Conform doet dat, maar daar wordt je object wel plat van (hij plaatst echt alle vertices op het andere object. Conform gebruik je door je ene object te selecteren, dan in de create panel bij "compound objects" op conform te klikken en dan als wrap-to-object het andere object te selecteren. Qua gebruik werkt dit ongeveer hetzelfde als boolean, behalve dat het dus wat anders doet.SnoeiKoei schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:47:
Er moet in 3ds max 2010 toch wel een manier zijn om geometry, dus een editable mesh / poly, te vervormen om een ander object? Dus bv een cilinder met wat details erin zeg maar shrink wrappen om een kleinere cilinder (of bol of whatever)? Heb gisteravond laat een tijd zitten zoeken maar ik kom er niet uit. Iemand een tip?
Voor de duidelijkheid, ik zoek niet naar een cloth simulation ofzo, het resultaat moet gewoon een editable mesh/poly zijn, eventueel met een modifier op de stack.
Als ik er anders niet uitkom moet ik met FFD aan de slag, wat op zich geen probleem is maar in mijn geval wel een boel werk om goed te krijgen.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress