Ha, het ontbijtnieuws heeft het ook opgepikt. Ik kreeg vanochtend een sms dat mijn bestelling op 18 juni geleverd wordt. Schiet nog niet op, maar in elk geval op tijd voor mn Nederland-Kameroen bbq event
@Raven
Ik denk dat het ontbijtnieuws een interpretatiefout maakt. In het AD artikel staat niet dat lopende bestellingen geannuleerd zijn. Bovenal zijn nog (lang) niet alle 182 bestelde TV's daadwerkelijk gekregen, zoals beweerd wordt in het bulletin. Maar zo werkt het met nieuws..
[edit]
Die 50.000 is misgelopen omzet op basis van de 'actie' prijs. Ze zouden er voor de normale prijs wellicht een stuk minder verkocht hebben. Maar als je kijkt naar alle trammelant met de vervoerders terugroepen, het ontslaan van de catalogusdombo die deze prijs invoerde (

), de vervoerders weer op pad sturen, het aantal telefoontjes van verontwaardigde klanten, nu de media aandacht... kijk negatieve publiciteit is ook publiciteit, maar ik kan me zo voorstellen dat dit verhaal niet helemaal in de planning lag, toen iemand bedacht "Leuk! Een Techwood TV met tafelvoetbaltafel, daar worden onze klanten blij van!".
[
Voor 38% gewijzigd door
phAn op 11-06-2010 11:36
]