Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-06 12:38
Mede-auteur:
  • ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:44

ThinkPad

2 personen hebben de TV inmiddels in bezit, zie: itarix en Roet66 , En voor de rest is er zeer goed nieuws, want Neckermann gaat de TV alsnog leveren!! *O* (zie Megamind in "Neckermann verhoogt prijs LCD tv na best..." )

Hallo,

Toen ik tv aan het kijken was kwam er een reclame voorbij van neckermann.
Ik ben toen gaan kijken op de neckermann site en kwam een erg leuke aanbieding tegen (denk ik).

Omdat ik niet zeker ben en erg weinig specs (geen) kan vinden op tweakers pricewatch wil ik jullie vragen om er eens naar te kijken.

http://www.neck.nl/produk...welt=Beeld+%26amp;+geluid

Er staat een verdacht hoog kortingspercentage. Maar het zou wel zeer leuk zijn om een leuke full hd tv te scoren voor die prijs.

Ik kwam na een tijdje zoeken de volgende specificatie's tegen:
http://www.elcheapo.nl/lc...techwood/mb35/specs.rhtml

Helaas staat daar dat het een 50hz tv is. Ik meen gelezen te hebben hoe hoger hoe beter, maar maakt het echt een verschil? Of ik dit alleen voor de echte tv fans?

Misschien iemand anders nog een tv gezien die leuk is?
Met leuk bedoel ik:
- >32 inch
- Pc koppelen
- Mogelijkheid om een hifi set toe te voegen
- Misschien internet mogelijkheid?

Alvast bedankt,

Mark

Wie hebben de TV besteld:Betaald via:Geleverd gekregen:
DJSmileyAcceptgiroAfbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_true.gif
ElluminatieAcceptgiroAfbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_true.gif
joosthaarmaniDealAfbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_true.gif
phAniDealAfbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_true.gif
ozziestroker1iDeal?
itarixiDealAfbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_true.gif
mvdkloosterAcceptgiroAfbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_true.gif
ThinkPadiDealAfbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_true.gif
siszlaiDeal?
MegamindiDealAfbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_true.gif
HoedjeAcceptgiroAfbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_true.gif
Roet66?Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_true.gif
fortfortAcceptgiroAfbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_true.gif
fatyma1AcceptgiroAfbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_true.gif
mannetie?Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_true.gif
MrN?Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_true.gif

Wil je ook in de tabel, of klopt er iets niet, stuur dan even een DM (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/dm.gif)

[ Voor 66% gewijzigd door ThinkPad op 23-06-2010 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:40

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Tja.. Wil je een tv omdat hij groot is of omdat hij een goede beeldkwaliteit heeft? In het laatste geval zou ik hem links laten liggen :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Het groot zijn maakt hem wel aantrekkelijker, maar natuurlijk is beeldkwaliteit ook belangrijk.
Hoe kan ik eigenlijk de beeldkwaliteit inschatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Hij was al eerder gezien: DJSmiley in "[Aanbiedingen] LCD & Plasma TV's - Deel 5"

Ik vraag me af of het wel klopt, dr is wel eens eerder zo'n 'relletje' geweest om een TV, waarbij de prijs ook veel te laag was. Die is uiteindelijk ook nooit bij de klant gekomen.

Maarja er zijn mensen die hem besteld hebben, dus we komen er snel genoeg achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Ik zal dat topic eens gaan lezen, klinkt allemaal erg leuk ja.

Maar is het een beetje een 'fatsoendelijke' tv? Of hoe is het merk? Ik heb nog nooit van dit merk gehoord.
En daarnaast maakt het aantal hz echt een verschil uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:40

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik denk dat je je bij zo'n scherm eerder zorgen moet maken over zaken als backlightbleeding, slecht zwartniveau en een slechte kijkhoek, dan over het aantal hertzen :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Dan weet je dus ook direct hoeveel verstand ik er van heb, haha.
Maar zou je eens willen kijken of het een beetje ok is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 16:09
ThinkPadd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 22:53:
Hij was al eerder gezien: DJSmiley in "[Aanbiedingen] LCD & Plasma TV's - Deel 5"

Ik vraag me af of het wel klopt, dr is wel eens eerder zo'n 'relletje' geweest om een TV, waarbij de prijs ook veel te laag was. Die is uiteindelijk ook nooit bij de klant gekomen.

Maarja er zijn mensen die hem besteld hebben, dus we komen er snel genoeg achter.
Ik heb 'm idd vrijdagavond al besteld.

Die 'rel' was toen om de Otto TV van 99 eur. Dat is een prijs die gewoon TE laag was.

Deze is dat hoogstwaarschijnlijk ook,alleen met een minder extreem prijsverschil dan de Otto situatie. Het ZOU kunnen als Neckermann gewoon een partij heeft opgekocht en dit een dumppartij is om klanten te winnen. Maar dan nog is het enigszins onwaarschijnlijk, te meer om dat een losse beugel 79 eur kost, en de bundelprijs met beugel ineens 640 eur is, en ie op de link vanaf de voorpagina ook voor 599 staat. Alleen onder de losse TV rubriek staat ie als aanbieding.

We zullen zien.. .
Gizz schreef op zondag 30 mei 2010 @ 22:59:
Ik denk dat je je bij zo'n scherm eerder zorgen moet maken over zaken als backlightbleeding, slecht zwartniveau en een slechte kijkhoek, dan over het aantal hertzen :)
Zoveel lcd-paneelfabrikanten zijn er niet. Er zullen uiteraard verschillen zijn, maar die zitten meer in de electronica en foefjes eromheen (hdmi aansluitingen, mogelijkheden zoals netwerk, kwaliteit van de tuners en dat soort meuk). Maar echt slechte panelen.. anno 2010 zal dat wel meevallen. Tenminste, voor die prijsklasse, het blijft een budgetding. Maar als ie idd geleverd wordt voor <400 eur.. dan neem ik dat wel voor lief ;)

[ Voor 24% gewijzigd door DJSmiley op 30-05-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Had je beter bij de Saturn voor 540,- die LG plasma kunnen scoren, durf er 100,- op in te zetten dat die veel en veel beter beeld geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Bedankt voor je reactie. Wanneer verwacht je dat je hem binnen hebt en zou je mij dan wat kunnen laten weten over hoe de kwaliteit is?

Daarnaast woon ik ergens in de middle of nowhere waar geen saturn is.
Wel een mediamarkt is de buurt, maar daar is deze actie niet toch?

[ Voor 34% gewijzigd door Maaark op 30-05-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Het begint bij mij nu eigenlijk ook wel te jeuken >:)

Heb nu een 32" Samsung, maar wil eigenlijk wel wat groters.

En dan is €350 HEEL goedkoop voor een 46" :P
En als hij dan ook nog eens aardig beeld heeft is het helemaal een dikke meevaller :P

DJSmiley, kun je misschien een (klein) reviewtje in elkaar frotten + wat foto's als je hem hebt ontvangen _/-\o_ ?

[ Voor 19% gewijzigd door ThinkPad op 30-05-2010 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Ja daarom.. Size matters.. :P

Het zou wel leuk zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
ThinkPadd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 23:08:
Het begint bij mij nu eigenlijk ook wel te jeuken >:)

Heb nu een 32" Samsung, maar wil eigenlijk wel wat groters.

En dan is €350 HEEL goedkoop voor een 46" :P
En als hij dan ook nog eens aardig beeld heeft is het helemaal een dikke meevaller :P

DJSmiley, kun je misschien een (klein) reviewtje in elkaar frotten + wat foto's als je hem hebt ontvangen _/-\o_ ?
Moet ik 'm uberhaupt eerst krijgen... ga morgen bellen, ff horen hoe laat ze bezorgen, want dat is het volgende probleem. Overdag ben ik niet thuis, en dat ding ergens bij een depot oid (geen idee welke vervoerder ze gebruiken) is ook lastig... 46" = 117 cm, en dan nog eens een gemiddelde doos erbij... dat wordt krap in de auto (3deurs is kut met grote dingen inladen).... dan moet ik ff autotje vd zaak meepakken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DJSmiley op 30-05-2010 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Ok, het is inderdaad allemaal erg groot. Maar als het allemaal klopt lijkt mij dit wel een erg leuke aanbieding!

Iemand die nog kan vertellen of de kwaliteit goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik denk dat de webmaster van neckermann morgen wat tikjes op zijn vingers gaat krijgen :P
Maar ik ga het ook gewoon bestellen. Hoe slecht kan het nou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-05 21:51
Als ik via iDeal betaal ( enige mogelijkheid ) en het is een fout, hoe lang duurt het dan voordat ik me centen terug heb....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Mr.Joker schreef op maandag 31 mei 2010 @ 00:13:
Als ik via iDeal betaal ( enige mogelijkheid ) en het is een fout, hoe lang duurt het dan voordat ik me centen terug heb....?
Zolang als Neckermann erover doet om het geld over te maken?
Ik denk dat je dat beter aan hun zelf kan vragen/op hun website op kan zoeken dan hier.

Met 50Hz zal je zien dat bijvoorbeeld bewegende teksten erg schokkerig gaan.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-06 09:31

jmk

Dit is waarschijnlijk een zetfout op de website, kan haast niet dit. Ik dit zou niet bestellen.

Als er trouwens geleverd wordt voor deze prijs en het betreft een zetfout, dan kan je als consument verplicht worden gesteld bij te betalen/terug te zenden. Daar is al eerder jurisprudentie (en trouwens ook een GoT topic) over geweest.

[ Voor 55% gewijzigd door jmk op 31-05-2010 00:24 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mr.Joker schreef op maandag 31 mei 2010 @ 00:13:
Ik gok 4 tot 6 weken zoals bij de meeste bedrijven ivm hun billing cycles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Liquid schreef op maandag 31 mei 2010 @ 00:22:
[...]

Ik gok 4 tot 6 weken zoals bij de meeste bedrijven ivm hun billing cycles.
Nou wel wat sneller bij Neckermann, tussen de 2 en 10 dagen, meestal 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Dan bel ik ze morgen liever om te vragen of die prijs klopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299488

jmk schreef op maandag 31 mei 2010 @ 00:20:
Dit is waarschijnlijk een zetfout op de website, kan haast niet dit. Ik dit zou niet bestellen.

Als er trouwens geleverd wordt voor deze prijs en het betreft een zetfout, dan kan je als consument verplicht worden gesteld bij te betalen/terug te zenden. Daar is al eerder jurisprudentie (en trouwens ook een GoT topic) over geweest.
ALS de tv wordt bezorgd voor deze prijs, en Neckerman komt achteraf erachter dat dit een "te" lage prijs was, is dit toch hun fout?
Neckermann controleert namelijk alle bestellingen & betalingen voordat ze worden verstuurd. Hierdoor zullen ze ook wel de "te" lage prijs zien gok ik op.

Als het echt zo was, kon een webwinkel bij wijze van een videokaart voor 100 euro verkopen, zodra jij hem binnenhebt verkopen voor 120 euro en jou 20 euro extra laten betalen. Hun verliezen in dit geval neits, jij als consument wel. Echter is in Nederland de consument VEEELl beter beschermd dan winkel(ketens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-06 16:08

JoSchaap

Had a life, got a modem..

bedankt voor de tip!

zetfout of niet, dit is een buitenkansje! en leuk voor t wk! :)
als ik m dan terug moet sturen kan dat na t wk ook wel :+

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ja, ik ben geen jurist, dus ik kan het niet 100% goed uitleggen, maar:

Je mag volgens de wet van de consument verwachten, dat die "te goeder trouw" handelt. Dus niet een laptop kopen voor 5 euro en op die manier profiteren van een geautomatiseerde fout bijvoorbeeld.
In het geval van die laptop van 5 euro heeft een rechter geoordeeld dat de consument de winkel tegemoet moest komen.

-Nu weet ik totaal niet of dit een drukfout is, het lijkt me alleen ZEER raar als dat het niet zou zijn.
-Ook kan ik er niet over oordelen of je het profiteren kan noemen om deze te ontvangen voor deze prijs(ik zeg niet kopen)

Om het zekere voor het onzekere te nemen, bel eerst even morgen na 9.00u om te vragen of het klopt. Wel zo eerlijk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:02
Gewoon besteld met acceptgiro betaling. Zie dan wel of ze hem opsturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Nokia N900 aanbieding, blijkt achteraf niet te kloppen

vergelijkbare case:
Hier werd wel degelijk navraag gedaan. En Nokia gaf nog antwoord ook:

Deze informatie klopt inderdaad maar is enkel van toepassing op de toestellen die via onze online shop worden aangekocht.

En later:

Deze actie is tijdelijk en enkel voor aankoop via de online shop. De inhoud klopt wel degelijk.

Dus tsja, wat moet je dan als tweaker-consument? Als de wiedeweerga bestellen natuurlijk.

Maar een paar dagen later veranderde Nokia ineens van insteek:

Wij zijn net op de hoogte gebracht dat de informatie op die op onze website stond niet correct was. Indien u het verkoopspakket van de N900 toch al zou aangekocht hebben dan kan u erop rekenen dat u het toestel kan terugsturen en u het volledige bedrag teruggestort zal krijgen. Wij willen onze excuses aanbieden voor deze vergissing.

Oftewel, “oeps foutje hier is uw geld terug”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299488

jmk schreef op maandag 31 mei 2010 @ 00:35:
Ja, ik ben geen jurist, dus ik kan het niet 100% goed uitleggen, maar:

Je mag volgens de wet van de consument verwachten, dat die "te goeder trouw" handelt. Dus niet een laptop kopen voor 5 euro en op die manier profiteren van een geautomatiseerde fout bijvoorbeeld.
In het geval van die laptop van 5 euro heeft een rechter geoordeeld dat de consument de winkel tegemoet moest komen.

-Nu weet ik totaal niet of dit een drukfout is, het lijkt me alleen ZEER raar als dat het niet zou zijn.
-Ook kan ik er niet over oordelen of je het profiteren kan noemen om deze te ontvangen voor deze prijs(ik zeg niet kopen)

Om het zekere voor het onzekere te nemen, bel eerst even morgen na 9.00u om te vragen of het klopt. Wel zo eerlijk denk ik.
Was ook zeker niet persoonlijk gericht.
Echter, als wehkamp.nl een laptop van 5000 euro voor 5 euro aanbied. Jij koopt die laptop en betaalt hem netjes, wehkamp controleert het en geeft akkoord om te verzenden.
Wehkamp geeft de laptops zelf af, die hebben intern afdelingen om te communiceren. Wehkamp ziet, hee, het geld is binnen. Opsturen, even een dubbelcheck meneer heeft laptop 1 gekocht voor 5 euro. Akkoord.

In dat geval ziet de verkoper dus wat je koopt en voor hoeveel. Inderdaad zijn druk & zetfouten voorbehouden, echter dienen zij dit zelf te controleren dat kan jij als consument niet. Heb jij de TV binnen en neckermann gaat je vragen een x bedrag te betalen zou ik nee zeggen. Indien nodig juridische stappen en dit aanvechten.

Het is een aanbieding, daar moet je als consument van (kunnen) profiteren. tis eenmaal een aanbieding,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Helaas werkt Ogone nu niet anders had ik 'm ook besteld, misschien dat mensen morgen kunnen informeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Deze TV wordt met de TNT geleverd, komt op zijn vroegst dus dinsdag. Neckermann heeft dus morgen de hele dag om dit uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Elluminatie schreef op maandag 31 mei 2010 @ 00:42:
Gewoon besteld met acceptgiro betaling. Zie dan wel of ze hem opsturen :)
Mij lukt het niet?

Dan zegt hij dat het bedrag te hoog is om met acceptgiro te betalen...

Misschien omdat ik een nieuwe klant ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Mr.Joker schreef op maandag 31 mei 2010 @ 00:55:
[...]

Mij lukt het niet?

Klopt als nieuwe klant kan dat niet.

iDeal werkt trouwens ook niet, want ik blijf maar op dat ogone hangen :( Is het anderen wel gelukt met iDeal?

Oh zie nou dat ING eruit ligt, vandaar, heb ik weer:

Vanwege onderhoud is Mijn ING met gebruikersnaam en wachtwoord op maandag 31 mei van 0.00 tot 6.00 uur niet beschikbaar en kunt u geen iDEAL betalingen verrichten.

:P

[ Voor 22% gewijzigd door Megamind op 31-05-2010 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik ga hem ook bestellen, probeer het via iDeal. En besteld >:) :9 Betaald via iDeal, en kreeg gelijk een orderbevestiging van Neckermann binnen via de mail.

Ze zeggen trouwens bij de pagina voordat je moet betalen (stap 2 Betaling en voordelen )
Voor de gevolgen van zet-, typ- en/of programmeer- of programmafouten kan neckermann.com geen aansprakelijkheid aanvaarden

Oja ik zag dat het bestelnummer nog niet genoemd was, misschien handig voor achteraf: D322538

Wat is trouwens die DVD die ook in onderstaand lijstje staat?
Die heb ik niet in de winkelwagen gedaan namelijk :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XfocO22MTnuk32fr9dOQIszR/thumb.jpg
Laat maar, staat op een pagina daarvoor:
GRATIS: DVD Eredivisiespelers en het WK 2010
"Helden van toen en nu"
+ 4 maanden GRATIS eredivisie live
Indien u artikelen behoudt met een totale waarde van meer dan € 50,- ontvangt u deze DVD en gratis 4 maanden Eredivisie LIVE
Volgens mij krijgen we die TV echt niet _O- :w

[ Voor 95% gewijzigd door ThinkPad op 31-05-2010 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Nou ik heb hem ook besteld! we zullen dinsdag zien want dan is de dag dat hij binnenkomt! als het goed is :z

Ik ga lekker slapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Misschien handig als we in de topicstart even een lijstje maken met wie hem besteld hebben, en wie hem ook daadwerkelijk geleverd hebben gekregen?

Maaark, je mag mij evt. wel als mede-auteur toevoegen, dan wil ik dat lijstje er wel inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-06 12:03
Is dit nou dezelfde?
http://www.neck.nl/produk...%3D152313011#BVRRWidgetID
Het lijk er wel op: http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?sp=TECHWOOD+MB35

[ Voor 17% gewijzigd door Puch-Maxi op 31-05-2010 01:51 ]

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Laatst online: 22-01 23:56
Ik geloof het wel ja. Met voetbalding is de TV goedkoper dan zonder.. beetje gek.

Ik heb er ook 1 besteld. Ik ben benieuwd.
Wat heb ik gedáán, dat ding past nooit in m'n huiskamer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Er is wel extreem weinig info over te vinden zeg, alle resultaten zijn overzichtsites waar de TV het goedkoopste is > Neckermann natuurlijk :P

Ik zag in een topic op een Engels forum, wat over een andere Techwood TV ging, dat het een rebadge van "Vestel" is (en ook iets met "Thomson")

Dit kon ik op beslist.nl nog vinden http://www.beslist.nl/ele...ySlaSe/Techwood_MB35.html
En een screenshot van die pagina:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IeKhhIh96slaPRsZwgvxPcSE/thumb.jpg
Klik voor groter ;)

[ Voor 5% gewijzigd door ThinkPad op 31-05-2010 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

&#8595; volgende bericht hieronder &#8595;

Mr.Joker schreef op maandag 31 mei 2010 @ 00:55:
[...]

Mij lukt het niet?

Omdat je nieuwe klant bent kun je niet met acceptgiro betalen en het bedrag is te hoog.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344829

Ik ben zeer benieuwd hoe Neckermann vandaag gaat reageren op de bestellingen. Als ik het geld had, had ik vandaag ook direct besteld, maar dat geld gaat dit keer richting de vakantie :) Hou ons up-to-date hier over de aflevering van dit toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrBob
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
Hetzelfde typenummer, maar de ene heeft 4x HDMI, USB, JPG en MP3 playback terwijl de andere alleen 2x HDMI heeft.. vreemd gedoe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
mrBob schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:07:
[...]

Hetzelfde typenummer, maar de ene heeft 4x HDMI, USB, JPG en MP3 playback terwijl de andere alleen 2x HDMI heeft.. vreemd gedoe :9
Dat kan wel ongeveer. De ene is van 1128 en die andere van 999,- dus dan scheelt het niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrBob
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
Megamind schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:09:
[...]

Dat kan wel ongeveer. De ene is van 1128 en die andere van 999,- dus dan scheelt het niet zoveel.
Totdat je naar de adviesprijzen kijkt. Dan is de tv met de meeste "functies" (4x HDMI etc.) oorspronkelijk een stuk goedkoper. Maar goed, morgen weten we waarschijnlijk meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:42
En de prijs is weer aangepast. Hij is nu: €618,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driftkikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-05 13:04
Cave_Boy schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:27:
En daar gaat het circus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:15
Cave_Boy schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:27:
nu is het model met meer hdmi,usb ondersteuning weer goedkoper 8)7

ook vanmorgen besteld voor de 349€,nu idd afwachten of er geleverd word....

net gesproken met de helpdesk.
ik krijg namelijk via mijn bestelling niets te zien.
blijkt bij een ideal betaling niet te kunnen.
mevrouw zag echter wel dat de tv en ere divisie live dvd morgen afgeleverd worden.

word vervolgd.....

[ Voor 29% gewijzigd door ozziestroker1 op 31-05-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:09

itarix

404 soul not found

Haha ik had hem ook voor 380,33 besteld.
Toch benieuwd of ik hem morgen krijg.
Bij mij ging de iDeal betaling trouwens wel in een keer goed.

<semi off-topic>
Weet iemand trouwens of ze bij een iDeal betaling ook gelijk je bankrekening nummer hebben?
Bol.com kon iets niet leveren en ze zijden dat ze het terug zouden storten. Maar ik weet niet of ze nou me rekening nummer hebben. 8)7
</semi off-topic>

[ Voor 48% gewijzigd door itarix op 31-05-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
itarix schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:09:
Haha ik had hem ook voor 380,33 besteld.
Toch benieuwd of ik hem morgen krijg.
Bij mij ging de iDeal betaling trouwens wel in een keer goed.

<semi off-topic>
Weet iemand trouwens of ze bij een iDeal betaling ook gelijk je bankrekening nummer hebben?
Bol.com kon iets niet leveren en ze zijden dat ze het terug zouden storten. Maar ik weet niet of ze nou me rekening nummer hebben. 8)7
</semi off-topic>
Me too! zal wel leuk wezen natuurlijk

[ Voor 3% gewijzigd door Aapie op 01-06-2010 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

itarix schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:09:
...
<semi off-topic>
</semi off-topic>
Ja dat hebben ze dan. Bij terugstorting gaat via hetzelfde ideal-betaalkenmerk, en daar zit het banknummer in verwerkt. Je krijgt terugstorting via ideal altijd op hetzelfde banknummer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95513

Prijs is aangepast op de site!!

Edit...ik was te laat...sorry

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 95513 op 31-05-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Ik heb ff een beetje lopen zoeken.. en het lijkt er op dat techwood idd een merk van vestel is

ff zoeken op de site van vestel en deze tv lijkt het er meest op wel in het turks maar goed :D

http://www.vestel.com.tr/...yonlar/46pf7013_46_lcd_tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik heb nog niks gehoord van Neckermann >:)

Volgens een TV reparateur op CircuitsOnline hebben Vestel televisies vaak een LG paneel erin zitten:
http://www.circuitsonline...iew/message/719681#719681

[ Voor 66% gewijzigd door ThinkPad op 31-05-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-06 14:28
Ik heb net even gebeld, maar de order staat nog steeds in behandeling. De telefoniste zei dit
deze week contact met me wordt opgenomen voor een leveringsafspraak. Hij is dus nog steeds
niet gecancelled.

We blijven afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
de site van techwood duitsland ??

http://www.vestel-germany.../doc/Deutsch/21/Home.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

Het is 24uurs levering dus als het goed is nemen ze vandaag contact op en heb je morgen je tv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Bij orderbevestiging staat dat hij morgen komt dus.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

Dat klopt, bij mij staat er dinsdag 1 juni.
Je kan het ook zien dat ze het 1 juni pas opsturen dan wordt het woensdag.(das wel wat lastiger voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik heb al een Track 'n Trace code gekregen!!
Hij staat bij die DVD, helaas staan er nog geen afmetingen en of gewicht bij, dus het kan net zo goed alleen die gratis DVD zijn die je erbij kreeg.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XiA3zcqSw941e5ecnUHkNUDC/thumb.jpg
Klik voor groter formaat

Als ik op dat "TNT Post volgen" linkje klik krijg ik een Track 'n Trace code te zien _/-\o_

Ik blijf iig lekker F5'en op die Track 'n Trace pagina, als het gewicht er zometeen bij staat staat en het pakket weegt meer dan wat een pakketje met een DVD zou wegen, dan heb ik dus echt een dikke meevaller *O*

[ Voor 52% gewijzigd door ThinkPad op 31-05-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

De TNT bezorgt nooit op maandag. Dus dinsdag is de eerste afleverdag van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Hehe lekker spannend weer :D het zou mooi zijn! echter ik verwacht er nog niet te veel van O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Aapie op 31-05-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

Ik heb nu toch maar een neckermann account aangemaakt om de bestelling te kunnen tracken.
Bij mij krijg ik inderdaad ook een track n trace code.
Staat trouwens bij: Zending/ b.g.g. bezorging bij buren
Het lijkt me sterk dat ze een 116cm tv eventjes bij de buren naarbinnen duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
ThinkPadd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:02:
Ik heb al een Track 'n Trace code gekregen!!
Hij staat bij die DVD, helaas staan er nog geen afmetingen en of gewicht bij, dus het kan net zo goed alleen die gratis DVD zijn die je erbij kreeg.

[afbeelding]
Klik voor groter formaat

Als ik op dat "TNT Post volgen" linkje klik krijg ik een Track 'n Trace code te zien _/-\o_

Ik blijf iig lekker F5'en op die Track 'n Trace pagina, als het gewicht er zometeen bij staat staat en het pakket weegt meer dan wat een pakketje met een DVD zou wegen, dan heb ik dus echt een dikke meevaller *O*
Dat gaat nog wel ff duren denk ik! dit is alleen nog maar een vooraanmelding! vanaf 23.00 kan je verwachten dat er meer details komen.. Maar goed, keep us updated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
itarix schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:16:
Ik heb nu toch maar een neckermann account aangemaakt om de bestelling te kunnen tracken.
Buren kunnen toch ook een krabbeltje zetten en de TV in de hal laten staan? Gebeurt mij vaak genoeg hoor met pakketjes, net even niet thuis en dan staat het bij de buren.
Waar zie jij die Track 'n Trace link staan trouwens? Ook bij de DVD? (zoals op m'n screenshot in m'n vorige post?)

Ik heb een auto F5 extension voor Google Chrome geinstalleerd, en heb de TNT pagina even op een apart tabblad op m'n scherm staan, nu kan ik het prima in de gaten houden.

Zodra ik meer weet laat ik het weten :)

En nog even over die vooraanmelding.. Dan zitten we sowieso op de juiste weg lijkt mij? Als het niet zou kloppen dan zou m'n order al wel gecancelled zijn, en had ik ook geen Track 'n Trace code gekregen lijkt mij.

[ Voor 62% gewijzigd door ThinkPad op 31-05-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
itarix schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:16:
Waarom niet? Anders moeten ze dat hele pakket weer mee terug nemen.
Niet alles is gericht op de consument maar ook op bezorgingsgemak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

Track N trace staat bij mij ook gewoon bij de DVD.
Hmmm mijn Nexpunten zijn alleen niet meegenomen naar mijn account... Als ik de tv binnen heb toch eens bellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150104

-

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 150104 op 13-02-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Anoniem: 150104 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:20:
De prijs is iig weer omhoog gegaan?
Jups! maar dat was vanmorgen al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Het ziet er veel belovend uit voor degene die hebben besteld. Voel mij nu stom dat ik niks besteld heb.

ThinkPad, ik maak je eventjes mede auteur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Maaark schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:04:
Het ziet er veel belovend uit voor degene die hebben besteld. Voel mij nu stom dat ik niks besteld heb.

ThinkPad, ik maak je eventjes mede auteur :)
Misschien een idee om iedereen die besteld heeft daarvan een status lijstje van te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Dat wou ThinkPad volgens mij doen, vandaar dat ik hem mede auteur maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Laatst online: 22-01 23:56
status R_phAn:

1) Gisternacht rond half twee besteld
2) Meteen betaald via iDeal; ik had wel 'betalen over 3 maanden' aangevinkt maar dat doet schijnbaar niks (het hele bedrag is afgeschreven van mijn rekening).
3) automatische orderbevestiging op de mail, met leverdatum indicatie op 1 juni.
4) and now we wait.... :p Mijn vriendin bereidt zich vast voor op de eerste tafelvoetbalnederlaag.

[ Voor 10% gewijzigd door phAn op 31-05-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Tabel toegevoegd, volgens mij klopt het zo.

Mocht het niet kloppen laat het dan even weten (via DM (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/dm.gif) is het handigste denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
ThinkPadd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:29:
Tabel toegevoegd, volgens mij klopt het zo.

Mocht het niet kloppen laat het dan even weten (via DM ([afbeelding]) is het handigste denk ik.
Goed bezig! and now we wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

Het is nu 17:00 geweest en er is nog geen contact met mij opgenomen betreft de levering.
Misschien toch morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
-knip-

4) and now we wait.... :p Mijn vriendin bereidt zich vast voor op de eerste tafelvoetbalnederlaag.
oke dan even een andere vraag:

wie heeft daadwerkelijk de optie gezien dat je een tafelvoetbal voor 20€(oke 19.99€) kon bijbestellen?

of zat die gewoon bij de prijs in?(en heet het artikel daarom lcdtv comb)

en net als ^^ zit er hier ook iemand op de bank zich voor te bereiden op een lesje tafelvoetbal >:)

[ Voor 12% gewijzigd door ozziestroker1 op 31-05-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik heb niks gezien van dat tafelvoetbalspel tijdens het bestellen. Zal wel bij de prijs inzitten dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Boeie of dat voetbalding erbij zit ;)

Vandaag gebeld, ik kon (kan) online niet mn bestelling volgen, die site vind om een of andere reden dat mn gegevens niet overeen komen. Stond nog wel een oud 06nr van mij in hun systeem, die heb ik geupdated. Op de vraag wanneer ie geleverd werd: 'Morgen meneer, ze bellen u voor een exacte tijd'..

hoopvol tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361405

Dat tafelvoetbal is waarschijnlijk met het prijs meegerekend.
Je hebt 2 versies voor die tv eentje zonder tafelvoetbal 599-,
en dan die ene met tafelvoetbal 618,99 +/- 20 verschil
ze hebben ook nog geen contact met mij opgenomen
status word geleverd dinsdag 1 juni
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

Ooh als ik DJSmiley goed begrijp bellen ze op dezelfde dag als dat ze leveren.
Ben er trouwens achter dat je de Nex punten pas naar 14dagen krijgt. Als je hem niet meer terug kan sturen.
Kan ik er ook nog een 16delig bestekset uitslepen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
itarix schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:58:
Ooh als ik DJSmiley goed begrijp bellen ze op dezelfde dag als dat ze leveren.
Ben er trouwens achter dat je de Nex punten pas naar 14dagen krijgt. Als je hem niet meer terug kan sturen.
Kan ik er ook nog een 16delig bestekset uitslepen. :P
Als jullie goed kijken op de order bevestiging dan zien jullie staan dat de dvd met de TNT verzonden wordt en de TV met vrachtvervoer verzonden wordt waar je morgen om 8 uur of een smsje overkrijgt of over gebeld wordt!

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4039/4656063267_40ef2a210b.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Aapie op 31-05-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Wordt geleverd op {deliveryDate} :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-06 14:28
Ik heb betaald via acceptgiro en 3 maanden. Ik heb vanmiddag nog eens gebeld, met de melding
dat ik deze week schriftelijk antwoord krijg m.b.t. mijn bestelling. Ze kon niet zeggen wat erin
staat, maar zei dat, dat komt omdat ik een nieuwe klant ben.

Ik kon mijn status ook niet zien van mijn bestelling.

Begin nu toch te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
mvdklooster schreef op maandag 31 mei 2010 @ 18:11:
Ik heb betaald via acceptgiro en 3 maanden. Ik heb vanmiddag nog eens gebeld, met de melding
dat ik deze week schriftelijk antwoord krijg m.b.t. mijn bestelling. Ze kon niet zeggen wat erin
staat, maar zei dat, dat komt omdat ik een nieuwe klant ben.

Ik kon mijn status ook niet zien van mijn bestelling.

Begin nu toch te twijfelen.
Klopt omdat je zulke bedragen niet zomaar via acceptgiro kan betalen.. (als nieuwe klant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Ziet er naar uit dat het dus toch geleverd gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik heb het een keer meegemaakt met Neckermann dat ik goedkoop een telefoontoestel kon kopen (HTC TyTN 2 volgens mij). Deze prijs was achteraf gezien ook te laag.

Ik had direct met iDEAL betaald zodat zij eigenlijk moesten leveren (het prijsverschil was niet zo groot dat je kon spreken van een vergissing).

Alleen wat deed Neckermann: gewoon niet leveren. Steeds de afleveringsdatum uitstellen terwijl het toestel toen al overal in Nederland te koop was. Op een gegeven moment heb ik de order dan ook maar geannuleerd.

Het zou me dus niks verbazen als ze het nu op dezelfde manier oplossen. Afleveringsdatum steeds uitstellen (tot na het WK) zodat mensen hem vanzelf gaan annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Dat zou wel erg kinderachtig zijn van een dergelijke grote onderneming. Ik denk dat ze makkelijk een heel stuk minder winst kunnen maken op een tv.

Zo zorgen ze ervoor dat er dus klanten wegblijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik denk dat de schade wel meevalt, als ik het lijstje zo zie in de OP denk ik dat misschien 20-30 man hebben besteld, dan valt die schade ook wel te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-05 17:01
joosthaarman schreef op maandag 31 mei 2010 @ 18:12:
[...]

Klopt omdat je zulke bedragen niet zomaar via acceptgiro kan betalen.. (als nieuwe klant)
Grappig dat kon ik nog wel, maar een vriend van mij niet. Misschien heeft het eerder met regio te maken . Ik arnhem, vriend van mij Amsterdam. Groningen kon ook overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Megamind schreef op maandag 31 mei 2010 @ 19:11:
Ik denk dat de schade wel meevalt, als ik het lijstje zo zie in de OP denk ik dat misschien 20-30 man hebben besteld, dan valt die schade ook wel te overzien.
En als je ervanuit gaat van 20 man, prijsverschil 200 eur ofzo? Is dus 4k... Nu heb ik niet veel verstand van reclamekosten enz, maar een eigen topic en de discussies eromheen... dan is 4k een goedkope reclame ;)

@ts: ik heb trouwens acceptgiro gekozen als betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Aangepast :)

Maar het is allemaal wel extra omzet hé. Als ze niet een leuke aanbieding hadden als deze dan was ik allang weer lekker verder gesurft op het world wide web :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Maaark schreef op maandag 31 mei 2010 @ 19:54:
Aangepast :)

Maar het is allemaal wel extra omzet hé. Als ze niet een leuke aanbieding hadden als deze dan was ik allang weer lekker verder gesurft op het world wide web :)
Al weet ik niet of ze wel winst maken op een TV van 1198 voor 348 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361405

Ik heb trouwens ook met ideal betaald.
het dvdtje is al in sortering bij tnt volgens track and trace.
Ik wil niet te vroeg juichen maar het ziet er in ieder geval wel naar uit dat het toch word geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Megamind schreef op maandag 31 mei 2010 @ 20:06:
[...]

Haha oke maar dat ding is natuurlijk geen 1198... eerder iets van 600 waard...(miss nog wel minder Bmerk)

[ Voor 4% gewijzigd door Aapie op 01-06-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Megamind schreef op maandag 31 mei 2010 @ 20:06:
[...]

Alsof ie 1198 kost... Die van-voor prijzen zijn verneukeratief.

Je mag mijn laptop ook wel kopen, van 1399 nu voor 199. Dat die 1399 de nieuwprijs was bij de introductie zeg ik er gewoon niet bij. Dan klopt het toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Wel een beetje vreemd dat die DVD met TNT gaat, en de TV met iets anders.

Ze kunnen die DVD toch makkelijk bij de doos instoppen :P ?

Door welk bedrijf wordt de TV dan geleverd? Weet iemand dat toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
ThinkPadd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 20:11:
Wel een beetje vreemd dat die DVD met TNT gaat, en de TV met iets anders.

Ze kunnen die DVD toch makkelijk bij de doos instoppen :P ?

Door welk bedrijf wordt de TV dan geleverd? Weet iemand dat toevallig?
Ehmm hun zelf? geen idee wehkamp heeft wel eigen vrachtwagens...
offtopic:
Maar euhh moet jij niet leren ??

[ Voor 7% gewijzigd door Aapie op 31-05-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
de prijzen op de site kloppen nu nog steeds niet.
voor zowel de tv met tafelvoetbal als de gewone tv.

tv combi met tafelvoetbal: 1128€ oude prijs - 69%(volgens de site) = 349.68€ neckerman site prijs :618.99€

tv alleen :999€ oude prijs - 40%(volgens de site) = 599.40€ neckerman site prijs : 599€

ze blijven ondanks de correcties dus nog steeds verkeerd voorlichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Ja, daar was ik ook al achter. Heb Neckermann gemailed hierover en hoop toch nog dat ze mij die tv kunnen leveren voor die prijs (349)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
^^ ben benieuwd naar hun reactie.
ik wilde ook nog mailen,maar dacht laat ik nou geen slapende honden wakker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Even geduld en dan hoor je het morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Voor de prijs die er nu staat hoef ik hem sowieso niet. Kan dus alleen maar beter uitpakken (voot mij dan).
Ik houd jullie op de hoogte.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste