Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 39 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 433.212 views

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:30

loewie1984

music addict! pizza monster!!

1000 *O*

discogs

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
1001? O-)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:46
Pino112 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 23:56:
[...]

Faay is ook goed spul hoor _/-\o_
Ziet er mooi uit daar, heb je zeker een schitterend uitzicht? :9~
Voor zolang het duurt.

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-04 23:00
6pack15 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:44:
[...]

Al aan gedacht, er ligt beneden ook al eentje :P. Maar ik vind het echt waar helemaal niks om een of andere reden.
Same here! Ik kocht er een met de gedachte: mooi nu kunnen alle a/b's opgeborgen worden.. maar het tegendeel was waar, nu wordt de harmony in de slaapkamer gebruikt omdat ik de a/b van die tv kwijt ben. :X

*edit

Trouwens, hoever zitten de meeste hier van hun tv af?? ik heb nu voor et WK ff de banken wat anders gezet (dichter bij de tv) rond de 2,2m ofzo

.. en dat kijkt wel super en zeker met blu ray's (Full HD).. beter dan eerst.. toen stonden de banken minimaal 5 meter er vanaf, ben nu eigenlijk op zoek naar een laag salon tafeltje dus de zoektocht gaat voort.

btw je ziet een

Panasonic 42'' full hd ding (TX-P42S10E)
JBL 5.1 nog wat set
H/K AVR-145
Samsung Blu-Ray BD-P1580

ps3 & 360 verhuizen binnenkort ook naar de huiskamer maar ik ben nog aan het dubben wat te doen: wil eigenlijk 2 zuilen neerzetten.. en een projectiescherm/beamer, maar goed.. het komt.. het komt.

[Voor 49% gewijzigd door iNFiNiTY- op 25-06-2010 23:39]

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ik zit er zo'n 2 meter vanaf. Ook vrijwel dezelfde tv, heb zelf de S20 en moet zeggen dat de afstand mij prima bevalt.

Anoniem: 297772

iNFiNiTY- schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 22:31:
[...]

Same here! Ik kocht er een met de gedachte: mooi nu kunnen alle a/b's opgeborgen worden.. maar het tegendeel was waar, nu wordt de harmony in de slaapkamer gebruikt omdat ik de a/b van die tv kwijt ben. :X

*edit

Trouwens, hoever zitten de meeste hier van hun tv af?? ik heb nu voor et WK ff de banken wat anders gezet (dichter bij de tv) rond de 1,8m ofzo

[afbeelding]

.. en dat kijkt wel super en zeker met blu ray's (Full HD).. beter dan eerst.. toen stonden de banken minimaal 5 meter er vanaf, ben nu eigenlijk op zoek naar een laag salon tafeltje dus de zoektocht gaat voort.

btw je ziet een

Panasonic 42'' full hd ding (TX-P42S10E)
JBL 5.1 nog wat set
H/K AVR-145
Samsung Blu-Ray BD-P1580

ps3 & 360 verhuizen binnenkort ook naar de huiskamer maar ik ben nog aan het dubben wat te doen: wil eigenlijk 2 zuilen neerzetten.. en een projectiescherm/beamer, maar goed.. het komt.. het komt.
ziet er toch wel een stuk verder uit dan 1.8 meter hoor? ziet er eerder een 2.5m uit niet? of vanwaar meet je?

ik zit er op 4m40 vanaf, op een 46" is ok naar mn mening. mocht 50' hoeft niet.

• iNFiNiTY-
Anoniem: 297772 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 23:18:
[...]

ziet er toch wel een stuk verder uit dan 1.8 meter hoor? ziet er eerder een 2.5m uit niet? of vanwaar meet je?

ik zit er op 4m40 vanaf, op een 46" is ok naar mn mening. mocht 50' hoeft niet.
Ja ik had gemeten met veel jupiler in het lijf, et is 2,2 ofzo (muur/bank) maar iig dat bevalt beter qua kijken dan vanaf 5 meter (imo) :9

iNFiNiTY- schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 23:36:
[...]

Ja ik had gemeten met veel jupiler in het lijf, et is 2,2 ofzo (muur/bank) maar iig dat bevalt beter qua kijken dan vanaf 5 meter (imo) :9
Yep wat wel is, je mag nog de beste tv hebben van het moment, als je heel dicht zit zie je wel altijd de kleine foutjes, en erger me eraan :p iets verder is ontspannender kijken voor me lol

• iNFiNiTY-
Anoniem: 297772 schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 00:39:
[...]

Yep wat wel is, je mag nog de beste tv hebben van het moment, als je heel dicht zit zie je wel altijd de kleine foutjes, en erger me eraan :p iets verder is ontspannender kijken voor me lol
Ik vind het van de afstand van nu echt scherper dan toen ik verder weg zat (als ik full hd kijk), maar ieder zn smaak toch :) binnekort ff wat updates posten als de zuilen er zijn! en et nieuwe salontafeltje. O+

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:51

spaceboy

Op grote hoogte

Precies, die kijk-afstand is echt ieders smaak. Ik heb een tic dat ik alles GROOT wil zien. Als ik naar de bios ga wil ik ook op rij 3 of 4 zitten. Als je achterin gaat zitten kun je net zo goed een divx downloaden en op een 37cm CRT-schermpje gaan kijken toch? Ik wil pijn in m'n nek als ik film kijk! :P

Situatie bij mij nu:

TV is 52" en kijk-afstand is een metertje of 2. Maximaal.

Moet wel zeggen dat UPC digitale tv met HD (of gewoon een 1080p mkv'tje) hier wel noodzakelijk bleek...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• iNFiNiTY-
spaceboy schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 10:02:
Precies, die kijk-afstand is echt ieders smaak. Ik heb een tic dat ik alles GROOT wil zien. Als ik naar de bios ga wil ik ook op rij 3 of 4 zitten. Als je achterin gaat zitten kun je net zo goed een divx downloaden en op een 37cm CRT-schermpje gaan kijken toch? Ik wil pijn in m'n nek als ik film kijk! :P

Situatie bij mij nu:
[afbeelding]

Moet wel zeggen dat UPC digitale tv met HD (of gewoon een 1080p mkv'tje) hier wel noodzakelijk bleek...
kijk.. dat kijkt lekker! :9

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Van 2m zie je geen pixelfouten op een 50". In elk geval niet op mijn plasma. Ik zit overigens op 3,5m met een 46". Had groter/dichterbij gemogen, maar dit ziet er nog redelijk gedomesticeerd uit :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

JvS schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 10:27:
Van 2m zie je geen pixelfouten op een 50". In elk geval niet op mijn plasma. Ik zit overigens op 3,5m met een 46". Had groter/dichterbij gemogen, maar dit ziet er nog redelijk gedomesticeerd uit :P.
Op 2m zie je toch soms wat haperingen door 24p of gewoon door een te trage refreshrate? maarja kan zijn dat ik daar teveel op let, en zoals eerder gezegd, ieder zijn smaak! :)

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:53
ja ! , en het liefst nog grooter :) kom maar op met standaard 72 82" lcd tv's
kan mij niet groot genoeg worden

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:27
Anoniem: 297772 schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 10:32:
Op 2m zie je toch soms wat haperingen door 24p of gewoon door een te trage refreshrate? maarja kan zijn dat ik daar teveel op let, en zoals eerder gezegd, ieder zijn smaak! :)
Als je op 4 meter afstand zit wordt het niet opeens 48p hè. Dat irritante gehakkel blijf je gewoon houden ;)

Nickname does not reflect reality

• JvS
  • Nu online
Brad Pitt schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 10:42:
[...]

Als je op 4 meter afstand zit wordt het niet opeens 48p hè. Dat irritante gehakkel blijf je gewoon houden ;)
Dat is waar, maar het klopt wel. Als je op een heel klein schermpje 24p kijkt, valt het gehakkel minder op, simpelweg omdat je maar een klein beeldje ziet. In de bioscoop vind ik 'pans' veel storender dan op mijn TV thuis (met hetzelfde 24p beeld).

Maarja, het gehakkel blijft hetzelfde, alleen zie je er minder van. Als je je TV uitzet heb je er zelfs helemaal geen last meer van! :P Ik kijk dus liever groot en vind die 24p artifacten (hoe vaak heb je daar nu echt last van (tenzij je tv matige judder maakt)) wel goed te doen :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• iNFiNiTY-
Ik heb geen last van haperingen.

• Barry
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
iNFiNiTY- schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 11:39:
Ik heb geen last van haperingen.
Ik ook niet. Nooit gezien. Ik heb ook de Pana S10.
Daarvoor had ik LCD (Philips / Sony) en daar zag ik het wel.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• iNFiNiTY-
waar ik wel last van heb, is nu opeens.. met Leon (blu ray) zijn spikkeltjes in het beeld :s

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

iNFiNiTY- schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 23:11:
waar ik wel last van heb, is nu opeens.. met Leon (blu ray) zijn spikkeltjes in het beeld :s
720p spikkeltjes? Of echte ruis?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 18:55

Sandyman538

SandstorM [148839]

Andere HDMI kabel geprobeerd?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 17:48
iNFiNiTY- schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 22:31:
[...]

Trouwens, hoever zitten de meeste hier van hun tv af?? ik heb nu voor et WK ff de banken wat anders gezet (dichter bij de tv) rond de 2,2m ofzo
Tussen mijn ogen en het paneel van mijn 50" tv zit 270cm, voor 720p vind ik dat perfect (schuif de bank soms nog ietsje naar voren). Er verder vanaf zitten vind ik zonde; dan heb je een grote tv maar heb je nog steeds klein beeld 8)7

Voor SD materiaal is het te dichtbij maar ik kijk slechts sporadisch een SD tv-uitzending of een DVD. HD tv-uitzendingen gaan ook uitstekend met die 270cm kijkafstand.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iBurger
  • Laatst online: 17-01 18:25
Heb een ander probleem: zit 2.5 meter van een 26 inch. Pak nu steeds vaker m'n laptop omdat het beeld relatief lekkerder kijkt... Hoeveel inch scherm adviseren jullie mij op 2.5 meter?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
iBurger schreef op zondag 27 juni 2010 @ 12:15:
Heb een ander probleem: zit 2.5 meter van een 26 inch. Pak nu steeds vaker m'n laptop omdat het beeld relatief lekkerder kijkt... Hoeveel inch scherm adviseren jullie mij op 2.5 meter?
Hoe groter hoe beter :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik? Minimaal 52" dus. :-)
Maar als je volgens "de regeltjes" gaat kijken kom jij waarschijnlijk op 37" of misschien maximaal 40". Tja. IK spaar geen postzegels, dus ga ik ook niet naar een postzegel kijken... ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 18:55

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ga eens naar een mediamarkt en zelf voor verschillende tv's staan op zo'n afstand. Hier zoiets vragen is tamelijk onzinnig (als je de afgelopen reactie's bekijkt), aangezien het heel persoonlijk is, succes.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BurkaN
  • Laatst online: 07-05 14:51
*O* Foto's? *O*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iNFiNiTY-
spaceboy schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 23:57:
[...]

720p spikkeltjes? Of echte ruis?
hij draait op 1080p en er zit een soort van ruis? of spikkeltjes in de film.. beetje korrelig ofzo weet niet hoe het genoemd wordt.. merk het ook in the dark knight en die is zogenaamd opgenomen in imax hd digitaal huppeldepup. :o
Sandyman538 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 07:50:
[...]

Andere HDMI kabel geprobeerd?
Blijft hetzelfde..

[Voor 18% gewijzigd door iNFiNiTY- op 27-06-2010 13:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iBurger
  • Laatst online: 17-01 18:25
Dank voor het advies. Nu ik nog geen vaste vriendin heb, lijkt het me het beste om zo snel mogelijk een zo groot mogelijk scherm erin te knallen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
spaceboy schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 10:02:

Situatie bij mij nu:
[afbeelding]

Leuk hoekje :) Waar komen die stoel en bank vandaan?
* The Eagle zoekt ook nog dergelijke stoel + bank, ws. zelfde kleur :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Je bedoelt denk ik ruis. Die is bij heel veel films aanwezig. Dat zit in de bron.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0Henk 'm!

• homecinema4all
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-03 18:03
Het is weer eventjes geleden, dus wil ik mijn setup even tonen.

Van boven naar onder in het rek zie je:

Silverstone HTPC case welke in gebruik is als NAS storage SST-LC13B ( voorzieniing voor 4xHDD , voorlopig 1 x 1,5 Tb Seagate schijf )

Pioneer DV-LX50 DVD alles speler

Pioneer BDP-51FD Bluray speler

Pioneer VSX-LX70 7.1 receiver

Silverstone CW02 Crown series HTPC ( Q6600 - 4 Gb - 320 Gb + 2 x 750 Gb HDD - HD5550 - Promise SATA300TX4 )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

The Eagle schreef op zondag 27 juni 2010 @ 13:42:
[...]

Leuk hoekje :) Waar komen die stoel en bank vandaan?
* The Eagle zoekt ook nog dergelijke stoel + bank, ws. zelfde kleur :)
Thanks. Bank komt bij Woonze XL (zit volgens mij bij Trendhopper in ofzo) vandaan. De stoel is al wat ouder, bij De Groot Wonen (Apeldoorn). Maar ik moet zeggen dat ik die stoel shit vind zitten. Daarom zit mijn bezoek er altijd... ;)

Die couch is wel maximaal comfortabel trouwens, aanradertje!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:13

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
homecinema4all schreef op zondag 27 juni 2010 @ 14:59:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Daar moet je van houden denk ik. Ik vind het persoonlijk niks, zo'n enorme toren (en 2 huge PC kasten) bij je TV.

Ik heb het zelf liever allemaal compact weggewerkt.

Waarom zet je die 2 PC kasten niet ergens anders neer, en zet je bij je TV een klein ITX PCtje ? Dan stream je al je media daar naar toe via netwerk.

[Voor 23% gewijzigd door ThinkPad op 27-06-2010 15:36]

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Van boven naar onder in het rek zie je:

Silverstone HTPC case welke in gebruik is als NAS storage SST-LC13B ( voorzieniing voor 4xHDD , voorlopig 1 x 1,5 Tb Seagate schijf )

Pioneer DV-LX50 DVD alles speler

Pioneer BDP-51FD Bluray speler

Pioneer VSX-LX70 7.1 receiver

Silverstone CW02 Crown series HTPC ( Q6600 - 4 Gb - 320 Gb + 2 x 750 Gb HDD - HD5550 - Promise SATA300TX4 )

...
Ziet er mooi uit man. Maakt dat geen herrie, die twee HTPC-kasten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• homecinema4all
spaceboy schreef op zondag 27 juni 2010 @ 15:35:
[...]

Ziet er mooi uit man. Maakt dat geen herrie, die twee HTPC-kasten?
De NAS case bevat alleen de HDD, dus daar komt geen geluid vanaf.
De HTPC is zeer stil, ik hoor nog eerder de ventilators van de Plasma ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• homecinema4all
ThinkPadd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 15:35:
[...]

Daar moet je van houden denk ik. Ik vind het persoonlijk niks, zo'n enorme toren (en 2 huge PC kasten) bij je TV.

Ik heb het zelf liever allemaal compact weggewerkt.

Waarom zet je die 2 PC kasten niet ergens anders neer, en zet je bij je TV een klein ITX PCtje ? Dan stream je al je media daar naar toe via netwerk.
De HTPC is mijn alles PC, dus ik werk gewoon op internet via mijn Plasma.
Ik heb verder geen andere PC in gebruik.

En verder, ieder zijn smaak en keuzes he. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iNFiNiTY-
Shiver23 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 14:42:
[...]

Je bedoelt denk ik ruis. Die is bij heel veel films aanwezig. Dat zit in de bron.
yup alleen heb ik het dus ook met the dark knight, daar zou het toch niet mogen zijn ''grain''

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 159816
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
iNFiNiTY- schreef op zondag 27 juni 2010 @ 16:19:
[...]

yup alleen heb ik het dus ook met the dark knight, daar zou het toch niet mogen zijn ''grain''
Waarom zou het daar niet zo mogen zijn? Ruis is gewoon een eigenschap van film (zelfs digitaal).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iNFiNiTY-
kan wel wezen, maar ik vind er geen ruk aan :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 27-05 14:36
Anoniem: 159816 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 18:06:
[...]

Waarom zou het daar niet zo mogen zijn? Ruis is gewoon een eigenschap van film (zelfs digitaal).
Er zijn toch volledig digitale cameras zonder film. Dan heb je geen grain. Grain wordt dan toegevoegd om een wat authentieker beeld te geven. 300 (overdreven) en tal van andere films hebben dit :)

afaik dan :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iNFiNiTY-
lowfi schreef op zondag 27 juni 2010 @ 18:25:
[...]

Er zijn toch volledig digitale cameras zonder film. Dan heb je geen grain. Grain wordt dan toegevoegd om een wat authentieker beeld te geven. 300 (overdreven) en tal van andere films hebben dit :)

ja bij 300 is het erg overdreven.. maar ik las dat het bij resevoir dogs niet was, en die heb ik ook.. maar daar zie ik het nog steeds.. wel in mindere mate.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 159816
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
lowfi schreef op zondag 27 juni 2010 @ 18:25:
[...]

Ook die camera's hebben grain. Niet zoveel als 35mm film, maar er is nog steeds grain. En natuurlijk voegen bepaalde regisseurs extra grain toe, maar grain is gewoon inherent aan film (zij het digitaal, zij het analoog).\

Altijd dat gezeur met betrekking tot grain. Zet aub DNR zo hoog mogelijk en plamuur al het detail weg uit je films.

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 27-06-2010 18:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 170013

Twee korte filmpjes gemaakt wat wel een leuke indruk geeft van de ruimte/apparatuur;

1. YouTube: Home theater set-up - Pioneer, Sonus Faber, SVS

2. YouTube: Home theater set-up - Pioneer, Sonus Faber, SVS

De volgende upgrade is alweer gepland, de SVS pb13 Ultra voor de PB plus 20-39 :)

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 170013 op 27-06-2010 22:04]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iNFiNiTY-
kijk dat klinkt nog es leuk vanaf een youtube filmpje, 9 van de 10x als ik zon filmpje kijk van ''check mn speakers'' klinkt et zo slecht :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bierdopje120
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-01 08:36
iBurger schreef op zondag 27 juni 2010 @ 13:02:
Dank voor het advies. Nu ik nog geen vaste vriendin heb, lijkt het me het beste om zo snel mogelijk een zo groot mogelijk scherm erin te knallen.
Haha, dat is echt zo! Zo snel mogelijk de grootst mogelijke TV, Beamer en speakers in je huis knallen! Geniet van de leven zonder regels, maar geniet met maten. :)

Anoniem: 185891

Doe wat ik gedaan heb; een 100 inch scherm op 2,5 meter met een leuke beamer. Je weet niet wat je meemaakt. :)

Flexirack!
Leuk rek heb jij, zelfbouw? :) Die draadeindes he, daar betaal je bij de bouwmarkt gauw 20 euro per stuk voor... Ik wou dat dat goedkoper kon, dan zou ik ook zo'n rek bouwen. :)

[Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 185891 op 28-06-2010 08:44]

• homecinema4all
Anoniem: 185891 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 08:35:
[...]

Doe wat ik gedaan heb; een 100 inch scherm op 2,5 meter met een leuke beamer. Je weet niet wat je meemaakt. :)

[...]

Leuk rek heb jij, zelfbouw? :) Die draadeindes he, daar betaal je bij de bouwmarkt gauw 20 euro per stuk voor... Ik wou dat dat goedkoper kon, dan zou ik ook zo'n rek bouwen. :)
Was inderdaad zelfbouw.
Maar is gebouwd door iemand anders en ik heb het rack van hem overgekocht voor 100 euro.

Anoniem: 185891

homecinema4all schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:34:
[...]

Was inderdaad zelfbouw.
Maar is gebouwd door iemand anders en ik heb het rack van hem overgekocht voor 100 euro.
Ik ook, maar dan voor 60. ;) Maar ik zou er nog een willen. Dus ging ik eens kijken wat het bouwen zou gaan kosten... :X

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-05 13:05

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Gisteren dan eindelijk de nieuwe speeltjes binnen gekregen. Kwam er achter dat mijn Audio Innovations 500 mijn 803D toch niet zo leuk vonden en het qua vermogen niet trokken. Na lang speuren en nadenken gekozen voor Pass labs. X350.5 en de Pass labs. XP-20 O+ . Gisteren aangesloten en zal snel eens even foto's maken en ze posten. Ik kan jullie in ieder geval wel zeggen dat ik achterover sloeg toen het speelde, en ook toen ik de eindbak aan het tillen was :D

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-05 13:48
Anoniem: 185891 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 12:16:
[...]

Ik ook, maar dan voor 60. ;) Maar ik zou er nog een willen. Dus ging ik eens kijken wat het bouwen zou gaan kosten... :X
Ik heb ook zo iets gebouwd destijds, ik heb bij een grote ijzerwaren handel, voor bedrijven, voor 3 euro per meter M16 draadeind gekocht. Was in totaal 20 euro kwijt voor mijn ijzerwaren.

• loewie1984
  • Laatst online: 21:30

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Misschien tijd voor deeltje 40!?

discogs

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-05 10:15
Kan iemand me vertellen wie dat ookalweer was die een soort voorzetwandje met schanieren aan de muur had bevestigd? Ik kan z'n post niet meer terug vinden, maar ik zou graag wat foto's zien.

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-05 20:55
endness schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:08:
Kan iemand me vertellen wie dat ookalweer was die een soort voorzetwandje met schanieren aan de muur had bevestigd? Ik kan z'n post niet meer terug vinden, maar ik zou graag wat foto's zien.
Deze ? EvolutionX in "Post hier foto's en specs van je home ci..."

• endness
Held!

Die bedoelde ik ja, bedankt!

• iNFiNiTY-
eergisteren eventjes een alu kabelgoot besteld en nieuwe optische kabels, ben benieuwd of ze vandaag es binnenkomen! (kabeltje.com)

• endness
Waarschijnlijk wel, goede ervaringen mee!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 23:25
KingTenteehje schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 08:55:
Gisteren dan eindelijk de nieuwe speeltjes binnen gekregen. Kwam er achter dat mijn Audio Innovations 500 mijn 803D toch niet zo leuk vonden en het qua vermogen niet trokken. Na lang speuren en nadenken gekozen voor Pass labs. X350.5 en de Pass labs. XP-20 O+ . Gisteren aangesloten en zal snel eens even foto's maken en ze posten. Ik kan jullie in ieder geval wel zeggen dat ik achterover sloeg toen het speelde, en ook toen ik de eindbak aan het tillen was :D
Wat weegt die X350.5? 75kg?
Wat een bakbeest :>

Ik lees net dat ie idle 600W verstookt! Ik hoop voor je dat je airco hebt :P

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-05 22:21
er was hier toch iets. ik snap het niet.. iets met waardeloos zonder tekst of zo... maar dat kan het niet geweest zijn. tekst zat, maar toch heb ik zon gevoel dat er iets mist :p

• FeaR
  • Nu online

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op!

Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
Zie ook de Topic Start bij "Wat hebben we liever niet" voor de reden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee