Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:52

MrN

ThinkPadd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:51:
Voor welke prijs? Als je hem namelijk voor de 'goede' prijs hebt besteld (599 / 618 ofzo) dan heb je geen poot om op te staan aangezien je akkoord bent gegaan met de toenmalige prijs. En die prijs van 347 is ook geen afprijzing, maar gewoon een fout dus daar heb jij ook niks aan.
Ik heb hem voor de foute prijs besteld zo fout vind ik het niet klinken voor een onbekend merk tv.

Je hebt ook samsungs etc van 42 inch voor 400 euro.
Dus onrealtisch nee dat vind ik niet, zeker gezien het feit sommigen de tv al hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:50
Ik heb net neckermann gebeld en ze wouden alsnog een bevestiging van mijn kant of ik de tv wilde
hebben. Mevrouw *snip* NAW gegevens foetsie van de helpdesk heeft mij toegezegd dat ik a.s. maandag de tv geleverd
krijg met voetbaltafel voor 348,09. Op de factuur staat een bedrag van 618,99 maar die wordt veranderd als je de dag daarna wordt opgebeld en de tv wilt houden.

Dus voor de mensen die niet bellen kan het langer duren dan als je wel belt. Dit komt omdat je eerst
moet toezeggen dat je tv alsnog wilt hebben.

Toch weer een rare manier, maar ik vind het prima. Ik wacht maandag af :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Jup hier ook, ik heb ook gebeld, dan gaan ze hem in het systeem zetten en dan sturen ze je de TV voor 618 en dan daarna moet je weer bellen om het te corrigeren :P

Maarja tip voor de mensen die nog wachten: bel met de klantenservice, dan kan je hem maandag al krijgen :D

Toch netjes dat ze het snel oplossen (binnen een week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Ik vind dit ook een hele nette oplossing. Het is ook wel logisch dat ze eerst nog bevestiging willen, omdat er misschien ook mensen zijn die niet meer geïnteresseerd zijn. In dit draadje hebben toch ook al een aantal mensen een andere TV gekocht :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Ik had gisteren ook een andere gekocht, maar vanmorgen weer teruggebracht naar MM Zwolle.

Vind deze aanbieding toch iets leuker vlak voor het wk. Gelukkig zit de voetbaltafel er nog steeds bij :)

Daar heb ik wel om gevraagd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 18:47
Orion84 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:51:
Het is hier V&A niet. Discussie over de afhandeling van de bestelling is prima, maar vraag en aanbod van die TV's mag elders :)
Ok, dat begrijp ik..
Maar toch een laatste oproep
*snip* Welk deel aan het citaat dat je hierboven zelf neerzet begrijp je niet? Dit is dus absoluut niet de bedoeling!

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb begin van de middag ook even gebeld, al met al wat geharrewar voor ik iemand kreeg die me kon helpen. Die mevrouw was goed op de hoogte en zei me direct toe dat het scherm maandag geleverd gaat worden op mijn adres. Was goed te merken dat de klantenservice er ook blij mee is dat neckermann zijn verantwoording neemt in deze zaak.

Puntje van mogelijke waarde : mijn bestelling was in de computer niet goed aangekomen waardoor er bij hun niets bekend was, en ik wel een opdrachtbevestiging ontvangen heb. De bestel-computer zou vrijdagavond niet goed gewerkt hebben.
Dus wacht je op mail, bel dan maar ff. Dan heb je meer kans dat het alsnog geregeld wordt.

Vooralsnog zeg ik voorzichtig "netjes opgelost" in afwachting van maandag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
Dode pixel probleem is ook opgelost, krijg donderdag nieuwe tv :) hulde voor de nu snelle afhandeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:32
Megamind schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:13:
Jup hier ook, ik heb ook gebeld, dan gaan ze hem in het systeem zetten en dan sturen ze je de TV voor 618 en dan daarna moet je weer bellen om het te corrigeren :P

Maarja tip voor de mensen die nog wachten: bel met de klantenservice, dan kan je hem maandag al krijgen :D

Toch netjes dat ze het snel oplossen (binnen een week).
(0115) 64 00 44 bellen zeker, maar welk menu neem je dan? Dan ga ik zo ook even bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
ThinkPadd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 19:56:
[...]

(0115) 64 00 44 bellen zeker, maar welk menu neem je dan? Dan ga ik zo ook even bellen
6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Net gebeld en bij mij loopt het heel anders :S

Ze moest hem opnieuw bestellen voor mij, ze begon eerst over iDeal betalen en dan die 618 betalen, maar ik zei dat ik dat niet wou (straks kunnen ze het niet corrigeren en heb ik alsnog die 618 betaald :X)

Daarom gaat ze zorgen dat ik een acceptgiro van van 347,09 krijg, die moet ik betalen en dan sturen ze de TV op.

Die accepgiro kan ik binnen een week verwachten

Vaag :S

[ Voor 30% gewijzigd door ThinkPad op 04-06-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Je had toch al via iDeal betaald of niet?
Het zou ziek zijn als je vooral ongeveer 1000 euro betaald voor een tv die je uiteindelijk krijgt voor ongeveer 350 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
ThinkPadd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:24:

Ze moest hem opnieuw bestellen voor mij, ze begon eerst over iDeal betalen en dan die 618 betalen, maar ik zei dat ik dat niet wou (straks kunnen ze het niet corrigeren en heb ik alsnog die 618 betaald :X)

Daarom gaat ze zorgen dat ik een acceptgiro van van 347,09 krijg, die moet ik betalen en dan sturen ze de TV op.

Dan heb je het niet goed begrepen. Ze gaan je een TV sturen + acceptgiro voor 618 euro omdat je al met iDeal betaald hebt anders kan de helpdesk de TV niet bestellen en opsturen. Daarna moet je weer bellen om de 618 kwijt te schelden en er 350 van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Dat klinkt inderdaad aannemelijker... Anders zou het echt absurd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:12
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 19:40:
...
Puntje van mogelijke waarde : mijn bestelling was in de computer niet goed aangekomen waardoor er bij hun niets bekend was, en ik wel een opdrachtbevestiging ontvangen heb. De bestel-computer zou vrijdagavond niet goed gewerkt hebben.
Dus wacht je op mail, bel dan maar ff. Dan heb je meer kans dat het alsnog geregeld wordt.

Vooralsnog zeg ik voorzichtig "netjes opgelost" in afwachting van maandag :)
Of mjn bestelling goed was aangekomen.. geen idee, dat zei ze niet duidelijk toen ik belde. Ze bevestigde 'ja, inderdaad, ik zie dat u de bestelling nog niet bevestigd had'.

Nu dus geregeld, en hij komt maandag als het goed is, met acceptgiro voor het oorspronkelijke bedrag. Als ik 'm houd passen ze de prijs aan naar de 'actie'prijs.

Klinkt goed geregeld dus alsnog tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Megamind schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:47:
[...]

Dan heb je het niet goed begrepen. Ze gaan je een TV sturen + acceptgiro voor 618 euro omdat je al met iDeal betaald hebt anders kan de helpdesk de TV niet bestellen en opsturen. Daarna moet je weer bellen om de 618 kwijt te schelden en er 350 van te maken.
Ze heeft hem sowieso opnieuw besteld, ze had het steeds over 322538 (dat zal wel het artikel nr. van de TV zijn)

En zo zei ze het tegen mij. En ik moest opnieuw betalen omdat het iDeal geld automatisch zou worden teruggeboekt.

Maar ik ga niks betalen tot ik het geld wat ik de 1e keer heb betaald terugheb. Of ze moeten eerst de TV leveren.

Ik vond wel dat de persoon die ik een andere keer aan de telefoon had wat duidelijker was, deze was volgens mij niet helemaal op de hoogte (ze dacht dat ik nog niet had betaald en nu ter plekke wou bestellen).

Maarja ik zie het maandag wel, en anders bel ik gewoon nog een keer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik heb gemaild dat ik geen bevestiging had ontvangen na het bestellen, vermoedelijk is er bij mij iets bewust of onbewust foutgegaan.

Nu afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
ThinkPadd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:31:
[...]

Ze heeft hem sowieso opnieuw besteld, ze had het steeds over 322538 (dat zal wel het artikel nr. van de TV zijn)
Yep, dat is artno, staat overigens ook op de orderbevestiging (die ik vorige week vrijdag na het bestellen kreeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Voor degene die het al ontvangen hebben en betaald hebben met ideal. Kregen jullie er in de doos ook nog eens een acceptgiro (van 380,33) + factuur bij? Dat is in ieder geval bij mij het geval.

Is dit normaal bij Neckermann? Dat ze bij alle bestellingen gewoon een acceptgiro bij doen terwijl je al betaald hebt via ideal?

[ Voor 40% gewijzigd door Liquid op 04-06-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:15

itarix

404 soul not found

Liquid schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:55:
Voor degene die het al ontvangen hebben en betaald hebben met ideal. Kregen jullie er in de doos ook nog eens een acceptgiro (van 380,33) + factuur bij? Dat is in ieder geval bij mij het geval.

Is dit normaal bij Neckermann? Dat ze bij alle bestellingen gewoon een acceptgiro bij doen terwijl je al betaald hebt via ideal?
Ik kreeg inderdaad een acceptgiro.
Maar die heb ik gewoon genegeerd.
Ik heb immers al betaald via iDeal en kan dat bewijzen.
Op de site staat ook niet dat er nog geld openstaat.
Dus ze zullen die acceptgiro's wel standaard printen ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Die acceptgiro's moeten geprint worden anders kan de helpdesk geen order voor je plaatsen, de TV die wij bestelden is eruit gehaald en onder een ander bestelnummer erin gezet (zonder voetbalspel), anders zou het administratief een nog groter zooitje zijn daar.

Ik zou hem trouwens niet negeren maar bellen voor de prijs verandering anders krijg je straks een herinnering van het automatische systeem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk!!! heb neckermann net gebeld doen ze zo raar. heb het verhaal opnieuw uitgelegd krijg te horen dat ik de tv kan krijgen voor de prijs van 557.
Ik heb gevraagd waarom andere mensen de tv wel krijgen voor 347? krijg te horen: nee dat kan niet kloppen wilt u ons een klantnummer geven van de persoon die zegt dat de tv wel voor die prijs wordt geleverd, ik zeg nee natuurlijk niet dat zijn vertrouwelijke gegevens. Ik moet nu een brief schrijven met mijn klacht!!!!!!!!!!!
dit is toch niet te geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neckermaan belde me net terug en toegezegd dat de TV dinsdag wordt geleverd voor de prijs van 347,09.
Yes!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dd1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 23:24

dd1

Ooooh jammer dat ik deze gemist heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
ThinkPadd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:24:

Zo ziet mijn bestellingen overzicht eruit:
(Rode lijnen en "nieuwe order" & "oude order" heb ik er zelf in gezet ;) )

Ziet het er bij jullie ook zo uit?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DAX8tRxv5zzrXNgjCL9T48NS/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij mij staat bij de nieuwe order "verzonden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ja dat zal wel komen door dat vage acceptgiro verhaal

Ik ga maandag wel bellen wanneer ik de TV kan verwachten.

Staat hij bij jou ook voor 618,99 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThinkPadd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 18:37:

Bij mij staat ook hetzelfde als bij jou, aan de telefoon zeiden ze dat ik de tv dinsdag krijg.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ThinkPadd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 18:37:

ja, zelfde bedrag.

Ik heb via de mail contact met ze gehad, en daar hadden ze het over aflevering op maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Thanks! Zal daar ook gaan posten als ik hem binnen heb :Y

Ik wou even in m'n bestelling overzicht kijken op Neck.nl, krijg ik ineens deze melding:
Bij "Mijn gegevens" heeft u informatie ingevuld die afwijkt van gegevens waarover wij al beschikten. Hierdoor heeft u nog geen toegang tot dit overzicht. Pas uw persoonlijke informatie aan bij "Mijn gegevens" of neem contact op met onze Klantenservice.
En ik weet zeker dat ik niks heb aangepast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook precies hetzelfde, denk dat te maken heeft met een fout in het systeem van neckermann.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik kan nu wel weer m'n orderstatus bekijken, staat nogsteeds op "In behandeling"

Hoop dat ie morgen komt, en anders dinsdag *O*

Ben zat van het wachten namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Net smsje gehad tussen 1615-2015 komen ze de combi brengen. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Hier tussen 0850 en 1115, zelfde als vorige keer, toen waren ze hier om 0945 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Aaaah hier nog niks :-(

Geen SMSje en op de website staat ie nogsteeds op "In behandeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Bij mij geven ze aan dat ik geen orderbevestiging heb ontvangen en ze dan niks kunnen doen.
Heb echter de tv wel besteld op zaterdag 29 mei 2010 en ben dan ook niet van plan het hierbij te laten zitten.

Kan mogelijk dmv ip gegevens wel aantonen dat ik de tv heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Hij is binnen hier, wat een ubergrote doos zeg :P
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~cpvers/tv/07062010141.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~cpvers/tv/07062010142.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~cpvers/tv/07062010143.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~cpvers/tv/07062010144.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~cpvers/tv/07062010145.jpg
Ter vergelijking met mijn oude Samsung 32" :P

[ Voor 79% gewijzigd door Megamind op 07-06-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ziet er goed uit hoe is het beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Mijne is ook bezorgd en hij is groot. Heel groot. Signalen van slechte kwaliteit zien er niet uit. Digitenne is niet om aan te zien. Dat is natuurlijk niet zo gek met zo'n grote TV. Maar de upscaling is ook belabberd. Mijn ouders hebben een paar maanden terug een 40" Samsung LED TV gekocht en daarvan is de beeldkwaliteit bij upscaling stukken beter. Sowieso is de beeldkwaliteit daarvan beter. Maar dat is ook nogal een prijsverschil ;)

Bij HD signalen ziet het er meer dan goed uit. De Xbox 360 en Mac Mini toveren een prima beeld op het scherm.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Ik heb interactieve tv van kpn, als het goed is krijg ik hem over een paar uurtjes. Ben benieuwd naar de kwaliteit. Krijg morgen mijn hd mediaspeler binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Zonet gebeld en deze week nemen ze contact op om een leverdatum af te spreken.

Raar dat het bij mij zo langzaam gaat.

Door welk bedrijf werd hij bij jullie geleverd eigenlijk?

[ Voor 99% gewijzigd door ThinkPad op 07-06-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Na behoorlijk wat heen en weer gemail met Neckermann heb ik nu te horen gekregen dat ik de tv ook krijg voor het bedrag van 347 euro :).

Even afwachten dus wat het wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Net ook maar ff gebeld, kreeg te horen dat ik hem opnieuw moest bestellen maar dat kon ik ook direct door geven aan haar en aangezien de tv's niet meer op voorraad zijn moeten ze besteld worden bij de leverancier en dit kon 3 weken gaan duren :(

Tevens wordt het geld dat ik al betaald had terug gestort en krijg ik met de levering een acceptgiro en als dit bedrag klopte moest ik gewoon betalen zo niet moest ik ff bellen...

Dus dat wordt nog ff geduld hebben! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik heb de voetbaltafel in elkaar geprutst, wel gaaf ding, stelt niet zoveel voor, maar wel cool om voor het WK te hebben. Zal er zo eens een foto van posten.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~cpvers/tv/07062010146.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Megamind op 07-06-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Geinig die tafel dat valt me nog mee.

Wat is het verbruik van de tv in gebruik dit kan ik niet weervinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
MrN schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:51:

Wat is het verbruik van de tv in gebruik dit kan ik niet weervinden op internet.
Voor specs zie
Het grote ervaringstopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
MrN schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:51:

De tafel moet ik nog in elkaar zetten. TV staat al wel inmiddels. Verbruik stond op 139 watt volgens mijn Cresta ding. Wel heb ik de backlight teruggedraaid, staat op minimaal, dus dat zal ook wel wat schelen.

Verder vond ik de standaard settings van de TV maar erg matig, en heb ze nu even 'op het gevoel' ingesteld. Beeld hoort beeld te zijn, en niet het opgeblazen-uitgevlakte-fletse-felle-kleuren wat veel mensen hebben.
Mijn settings zoals ik het in een half uurtje configureren (vooralsnog) goed vind:
Achtergrondverlichting: minimaal
Contrast: 47
Helderheid: 50
Scherpte: 6
Kleur: 35
Kleurtemp: normaal
Ruisonderdrukking: laag (ik gebruik nog analoge tv, dus uit is weer iets teveel van het goede. Bij digiTV kan ie wel uit gok ik, en onderdrukking hoger zetten geeft een veelteveel barbie-look (aka photoshop)
Film en gamegedoe uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ja bij mij staat hij er in zoals op m'n screenshot in deze post: ThinkPadd in "Neckermann verhoogt prijs LCD tv na best..."

Ik zou morgen gewoon nog eens bellen, ik heb inmiddels ook wel door dat de ene persoon veel meer van de situatie afweet en je beter probeert te helpen.

Vanmiddag gebeld en ik zou deze week meer horen, en waarschijnlijk komt hij deze week ook wel.

Snap alleen niet waarom ik hem nog niet heb, aangezien de rest (DJSmiley e.a) hem al wel hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door ThinkPad op 07-06-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:54:
dit is zó vreemd! zaterdag contact gehad over de tv, er werd weer een order voor me geplaatst en ik zou de tv voor de 'actie'prijs krijgen die aanvankelijk op de site stond. bij het inloggen op neckerman stond die er netjes in. keek ik zo straks, was die weg! ik bellen met de klantenservice werd ik onbeschoft behandeld door zon mevrouwtje die mij NIKS wilde vertellen omdat de aanvraag ik behandeling was bij een bepaalde afdeling en dat ik teruggebeld zou worden. bij de vraag of zij wist wat het probleem was, zei ze ja maar dat kan ik u niet zeggen u word terug gebeld :s bij de vraag welke afdeling was het antwoord weer dat kan ik u niet zeggen.. staat die bij jullie die hem nog niet hebben maar wel krijgen deze week nog wel tussen de bestellingen?
check mijn verhaal hier boven! denk dat ze gewoon contact met je opnemen om te checken of je hem nog wilt! Ik moest hem ook opnieuw bestellen via de telefoon... (wel met de goede prijs 347...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
ThinkPadd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:16:
Ja bij mij staat hij er in zoals op m'n screenshot in deze post: ThinkPadd in "Neckermann verhoogt prijs LCD tv na best..."

Ik zou morgen gewoon nog eens bellen, ik heb inmiddels ook wel door dat de ene persoon veel meer van de situatie afweet en je beter probeert te helpen.

Vanmiddag gebeld en ik zou deze week meer horen, en waarschijnlijk komt hij deze week ook wel.

Snap alleen niet waarom ik hem nog niet heb, aangezien de rest (DJSmiley e.a) hem al wel hebben.
Ga's ff startpost bijwerken dan.... ;)

Ik heb 'm iig.

en foto's op DJSmiley in "Het grote ervaringstopic Techwood 46882 ..."

Ding is technisch gezien al half DOA, zit gewoon een bolle condensator in... Maar goed, hij werkt (vooralsnog?) dus voorlopig vind ik het wel best. Ik ga 'm niet (nog verder) uit elkaar halen of zelf fixen, iig niet binnen de garantieperiode. Reparatie zelf komt daarna wel, mocht t echt opspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Aaah hij staat nu op "Wordt verzonden"

Nice, gaat iig de goede kant op :) En zal startpost ff bijwerken ja :P

Willen degene die de TV hebben ontvangen, of anderszins iets over de tabel te melden hebben mij een DM sturen?
Dan kan ik de tabel even bijwerken, want ik volg het niet meer wie de TV nou wel en wie hem nou (nog) niet hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Laatst online: 22-01 23:56
joosthaarman schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:30:
aangezien de tv's niet meer op voorraad zijn moeten ze besteld worden bij de leverancier en dit kon 3 weken gaan duren :(
Ow? Dat klinkt niks leuk.. Ik had het ding al een week in huis kunnen hebben, ware het niet dat ik niet thuis was vorige week dinsdag. Ik had met het vervoersbedrijf een nieuwe afspraak gemaakt voor een levering op afgelopen vrijdag; maar die werd <blijkbaar> teruggeroepen door Neckermann zelf. Ondertussen heb ik een mail gehad en een brief dat ik de TV zal ontvangen, maar nog geen belletje of mail of datum ontvangen van wannéér.
Ik mag toch hopen dat ze niet het aan mij geadresseerd pakket teruggehaald en omgelabeld hebben voor verzending naar een ander en dat ik nu x weken kan wachten. Ik zal er morgen ook maar eens een belletje aan wagen...

Gave foto's overigens. Ook eindelijk de voetbaltafel in beeld; top 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Ik heb de tv gisteren ontvangen met de voetbaltafel.

Ik ben goed tevreden over de beeldkwaliteit. Dat valt me namelijk totaal niet tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
Owkay.. zojuist gebeld.

1) Vriendelijke medewerkster D. gesproken, welke mij wist te vertellen dat de TV retour is gegaan naar Neckermann en op dit moment op 'nalevering' staat: hij is niet meer op voorraad. Levertijd 3 weken +, daar gaat het WK. Ze kon de bestelling opnieuw invoeren maar bood aan even met de afdeling productinformatie te bellen, welke misschien een alternatief konden bieden.
2) Opnieuw gebeld, optie 5. Minder vriendelijke medewerkster E. gesproken. Op de hoogte van de situatie, geenszins van plan een alternatief te bieden die wél voor het WK geleverd kan worden, wilde niet bevestigen dat een product dat al aan de deur geweest is bij klant 1 blijkbaar doodleuk kan worden teruggehaald en aan klant 2 wordt gegeven. Wat overduidelijk wel gebeurd is. Bovendien kon ze geen duidelijkheid geven over het door mij betaalde iDeal bedrag van 380 euro: ik heb niks teruggehad en volgens haar gegevens was het ook niet bij Neckermann.

Ik vind het netjes van Neckermann dat ze een foutief geprijst product alsnog aanbieden voor dezelfde prijs. De manier waarop vind ik ronduit slordig, temeer het feit dat mijn TV nou bij een ander in de woonkamer staat. Het niet willen bieden van een alternatief vind ik ook bijzonder jammer. De komende maand betaal ik dus voor niks een UPC Mediabox HD toestand, want daar heb ik met m'n huidige TV bijzonder weinig aan.

Ik loop vanmiddag toch eens langs bij onze economie redactie. Deze soap is het zo langzamerhand waard om gedrukt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Dat iDeal verhaal snap ik ook niet helemaal. Zie ook deze post: ThinkPadd in "Neckermann verhoogt prijs LCD tv na best..."

Maar ik heb nog geen geld teruggekregen van Neckermann. Dat maakt mij opzich ook niet uit, als ik de TV dan maar krijg.

Hoe ziet jouw bestelling overzicht op www.neck.nl eruit? Bij mij stond hij gister op "In behandeling" en vandaag op "Wordt verzonden" Ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten.

En ik vind het ook nogal vreemd van Neckermann dat niet iedere medewerker precies op de hoogte is van wat er nou allemaal gaande is rondom die TV. Als ze toch in de computer de TV opzoeken, dan kunnen ze toch ook wel een opmerking erbij plaatsen met wat er aan de hand is, en wat er moet gebeuren als een klant belt over die TV ?

[ Voor 50% gewijzigd door ThinkPad op 08-06-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
ThinkPadd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:06:
Dat iDeal verhaal snap ik ook niet helemaal. Zie ook deze post: ThinkPadd in "Neckermann verhoogt prijs LCD tv na best..."

Maar ik heb nog geen geld teruggekregen van Neckermann. Dat maakt mij opzich ook niet uit, als ik de TV dan maar krijg.

Hoe ziet jouw bestelling overzicht op www.neck.nl eruit? Bij mij stond hij gister op "In behandeling" en vandaag op "Wordt verzonden" Ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten.

En ik vind het ook nogal vreemd van Neckermann dat niet iedere medewerker precies op de hoogte is van wat er nou allemaal gaande is rondom die TV. Als ze toch in de computer de TV opzoeken, dan kunnen ze toch ook wel een opmerking erbij plaatsen met wat er aan de hand is, en wat er moet gebeuren als een klant belt over die TV ?
Inmiddels kan ik mijn status ook zien eindelijk..! staat op wordt na geleverd :(

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4039/4681985422_d971427a2a.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Aapie op 08-06-2010 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ja en als je dan op dat i-tje klikt zie je dit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mrmgmY7ATnq8TBwmdjPTinDQ/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
ThinkPadd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:06:
Hoe ziet jouw bestelling overzicht op www.neck.nl eruit? Bij mij stond hij gister op "In behandeling" en vandaag op "Wordt verzonden"
Bij mij staat ie al sinds vorige week op <verzonden>. Er is nu ook niets nieuws bijgekomen of gereset oid. Het ziet er nu zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.cogenbach.nl/status.jpg

"Ingetrokken en aan ander verstuurd" zou wel een leuke status zijn voor erbij.
Ik zou, als het ding weer op voorraad is, een factuur met de te hoge prijs thuiskrijgen, welke dan later weer omgeboekt wordt naar de actieprijs (oid). Over mijn iDeal transactie kon geen duidelijkheid worden verschaft.

edit:
Klikt nu op het I-tje... oh dat is slechts de legenda.

Misschien moet ik de vervoerder nog eens direct bellen, of ze het pakketje nog ergens in een hoekje hebben staan :P

[ Voor 10% gewijzigd door phAn op 08-06-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Hmm precies dat is nog de auto status! die heb ik er ook wel in staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Hmm dan zou ik nog maar eens gaan bellen hoe het zit, want die TV die je er nu hebt staan klopt niet (besteldatum).

Die had ik er eerst ook staan (dat was ook degene die ik zelf besteld had zeg maar), maar toen ik belde kwam er later een andere bij, die door een medewerker van Neckermann er neer is gezet.

Zie dit screenshot: ThinkPadd in "Neckermann verhoogt prijs LCD tv na best..."
Die lijnen en tekst heb ik er zelf in gezet ;)

Bij mij staat die ene van 31-5 ook op "Verzonden" maar ik heb nog geen TV in huis hoor :P En die order veranderd ook niet meer, alleen die nieuwe van 4-6 veranderd, en is de order die ik in huis ga krijgen.

[ Voor 23% gewijzigd door ThinkPad op 08-06-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
ThinkPadd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:35:
Hmm dan zou ik nog maar eens gaan bellen hoe het zit, want die TV die je er nu hebt staan klopt niet (besteldatum).

Die had ik er eerst ook staan (dat was ook degene die ik zelf besteld had zeg maar), maar toen ik belde kwam er later een andere bij, die door een medewerker van Neckermann er neer is gezet.

Zie dit screenshot: ThinkPadd in "Neckermann verhoogt prijs LCD tv na best..."
Die lijnen en tekst heb ik er zelf in gezet ;)
Achteraf had ik gewooon eerder moeten bellen.. maarjah nu niks meer aan te doen dan gewoon rustig afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik zou toch echt even bellen, dan schud je ze tenminste wakker en kunnen ze actie ondernemen. Anders blijf je wachten denk ik.

Want volgens mij moeten ze de TV echt opnieuw voor je bestellen / erin zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
ThinkPadd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:47:
Ik zou toch echt even bellen, dan schud je ze tenminste wakker en kunnen ze actie ondernemen. Anders blijf je wachten denk ik.

Want volgens mij moeten ze de TV echt opnieuw voor je bestellen / erin zetten.
Ik heb dat gister gedaan en bij mij staat hij er opnieuw in he ;) maar bij PhAn niet...

Edit: wie heeft er nog meer in de begin pagina staan dat je een bepaald kredit te besteden hebt? Bij mij staat er 280,01 euro.. heel vreemd!

[ Voor 14% gewijzigd door Aapie op 08-06-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
Ondertussen is mijn status bijgewerkt:

Afbeeldingslocatie: http://www.cogenbach.nl/status2.jpg

Bij mij stond er ook iets bij van een krediet, van 100 euro als ik het goed heb onthouden. Maar dat is nu weg, ik kan het niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
joosthaarman schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:55:
[...]

Ik heb dat gister gedaan en bij mij staat hij er opnieuw in he ;) maar bij PhAn niet...

Edit: wie heeft er nog meer in de begin pagina staan dat je een bepaald kredit te besteden hebt? Bij mij staat er 280,01 euro.. heel vreemd!
Bij mij 181 nogwat. Denk dat het iets met dat acceptgiro verhaal te maken heeft ofzo, dat je voor dat bedrag kunt bestellen zonder eerst vooruit te betalen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Heb ook reactie terug de tv gaat geleverd worden wanneer hij weer op voorraad is.

Echter zou ik het volledige bedrag van 618 euro moeten betalen en het teveel betaalde krijg ik teruggestort.

Ben hier niet echt blij mee.

Bovendien geven ze geen levertijd en 3 weken vind ik absurd lang.

Ga morgen waarschijnlijk een brief sturen naar Neckermann.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik zou zeker geen 618 betalen, het is makkelijker om met een medewerker wat af te spreken dat je die 347 betaald dan dat je later het teveel betaalde terug probeert te krijgen (dat gaat je niet lukken denk ik, en dan voel je je genaaid!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
Nou nog mooier! De vanmiddag toegevoegde LCDTV COMB (zie laatste post hierboven) is inmiddels weer verdwenen uit mijn online bestellingsoverzicht. En ik heb weer een kredietruimte van €100,-. Het wordt er niet duidelijker op zo.
Ik heb het verhaal even neergelegd bij iemand van onze economie redactie. Die weten tenslotte veel meer van consumentenrecht dan ik. Bovendien is het inmiddels een ludiek verhaal. Wordt vervolgd.

edit:
@ThinkPad ik mis de vaardigheid en/of de bevoegdheid om een DM te sturen. Van mij mag je de tabel op [??? in nalevering ???] oid zetten.

edit:
@Thinkpad Dank en OK!

[ Voor 17% gewijzigd door phAn op 08-06-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik ga morgen een brief maken die richting Neckermann gaat.

Heb een aantal adressen gevonden op kvk.

Benieuwd wat ze ervan vinden, want word er zelf gek van de ene persoon zegt dit en de ander iets compleet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
phAn schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:58:
edit:
@ThinkPad ik mis de vaardigheid en/of de bevoegdheid om een DM te sturen. Van mij mag je de tabel op [??? in nalevering ???] oid zetten.
DM kun je aanzetten in je voorkeuren: http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

En ik laat het vraagteken nog even staan tot je hem binnen hebt, anders moet ik bij elke status update de TS weer bijwerken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
JA WTF !?

Nu is bij mij in het overzicht de TV ook ineens verdwenen.

Als er morgenochtend (na 8:00) niks is veranderd in dat overzicht dan ga ik maar bellen, ik begin een beetje flauw te worden van het wachten :( :/

edit:
Oh shit, dubbelpost :X

[ Voor 8% gewijzigd door ThinkPad op 09-06-2010 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
Hier staat ie er inmiddels weer bij. En 181,01 krediet. Wie het snapt mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Dan heb jij mijn TV!! :+ En ik heb ook 181,01 krediet.

WTF is Neckermann aan het doen, echt niet leuk meer dit vage gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Bij mij staat er inmiddels nu ook dat hij verzonden wordt :S ik wordt helemaal gek!

Wat me niks zou verbazen dat de oude bestelling nog vast in het systeem zat en deze eerst op retour gezet moest worden voor dat deze weer verzonden kunnen worden! Maar goed we zullen zien dit is me nieuwe status:

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4026/4684726616_f9dbff8f49.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door Aapie op 09-06-2010 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Bij mij staat de TV inmiddels weer in het overzicht, en die oude TV staat nu ook op "Retour" (die stond eerst de hele tijd op "Verzonden" )

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JocImbUUCHSZd1dYqQpWAiFP/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Dan zal die van jou wel snel komen!

Btw check op de site de tv staat weer op voorraad!

[ Voor 43% gewijzigd door Aapie op 09-06-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:22:
kreeg net een smsje dat de tv tussen 15:00 en 19:00 uur word bezorgd... ik ben benieuwd!
Bij mij ging de telefoon vanmorgen ook maar was te laat.. en helaas geen nr herkenning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik krijg hem morgen als het goed is bezorgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik heb net gebeld met die computer en die zei dat de vervoerder vandaag NIET langskwam bij mij.

Zal ook wel morgen zijn dan.

[ Voor 14% gewijzigd door ThinkPad op 09-06-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
ThinkPadd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:41:
Ik heb net gebeld met die computer en die zei dat de vervoerder vandaag NIET langskwam bij mij.

Zal ook wel morgen zijn dan.
Bij mij ook niet! krijg alleen nog steeds te horen dat er iets met de tnt komt :S denk dat dat het dvdtje geweest is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Oh ik kijk nu op m'n mobiel en zie dat ik een SMS heb gehad:
Beste Neckermann.com klant. Onze vervoerder komt op 16.06.10 uw LCDTV COMB bezorgen. Op de dag van levering ontvangt u een sms bericht met de aflevertijd.
WTF 16 juni pas..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
ThinkPadd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:48:
Oh ik kijk nu op m'n mobiel en zie dat ik een SMS heb gehad:

[...]

WTF 16 juni pas..........
Najah iig minder dan 3 weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ja maar toch, als ik kijk naar de tabel in de topicstart dan heeft het grootste gedeelte hem al binnen. Beetje vreemd aangezien mensen die later dan ik hebben besteld hem ook al binnen hebben volgens mij.

Maarja nu heb ik tenminste een datum om naar uit te kijken, en hoef ik me niet iedere dag af te vragen of hij vandaag misschien komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Bellen met Neckermann doet wonderen.

Kan je via priverbericht wel het directe doorkiesnummer geven van de dame die mij heeft geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
MrN schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:54:
Bellen met Neckermann doet wonderen.

Kan je via priverbericht wel het directe doorkiesnummer geven van de dame die mij heeft geholpen?
Hoezo doet het wonderen dan? Wat heb je nu veranderd dan?

edit:
Ik heb ook gebeld met Neckermann, en ze heeft even gekeken of hij eerder verzonden kon worden, maar de vervoerder zat helemaal vol zei ze. Wel grappig, ze vroeg of ik er vorige week vrijdag al van had willen genieten, dus ik: "Jaa zeker!!"

[ Voor 29% gewijzigd door ThinkPad op 09-06-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
ThinkPadd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:02:
[...]

edit:
Ik heb ook gebeld met Neckermann, en ze heeft even gekeken of hij eerder verzonden kon worden, maar de vervoerder zat helemaal vol zei ze. Wel grappig, ze vroeg of ik er vorige week vrijdag al van had willen genieten, dus ik: "Jaa zeker!!"
Haha had je haar de zoveelste keer aan de telefoon? Ik heb nog steeds al status "Wordt verzonden" het aparte is dat staat niet eens bij mij in de legenda!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

ThinkPadd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:02:
[...]

edit:
Ik heb een klacht gestuurd over hoe ze de dingen oplosten of probeerden naar alle emailadressen van Neckermann die ik kan vinden.
Werd vandaag gebeld met het verzoek terug te bellen en door te verbinden naar een bepaald toestelnummer.
Dit gedaan en de tv zou morgen al geleverd gaan worden.

Hoef ook geen 618 euro voor te betalen en de rest terug te vragen mag gewoon in 1 keer betalen wat het daadwerkelijk kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
joosthaarman schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:14:
[...]

Haha had je haar de zoveelste keer aan de telefoon? Ik heb nog steeds al status "Wordt verzonden" het aparte is dat staat niet eens bij mij in de legenda!
Bij mij staat nu
Wordt geleverd op {deliveryDate}
(dat staat er letterlijk :') ).

En weet niet of het dezelfde was als die ik eerst had, kon d'r naam niet goed verstaan. Valt me wel op dat je de ene keer zo'n lief meisje aan de telefoon hebt, en de andere keer iemand die een stuk minder aardig is :P

Maarja ik heb gedaan wat ik kon doen, en moet nu maar wachten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Lekker he zown soap! die je de hele dag kan volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Had je het voetbalspel er ook al bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:55
Hier vanmiddag ook geleverd incl voetbaltafel :P

Werd 5min van tevoren gebeld maar aangezien ik 35km verderop zat het bij de buren laten afgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
Hier is de bestelling nog <in behandeling>. Ik zie dat het toestel op de site op dit moment wel wordt geadverteerd als: 'direct leverbaar'.

Ik kreeg van mijn collega vanmiddag te horen dat er rond de 180 toestellen zijn verkocht tijdens de aanbieding. Dat is nog behoorlijk veel. Bovendien werd er gegarandeerd dat die klanten voorrang krijgen op levering.

Ondertussen zit ik nog te wachten. :O Maar het einde lijkt in zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Wow dat meen je? 180 klanten dat zijn er best veel! Ik zit ook nog te wachten! Mijn einde lijkt ook in zicht (qua bestelling ;) )
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste