Neckermann verhoogt prijs LCD tv na bestelling (of niet?)

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
ThinkPadd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:35:
Hmm dan zou ik nog maar eens gaan bellen hoe het zit, want die TV die je er nu hebt staan klopt niet (besteldatum).

Die had ik er eerst ook staan (dat was ook degene die ik zelf besteld had zeg maar), maar toen ik belde kwam er later een andere bij, die door een medewerker van Neckermann er neer is gezet.

Zie dit screenshot: ThinkPadd in "Neckermann verhoogt prijs LCD tv na best..."
Die lijnen en tekst heb ik er zelf in gezet ;)
Achteraf had ik gewooon eerder moeten bellen.. maarjah nu niks meer aan te doen dan gewoon rustig afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:57
Ik zou toch echt even bellen, dan schud je ze tenminste wakker en kunnen ze actie ondernemen. Anders blijf je wachten denk ik.

Want volgens mij moeten ze de TV echt opnieuw voor je bestellen / erin zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
ThinkPadd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:47:
Ik zou toch echt even bellen, dan schud je ze tenminste wakker en kunnen ze actie ondernemen. Anders blijf je wachten denk ik.

Want volgens mij moeten ze de TV echt opnieuw voor je bestellen / erin zetten.
Ik heb dat gister gedaan en bij mij staat hij er opnieuw in he ;) maar bij PhAn niet...

Edit: wie heeft er nog meer in de begin pagina staan dat je een bepaald kredit te besteden hebt? Bij mij staat er 280,01 euro.. heel vreemd!

[ Voor 14% gewijzigd door Aapie op 08-06-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Laatst online: 22-01 23:56
Ondertussen is mijn status bijgewerkt:

Afbeeldingslocatie: http://www.cogenbach.nl/status2.jpg

Bij mij stond er ook iets bij van een krediet, van 100 euro als ik het goed heb onthouden. Maar dat is nu weg, ik kan het niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
joosthaarman schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:55:
[...]

Ik heb dat gister gedaan en bij mij staat hij er opnieuw in he ;) maar bij PhAn niet...

Edit: wie heeft er nog meer in de begin pagina staan dat je een bepaald kredit te besteden hebt? Bij mij staat er 280,01 euro.. heel vreemd!
Bij mij 181 nogwat. Denk dat het iets met dat acceptgiro verhaal te maken heeft ofzo, dat je voor dat bedrag kunt bestellen zonder eerst vooruit te betalen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-06 11:24

MrN

Heb ook reactie terug de tv gaat geleverd worden wanneer hij weer op voorraad is.

Echter zou ik het volledige bedrag van 618 euro moeten betalen en het teveel betaalde krijg ik teruggestort.

Ben hier niet echt blij mee.

Bovendien geven ze geen levertijd en 3 weken vind ik absurd lang.

Ga morgen waarschijnlijk een brief sturen naar Neckermann.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik zou zeker geen 618 betalen, het is makkelijker om met een medewerker wat af te spreken dat je die 347 betaald dan dat je later het teveel betaalde terug probeert te krijgen (dat gaat je niet lukken denk ik, en dan voel je je genaaid!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
Nou nog mooier! De vanmiddag toegevoegde LCDTV COMB (zie laatste post hierboven) is inmiddels weer verdwenen uit mijn online bestellingsoverzicht. En ik heb weer een kredietruimte van €100,-. Het wordt er niet duidelijker op zo.
Ik heb het verhaal even neergelegd bij iemand van onze economie redactie. Die weten tenslotte veel meer van consumentenrecht dan ik. Bovendien is het inmiddels een ludiek verhaal. Wordt vervolgd.

edit:
@ThinkPad ik mis de vaardigheid en/of de bevoegdheid om een DM te sturen. Van mij mag je de tabel op [??? in nalevering ???] oid zetten.

edit:
@Thinkpad Dank en OK!

[ Voor 17% gewijzigd door phAn op 08-06-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik ga morgen een brief maken die richting Neckermann gaat.

Heb een aantal adressen gevonden op kvk.

Benieuwd wat ze ervan vinden, want word er zelf gek van de ene persoon zegt dit en de ander iets compleet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
phAn schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:58:
edit:
@ThinkPad ik mis de vaardigheid en/of de bevoegdheid om een DM te sturen. Van mij mag je de tabel op [??? in nalevering ???] oid zetten.
DM kun je aanzetten in je voorkeuren: http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

En ik laat het vraagteken nog even staan tot je hem binnen hebt, anders moet ik bij elke status update de TS weer bijwerken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
JA WTF !?

Nu is bij mij in het overzicht de TV ook ineens verdwenen.

Als er morgenochtend (na 8:00) niks is veranderd in dat overzicht dan ga ik maar bellen, ik begin een beetje flauw te worden van het wachten :( :/

edit:
Oh shit, dubbelpost :X

[ Voor 8% gewijzigd door ThinkPad op 09-06-2010 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
Hier staat ie er inmiddels weer bij. En 181,01 krediet. Wie het snapt mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Dan heb jij mijn TV!! :+ En ik heb ook 181,01 krediet.

WTF is Neckermann aan het doen, echt niet leuk meer dit vage gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Bij mij staat er inmiddels nu ook dat hij verzonden wordt :S ik wordt helemaal gek!

Wat me niks zou verbazen dat de oude bestelling nog vast in het systeem zat en deze eerst op retour gezet moest worden voor dat deze weer verzonden kunnen worden! Maar goed we zullen zien dit is me nieuwe status:

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4026/4684726616_f9dbff8f49.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door Aapie op 09-06-2010 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Bij mij staat de TV inmiddels weer in het overzicht, en die oude TV staat nu ook op "Retour" (die stond eerst de hele tijd op "Verzonden" )

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JocImbUUCHSZd1dYqQpWAiFP/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Dan zal die van jou wel snel komen!

Btw check op de site de tv staat weer op voorraad!

[ Voor 43% gewijzigd door Aapie op 09-06-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361931

--

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 361931 op 22-12-2010 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Anoniem: 361931 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:22:
kreeg net een smsje dat de tv tussen 15:00 en 19:00 uur word bezorgd... ik ben benieuwd!
Bij mij ging de telefoon vanmorgen ook maar was te laat.. en helaas geen nr herkenning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik krijg hem morgen als het goed is bezorgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik heb net gebeld met die computer en die zei dat de vervoerder vandaag NIET langskwam bij mij.

Zal ook wel morgen zijn dan.

[ Voor 14% gewijzigd door ThinkPad op 09-06-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
ThinkPadd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:41:
Ik heb net gebeld met die computer en die zei dat de vervoerder vandaag NIET langskwam bij mij.

Zal ook wel morgen zijn dan.
Bij mij ook niet! krijg alleen nog steeds te horen dat er iets met de tnt komt :S denk dat dat het dvdtje geweest is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Oh ik kijk nu op m'n mobiel en zie dat ik een SMS heb gehad:
Beste Neckermann.com klant. Onze vervoerder komt op 16.06.10 uw LCDTV COMB bezorgen. Op de dag van levering ontvangt u een sms bericht met de aflevertijd.
WTF 16 juni pas..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
ThinkPadd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:48:
Oh ik kijk nu op m'n mobiel en zie dat ik een SMS heb gehad:

[...]

WTF 16 juni pas..........
Najah iig minder dan 3 weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ja maar toch, als ik kijk naar de tabel in de topicstart dan heeft het grootste gedeelte hem al binnen. Beetje vreemd aangezien mensen die later dan ik hebben besteld hem ook al binnen hebben volgens mij.

Maarja nu heb ik tenminste een datum om naar uit te kijken, en hoef ik me niet iedere dag af te vragen of hij vandaag misschien komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Bellen met Neckermann doet wonderen.

Kan je via priverbericht wel het directe doorkiesnummer geven van de dame die mij heeft geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
MrN schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:54:
Bellen met Neckermann doet wonderen.

Kan je via priverbericht wel het directe doorkiesnummer geven van de dame die mij heeft geholpen?
Hoezo doet het wonderen dan? Wat heb je nu veranderd dan?

edit:
Ik heb ook gebeld met Neckermann, en ze heeft even gekeken of hij eerder verzonden kon worden, maar de vervoerder zat helemaal vol zei ze. Wel grappig, ze vroeg of ik er vorige week vrijdag al van had willen genieten, dus ik: "Jaa zeker!!"

[ Voor 29% gewijzigd door ThinkPad op 09-06-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
ThinkPadd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:02:
[...]

edit:
Ik heb ook gebeld met Neckermann, en ze heeft even gekeken of hij eerder verzonden kon worden, maar de vervoerder zat helemaal vol zei ze. Wel grappig, ze vroeg of ik er vorige week vrijdag al van had willen genieten, dus ik: "Jaa zeker!!"
Haha had je haar de zoveelste keer aan de telefoon? Ik heb nog steeds al status "Wordt verzonden" het aparte is dat staat niet eens bij mij in de legenda!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

ThinkPadd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:02:
[...]

edit:
Ik heb een klacht gestuurd over hoe ze de dingen oplosten of probeerden naar alle emailadressen van Neckermann die ik kan vinden.
Werd vandaag gebeld met het verzoek terug te bellen en door te verbinden naar een bepaald toestelnummer.
Dit gedaan en de tv zou morgen al geleverd gaan worden.

Hoef ook geen 618 euro voor te betalen en de rest terug te vragen mag gewoon in 1 keer betalen wat het daadwerkelijk kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
joosthaarman schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:14:
[...]

Haha had je haar de zoveelste keer aan de telefoon? Ik heb nog steeds al status "Wordt verzonden" het aparte is dat staat niet eens bij mij in de legenda!
Bij mij staat nu
Wordt geleverd op {deliveryDate}
(dat staat er letterlijk :') ).

En weet niet of het dezelfde was als die ik eerst had, kon d'r naam niet goed verstaan. Valt me wel op dat je de ene keer zo'n lief meisje aan de telefoon hebt, en de andere keer iemand die een stuk minder aardig is :P

Maarja ik heb gedaan wat ik kon doen, en moet nu maar wachten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Lekker he zown soap! die je de hele dag kan volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

--

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 361931 op 22-12-2010 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Had je het voetbalspel er ook al bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:02
Hier vanmiddag ook geleverd incl voetbaltafel :P

Werd 5min van tevoren gebeld maar aangezien ik 35km verderop zat het bij de buren laten afgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
Hier is de bestelling nog <in behandeling>. Ik zie dat het toestel op de site op dit moment wel wordt geadverteerd als: 'direct leverbaar'.

Ik kreeg van mijn collega vanmiddag te horen dat er rond de 180 toestellen zijn verkocht tijdens de aanbieding. Dat is nog behoorlijk veel. Bovendien werd er gegarandeerd dat die klanten voorrang krijgen op levering.

Ondertussen zit ik nog te wachten. :O Maar het einde lijkt in zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Wow dat meen je? 180 klanten dat zijn er best veel! Ik zit ook nog te wachten! Mijn einde lijkt ook in zicht (qua bestelling ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Gewoon even bellen, de website is helemaal niet te vertrouwen, statusoverzicht vliegt als een stuiterbal heen en weer.

Als er 180 mensen hem hebben besteld kan ik me wel voorstellen dat de vervoerder het druk heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

--

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 361931 op 22-12-2010 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-05 17:01
Nieuwe tv binnen, nu dus dode pixel loze versie :), hulde voor de service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Hoe kun je dat goed zien van die pixels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
MrN schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:14:
Hoe kun je dat goed zien van die pixels?
ZIe je inplaats van niks raars een dood puntje! een groene of een andere kleur!

Edit: Nou mijn leverdatum is ook bekend en dat is 17-6.. tijd konden ze nog niet zeggen.

Ik kreeg vanmorgen een belletje alleen daar was niks van te horen leek wel twee stemmen door elkaar, nu net maar ff gebeld 14 min in de wacht 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Aapie op 10-06-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Nee zie geen dode puntjes zo.

Tv trouwens ontvangen ziet er goed uit alleen de beeldkwaliteit met interactieve tv van kpn valt me tegen.

Maar kunnen ook instellingen zijn.

Voetbaltafel zat er trouwens ook bij de eredivisie dvd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik werd zonet teruggebeld op m'n mobiel door een vrouw van Neckermann die ik al eerder had gebeld. Zij heeft toen de TV opnieuw besteld voor mij geloof ik. Ze vroeg of ik onderhand al meer wist. Ik dus vertellen dat ik hem 16 juni kreeg volgens een collega van haar, en toen zei ze: "Oh dat was niet helemaal de bedoeling, ik had hem eigenlijk maandag (de 7e dus) al willen leveren aan u"

Toen zei ik dat eerder altijd beter was, maar ze kon aan die 16 juni ook niks meer veranderen. En ze zei ook nog dat ze me nog weer zou bellen als de TV geleverd, om te vragen of hij goed was, en om het verschil af te boeken ofzo :?

Wat bedoelt ze precies met dat verschil afboeken? Moet ik eerst het hele bedrag betalen? Lijkt me niet, en dat ga ik ook zeker niet doen want heb het originele bedrag wat ik via iDeal heb betaald ook nog niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
ThinkPadd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:58:
Ik werd zonet teruggebeld op m'n mobiel door een vrouw van Neckermann die ik al eerder had gebeld. Zij heeft toen de TV opnieuw besteld voor mij geloof ik. Ze vroeg of ik onderhand al meer wist. Ik dus vertellen dat ik hem 16 juni kreeg volgens een collega van haar, en toen zei ze: "Oh dat was niet helemaal de bedoeling, ik had hem eigenlijk maandag (de 7e dus) al willen leveren aan u"

Toen zei ik dat eerder altijd beter was, maar ze kon aan die 16 juni ook niks meer veranderen. En ze zei ook nog dat ze me nog weer zou bellen als de TV geleverd, om te vragen of hij goed was, en om het verschil af te boeken ofzo :?

Wat bedoelt ze precies met dat verschil afboeken? Moet ik eerst het hele bedrag betalen? Lijkt me niet, en dat ga ik ook zeker niet doen want heb het originele bedrag wat ik via iDeal heb betaald ook nog niet terug.
Tjonge jonge.. wat een gemier met die gasten zeg! Als ik jou was zou ik ook niks(meer) betalen.

Heb jij btw al wel een tijd gekregen voor woensdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik ga ook niks betalen :P Ze hebben m'n geld nogsteeds dus ik ga geen cent bijbetalen :9

Als ik de ervaringen van anderen in dit topic lees dan word het bedrag in de computer aangepast. Ik hoop maar dat ze mijn iDeal transactie er dan bij kunnen vinden, de vrouw die ik zonet aan de telefoon had (en vorige keer dus ook) die wou toen die vorige keer mij opnieuw laten betalen :X 8)7

En de tijd krijg je op de dag zelf te horen vanaf 8:00 uur via een SMSje of je kunt op de website kijken.

[ Voor 54% gewijzigd door ThinkPad op 10-06-2010 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
Hier nog geen verandering in status ('wordt verzonden'). Het betaalde iDeal is bedrag ook (nog) niet teruggestort.

Morgen staat er een artikel over deze kwestie in het AD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Nou 24 uur later heb ik ervoor gekozen mijn andere TV te houden. Probeer uit de Techwood nog even 100e te h**ren op Marktplaats, anders gaat hij over 14dagen gewoon retour.

Natuurlijk gelijk de "ik bied 250e" taferelen, geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Wat is de reden dat je die andere TV boven de Techwood verkiest?

[ Voor 37% gewijzigd door ThinkPad op 11-06-2010 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
:$ De grootte. Dacht eerst dat het wel zou staan maar het is overkill :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, ik hoor net op het journaal dat de nog lopende orders geannuleerd zijn, hopelijk geen gedupeerden hier ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-06 16:08

JoSchaap

Had a life, got a modem..

prachtig, heeft gewoon t nieuws gehaald vanochtend! :+

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Ik heb vandaag mijn 355 euro teruggestort gekregen :P Ben benieuwd hoeveel ik nu moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-04 23:59
JoSchaap schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 07:36:
prachtig, heeft gewoon t nieuws gehaald vanochtend! :+
Inderdaad ik hoorde het ook net bij Jan de Hoop :9

50.000 euro 'schade' voor Neckermann, dan zijn er buiten dit topic dus ook nog heel wat TVs besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
http://www.rtl.nl/compone...TL_Ontbijtnieuws_0700.xml

Bij 04:52

En die 50.000 schade valt me mee lijkt mij?

182 * 347,09 = 63.170,38 huidige omzet

Nu hebben ze nog omzet, als ze de orders hadden geannuleerd hadden ze niks gehad :P

En ze zeggen wel 50.000 euro schade, maar dat is puur uitgaande van die 618 euro. Ik denk dat de TV's qua inkoop heel wat minder kosten, dus ik vraag me af of ze wel zo heel veel schade hier aan hebben. Misschien maken ze met die 347 euro alsnog wel winst.

[ Voor 68% gewijzigd door ThinkPad op 11-06-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
182 * 619 = €112.658
182 * 349 = €63.518

€112.658 - €63.518 = €49.140 aan misgelopen omzet he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
De TV's kosten inkoop ongetwijfeld meer dan 350 euro, zelfs al is het goedkope rommel. Ik denk eerder in de richting van 500 euro. Ik wacht nog op een foto van het etiket om het bouwjaar te bevestigen (anyone?), maar het lijkt me toch geen restpartij.

Dat ze bij het annuleren niks hadden gehad is natuurlijk niet waar; een tv wordt toch wel verkocht.

[ Voor 48% gewijzigd door mae-t.net op 11-06-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 21:44
Ik denk dat je bedrogen uit gaat komen.
Vaak zit er een flinke marge op (meer dan de helft van de verkoop prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ja inderdaad, dus die 50.000 is puur voor de buitenwereld, maar intern zal het wel meevallen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
Ha, het ontbijtnieuws heeft het ook opgepikt. Ik kreeg vanochtend een sms dat mijn bestelling op 18 juni geleverd wordt. Schiet nog niet op, maar in elk geval op tijd voor mn Nederland-Kameroen bbq event 8)

@Raven
Ik denk dat het ontbijtnieuws een interpretatiefout maakt. In het AD artikel staat niet dat lopende bestellingen geannuleerd zijn. Bovenal zijn nog (lang) niet alle 182 bestelde TV's daadwerkelijk gekregen, zoals beweerd wordt in het bulletin. Maar zo werkt het met nieuws..

[edit]
Die 50.000 is misgelopen omzet op basis van de 'actie' prijs. Ze zouden er voor de normale prijs wellicht een stuk minder verkocht hebben. Maar als je kijkt naar alle trammelant met de vervoerders terugroepen, het ontslaan van de catalogusdombo die deze prijs invoerde (:p), de vervoerders weer op pad sturen, het aantal telefoontjes van verontwaardigde klanten, nu de media aandacht... kijk negatieve publiciteit is ook publiciteit, maar ik kan me zo voorstellen dat dit verhaal niet helemaal in de planning lag, toen iemand bedacht "Leuk! Een Techwood TV met tafelvoetbaltafel, daar worden onze klanten blij van!".

[ Voor 38% gewijzigd door phAn op 11-06-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

phAn schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:31:
Maar zo werkt het met nieuws..
Al het nieuws in incorrect? :?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
Nou die waar ik voor werk niet natuurlijk! Dat is allemaal hoogstaande journalistiek, elke pagina weer.

Alle ANDERE media, ja dat is natuurlijk maar pulp.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

tlpeter schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:28:
Dat is extreem ver bezijden de waarheid. 15% op budgetmerken als deze, daar mag je je al voor in de handjes knijpen.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-06 23:57

AndereKoekoek

Ping! Pong?

FirePuma142 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:41:
[...]
Dat is extreem ver bezijden de waarheid. 15% op budgetmerken als deze, daar mag je je al voor in de handjes knijpen.
Ik heb een aantal jaar gewerkt op hoofdkantoor van een elektro retailer en de winst zit vaak niet ver van die 15%.
Als personeelslid kreeg ik zelf ook 'maar' 10% korting. Dit kun je vaak ook eraf krijgen met onderhandelen(behalve bij media markt).

De kleinere artikelen wordt echter wel een hogere marge op gehaald zoals bijv. kabeltjes, scheerspullen, koptelefoons enz. Wat allemaal achter de kassa ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 16:09
Inmiddels beginnen meerdere media het bericht over te nemen

http://www.nu.nl/internet...an-foutje-neckermann.html

alleen was het niet 'afgelopen weekende' maar alweer een week eerder.

Gelukkig was ik een van de eerste (de eerst hier?) die 'm besteld heeft, en doordat ze daar zo traag waren hebben er velen van kunnen profiteren..

[ Voor 45% gewijzigd door DJSmiley op 11-06-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Elluminatie schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 00:57:
Nou 24 uur later heb ik ervoor gekozen mijn andere TV te houden. Probeer uit de Techwood nog even 100e te h**ren op Marktplaats, anders gaat hij over 14dagen gewoon retour.

Natuurlijk gelijk de "ik bied 250e" taferelen, geweldig :D
Volgens mij heb ik zojuist je advertentie gevonden. Wil je hem niet verkopen tegen de prijs waarvoor je em bij Neckerman hebt gekocht :*) ?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laatste waarschuwing mbt V&A reacties van enig soort. Interesse in een tv of wil je misschien aanbieden? Zoek in V&A, maar in ieder geval niet hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 21:44
FirePuma142 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:41:
[...]

Ik had niet gezien dat het om een budget merk ging.
Ik zit in een ander tak en daar zie ik toch andere marges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tlpeter schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:21:

Ik had niet gezien dat het om een budget merk ging.
Ik zit in een ander tak en daar zie ik toch andere marges.
Tip: vergelijk alleen data binnen de branche, er zitten extreem grote verschillen in :)

Overigens ben ik erg benieuwd in welke branche jij werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Ik schrok al weer even toen ik hoorde dat ze de lopende orders weer gingen annuleren! gelukkig staat het er in de krant anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Niet online
tlpeter schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:28:
Van de incidentele bruingoedinkopen die ik heb gedaan heb ik niet die ervaring, maar ik zal het komende week eens navragen bij iemand die zich daar dagelijks mee bezighoudt. Nou is het natuurlijk wel zo dat ze misschien rechtstreeks in Turkije bestellen en dat dat 1 schakeltje in de ketting scheelt, maar dan nog kom je echt niet op >100% marge, dat zijn bij mijn beste weten fabeltjes.

P.S. Zoals iemand hierboven al schrijft, op klein spul, vooral kabeltjes en accesoires zijn vaak wel dergelijke marges, soms tot in duizenden procenten. Dat weet ik wel uit redelijk frequente ervaring.

P.P.S. Ik ben ook nieuwsgierig in welke branche jouw ervaring is.

[ Voor 19% gewijzigd door mae-t.net op 11-06-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362682

Toen ik belde naar de klantenservice kreeg ik te horen dat ik de tv niet kon krijgen ivm foutieve melding van prijs. Ik heb toen een brief gestuurd waarin ik aangaf dat ik de geschillencommissie hiervan op de hoogte zou brengen mochten ze zich niet houden aan hun afspraak (hou van dreigen). We hebben immers een rechtsgeldige overeenkomst gesloten. Ik heb een bevestiging en heb betaald met ideal. Dat er op de site staat dat ze niet aansprakelijk zijn voor zet- en drukfouten, doen ze om zichzelf te beschermen. Maar dat ze kunnen hier wettelijk gezien niets mee. Dus het komt erop neer, dat iedereen die een bevestiging heeft gekregen, na de bestelling, recht heeft om op de tv. Ik kreeg binnen 24 uur bericht dat de tv alsnog geleverd zal worden voor 347 euro. Heerlijk toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362734

hoi

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 362734 op 11-06-2010 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Niet online
Op circuitsonline heeft iemand foto's geplaatst met een -heel charmant- gedeeltelijk onklaar gemaakt serienummer maar nog wel genoeg informatie om als bouwjaar 2010 vast te kunnen stellen. Gaat dus inderdaad niet om een restpartij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
Ik kwam net deze nog tegen:

http://www.consumentenbon...eckermann-moet-tv-leveren

Nog wachten tot vrijdag hier :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Zou het daardoor komen dat ze ineens wel gingen leveren?

Ik krijg hem woensdag eindelijk *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het nogal een stelling die die directeur aanneemt. Helaas is het niet onderbouwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Thinkpad! Morgen lekker dagje vrij van school of al klaar? Want jij krijgt de tv morgen binnen toch? Ik moet nog ff een extra dagje wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik had 1 juni m'n laatste examen, en heb dus sinds 1 juni al 'vakantie'
Bevalt goed hoor :P

Woensdag komt m'n TV, en donderdag krijg ik de uitslag :X

Wel jammer dat ik eerst weer een andere muurbeugel moet kopen, m'n huidige muurbeugel is te klein, dus die moet ik eerst kwijt zien te raken (zie signature ;) ) en dan maar een grotere kopen.

Maar verder heb ik alles al klaar staan, mooi de tijd gehad om mediacenter (daar sluit ik m'n TV op aan) in te stellen (alle kanalen die m'n FloppyDTV had gevonden goede kanaalnummers enzo geven, rotwerk)

[ Voor 86% gewijzigd door ThinkPad op 15-06-2010 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probeer het slowchatten even te beperken tot een minimum aub. Bovenstaande zaken kun je beter via de DM doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Zo lang zal dit topic toch niet meer leven :P Er moeten nog een paar mensen de TV ontvangen, en dat zal deze week gebeuren als het goed is.

En daarna kan iedereen doorlopen naar dit topic: Het grote ervaringstopic Techwood 46882 FHD (Neckerman MB35) :+

Maar ik zal er om denken :>

[ Voor 5% gewijzigd door ThinkPad op 15-06-2010 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Hmm net ff zitten kijken op me rekening! en stond in eens een bedrag van 355,09 euro bij van Neckermann... Dus ze hebben de vervoers kosten gehouden hopelijk zit er straks dan een goede acceptgiro bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Hier hetzelfde ja, ook 355,09 bijgeschreven. Ik ga niet 2x vervoerskosten betalen als ik maar 1x de koerier aan m'n deur heb gehad :z

[ Voor 50% gewijzigd door ThinkPad op 15-06-2010 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
ThinkPadd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:28:
Hier hetzelfde ja, ook 355,09 bijgeschreven. Ik ga niet 2x vervoerskosten betalen als ik maar 1x de koerier aan m'n deur heb gehad :z
Post morgen ff wat er voor een bedrag op de acceptgiro staat als je wilt! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Tuurlijk, ik zal gelijk alles vertellen wat ik dan wel weet, en nu nog niet :P

Ben ook benieuwd of de voetbaltafel erbij zit, m'n broertje zat mee te kijken toen ik door dit topic scrollde en die zag die voetbaltafel, en vroeg of die er ook bij zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Bedrag is 652,23 euro, dus dat is de 618,99 + 24,99 aan verzendkosten. Ik heb een e-mail gestuurd, ga niet nog eens geld uitgeven aan het bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ze komen tussen 08:45 en 12:45 uur de TV bezorgen vandaag, lekker vroeg dus *O* (had ook tussen 16:00 en 20:00 gekund bijv.)

Kredietruimte is ook weer veranderd bij mij :?
Mijn kredietruimte
U kunt momenteel dit bedrag besteden: € 148,02

[ Voor 36% gewijzigd door ThinkPad op 16-06-2010 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Hij is er *O*

Alleen ik moet eerst wachten tot er iemand thuis is, hij moet namelijk de trap op, maar de doos is zo groot dat dat niet lukt in m'n eentje.

Voetbaltafel zat er ook bij, dus m'n broertje is ook dolgelukkig denk ik.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FxUO5ae0fJfsy3PBLgN3RO6C/thumb.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door ThinkPad op 16-06-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314831

ThinkPadd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:50:
Hij is er *O*

Alleen ik moet eerst wachten tot er iemand thuis is, hij moet namelijk de trap op, maar de doos is zo groot dat dat niet lukt in m'n eentje.

Voetbaltafel zat er ook bij, dus m'n broertje is ook dolgelukkig denk ik.

[afbeelding]
Eindelijk dan... haha :*)
Bij ons hebben ze de tv helemaal naar boven gebracht. (6 trappen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Mooi man! Hopelijk komt er bij mij iemand na 12.00 of voor 9.00

[ Voor 21% gewijzigd door Aapie op 16-06-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Op m'n factuur staat 652,23 trouwens, en ik ga gewoon wachten tot ik gebeld wordt door Neckermann :)

Hij staat inmiddels op m'n kamer, en 1080p films zien er echt :9~ :9~ :9~ :9~ uit.

Moet alleen nog ff verder klooien met HDMI, want met HDMI krijg ik het beeld niet helemaal scherp. Met VGA wel :? Maarja dat zal ik hier bespreken: Het grote ervaringstopic Techwood 46882 FHD (Neckerman MB35)

joosthaarman schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:54:
Mooi man! Hopelijk komt er bij mij iemand na 12.00 of voor 9.00
Je kunt het op www.neck.nl bekijken als je inlogt, je krijgt een SMSje tussen hoe laat en hoe laat ze langskomen, en ze bellen voordat ze langskomen (bij mij zeiden ze "We zijn er binnen 45 min, groeten")

[ Voor 92% gewijzigd door ThinkPad op 16-06-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Niet online
Uit het uitblijven van verdere reacties begrijp ik dat de eerste lichting (50 stuks, schat ik) inmiddels bij iedereen is afgeleverd. Er moeten er dus wellicht nog 130 nageleverd worden (als het totaal inderdaad 180 was zoals in de publiciteit geweest is). Klopt dat? Of zijn die inmiddels ook al geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Die personen zitten niet hier op T-net dus daar horen we niks van denk ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Het is alweer tijd geleden dat ik de TV heb gehad, maar ook het geld is teruggestort. Ik heb dus nog niks betaald, ik ga niet die duurdere factuur betalen, en op mijn mails wordt gewoon niet gereageerd.

Ik ga niet nog eens geld uitgeven aan helpdesk bij dat zooitje ongeregeld daar, maar ik weet dat Neckermann niet moeilijk doet over een BKR melding hier en daar.

Mooie is dat volgens mijn Neck ook staat dat alles betaald is...

[ Voor 8% gewijzigd door Megamind op 23-06-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Gewoon wachten tot je gebeld wordt.

Ik werd vanzelf gebeld namelijk (maar dat was vooraf ook al afgesproken dat ik gebeld zou worden als de TV binnen was).

Toen vertelde ze me ook wat ik precies moest overmaken (ik had 355,09 teruggekregen, dus de verzendkosten hadden ze gehouden, en ik moest daarom ook maar weer 355,09 betalen ipv 384, nogwat)

Morgen komt m'n muurbeugel, kan ik de TV mooi ophangen 8)

[ Voor 7% gewijzigd door ThinkPad op 23-06-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik heb ook nog niks gehoord en zou ook gebeld worden.

Ik wacht het nu ook gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Niet online
ThinkPadd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 01:22:
Die personen zitten niet hier op T-net dus daar horen we niks van denk ik ?
Behalve dan toch de 2 mensen tussen jouw en mijn reactie :+ Ik vraag me af of die ook tot de 180 in totaal horen en of er leveringsproblemen zijn na de eerste 50 toestellen, of dat ze het verhaal gewoon een beetje proberen te rekken bij Neckermann.

Mochten deze mensen hun toestel alsnog krijgen, ben ik benieuwd naar de serienummers (met wat geluk zouden die mijn idee kunnen bevestigen of ontkrachten, waar opzich verder niemand ooit nog wat aan heeft, maar wat leuk is voor de liefhebber).

[ Voor 56% gewijzigd door mae-t.net op 28-06-2010 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107873

Heb de tv weken geleden al ontvangen (week na de aktie) maar er kwam een storingsbrom uit het apparaat, wat enorm goed te horen is als je geluid mute of zachter zet. Tv netjes vervangen en die kwam vorige week (ze waren op dus duurde paar weekjes sinds eerste levering) Helaas exact hetzelfde probleem. Binnenkort tv nummer 3, hopelijk gaat die het wel goed doen. In ieder geval alle lof voor service afhandeling tot nog toe.

Hebben jullie als je bij de tv staat ook een harde electronica/speaker brom? wel of geen apparatuur aan tv gekoppeld maakt niet uit, ander stopkontakt geen resultaat, instellingen aanpassen in tv allemaal geen effect.

Als je tv op standby zet is het geluid weg en anders voortdurend aanwezig. De eerste TV kreeg het pas na een paar dagen en dan niet meteen met aanzetten maar als je uurtje tv had gekeken pas.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Nergens last van hier. Probeer eens met de helderheid van je achtergrondverlichting te spelen, bij m'n Samsung PC scherm krijg ik dan ook gepiep/gebrom van de inverter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Anoniem: 107873 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 15:28:
Heb de tv weken geleden al ontvangen (week na de aktie) maar er kwam een storingsbrom uit het apparaat, wat enorm goed te horen is als je geluid mute of zachter zet. Tv netjes vervangen en die kwam vorige week (ze waren op dus duurde paar weekjes sinds eerste levering) Helaas exact hetzelfde probleem. Binnenkort tv nummer 3, hopelijk gaat die het wel goed doen. In ieder geval alle lof voor service afhandeling tot nog toe.

Hebben jullie als je bij de tv staat ook een harde electronica/speaker brom? wel of geen apparatuur aan tv gekoppeld maakt niet uit, ander stopkontakt geen resultaat, instellingen aanpassen in tv allemaal geen effect.

Als je tv op standby zet is het geluid weg en anders voortdurend aanwezig. De eerste TV kreeg het pas na een paar dagen en dan niet meteen met aanzetten maar als je uurtje tv had gekeken pas.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen :)
Al een keer geprobeerd zonder coax kabel erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107873

ThinkPadd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 18:46:
Nergens last van hier. Probeer eens met de helderheid van je achtergrondverlichting te spelen, bij m'n Samsung PC scherm krijg ik dan ook gepiep/gebrom van de inverter.
Goed bedacht thinkpad :D

Probleem opgelost, wij hadden in het menu van de tv bij 3e ikoon "mogelijkheden" en dan bij "achtergrondlicht" gekozen voor "minimaal" (lekker rustig voor de oogjes). Toen ik hem net op "gemiddeld" zette en daarna op "maximaal" werd het gebrom achtereenvolgens de helft minder en daarna helemaal weg.

Mijn dank is groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Hier zie ik in Mijn Neck helemaal niets :S Heb ook nog niets betaald en zolang ik geen fatsoenlijke factuur ontvang zal ik dat ook niet doen. Zoek overigens ook nog iemand die de TV wil overnemen want hier gaat hij niet passen :P
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste