Die bovenste is best goed hoor.
Ja die gaat wel. Ik heb een rockchip apad gehad en die andere van 90 euro.Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 17:23:
Die bovenste is best goed hoor.
De apad was idd wel ok maar ik vond het resitidinges scherm niet zo lekker schuiven en mijn telefoon is helaas sneller.
Vmu
Vandaag die wetab gezien op engadget ? Hebben die nu android gedumpt voor meego of was dat al van in het begin zo ?
http://www.engadget.com/2...ted-running-meego-at-ifa/
Gpad is vandaag binnengekomen. Werkt prima tot dusver. Zit er nu op te tikken. Market werkt prima. Zat wel te klooien met wifi. Zit volgens mij wifi b op.
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
Dit is de tablet die ik wil hebben!!!!!!
Hannspree pairs Android 2.2 with Tegra 2 for a 10.1-inch multitouch tablet

Yearning for a bit of dual-core action on the move? Who isn't. Hannspree will soon try to quell that 1080p-sized hunger in all of us with its freshly announced €399 ($507) Froyo tablet. There's no lack of spec sheet ambition here: a 1GHz Tegra 2 SOC is surrounded by 16GB of internal storage (expandable via MicroSD), an accelerometer, WiFi and Bluetooth 2.1 connectivity, a 1,024 x 600-pixel capacitive touchscreen, and mini versions of HDMI and USB ports. Flash 10.1 is also proudly supported, while the 3,500mAh battery is said to last up to 8 hours when playing 1080p movies. We'd be getting real excited right about now, but we've learnt to be cautious with such lofty promises -- remember the Gemini?

10.1 inch 1024x600 display
14 mm thick
1 GHz dual core Nvidia Tegra 2 system on chip
16 GB internal memory
HDMI output @ 1080p
Accelerometer and ambient light sensor
Wifi and Bluetooth
Android 2.2

Yearning for a bit of dual-core action on the move? Who isn't. Hannspree will soon try to quell that 1080p-sized hunger in all of us with its freshly announced €399 ($507) Froyo tablet. There's no lack of spec sheet ambition here: a 1GHz Tegra 2 SOC is surrounded by 16GB of internal storage (expandable via MicroSD), an accelerometer, WiFi and Bluetooth 2.1 connectivity, a 1,024 x 600-pixel capacitive touchscreen, and mini versions of HDMI and USB ports. Flash 10.1 is also proudly supported, while the 3,500mAh battery is said to last up to 8 hours when playing 1080p movies. We'd be getting real excited right about now, but we've learnt to be cautious with such lofty promises -- remember the Gemini?

10.1 inch 1024x600 display
14 mm thick
1 GHz dual core Nvidia Tegra 2 system on chip
16 GB internal memory
HDMI output @ 1080p
Accelerometer and ambient light sensor
Wifi and Bluetooth
Android 2.2
Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!
Alleen geen camera erop. Dat mis ik dan wel.
Beauty is in the eye of the beerholder
Mocht ik de noodzaak zien om te cammen
dan koppel ik wel een usb cam eraan, ziet er goed uit
Nu kijken of er een paar hands-on reviews te vinden zijn de komende we(e)k(en)
Nu kijken of er een paar hands-on reviews te vinden zijn de komende we(e)k(en)
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Camera is echt het laatste wat ik zal gebruiken met een tablet, ik doe namelijk niet aan videobellen en aangezien ik hem alleen wil gebruiken voor binnen voldoet mijn camera op mijn mobiel als ik snel iets wil vastleggen.. Ik heb de ingebouwde cam van mijn laptop nog nooit gebruikt..
Ieder zijn eigen vereisten he
Ik weet in ieder geval wat er op mijn verlanglijstje staat met kerst!
Ieder zijn eigen vereisten he
Ik weet in ieder geval wat er op mijn verlanglijstje staat met kerst!
[ Voor 10% gewijzigd door Opperclowntje op 08-09-2010 09:12 ]
Hmmm ik zag op youtube een korte review:
Hopelijk is die eigen schil eraf te halen, dat ziet er (imho) niet uit, en snel is het ook niet echt...
Hopelijk is die eigen schil eraf te halen, dat ziet er (imho) niet uit, en snel is het ook niet echt...
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Ow... eigen schil. Daar wordt ik niet vrolijk van 
(Ik kan filmpje niet zien omdat, dat hier geblocked is..)
(Ik kan filmpje niet zien omdat, dat hier geblocked is..)
[ Voor 36% gewijzigd door Opperclowntje op 08-09-2010 09:23 ]
die ziet er vrij zwaar uit, als je naar de buiging van zijn vingers kijkt,
ofwel heeft de man erg slappe handjes, maar hij 'lijkt' veel zwaarder dan een ipad
ook een beetje te groot naar mijn zin..
ofwel heeft de man erg slappe handjes, maar hij 'lijkt' veel zwaarder dan een ipad
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
*knip*
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 09-09-2010 14:47 ]
Verwijderd
Exclusief 19% btw schatkist belasting staat.WiLLoW_TieN schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:04:
[...]
Deze kost op b.v Mp4nation.net +/- € 174,-- incl. porto ( met GPS ! )
Anoniem laat verpakken met douane sticker erop waar op staat --> Gift , value less then $ 50,--Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:11:
[...]
Exclusief 19% btw schatkist belasting staat.
Daar trapt de douane niet in! Die doen ook steekproeven en als jij liegt over de waarde van je pakketje.... pffffWiLLoW_TieN schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:32:
[...]
Anoniem laat verpakken met douane sticker erop waar op staat --> Gift , value less then $ 50,--
Verwijderd
Ja inderdaad want alleen het verzenden al kost meer dan 22€, tot 22€ geen belasting.Opperclowntje schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:09:
[...]
Daar trapt de douane niet in! Die doen ook steekproeven en als jij liegt over de waarde van je pakketje.... pffff
Daarom heb ik mijn G10 via ebay uk gekocht voor 173. Geen btw! En tot nu toe bevalt hij.
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
Lol, die jongen van de review vertelt dat hij vrij ligt is.MikeVM schreef op woensdag 08 september 2010 @ 09:42:
die ziet er vrij zwaar uit, als je naar de buiging van zijn vingers kijkt,
Ik laat het jullie binnenkort wetenOpperclowntje schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:09:
[...]
Daar trapt de douane niet in! Die doen ook steekproeven en als jij liegt over de waarde van je pakketje.... pffff

Verwijderd
Wanneer je geduld hebt en kiest voor:Opperclowntje schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:09:
[...]
Free Standard Registered Airmail with Insurance - Worldwide (Free Registered Airmail - Worldwide - 4 - 14 transit days)
dan krijg je het meestal zonder btw en invoerrechten (zonder allerlei trucs).
Dan heb je de Samsung Galaxy tab nodig, die heeft een camera voor videobellen. Nadeel is dat die vermoedelijk nog al prijzig is.HellBeast schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:59:
Alleen geen camera erop. Dat mis ik dan wel.
ik heb een prima notebook maar reis veel en zoek een tablet die dienst kan doen als ebook (ebook reders zijn absurd duur), en om pdf documenten te lezen. Helemaal mooi zou zijn als ik bij die pdf ook wat opmerkinegn zou kunnen maken, via die sticky notes, maar dan moet er dus wel een toetsen bord verschijnen in beeld.
Ik las al dat adobe pdf alleen bij android 2.1 en hoger kan maar er zijn vast wel pdf apps voor android 1.5
weten jullie of een van de tablets zo'n toetsenbord op het scherm kan toveren? Ik heb de archos 7 in handen gehad bij de mediamarkt en vond het wel een aardig ding
dank
Ik las al dat adobe pdf alleen bij android 2.1 en hoger kan maar er zijn vast wel pdf apps voor android 1.5
weten jullie of een van de tablets zo'n toetsenbord op het scherm kan toveren? Ik heb de archos 7 in handen gehad bij de mediamarkt en vond het wel een aardig ding
dank
Mooi die optie heb ik ook gekozen bij MP4nation.netVerwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:14:
[...]
Wanneer je geduld hebt en kiest voor:
Free Standard Registered Airmail with Insurance - Worldwide (Free Registered Airmail - Worldwide - 4 - 14 transit days)
dan krijg je het meestal zonder btw en invoerrechten (zonder allerlei trucs).
Of het helemaal al zo was in het begin weet ik niet.simplicidad schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:01:
Vandaag die wetab gezien op engadget ? Hebben die nu android gedumpt voor meego of was dat al van in het begin zo ?
Volgens mij is er in de ontwikkel fase wel het een en ander gewijzigd
Maar android is gewoon mogelijk op de wetab.
Schijnt in een virtual sandbox te draaien als ik het goed heb.
Op hun facebook pagina staan tegenwoordig een aantal 'notes' die wat opheldering geven.
Dit gaat over het android gedeelte.
http://www.facebook.com/WeTab#!/note.php?note_id=10150257478885594
Voor alle notes over de wetab (soort van FAQ) zie:
http://www.facebook.com/WeTab#!/notes.php?id=370880311612¬es_tab=app_2347471856
Aangezien het waarschijnlijk een van de tablets is die snel in de winkel verschijnen kijk ik er wel naar uit.
Ja, ik had ondertussen op engadget de opmerkingen van de CEO gelezen. Klaarblijkelijk draait android op een aparte laag. Mediamarkt (in Duitsland weet nie hoe dat zit in andere landen) zou het toestel verkopenpersyval schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:27:
[...]
Of het helemaal al zo was in het begin weet ik niet.
Volgens mij is er in de ontwikkel fase wel het een en ander gewijzigd
Maar android is gewoon mogelijk op de wetab.
Schijnt in een virtual sandbox te draaien als ik het goed heb.
Op hun facebook pagina staan tegenwoordig een aantal 'notes' die wat opheldering geven.
Dit gaat over het android gedeelte.
http://www.facebook.com/WeTab#!/note.php?note_id=10150257478885594
Voor alle notes over de wetab (soort van FAQ) zie:
http://www.facebook.com/WeTab#!/notes.php?id=370880311612¬es_tab=app_2347471856
Aangezien het waarschijnlijk een van de tablets is die snel in de winkel verschijnen kijk ik er wel naar uit.
Moet zeggen dat het ook mijn interesse heeft gewekt.
Misschien niet helemaal op zijn plaats hier, maar.
Iemand ervaring met een 7 home tablet van ARCHOS met daar op de vnc app draaien.
Ik wil dit namelijk gebruiken om mijn muziek server te benaderen en het daar op draaiende Sam party dj te bedienen.
In het programma Sam party dj heb je wel een muis en toetsenbord nodig, nu is mijn vraag of iemand weet hoe dit werkt, toetsenbord via een extra geïnstalleerde app, muis via touchscreen?
ik hou mijn aanbevolen voor tips en tricks en/of keuze van tablet.
Iemand ervaring met een 7 home tablet van ARCHOS met daar op de vnc app draaien.
Ik wil dit namelijk gebruiken om mijn muziek server te benaderen en het daar op draaiende Sam party dj te bedienen.
In het programma Sam party dj heb je wel een muis en toetsenbord nodig, nu is mijn vraag of iemand weet hoe dit werkt, toetsenbord via een extra geïnstalleerde app, muis via touchscreen?
@sparkark ik ben net zelf bezig met rdp, en ik heb een 7hp tablet, dus als/zodra ik de boel heb draaien wil ik het wel voor je uitproberen...
Verwijderd
Voor zo iets wil ik hem ook gebruiken. Ik dacht dan aan dit:sparkark schreef op woensdag 08 september 2010 @ 22:48:
Misschien niet helemaal op zijn plaats hier, maar.
http://code.google.com/p/android-vnc-viewer/
Volgens mij zit er in die Archos 7 een USB-host, zodat je er een toetsenbord op aan kunt sluiten en volgens mij kun je ook het virtuele toetsenbord redirecten via VNC.
Verwijderd
Ik ben dit topic aan het doornemen omdat ik op zoek ben naar een gps oplossing voor in de auto met net iets meer mogelijkheden. Ik kom er nog wel eens op terug want heb nog geen keuze gemaakt (Ik neig naar de smartQ v5 of v7).
Lees hier en daar de teleurstelling dat die dingen niet op te laden zijn via usb poort. Je kan heel gemakkelijk de connector van je lader verbinden met een usb kabel. Is een kwestie van de juiste draden (alleen de + en - dus) van de usb kabel te verbinden. En dan heb je dus een usb laadkabel.
Lees hier en daar de teleurstelling dat die dingen niet op te laden zijn via usb poort. Je kan heel gemakkelijk de connector van je lader verbinden met een usb kabel. Is een kwestie van de juiste draden (alleen de + en - dus) van de usb kabel te verbinden. En dan heb je dus een usb laadkabel.
Ik heb hier een keer een nieuws artikel gelezen (volgens mij ergens in augustus) kan het nu allee niet meer vinden. Dat Google zelf in 2011 met een tablet komt? Is daar al iets over bekend..?
Ik ga nog ff op zoek naar het bericht wellicht dat ik het tegenkom.
EDIT: Gevonden!!!
http://tweakers.net/nieuw...-november-uit-update.html
Ik ga nog ff op zoek naar het bericht wellicht dat ik het tegenkom.
EDIT: Gevonden!!!
http://tweakers.net/nieuw...-november-uit-update.html
[ Voor 19% gewijzigd door Opperclowntje op 09-09-2010 15:54 ]
de staat nu op amazon, voor $370, pre-order only
niet te vinden nog op de engelse of duitse amazon
ben benieuwd naar wat ie in europa gaat kosten
niet te vinden nog op de engelse of duitse amazon
ben benieuwd naar wat ie in europa gaat kosten
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Verwijderd
Nu te pre-orderen bij Amazon voor $370 (ex BTW).Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:55:
en weer een nieuwe tablet: eLocity A7 (Hello City)
[afbeelding]
[...]
http://www.reuters.com/article/idUS146065580320100831
http://www.computerworld....to_go_up_against_the_iPad
Goede specs. Grootste nadeel: geen toegang tot de Android Market(maar GetJar als alternatief)
http://www.amazon.com/gp/...7&creativeASIN=B003Z6QH5S
NVIDIA® Tegra™ II T‐20, 1GHz, 1MB L2 Cache
512 MB DDR2 RAM
Android™ 2.2 Operating System
4GB High Speed Internal Flash Memory
7” Capacitive Touch Screen, 800x480
0.5W Stereo Speakers
1.3MP Webcam
3.5mm Stereo Headphone Jack
802.11b/g Wireless
Bluetooth® 2.1 Enabled
1 x USB 2.0 Port
1 x Micro SD Card
1 x HDMI 1080p Output
Docking Port
8.2” x 4.8” x 0.5”, 1.02 lbs
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2010 19:05 ]
Ik heb wat youtube filmpjes van de IFA gekeken en wat aankomende tablets vergeleken. Er zijn drie interessante opties voor E 399,- in november. De Toshiba Folio 100, de Hannspree tablet en de Interpad. Als ik zou moeten kiezen tussen die drie, dan zou het de Interpad worden, aangezien die als enige van de drie 1GB ram heeft i.p.v. 512 die de andere 2 hebben.
Als je per se een camera wilt, dan is de toshiba de enige met een camera. Voor elke van deze 3 versies geldt dat er in Q1 een tweede versie uitkomt met GPS en 3G voor +- 100 euro meer.
Als je per se een camera wilt, dan is de toshiba de enige met een camera. Voor elke van deze 3 versies geldt dat er in Q1 een tweede versie uitkomt met GPS en 3G voor +- 100 euro meer.
Wat is mis met de Archos? Of heb je deze over het hoofd gezien.HellBeast schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:06:
Ik heb wat youtube filmpjes van de IFA gekeken en wat aankomende tablets vergeleken. Er zijn drie interessante opties voor E 399,- in november. De Toshiba Folio 100, de Hannspree tablet en de Interpad. Als ik zou moeten kiezen tussen die drie, dan zou het de Interpad worden, aangezien die als enige van de drie 1GB ram heeft i.p.v. 512 die de andere 2 hebben.
Ligt het aan mij dat ik alleen al van de merknaam jeuk krijg?Opperclowntje schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:46:
Dit is de tablet die ik wil hebben!!!!!!

Persoonlijk wacht ik nog wel ff met het aankopen van een tablet, wil er graag eentje hebben maar dan wel een goeie van een goed merk met een professionele aankleding van Android (zund dat HTC heeft aangekondigd geen tablets te doen). Sowieso denk ik persoonlijk dat een tablet pas echt tot z'n recht komt in als ie een afdoende reso heeft voor ongezoomd browsen en ook als portable mediaplayer kan fungeren voor in keuken/bed/badkamer - en dus een 720p scherm heeft en daarvoor Android 3.x nodig heeft voor die reso.
Dat daargelaten vind ik dit een informatief topic en ook goed om de 'craplet' reviews te lezen, kudo's voor de helden die voor wat euro's de gok nemen op de Chineesjes
Overigens hoor ik al tijden niets meer over de ICD Gemini, wat mij een heel interessant product leek, en hij is zelfs verdwenen van de ICD site. Is deze ondanks dat ie al in april goede hands-on reviews kreeg gecanceld of zo?
[ Voor 16% gewijzigd door curry684 op 10-09-2010 01:10 ]
Nee dat ligt niet aan joucurry684 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 01:07:
Ligt het aan mij dat ik alleen al van de merknaam jeuk krijg?
Ik heb alleen tablets vergeleken met een Nvidia Tegra 2 processor. Dit is de enige processor straks die full 1080P kan uitsturen. De Archos kan alleen 720P aan, dit staat ook in de specs op de Archos site. als je een HDMI aansluiting op je Android tablet maakt, dan moet je er ook 1080P uit kunnen pompen. Maar dat is uiteraard mijn mening.sjer schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 00:11:
[...]
Wat is mis met de Archos? Of heb je deze over het hoofd gezien.
Ff offtopic, maar even van mij afschrijven.
Merimobiles beweert dat ze het pakket met mijn defecte tablet nog niet ontvangen hebben
Dus ik TNT gebeld.. ja, wij kunnen ook niets zien meneer. Als u wilt dat wij gaan onderzoeken dan sturen we u wel een brief. Het onderzoek kan 3 maanden duren..
WTF!!
Als het pakket niet teruggevonden wordt krijgt u 50 euro..
Wel g*dverd*mme.. aangetekend versturen en dan nog niet aankomen.. mijn vertrouwen in de TNT is weer gedaald
Merimobiles beweert dat ze het pakket met mijn defecte tablet nog niet ontvangen hebben

Dus ik TNT gebeld.. ja, wij kunnen ook niets zien meneer. Als u wilt dat wij gaan onderzoeken dan sturen we u wel een brief. Het onderzoek kan 3 maanden duren..
WTF!!
Wel g*dverd*mme.. aangetekend versturen en dan nog niet aankomen.. mijn vertrouwen in de TNT is weer gedaald
[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 10-09-2010 08:52 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Is het pakket niet verzekerd met een hoger bedrag? volgens mij kost dat maar een klein bedragje ofzo.
Vrouwtje aan de telefoon wist mij te vertellen dat als ik het als plus pakket verstuurd had dat ik tot max 146 euro terug zou krijgen.. ja weet ik veel, ik verstuur nooit iets naar China. De galo bij het postkantoor vroeg alleen of ik het aangetekend wilde versturen..HellBeast schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:02:
Is het pakket niet verzekerd met een hoger bedrag? volgens mij kost dat maar een klein bedragje ofzo.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hopelijk duikt hij nog ergens op dan. Hij kan niet zomaar van de aardbodem verdwijnen.
Iemand deze al gezien ?
http://carrypad.com/2010/...ith-fm600-android-tablet/
Ziet er ook goed uit.
Verkoop prijs rond de 450 euro in nederland
http://carrypad.com/2010/...ith-fm600-android-tablet/
Ziet er ook goed uit.
Verkoop prijs rond de 450 euro in nederland
Ik heb als student jaren bij de TNT gewerkt. Sinds de overgang naar tnt is het bedrijf compleet naar de tering gegaan (op onze afdeling iig maar we hoorden van alle omliggende afdelingen hetzelfde). Had altijd veel liefde voor het werk maar het management heeft het bedrijf structureel om zeep geholpen met hun constante hebzucht. Toen ik begon hadden ze een absurd hoge kwaliteitspercentage maar over de loop van de jaren zijn ze bij ons maar op gaan houden om het op het prikbord te zetten omdat het zo bedroevend laag werd. Op een gegeven moment had ik regelmatig dat mijn 2e dienst van 8 tassen waar hun doodleuk van claimden dat het in 45 minuten rond gebracht kon worden (!!!!). Echt belachelijk.St@m schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 08:52:
Ff offtopic, maar even van mij afschrijven.
Merimobiles beweert dat ze het pakket met mijn defecte tablet nog niet ontvangen hebben![]()
WTF!!

Heb nu mijn Moonse e7002 nu een weekje. Ben er vrij tevreden over. Twee vraagjes:
1) Kan deze (mogelijk in de toekomst) geupdate worden naar droid 2.2? Is er een niet Chinese website die de updates ed heeft?
2) Wat is een goede 7" screen protector? Gebruik zelf met veel plezier de brando producten maar hun ereader dingen komen alleen in 6" en 8".
1) Kan deze (mogelijk in de toekomst) geupdate worden naar droid 2.2? Is er een niet Chinese website die de updates ed heeft?
2) Wat is een goede 7" screen protector? Gebruik zelf met veel plezier de brando producten maar hun ereader dingen komen alleen in 6" en 8".
Ik heb afgelopen vakantie ook daar vakantiewerk gedaan. Wat een enorme rotzooi daar zeg. Ga daar nooit meer werken. Hoop dat het failliet gaat en dat er andere betere postbedrijven komen.Xerx3s schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:23:
[...]
Ik heb als student jaren bij de TNT gewerkt. Sinds de overgang naar tnt is het bedrijf compleet naar de tering gegaan (op onze afdeling iig maar we hoorden van alle omliggende afdelingen hetzelfde). Had altijd veel liefde voor het werk maar het management heeft het bedrijf structureel om zeep geholpen met hun constante hebzucht. Toen ik begon hadden ze een absurd hoge kwaliteitspercentage maar over de loop van de jaren zijn ze bij ons maar op gaan houden om het op het prikbord te zetten omdat het zo bedroevend laag werd. Op een gegeven moment had ik regelmatig dat mijn 2e dienst van 8 tassen waar hun doodleuk van claimden dat het in 45 minuten rond gebracht kon worden (!!!!). Echt belachelijk.
1.Die vraag hadi k ook.Xerx3s schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:27:
Heb nu mijn Moonse e7002 nu een weekje. Ben er vrij tevreden over. Twee vraagjes:
2. wel handig idd. is een screenprotector minder gevoelig voor vette vingers. want scherm ziet er niet uit.
Ik ben ook erg tevreden met mijn Gpad G10. er staat bij äbout device"model number m701. firmware 2.1 -update1. kernel version 2.6.29 root@localhost# en build number M701 1.0
accu doet het wel goed. ik kan zeker 4 uur continu gebruik eruit halen.
Verwijderd
Andere bedrijven zijn ook niet veel beter hoor ( In Nederland dan ).Bartske schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:53:
[...]
Ik heb afgelopen vakantie ook daar vakantiewerk gedaan. Wat een enorme rotzooi daar zeg. Ga daar nooit meer werken. Hoop dat het failliet gaat en dat er andere betere postbedrijven komen.
Ik werk bij DHL, ook een absoluut niet te vertrouwen tering organisatie is dat.Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:35:
[...]
Andere bedrijven zijn ook niet veel beter hoor ( In Nederland dan ).
Sjoer vraagt of een moonse E7002 in je broekzak past?
Verwijderd
Nee die past niet in je broekzak of je moet een hele grote broekzak hebben zoals in sommige skater broeken.
Nuja, da's ook waar, bij mij past zelfs een 3" telefoon niet in mijn broekzakVerwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:22:
Nee die past niet in je broekzak of je moet een hele grote broekzak hebben zoals in sommige skater broeken.
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Ik werk zelf ook bij TNT en bovenstaande stuit me toch een beetje tegen de borst. TNT is flink aan het bezuinigen en dat zal hier en daar best tot een extra fout leiden. Maar de kwaliteit is samen met de Deense Post nog steeds de beste van de wereld.
De meeste aangetekende verlaten binnen 24 uur Nederland richting het buitenland. Waarschijnlijk ligt het pakket nu ergens in een douane-depot in Canada (daar zit MM toch?) of China. Hij zal naar verloop van tijd aankomen, maar de buitenlandse post is vaak stukken langzamer dan de Nederlandse.
Ik had vorige maand hetzelfde met een horloge dat er 4 weken over deed om in Amerika aan te komen.
De meeste aangetekende verlaten binnen 24 uur Nederland richting het buitenland. Waarschijnlijk ligt het pakket nu ergens in een douane-depot in Canada (daar zit MM toch?) of China. Hij zal naar verloop van tijd aankomen, maar de buitenlandse post is vaak stukken langzamer dan de Nederlandse.
Ik had vorige maand hetzelfde met een horloge dat er 4 weken over deed om in Amerika aan te komen.
[ Voor 5% gewijzigd door Aristos op 10-09-2010 15:49 ]
Verwijderd
4 Weken is wel maximum denk ik, als ik spul uit China/Hongkong laat komen is het er meestal binnen 2 weken, is zelfs 1x geweest toen ik camera hoesje uit China bestelde dat ik dat eerdere had dan de camera die ik bij Nederlandse webshop besteld had ( uiteindelijk dus geannuleerd en bij MediaMarkt goedkoper gekocht ).
ik heb een g-star broek aan en daar past ie gewoon in mijn achterzak. en neeik heb geen maat 50 ofzo. taillemaat 32. hij steekt er wel een 3-5 cm er boven uit. :-) je moet alleen niet gaan zitten.Dima_2005 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:45:
[...]
Nuja, da's ook waar, bij mij past zelfs een 3" telefoon niet in mijn broekzak(levis jeans)
Precies, die Chinezen zorgen er echt wel voor dat de pakketjes snel hun land verlaten; das lekker makkelik. TNT Post bezorgt vervolgens in >96% van de gevallen de post de volgende dag hier in NL.Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:39:
4 Weken is wel maximum denk ik, als ik spul uit China/Hongkong laat komen is het er meestal binnen 2 weken, is zelfs 1x geweest toen ik camera hoesje uit China bestelde dat ik dat eerdere had dan de camera die ik bij Nederlandse webshop besteld had ( uiteindelijk dus geannuleerd en bij MediaMarkt goedkoper gekocht ).
Maar als TNT Post een pakketje binnen 24 uur uit NL uit heeft, dan kan China Post er lang over doen voordat dat pakketje door half China is vervoerd. In veel land spreken ze niet over volgende dag een binnenlandse brief posten, maar volgende week. Laat staan een pakketje uit het buitenland, dat heeft echt geen prioriteit hoor.
Maar desondanks erg vervelend voor st@m.
Mijn archos 5 past in mijn broekzak, tezamen met portemonnee en samsung d600 in zon klein vakje in/boven je broekzak
True, het zal weinig prioriteit hebben, maar 25 werkdagen is toch al wel erg lang. Dame aan de telefoon vertelde mij dat 5 tot 10 dagen redelijk normaal is.Aristos schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:52:
[...]
Precies, die Chinezen zorgen er echt wel voor dat de pakketjes snel hun land verlaten; das lekker makkelik. TNT Post bezorgt vervolgens in >96% van de gevallen de post de volgende dag hier in NL.
Maar als TNT Post een pakketje binnen 24 uur uit NL uit heeft, dan kan China Post er lang over doen voordat dat pakketje door half China is vervoerd. In veel land spreken ze niet over volgende dag een binnenlandse brief posten, maar volgende week. Laat staan een pakketje uit het buitenland, dat heeft echt geen prioriteit hoor.
TnxMaar desondanks erg vervelend voor st@m.
Verwijderd
Volgende dag bezorgen in NL is niet echt probleem, binnen 5 uur is zo'n busje aan andere kant van land, in China is dat wel anders en andere reden is dat Chinezen ook alleen vanuit voorraad verkopen en kun je van Nederlandse webshops niet zeggen.Aristos schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:52:
[...]
Precies, die Chinezen zorgen er echt wel voor dat de pakketjes snel hun land verlaten; das lekker makkelik. TNT Post bezorgt vervolgens in >96% van de gevallen de post de volgende dag hier in NL.
Maar desondanks erg vervelend voor st@m.
Tja, toen ik daar weg ging (ben er lang blijven werken voor de lol maar runde al een tijdje een bedrijf en dat ging niet meer samen) werd het personeel zodanig uitgebuit bij ons dat elke nieuwe postbezorger (er werden geen nieuwe post bodes aangenomen) binnen een maand ermee ophield. Die mensen deden letterlijk slavenwerk (diensten van 5 uur waar 3 kwatier van werd uitbetaald, etc.). Een daadwerkelijk absurde manier van de afdeling runnen. En het beste? De vakbond! Die stonden erbij en keken erna want tja, er viel niet genoeg media draagvlak te halen (hun woorden).Aristos schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 15:49:
Ik werk zelf ook bij TNT en bovenstaande stuit me toch een beetje tegen de borst. TNT is flink aan het bezuinigen en dat zal hier en daar best tot een extra fout leiden. Maar de kwaliteit is samen met de Deense Post nog steeds de beste van de wereld.
1 ding is voor mij duidelijk, liberalisering van dit soort instanties is een belachelijk iets (en ik ben een ras liberaal). Zeker nu al het personeel op straat gezet gaat worden.
Die van mij had een mooi hoesje erbij. Ding is echt ideaal als je een klein koffertje of rugzakje hebt. Paar films erop, ideaal voor onderweg.Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:22:
Zoals gezegd, het enige dat ik echt vind missen is skype.
Op conferenties spreken de Google engineers over december 2010 voor Chrome OS, nog eventjes geduld...Opperclowntje schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 07:43:
[...]
Nee dat ligt niet aan joumaar de grote namen wachten sowieso tot Google chrome os uit is of 3.0.. Maar dat duurt waarschijnlijk nog wel dik een jaar.
ChromeOS voor netbooks heeft wel een ander doel/karakter dan Android tablets al ben ik erg benieuwd hoe deze platformen zich naast elkaar gaan ontwikkelen (of toch uiteindelijk convergeren?)
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Kijk eens op www.replicashop.nl heb daar laatst ook een tablet besteld. Super dinggroggy schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:51:
wie weet een goede 7 inch tablet met ingebouwde 3g modem voor een goede prijs?
ツ
Verwijderd
Harstikke offtopic, maar als je een Android 2.1 telefoon wil voor 7.50€ per maand kijk dan eens hier, heb net ook aangevraagd http://www.gsmtopdeal.nl/...e-pulse-mini-belsms15.asp
Specs vergelijkbaar met de iRobot wellicht of met HTC Wildfire aangezien die dezelfde processor heeft, scherm is wel resistief maar dat zijn heel veel telefoon's in deze prijsklasse, op internet is eigenlijk weinig bekend over de waarde, maar ik heb gelezen dat 99GBP moest zijn wat 120 euro is.
Dat maakt de kosten voor gebruik 60 bel min, 15 smsjes en onbeperkt mobiel internet ( Ja zolang het nog onbeperkt is, Vodafone is eerst met een limiet ) 2,87€ en wellicht zou ik de telefoon kunnen verkopen, maar denk dat ik beter mijn iPhone 3G kan verkopen want hij word 9 November 2 jaar en dan vraag me af hoelang zou ie nog hebben te leven.
Specs vergelijkbaar met de iRobot wellicht of met HTC Wildfire aangezien die dezelfde processor heeft, scherm is wel resistief maar dat zijn heel veel telefoon's in deze prijsklasse, op internet is eigenlijk weinig bekend over de waarde, maar ik heb gelezen dat 99GBP moest zijn wat 120 euro is.
Dat maakt de kosten voor gebruik 60 bel min, 15 smsjes en onbeperkt mobiel internet ( Ja zolang het nog onbeperkt is, Vodafone is eerst met een limiet ) 2,87€ en wellicht zou ik de telefoon kunnen verkopen, maar denk dat ik beter mijn iPhone 3G kan verkopen want hij word 9 November 2 jaar en dan vraag me af hoelang zou ie nog hebben te leven.
Wat zijn die RPAD's voor apparaten. Kom ze verder nergens tegen. Ook specs van hardware (CPU) ontbreekt.struik978 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 20:31:
[...]
Kijk eens op www.replicashop.nl heb daar laatst ook een tablet besteld. Super ding
Ik zou resistieve schermen echt afraden. Capacitief is een stuk fijner, en niet vanwege multitouch maar vanwege de gevoeligheid. Ik ben nu zowel een iphone 3G als een HTC HD2 gewend (beiden capacitief), en als ik dan weer een resistief scherm moet gebruiken, zit ik me al gelijk te ergeren. Aangezien je het scherm continu gebruikt, heeft dat een behoorlijke impact. Zeker op een fysiek klein schermpje.Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 20:44:
Harstikke offtopic, maar als je een Android 2.1 telefoon wil voor 7.50€ per maand kijk dan eens hier, heb net ook aangevraagd http://www.gsmtopdeal.nl/...e-pulse-mini-belsms15.asp
Als het perse supergoedkoop moet zijn dan heb je weinig keus. Als je echter meer dan een jaar met zo'n ding wil doen, zou ik eerder nog een tweedehands android telefoon kopen met capacitief scherm.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verwijderd
Gaat zich meer om het spotgoedkoop abbonement, ik ben zelfs nog geen sim only's tegen gekomen minder dan 10 euro met mobiel internet, deze telefoon kan ik eventueel verkopen, ik heb zelf ja ook iPhone 3G ik stel me alleen de vraag hoelang zal die iPhone 3G nog mee gaan, over 2 maanden wordt ie namelijk 2 jaar oud, zou ie nog 2 jaar langer mee kunnen gaan?brama schreef op zondag 12 september 2010 @ 11:25:
[...]
Ik zou resistieve schermen echt afraden. Capacitief is een stuk fijner, en niet vanwege multitouch maar vanwege de gevoeligheid. Ik ben nu zowel een iphone 3G als een HTC HD2 gewend (beiden capacitief), en als ik dan weer een resistief scherm moet gebruiken, zit ik me al gelijk te ergeren. Aangezien je het scherm continu gebruikt, heeft dat een behoorlijke impact. Zeker op een fysiek klein schermpje.
Als het perse supergoedkoop moet zijn dan heb je weinig keus. Als je echter meer dan een jaar met zo'n ding wil doen, zou ik eerder nog een tweedehands android telefoon kopen met capacitief scherm.
Aan de andere kant is iPhone touch scherm weer te gevoelig, gebeurd vaak genoeg dat ik plots quickreply van bitesms heb geactiveerd of sbsettings.
Dit abbonement is gewoon handig voor in mijn iPhone 3G. En nee ik zou nooit 2e hands toestellen kopen, een keer gedaan binnen een week was die telefoon stuk.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2010 12:06 ]
Je zegt het zelf al: je bent gewend aan capacitive schermen.brama schreef op zondag 12 september 2010 @ 11:25:
[...]
Ik zou resistieve schermen echt afraden. Capacitief is een stuk fijner, en niet vanwege multitouch maar vanwege de gevoeligheid. Ik ben nu zowel een iphone 3G als een HTC HD2 gewend (beiden capacitief), en als ik dan weer een resistief scherm moet gebruiken, zit ik me al gelijk te ergeren. Aangezien je het scherm continu gebruikt, heeft dat een behoorlijke impact. Zeker op een fysiek klein schermpje.
Mensen die geen of andere ervaringen met touchscreens hebben zullen dit heel anders ervaren dan jij dat doet.
Met een gevoelig resistief scherm is erg goed te werken, en qua prijzen; daar heb je zeker geen capacitief scherm voor.
[ Voor 3% gewijzigd door guapper op 12-09-2010 12:11 ]
Verwijderd
Dat vindt ik zelf ook, en voor dit geld een Android 2.1 telefoon kunnen krijgen die volledig functioneert ( Want zeg zelf T-Mobile zet geen telefoons op markt waar nog niet alles van werkt )guapper schreef op zondag 12 september 2010 @ 12:09:
[...]
Je zegt het zelf al: je bent gewend aan capacitive schermen.
Mensen die geen of andere ervaringen met touchscreens hebben zullen dit heel anders ervaren dan jij dat doet.
Met een gevoelig resistief scherm is erg goed te werken.
Ik wil de T-Mobile Pulse Mini ook wel verkopen misschien, maar zal een iPhone 3G wel 4 jaar halen?
Damn nou blijkt dat MP4nation mijn op 29-8 betaalde Wits A81E pas op 25-9 "waarschijnlijk" gaan versturen...
Dan is hij zeker niet in huis voor 7-10
---------------------------------------------------------------------------
Zal dan wel al bijna Oldskool hardware zijn tegen die tijd

Verwijderd
Ik zou dan overwegen om te annuleren is ja veel geld heWiLLoW_TieN schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:26:
Damn nou blijkt dat MP4nation mijn op 29-8 betaalde Wits A81E pas op 25-9 "waarschijnlijk" gaan versturen...
Verwijderd
De Wits heb ik al besteld bij de eerste pre-order maar niemand heeft al een werkend track en trace nummer.WiLLoW_TieN schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:26:
Misschien ligt het aan de pre-order want de eerste bestelling (Apad) liep wel soepel.
Lees maar eens de berichten over de 1e pre-order.
Ik ben benieuwd wat je ervaringen zijn als je die T-Mobile hebt. Ik denk dat die iphone fijner werkt dan die low-budget android telefoon vanwege het al eerder aangehaalde scherm (en lagere resolutie!). Maar goed, dat moet je maar eens laten weken na een paar weekjes.Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 12:15:
[...]
Dat vindt ik zelf ook, en voor dit geld een Android 2.1 telefoon kunnen krijgen die volledig functioneert ( Want zeg zelf T-Mobile zet geen telefoons op markt waar nog niet alles van werkt )
Ik wil de T-Mobile Pulse Mini ook wel verkopen misschien, maar zal een iPhone 3G wel 4 jaar halen?
Wel een goeie aanbieding verder, ik kan zo snel ook niets vinden waar je voor 7,50 ook internet hebt zonder per MB te moeten betalen. Dus inderdaad, telefoon gelijk weer verkopen en later iets beters kopen. Verkoop evt. je iphone erbij, en je komt al een aardig eind richting een fatsoenlijk android-toestel.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verwijderd
dat is zooooooooo irritant van de chinezen,als je iets wilt kopen krijg je duizend dingen voor geschoteld...heb me door heel wat forums etc geworsteld (ja ook deze),is er iets (OP DIT MOMENT) op de markt die iemand me kan aanraden...
max 250 euro:
ongeveer de Ipad scherm dus vanaf 8 tot max 10.2 inch...
wil er soms film op kijken (divx/xvid) en internetten maar dan zonder gezeik (traagg etc)
de helft kraakt Apad/Zenith/Epad etc af en de andere helft keurt het goed na de updates....
iemand advies... ?
max 250 euro:
wil er soms film op kijken (divx/xvid) en internetten maar dan zonder gezeik (traagg etc)
de helft kraakt Apad/Zenith/Epad etc af en de andere helft keurt het goed na de updates....
iemand advies... ?
Verwijderd
Er is geen twijfel aan dat iPhone touch schermen beter zijn, maar wel weet ik dat mijn iPhone 3G sterk verouderd is en in feite op papier is dat Android toestel beter dan iPhone 3G, ja touch scherm is resitief en iets kleinere scherm, maar als je goed op let zie je dat er meer fysieke knoppen zijn en die heeft iPhone minder.brama schreef op zondag 12 september 2010 @ 23:07:
[...]
Ik ben benieuwd wat je ervaringen zijn als je die T-Mobile hebt. Ik denk dat die iphone fijner werkt dan die low-budget android telefoon vanwege het al eerder aangehaalde scherm (en lagere resolutie!). Maar goed, dat moet je maar eens laten weken na een paar weekjes.
Wel een goeie aanbieding verder, ik kan zo snel ook niets vinden waar je voor 7,50 ook internet hebt zonder per MB te moeten betalen. Dus inderdaad, telefoon gelijk weer verkopen en later iets beters kopen. Verkoop evt. je iphone erbij, en je komt al een aardig eind richting een fatsoenlijk android-toestel.
De grote vraag over mijn iPhone 3G is dan ook hoelang heeft ie nog te leven.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2010 01:28 ]
Wellicht dan toch maar een "budget" 2de hands instap android tablet overnemen van een mede-tweaker...Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 21:59:
[...]
De Wits heb ik al besteld bij de eerste pre-order maar niemand heeft al een werkend track en trace nummer.
Misschien ligt het aan de pre-order want de eerste bestelling (Apad) liep wel soepel.
Lees maar eens de berichten over de 1e pre-order.
Nog even een paar weekjes wachten en je kunt de 7 inch capacitive tablet van Archos kopen, adviesprijs 249 euro. Misschien is dit wel de enige echt interessante tablet (als je naar de prijs kijkt) die binnenkort gereleased gaat worden. De 10 inch versie gaat overigens 299 kostenVerwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 00:08:
dat is zooooooooo irritant van de chinezen,als je iets wilt kopen krijg je duizend dingen voor geschoteld...heb me door heel wat forums etc geworsteld (ja ook deze),is er iets (OP DIT MOMENT) op de markt die iemand me kan aanraden...
max 250 euro:
iemand advies... ?
filmpje:
YouTube: Archos 70 Internet Tablet, $275 7" capacitive Android 2.2 Froyo Tablet
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Verwijderd
Hoe weet je nou dat die Archos 101 een capacitief scherm heeft? Daar wordt op de site van Archos met geen woord over gerept. Die Archos tablets bij de MediaMarkt hebben allemaal een resitatief scherm.guapper schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:11:
[...]
Archos 101: nu begint het ergens op te lijken.
capacitive 10" scherm, 1024x600px, cam aan de voorzijde, genoeg aansluitingen en verder best redelijke specs voor $ 300,-.
w00t
Gewoon op de link klikken die bij het bericht stond.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:13:
[...]
Hoe weet je nou dat die Archos 101 een capacitief scherm heeft? Daar wordt op de site van Archos met geen woord over gerept. Die Archos tablets bij de MediaMarkt hebben allemaal een resitatief scherm.
Daar dus.[...] The 1024 x 600-resolution, capacitive touchscreen was responsive and [...]
Dat het KAN he, voor dat geld!
[ Voor 5% gewijzigd door guapper op 15-09-2010 14:50 ]
Die 70 kan wel is mijn 5it gaan vervangen...
Die 7" en 10" zijn inderdaad prachtig voor dat geld.zap8 schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:02:
[...]
Nog even een paar weekjes wachten en je kunt de 7 inch capacitive tablet van Archos kopen, adviesprijs 249 euro. Misschien is dit wel de enige echt interessante tablet (als je naar de prijs kijkt) die binnenkort gereleased gaat worden. De 10 inch versie gaat overigens 299 kosten
filmpje:
YouTube: Archos 70 Internet Tablet, $275 7" capacitive Android 2.2 Froyo Tablet
Als dit bevestigt wordt weet ik wel dat die HTC van mij wordt
Verwijderd
Ik had een bestelling geplaatst bij electroworld.cn en direct na bestelling kreeg ik via mail (gmail account) de vraag om m'n adresgegevens door te sturen. Dan ff niets meer gehoord dus 5 werkdagen later zelf geïnformeerd hoe het zat. Daarop antwoord gekregen dat ze de smartq V5 niet meer op voorraad hebben en ik kon kiezen tussen een ander model of een refund. Heb refund gevraagd en vrijwel direct antwoord gekregen dat dit gebeurd was en dat heb ik ook nagekeken natuurlijk
. Aan de ene kant goede reactie en goed opgelost, wel spijtig dat ze dat niet meteen lieten weten.
Nu bestellen bij allpmp.com. Hopelijk daar wel nog voorraad.
Heb trouwens nog getwijfeld om de V3 te nemen. Bij allpmp.com en op sommige andere plaatsen staat te lezen dat die ook bluetooth heeft. Volgens deze url: http://www.chinesegadgets.net/tag/smartq/ echter niet en ben ook eerder geneigd dat te geloven. Zie anders niet direct waar het prijsverschil zit.
Nu bestellen bij allpmp.com. Hopelijk daar wel nog voorraad.
Heb trouwens nog getwijfeld om de V3 te nemen. Bij allpmp.com en op sommige andere plaatsen staat te lezen dat die ook bluetooth heeft. Volgens deze url: http://www.chinesegadgets.net/tag/smartq/ echter niet en ben ook eerder geneigd dat te geloven. Zie anders niet direct waar het prijsverschil zit.
Voor een Tablet zou ik toch het liefst 1GHz willen hebben... Die Lattice ziet er leuk uit, maar Froyo op 800MHz op 1024x600 lijkt me absoluut geen goede combi.
En met die specs (SSD e.d.) zal hij wel richting de 700 euro gaan.
Zei er iemand flop flop?
En met die specs (SSD e.d.) zal hij wel richting de 700 euro gaan.
Zei er iemand flop flop?
[ Voor 23% gewijzigd door Sefyu op 16-09-2010 21:58 ]
Op MP4nation nu 3 "nieuwe" Nationite Rocktab 7" ( Android1.5 ) tablets vanaf € 100,-- incl. porto
Denk wel een leuk "instap" Android tablet voor diegene die het vooral om Surfen en mailen gaat.
Specs ;
Specifications:
•Processor: Rockchip RK2808 600mHz + DSP
•RAM : 128MB
•Internal memory: 2GB ( or 8 GB or 16 GB )
•Expansion memory : microSDHC up to 16 GB
•WIFI connectivity - web, facebook, etc etc
•Operating System : Android 1.5 (customized and optimized)
•Access to Android market place for app downloads (users will manually have to install this on their own)
•Supported Languages: English, Chinese, others
•Display : 800×480 7" LCD
•Input : Resistive touchscreen (this is not multitouch screen)
•Audio output : 3.5 mm jack, integrated speakers
•Networking : 802.11 Wireless b/g/n - built in
•Peripheral Support: USB HOST (mouse, keyboard, memory stick, etc)
•Video formats : MKV (H.264 HP)/RMVB/MPEG-4/FLV/MPEG-1/MPEG-2 up to 720p
•Audio formats : MP3, WMA. FLAC, AAC, AC3, OGG, WAV
•Image formats : JPEG, PNG, BMP, GIF
Hebben allen een kleine trackerball
Denk wel een leuk "instap" Android tablet voor diegene die het vooral om Surfen en mailen gaat.
Specs ;
Specifications:
•Processor: Rockchip RK2808 600mHz + DSP
•RAM : 128MB
•Internal memory: 2GB ( or 8 GB or 16 GB )
•Expansion memory : microSDHC up to 16 GB
•WIFI connectivity - web, facebook, etc etc
•Operating System : Android 1.5 (customized and optimized)
•Access to Android market place for app downloads (users will manually have to install this on their own)
•Supported Languages: English, Chinese, others
•Display : 800×480 7" LCD
•Input : Resistive touchscreen (this is not multitouch screen)
•Audio output : 3.5 mm jack, integrated speakers
•Networking : 802.11 Wireless b/g/n - built in
•Peripheral Support: USB HOST (mouse, keyboard, memory stick, etc)
•Video formats : MKV (H.264 HP)/RMVB/MPEG-4/FLV/MPEG-1/MPEG-2 up to 720p
•Audio formats : MP3, WMA. FLAC, AAC, AC3, OGG, WAV
•Image formats : JPEG, PNG, BMP, GIF
Hebben allen een kleine trackerball
[ Voor 85% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 17-09-2010 09:33 ]
Jammer van die Android 1.5, op zich wel grappig ding.WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:14:
Op MP4nation nu 3 "nieuwe" Nationite Rocktab 7" ( Android1.5 ) tablets vanaf € 100,-- incl. porto
Verwijderd
De Wits worden blijkbaar nu toch geleverd bij b.v MP4nation en hebben best goeie recensies.WiLLoW_TieN schreef op maandag 13 september 2010 @ 07:37:
[...]
Wellicht dan toch maar een "budget" 2de hands instap android tablet overnemen van een mede-tweaker...
zie:http://digital8.org/reviews/wits-a81e-impressions-htpconvert-1765.html
Ik heb een Midnite Wits A81E in bestelling staan sinds 29-8Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 12:34:
[...]
De Wits worden blijkbaar nu toch geleverd bij b.v MP4nation en hebben best goeie recensies.
zie:http://digital8.org/reviews/wits-a81e-impressions-htpconvert-1765.html
En sinds 17-9 ook een Nationite Rocktab 7" RK2808 Android Tablet 2GB
Ik ben het wachten beu op mijn ultimate Android Tablet!
Ik denk dat ik voor een 7" Wits A81E ga want die draait op Froyo 2.2 en is asap beschikbaar. Wou wel geen 7". Had liever een 10" met capacitief scherm, maar die laten op zich wachten en de prijzen zijn bovendien +400eur.
Denk dat ik geen miskoop zal doen met een Wits A81E met GPS?
Ik denk dat ik voor een 7" Wits A81E ga want die draait op Froyo 2.2 en is asap beschikbaar. Wou wel geen 7". Had liever een 10" met capacitief scherm, maar die laten op zich wachten en de prijzen zijn bovendien +400eur.
Denk dat ik geen miskoop zal doen met een Wits A81E met GPS?
Ik denk dat je spijt gaat krijgen als je je zinnen hebt gezet op een 10" met capacitief scherm. Zit het nog eventjes uit en dan heb je keuze genoeg. De archos 101 is zoveel beter en is 299 euro. Nog een paar weekjes wachten!
Ik vind die Wits er echt goedkoop uitzien!
Wat er onder de kap zit is natuurlijk veel belangrijker maar het oog wil ook wat..
Ik ga wachten op de archos, en denk ik ook even tot de kerst want ik denk dat er dan nog wel een tablet komt van de grote namen.. HTC, Asus, Acer
Wat er onder de kap zit is natuurlijk veel belangrijker maar het oog wil ook wat..
Ik ga wachten op de archos, en denk ik ook even tot de kerst want ik denk dat er dan nog wel een tablet komt van de grote namen.. HTC, Asus, Acer
@Sefyu: de Lattice is volgens mij met 2 verschillende processoren te krijgen, als ik het goed begrijp
inderdaad een 800mhz Freescale MX515, maar ook een 1.66 GHz Atom N450
weet alleen niet of je dan Android als OS kan kiezen...
ben wel benieuw naar de prijs
edit: volgens dit wat oudere artikel zou ie rond de 530$ moeten gaan kosten
ik wil zelf liever een 7", bij voorkeur capacitief en met tegra 2 chipset en natuurlijk android 2.2
inderdaad een 800mhz Freescale MX515, maar ook een 1.66 GHz Atom N450
weet alleen niet of je dan Android als OS kan kiezen...
ben wel benieuw naar de prijs
edit: volgens dit wat oudere artikel zou ie rond de 530$ moeten gaan kosten
ik wil zelf liever een 7", bij voorkeur capacitief en met tegra 2 chipset en natuurlijk android 2.2
[ Voor 20% gewijzigd door JarlSX op 20-09-2010 11:13 ]
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
De Archos 4, 7 & 10 inch komen half Oktober uit. Zolang wachten is dat ook weer niet. Dan heb je tenminste een alternatief van een grote naam incl. de garanties die daar bij horen.
Inclusief de hoge kosten voor accesoires en codecs e.a. toevoegingen. Dit is bij Archos steeds het geval.sjer schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:25:
De Archos 4, 7 & 10 inch komen half Oktober uit. Zolang wachten is dat ook weer niet. Dan heb je tenminste een alternatief van een grote naam incl. de garanties die daar bij horen.
Beetje voorbarig gesproken niet? Daar is helemaal niets over bekend.debbes schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:10:
[...]
Inclusief de hoge kosten voor accesoires en codecs e.a. toevoegingen. Dit is bij Archos steeds het geval.
Ik zou trouwens niet weten welke Accessoires je nodig hebt bij een tablet?
Ik heb voor de 7 HT een 3tal oplaad-usb-kabeltjes van ebay geplukt (waarom kan dat laden niet gewoon via de micro usb poort..?), en een hoesje, voor een paar dollar.sjer schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:49:
[...]
Beetje voorbarig gesproken niet? Daar is helemaal niets over bekend.
Ik zou trouwens niet weten welke Accessoires je nodig hebt bij een tablet?
En er staat een custom ROM op, met Market.
Meer he'k nie nodig
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor:
-je bestellingen
-ervaringen met winkels
-garantie-afhandelingen
-..en al het andere dat niet met de technische aspecten van de apparaatjes zelf te maken heeft.
Dit topic is niet bedoeld voor:
-je bestellingen
-ervaringen met winkels
-garantie-afhandelingen
-..en al het andere dat niet met de technische aspecten van de apparaatjes zelf te maken heeft.