the boiler schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:24:
[...]
Ja maar dat is met bijna elke mod
Hoeveel 800D zijn we al wel niet tegengekomen of Lian Li's
Waterkoeling is ook maar weer waterkoeling.
Nee net even wat anders doen is toch altijd leuk om te zien en wordt het nog mooi des te beter.
idd waterkoeling is ook niet meer zo speciaal omdat mss wel 50% van pc users het heeft.
Daarom dat ik ook geen gewone Wc koeling heb en doe ik ook totaal anders en mijn eigen ding.
En idd hoeveel 800d cases zie je wel niet?
Als k weer een mod tegenkom met een 800d kijk ik er gewoon niet meer naar, al zo beu gezien.
YaaD schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:00:
[...]
Jammer dat jij zo reageert op medemodders... Had toch wel enigzins professionaliteit verwacht eigenlijk..
Iedereen heeft zo zijn kwaliteiten en kwantiteiten; om dan maar simpelweg te zeggen dat het niet origineel is, is ronduit kinderachtig.
Jouw mod is daarentegen natuurlijk ook niet origineel met jouw huidige kleurstelling dus laten we elkaar in de waarde laten

Ieder zijn mening he?
Mijn mening is : dat da niet meer zo speciaal is omdat er al 4 van zijn van die bureaus simpel,
en als je iemand nadoet is niet origineel niet meer, juist ?
google "originaliteit" : enig in zijn soort
mijn mod, ieder heeft zijn mening daarover, mijn mening is dat ik NOG NIEMAND met zo gemodde Level 10 case heb gezien ergens.
Buiten iemand die hem gewoon wit gespoten heeft.
Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.