro invoerrechten.

Als zij een defect apparaat levert, hoort zij dan niet de verzendkosten te betalen?
Helaas zijn de garantievoorwaarden niet in ieder land hetzelfde.

Kan ze niet tegen gereduceerd tarief van 50 euro ofzo een nieuwe opsturen?
Kun je kijken of je die van jou uit elkaar kunt halen en fixen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
dangerousp schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:13:
[...]

Helaas zijn de garantievoorwaarden niet in ieder land hetzelfde.

Kan ze niet tegen gereduceerd tarief van 50 euro ofzo een nieuwe opsturen?
Kun je kijken of je die van jou uit elkaar kunt halen en fixen!
Ze geeft aan dat ik ook voor 50% korting een nieuwe kan kopen.
Maar ben nu in onderhandeling met d'r. Ik wil de oude opsturen. Volledige refund, ook van de verzendkosten van daar naar hier. En dan koop ik bij house of dap wel een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ik heb mijn aPad inmiddels verkocht, want het is nu het 3e kwartaal en de Notion Ink Adam zou het 3e kwartaal uitkomen! Iemand daar de afgelopen maand nog iets over gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Nog geen nieuws daarover. Ben ik ook erg benieuwd naar. Ik heb mijn apad teruggestuurd. Vergeleken met de ipad van mijn vriendin en mijn htc legend is hij toch wel erg langzaam en het scherm ongevoelig.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Zooo die Adam lijkt me een uitstekende tablet.. maar totaal geen info over wanneer hij nou precies uitkomt.
Alleen dat hij eerder dan nov gereleased zou worden... vaag vaag

Fingers crossed !

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Vmu schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:15:
Nog geen nieuws daarover. Ben ik ook erg benieuwd naar. Ik heb mijn apad teruggestuurd. Vergeleken met de ipad van mijn vriendin en mijn htc legend is hij toch wel erg langzaam en het scherm ongevoelig.
Wat verwacht je van een apparaat dat 150 euro kost, tegen 2 1ghz krachtpatsers van minimaal 600 euro en capacitief scherm!

edit: Excuus.. legend is natuurlijk geen 1ghz en geen 600 euro, maar wel een top apparaat :)

[ Voor 9% gewijzigd door dangerousp op 08-07-2010 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Klopt is een oneerlijke vergelijking maar het verschil is ondanks dat wel heel erg groot vond ik. Gewoon niet grappig meer, noem me dan maar verwend maar ik weet nu waar de lat ligt ;)

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:05
Update: Notion Ink tells us that the November launch is in “a few countries” but not all, and that Rohan’s original email saying so was only partially quoted. They also tell us they’ll be releasing a launch date “soon”. Hopefully this means things are still on track for a Q3 2010 release, in some regions at least.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat de notion ink adam word geleverd met android 2.2 en niet 2.1,
de samsung galaxy tab word wel met froyo geleverd.

de notion ink heeft trouwens een tegra proccesor van nvidia volgens mij..........
dual core 1 ghz + 1080p video playback
met android 2.2 rent de Adam rondjes om de ipad (en HTC legend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 21:48:

de notion ink heeft trouwens een tegra proccesor van nvidia volgens mij..........
Dat was geloof ik al een keer reden van uitstel geweest, oa om 2.2 en flash werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 21:48:

Tegra 2. Die GPU en CPU kan Unreal tournament 3 draaien op de PS3 engine :o _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 00:39
hoe is de kwaliteit van het scherm van zo'n apad. dat hij niet capacitief is begrijp ik, maar is het een beetje een scherp beeld, zijn de kleuren een beetje fel? waar kan ik het mee vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier is een wiki link van de Adam met alle specs,
Wikipedia: Adam tablet
en deze chip zit erin:

Tegra 250
Processor: Dual-core ARM Cortex-A9 MPCore, up to 1 GHz [8]
Graphics: double 3D graphics performance of Tegra 600 series
LP-DDR2 / DDR2
1080p H.264/VC-1/MPEG-4 Video Decode
1080p H.264 Video Encode
JPEG encode and decode
dual-display support
camera support

of misschien spreekt de officiele site je wat aan
http://www.notionink.in/adamfeature.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn aPad vandaag binnen gehad. Dankzij een tip van hier had ik hem snel aan (5 sec. de toets indrukken). Eerste indruk is : een mooi apparaat. Beeld valt me 100 % mee. Beetje kale levering (geen hoesje, geen gebruiksaanwijzing of cd met die erop) en alleen info over verzending als je er een paar keer om gevraagd hebt (bij furtwangen).

1e mankement al gevonden : het oplaadsnoertje is erg kort en absoluut ruk. In het kabeltje zit iets los waardoor ie dan weer wel en dan weer niet laadt. Heb tegen het stekkertje aan het snoertje omgebogen en
vastgeplakt en dat werkt (tot nu toe).

Ik wacht nog even met de alternatieve firmware, maar de standaard 1.5 android met vaak chinese karakters
erdoor is wel irritant.

Wifi-setup was zo gebeurd en de appstore is duidelijk en makkelijk. Zoek alleen nog een goed werkende
youtube-app.Maar via skyfire kijken werkt ook.

Het touchscreen is even wennen maar dat leer je zo. Heb er Aldiko ebookreader opgezet en die werkt
geweldig (ik wilde eigenlijk een andere ereader kopen tot ik de aPad tegenkwam). Even op de site van
Aldiko gezocht hoe je je eigen epubs moet importeren en voila....

Dus voorlopig (op het technische na dan) voldoet het apparaat, maar goed hem hem nog maar net.
Voor alle duidelijkheid : het is de Rockchip met 600 + 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 21:49:
Ik heb mijn aPad vandaag binnen gehad. Dankzij een tip van hier had ik hem snel aan (5 sec. de toets indrukken). Eerste indruk is : een mooi apparaat. Beeld valt me 100 % mee. Beetje kale levering (geen hoesje, geen gebruiksaanwijzing of cd met die erop) en alleen info over verzending als je er een paar keer om gevraagd hebt (bij furtwangen).

1e mankement al gevonden : het oplaadsnoertje is erg kort en absoluut ruk. In het kabeltje zit iets los waardoor ie dan weer wel en dan weer niet laadt. Heb tegen het stekkertje aan het snoertje omgebogen en
vastgeplakt en dat werkt (tot nu toe).

Ik wacht nog even met de alternatieve firmware, maar de standaard 1.5 android met vaak chinese karakters
erdoor is wel irritant.

Wifi-setup was zo gebeurd en de appstore is duidelijk en makkelijk. Zoek alleen nog een goed werkende
youtube-app.Maar via skyfire kijken werkt ook.

Het touchscreen is even wennen maar dat leer je zo. Heb er Aldiko ebookreader opgezet en die werkt
geweldig (ik wilde eigenlijk een andere ereader kopen tot ik de aPad tegenkwam). Even op de site van
Aldiko gezocht hoe je je eigen epubs moet importeren en voila....

Dus voorlopig (op het technische na dan) voldoet het apparaat, maar goed hem hem nog maar net.
Voor alle duidelijkheid : het is de Rockchip met 600 + 500.
Oplader is inderdaad ruk, moet nog steeds een andere halen.
Youtube app staat hier wel ergens in deze topic. Je kan hem iig downloaden bij slatedroid.
Sjors81 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 11:12:
hoe is de kwaliteit van het scherm van zo'n apad. dat hij niet capacitief is begrijp ik, maar is het een beetje een scherp beeld, zijn de kleuren een beetje fel? waar kan ik het mee vergelijken?
Ik vind het scherm redelijk vergelijkbaar met dat van mijn Xperia X1, ziet er gewoon goed uit.

[ Voor 66% gewijzigd door St@m op 09-07-2010 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand deze al geprobeerd, gezien, of weet iemand er wat van. Volgens mij heeft iedereen bij de apad het over het 7 inch model toch? of is dit geen apad

http://www.jointech.nl/pr...ch-mid-3-102-inch-scherm/

of

http://computer-software....ad-10-inch-tablet-pc.html

edit: net deze site gevonden,(het is de Zenithink ZT-180)

http://www.chinitech.com/...du-ipad-sous-android-2-1/

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2010 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
De Zenithink ZT-180 lijkt me een leuke tablet was het niet voor het feit dat het apparaat een resistive scherm heeft.

Ik weet niet of dergelijke type schermpjes inmiddels wat gevoeliger zijn op aanraking maar een oude smartphone van mij had zo'n scherm en het lijkt mij een behoorlijk nadeel in het gebruik..of valt het verschil wel mee tegenwoordig?

De snelheid, accu duur en features van de ZT-180 maken het verder voor mij een leuke gadget die hier voor $270 te pre-orderen is ;

http://www.shenit.com/zen...k-a-zt180-orphan-m16.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een vraagje. Is het mogelijk om op android 2.1 een bluetooth dongle te gebruiken, is wel leuk voor audio of gps muis.

edit: en nog een, hoe zoomen jullie in jpg of pdf files

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw!! Wat een cool topic :-) Ik ben alweer verliefd op een paar stukjes plastic/staal/silicon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Staat een nieuwe blog op http://www.notionink.in maar dat is een stukje tekst van iemand, die beschrijft wat hij met de Adam tablet zou gaan doen.

Pfff als ze nou eens wat inhoudelijke info geven over de tablet zelf, ipv dat gezwam van iemand anders.

En nu maar weer verder wachten :z

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Heeft iemand een idee waar ik een Apad zou kunnen laten maken in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Robbie T schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:29:
Heeft iemand een idee waar ik een Apad zou kunnen laten maken in Nederland?
Wat is er mis mee dan?

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Probleem met het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Hier is dit topic niet voor bedoeld.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 13-07-2010 18:12 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guy5927
Ik doe de mijne van de hand, niet omdat ik er niet tevreden van ben ( is een toppie apparaat ), maar omdat ik toch overal laptops+ pc's rond me heb én omdat ik graag weer een nieuwe electro heli wil ....

16 gig , 4 uur met wifi aan, laatste rogerbraun firware, loopt als een tierelier ( zie mijn vroegere posts ) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Robbie T schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 12:46:
[...]

Probleem met het scherm.
Kan je het probleem omschrijven ??

Er is zover ik weet niet iemand gespecialiseerd in de Apad .
Maar er zijn scherm problemen bekend die zelf kan oplossen.

http://www.slatedroid.com...ix-Common-Screen-Problems

Edit: volgens mij heb je op slatedroid al gereageerd klopt dat ?

[ Voor 7% gewijzigd door wimstradamus op 13-07-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

guy5927 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 16:32:
Ik doe de mijne van de hand, niet omdat ik er niet tevreden van ben ( is een toppie apparaat ), maar omdat ik toch overal laptops+ pc's rond me heb én omdat ik graag weer een nieuwe electro heli wil ....

16 gig , 4 uur met wifi aan, laatste rogerbraun firware, loopt als een tierelier ( zie mijn vroegere posts ) ...
Aangezien je PM's uit hebt staan moet ik het hier vragen:
Welke chip en hoeveel vraag je? (Zit er alles nog bij van originele verpakking en accessoires? Garantie:aankoopbon?)
Stuur me maar een PM of berichtje naar neobahamuth gm4!L kom.
(Ik zoek namelijk nog een verjaardagsgeschenk voor iemand binnenkort.)

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
wimstradamus schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 16:32:
[...]

Kan je het probleem omschrijven ??

Er is zover ik weet niet iemand gespecialiseerd in de Apad .
Maar er zijn scherm problemen bekend die zelf kan oplossen.

http://www.slatedroid.com...ix-Common-Screen-Problems

Edit: volgens mij heb je op slatedroid al gereageerd klopt dat ?
Klopt inderdaad.
Hetzelfde probleem als daar wordt beschreven. Ben er een beetje huiverig voor om hem zelf open te maken. Mocht misgaan, kan ik fluiten naar het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Robbie T schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 17:24:
[...]

Klopt inderdaad.
Hetzelfde probleem als daar wordt beschreven. Ben er een beetje huiverig voor om hem zelf open te maken. Mocht misgaan, kan ik fluiten naar het apparaat.
en je kan hem niet retouneren bij de shop waar je hem gekocht heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
wimstradamus schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 18:10:
[...]

en je kan hem niet retouneren bij de shop waar je hem gekocht heb?
Jawel, maar kost me in elk geval weer 20 euro verzendkosten. Wat zij niet vergoeden. Daarnaast kan ik dus een 8 gb krijgen van ze. Kosteloos, maar kost me ook weer 20 euro import.

Op het moment dat ik hem hier laat maken, vergoeden zij het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander0
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-02 07:32
ik heb er ook een besteld bij www.irobotandroid.com maar nu heb ik in mijn haast het verkeerde email adres ingevoerd. is dit erg als hij via UPS verstuurd wordt? of moet ik dat dan eerst zien te veranderen(tips hoe?) en is het via UPS binnen 24uur verzonden of aangekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
sander0 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 00:31:
ik heb er ook een besteld bij www.irobotandroid.com maar nu heb ik in mijn haast het verkeerde email adres ingevoerd. is dit erg als hij via UPS verstuurd wordt? of moet ik dat dan eerst zien te veranderen(tips hoe?) en is het via UPS binnen 24uur verzonden of aangekomen?
Heb je ze al een mailtje gestuurd??

Sommige dingen zijn zo makkelijk he... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Robbie T schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 20:28:
[...]

Jawel, maar kost me in elk geval weer 20 euro verzendkosten. Wat zij niet vergoeden. Daarnaast kan ik dus een 8 gb krijgen van ze. Kosteloos, maar kost me ook weer 20 euro import.

Op het moment dat ik hem hier laat maken, vergoeden zij het.
ik heb mijn htc eens laten repareren via verzekering en toen ging hij een een onhafhankelijk reperatie centrum
welke dat was weet ik niet maar via google kwam ik deze tegen:

http://www.mobiletechcent...MOOodPd6qICFdcsDgod93idXg

je kan deze eens bellen/mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie Gijs
  • Laatst online: 14-07 10:33
Krijg net mail van Tablet Store UK dat bestellingen voor Moonse Apad 7" na 12-7 met een fout in de stock ingevoerd zijn. Komen daar pas over +- 2 weken binnen.
Even een nieuwe shop zoeken die ze nog wel op voorraad heeft :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:39
Nou heb m,n Apad binnen hoor. 30 Juni besteld bij Mp4 nation vandaag binnen met gratis verzending, geen invoer of btw hoeven te betalen gelukkig, de mijne is van glimmend aluminium kleurig plastic gemaakt, en zo te zien werkt alles correct.
Hangt nu aan de lader, ga vanavond eens kijken of ik die 5.1 firmware er op kan krijgen. _/-\o_
o ja hij heeft een rood laad ledje, schijnt ook belangrijk te zijn.
Alleen voor de lader heb je een verloopstukje nodig van Amerikaans naar Europees stopcontact, gelukkig had ik al eens een paar van die dingen bij dealextreme besteld. >:)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529

[ Voor 30% gewijzigd door dirk38 op 14-07-2010 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander0
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-02 07:32
Robbie T schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:18:
[...]

Heb je ze al een mailtje gestuurd??

Sommige dingen zijn zo makkelijk he... |:(
nou.....
ik had dus geen mailtje gekregen van mijn acc. en van mijn bestelling. maar ik heb daarnet toch een mailtje gekregen dat mijn a-pad verstuurt is. dus ik heb hem morgen binnen :9

EDIT: na jouw post iets beter gelezen te hebben snap ik hem pas :P en nee ik had ze geen mailtje gestuurt omdat mijn engels niet goed is. en dat is toch de laatste keer dat ik daar bestel. als die kapot is verkoop ik hem wel op marktplaats. :X

[ Voor 23% gewijzigd door sander0 op 14-07-2010 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie Gijs
  • Laatst online: 14-07 10:33
Refund van Tablet Store al binnen, dus ook gelijk op mp4nation besteld met die gratis verzending. Afwachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Jeuj, oplader van de aPad officieel overleden. Stekkertje is eraf gebroken, tja het was wachten tot het ging gebeuren.
Naar de MM geweest, daar hadden ze geen goede universele adapter, dus net maar de volgende besteld:
http://www.elektronica-on...tent_details.php?id=10352

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Die van mij is inmiddels terug naar china...Toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0rpz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Wat denken jullie van deze unit:

http://cgi.ebay.com/Andro...&hash=item3caef9abac#shId

10.2in Tablet PC 1Ghz CPU with 256MB of Memory and Android 2.1 OS!

ARM Cortex-A8 Processor
2GB flash memory
256MB of RAM
microSD memory card slot up to 32GB
10.2” TFT ,1024×600 Touchscreen Display
WiFi support
Accelerometer
Google Maps
and of course an Android 2.1 operating System
Specifications:

Hardware :

CPU ARM Cortex-A8 – 1.0 GHz+ ”Same Processor that is in the iPad!”

FSB 1.0 GMHz

Memory DDR 256MB

Nandflash 2GB

Extended capacity MicroSD TF card , U disk

Display screen 10.2” Resistive touch screen , 1024×600

Internet Built in Ethernet , WiFi, with USB support for external 3G/4G module

Web camera Support

Earphone port 1 port

RJ-45 port 1 port

USB port 1-USB 2.0 Host port and 1-USB 2.0 OTG port

Audio Built in stereo speakers 1Wx2

Battery 2400 HAh, 7.4V,

Work time Max 5 hours WiFi on , 7 hours WiFi off

Power adapter 110/220V Input, 9V DC Output ,2A

Product dim. 10.6inx7inx0.6in (270mm×180mm×15mm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
sc0rpz schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:50:
Wat denken jullie van deze unit:

http://cgi.ebay.com/Andro...&hash=item3caef9abac#shId

10.2in Tablet PC 1Ghz CPU with 256MB of Memory and Android 2.1 OS!

ARM Cortex-A8 Processor
2GB flash memory
256MB of RAM
microSD memory card slot up to 32GB
10.2” TFT ,1024×600 Touchscreen Display
WiFi support
Accelerometer
Google Maps
and of course an Android 2.1 operating System
Specifications:

Hardware :

CPU ARM Cortex-A8 – 1.0 GHz+ ”Same Processor that is in the iPad!”

FSB 1.0 GMHz

Memory DDR 256MB

Nandflash 2GB

Extended capacity MicroSD TF card , U disk

Display screen 10.2” Resistive touch screen , 1024×600

Internet Built in Ethernet , WiFi, with USB support for external 3G/4G module

Web camera Support

Earphone port 1 port

RJ-45 port 1 port

USB port 1-USB 2.0 Host port and 1-USB 2.0 OTG port

Audio Built in stereo speakers 1Wx2

Battery 2400 HAh, 7.4V,

Work time Max 5 hours WiFi on , 7 hours WiFi off

Power adapter 110/220V Input, 9V DC Output ,2A

Product dim. 10.6inx7inx0.6in (270mm×180mm×15mm)
Leuk alleen jammer dat er nog capacitive touchscreen in zit, voor de rest is ie leuk.
Tevens ook in NL te bestellen: http://www.jointech.nl/pr...ch-mid-3-102-inch-scherm/

edit:alleen geloof ik niet dat de processor klopt.

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor:

-je bestellingen
-ervaringen met winkels
-garantie-afhandelingen
-..en al het andere dat niet met de technische aspecten van de apparaatjes zelf te maken heeft.