Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 39 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 433.223 views

• Monkeyk2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-06 09:12
Blijf dat classé spul echt de mooiste hifi vinden wat er bestaat.
In mijn ogen is er geen mooiere beschikbaar! (design en klinkt natuurlijk geweldig) dus mijn complimenten!

BInnenkort eens wat foto`s schieten van de living

• A. Qonsaides
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-06 18:05
Workaholic schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 10:12:
Een maand verder en lekker aan het genieten van de nieuwe classé setup. Als het goed is komt er volgende week ook een CD speler variant aan..

Repost van de foto's..

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nieuw huis gekocht, dus binnenkort te bewonderen in nieuw huis inclusief het mooi ophangen van de tv etc.
Bekende set van het htforum. ;) De componenten van Classe blijf ik een zwak voor houden! :9~ O+ .

• Spelvaud
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-07-2020
A. Qonsaides schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 21:18:
Over een jaartje is m'n appartement klaar! :P Midden in het centrum van Den Haag op de 14e verdieping.
De binnenmuren ontbreken nog.
Cool 8) ! Laat me raden: New Babylon?

• A. Qonsaides
  • Laatst online: 09-06 18:05
Spelvaud schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 19:41:
[...]

Cool 8) ! Laat me raden: New Babylon?
Bijna goed: De Kroon :)

• Spelvaud
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-07-2020
Over locatie gesproken! Ikke = jaloers. Veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SerSam1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-06 20:56

SerSam1

<+R.O.G.+>

Eindelijk is mijn set ook compleet een mooi pa setje + een logitech z-680 _/-\o_
Mijn set bestaat uit 2 dap mc-12 speakers :)

( ja dat is de logitech z-680 control pod die bovenop de speakers staan O-) )

verder heb ik nog 2 kenwood hifi speakers er bij staan :)
en 2 marquant discospeakers staan er ook nog bij ;)

De kenwood speakers schuif ook altijd bij een film in de hoeken zodat ik een mooi surround geluid in mijn kamer krijg :9
verder staat er nog op de grond een logitech z-680 voor de bass >:)

ik kan zelfs nog 5 speakers op de z-680 plaatsen zodat ik in totaal 11speakers heb + 1 sub alleen daar heb ik niet echt plek voor in mijn kamer :-(

behalve de z-680 worden de speakers aangedreven op een konig 2x 300watt versterker
en er hangt nog een mengpaneel tussen zodat ik de tonen nog kan regelen etc.

dus via het mengpaneel kan ik hem in de tv hangen zodat een filmpje kijken leuk word met goed geluid :)
maar behalve een filmpje kijken kan je natuurlijk ook lekker een nummer draaien >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:56
1 vraagje: Je hebt geen speakers op de logitech aangesloten en je gebruikt een stereo versterker, op welke manier krijg je dan surround?

Edit: Ik zou niet graag jou buur zijn, zal flink "stampen" met die Dap Pro's ;) En aangezien het toch het home cinema topic is, ik zie niet waar alles op word bekeken?

[Voor 39% gewijzigd door Martijn1990 op 13-06-2010 10:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-06 17:19
Wauw, wát een plek. Ik zit hier ook op 15 hoog naast Hollands spoor, maar jou huisje wordt ook bijzonder gaaf!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SerSam1

SerSam1

<+R.O.G.+>

Martijn1990 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 10:27:
1 vraagje: Je hebt geen speakers op de logitech aangesloten en je gebruikt een stereo versterker, op welke manier krijg je dan surround?

Edit: Ik zou niet graag jou buur zijn, zal flink "stampen" met die Dap Pro's ;) En aangezien het toch het home cinema topic is, ik zie niet waar alles op word bekeken?
ik krijg surround als ik die 2 kenwood speakers op mn z-680 hang en de rest van de speakers van z-680 erbij
dus dat worden de 2 achter speakers en nog de center en de dap pro's + marquant speakers worden front ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Rofl zo zeg, dat doet mij denken aan mijn 2 eerste speaker kistjes. Alleen dit is een slag erger. :+

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SerSam1

SerSam1

<+R.O.G.+>

Joopieboy schreef op zondag 13 juni 2010 @ 12:15:
Rofl zo zeg, dat doet mij denken aan mijn 2 eerste speaker kistjes. Alleen dit is een slag erger. :+
maarja dat voel ik wel in je portemonnee :'(
maarja dan heb je ook wat >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-06 14:27
Ja een bult herrie dat nergens naar klinkt... maargoed, als jij er blij mee bent :)

Eindelijk mijn homecinema set;

Wat te zien;

Samsung UE55C6000 + CI+ cam via ziggo.
Denon AVR-2310
Focal 826V
En de nodige consoles waarvan de PS3 uiteraard gebruikt wordt voor het streamen van de videocontent

In de toekomst wordt het nog uitgebreid naar 5.0/5.1, maar aangezien ik in een rijtjeshuis zit doe ik daar nog even rustig mee. (en er moet nog zat gebeuren in huis)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martijn1990
  • Laatst online: 22:56
Ziet er goed uit hoor, mooie inrichting ook, helemaal mijn smaak!
Killed-1 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 13:02:
Ja een bult herrie dat nergens naar klinkt... maargoed, als jij er blij mee bent :)

Wat te zien;

Denon AVR-2310
Focal 826V
En de nodige consoles waarvan de PS3 uiteraard gebruikt wordt voor het streamen van de videocontent

In de toekomst wordt het nog uitgebreid naar 5.0/5.1, maar aangezien ik in een rijtjeshuis zit doe ik daar nog even rustig mee. (en er moet nog zat gebeuren in huis)
Meer speakers betekend natuurlijk niet gelijk dat het allemaal ook veel harder moet spelen, ook een film zachtjes aan me surround vind ik al beter klinken dan stereo ;)

Of is het niet voor de geluidsoverlast?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TFDev
Dankje! Ben er zelf ook content mee. En met de herrie doelde ik meer op eventuele sub ;) De rest (surround+center) komt wel als het huis verder af is (moet nog 2 slaapkamers, een badkamer en de keuken eigenlijk ook, al heeft dat geen haast) en het geld groeit me niet op de rug :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06 23:21
lapino schreef op zondag 23 mei 2010 @ 15:56:
Geen idee of ik ze hier al heb gezet. Laatste setup (begin 2010). Canton Chrono 5.1 speakerset, Marantz SR6004 receiver, Panasonic P50V10, Optoma HD20 projector, 300cm diagonaal projectiescherm Beamax. In tv kastje zitten een Popcorn Hour, Panasonic BluRay speler, Xbox360 en PS3.
Hoi Lapino, kan je mij vertellen wat voor AV-meubel jij hebt? Moet je de deurtjes open doen om het IR signaal goed aan te laten komen?

Bedankt!

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • 0Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-06 23:36
Dat grote dienblad dat je hebt.. Weet je nog waar je die gekocht hebt? Wij hebben ook alleen een poef, die af en toe dienst moet doen als klein tafeltje :) We hebben al op aardig wat plaatsen gezocht, maar vaak is het crap, of een verkeerde kleur. Dit ziet er echter OK uit..

[Voor 8% gewijzigd door --WaaZaa-- op 13-06-2010 14:11]

prutsert

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-03 20:04

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

SerSam1 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 10:21:
Eindelijk is mijn set ook compleet een mooi pa setje + een logitech z-680 _/-\o_
Mijn set bestaat uit 2 dap mc-12 speakers :)
*foto's*
( ja dat is de logitech z-680 control pod die bovenop de speakers staan O-) )

verder heb ik nog 2 kenwood hifi speakers er bij staan :)
en 2 marquant discospeakers staan er ook nog bij ;)
*foto's*

De kenwood speakers schuif ook altijd bij een film in de hoeken zodat ik een mooi surround geluid in mijn kamer krijg :9
verder staat er nog op de grond een logitech z-680 voor de bass >:)
*foto's*

ik kan zelfs nog 5 speakers op de z-680 plaatsen zodat ik in totaal 11speakers heb + 1 sub alleen daar heb ik niet echt plek voor in mijn kamer :-(

behalve de z-680 worden de speakers aangedreven op een konig 2x 300watt versterker
en er hangt nog een mengpaneel tussen zodat ik de tonen nog kan regelen etc.
*foto's*
dus via het mengpaneel kan ik hem in de tv hangen zodat een filmpje kijken leuk word met goed geluid :)
maar behalve een filmpje kijken kan je natuurlijk ook lekker een nummer draaien >:)
Geven die DAP's niet een te overpowered geluid voor films kijken? Of gebruik je ze alleen voor DJ'en ofzoiets?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TFDev
--WaaZaa-- schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:11:
[...]

Dat grote dienblad dat je hebt.. Weet je nog waar je die gekocht hebt? Wij hebben ook alleen een poef, die af en toe dienst moet doen als klein tafeltje :) We hebben al op aardig wat plaatsen gezocht, maar vaak is het crap, of een verkeerde kleur. Dit ziet er echter OK uit..
Leenbakker. 35 euro in verschillende kleuren! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Supermario16
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:49
Het is even geleden, maar hier komt ie dan:

PC Blauw (via HDMI naar tv, spdif naar receiver), media / workstation - 24" HP w2408h + 32LG3000 TV
PC Zwart (Hyper-V / File / Media / Web server) -- 15" Neovo schermpje als console, meestal RDP

Denon AVR1908
Kenwood DPF-R3010 5cd wisselaar
JBL Northridge E90 fronts
Jamo center 160
Jamo compact 700 rear
JBL E150P Subwoofer

Niet erg high-end, maar voor mijn doeleinden werkt het allemaal lekker. Ik zou nog graag 'n keer 'n andere tv (full hd) kopen maar dat heeft geen haast.

2 JBL speakertjes onder tv dienen btw alleen als "AV meubel :P )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jonwel
  • Laatst online: 10-06 14:08
Kijk jij hebt nog eens goede serie smaak.
Chuck FTW

Maar voor de rest mooi spul hoor

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SerSam1

SerSam1

<+R.O.G.+>

Djmaddox schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:14:
[...]

Geven die DAP's niet een te overpowered geluid voor films kijken? Of gebruik je ze alleen voor DJ'en ofzoiets?
Nee valt wel mee.... ze dreunen lekker door in de stoel :D
Ja ik gebruik ze ook voor DJ'en etc. voor buiten enzoo en voor feestjes
( ben namelijk zelf ook DJ ;) )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SerSam1

SerSam1

<+R.O.G.+>

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat te zien;

Denon AVR-2310
Focal 826V

euuu nergens naar klinkt dan heb jij mijn set zeker nog niet gehoord... ik heb zelf diverse set's beluisterd in diverse elektronica winkels... ik moet zeggen dat daar maar matig luid uitkomt als het vergelijkt met mijn set ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Monkeyk2010
Ook maar eens mijn setje laten zien.
Niet zo mooi als sommige hier maar ben tevreden (for now)
Zwevend meubel is home made (met wat hulp van The Father) achterwandje is dubbel zodat ALLE kabels erachter zitten en er geen kabels zichtbaar zijn (behalve van het meubel naar tv)

Visueel:
* Sony 40u4000
* Ac-ryan playon!HD
* Xbox360
* Upc
* Philips srt9310 remote

Audio:
* Rotel RA-05
* Rotel RCD-06
* Scandyna Minipod Jubilee (zwaardere woofer en wisselfilter)

[Voor 77% gewijzigd door Monkeyk2010 op 13-06-2010 19:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TFDev
SerSam1 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 18:58:
[...]

euuu nergens naar klinkt dan heb jij mijn set zeker nog niet gehoord... ik heb zelf diverse set's beluisterd in diverse elektronica winkels... ik moet zeggen dat daar maar matig luid uitkomt als het vergelijkt met mijn set ;)
Feit blijft dat het alles behalve hifi is, en met electronica winkels bedoel je zeker de dixons oid, en het zal ongetwijfeld harder klinken dan het gemiddelde computersetje, maar alles behalve hifi... Nogmaals; als jij dr blij mee bent is t toch goed? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SerSam1

SerSam1

<+R.O.G.+>

Killed-1 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:10:
[...]

Feit blijft dat het alles behalve hifi is, en met electronica winkels bedoel je zeker de dixons oid, en het zal ongetwijfeld harder klinken dan het gemiddelde computersetje, maar alles behalve hifi... Nogmaals; als jij dr blij mee bent is t toch goed? :)
ja ok als je een duur hifi setje koopt dan heb je wel warm geluid maar tis niks om op feesten te gaan draaien en jaa natuurlijk ik ben er blij mee ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 326972

Monkeyk2010 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:03:
Zwevend meubel is home made (met wat hulp van The Father) achterwandje is dubbel zodat ALLE kabels erachter zitten en er geen kabels zichtbaar zijn (behalve van het meubel naar tv)

Visueel:
* Sony 40u4000
* Ac-ryan playon!HD
* Xbox360
* Upc
* Philips srt9310 remote

Audio:
* Rotel RA-05
* Rotel RCD-06

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
sexy audiovoorziening hoor!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Barry
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
SerSam1 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:19:
[...]

ja ok als je een duur hifi setje koopt dan heb je wel warm geluid maar tis niks om op feesten te gaan draaien en jaa natuurlijk ik ben er blij mee ;)
Mijn set gaat harder dan de jouwne :P

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• SerSam1

SerSam1

<+R.O.G.+>

Barry schreef op zondag 13 juni 2010 @ 22:45:
[...]

Mijn set gaat harder dan de jouwne :P
hoezo dan??? :9

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-06 11:36

rg-mohwa

Phoe Hé

Foto's zijn klikbaar

Wat je ziet,
Onkyo 608
Jamo 606 HCS5
Philips 40pfl7605

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 16:04

silitek

Tubes Only

rg-mohwa schreef op maandag 14 juni 2010 @ 08:44:
[afbeelding]

[afbeelding]

Foto's zijn klikbaar

Wat je ziet,
Onkyo 608
Jamo 606 HCS5
Philips 40pfl7605
Dacht eerst, wat een wazige foto's!. Maar grotere versie is beter ;) ..oranje ding weghalen en de vingerplant of wat het ook is :+ En je bezit een mooi hoekje zo. Waarom de 606?, Jamo's s608 zijn een paar klappen beter...

;)

Edit: Indien mogelijk je Jamo's verder in de ruimte zetten...

[Voor 5% gewijzigd door silitek op 14-06-2010 10:01]

Tubes....It's what make music music!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 15:40
Nevermind. Beter lezen. :P

[Voor 93% gewijzigd door LuPo op 14-06-2010 10:02]

4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect

• silitek

silitek

Tubes Only

Nog niet wakker :*) ..Jamo's niet Onkyo

• rg-mohwa

rg-mohwa

Phoe Hé

silitek schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:58:
[...]

Dacht eerst, wat een wazige foto's!. Maar grotere versie is beter ;) ..oranje ding weghalen en de vingerplant of wat het ook is :+ En je bezit een mooi hoekje zo. Waarom de 606?, Jamo's s608 zijn een paar klappen beter...

;)
eerlijk gezegt vond ik vooral de lage tonen bij de 608 beter maar de 606's worden in combinatie van met de subwoofer goed geholpen, En ja de plant en dat oranje ding zijn van mij vriendin (zo had zij ook nog wat te zeggen over het hoekje ;) )

• silitek

silitek

Tubes Only

rg-mohwa schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:05:
[...]

eerlijk gezegt vond ik vooral de lage tonen bij de 608 beter maar de 606's worden in combinatie van met de subwoofer goed geholpen, En ja de plant en dat oranje ding zijn van mij vriendin (zo had zij ook nog wat te zeggen over het hoekje ;) )
Dacht ik al, als je maar je grenzen trekt :9

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:17
Monkeyk2010 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:03:

Visueel:
* Sony 40u4000
* Ac-ryan playon!HD
* Xbox360
* Upc
* Philips srt9310 remote

Audio:
* Rotel RA-05
* Rotel RCD-06

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie gedaan. Hoe heb je je tv-meubel gemaakt? MDF neem ik aan. Naar de spuiter gebracht of ook zelf gedaan, want dan ben ik erg benieuwd hoe je dat gedaan hebt. Ik wil zelf ook een kast maken.
Erg mooi detail van het kabeltje door de tv-meubel. _/-\o_

Leeg

• hhrulez23
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-11-2019
BlackiE1982 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:25:
[...]

Mooie gedaan. Hoe heb je je tv-meubel gemaakt? MDF neem ik aan. Naar de spuiter gebracht of ook zelf gedaan, want dan ben ik erg benieuwd hoe je dat gedaan hebt. Ik wil zelf ook een kast maken.
Erg mooi detail van het kabeltje door de tv-meubel. _/-\o_
Hier nog iemand die erg geïnteresseerd is hoe je dit meubel hebt gemaakt :+ 8)
De kabels zitten achter een wand. Hoe heb je dat gedaan met ophangen? Eerste alle kabels installeren, ophangen en dan apparatuur plaatsen? Of kan je die wanden waar de kabels achter zitten er gemakkelijk van de voorkant uithalen?

• Monkeyk2010
Zal vanavond wat foto`s plaatsen van de constructie.
Het is een balken constructie hierna mdf erover, hierna hoogglans wit geschilderd (met een strakke hand en veel lagen)

Ophangen gaat via een keukenkast systeem, de dubbele want is behoorlijk wat werk.
Alle kabels goed leggen >> ophangen >> wandje plaatjes (is dun wit plaatje) >> apparatuur plaatsen.
Heb hierna wat gaten uitgezaagd achter de apparatuur zodat alle kabels hier naar achter gaan. (uiteraard eerst uit de kast pakken dat zaagt wat gemakkelijker :))

Moet zeggen kost je een avondje prutsen maar dan is het resultaat kabelloos :)

[Voor 5% gewijzigd door Monkeyk2010 op 14-06-2010 15:05]

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat te zien;

Denon AVR-2310
Focal 826V

Komt je afstandsbedieningsignaal nog wel een beetje aan met die tafel ervoor? :P

Of hang je schuin op de bank?

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-05 06:37
Monkeyk2010 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 15:00:
Zal vanavond wat foto`s plaatsen van de constructie.
Het is een balken constructie hierna mdf erover, hierna hoogglans wit geschilderd (met een strakke hand en veel lagen)

Ophangen gaat via een keukenkast systeem, de dubbele want is behoorlijk wat werk.
Alle kabels goed leggen >> ophangen >> wandje plaatjes (is dun wit plaatje) >> apparatuur plaatsen.
Heb hierna wat gaten uitgezaagd achter de apparatuur zodat alle kabels hier naar achter gaan. (uiteraard eerst uit de kast pakken dat zaagt wat gemakkelijker :))

Moet zeggen kost je een avondje prutsen maar dan is het resultaat kabelloos :)
Prachtig meubel! Ben erg benieuwd naar de constructie. Ik ben zelf al enige tijd op zoek naar een soortgelijk meubel en ben met onderstaand voorbeeld naar een meubelmaker geweest.

Mijn afmetingen waren 160 x 45 x 45 en dit wilde ik vervolgens zijdeglans laten spuiten (dus geen hoogglans), de totaal kosten waren € 695,00. Hier heb ik vanaf gezien omdat ik de kosten toch iets te hoog vond en wil het nu dus ook zelf gaan doen.

Ik ben benieuwd naar jou afmetingen, want ik zit te twijfelen of ik mijn speaker (B&W 685) erop wil zetten of ernaast (op een standaard).

• Monkeyk2010
Wat Grappig uit die foto heb ik ook mijn inspiratie gehaald :)
Mijn meubel is 280x45x45 denk dat ik in totaal met mdf verf etc. een 350 euro kwijt was voor 280 :)

Kost je wel wat tijd maar goed.
Zal vanavond wel wat maak foto`s posten dan krijg je een idee

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 12:23

jurma

simply connecting...

Zo, woon nu eindelijk op mezelf. De spullen zijn niet super high end, ben nog maar student ;)
Klik op plaatjes voor groter

Je ziet:
- LG 42LH3300
- Onkyo SR308
- XBOX 360 (van oktober 2006)
- Humax 5050C
- Media pc (zelfbouw)
- Front en center boxen ban JBL setje

Je ziet:
- JBL subwoofer

Je ziet:
- LG 42LH3300
- Onkyo SR308
- Humax 5050C
- Media pc (zelfbouw)
- JBL subwoofer

Je ziet:
- Mijn bank en poef om lekker te relaxen :P
- Salontafel ;)
- Right Rear box

Je ziet:
- Al mijn afstandbedieningen
- Van links naar rechts:
Media PC (van thermaltake kast) - Humax digitale decoder - LG tv - Onkyo versterker - Rii mini keyboard

Je ziet:
- Rii mini keyboard

Je ziet:
- Rii mini keyboard

Behalve mijn Xbox is alles aangesloten op de versterker via HDMI voor beeld en geluid (media center gaat via SPDIF).
Voor de xbox RCA besteld zodat dit ook via de versterker gaat.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:40
Hierbij wat updates: heb naar aanleiding van jullie advies de tv opgehangen. De center op 't kastje gezet. En de speakers staan op standaards.

Oh ja, alles staat ook op spikes nu 8)

Voor:

Na:

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-12-2022
Vind je het nu ook beter klinken? :)

• LuPo
  • Laatst online: 05-06 15:40
silitek schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:04:
[...]

Nog niet wakker :*) ..Jamo's niet Onkyo
Haha, exact. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:32

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
Iemand nog belang bij een muurbeugel voor z'n TV?

Ik heb een grotere TV gekocht (zie: Neckermann verhoogt prijs LCD tv na bestelling (of niet?) ) en die gaat niet op m'n huidige beugel passen.

[Voor 23% gewijzigd door ThinkPad op 14-06-2010 17:09]

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• Rogar
fr3z schreef op maandag 14 juni 2010 @ 17:03:
Vind je het nu ook beter klinken? :)
Ik heb alleen nog maar voetbal gekeken. Daar merk ik niet veel verschil bij. Ik zal vanavond wel een muziekje en/of film opzetten.

Nadat ik de spikes eronder had gezet hoorde ik wel een verschil. Minder bass leek het wel, dat was namelijk irritant soms. Das nu gelukkig verholpen.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:00
Rogar schreef op maandag 14 juni 2010 @ 17:29:
[...]

Ik heb alleen nog maar voetbal gekeken. Daar merk ik niet veel verschil bij. Ik zal vanavond wel een muziekje en/of film opzetten.

Nadat ik de spikes eronder had gezet hoorde ik wel een verschil. Minder bass leek het wel, dat was namelijk irritant soms. Das nu gelukkig verholpen.
ziet er in iedergeval wel erg goed uit met je stands zo

• Barry
  • Laatst online: 23-06-2022
Omdat mijn versterker zijn 2x400 Watt ook echt kan leveren, met een shitload aan stroom :)

Zonder het laag te begrenzen, of te clippen, ongeacht welke speaker je erop aansluit.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:11

Tijn96

In speed we trust

Rogar schreef op maandag 14 juni 2010 @ 16:58:
Hierbij wat updates: heb naar aanleiding van jullie advies de tv opgehangen. De center op 't kastje gezet. En de speakers staan op standaards.

Voor:
[afbeelding]
[afbeelding]

Na:
[afbeelding]
[afbeelding]
persoonlijk vind ik die stands niet zo maar voor het geluid zijn ze wel het besten en ik hoop dat je er ook veel plezier van gaat beleven. als ik zo naar de speakers kijk zou je ze ook opgehangen kunnen hebben. maar ieder z'n ding. het ziet het er over het algemeen wel erg strak uit. _/-\o_ mocht je nog meer mooie pica's hebben, kom maar door dan :9

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Mektheb schreef op maandag 14 juni 2010 @ 18:22:
[...]

ziet er in iedergeval wel erg goed uit met je stands zo
als dat klopt dan komt daar idd een bak herrie uit maar of iedereen daar op zit te wachten dat is natuurlijk de vraag.
ben jij overigens ook zo'n ''junkie'' die een eigen disco in z'n auto heeft met allemaal ( naar eigen mening) k*t hardcore muziek op heeft staan? :9

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:00
Tijn96 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 19:25:
[...]

als dat klopt dan komt daar idd een bak herrie uit maar of iedereen daar op zit te wachten dat is natuurlijk de vraag.
ben jij overigens ook zo'n ''junkie'' die een eigen disco in z'n auto heeft met allemaal ( naar eigen mening) k*t hardcore muziek op heeft staan? :9
Quote je niet de verkeerde ?.
En nee hardcore is hersenloos geram
En nee ik heb geen Auto
En nee de hardheid van geluid heeft niks met de kwaliteit te maken
En nee ben ook geen junk

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-06 15:22
Ik vind die spikes niet mooi als de speakers op een kastje staan. Verder wel een nette set zo, die B&W speakers blijven gewoon mooi.

Anoniem: 116571

Ik zet binnenkort mijn hele set bij een goede vriend neer, als opslag, omdat ik ze op mijn nieuwe kamer niet kwijt kan :) (past niet bij interieur / slaapkamer te klein), dan weer ff een nieuw fototje. Dus mijn 'eerstvolgende upgrade -> grotere kamer' is ook niet echt uitgekomen :+ ..

B&W O+

Huidige setup dus:
Speakers: Bowers & Wilkins Nautilus 805
Eindversterker: Rotel RB1080
Voorversterker: Advance Acoustic MPP206

Binnenkort zoeken naar stands :9

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 116571 op 14-06-2010 20:31]

• Rogar
Thnx allemaal d:)b
Tijn96 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 19:23:
[...]

persoonlijk vind ik die stands niet zo maar voor het geluid zijn ze wel het besten en ik hoop dat je er ook veel plezier van gaat beleven. als ik zo naar de speakers kijk zou je ze ook opgehangen kunnen hebben. maar ieder z'n ding. het ziet het er over het algemeen wel erg strak uit. _/-\o_ mocht je nog meer mooie pica's hebben, kom maar door dan :9
Haha, je lijkt m'n vriendin wel, die vind ze ook lelijk :P

Het zijn ook niet de mooiste stands die je kan kopen, maar wel 1 van de goedkoopste :Y

• Monkeyk2010
Anoniem: 116571 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:30:
Dat blijven mijn droom speakers helaas blijven ze boven mijn budget, staan regelmatig te koop maar echt in prijs zakken doen ze niet.
Mijn complimenten voor de speakers _/-\o_

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Mektheb schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:02:
[...]

Quote je niet de verkeerde ?.
En nee hardcore is hersenloos geram
En nee ik heb geen Auto
En nee de hardheid van geluid heeft niks met de kwaliteit te maken
En nee ben ook geen junk
ja idd sorry :P

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:59

OMD

Mand!

Rogar schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:33:
Thnx allemaal d:)b

[...]

Haha, je lijkt m'n vriendin wel, die vind ze ook lelijk :P

Het zijn ook niet de mooiste stands die je kan kopen, maar wel 1 van de goedkoopste :Y
Atacama's?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Sanction
  • Niet online
[afbeelding]

[afbeelding]

Foto's zijn klikbaar

Wat je ziet,
Onkyo 608
Jamo 606 HCS5
Philips 40pfl7605
Is die televisie niet wat klein qua verhouding, of lijkt dat maar zo?

• Sanction
  • Niet online
Rogar schreef op maandag 14 juni 2010 @ 16:58:

Voor:
[afbeelding]
[afbeelding]

Na:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanwaar die spikes? Kan me voorstellen dat die bij een sub minder contact hebben met de vloer en dus minden bonzen (of ben ik nu bezig met klok/klepel?), of is het voor iets anders?

• SerSam1

SerSam1

<+R.O.G.+>

Barry schreef op maandag 14 juni 2010 @ 18:46:
[...]

Omdat mijn versterker zijn 2x400 Watt ook echt kan leveren, met een shitload aan stroom :)

Zonder het laag te begrenzen, of te clippen, ongeacht welke speaker je erop aansluit.
ja dan heb je ook wat maar dan ben je er wel een aardig bedrag voor kwijt.. ik zit zelf nog te wachten op mijn dap palladium :) dan zal wel een stuk beter klinken als die ik nu heb :9

• Rogar
Jep, de Nexus 5i
Sanction schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 06:13:
[...]

Vanwaar die spikes? Kan me voorstellen dat die bij een sub minder contact hebben met de vloer en dus minden bonzen (of ben ik nu bezig met klok/klepel?), of is het voor iets anders?
Geld ook voor de speakers. Het laag resoneert dan niet.

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-06 20:52
Heren, even een vraagje:

Ik wil graag een JBL -ES20 gaan ophangen aan de muur. Nu heb ik de handleiding gekeken maar daar staat nergens in hoe je deze speaker moet ophangen. Er zitten ook geen schroefgaten in deze speaker. Kan ik deze gewoon zelf maken ? Of moet ik een beugel kopen die je zonder schroeven moet vastmaken.

Ik zou graag deze beugel gebruiken: http://www.muurbeugel.nl/...+%28per+2+stuks%29/5419/0

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Michaelg schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:35:
Heren, even een vraagje:

Ik wil graag een JBL -ES20 gaan ophangen aan de muur. Nu heb ik de handleiding gekeken maar daar staat nergens in hoe je deze speaker moet ophangen. Er zitten ook geen schroefgaten in deze speaker. Kan ik deze gewoon zelf maken ? Of moet ik een beugel kopen die je zonder schroeven moet vastmaken.

Ik zou graag deze beugel gebruiken: http://www.muurbeugel.nl/...+%28per+2+stuks%29/5419/0
ik denk dat het wel gaat je moet alleen ff kijken of je niks beschadigd. als de baspoort voor zit is dit niet zo'n probleem (ff met zaklamp) als de schroef het dempingsmateriaal raakt is het niet zo'n probleem. succes

[Voor 0% gewijzigd door Tijn96 op 15-06-2010 16:08. Reden: nog iets erbij]

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-06 15:34
jurma schreef op maandag 14 juni 2010 @ 16:45:
Zo, woon nu eindelijk op mezelf. De spullen zijn niet super high end, ben nog maar student ;)

[afbeelding]
Je ziet:
- LG 42LH3300
- Onkyo SR308
- Humax 5050C
- Media pc (zelfbouw)

[afbeelding]
Je ziet:
- JBL subwoofer

[afbeelding]
Je ziet:
- LG 42LH3300
- Onkyo SR308
- Humax 5050C
- Media pc (zelfbouw)
- JBL subwoofer

[afbeelding]
Je ziet:
- Salontafel ;)
- Right Rear box

[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet:
- Van links naar rechts:
Media PC (van thermaltake kast) - Humax digitale decoder - LG tv - Onkyo versterker - Rii mini keyboard

[afbeelding]
Je ziet:
- Rii mini keyboard

[afbeelding]
Je ziet:
- Rii mini keyboard

Behalve mijn Xbox is alles aangesloten op de versterker via HDMI voor beeld en geluid (media center gaat via SPDIF).
Eeeug mooie set :)
Welke media portal skin is dat?

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-06 18:04

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

mijn slaap / Game / movie kamer is bijna klaar nog paar dingen nog zo als DVD nog even uit zoeken die wel nog vaak kijkken en welken niet en een kant van muur moet ik nog iets aan doen wat weet ik nog niet

[img]http://img72.imageshack.us/i/007jd.jpg/]http://img72.imageshack.us/img72/2201/007jd.jpg

[img]http://img408.imageshack.us/i/005iwa.jpg/]http://img408.imageshack.us/img408/6781/005iwa.jpg

[img]http://img32.imageshack.us/i/004jsz.jpg/]http://img32.imageshack.us/img32/9028/004jsz.jpg

[img]http://img710.imageshack.us/i/003ez.jpg/]http://img710.imageshack.us/img710/4283/003ez.jpg

wat je ziet
4x Elac ELt 10 ( front + rear )
1x Elac CC201 A center
1x rel Q100 12" supwoofer
1x Marantz SR8200
1x Marantz 5 Disc CD Changer
1x 42" full HD tv

1x Sennheiser HD 650

1x Xbox 360 COD MW2 LE
1x PS3

en hell knight van doom op centerspeaker

en heel veel game's 60+- Xbox360 en paar PS3 games

[img]http://img708.imageshack.us/i/002txb.jpg/]http://img708.imageshack.us/img708/159/002txb.jpg
figurines zijn

van L naar recht boven plank
Fallout 3
mass effect 1 met nr 998 van 2500 die er gemaakt zijn
facehugger ( van AVP )
Assassin's Creed 2
Assassin's Creed 1
Splinter cell 5
Lara Croft

van links naar rechts onders plank
Alone in the Dark
big daddy
Necromancer ( Diablo 2 )
Greater Mummy ( Diablo 2 )
Diablo ( Diablo 2 ) zit beetje stof op moet nog schoon maaken
Corrupt Rogue Spearwoman ( Diablo 2 )
Baal ( Diablo 2 addon )
Snake ( MGS 4 )

[Voor 4% gewijzigd door Motaro op 15-06-2010 19:53]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Dick
  • Niet online
jurma schreef op maandag 14 juni 2010 @ 16:45:

[afbeelding]
Je ziet:
- LG 42LH3300
- Onkyo SR308
- Humax 5050C
- Media pc (zelfbouw)

[afbeelding]
Je ziet:
- JBL subwoofer

[afbeelding]
Je ziet:
- LG 42LH3300
- Onkyo SR308
- Humax 5050C
- Media pc (zelfbouw)
- JBL subwoofer

[afbeelding]
Je ziet:
- Salontafel ;)
- Right Rear box

[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet:
- Van links naar rechts:

[afbeelding]
Je ziet:
- Rii mini keyboard

[afbeelding]
Je ziet:
- Rii mini keyboard

Ziet er zeker niet slecht uit hoor! Klinkt zo'n JBL surround setje nou een ook een beetje of is het vergelijkbaar met Sony/Philips ed?

Waarom heb je trouwens een Klipsch achtergrond bij je MediaPortal terwij je JBL speakers hebt? :9

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:13
Dus... de figurine van Asassin's Creed 1 (Altaïr) is groter dan van Assassin's Creed 2 (Ezio)? Of lijkt dat nou maar zo op de foto?

• KiPKaKDutcH
  • Laatst online: 15-11-2022
Dick schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:43:
[...]

Ziet er zeker niet slecht uit hoor! Klinkt zo'n JBL surround setje nou een ook een beetje of is het vergelijkbaar met Sony/Philips ed?

Waarom heb je trouwens een Klipsch achtergrond bij je MediaPortal terwij je JBL speakers hebt? :9
Ik heb dat setje ook, het is de JBL SCS200.5. Komt goed geluid uit, bass is ook goed. Heb heb aan een Sony STR-DG510 hangen. Maar dat is mijn slaapkamer/gameroom. Hoort in andere topic thuis :P Maar ik kijk er ook films mee :)

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Motaro schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:35:
mijn slaap / Game / movie kamer is bijna klaar nog paar dingen nog zo als DVD nog even uit zoeken die wel nog vaak kijkken en welken niet en een kant van muur moet ik nog iets aan doen wat weet ik nog niet

[img]http://img72.imageshack.us/i/007jd.jpg/][afbeelding]

[img]http://img408.imageshack.us/i/005iwa.jpg/][afbeelding]

[img]http://img32.imageshack.us/i/004jsz.jpg/][afbeelding]

[img]http://img710.imageshack.us/i/003ez.jpg/][afbeelding]

wat je ziet
1x Elac CC201 A center
1x Marantz SR8200
1x 42" full HD tv

1x Sennheiser HD 650

1x Xbox 360 COD MW2 LE
1x PS3

[img]http://img708.imageshack.us/i/002txb.jpg/][afbeelding]
figurines zijn

Fallout 3
facehugger ( van AVP )
Assassin's Creed 2
Assassin's Creed 1
Splinter cell 5
Lara Croft

Alone in the Dark
big daddy
Necromancer ( Diablo 2 )
Baal ( Diablo 2 addon )
Snake ( MGS 4 )
ziet er gelikt uit. als je ultiem wakker wilt worden moet je eigenlijk je wekker op de marantz zien aan te sluiten. dan weet ik zeker dat je wakker bent :P.
als ik op kamers ga dan wil ik ook ongeveer zoiets O-)

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 19:30
Motaro schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:35:

[img]http://img72.imageshack.us/i/007jd.jpg/][afbeelding]

[img]http://img408.imageshack.us/i/005iwa.jpg/][afbeelding]

[img]http://img32.imageshack.us/i/004jsz.jpg/][afbeelding]

[img]http://img710.imageshack.us/i/003ez.jpg/][afbeelding]

wat je ziet
1x Elac CC201 A center
1x Marantz SR8200
1x 42" full HD tv

1x Sennheiser HD 650

1x Xbox 360 COD MW2 LE
1x PS3

[img]http://img708.imageshack.us/i/002txb.jpg/][afbeelding]
figurines zijn

Fallout 3
facehugger ( van AVP )
Assassin's Creed 2
Assassin's Creed 1
Splinter cell 5
Lara Croft

Alone in the Dark
big daddy
Necromancer ( Diablo 2 )
Baal ( Diablo 2 addon )
Snake ( MGS 4 )
Ik zou wel de centre speakers onder de tv proberen te plaatsen, nu zit deze veel hoger dan de rest van de speakers.

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 12:23

jurma

simply connecting...

Dick schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:43:
[...]

Voor mijn gevoel komt er zeker een goed geluid uit :P Die skin kwam ik toevallig tegen en vond hem eigenlijk wel mooi :)

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:22
quote: url
Wat Grappig uit die foto heb ik ook mijn inspiratie gehaald
Mijn meubel is 280x45x45 denk dat ik in totaal met mdf verf etc. een 350 euro kwijt was voor 280

Kost je wel wat tijd maar goed.
Zal vanavond wel wat maak foto`s posten dan krijg je een idee
Ben er ook erg benieuwd naar, wil binnenkort ook zelf een kast gaan maken. Kan nergens een mooie kast vinden waar al mijn apparatuur in kan.

• Anoniem: 159816
  • Niet online
Barry schreef op maandag 14 juni 2010 @ 18:46:
[...]

Was dat die zelfbouw klasse D bak?

Ben zelf in ieder geval nog blij met mijn PM-16, ook geen lichte jongen maar daar kan je zeker niet alles aan hangen.

Anoniem: 85217

Anoniem: 116571 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:30:
Ik zet binnenkort mijn hele set bij een goede vriend neer, als opslag, omdat ik ze op mijn nieuwe kamer niet kwijt kan :) (past niet bij interieur / slaapkamer te klein), dan weer ff een nieuw fototje. Dus mijn 'eerstvolgende upgrade -> grotere kamer' is ook niet echt uitgekomen :+ ..

B&W O+

Huidige setup dus:
Eindversterker: Rotel RB1080
Voorversterker: Advance Acoustic MPP206

[afbeelding]

Binnenkort zoeken naar stands :9
Ik heb nog 2x atacama nexus staan. Misschien dat je geïnteresseerd bent.

• Hot Pixel
  • Laatst online: 31-01 15:08

Hot Pixel

King of no pants

[afbeelding]

[afbeelding]

Foto's zijn klikbaar

Wat je ziet,
Onkyo 608
Jamo 606 HCS5
Philips 40pfl7605
Keurig. Zit zself ook aan de Jamo's te denken, maar net als jij heb ik eigenlijk te weinig ruimte om ze van de muur af te zetten. Hoe is je geluid? Geen last van de nauwe plaatsing?

Na de vakantie pas O-)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:10
SerSam1 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:19:
ja ok als je een duur hifi setje koopt dan heb je wel warm geluid maar tis niks om op feesten te gaan draaien
Je praat poep :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• swordfish103
  • Laatst online: 28-12-2022
Haha, de stands hoeven toch niet perse mee met de Carbagerun ?? 8)7
Ik heb zelf de B&W 685, en het klinkt echt totaal anders op stands! Ik had ze eerst op een stevig meubel staan, maar toen bleef het laag toch een stuk rommeliger (wel meer en iets dieper laag).
Op stands (Ata Nexus 6) is het laag veel gecontroleerder/strakker en komt het geluid een stuk beter los van de speakers.
Al zal dat laatste bij de 805 al sneller het geval zijn ;)

Hoe bevallen de 805-jes? Aparte combinatie van A.A. pre- met een Rotel eindversterker. Heb je hiervoor gekozen om het laag niet te wollig te laten worden?
Ik gebruik overigens zelfs de AA MAP 305 DAII. Wil binnenkort het verschil met losse DAC maar eens testen :+

swordfish103 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:23:

Haha, de stands hoeven toch niet perse mee met de Carbagerun ?? 8)7
Ik heb zelf de B&W 685, en het klinkt echt totaal anders op stands! Ik had ze eerst op een stevig meubel staan, maar toen bleef het laag toch een stuk rommeliger (wel meer en iets dieper laag).
Op stands (Ata Nexus 6) is het laag veel gecontroleerder/strakker en komt het geluid een stuk beter los van de speakers.
Al zal dat laatste bij de 805 al sneller het geval zijn ;)

Hoe bevallen de 805-jes? Aparte combinatie van A.A. pre- met een Rotel eindversterker. Heb je hiervoor gekozen om het laag niet te wollig te laten worden?
Ik gebruik overigens zelfs de AA MAP 305 DAII. Wil binnenkort het verschil met losse DAC maar eens testen :+
Nee, maar de carbagerun gaat wel het peil van mijn bankrekening bepalen komende 2 maanden :p

De 805'jes bevallen heel goed, ondanks dat ze op mijn kamer absoluut -niet- uit de verf komen doordat het zo klein is, en ze op een bouwvallig bureau srtaan. Ik zou straks daarom ook stands willen, maar heb er nu nog niks aan..

Waarom de A.A. met Rotel? De eindversterker is het meest bepalend, en de Rotel past gewoon heel goed bij een B&W (goh, tis een B&W Group merk), ook heeft hij voldoende power om het laag te beheersen. De Advance Acoustic had ik al eerder gehoord bij Speakerland, en die mensen hebben mij daar vaak goed geholpen. Hij heeft een balanced out, en een mooie afstandsbediening. All I Need :p

* Anoniem: 116571 gelooft niet zo in elfjes bij maanlicht

De speakers + plaatsing en de ruimte hebben een vele male grotere invloed vergeleken het verschil tussen duurdere versterkers (het verschil tussen een 100eu JVC en een duurdere marantz is misschien nog wel aan te wijzen). Maar daar is pas al een discussie over gestart, dus laten we daar hier niet over beginnen :>

• swordfish103
  • Laatst online: 28-12-2022
Anoniem: 116571 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:33:
[...]

Nee, maar de carbagerun gaat wel het peil van mijn bankrekening bepalen komende 2 maanden :p
* swordfish103 gelooft niet zo in elfjes bij maanlicht
De speakers + plaatsing en de ruimte hebben een vele male grotere invloed vergeleken het verschil tussen duurdere versterkers
Ach, 2e hands een setje Atacama's is altijd mooi meegenomen! Nieuw trouwens ook niet duur in Duitsland en Engeland!
V.w.b. de voorversterker ben ik het inderdaad mee eens. Ik vroeg ernaar omdat ik zelf eerst ook met Rotel speelde, maar overstapte naar Advance Acoustic. Eindversterker heeft inderdaad stuk meer impact op het geluid, maar het kon zijn dat het -in jouw oren- net dat kleine verschil maakte. Plus je portemonnee hoeft iets minder ver open!

Helaas heb ik ook een belabberde akoestiek in mijn ruimte... vandaar dat ik een verdere speakerupgrade voorlopig even uitstel (en de carbagerun + week gardameer + 10 dagen Beijing tikken ook aan :$ )

• rg-mohwa

rg-mohwa

Phoe Hé

Hot Pixel schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:26:
[...]

Keurig. Zit zself ook aan de Jamo's te denken, maar net als jij heb ik eigenlijk te weinig ruimte om ze van de muur af te zetten. Hoe is je geluid? Geen last van de nauwe plaatsing?
ik ben zeker geen audiofiel, maar ik vind het gewoon super klinken de fronts klinken lekker hoog en de subwoofer ondersteund ze goed. wel heb ik (op de plek waar ik zit) erg veel bas maar dit komt doordat de boel in een hoek staat maar ik moet de subwoofer nog verplaatsen.

• ErgoStijn
  • Laatst online: 22:23
nvm

[Voor 99% gewijzigd door ErgoStijn op 21-06-2010 19:02]

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

stijnovinchi schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:03:
Ik kijk al een tijdje mee, maar sinds ik geen boxen/versterker meer had kon ik ook niks posten. Alvast een voorproefje, t is niks geweldigs en een tv heb ik niet. Maar 2 uur geleden naar de kringloop geweest, 4.50 p/s. Al jaren geen boxen meer, en nu stonden er 2 oude philipsen, qua uiterlijk perfect. helaas geen typenr erop, maar ze zijn beter als computerboxjes, ik ben er blij mee.

[afbeelding]

en dit icm een Sony STR-DE405 versterker, 5.1 maar alleen stereo in. dus wordt ook alleen stereo gebruikt. opstelling op de foto is niet de vaste, binnenkort een foto met een goede camera maken in volledige werking. niet de B&W's die ik hier zie, maar ik ben er blij mee.
als ze beter klinken als computerboxjes en het is voor jouw goed genoeg. dan kun je er genoeg plezier mee beleven.
dus veel plezier ermee

• lowfi
  • Laatst online: 05-06 22:51
Ik wil af van mijn b&w 705's. 400 p/s is dat redelijk? Of mag ik dat hier niet vragen? :P

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06 08:58

mvz

muziek verslaafde

rijtje awesomeness

speakahbawks

bandtweeter tot 80Khz, dus als we straks alien/human hybrids worden hebben we er mischien nog iets aan

inimini

surround left zonder front

:)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Welke surroundspeaker is dat?

PSN: Shiver23

• Motaro
  • Laatst online: 09-06 18:04

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

K0L3N schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:25:
[...]

Ik zou wel de centre speakers onder de tv proberen te plaatsen, nu zit deze veel hoger dan de rest van de speakers.
er onder zal niet luken dan zal net te laag zitten ivm bed maar kan speaker nog iets lager zetten zal denk weekend doen

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• thon
  • Laatst online: 08-06 16:55
@ mvz

ziet er mooi uit maar beetje donkere foto's

Anoniem: 344064

is je Jamo black (piano zwart) of black ash (grijs zwart)???
[afbeelding]

[afbeelding]

Foto's zijn klikbaar

Wat je ziet,
Onkyo 608
Jamo 606 HCS5
Philips 40pfl7605

• Mexel
  • Laatst online: 22-05 19:19

Mexel

&#8595; volgende bericht hieronder &#8595;

gallery: Mexel
Woonkamer spul.

LG 32LD320
Nintendo Wii Sports Pack Wit
LG HT304SU
Salora DPF713 digitale fotolijst
Devolo dlan 200 AVplus Starter Kit

Simpel TV en audio meuk.

↓ volgende bericht hieronder ↓

• mvz

mvz

muziek verslaafde

phase two ;)

• rg-mohwa

rg-mohwa

Phoe Hé

Anoniem: 344064 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:56:
is je Jamo black (piano zwart) of black ash (grijs zwart)???

[...]
ik heb ze besteld onder de naam black ash. de kast zelf is zwart en in het midden (voorkant) is hoogglans zwart (piano ?)

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Tuurlijk, wist ik ook wel. Zag niet dat de post van jou was.

PSN: Shiver23

• mvz

mvz

muziek verslaafde

ach, met dit mooie weer wordt de boel toch niet gebruikt :P

• K0L3N
Ik had besloten om mijn kamer eens te posten als mijn nieuwe bed geariveerd was (m-line slow motion 3, heerlijk :9~

Je ziet mijn pc, een Zero DAC/Headamp, een Cambridge Audio 640Av2 (aangesloten op de Zero), een paar Vifa Premium 11 speakers (zelf in elkaar gezet *O* ), Dell P991 scherm voor gamen, Xbox 360, Benq 2220HD aan een ergotron lx (hiermee kan ik lekker films kijken en gamen met de xbox vanuit mijn bed) en de Sennheiser HD595 die ik gebruik als het laat is of als ik een film aan het kijken ben.

Niet echt een standaard HT, maar ik kijk hier veel films en ik luister hier veel muziek, dus het is wel mijn HT >:)

moet alleen nog een mini toetsenbordje bestellen (met touchpad), denk dat ik zo'n rii neem, maar ik weet niet of dat kwalitatief ook een mooi dingetje is?

[Voor 13% gewijzigd door K0L3N op 17-06-2010 22:51]

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-12-2022
Fijn hé zo'n verstelbaar bed :p .

• kauko12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-05 01:26

kauko12

No risk, No fun

Wat is dat voor een geniaal bed (ben steeds naar zo iets opzoek :p)

• K0L3N
pro actief teilteller lattenbodem, met een of andere potenset, zodat je geen bed meer nodig hebt, + een set matrasbeugels zodat je matras er niet afschuift als je hem omhoog zet.

Maar als je al een bed hebt heb je genoeg aan alleen de lattenbodem.
Geniaal :P, hiervoor had ik een handmatig verstelbare lattenbodem, maar die ging niet ver genoeg omhoog om comfortabel te kunnen zitten, deze wel. :D

[Voor 53% gewijzigd door K0L3N op 17-06-2010 23:04]

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-12-2022
Ik heb een volledig elektrisch verstelbare twijfelaar, zelfs in hoogte :p. Soms is een handicap helemaal niet zo erg ;).

Die zwarte plankjes op je bureau zijn ook wel handig, heb je die ergens gekocht of zelf gemaakt?

• K0L3N
zelf gemaakt, ik moest mijn versterker ergens kwijt, dus heb ik dit in elkaar gelijmd van een paar op maat gezaagde plankjes. De tweeters en de bovenrand van het scherm zitten op oor/ooghoogte, en de speakers zijn ontkoppeld dmv dempers.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op!

Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
Zie ook de Topic Start bij "Wat hebben we liever niet" voor de reden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee