Hier doet de H55-ED55 het erg goed:
http://www.anandtech.com/show/2945/7
http://www.anandtech.com/show/2929/8
http://www.anandtech.com/show/2945/7
http://www.anandtech.com/show/2929/8
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Anoniem: 134818
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 134818 op 21-04-2010 19:27 ]
Jah, sorry vermoeidheid + dyslexie = slechte comboA4-tje schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:56:
lol, moest je reactie even 3 keer lezen voordat hij duidelijk werd reinman...
Anoniem: 313339
[ Voor 3% gewijzigd door Dreamvoid op 23-04-2010 09:03 ]
Overweeg dus de MSI aan te schaffen en de Gigabyte weer te verkopen als de MSI wel werkt zoals ik wilPlease be advised that we do not support wake up from remote control.
Please use mouse or keyboard to wake up your system.
[ Voor 5% gewijzigd door m0ridin op 23-04-2010 09:47 ]
Hoezo, dat is toch vrij standaard? Bijna elk mobo heeft wake-on-USB tegenwoordig (en zo niet, dan staan de forums vol met klachten, zoals bij de 1st gen Zotac ION bordjes). Ik gebruik dat al jaren, mijn bejaarde S939 HTPC en de P3 laptop die ik daarvoor gebruikte met de MCE ab deden dat ook al.Edmin schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:20:
Ik denk dat het lastig wordt om een moederbord te vinden dat zich laat wekken dmv de afstandsbediening. Ik heb er iig geen positieve ervaringen mee.
Ahum... beter laat dan nooit... Ed_L bedankt voor de info.Edmin schreef op zondag 04 april 2010 @ 16:26:
[...]
De vereisten zijn: passief, HDMI en low profile. Binnen die criteria is de club3d de goedkoopste.
[...]
Nope. De GPU in de i3 530 is daar niet krachtig genoeg voor. Het zijn technieken die zwaar op de GPU leunen en hardwarematig moeten worden opgelost. Als je echt alleen 1080p kijkt is het niet interessant, maar bij 1080i en lager wel.
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Voor de Fusion heb ik die commentaren niet gezien.This is one of those occasions where the product actually looks better than the photographs. Some may prefer a flashier design, but the black/aluminum design Antec went with will blend in well with other media components. The LCD display looks sharp as well, but does tend to have poor viewing angles.
Nou lijkt het net also die IGP's geen interlaced video kunnen doen - dat kunnen ze wel. Er zijn alleen verschillende algoritmes van deinterlacing (in volgorde van beeldkwaliteit): blend, weave, bob, field shift, adaptive, motion adaptive, vector adaptive. Alleen voor de laatste hebben de huidige IGP's de performance niet. Zie oa deze discussie op AVSForum.foefelken schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:55:
Ahum... beter laat dan nooit... Ed_L bedankt voor de info.
[ Voor 9% gewijzigd door Dreamvoid op 23-04-2010 22:42 ]
Hier heb je commentaren over de lcd, ziet er niet bepaald rooskleurig uit:Edmin schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:49:
Het is wel een issue, inderdaad:
http://benchmarkreviews.c...d=61&limit=1&limitstart=6
[...]
Voor de Fusion heb ik die commentaren niet gezien.
[ Voor 4% gewijzigd door Madrox op 23-04-2010 23:24 ]
Hmmm, dat dacht ik dus ook... Mijn oude P4 bordje werkte er prima mee, voor mij (nu ook een principezaakDreamvoid schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:56:
[...]
Hoezo, dat is toch vrij standaard? Bijna elk mobo heeft wake-on-USB tegenwoordig (en zo niet, dan staan de forums vol met klachten, zoals bij de 1st gen Zotac ION bordjes). Ik gebruik dat al jaren, mijn bejaarde S939 HTPC en de P3 laptop die ik daarvoor gebruikte met de MCE ab deden dat ook al.
Dat is fijn om te horen, krijg dat bordje volgende week binnen dus als dat inderdaad werkt is het helemaal opgelost.Djiezes schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:29:
Qua wake-on mogelijkheden. Met mijn Antec Fusion Remote Black + Asrock H55M Pro heb ik geen problemen. Zowel met de afstandsbediening die standaard met de Antec case komt, als het Logitech toetsenbord via Bluetooth krijg ik de pc uit slaapstand.
Dat klopt, goede VFD's zijn niet goedkoop. Zeg het alleen even, daar ik ook zo'n digitala fancontroller heb gehad en de leesbaarheid ervan verre van perfect was. Zo slecht, dat ik zo'n display nooit zou willen en ik me goed voorstellen dat als de LCD's bij Antec en anderen in de goedkopere prijsklasse van diezelfde kwaliteit zijn; er mensen zullen klagen.Edmin schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 00:18:
Het probleem is dat dit standaard iMon lcd's zijn. In cases van bijvoorbeeld Silverstone zitten dezelfde lcd's. Vreemd genoeg zie je sommigen er een punt van maken, terwijl anderen het absoluut niet als een minpunt zien. Dat kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben. Ik denk niet dat je een betaalbare case gaat vinden die dit nadeel niet heeft, maar aan het einde is ook deze lcd beter dan geen lcd.
[ Voor 20% gewijzigd door A4-tje op 25-04-2010 15:54 ]
[ Voor 78% gewijzigd door d3vlin op 26-04-2010 15:14 ]
Leaping Lab Rats!
Het idee is aardig, maar de BBG is uitdrukkelijk niet gericht op software. De OS discussie komt zo ongeveer elke BBG weer terug, maar het antwoord van de redactie is kort: nee, we gaan geen OS behandelen in de BBG.d3vlin schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:11:
Misschien is het een goed idee om bij de BBG HTPC ook een alinea te wijden aan de support van hardware decoding onder verschillende operating systems. De HD5450 is natuurlijk een prima kaartje qua bang/buck, maar afaik is er geen gpu decoding mogelijk onder linux (bijvoorbeeld ubuntu + xbmc). En hoe zit dat met de relatief nieuwe i3? Voor een dergelijke oplossing ben je dus beter af met een passieve nvidia gpu (VDPAU). De kosten van een bijvoorbeeld een windows licentie en de software oplossing (Media center/ xbmc / boxee / mythtv / etc.) zouden m.i. ook in de BBG opgenomen worden om een goed beeld te geven qua compatibiliteit en mogelijkheden. Zeker nu ubuntu lucid lynx de 29e uit gaat komen met i3 support.
[ Voor 59% gewijzigd door d3vlin op 26-04-2010 15:17 ]
Leaping Lab Rats!
"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]
Een extern 2"5 schijfje zonder afzonderlijke voeding deed het inderdaad niet via de front-USB, het bleef heel akelig tikken zonder herkend te worden. USB poortjes achteraan deden het wel met dezelfde schijf.m0ridin schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:25:
[...]
Dat is fijn om te horen, krijg dat bordje volgende week binnen dus als dat inderdaad werkt is het helemaal opgelost.
Ik las overigens wel over problemen mbt de USB poorten op dat bordje (of meer de P55 chipset in het algemeen) waardoor de front usb-poorten (van de kast die je via een kabel op het moederbord moet aansluiten) niet goed zouden werken. Externe schijven werden niet altijd herkend en dergelijke.
Daar toevallig nog problemen mee (gehad)?
Vraag je eerder af: waarom niet? Hebben de displays nadelen? Natuurlijk; ze zijn niet perfect. Echter, als ik naar mijn veel te dure Sony DVD-speler kijk, dan is de kijkhoek van het display net zo waardeloos. Is dat erg? Ik vind van niet. Je ziet toch regelmatig dat mensen op GoT op zoek zijn naar mogelijkheden om hun htpc te bedienen zonder de televisie aan te moeten zetten. Een display is dan de meest voor de hand liggende oplossing.Urian schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:57:
Nu ik toch aan het tikken ben: waarom vasthouden aan een case met display? Hierboven meldde al iemand dat het eerder storend is dan dat het toegevoegde waarde heeft. Dit heb ik ook veel gelezen in reviews van diverse cases. Zelfs een review van de dure cases met touchscreen op Toms hardware brengt dit punt naar voren. Ikzelf mis het scherm absoluut niet in mijn htpc.
Hmmm, ok... das wel matig dan. Nah ja, voor de rest ziet het er goed uit. Hopelijk komt hij deze week nog binnen en kan ik hem inbouwen. Dan nog even de koeling goed uitdokteren en dan is ie helemaal afDjiezes schreef op maandag 26 april 2010 @ 18:01:
[...]
Een extern 2"5 schijfje zonder afzonderlijke voeding deed het inderdaad niet via de front-USB, het bleef heel akelig tikken zonder herkend te worden. USB poortjes achteraan deden het wel met dezelfde schijf.
Gewone externe 3"5 schijven doen het zowel voor als achter, maar die worden dan ook afzonderlijk gevoed.
[ Voor 99% gewijzigd door rattenfanger op 27-04-2010 15:47 . Reden: Ik dacht dat je hier ook onderbouwde suggesties van complete systemen wilde... ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Sapphire heeft wel een low profile HD 5570 (heb hem zelf ook). Wel even opletten bij de aanschaf, ze hebben namelijk 2 versies. 1 met een HDMI poort en de andere met een display poort.Kain_niaK schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:40:
Oh wacht ff
Die kaart die ik voor ogen heb .... pricewatch: Asus EAH5570 SILENT/DI/1GD2
Past die wel in een Antec Micro Fusion ? Want dat is geen low profile kaart.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Afhankelijk van wat je ermee gaat doen, puur voor spellen is er veel verschil:Kain_niaK schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:38:
Ik ben toch terug voor de 5450 gegaan.
Dit keer de Club 3D versie met 1024 MB geheugen.
Reden: Passieve koeling en low profile.
Ik heb geen 5570 gevonden die dat alle twee had.
Mis je nu echt zo veel met een 5450 tov een 5570 ?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3 550 | € 129,73 | € 129,73 |
1 | Kingston ValueRAM KVR1066D3N7/2G | € 51,22 | € 51,22 |
1 | LG CH08LS10 | € 89,95 | € 89,95 |
1 | Procase CYS81 | € 73,50 | € 73,50 |
1 | Western Digital Scorpio Blue WD3200BPVT, 320GB SATA-300, 8MB, 5400rpm | € 38,62 | € 38,62 |
1 | Zotac H55ITX-A-E | € 112,90 | € 112,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 495,92 |
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Leaping Lab Rats!
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Leaping Lab Rats!
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 134818 op 23-05-2010 18:19 ]
[ Voor 94% gewijzigd door LaptopRookie op 30-05-2010 18:00 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq