Ik neem aan dat je meer uit het midden van het land komt althans wat ik zo op je homepage kon zien, maar ik zelf woon in het zuiden van het land ( Limburg ) waar het pas vandaag onder de 30 graden was. Maar ik bekijk de temperaturen ook aan de hand van de kamertemperatuur die vanmiddag bv nog dik 29 graden was en maar 1 graad verschil met de hele warme dagen. Overigens had ik de meting nog vandaag gedaan voor dat de zijfan erbij is gekomen en alles nog in de oude situatie was.Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 01:13:
[...]
Heb je met je experimenten er wel op gelet dat het de afgelopen twee dagen aanzienlijk koeler is geweest dan de weken ervoor?
[...]
Goedkoop is niet per se slechtIk blijf het maar roepen, Nexus Real Silent Fans kunnen zich eigenlijk overal mee meten en zijn zo'n beetje de best betaalbare fans die er zijn.
Natuurlijk zijn er ook goedkopere fans die het prima doen maar bv Nexus heeft gaan 14 cm fans, althans voor zover ik kon zien ben ik ze nog niet tegengekomen. Aangezien ik bovenin de kast alleen 14 cm fans kan plaatsen was de keuze dus al een stuk beperkter, waarbij ik voorheen wel eens Noiseblocker fans gehad had maar die bevielen mij niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Roel1966 op 14-07-2010 01:28 ]