Het grote Android Tablet topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste
Acties:
  • 180.107 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-04 23:39
is dat ook een beetje betrouwbare site?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-05 15:40
Zoals ik al zei.. ik heb "persoonlijk" met hem gesproken via de chat functie op de site.. hij heeft ook een eigen gadget forum digital8.org waarvoor hij naar iemand anders een review exemplaar heeft gestuurd en die staat er ook op.. dus hij heeft ze wel degelijk. http://digital8.org/promo...view-htpconvert-1230.html

Verder kun je op de site bestellen dat het een gift is en zonder winkeldingetjes erop.. ik heb betaald en verwacht morgen antwoord (het is nu nacht in hongkong;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
hmpff hongkong, maar moneybookers is wel een serieus voordeel. (ik heb ook geen beschikking tot credit card)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guy5927
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-07-2017
hehe, de markt komt lekker los ... :P

http://www.youtube.com/watch?v=Y5fgkY8t29E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Ik denk (en hoop vooral) dat de moonse van stam is verzonden, bij merimobiles is ie nu out of stock.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
.Sjoerd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 19:59:
hmpff hongkong, maar moneybookers is wel een serieus voordeel. (ik heb ook geen beschikking tot credit card)
Ik laat weten hoe het afloopt. Inclusief verzenden heb ik ze namelijk nog niet veel goedkoper gezien ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Tweede hands wel, nieuw zijn ze niet de goedkoopste.

[ Voor 3% gewijzigd door .Sjoerd op 15-06-2010 05:30 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:47

St@m

@ Your Service

Ik heb iig wel een statusupdate in mijn overzicht:
NOTE: This order has already shipped or has reached the final stages of processing. Therefore this order is no longer editable.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
.Sjoerd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 05:30:
Tweede hands wel, nieuw zijn ze niet de goedkoopste.
Noem eens een plek waar de echte Moonse of iRobot goedkoper en op voorraad zijn, inclusief verzenden?

Dit is natuurlijk geen price topic.. maar ik denk voor een android chinees device wel het belangrijkste. Anders koop je de iPad natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10-2024

VorteX

held

Het lijkt erop dat dit de Rockchip (Moonse, iRobot, Apad, whatever...) tablet is. Ik heb er in ieder geval eentje besteld :)

[ Voor 10% gewijzigd door VorteX op 15-06-2010 10:27 ]

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
VorteX schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:26:
Het lijkt erop dat dit de Rockchip (Moonse, iRobot, Apad, whatever...) tablet is. Ik heb er in ieder geval eentje besteld :)
Hoe weet je dat die een rockchip heeft? Er staat ARM926EH-S rev5(v5l) en als je daar op googled kom ik de volgende quote tegen van slatedroid:
The E in the processor model number means it has an integrated DSP, so most likely it's going to be on par with the aPad/iRobot in terms of speed and what kind of multimedia it can handle. It should have similar performance to the aPad/iRobot as well...no way to tell the exact clock though unfortunately. I just know it's going to be less than 470mhz.

I also highly doubt that there are going to be any decent firmware updates on this device right now, but somewhere in the future if enough of these make it to the English speaking parts of the world you'll be able to find better firmware updates for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorteX

VorteX

held

dangerousp schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:54:
[...]

Hoe weet je dat die een rockchip heeft? Er staat ARM926EH-S rev5(v5l) en als je daar op googled kom ik de volgende quote tegen van slatedroid:

[...]
Dat is inderdaad een beetje vaag, maar de plaatjes kloppen en dat is de CPU die aangegeven wordt als je een echte Rockchip hebt. Het is jammer dat ze niet iets meer informatie geven.

De rest van de specs komen in ieder geval overeen. Geen onzin zoals Android 1.7, wat je meestal ziet bij die VIA dingen.

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
VorteX schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:11:
[...]

Dat is inderdaad een beetje vaag, maar de plaatjes kloppen en dat is de CPU die aangegeven wordt als je een echte Rockchip hebt. Het is jammer dat ze niet iets meer informatie geven.

De rest van de specs komen in ieder geval overeen. Geen onzin zoals Android 1.7, wat je meestal ziet bij die VIA dingen.
De doos die op het plaatje staat heb ik niet eerder gezien. Meestal staat er een iPad met een android interface erop..

:) Hier staat een Chrome teken met Google android OS
Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_37867_15.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door dangerousp op 15-06-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
dat geval vertrouw ik niet.

Ik had een mailtje naar merimobiles gestuurd gisteren nacht, net antwoord gekregen. Geeft mij iig vertrouwen in die zaak.
Dus ik ben er uit, een moonse daarvandaan :)

Nu nog wachten op m'n geld, een salaris wachten periode heeft voor mij nog nooit zo lang gevoeld :|
(ach nog 10, met geluk 9 dagen wachten....)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
.Sjoerd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 19:59:
Hij is verstuurd.. verwachte levertijd is 5/7 dagen. Hij is verstuurd als gift zonder winkeldingetjes erop en 1 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Er is weer wat goed nieuws verschenen op het blog van Notion Ink. Er wordt zelfs gekeken naar een goedkoper platform voor een nòg goedkopere instapversie.

Meer leesvoer via SlashGear.

Er wordt nog steeds uitgegaan van een Q3 release voor de Notion Ink Adam.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Kom er net achter dat m'n paypal account geblokkeerd is. Ik denk dat dat komt doordat ik vorig jaar ooit is iets ermee heb gekocht en geen geld heb overgemaakt naar die account.
Effe een mailtje gestuurd, anders kan ik natuurlijk helemaal geen tablet kopen....

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:07

nwagenaar

God, root. What's the differen

De mensen die een aPad/iRobot/etc hebben besteld (of gaan bestellen) bij Merimobiles, hou even rekening met het feit dat ze pas morgen de tablet gaan opsturen ivm het Chinese Dragon Boat festival. Ze hebben ze afgelopen maandag wel binnen gekregen, alleen de meeste transportbedrijven in China gaan pas vannacht weer aan het werk.

Tenminste, dit heb ik mij laten vertellen door een ene Philip van Merimobiles. Overigens heb ik vanwege de vertraging een USB muis en een 2GB SDHC kaart gekregen. Nu hopen dat mijn Moonse E-7001 een beetje vlot wordt geleverd. Leuk hoor die USB muis en 2GB SDHC, maar ik wil mijn tablet! :P

[ Voor 5% gewijzigd door nwagenaar op 16-06-2010 09:58 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

nwagenaar schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:57:
De mensen die een aPad/iRobot/etc hebben besteld (of gaan bestellen) bij Merimobiles, hou even rekening met het feit dat ze pas morgen de tablet gaan opsturen ivm het Chinese Dragon Boat festival. Ze hebben ze afgelopen maandag wel binnen gekregen, alleen de meeste transportbedrijven in China gaan pas vannacht weer aan het werk.

Tenminste, dit heb ik mij laten vertellen door een ene Philip van Merimobiles. Overigens heb ik vanwege de vertraging een USB muis en een 2GB SDHC kaart gekregen. Nu hopen dat mijn Moonse E-7001 een beetje vlot wordt geleverd. Leuk hoor die USB muis en 2GB SDHC, maar ik wil mijn tablet! :P
Merimobiles is Canadees.. apart.. :P
We source our products directly from manufactories in Shenzhen China as we strive to offer competitives prices!! We also stock some branded products in Canada, that are offered here on www.Merimobiles.com
Merimobiles
550 rue Sherbrooke Ouest suite 980A
Montreal, Quebec
h3a 1b9
Canada
Ze halen ze dus uit China :)

edit: Wanneer heb jij besteld dan? Ik ben nooit te beroerd om even contact op te nemen met de klantenservice :P Ik heb pas afgelopen zaterdag besteld.

[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 16-06-2010 10:14 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Ik heb de bestelling (en betaling natuurlijk) op 9 juni gedaan. Op 10 juni kreeg ik de volgende mededeling:
Hi we are sorry to announce that the moonse e7001 is further delayed at the factory getting the lastest updates, therefore we offer free 2GB memory card and on top of that since it will be delayed until monday we are also adding a usb mouse.

If you do not accept the wait we can give you a full refund for your order, we apologize for the delay.
Nou, die paar dagen vind ik niet zo erg. Ik heb ook nog even gevraagd of de lader is voorzien van een Europese stroomaansluiting, dit bleek het geval te zijn:
Yes we put adapters in the box for Europe.
Al met al, mijn ervaringen met Merimobiles zijn tot nu toe behoorlijk positief. Ze reageren enorm snel en ik kreeg al te horen dat ze de USB-muis en de protector case al zijn opgestuurd. Maar goed, ik wil gewoon die tablet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

nwagenaar schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:34:
Ik heb de bestelling (en betaling natuurlijk) op 9 juni gedaan. Op 10 juni kreeg ik de volgende mededeling:

[...]

Nou, die paar dagen vind ik niet zo erg. Ik heb ook nog even gevraagd of de lader is voorzien van een Europese stroomaansluiting, dit bleek het geval te zijn:

[...]

Al met al, mijn ervaringen met Merimobiles zijn tot nu toe behoorlijk positief. Ze reageren enorm snel en ik kreeg al te horen dat ze de USB-muis en de protector case al zijn opgestuurd. Maar goed, ik wil gewoon die tablet hebben.
Ah, nice, welke case heb je erbij gekocht dan? Dat is misschien nog wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
case is gratish toch?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Inderdaad, de case werd er al bijgeleverd. Maar zo te zien hebben ze het al opgestuurd. Nu zie ik het gewoon gebeuren, dat de tablet er sneller is dan de case en USB-muis. Maar dat maakt mij natuurlijk weinig uit. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door nwagenaar op 16-06-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
dat zal wel met gratis verzending ja

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:57
Ik word hier wel erg opgewonden van: http://www.archos.com/pro...x.html?country=nl&lang=en

Maarja, die prijs....

PDAShop: http://www.pdashop.nl/pro...pc-tablet-60gb-zwart.html

Wordt al leuker!

[ Voor 27% gewijzigd door Ferret op 16-06-2010 17:36 . Reden: meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
dat is een windows based tablet, dit is het android tablet topic ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Lees de reviews maar eens, komt ie niet zo best uit, daarbij, het is geen android tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-04 16:39
Heb zojuist mijn Apad van www.furtwangen.tv ontvangen,
om te beginnen is de shop ruk, geen bericht dat betaling is ontvangen, geen bericht dat ie verzonden is, geen pakbon. En ik had gevraagd of ze hem op mijn werk adres konden afleveren, en kom net thuis ligt er een briefje in de bus dat er een pakje is afgegeven bij de buren.

Alleen is het nu waarschijnlijk nog niet afgelopen want toen ik de Apad aanzetten kreeg ik een kleurijk scherm te zien en geen linux/android logo dat aan het opstarten is.
heb hem nu even aan de lader gelegd zometeen nog eens proberen, maar ik ziet het niet gebeuren dat ie tot leven komt.
:(

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Dat is idd vrij ruk.
Wat is de definitie van kleurrijk in deze trouwens. alle kleuren die er zijn ongeordend in beeld?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-04 16:39
Het was een soort kruis over het hele scherm en dan vooral rood, inmiddels doet ie het, heb hem in slaapstand gezet en weer wakker gemaakt en nu doet het. :)

Ligt Slatedroid.com er bij jullie ook uit ??

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guy5927
""" We are having problems with our hosting service (Just Host) they claimed Unlimited bandwidth, traffic and storage. Yet suspended our account for "excessive usage" we are swithching hosts and will be back up soon.

Sorry about this, one big nightmare for us. """

[ Voor 96% gewijzigd door guy5927 op 16-06-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:57
St@m schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:22:
[...]

Lees de reviews maar eens, komt ie niet zo best uit, daarbij, het is geen android tablet
Sorry, in m'n eerste enthousiasme volkomen overheen gelezen dat het geen Android is. Excuses...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guy5927
Slatedroid terug online ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbm66
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-09-2018
even een kort vraagje ... zat zelf aan een 7 inch Apad te denken ... waarom zou ik voor een 10 inch moeten gaan zoals bij http://www.jointech.nl/ .... wat zouden jullie mij adviseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:54
Ik krijg een 403 pagina bij Slatedroid.com.

ik heb op Ebay een Apad moonse 7001 gewonnen voor 105 euro inkl verzendkosten maar nu willen ze hem niet versturen naar Nederland van af Hongkong, hij zegt dat ie hem dan weer retour krijgt.

via pay pal maar een geschil geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies of voor meldingen dat je iets besteld hebt. Dit topic is alleen bedoeld om de verschillende tablets met Android te bespreken. Voor specifieke (aankoop)vragen of problemen kun je een apart topic openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
105? ik ben bang dat als je 'm dan toch zou krijgen dat het dan de gene is zonder rockchip. Dus ZONDER dsp. Zit je waarschijnlijk met een <470Mhz VIA chip. Das nl. de iWeb, een namaak aPad. Dus een namaak van een namaak van iets dat ook niet bepaald origineel is :+

Of je hebt gewoon goeie mazzel.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:54
is de Dawa D7 hier al gesignaleerd ?
http://www.postbus31.com/...tablet-uit-china-android/

lijkt me ook wel een geinig dingetje maar zie hem nog nergens in het wild, wel de windows CE tegenhanger
http://www.pandawill.com/...B-Camera-HDMI_p36006.html
zou het mogelijk zijn hier Android op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
dawa d7 is gesignaleerd:
http://www.jiongtang.com/...wifi-wince-4gb-p-265.html

[ Voor 27% gewijzigd door .Sjoerd op 18-06-2010 17:28 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:34
Als je een tablet zoekt die in je broekzak past, waaraan moet je dan denken? Ik ben van plan er eentje aan te schaffen, maar heb geen zin in een log bakbeest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
ik vind de ipod touch het groorste wat ik in mijn broekzak wil. 3.5"... Ramos w7 is hier met 4.8 de kleinste. Moet je grote broekzakken hebben ;)

edit:
ik zie trouwens dat het al 8dagen geleden is dat st@m z'n moonse heeft besteld, ik hoop voor 'm dat ie morgen of overmorgen bij 'm aankomt.
Ik wil mijne donderdag of vrijdag bestellen, want dan is m'n loon binnen, maar als st@m 'm dan nog niet heeft laat ik het maar varen. 2-5 dagen bezorg tijd 8)7

[ Voor 51% gewijzigd door .Sjoerd op 20-06-2010 17:02 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstof
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
Zelf ben ik inmiddels in het bezit van een Archos 7 home tablet, wat een super apparaat! (ik type dit nu op mijn tablet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Nu online
RetroTycoon schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 23:43:
Als je een tablet zoekt die in je broekzak past, waaraan moet je dan denken? Ik ben van plan er eentje aan te schaffen, maar heb geen zin in een log bakbeest ;)
Wat denk je van heeel grote broekzakken?

Zonder gekheid: wat verwacht je van zo'n tablet wat je met een smartphone niet zou kunnen? Of wil je in de ene zak een mobiele telefoon, en in de andere een tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-05 14:56
Volgens mij gaan de tablets tussen de 10 en de 12 inch het meest succesvol worden. Dan heb je gewoon je laptopscherm op je schoot terwijl je op de bank zit.

Ik wacht alleen nog dat enkele van de vele aankondigingen ook daadwerkelijk in de winkel ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

.Sjoerd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 10:18:
ik vind de ipod touch het groorste wat ik in mijn broekzak wil. 3.5"... Ramos w7 is hier met 4.8 de kleinste. Moet je grote broekzakken hebben ;)

edit:
ik zie trouwens dat het al 8dagen geleden is dat st@m z'n moonse heeft besteld, ik hoop voor 'm dat ie morgen of overmorgen bij 'm aankomt.
Ik wil mijne donderdag of vrijdag bestellen, want dan is m'n loon binnen, maar als st@m 'm dan nog niet heeft laat ik het maar varen. 2-5 dagen bezorg tijd 8)7
De tablet is vrijdag verzonden, ik verwacht hem deze week wel binnen te krijgen. Er ligt wel een pakketje op het postkantoor voor me, maar dat kan ook van DealExtreme zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
oke, dan is het voor mij prima, had je ook voor de 2-5 dagen verzending gekozen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363791

hallo, ben echt nieuw hier, en kan niet echt wijs uit het topic worden dus stel ik mijn vraag (misschien is hij al veel eerder gevraagd) :

is deze tablet van DX goed? : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37867

dankje alvast, ga er morgen namelijk 1 bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
ja en nee.
ja, het is inprincipe een moonse (als we de plaatjes mogen geloven)
nee, want hij heeft niet de rockchip

Bovendien is het grootste deel van dit topic aan die/dat tablet besteed dus een beetje een lezen kan geen kwaad

[ Voor 48% gewijzigd door .Sjoerd op 21-06-2010 22:25 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347066

.Sjoerd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:23:
ja en nee.
ja, het is inprincipe een moonse (als we de plaatjes mogen geloven)
nee, want hij heeft niet de rockchip

Bovendien is het grootste deel van dit topic aan die/dat tablet besteed dus een beetje een lezen kan geen kwaad
en dat komt voornamelijk omdat dat een van de weinige al uitgebrachte android tablets is, |:(
(ja ik weet dat er al wat waren alleen die zijn underpowered en onbekend)

later als andere android tablets uitgebracht worden zal dit topic flink groter worden,
en zal het niet meer alleen gaan over de moonse tablet. 8)

trouwens ik twijfel tussen de galaxy tab van samsung met dat mooie super amoled scherm :9~
en de notion ink adam maar ik hoorde op tweakers dat de galaxy tab waarschijnlijk android 2.2 froyo heeft
wat voor mij toch wel de doorslag geeft als dat zo is. :)

in elk geval gaat het nog wel even duren voordat de regen van android tablets begint het is nu een beetje aan het miezeren ik wacht in elk geval tot de herfst op de notion ink adam of de galaxy tab! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Heb het topic een beetje gelezen en had nog een paar vragen
De paar kleine vraagjes:
1. Is het een heel groot verschil tussen de 7'' en de 10''?
2. Welk Android Tablet kan ik het beste kopen voor op de bank beetje internetten, mailen ,youtube kijken en het weer/buienradar bekijken voor rond de 150euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
1: voor mij niet, voor jou misschien wel. Ze hebben allebei hun voors en tegens.
2: de moonse lijkt mij, de eken m00 euh... 3? is niet krachtig genoeg voor video's. D'r is een hele mooie ts
later als andere android tablets uitgebracht worden zal dit topic flink groter worden,
en zal het niet meer alleen gaan over de moonse tablet. 8)
duh :P
Maar het is nu nu. tegen die tijd is het een heel groot bekend topic. >:)

Sjoerd moet nog effe twee dagen op z'n salaris wachten, wordt ongeduldig :X

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-05 11:18
fotografie999 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:01:
Heb het topic een beetje gelezen en had nog een paar vragen
De paar kleine vraagjes:
1. Is het een heel groot verschil tussen de 7'' en de 10''?
2. Welk Android Tablet kan ik het beste kopen voor op de bank beetje internetten, mailen ,youtube kijken en het weer/buienradar bekijken voor rond de 150euro
1. ja daar zit een heel groot verschil tussen namelijk 3 inch... :P nee even serieus dat had je zelf kunne uitzoeken door even de afmetingen op een blaadje te tekenen.
2. Voor 150 euro heb je een niet al te uitgebreide keuze waar je ook nog is youtube op kan kijken, ik zou is kijken naar een smartQ v5 en naar de Apad volgens mij kunnen die dat bijde en vallen ze in je prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
die moonse gaat incl. verzenden en een leuk geheugenkaartje wel dik over die 150 heen....
ik kom met 16GB op 200 (afhankelijk van koers natuurlijk) uit....

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
right,

Ik ben net bij de mediamarkt geweest om even wat nieuwe in ear plugs te halen. (sennheiser _/-\o_ ) (oke, die vallen dus echt heel erg vies tegen, nouja, ik vind m'n oudere creatives beter)
kwam ik daar, schijnt er een verbouwing geweest te zijn. voordeel: ze hadden de archos5 daar *O*

Ik heb ong. 10 minuten (tot sluitingstijd :') ) mee lopen spelen. En ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben. alles gaat hardstikke soepel en 720p ook zonder enige moeite, android 2.0 is natuurlijk ook mooi meegenomen. En dat scherm is echt fantastisch qua kleuren d:)b
Echter, dat scherm heeft ook twee nadelen, 1 vrij gevoelloos, maar daar valt aan te wennen. 2 te klein. filmpje kijken daar ging prima, maar ik denk niet dat ik daar 2 uur lang naar kan kijken in het vliegtuig.

kost 199 euros voor de 8GB flash versie. en is daarmee even duur als de moonse met 16GB incl. snellere verzending(dan normale verzending, bij mediamarkt is dat een paar minuten :+ ). Lastig...

Dus effe vergelijken

Archos:
+ mooie kleuren op scherm
+ handiger qua garantie
+ snel
+ past in broekzak
+ Geen lange verzendtijd

- klein
- geen android market
- naar verhouding te duur

Moonse:
+groot scherm
+android market
+relatief goedkoop (16GB, camera, 7", incl. verzenden voor zelfde prijs)

-Hoe zit dat in godsnaam met garantie (als je die al krijgt)
-niet zomaar uit te proberen, en dus van andere gebruikers uitgaan
-waarschijnlijk minder snel

Lastige keuzes....
Maar vooral die geen verzendtijd is voor mij echt een grote plus van de archos. de 16GB en 7"scherm dan weer van de moonse.

Mag ik een verzoek doen aan st@m (zodra hij 'm heeft) en luuk leeftink (als die dit topic nog volgt) om even langs de media markt te gaan voor een kleine vergelijking?

[ Voor 14% gewijzigd door .Sjoerd op 23-06-2010 11:50 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je krijgt bij merimobiles 1 jaar garantie

je moest volgens mij wel het heen en terug shipping betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
Volgens mij zou de moose qua specs sneller moeten zijn dan de archos 5 alhoewel het verschil natuurlijk door de drivers gemaakt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
precies, en je weet niet of android 1.5 net zo efficient is als 2.0.

Daarom ook mijn vraag aan st@m en luuk leeftink. :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

.Sjoerd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:05:

Ik ben bang dat ik niet naar de MM ga, sorry :P Sowieso vind ik het onzinnig om een 5" met een 7" te gaan vergelijken. En aangezien er nog geen Android 2.* op zal staan heeft dat ook weinig zin.

offtopic:
Overigens is het St@m en niet st@m

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 23-06-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
geeft niet.

ik ben bang dat ik straks nog even naar de MM ga om een archos te halen.

Paypal geeft er weer is de ruk aan. Vorige week maandag had ik met ze gebeld omdat mijn account geblokkeerd was (is). ik stond 14.06 in het rood daar. heb ik vorige week dinsdag 16.00 overgemaakt just to be sure. is m'n account nog steeds op slot. overigens wil ik dat ding volgende week nog hebben, en je weet het maar nooit met het buitenland. want zo lang als dat het bij St@m duurt heb ik echt geen zin en geduld voor.

dusss. ik ga even naar de mediamarkt en ik kijk wel of ik met een archos terug kom :+.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://hiapad.com/?cat=88&lang=en

kun je updates vinden van de APAD..
van de firmware.

ben niet aansprakelijk voor eventuele gevolgen (als dat kan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
.Sjoerd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:05:

Hehe oh sorry ;)

Zijn er eigenlijk al custom rom's voor de moose? of loopt dat nog neit zo hard geloof dat er voor de smartQ al meerdere versies van android zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Dit bericht is getikt op een archos5

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:34
.Sjoerd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 22:03:
Dit bericht is getikt op een archos5
Dit op een MSI Wind U123 O+
offtopic:
En nou weer ontopic

[ Voor 8% gewijzigd door RetroTycoon op 23-06-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
mijn opmerking was ontopic

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
En wat vind je er tot nu toe van dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multifive
  • Laatst online: 03-02 17:29
Waarom lijkt het alsof iedereen hier voor de Apad kiest. Volgens mij is de Archos 7 home tablet qua specs en prijs precies hetzelfde, en de Archos is gewoon via hun eigen site te bestellen. Daarbij ziet de Archos er beter uit vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Nu online
multifive schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 23:53:
Waarom lijkt het alsof iedereen hier voor de Apad kiest. Volgens mij is de Archos 7 home tablet qua specs en prijs precies hetzelfde, en de Archos is gewoon via hun eigen site te bestellen. Daarbij ziet de Archos er beter uit vind ik.
Bij de Archos 7 is duidelijk wat het is,waar het op draait, waar je m kan krijgen en wat ie kost. Duidelijk.

Daarnaast heb je de aPad/Moonse/<vul nog 5 clone namen in> waarbij over alle eigenschappen gespeculeerd kan worden. Dit zegt niet veel over het aantal geplaatste orders denk ik.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Volgens mij is de Archos 7 home tablet qua specs en prijs precies hetzelfde,
Prijs van de 7 ligt veel hoger. de prijs van de 5 ligt al een stuk hoger.
En wat vind je er tot nu toe van dan?
Tot nu toe ben ik zwaar onder de indruk. Alles is zo ontzettend simpel, mooi, snel en handig.
Ik zal volgende week een review schrijven ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-05 20:24
Zit er sterk aan te denken om ook zo'n Apad te halen. Leuk voor op vakantie en een beetje browsen.
Heeft iemand inmiddels al zo'n ding? Ik las iemand die hem hier vandaan had:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Kun je er iets over zeggen hoe die bevalt en speelt die ook youtube video's af?
Ik wil hem voornamelijk gebruiken voor wat internet en youtube en af en toe eens een mailtje sturen, msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 20:02
Ik ga er morgen ook maar eens een aanschaffen, maar het blijft toch lastig een keuze maken.
Ik zit op het moment te twijfelen tussen een a81, een dawa d7, een apad en een smartq v7.
Woon in china, dus dat maakt het verkrijgen van zo'n ding wel een stuk makkelijker, maar het is toch lastig te voorspellen welke nou uiteindelijk de beste ondersteuning krijgt.
Vooral het feit dat een apad maar 128 mb heeft en daardoor misschien geen android 2.2 kan draaien houd me af van het kiezen voor de apad. Geen idee of 2.2 echt zo nuttig is, maar het wordt iig flink gehyped. Pluspunt is wel dat er een actieve community is.
De smartq v7 schijnt enorm veel problemen te hebben en moet veel mee geknommeld worden, maar dat is niet zo'n probleem. Verder ook een actieve community.
De dawa d7 is weinig over bekend, maar hij wordt geleverd met android 2.1 , dus dat klinkt goed, de vraag is of het ook daadwerkelijk goed is.
Over de a81 is vrij veel info bekend en dat lijkt me toch best een mooi apparaatje, sneller dan de apad, niet helemaal goed werkend, maar ze zijn er nog mee bezig en de geruchten gaan dat android 2.1 daarvoor ook binnenkort uitkomt (al schijnt de huidige android versie (1.6) niet echt goed te werken). Echt actief wordt er niet door de community aan gewerkt volgens mij tho, dus da's klein nadeel.
Lastig, keuzes maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-04 23:02

Vmu

Rotatate

Je kunt ook gewoon een simpel ding zoals de apad nemen en dan wachten op de adam. Als die ooit komt wordt het toch wel heel wat zo te zien.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorteX

VorteX

held

Robbie T schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:19:
Zit er sterk aan te denken om ook zo'n Apad te halen. Leuk voor op vakantie en een beetje browsen.

Ik wil hem voornamelijk gebruiken voor wat internet en youtube en af en toe eens een mailtje sturen, msn.
Deze moet je niet hebben. Die VIA chip is waardeloos, dan kan je net zo goed een Eken M001 kopen voor minder geld. Ik had zelf op precies dezelfde geboden van dezelfde verkoper toen er nog Rockchip stond, maar dat heeft ie stiekem veranderd naar VIA. Gelukkig let ik wel op en heb gelijk mijn geld terug gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Vmu schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:47:
Je kunt ook gewoon een simpel ding zoals de apad nemen en dan wachten op de adam. Als die ooit komt wordt het toch wel heel wat zo te zien.
naja ik heb liever iets wat enigzins snel en goed werkt nu, dat is voor mij waarsch wel goed genoeg. Zo niet, dan kan ik nog altijd voor de Adam gaan, maar voorlopig staat die op november, wat nog wel een hele tijd wachten is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Is dit wel de goede chip?
Heb totaal geen idee waar ik op moet letten bij die chip...
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37867

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Robbie T schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:41:
Is dit wel de goede chip?
Heb totaal geen idee waar ik op moet letten bij die chip...
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37867
gerucht is dat het een rock 2808 is , wat een goede chip is... Het is echter niet 100% zeker voor zover ik weet (zie ook paar pagina's terug), dus het is enigzins een risico... Je kan vast wel ergens een topic vinden nu met iemand die hem gekocht heeft en daar ff checken, je wil iig een RK2808 (rockchip) hebben, en geen VIA rommel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Hmmm, kwam ook op aliexpress.com nog eentje tegen. Heeft een VIA VT 8500 ARM926 Chip.
Wat ik tot nu toe heb gezien zou dat een rockchip moeten zijn.
http://www.aliexpress.com...ebcamera-wholesalers.html

[ Voor 27% gewijzigd door Robbie T op 24-06-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Robbie T schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:04:
Hmmm, kwam ook op aliexpress.com nog eentje tegen. Heeft een VIA VT 8500 ARM926 Chip.
Wat ik tot nu toe heb gezien zou dat een rockchip moeten zijn.
http://www.aliexpress.com...ebcamera-wholesalers.html
nope da's een VIA 8505, een rockchip is ROCK 2808 of RK2808 of iets in die trend...
als voorbeeldje:
http://www.aliexpress.com...ina-APAD-wholesalers.html
of
http://www.aliexpress.com...4GB-Apad-wholesalers.html

dat zijn allebei rocks... Dus bij CPU moet iets van rock 2808 staan (600/500mhz dsp ofzo)

die via heeft lagere kloksnelheid ook... dus als je 600/500 (of soms alleen 600) ziet staan is t als t goed is de rock (soms zetten ze ook 1 ghz neer omdat ze de 2 getallen optellen, maar da's onzin)... kan het beste ff goed kijken of t daadwerkelijk de 2808 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Snowdog schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:12:
[...]

nope da's een VIA 8505, een rockchip is ROCK 2808 of RK2808 of iets in die trend...
als voorbeeldje:
http://www.aliexpress.com...ina-APAD-wholesalers.html
of
http://www.aliexpress.com...4GB-Apad-wholesalers.html

dat zijn allebei rocks... Dus bij CPU moet iets van rock 2808 staan (600/500mhz dsp ofzo)

die via heeft lagere kloksnelheid ook... dus als je 600/500 (of soms alleen 600) ziet staan is t als t goed is de rock (soms zetten ze ook 1 ghz neer omdat ze de 2 getallen optellen, maar da's onzin)... kan het beste ff goed kijken of t daadwerkelijk de 2808 is
Aah, op die manier:). Dan kom ik er wel uit :).
Die tweede is wel een interessante optie overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Robbie T schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:33:
[...]

Aah, op die manier:). Dan kom ik er wel uit :).
Die tweede is wel een interessante optie overigens.
je moet volgens mij bij de apad er nog ff op letten dat er ook een camera inzit, aangezien de 1e batch geen camera had en de 2e batch wel. In principe is die camera niet zo boeiend (voor de meeste mensen i guess), maar het schijnt moeilijkheden te geven met upgraden als je 1e batch hebt (dus zonder camera)...
weet er het fijne niet van, maar dat kan je eenvoudig googlen :P succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
In startpost staat dat de archos geen market heeft, alleen via hack. Is niet zo, ik zit gewoon lekker van de market te downloaden.
Bij MM stond trouwens dat er een upgrade naar2.0 bij zat, is deels waar... was firmware 2.0, niet Android. Och, 1.6 vind ik dikke prima werken hoor.

Archos adverteerd met een batterij duur van 22uur. Ik heb alleen de kans gehad om tot 50% op te laden, ding was in 2uur gewoon leeg..... :(

En opladen gaat heeeeeeel langzaam, zeker als ik ondertussen dit berict tik.

Edit:
internetten tijdens opladen gaat je batterij nog achteruit ook. zet je 'm uit in de oplader gaat ie niet aan. je moet 'm echt aan de pc hangen en niet aan een 220v->usb ding... dat stinkt echt naar apple. bah. en niet aan laten of uitzetten maar in deep sleep. er was iemand anders hier ook met zo'n archos5 it, heeft die nog een tip om 'm sneller op te laden?
verder natuurlijk _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door .Sjoerd op 24-06-2010 13:46 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116571

Haal de 10watt adapter die bij de iPad zit? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
hoeveel moet dat kosten?
want met gisteren 245 euro uit te hebben gegeven bij mediamarkt en eergisteren 30 komt bij mij de bodem al akelig dicht inzicht kan ik je vertellen. kranten bezorgen verdient geen fuck.

edit:
oke, deep sleep en pc laadt gewoon ,niet echt snel, maar gewoon.

en als ik iemand anders even mag ontkrachten:
Voxyn schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:40:
Volgens mij zou de moose qua specs sneller moeten zijn dan de archos 5 alhoewel het verschil natuurlijk door de drivers gemaakt kunnen worden.
de archos heeft een 800Mhz proc met een 430Mhz DSP en 256 MB RAM (zegt archos, volgens mij heb ik 128, ik heb constant nog maar zo'n 80/90mb over....). Moonse heeft 600Mhz met 500Mhz DSP en 128MB ram. Drivers maken een hoop verschil maar ik denk dat de moonse niet sneller zal zijn. hoewl 't waarschijnlijk niet veel scheelt.

[ Voor 62% gewijzigd door .Sjoerd op 24-06-2010 14:36 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multifive
  • Laatst online: 03-02 17:29
.Sjoerd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 05:21:
[...]

Prijs van de 7 ligt veel hoger. de prijs van de 5 ligt al een stuk hoger.
De 7 is goedkoper dan de 5 toch? de 7 is vanaf €150 te krijgen, en de apad ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
pricewatch: Archos 7
is 350.
De 5 voor 180. maar ik heb 200 betaald om 'm maar zo snel mogelijk te hebben :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij irobotgroup.com heb je de apad al voor 139 euro inclusief verzenden. En je hoeft pas aan de deur te betalen. Lijkt me een ideale optie. Paar dagen geleden ook gedaan.

Ben wel heel benieuwd naar die Zenithink ZT-180. Nu al zo'n clone kopen is eigenlijk stom, want ze zijn er echt nog maar net. Aan het eind van het jaar heb je ongetwijfeld veel betere clones. Ik kan het geld goed missen en wil vooral even spelen met die apad, dus tegen die tijd koop ik waarschijnlijk wel een beter apparaat.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:59

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

brama schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:26:
Bij irobotgroup.com heb je de apad al voor 139 euro inclusief verzenden. En je hoeft pas aan de deur te betalen. Lijkt me een ideale optie. Paar dagen geleden ook gedaan.

Ben wel heel benieuwd naar die Zenithink ZT-180. Nu al zo'n clone kopen is eigenlijk stom, want ze zijn er echt nog maar net. Aan het eind van het jaar heb je ongetwijfeld veel betere clones. Ik kan het geld goed missen en wil vooral even spelen met die apad, dus tegen die tijd koop ik waarschijnlijk wel een beter apparaat.
Laat je even weten of het de 'echte' is?
Ik heb via ebay een 'irobot' gekregen, had in de adv. dezelfde plaatjes als op die site, maar in de gelijknamige doos zat een apad die erg op de eken m001 lijkt maar dan ipad-style.
Heb'm ook weer terug gestuurd en me geld krijg ik nu terug. Want het ding had gewoon ook de cpu die in een eken m001 zat :P

Dus als dit wel een 'echte' is met rockchip, dan bestel ik'm daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
brama schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:26:

naja aan het eind van het jaar kan je weer hetzelfde zeggen, want die ontwikkeling gaat nog wel ff door denk ik... dus met die redenatie kan je er nooit een kopen :P
maar goed het gaat wel snel ja, da's duidelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
en een voorlopige review geschreven over de archos 5 internet tablet.
Heb er dik 1.5-2 uur aangezeten, dus nu lekker even koffie met een peuk :)
productreview: Archos 5 Internet Tablet review door .Sjoerd

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
@Sjoerd: neem aan dat je de Archos 5 Internet tablet bedoelt? ja dus :)

ik heb 'm ook (8gb versie), maar ik had echt geen Android Market app, zelf erop gezet

wel een beetje jammer dat ie erg weinig ruimte heeft voor apps en hij kan niks op het interne geheugen of op je sd kaart installeren

en opladen via pc zou gewoon goed moeten gaan, ik luister via wifi naar de radio (slecht ontvangst op fm hier) terwijl ie via usb oplaadt

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
maar ik had echt geen Android Market app, zelf erop gezet
Ik wel, lekker puh :P
wel een beetje jammer dat ie erg weinig ruimte heeft voor apps en hij kan niks op het interne geheugen of op je sd kaart installeren
huh? bij mij installeert ie gewoon op de interne opslag...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:59

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Robbie T schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:19:

Ik had die BTW, zie me post hierboven, hab'm terug gestuurd en krijg me geld terug.
Het is de Eken m001 in een ander jasje met *iets* betere specs, maar voor hetzelfde geld koop je de 'echte' apad die beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
pfff. Expert en computerboer hadden geen 230v naar usb. Moet ik morgen naar de mm. Iemand een idee wat voor wattage daar doorheen moet schieten?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:32

Matis

Rubber Rocket

Volgens Wikipedia draait USB op 5 volt en de maximale stroomsterkte is 500mA.
Mijn 230 naar USB-adapter poept 5 volt op 1A uit.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Welke heb je?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:32

Matis

Rubber Rocket

Ik gebruik voor het opladen van al mijn USB-apparaten de USB-lader van mijn HTC Diamond 2.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Lol

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-05 10:35
Amperage word niet gestuurd, (wattage dus ook niet...)
Volt wel... Teveel volt maakt het kapot, teveel amperage niet.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
@Sjoerd: huh? jij had meteen android market? of dat market gebeuren van Archos zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Market gebeuren van archos. Maar is blijkbaar niet de echte.

Is het de moeite om het er in te hacken?

[ Voor 22% gewijzigd door .Sjoerd op 24-06-2010 22:08 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
zeker weten, je hebt dan de complete android market

maar zoals gezegd, hij installeert de apps naar een stuk geheugen wat niet zo groot is, maar 134mb

gelukkig zijn android apps niet zo groot...

Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor:

-je bestellingen
-ervaringen met winkels
-garantie-afhandelingen
-..en al het andere dat niet met de technische aspecten van de apparaatjes zelf te maken heeft.