Toon posts:

Het grote Android Tablet topic OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste
Acties:
  • 178.475 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• luukleeftink
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-03 03:29
Weer eens een update! Vandaag is mijn tablet aangekomen en bezorgd door TNT. Toen ik gistermiddag belde met TNT was het pakketje nog niet bekend en kon er nog geen TNT Track & Trace aan verbonden worden, maar goed dat zal mij verder een zorg zijn.

Maar verder over de aPad. Het apparaat overtreft mijn verwachtingen eerlijk gezegd, want ik moet eerlijk zeggen dat het wel erg goed aan voelt. Het apparaat ligt lekker in de hand en is niet te zwaar om full-time in de hand te houden. Het touchscreen werkt prima. Niet zo goed als dat van een Ipod Touch, maar zeker goed genoeg om lekker me te werken. Het scherm voelt ook wat stroever aan en dat vind ik persoonlijk iets minder fijn met scrollen. De aPad is snel genoeg om normaal me te werken. Thuis heb ik de verbinding met het WIFI netwerk al gemaakt en dat ging zonder slag of stoot. Heel eenvoudig en duidelijk genoeg dat eigenlijk iedereen er mee kan werken. Ik ga eerst maar even een adapter halen voor de netstroomadapter, want die zit er niet bij.

Later zal ik nog even een review schrijven en eventueel een video, maar ik wil eerst even het apparaat verkennen voordat ik dingen ga roepen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Heb hem ook besteld vanmorgen bij JTshop.

Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-03 10:53
Viliv X10 ziet er echt heel erg belovend uit! Als 'ie minder dan €500 euro kost, dan ga ik er zeker wat geld voor aan de kant zetten...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• terracide
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-01 10:31
Sefyu schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:24:
Viliv X10 ziet er echt heel erg belovend uit! Als 'ie minder dan €500 euro kost, dan ga ik er zeker wat geld voor aan de kant zetten...
Dat is nou precies wat ik dacht toen ik op die viliv x10 ging googlen. Wat een vet ding.... ook koel dat ie android 2.2 heeft bij launch. Echt een dik ding... !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sefyu
Daar komt ook nog eens bij de de fabrikant al behoorlijk wat ervaring heeft met touchscreen gebaseerde apparaten, en dat de aanwezigheid van irritante kinderziektes nihil zal zijn. Tenminste dat hoop ik ten zeerste.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-03 11:29
De Viliv ziet er inderdaad zeer interesant uit verwacht alleen dat er zeker wel een stevig prijskaartje aan gaat hangen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-03 13:50
heb een tijdje een smartq 5 gehad, vond het geen geweldig apparaat, nogal traag en scherm reageerde slecht

uiteraard de android versie van covia erop gezet, maar helass hebben ze op verzoek van google alle google apps eruit moeten gooien, dus ook de Market, wat voor mij het apparaat onbruikbaar maakt

kan dus wel opgenomen in de TS

sta op het punt om een Archos 5IT te bestellen, heb ook geen zin meer te wachten op alle andere aangekondigde tablets (met name de ICD Ultra)

zag vandaaag een bericht op Engadget dat Archos een update heeft uitgebracht met OpenGL support

hoop wel dat de Android Market hack nog werkt met die update

[Voor 4% gewijzigd door JarlSX op 04-06-2010 15:41]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coolmos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-10-2022
Nog niemand hier gekeken naar de Odroid-T van Hardkernel?

http://www.youtube.com/watch?v=JNJb2z_2jG0

Hier meer informatie over de specificaties:

Processor | Samsung S5PC110 Cortex-A8 1Ghz with 512KB L2 cache
3D Accelerator | SGX540 (up to 20M triangles/s and 1000M pixels/s)
Memory | 512MB Mobile DDR 400Mhz data rate
Flash | OneNAND 512MB
Micro-SD slot (2GB bundle) Standard SDHC slot
Display | 10.1-inch, 1360 x 768 LVDS interface with capacitive touch screen.
Video | supports 1080p via HDMI cable (H.264+AAC based MP4 container format)
Video Out | mini-HDMI connector with SPDIF audio
Audio | Built-in speaker and microphone, standard 3.5mm headphone jack
I/O | USB 2.0 HS Device for ADB/Mass storage, UART/JTAG for development
DC Jack | 5V/2A power
USB | USB 2.0 HS Host (standard A type connector)
WiFi | 802.11 b/g
Bluetooth | 2.0 + EDR
Other Features | 3-axis accelerometer, External GPS, Geo magnetic field sensor
System Software | u-boot 1.3.4, Kernel 2.6.29, Android Eclair 2.1
Dimensions | 275 x 155 x 18 mm
Weight | 620g(with battery)
Battery | 6000 mAH rechargeable Lithium-Polymer

Misschien zie ik wat over het hoofd, maar dit lijkt me echt een hele goede tablet. Bijkomend voordeel vind ik dat de firma goed antwoord geeft op vragen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-03 14:39
Er zijn een aantal zeer mooie tablets zoals de Odroid-T die coolmos aangeeft, zou er graag 1 willen hebben maar ik wacht toch nog maar een even aangezien er nu zoveel tablets uitkomen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PannenkoekenNL
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Kan ik misschien mede auteur van de begin post worden zodat ik dingen toe kan voegen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Voxyn
TjaGerben schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:03:
Kan ik misschien mede auteur van de begin post worden zodat ik dingen toe kan voegen.
Gedaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-03 17:26
ik ben heel erg benieuwd naar de ervaringen met de moonse.

welke android versie heeft ie nou?
Sommige sites zeggen 1.5 andere 1.6 of 2.1.
Of was het 1.5 mét market? 8)7

Als ie 2.1 draaid ben ik zeker ervan dat ik er eentje binnen een maand ga kopen. Want voor 155dollar bij de jtshop (is nu offline :o ) kan ik 'm echt niet laten liggen.

[quote]RAM DDR 128MB (optional 256MB/512MB)[/quote]
Klopt dat? :?

edit:
Nee, dat klopt niet

Edit2 heeft ie nou GPS of niet?

Echt allemaal sites, allemaal andere info...

[Voor 94% gewijzigd door .Sjoerd op 04-06-2010 21:38]

specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Bij JTshop issie wel ietsjes duurder dan $155

Products
------------------------------------------------------
1 x Moonse E7001 7" , 2GB , G-Sensor , 720P , Wifi ,Webcam (E7001-2GB) = $185.00
------------------------------------------------------
Sub-Total: $185.00
ZONE 5 (UPS (1 x 1.01g)): $49.50
Total: $234.50

Ja, ik heb $17 meer betaalt voor het verzenden dan de goedkoopste :P

[Voor 10% gewijzigd door St@m op 04-06-2010 22:36]

Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog

Acties:
  • 0Henk 'm!

• .Sjoerd
Ik kan die JTshop niet meer laden...

Als ie over twee-drie weken maar kan laden. :p

specs

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Ik ben nog aan het twijfelen welke Android tablet ik ga halen. Er is zo veel keus.
Van de Apad heb ik gehoord dat de batterij zeer slecht is. Na 1 uur werken en hij is leeg!?
Ook vind ik 7" wat te klein. Beste is 10" en met Android 2.1

Die Viliv X10 is een grote kanshebber denk ik. Maar tis nog even wachten erop.
De Wiipad is ook iets dat een grote kans maakt, maar nu nog enkel pre-orders.

• PannenkoekenNL
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De aPad is na ong 3 uur leeg.

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-03 13:50
heb m'n archos 5it binnen, gelijk de market hack uitgevoerd en geupgrade naar de nieuwste 2.0.15 firmware (firmware, niet android versie, hij draait op 1.6)

mooi apparaat, scherm werkt prima, zeker voor een resistive screen

neocore geeft met deze firmware 26,8 fps :)

en market werkt ook, alsmede alle andere google apps

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-03 14:16

Vmu

Rotatate

Ik heb mijn Eken m001 binnen.
Eerste ervaringen: De bijgeleverde lader begaf het binnen een kwartier. Ik heb nu de laadstekker op een oude 9V 1amp DC lader gemaakt en dat gaat goed.
De Eken wordt in het midden snel warm, zal wel de processor zijn.
Het grote scherm is erg leuk om te zien. Skype doet het, browsen werkt en ik kan nu gaan beginnen met firmwares uitproberen en dingetjes zoals ebooks.
Mijn HTC Legend is een stuk vlugger en vloeiender, maar voor deze prijs is het leuk om gewoon eens te kijken wat het is en waar je op moet letten. Dat maakt het wachten op een adam toch makkelijker.

Vmu

• M3 SMGII
das nog altijd snel :'(
Laptop doet beter :)

• M3 SMGII
Zijn er eigenlijk al tablets op Android met een 10" scherm? Ik heb alleen nog mr 7" schermen gezien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• .Sjoerd
WePad, Viliv, en ik heb nog wat chinees spul gezien

specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M3 SMGII
.Sjoerd schreef op zondag 06 juni 2010 @ 00:51:
WePad, Viliv, en ik heb nog wat chinees spul gezien
mar die zijn nog allemaal niet uit. Moeten nog komen. Zoals de Viliv pas tegen eind juni ofzo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• .Sjoerd
WePad is er toch al?

Bovendien lijkt 7" mij veel lekkerder dan een 10". Maar das persoonlijk

specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

.Sjoerd schreef op zondag 06 juni 2010 @ 12:45:
WePad is er toch al?

Bovendien lijkt 7" mij veel lekkerder dan een 10". Maar das persoonlijk
Nee, http://www.crunchgear.com...-a-price-and-launch-date/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:31
beroerd nieuws voor iedereen die op de Adam van Notion Ink zit te wachten:

“I am sad to say that I have to fight every day with them (the investors) to launch by July end, but they want us to hit markets only near Thanksgiving,” further added Shravan.
bron: goodereader.com

lang verhaal kort: de Notion Ink Adam zou gereed zijn, maar investeerders willen het pas rond Thanksgiving (eind november) op de markt brengen.
:X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• .Sjoerd
Rare investeerders...

Ik vind die WePad trouwens wel vrij prijzig. Zou ik toch bijna een iPad voor dat geld overwegen(niet dat ik dat doe, maar als ik dat geld zou hebben ;) )...

Weet je al wat meer over wanneer je aPad geleverd gaat worden st@m?
Of hanteert JTshop dezelfde mentaliteit als ownta?

Ik wil dan wel zo'n ding gaan bestellen, maar wil ik wel weten of ik zo'n ding dan ook binnen een week zou krijgen O-)
Heeft iemand trouwens ervaringen met Merimobiles.com? Daar is ie nl. nog effe wat goedkoper

Staat daar ook deze review, begin moet je effe doorheen bijten, dat is wat saai, maar als ie ermee bezig is ben ik toch erg onder de indruk voor dat geld!

[Voor 27% gewijzigd door .Sjoerd op 06-06-2010 17:34]

specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

.Sjoerd schreef op zondag 06 juni 2010 @ 17:20:
Rare investeerders...

Ik vind die WePad trouwens wel vrij prijzig. Zou ik toch bijna een iPad voor dat geld overwegen(niet dat ik dat doe, maar als ik dat geld zou hebben ;) )...

Weet je al wat meer over wanneer je aPad geleverd gaat worden st@m?
Of hanteert JTshop dezelfde mentaliteit als ownta?

Ik wil dan wel zo'n ding gaan bestellen, maar wil ik wel weten of ik zo'n ding dan ook binnen een week zou krijgen O-)
Heeft iemand trouwens ervaringen met Merimobiles.com? Daar is ie nl. nog effe wat goedkoper

Staat daar ook deze review, begin moet je effe doorheen bijten, dat is wat saai, maar als ie ermee bezig is ben ik toch erg onder de indruk voor dat geld!
Nee, geen idee nog, wat ik uit verscheidene fora begrijp is dat JTshop wel netjes is. Ook zie ik de voorraad fluctueren op de site. Daar maak ik uit op dat hij wel verstuurd wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-12-2022
Ik heb net een APad besteld via een duitse webshop: http://www.furtwangen.tv/ voor 199 Euro met upgrade naar 2.1 in juli (zeggen ze).

Ben benieuwd :P

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M3 SMGII
wimstradamus schreef op zondag 06 juni 2010 @ 21:51:
Ik heb net een APad besteld via een duitse webshop: http://www.furtwangen.tv/ voor 199 Euro met upgrade naar 2.1 in juli (zeggen ze).

Ben benieuwd :P
ah leuk :)
Hoeveel waren de verzendkosten? Ik zie dat ze binnenkort ook de WePad gaan hebben :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Ik heb mijn m001 nu een paar paar dagen en ga op zoek naar iets snellers, bv een apad. Het werkt allemaal wel goed, vooral een ebook lezen is leuk. Hij staat inmiddels op marktplaats.
Iedere week lijken er nu wel nieuwe uit te komen, dit wordt nog een druk topic binnenkort.

Vmu

Acties:
  • 0Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:31
guapper schreef op zondag 06 juni 2010 @ 14:04:
beroerd nieuws voor iedereen die op de Adam van Notion Ink zit te wachten:

“I am sad to say that I have to fight every day with them (the investors) to launch by July end, but they want us to hit markets only near Thanksgiving,” further added Shravan.
bron: goodereader.com

lang verhaal kort: de Notion Ink Adam zou gereed zijn, maar investeerders willen het pas rond Thanksgiving (eind november) op de markt brengen.
:X
Blijkbaar klopt dit nieuws niet helemaal (onvolledige quote van de originele email): de genoemde introductiedatum geld slechts voor een aantal landen. Binnenkort meer info over de releasedata.
bron: slashgear.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wimstradamus
M3 SMGII schreef op maandag 07 juni 2010 @ 07:49:
[...]

ah leuk :)
Hoeveel waren de verzendkosten? Ik zie dat ze binnenkort ook de WePad gaan hebben :9
Verzendkosten zijn 6 euro, word binnen 4 dagen bezorgt via DPD.
Als het goed is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:06
Mijn M001 gaat er weer uit, ik blijk er een stuk minder gebruik van te maken dan gedacht. Voor het checken van mail heb ik m'n E72 en voor even snel iets opzoeken op internet ligt er altijd wel een laptop in de buurt. Bij interesse kun je mailen of DM'n.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Dan ben ik blij dat ik hem niet genomen heb :P Probeer hem anders maar op marktplaats kwijt te raken voor 170 euro 8)7
http://kopen.marktplaats....4bb&distance=&search=Zoek

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:06
St@m schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:13:
Dan ben ik blij dat ik hem niet genomen heb :P Probeer hem anders maar op marktplaats kwijt te raken voor 170 euro 8)7
http://kopen.marktplaats....4bb&distance=&search=Zoek
:X Daar ruiken er een paar handel :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• .Sjoerd
De goedkoopste Moonse e7001 (apad) wordt 275 voor gevraagd 8)7

specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Nou, ik had gehoopt dat het op JTshop allemaal wat soepeler zou gaan. Ze hebben ze namelijk op voorraad (moonse e7001). Vorige week donderdag besteld, maar de order staat nog steeds op processing. Heb er maar een mailtje heen gestuurd aangezien de live support steeds offline is.
Heb wel op andere fora gelezen dat ze soms de status niet aanpassen maar al wel verstuurd hebben. Ben benieuwd....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• .Sjoerd
Me2!

Waarschijnlijk ga ik via merimobiles.com bestellen. Scheelt weer $11 en krijg je korting op een Micro SD kaartje. Bovendien bieden ze de mogelijkheid om een 2-5 werkdagen verzending te kiezen, welke ook "slechts" $36 kost. Heb ik voor €200 eentje met 16GB.

Echter hebben ze ook een Witstech A81 daar. Keuzes....

Zal tegen die tijd (twee weekjes wachten, dan heb ik weer geld) wel effe via de live chat vragen welke op voorraad is en zo snelmogelijk verzonden kan worden.
Moonse heeft mijn voorkeur, maar de witstech heeft (optioneel) GPS....

specs

• Voxyn
Heb zojuist de TS aangepast heb de rubliek: Interesante links toegevoegd mocht iemand nog links hebben pm of post hier gerust.

Wat vinden jullie eigenlijk de meest interessantste tablet tussen de 200 en de 300 euro op dit moment?

• .Sjoerd
iRobot/Moonse/Apad is $169 bij merimobiles ;)

De moonse icm een 16GB kaartje en verzendkosten (€201) vind ik de meest interessante tablet tussen de 200 en 300. Puur omdat het dan de goedkoopste is....

[Voor 9% gewijzigd door .Sjoerd op 09-06-2010 12:53]

specs

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:55

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik kwam op ebay de apad, iets duurder dan op dealextreme, maar wel met de rockchip cpu tegen voor totaal 157 dollar (incl verzenden).
Ik ga 'm denk ik bestellen hier.

Nu denk ik alleen wel dat ik er invoerrechten over moet betalen, wat is hier de ervaring mee?
Bij dealextreme weet je zeker dat je eigenlijk nooit invoerrechten betaald als je het via de gratis weg doet (die ook erg lang duurt soms).

• Voxyn
CT schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:58:
Ik kwam op ebay de apad, iets duurder dan op dealextreme, maar wel met de rockchip cpu tegen voor totaal 157 dollar (incl verzenden).
Ik ga 'm denk ik bestellen hier.

Nu denk ik alleen wel dat ik er invoerrechten over moet betalen, wat is hier de ervaring mee?
Bij dealextreme weet je zeker dat je eigenlijk nooit invoerrechten betaald als je het via de gratis weg doet (die ook erg lang duurt soms).
Volgens mij kan je aan dealextreme(Voor een kleine vergoeding) vragen of ze hem als "cadeau" willen versturen dan hoef je er als het goed is geen belasting over te betalen ;).

Edit: verkeerd gelezen je wou hem via ebay kopen, sorry i fail ;)

[Voor 3% gewijzigd door Voxyn op 09-06-2010 14:05]

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:55

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Voxyn schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:12:
[...]

Volgens mij kan je aan dealextreme(Voor een kleine vergoeding) vragen of ze hem als "cadeau" willen versturen dan hoef je er als het goed is geen belasting over te betalen ;).

Edit: verkeerd gelezen je wou hem via ebay kopen, sorry i fail ;)
Maakt niet uit,
Ik heb de ebay man gevraagd of hij er gift op wil zetten en dat het minder dan 50$ waarde is het pakket. Dat vond ie allemaal goed. Dus heb ik 'm net gekocht.
Hij zei ook dat het zeker weten de rockchip versie is met dsp.

Dus nu is het een weekje wachten en dan heb ik ook een mooie android tablet :) Dan nog een maandje en de 2.1 upgrade erop van apad. Super toppie.

• luukleeftink
Mijn aPad bevalt mij ook nog steeds prima. Al een paar leuke apps gevonden die ook qua resolutie prima draaien op de aPad. Qua browser ben ik nog niet helemaal tevreden. Ik heb al 5 verschillende geprobeerd en momenteel gebruik ik Opera 5. Deze is prima snel, maar geeft niet de gehele pagina weer, waardoor je op sommige sites de hele tijd moet uitzoomen. Ik heb dit ook nog niet anders kunnen krijgen in de instellingen. Iemand hier misschien tips voor? Ik ben er dus erg over te spreken en met de update naar 2.1 volgende maand kan het volgens mij alleen nog maar beter worden.

Wat ik wel grappig vind is dat veel mensen erg positief zijn over het apparaat, zowel gebruikers als niet gebruikers, maar de Apple fanboys kunnen het niet laten om het tot de grond af te branden. Hoe vaak je wel niet hoort dat het Chinese rotzooi is die zo uit elkaar valt en dat het een goedkope namaak is van de iPad. Nee, Apple was zeker de eerste met een tablet :X . Maar zodra ze de aPad in handen hebben valt het eigenlijk toch wel mee en bevalt Android ze in zekere mate wel 8)7 .

De accu gaat hier ook minstens een uur of 3 mee wanneer ik aan het browsen ben en de WIFI chip dus volop aan het werk zet. Voor mij is deze batterij duur voldoende. De accu laadt alleen wel tergend langzaam op en daarom laad ik hem altijd 's nachts op. Het scherm is mooi helder en het touchscreen werkt ook prima. Ik hoef eigenlijk nooit twee keer te touchen en de apps starten snel op.

Wat ik eigenlijk erg vervelend vind is dat er eigenlijk helemaal geen accessoires in de handel zijn voor de aPad. Ik koop vaak veel accessoires voor mijn gadgets alleen bij deze is het mij nog niet echt gelukt om wat te vinden. Zo heb ik nu een mooi leren case voor mijn aPad gekocht die ik zelf maar ga aanpassen om de aPad er in te krijgen. Alleen daarom al zou ik een iPad kopen, puur vanwege de enorme keuzes uit accessoires >:) .

Ik zal even kijken wanneer ik deze week tijd heb om een korte video review te maken van de aPad.

• Voxyn
Zou graag een videoreview willen zien van jouw aPad, wat voor aPad heb jij eigenlijk?(ram, resolutie, cpu etc ik hoorde dat het niet bij alle modelen hetzelfde is) en vind jij het soepel lopen of heeft het af en toe vertraging?

• .Sjoerd
alle versies zijn het zelfde

Je hebt ook de ePad en cPad. die zijn inderdaad anders (en slechter). dat je op google leest dat er versies met 256MB RAM beschikbaar zijn zijn fabeltjes van toen ie nog niet uit was ;)

En ook ik ben benieuwd naar je videoreview!
Maar als ik jou zo hoor maakt die witstech geen enkele kans meer bij mij. Die is dan $30 te duur, omdat ie precies het zelfde kan. En nee, ik ga geen 30 extra neerleggen voor GPS (eigenlijk 30+15 is 45 :o )

[Voor 37% gewijzigd door .Sjoerd op 09-06-2010 16:03]

specs

• Voxyn
.Sjoerd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:02:

Je hebt ook de ePad en cPad. die zijn inderdaad anders (en slechter). dat je op google leest dat er versies met 256MB RAM beschikbaar zijn zijn fabeltjes van toen ie nog niet uit was ;)
Okey dus hij heeft gewoon 128 mb ram? Ik las namelijk op een site die er wel betrouwbaar uitzag dat er versies met 128/265/512 MB waren en versies met een 1200 x720 scherm ofzo ;).

• .Sjoerd
hehe, was dat maar zo, dan had ik het wel geweten :9

specs

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:59

FireDrunk

BBG'er
Heerlijk topic! Wat ik mis is of je ondanks dat de store zegt dat 720p werkt ook daadwerkelijk alle verschillende formaten 720p af kunt spelen...
Want 720p != 720p natuurlijk...

MPEG-4 of MKV/x264 is nogal wat verschil...

Iemand daar al ervaring mee met zijn pad?

* FireDrunk wil ook een tablet :)

Even niets...

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:03
Goed topic!

Ik kom hier via het grote eBookreader topic omdat ik daar deze had gepost als mogelijke oplossing voor waar ik naar op zoek ben: http://www.jointech.com.hk/products_JE200.html

Zelf ben ik er wel enthousiast over maar heb net wat te weinig kennis over besturingssystemen. Graag jullie mening. Thanks!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

.Sjoerd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:02:

En ook ik ben benieuwd naar je videoreview!
Maar als ik jou zo hoor maakt die witstech geen enkele kans meer bij mij. Die is dan $30 te duur, omdat ie precies het zelfde kan. En nee, ik ga geen 30 extra neerleggen voor GPS (eigenlijk 30+15 is 45 :o )
Klopt, iedere aPad is hetzelfde, echter worden die andere apparaten verkocht als aPad, daarom goed kijken welke processor dat ding heeft enz.

• Voxyn
St@m schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:34:
[...]

Klopt, iedere aPad is hetzelfde, echter worden die andere apparaten verkocht als aPad, daarom goed kijken welke processor dat ding heeft enz.
_/-\o_ dus er worden gewoon kloons van een kloon gemaakt :p

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:54
Zo'n android tablet lijkt me ook wel wat: Wil hem gaan gebruiken voor muziek afspelen op m'n versterker. Nu heb ik reeds een bluetooth audio ontvanger besteld welke ik op m'n versterker aan kan sluiten.

De bedoeling is dan om middels het tablet de muziek aan te klikken etc en via bluetooth AD2P af te spelen. Nu hebben de goedkope versies helaas vaak geen bluetooth. Iemand nog een idee hoe dit op te lossen? Of een alternatieve manier om m'n muziek af te spelen?

Less is more

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Voxyn schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:35:
[...]

_/-\o_ dus er worden gewoon kloons van een kloon gemaakt :p
Ja, het is echt belachelijk :P
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39566

Deze bijvoorbeeld lijkt sprekend op de aPad, ook de doos:

Maar dit is dus de iWeb :? ofzo en die heeft weer een langzamere processor.. Zelfs de topicstarters zijn erin getrapt zie ik, de iWeb is niet dezelfde als de aPad heren Volgens de topics op DX, zelfs daar is twijfel en DX wil niets zeggen lees ik

[Voor 24% gewijzigd door St@m op 09-06-2010 17:00]

• Voxyn
kickassmen schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:44:
Zo'n android tablet lijkt me ook wel wat: Wil hem gaan gebruiken voor muziek afspelen op m'n versterker. Nu heb ik reeds een bluetooth audio ontvanger besteld welke ik op m'n versterker aan kan sluiten.

De bedoeling is dan om middels het tablet de muziek aan te klikken etc en via bluetooth AD2P af te spelen. Nu hebben de goedkope versies helaas vaak geen bluetooth. Iemand nog een idee hoe dit op te lossen? Of een alternatieve manier om m'n muziek af te spelen?
Volgens mij kan Android overweg met een bluetooth adapter maar dan heb je wel het nadeel dat zo'n lelijke usb stick uitsteekt. :p

@Stam Heb hem eruitgehaald totdat er meer duidelijkheid om is.

Maar de moose 7001 en de apad die hebben precies dezelfde hardware alleen een nader stickertje/doos?

[Voor 10% gewijzigd door Voxyn op 09-06-2010 17:03]

• .Sjoerd
Die iWeb heeft ook maar een 5" scherm. (en een 533Mhz proc als ik me niet vergis)
De dealextreme link van St@m is volgens mij een ePad. God ik wordt gek van alle nepperts. Anyways, de Moonse is the one to get. Tenzij je meer te besteden hebt natuurlijk.

Moonse E-7001 = aPad = iRobot.

Staat dan ook alledrie op de doos

[Voor 66% gewijzigd door .Sjoerd op 09-06-2010 17:07]

specs

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Voxyn schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:55:
[...]

Volgens mij kan Android overweg met een bluetooth adapter maar dan heb je wel het nadeel dat zo'n lelijke usb stick uitsteekt. :p

@Stam Heb hem eruitgehaald totdat er meer duidelijkheid om is.

Maar de moose 7001 en de apad die hebben precies dezelfde hardware alleen een nader stickertje/doos?
Juist :)
.Sjoerd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:04:
Die iWeb heeft ook maar een 5" scherm. (en een 533Mhz proc als ik me niet vergis)
De dealextreme link van St@m is volgens mij een ePad. God ik wordt gek van alle nepperts. Anyways, de Moonse is the one to get. Tenzij je meer te besteden hebt natuurlijk.

Hehe, volgens de specs van Dealextreme dan weer niet en op het plaatje van de doos staat iWeb.
7" Touch Screen TFT LCD Google Android Tablet PC w/ WiFi + Camera - Black (600MHz)
Mijn god wat onoverzichtelijk allemaal.. En dan ook nog die brakke communicatie met die Chinese webshops.. waar ben ik aan begonnen :/ :+

Ben het met je eens dat de aPad=iRobot=Moonse e7001 op dit moment de "beste bang for bucks" is, als ik de reviews mag geloven en de reacties op teh internetz.

[Voor 30% gewijzigd door St@m op 09-06-2010 17:13]

• luukleeftink
.Sjoerd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:04:

Dit klopt, en het zou handig zijn als dit ook in de topicstart gezet zou worden, want ik vrees dat het anders helemaal een puinhoop wordt.

Oja, doe "ik wordT" eens even aanpassen :P .

• Voxyn
luukleeftink schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:13:
[...]

Dit klopt, en het zou handig zijn als dit ook in de topicstart gezet zou worden, want ik vrees dat het anders helemaal een puinhoop wordt.

Heb er even snel een opmerking bij gezet ;) kon zo snel geen nette oplossing bedenken.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
luukleeftink schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:13:
[...]

Ik kan aankomende week de TS weer updaten. Moet eerst nog even stevig aan de bak voor school vandaag/morgen/dit weekend. Daarna zie ik wel weer verder. Ik heb ook nog een stukje van iemand in de mail gekregen (bedankt!), die zal ik dan ook toevoegen.

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-02 11:54
...
Ik heb ook nog een stukje van iemand in de mail gekregen (bedankt!), die zal ik dan ook toevoegen.
You're welcome!! ;)
Stukje ging trouwens over de Notion Ink Adam. Toen ik het hedenochtend tijdens de pauze even snel intikte had ik het volgende bericht nog niet gezien: Finally-the-good-news
Kort samengevat wordt het gerucht over een November-launch genuanceerd. Lees de tekst rustig door en houdt moed!!! :)
Je kunt er een poll invoeren met max. 3 activiteiten die je met de Adam zal doen.

Hier een artikel van Slashgear Slashgear

[Voor 11% gewijzigd door SimonBenson op 09-06-2010 19:13]

• Ferret
Niet kicken binnen 24 uur. GoT is geen helpdesk.

[Voor 93% gewijzigd door RoD op 09-06-2010 19:43]

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Ik wil niet zeuren, maar je vraagt binnen 3 uur naar een antwoord op je vraag, niet echt gewenst. Om heel eerlijk te zijn begrijp ik de vraag ook niet echt :?
JE200 is an advance version of the JE100 with more features and better performance and dedicated and targeted eBook use.

The JE200 is an elegant and slim eReader device with a 7 inch color TFT LCD with a touch screen. The slim product is designed with maximum LCD front coverage and no navigation buttons to give a realistic book view and feel. The special JoinTech Operating System as a thin layer over the Microsoft WinCE core is designed with dedication to an eReader device with touch operation. The product allows easy software up-gradation and third-party eReading software addition making it an ultimate, powerful yet user-friendly color eReading device.
Zoals je kan lezen draait hier WinCE op, met daaroverheen een soort layer die ik niet ken. Deze topic gaat over Android tablets, toch wel iets anders denk ik.

edit: Ik heb even je originele vraag doorgelezen, je wilt dus een tablet waarop je een ebook kan lezen, maar ook eventueel even op surfen. Dan ben je hier wel aan het juiste adres, dat is namelijk wat ik ook primair zoek (+wat andere dingetjes). Je hebt alleen niet het juiste device :P Geen Android. Mocht je geen voorkeur hebben voor een besturingssysteem, dan zou ik hier even gaan rondhangen en de ervaringen (topic) doorlezen van mensen en dan je keuze maken. Kijk ook eens wat filmpjes enzo van de verschillende devices.

edit 2: @ .Sjoerd: Ja, ik ben constant aan het refreshen, hopend op meer nieuws, ervaringen en filmpjes.. nu nog met de laptop op schoot :+ en ik wacht op antwoord van JTshop :Z

[Voor 25% gewijzigd door St@m op 09-06-2010 19:47]

• .Sjoerd
ja, euh wat zoek je nou?
En je kan ook dit topic effe doorlezen

Edit: st@m was me blijkbaar al voor O-)

Edit: @ st@m: ik denk dat ik dan voor merimobiles ga :z

[Voor 46% gewijzigd door .Sjoerd op 09-06-2010 20:46]

specs

• Ferret
Sorry dat ik zo snel al weer reageerde :o

Ik stelde mijn vraag ook omdat ik in de war was vanwege het feit dat op de site van Jointech wel degelijk een Android logo is te zien. Ik had het wel gelezen van WinCE maar snapte niet (en nog steeds niet eigenlijk) wat dat logo daar dan doet.

In elk geval blijf ik dit topic volgen.

• coolmos
De developer versie van de Odroid-T is nu verkrijgbaar voor $549.

Hier een filmpje waar je goed kunt zien hoe bloedsnel dit ding is.

Het leuke is dat ze de processor (S5PC110 met SGX540 3D accelerator) als een apart CPU-board hebben uitgevoerd, waardoor deze makkelijk in allerlei apparaten kan worden toegepast. Dit CPU-board is zelfs apart te koop om je eigen designs te maken.

Voor hun originele handheld, de Odroid, hebben ze nu ook een opvolger beschikbaar gebaseerd op hetzelfde CPU-board. Deze heet nu de Odroid-S. Filmpje!

Website. (Hier staan ook de links naar de developer resources en de hardware info met alle datasheets)
Developer discussions..

Ik weet nog niet zeker of ik er een bestel. Het is wel een behoorlijk bedrag, zeker met de huidige dollarkoers :(

• guy5927
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-07-2017
heb op slatedroid bij SUGGESTIONS gevraagd of er naast het spaans en duits ook een nederlands gesproken subforum kon gecreëerd worden ... het zou leuk zijn mochten diegenen onder jullie, die ook soms op slatedroid te vinden zijn, die suggestie steunen ;)

• Sefyu
Die Odroid-T ziet er ook erg interessant uit... Het is echter wachten op een tablet met 3G ondersteuning... De Viliv X10 heeft dat volgens mij ook niet.

EDIT: Ik zie nu dat de Vilix X10 waarschijnlijk uitkomt met een 3G optie! Ik heb niet het vermoeden dat er nog een andere fabrikant de lucht uit komt vallen met een gelijkwaardige tablet tegen een Viliv-prijs én ook nog in dezelfde periode het apparaat uit kan brengen. Ik denk dat ik mijn keus gemaakt hebt. Nu maar hopen dat 'ie minder dan 500 euro gaat kosten.

[Voor 54% gewijzigd door Sefyu op 10-06-2010 14:23]

• .Sjoerd
een oversized smartphone dus?
iPad? :S

Die Odroid-T is idd erg snel. Maar ook een beetje te duur.

specs

• Sefyu
Hoezo is een tablet met 3G een oversized smartphone? Een laptop met 3G is toch ook geen 'oversized telefoon met een qwerty toetsenbord' ?

• coolmos
Leuke specs, die Viliv X10. Maar volgens Viliv draait het op Windows7 en Android ?

Het lijkt er op dat er 2 versies zijn (of komen). Een met een Intel Atom op 1.6Ghz en Win7, en de andere op een ARM A-8 Cortex met Android.

[Voor 38% gewijzigd door coolmos op 10-06-2010 14:36]

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:59

FireDrunk

BBG'er
Oe, die ViliV is ook wel echt vet... Ik hoop alleen dat al die dingen ook 720p/1080p in andere formaten dan dat kak MPEG4 kunnen afspelen... MKV of WMV-HD heb ik namelijk ook veel...

Even niets...

• Sefyu
Hij draait Android/Windows, dus in theorie kan 'ie alles afspelen zolang iemand maar een codec ervoor ontwikkelt

• .Sjoerd
weet st@m ondertussen al meer?

specs

• M3 SMGII
ik heb al lang mijn ook laten vallen op de Viliv X10 met android. Deze heeft een 10" scherm en android 2.1 maar hij laat op zich wachten.
Hopelijk kost hij niet meer dan 400eur want meer ga ik er ook niet aan geven. Anders ga ik wel voor eentje die goedkoper is mr minder goede specs. Wél android 2.1 én 10" scherm want das een must.

• .Sjoerd
Heb jij effe pech...

voor minder dan 400 piek gaat een 10" met 2.1 niet lukken ben ik bang.

specs

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Ben net weer thuis, nog geen mail.. :/

Status van het order is ook nog niet veranderd en de live support is al dagen offline, op welk tijdstip ik ook kijk :/

Dit staat er bij mijn orders:
06/03/2010 # 8** <Mijn naam> Netherlands Processing $234.50

Is dus al een week geleden dat ik het order geplaatst heb.. en ja, het is lastig annuleren als je niemand te spreken krijgt :P

[Voor 3% gewijzigd door St@m op 10-06-2010 23:34]

• .Sjoerd
balen voor je

specs

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Zo, bij deze kan ik JTSHOP ook afraden.. :/
hi,
we have sent to early customers , the goods are sent by order ,
thank you
Dear reader,

Thursday 03/06 I ordered the Moonse E7001 (order number #885). The status of the order is still at processing.
I’m wondering what you’re processing, I paid for the product and the item is at stock.
The amount of items in stock is fluctuating day by day, so I figured you’re sending the item.

Last Tuesday (08/06) I asked you about the status of my order, I haven’t got an answer yet. Also the live support hasn’t been up in (at least) 4/5 days..
If the items still isn’t sent, cancel the order and give me back my money. If I don’t get an answer by next Monday I’ll contact paypal.

With kind regards,
Heb die mail vanacht gestuurd in een dronken bui :P Nu maar zien of ik kan cancelen, slaat nergens op dit.

Edit: en het geld staat alweer op mijn paypal. Nu die site van .Sjoerd maar eens proberen :P

En maar besteld

[Voor 4% gewijzigd door St@m op 12-06-2010 11:59]

• .Sjoerd
Ik ben heel benieuwd. Want als ook die volgens de ondertussen befaamde hong-kong mentaliteit handeld gaat voor mij het hele feestje van goedkope android tablet niet door en koop ik een ipod touch.

Nee, toch niet, ik haat apple en ik wil 16GB voor <200 piek.

specs

• k7of9
  • Laatst online: 12-03 20:14
Huawei Planning 7-Inch Tablet with 1GHz Processor

Ziet er goed uit, maarja iedereen plant een Android Tablet... :/

Mijn (drone) video's

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
St@m schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:09:
Zo, bij deze kan ik JTSHOP ook afraden.. :/

[...]

[...]

Heb die mail vanacht gestuurd in een dronken bui :P Nu maar zien of ik kan cancelen, slaat nergens op dit.

Edit: en het geld staat alweer op mijn paypal. Nu die site van .Sjoerd maar eens proberen :P

En maar besteld
Ach, wees blij dat je relatief snel antwoord kreeg. Ik heb een februari een vraag aan ze gesteld, waar ik een week of 4 geleden antwoord op heb gekregen... JT doet t goed als blog bij mij, maar ik zou er niets durven kopen.

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-02 17:34
De developer versie van de Odroid-T is nu verkrijgbaar voor $549.
Hij kan wel snel zijn maar als ik dat beeld zo zie. Zit er toch een behoorlijk matig scherm in. Waardeloos dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wimstradamus
luukleeftink schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:29:
Wat ik eigenlijk erg vervelend vind is dat er eigenlijk helemaal geen accessoires in de handel zijn voor de aPad. Ik koop vaak veel accessoires voor mijn gadgets alleen bij deze is het mij nog niet echt gelukt om wat te vinden. Zo heb ik nu een mooi leren case voor mijn aPad gekocht die ik zelf maar ga aanpassen om de aPad er in te krijgen. Alleen daarom al zou ik een iPad kopen, puur vanwege de enorme keuzes uit accessoires >:) .
Hier kan je een dock voor de 8inch Apad (Via procesor) bestellen, heb hier 6 juni mijn Apad besteld en wordt de 14e verzonden. levertijd duurt dus wel even.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wimstradamus
FireDrunk schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:17:
Heerlijk topic! Wat ik mis is of je ondanks dat de store zegt dat 720p werkt ook daadwerkelijk alle verschillende formaten 720p af kunt spelen...
Want 720p != 720p natuurlijk...

MPEG-4 of MKV/x264 is nogal wat verschil...

Iemand daar al ervaring mee met zijn pad?

* FireDrunk wil ook een tablet :)
Als je de Apad bedoeld is 720p (1280*720) op een scherm van 800*480 toch geen hd.

Edit: lees net op Slatdroid;
If you have the Rockchip Apad, it cannot play mkv with bitrate >2500 kbps (check you video with mediainfo) like the .mkv x264 releases you can download from the internet.
Stick with the 700mb divx releases...

[Voor 20% gewijzigd door wimstradamus op 13-06-2010 01:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wimstradamus
Kom net nog een leuk stickertje tegen op internet ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:20
Interessant topic!

Misschien een stomme vraag, kan ik alle software die bijvoorbeeld op Android 2.1 draait (heb zelf een Milestone) nu ook op een Android Tablet worden geïnstalleerd?

Ik begreep eerder toen ik mij in een Archos Home tablet 7 verdiepte enkele maanden terug dat dit niet kon op de Archos, maar hoe zit dit op de nieuw uit te komen tabletten?

Heb zelf enkele Squeezeboxen en Dreamboxen in huis staan die ik met de Milestone bedien en het zou wel tof zijn als ik dat met een tablet zou kunnen doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• .Sjoerd
@ wimstradamus: dat docking station gaat niet lukken:
iPad-Modelle und für das Apad 8,0 Zoll !
We hebben het hier over de 7 inch/Zoll/duims versie

specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wimstradamus
.Sjoerd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 13:05:
@ wimstradamus: dat docking station gaat niet lukken:

[...]

We hebben het hier over de 7 inch/Zoll/duims versie
I

Edit: sorry ik zie pas dat er Ipad staat, u had gelijk.

[Voor 29% gewijzigd door wimstradamus op 13-06-2010 13:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

.Sjoerd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 12:26:
Ik ben heel benieuwd. Want als ook die volgens de ondertussen befaamde hong-kong mentaliteit handeld gaat voor mij het hele feestje van goedkope android tablet niet door en koop ik een ipod touch.

Nee, toch niet, ik haat apple en ik wil 16GB voor <200 piek.
Merimobiles.com is overigens Canadees.. iets meer vertrouwen in.. weet niet waarom :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-02 20:15
Heeft iemand hier ervaring met deze tablet Jointech mid 3 ( 10'2 inch scherm )? http://www.jointech.nl/pr...ch-mid-3-102-inch-scherm/

Ziet er in mijn ogen goed uit en zeker voor die prijs toch?

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wimstradamus
martijnd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:44:
Heeft iemand hier ervaring met deze tablet Jointech mid 3 ( 10'2 inch scherm )? http://www.jointech.nl/pr...ch-mid-3-102-inch-scherm/

Ziet er in mijn ogen goed uit en zeker voor die prijs toch?
Ziet er zeker goed uit, jammer dat ik net een Apad heb besteld.

Edit: het is een Zenithink zt-180

[Voor 17% gewijzigd door wimstradamus op 13-06-2010 20:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

wimstradamus schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:50:
[...]

Haha hier ook :)
Voor 50 Euro meer HDMI uit, 2.1 en een snellere CPU.
Aan de andere kant, zo kun je waarschijnlijk wel aan de gang blijven. Eigenlijk zou je nu op je apad moeten gaan wachten en nooit meer hier kijken of ergens anders waar ze over een paar weken een nog leukere aanbieden.

Vmu

Acties:
  • 0Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Vmu schreef op zondag 13 juni 2010 @ 20:03:
[...]

Haha hier ook :)
Voor 50 Euro meer HDMI uit, 2.1 en een snellere CPU.
Aan de andere kant, zo kun je waarschijnlijk wel aan de gang blijven. Eigenlijk zou je nu op je apad moeten gaan wachten en nooit meer hier kijken of ergens anders waar ze over een paar weken een nog leukere aanbieden.
Precies, hij ziet er wel leuk uit, top eigenlijk, maar is ook weer niet op voorraad.. wanneer komt dat ding weer op voorraad.. over 3 weken? Dan is er vast wel weer iets nieuws waar je weer 3 weken op moet wachten. Uiteindelijk is het dan kerst en bestel je iets :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wimstradamus
@ st@m
@ Vmu

Jullie hebben gelijk, maar qua specs ziet er heel goed uit, alleen de proccesor ken ik niet.
heb ff gegoogled en kwam wel bij de "originele" fabrikant uit ( zie vorige post)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-02 20:15
Ik heb ze maar even een mail gestuurd wanneer ze hem weer kunnen leveren. Staat straks wel leuk naast mijn iPad, iPhone 4 en HTC Desire :))

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M3 SMGII
Zoiets zocht ik!
10,2", Android 2.1 en voor minder dan 400eur. Spijtig dat die uitverkocht is. 240eur kan ik niet laten liggen voor een tablet!

Hopelijk ziet die er ook zoals op de foto. Vele Ipad's hebben zo een dikkere en uitpuilende home-button. Maar op foto's zie ik dat die soms de home-button van de Ipad/iphone hebben en die is zo een beetje bol-achting. Veel mooier in mijn ogen.
Zijn die van de Apad dan zoals op de foto of heeft die zo een dikke knop?

[Voor 52% gewijzigd door M3 SMGII op 13-06-2010 21:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• enverlin
  • Niet online
wimstradamus schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:50:
[...]

Edit: het is een Zenithink zt-180
Dat is voor mij de eerste echt interessante android tablet.
Dat wil zeggen: 10"+ scherm en android 2.0+.
Die maken tenminste echt het verschil tussen een smartphone en een laptop.

Ik hoop op veel meer! 8)

• .Sjoerd
oeh ziet er goed uit! als ie over anderhalf twee weken op voorraad is dan neem ik die! :o

edit:
nee, ding heeft veel te dikke randen en 10" is voor mij beetje overdone.
bovendien is ie toch wel een heel stuk duurder dan de apad, wat ik er niet voor over heb.

[Voor 49% gewijzigd door .Sjoerd op 14-06-2010 16:55]

specs

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:22
Ik heb een moonse E7001 gekocht bij houseofdap.com. Er was nog een 2e hands review versie die ik voor 150 dollar (125 euro) inclusief verzenden over mag nemen. Normaal is hij daar 177 dollar incl verzenden.

Grote voordeel van deze webshop is dat je kunt betalen via moneybookers (oftewel, gewoon via iDeal!) Paypal duurt altijd dagen en dit gaat dus instant (tenminste bij mij, heb geen creditcard etc) . Ook kun je (als hij online is) direct met hem chatten en vragen stellen.

Ik verwacht er niet heel veel van.. maar denk dat het wel handig is in de zomer buiten en zodra ik tethering op mijn telefoon heb, is het ideaal!
Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor:

-je bestellingen
-ervaringen met winkels
-garantie-afhandelingen
-..en al het andere dat niet met de technische aspecten van de apparaatjes zelf te maken heeft.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee