Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 10 ... 46 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:52
wâldpyk schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:01:
je kan altijd nog matte lak er over heen doen. als je van die glas lak er over heen doet verneuk je het resultaat.

ik heb mijn xdoos ook gespoten maar geen blanke lak gebruikt je hebt dan sneller krassen etc op je verf staan.

en gefelicteerd btw:P
Hej bedankt, ja dat hele verneuken komt omdat het ontieglijk gevoelig is (mat), na dag 1 had ik al een aantal krassen (klein en ondiep) en uit frustratie bijna alles opnieuw gespoten. Eindresultaat mag er wezen, had het niet verwacht O+ Ik zal eens kijken of ik bij de Gamma matte lak kan vinden!

Thanx :P Would you care for a piece of pie? Afbeeldingslocatie: http://www.piewacketblog.com/storage/titles-pie-pink.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1277684869722

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Gefeliciteerd EN-IS..
The cake is a lie

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
EN-IS , wel mat blanke lak he... trouwens zijdeglans blank is ook niks mis mee

ja, daag.

• wâldpyk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:15

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

heeft iemand ervaring met lcds?

http://highflow.nl/moddin...44780-20x4-character.html

ik wil deze gaan kopen maar er zit dan zo'n stekker bij die aan de achter kant van je mobo aan gesloten moet worden is eer ook een manier om dit intern te verwerken.

If water polo was easy, it would be called football

• EN-IS
Daywalk3r schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:12:
Gefeliciteerd EN-IS..
The cake is a lie
Thanx. :9
Remmes_NT schreef op donderdag 23 september 2010 @ 00:58:
EN-IS , wel mat blanke lak he... trouwens zijdeglans blank is ook niks mis mee
Ik zal dat onthouden, mat of blanke lak, ben benieuwd wat voor resultaat dat zal geven, denk alleen niet dat ik dat al ga uitvoeren op de Mat Zwarte X360, ik laat het zoals het is, en doe dat wel bij een nieuw project :)

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
wâldpyk schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:44:
heeft iemand ervaring met lcds?

http://highflow.nl/moddin...44780-20x4-character.html

ik wil deze gaan kopen maar er zit dan zo'n stekker bij die aan de achter kant van je mobo aan gesloten moet worden is eer ook een manier om dit intern te verwerken.
Je kunt een pci-kaart met een parallelle poort kopen en die stekker lossolderen. Soms zitten er twee op en dan zit de tweede met een flatcable aangesloten, dan is het nog makkelijker. Met een beetje mazzel heb ik nog wel zo'n kaartje thuis liggen, PM me maar even als je daar interesse voor hebt.

Casemod: Cubeleon

• [Remmes]
EN-IS schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:21:
[...]

Thanx. :9

[...]

Ik zal dat onthouden, mat of blanke lak, ben benieuwd wat voor resultaat dat zal geven, denk alleen niet dat ik dat al ga uitvoeren op de Mat Zwarte X360, ik laat het zoals het is, en doe dat wel bij een nieuw project :)
matte lak is gewoon matte verf.. matte blanke lak is een beschermlaag (doorzichtig) die mat is en je dus de matte kleur blijft houden.. dus niet met matte lak een glans blanke lak gebruiken

ja, daag.

• EN-IS
Remmes_NT schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:15:
matte lak is gewoon matte verf.. matte blanke lak is een beschermlaag (doorzichtig) die mat is en je dus de matte kleur blijft houden.. dus niet met matte lak een glans blanke lak gebruiken
Ok, het is me nu geheel duidelijk, matte blanke lak die doorzichtig is, zoiets zocht ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbriels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:49
na gezien te hebben hoe tweaker "the boiler" zo'n mooie sleeve gemaakt had (zie pagina 36) wilde ik ook wel een keer proberen zelf een sleeve te maken.
na wat rond gekeken te hebben op internet naar verschillende knoop technieken kwam ik uiteindelijk uit op mijn zusjes ouwe hobby, scoubidou! hier staat de knoop het best uitgelegd. ik heb de sleeve om de kabels van een projectje van mij gedaan genaamd project BoomBox. In het begin heb ik de drie kables bij elkaar gesleeved en daarna per kaber verder gegaan. als laatst de uiteinde strak afbinden en bij elkaar geschroeid.

het kost wat tijd maar ik ben erg blij met het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i277.photobucket.com/albums/kk52/houdoe/BoomBox_14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i277.photobucket.com/albums/kk52/houdoe/BoomBox_26.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 12:55
Wat een verschrikkelijk gave BoomBox!

Heb je daar toevallig wat specs e.d. van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
@mrbriels netjes gedaan zat eerst ook te twijfelen tussen die knoop en de varkensrug
Maar ik zou het niet scoubidou noemen maar de kabelplatting :P http://www.knoopenzo.nl/knots58/0.htm

[ Voor 37% gewijzigd door the boiler op 27-09-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbriels
Llewy schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:22:
Wat een verschrikkelijk gave BoomBox!

Heb je daar toevallig wat specs e.d. van?
qua specs is het niet veel bijzonders, ik heb een paar afgeschreven computer speakers gepakt en daarmee gewerkt. het gaat mij ook niet echt om het geluid, het gaat mij vooral om het aanvullen van mijn portfolio voor een vervolg opleiding.
the boiler schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:31:
@mrbriels netjes gedaan zat eerst ook te twijfelen tussen die knoop en de varkensrug
Maar ik zou het niet scoubidou noemen maar de kabelplatting :P http://www.knoopenzo.nl/knots58/0.htm
haha, kabelplatting klinkt wel wat professioneler ja. ik kende het alleen niet anders dan scoubidou :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Box ziet er IDD wel tof uit! Brengt mij wel op een idee, speakers maken van een uitgeholde boomstam :P Alleen krijg je dan denk snel scheuren in het hout waardoor ie niet meer luchtdicht is. Waardoor je nooit echt een speaker kan bouwen die ook nog eens goed afgestemd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbriels
_ferry_ schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:26:
Box ziet er IDD wel tof uit! Brengt mij wel op een idee, speakers maken van een uitgeholde boomstam :P Alleen krijg je dan denk snel scheuren in het hout waardoor ie niet meer luchtdicht is. Waardoor je nooit echt een speaker kan bouwen die ook nog eens goed afgestemd is.
het plan voor de BoomBox was in eerste instantie ook om een dat stuk hout uit te hollen maar dat ging niet geheel volgens plan. daarom heb ik het stuk doormidden gezaagd en er een stuk plexie glas tussengezet. hier heb ik nog wat foto's waar je het tussenstuk kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en werkt die boombox zo'n beetje? :P

[ Voor 164% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbriels
er komt geluid uit! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het ziet er allesinds wel mooi uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:20

D4NG3R

kiwi

:)

Ik heb zojuist een doos gevonden op het zolder, met een hele zooi oude scoobydoo* touwtjes.. Mat zwart en mat rood zit er ook in, allemaal stukken van 5m.

Heeft er iemand een mooie manier om dit rond SATA kabels te krijgen? (het liefst op die ouderwetse scoobydoo* manier) >:) mat zwart of mat rood lijkt me wel gaaf om dat mee te proberen.

*Niet zeuren het was een rage toen ik in groep 6/7/8 zat, ik wist/weet niet hoe je het schrijven moet :P heb dat spul al minstens 5/6 jaar niet meer gezien haha.

[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 27-09-2010 23:22 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
D4NG3R NL schreef op maandag 27 september 2010 @ 23:21:
Ik heb zojuist een doos gevonden op het zolder, met een hele zooi oude scoobydoo* touwtjes.. Mat zwart en mat rood zit er ook in, allemaal stukken van 5m.

Heeft er iemand een mooie manier om dit rond SATA kabels te krijgen? (het liefst op die ouderwetse scoobydoo* manier) >:) mat zwart of mat rood lijkt me wel gaaf om dat mee te proberen.

*Niet zeuren het was een rage toen ik in groep 6/7/8 zat, ik wist/weet niet hoe je het schrijven moet :P heb dat spul al minstens 5/6 jaar niet meer gezien haha.
mrbriels poste al een mooie uitleg http://www.yoarra.nl/technieken-rond.php op de website staat ook een uitleg hoe je het rond een pen doen vervang de pen door een Sata kabel http://www.yoarra.nl/pen.php

ik heb juist niet gekozen voor kabelplatting want het wordt behoorlijk dik en stug vandaar mijn keus naar varkensrug

edit: @mrbriels :P
Even nog wat meer info kabelplatting is veel meer werk dan de varkensrug doordat je veel meer moet knopen en 2 touwtjes meer hebt.
Doordat je dus ook meer materiaal verbruikt wordt het dus ook stugger ik heb zelf al een sata kabel verspeelt doordat ik hem te strak had afgeknoopt en hij moest een te korte bocht om.
Ook is het verstandig om geen scoubidou touwtjes te gebruiken deze zijn heel erg hard en dus stug.
Nylon touw is er ook te verkrijgen in diverse kleuren.
Tja geef je niet om wat extra werk dan en wil je wat meer kleuren dan zou ik kabelplatting nemen maar wil je een sata kabeltje per 3 kwartier doen neem dan de varkensrug knoop.
Ik heb mijn sata kabels met 3mm nylon gesleeved maar raad toch 2mm aan.

Ik zal vanavond even wat meer kabels posten ben al een week of 2 bezig

[ Voor 30% gewijzigd door the boiler op 28-09-2010 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbriels
D4NG3R NL schreef op maandag 27 september 2010 @ 23:21:

het gebruik van scoubidou touwtjes raad ik je in het geheel af! waarom? nou door met scoubidou touwtjes te knopen krijg je zo'n stevig resultaat dat je kabel amper meer kan buigen.

maar om antwoord te geven op je vraag:
persoonlijk vind ik deze techniek het mooist, rond met twee touwtjes. hierin kun je ook zwart en mat rood tegelijk gebruiken. dan heb je nog bijna dezelfde techniek maar met een vierkant resultaat, en deze techniek met drie touwtjes/kleuren rond. op de site staan nog een paar andere manieren met 4 touwtjes maar die zijn te veel werk, die raad ik je af.

edit: bovenstaande post kan natuurlijk ook! (ik was aan het typen dus had niet gezien dat er al geantwoord was op de vraag)

[ Voor 4% gewijzigd door mrbriels op 28-09-2010 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Hmm, met die scoubidou touwtjes kan er wel heel erg nice uit komen te zien! Denk dat ik me daar maar eens aan ga wagen!

*koopt een zooi van die scoubidou ondingen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het falen van LackRack 1.0 (teveel gewicht vs dunne pootjes) nu de verbeterde versie 2.0

De verbeteringen: 2 hoekprofielen tussen de 2 poten om alles te ondersteunen zodat het niet naar beneden zakt :)

De kosten:
- 2x hoekprofiel 40x40mm (6 euro)
- 4.5x45 bolkop schroeven (zakje á 0,50 cent).

Tafeltje had ik al (restant 1.0), nieuw bij de Geel Blauwe Blokkendozen bouwer voor 5,-

Als binnenkort de nieuwe server er is komt er een versie 3.0 :+

Plaatje bij het praatje:
Afbeeldingslocatie: http://i757.photobucket.com/albums/xx213/Colossus1986/SNC01650-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Gaaf idee! Maar is dat niet vervelend zo naast de bank? Of zijn het momenteel alleen switches die (bijna) geen geluid maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt mee, heb wel de koeling van allemaal vervangen omdat die gewoon op waren (ratelen) , die van de server zijn vervangen door stille fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 02:26
leuke kasten die rackable, heb er zelf ook eentje en is echt ideaal voor dit soort doeleinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 13:01

elTigro

Es un Gringo!

maar wat moet je dan met 3 switches en 1 pc? (meestal zie je het andersom.....)

goh, D4ng3r, Hoe kom je nu bij zo'n vraag? :p

[ Voor 23% gewijzigd door elTigro op 28-09-2010 12:50 ]

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:42:
valt mee, heb wel de koeling van allemaal vervangen omdat die gewoon op waren (ratelen) , die van de server zijn vervangen door stille fans.
Waarom heb je eigenlijk 3 switches in gebruik, terwijl er in totaal maar 4 connecties in gebruik zijn? (Van wat ik zie) dit is toch eigenlijk onnodig stroomverbruik?
elTigro schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:44:

Goh, hoe zou ik dat toch weten (D4NG3R loopt terug naar de serverruimte om wat aan te passen :+ ) .

[ Voor 28% gewijzigd door D4NG3R op 28-09-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbriels
hierbij mijn volgend klein project. genaamd project Mother Socker!

het verhaal:
ik kon maar geen afstand doen van dit schatje, een compaq s710 monitor. dus ik dacht: "laat ik er maar alles uit slopen en dan zie ik er wel mee wat ik er mee doe >:) ." na alles eruit te hebben gesloopt zat ik daar met die enorme bak, oftewel ongebruikte ruimte. wat is nu de oplossing van ongebruikte ruimte? juistja, opvullen! ik op mijn kamer aan het peinzen wat ik ermee zou doen, kijk om mij heen en zie een hoop sokken op de grond liggen. U raad het al 'ongebruikte ruimte+zwervende sokken= Mother Socker' :9

zo gezegd/bedacht zo gedaan!
Afbeeldingslocatie: http://i277.photobucket.com/albums/kk52/houdoe/SockBox_compilation_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serendipity
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 10:15

Serendipity

"No fear, I is here"

Lekkere plottwist! Ik had verwacht dat je er een pc in ging bouwen, maar deze is ook leuk :) Moet ik ook maar eens doen, heb nog zat was overal en nergens slingeren xD

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Stelletje viespeuken :P Als je je sokken uitdoet gooi je ze toch gelijk de wasmand in?

Ik heb hier ook nog een oude 17" monitor staan waar ik niet weet wat ermee te doen :(. Een computer erin bouwen is zo cliché. Iemand nog ideeën die het niet behoeven een viespeuk te zijn :P

Verwijderd

Sedative schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:50:
Stelletje viespeuken :P Als je je sokken uitdoet gooi je ze toch gelijk de wasmand in?
Hij heeft toch een monitorvormige wasmand?

• Pixxel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-09 00:22
Misschien niet heel origineel, maar probeer een klein aquarium of iets dergelijks? zou moeten lukken met wat kit en eventueel een alu hoekprofieltje voor de stevigheid... :9

• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 16:28
Pixxel schreef op woensdag 29 september 2010 @ 01:44:
Misschien niet heel origineel, maar probeer een klein aquarium of iets dergelijks? zou moeten lukken met wat kit en eventueel een alu hoekprofieltje voor de stevigheid... :9
Alleen nog een beetje water in de monitor, want de zouteharingen liggen er al in. _O-

• vapo_chiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

vapo_chiller

Evga Untouchables Addicted

dat tafeltje heb ik thuis ook, van Ikea, alleen bij mij hangt er geen pc spul in hahaha

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Verwijderd

vapo_chiller schreef op woensdag 29 september 2010 @ 02:29:
dat tafeltje heb ik thuis ook, van Ikea, alleen bij mij hangt er geen pc spul in hahaha
Het zou waarschijnlijk makkelijker zijn als iedereen die 'm niet thuis heeft staan dat zou melden _O-

• mrbriels
Sedative schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:50:

Ik heb hier ook nog een oude 17" monitor staan waar ik niet weet wat ermee te doen :(. Een computer erin bouwen is zo cliché. Iemand nog ideeën die het niet behoeven een viespeuk te zijn :P
je denkt toch niet dat ik mijn juweeltje zo zou behandelen! :o
natuurlijk gaan de sokken eerst richting wasmand en daarna pas worden ze opgeborgen in mijn Mother Socker.

[ Voor 10% gewijzigd door mrbriels op 29-09-2010 08:33 ]

• Svardskampe
mrbriels schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:32:
[...]

je denkt toch niet dat ik mijn juweeltje zo zou behandelen! :o
natuurlijk gaan de sokken eerst richting wasmand en daarna pas worden ze opgeborgen in mijn Mother Socker.
Ah, dan is het goed idd :) */me wast viespeuk-stempel van mrbriels af*

:) En dat aquarium lijkt me wel wat idd. Ik heb van een oude scanner nog wel een echt glasplaatje liggen dat ik daar misschien voor kan gebruiken. (Plexiglas wordt zo gauw wazig).

Verwijderd

Die mother socker is echt geweldig, ik ga denk maar eens kijken of ik nog zo'n oud beeldscherm heb staan om een kastje ofzo van te maken :P

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De mother socker is het bewijs dat er wel degelijk geur tv bestaat :+

Verwijderd

elTigro schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:44:

D4NG3R NL schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:47:

Waarom heb je eigenlijk 3 switches in gebruik, terwijl er in totaal maar 4 connecties in gebruik zijn? (Van wat ik zie) dit is toch eigenlijk onnodig stroomverbruik?
Het deel dat je niet ziet staat in het hoekje (2 praxis stelling kasten vol met servers, 22 op dit moment), en dan zijn er nog de laptops, xbox, ps3 etc etc etc :p

Enne stroomverbruik, ik huur deze flat alles inclusief dus ik lig niet wakker van stroomverbruik _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2010 11:09 ]

• xibalba
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-07-2021
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:06:

Enne stroomverbruik, ik huur deze flat alles inclusief dus ik lig niet wakker van stroomverbruik _/-\o_
Lekker milieubewust.... O-)

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:06:
[...]
Ongelimiteerd, serieus :? Klinkt wel goed natuurlijk

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Je kan een oude CRT monitor anders altijd nog ombouwen naar een kattenmand, konijnenhok of vogelkooi.

[img]error.jpg[/img]

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 20:30

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Of anders een pc er in bouwen, samen met een tft schermpje :P Dat lijkt me nog wel eens leuk om te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
boazkl0p schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:38:
Of anders een pc er in bouwen, samen met een tft schermpje :P Dat lijkt me nog wel eens leuk om te doen :D
Hoevaak is dat al wel niet gedaan...Nee, hoevaak is dat al wel niet gezegd in dit topic op DEZE PAGINA.

Juist ja. Zo origineel is dat. :O

Nuja, als jij dat graag doet, mij niet gelaten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieAnder
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 12:31
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:32:
Na het falen van LackRack 1.0 (teveel gewicht vs dunne pootjes) nu de verbeterde versie 2.0
.....
Tafeltje had ik al (restant 1.0), nieuw bij de Geel Blauwe Blokkendozen bouwer voor 5,-
Ik vind hem hilarisch, hulde!

Bij mij staan de servers in een IVAR stelling van de zelfe plattepakettenwinkel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
Sedative schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 01:06:
[...]

Hoevaak is dat al wel niet gedaan...Nee, hoevaak is dat al wel niet gezegd in dit topic op DEZE PAGINA.

wat maakt het uit XD.. er zijn opzich niet eens heel vele mods die uitblinken van de rest

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sedative schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 01:06:

Als boazklop daar blij van wordt, laat 'm lekker. Misschien een verrassing voor je, maar vrijwel alles wat jij doet in je leven is geheel onorgineel. Dat is ook niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Blue-Tiger schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:20:
[...]

Ongelimiteerd, serieus :? Klinkt wel goed natuurlijk
Ongelimiteerd als in de energiekosten zijn meegerekend in de huur, en als die sterk omhoog gaan dan gaat de huur omhoog. Zo naïef, mensen die denken dat ze voor niks zoveel kunnen gebruiken als ze willen ;)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een oude microtower overgenomen, nieuw frontpaneeltje gemaakt, fris verflaagje erop en een mITX 1156 systeem erin gedeaan.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v472/Arathion/warhammer%20ruil/48f13f98.jpg

Voordat iemand erom vraagt:
CD/DVD/BD-rom is voor watjes, net als aan/uit/reset knoppen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siqo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-05 12:17
ziet er leuk uit, zal wel veel stof in komen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:55:
Ik heb een oude microtower overgenomen, nieuw frontpaneeltje gemaakt, fris verflaagje erop en een mITX 1156 systeem erin gedeaan.
[afbeelding]

Voordat iemand erom vraagt:
CD/DVD/BD-rom is voor watjes, net als aan/uit/reset knoppen.
Ik vind het wel iets hebben, beetje speaker looks ;) Maareh, jij draait zeker geen Windows dat je geen knoppies nodig hebt? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:41

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Blue-Tiger schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:06:
[...]

Ik vind het wel iets hebben, beetje speaker looks ;) Maareh, jij draait zeker geen Windows dat je geen knoppies nodig hebt? :9
Hoezo dat eigenlijk, je kan ook het ding als server inzetten en hem via WOL aanzetten ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siqo schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:02:
ziet er leuk uit, zal wel veel stof in komen of niet?
Geen idee, staat er nog maar een dag zo. Maar het lijkt me dat de fans vrij veel stof er weer uit blazen.
Er is namelijk redelijk wat overdruk.
Blue-Tiger schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:06:
[...]

BGB4rn schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:13:
[...]

Hoezo dat eigenlijk, je kan ook het ding als server inzetten en hem via WOL aanzetten ;)
Kbpoweron, meeste moederborden hebben wel zo'n functie.
Het is trouwens mijn game pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:32:
[...]

Kbpoweron, meeste moederborden hebben wel zo'n functie.
Het is trouwens mijn game pc.
Ik doelde meer op een reset knopje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt strak die case martndemus, mooi dat simplistische uiterlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-Tiger schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:35:
[...]

Ik doelde meer op een reset knopje ;)
Mijn Windows crashed niet.
*voelt windows/osx/linux discussie aankomen*
In het uitzonderlijke geval dat hij wel eens crashed, de fysieke aan/uit/reset knoppen komen nog aan de achterkant in een pci slot.
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:36:
Echt strak die case martndemus, mooi dat simplistische uiterlijk :)
Thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcat175
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-05-2023

tomcat175

patience darlin'

ziet er heel leuk uit ! nice and clean ;)

Elements of Fortune ... waarom is er toch zoveel werk voor school! grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauko12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05 10:10

kauko12

No risk, No fun

ziet er strak uit hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:42:
[...]

Mijn Windows crashed niet.
*voelt windows/osx/linux discussie aankomen*
In het uitzonderlijke geval dat hij wel eens crashed, de fysieke aan/uit/reset knoppen komen nog aan de achterkant in een pci slot.
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Voor de Apple kast liefhebbers, onze school wil graag van twee Powermac G4's af. Opbrengst is voor een goed doel: nieuwe leermiddelen!

V&A aangeboden: 2x Apple Powermac G4 867mhz 733mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serendipity
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 10:15

Serendipity

"No fear, I is here"

Het is dat ik de kast niet nodig heb, en als ik zelf iets wil maken het net niet de kast is waar ik vanuit wil bouwen, maar toch een vet idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/r0pch2.jpg

Dit mijn nieuwe servertje :) De kast heb ik zelf gemaakt. Er moet alleen nog een dak op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ziet er leuk uit! Mooie foto ook :) Maakt dat geen lawaai met zo'n klein fannetje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casemodder
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 14:43

casemodder

--->

Zie ik daar een oude socket7 cooler oid? :P

Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-08 15:51
Weer wat verder met mijn Lian Li V350 casemod.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IkEls25nIo3dQjThfoSHqdGT/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

mezstah schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 00:19:
Weer wat verder met mijn Lian Li V350 casemod.

[afbeelding]
Ziet er mooi uit! Lekker strak :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-Tiger schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:26:
Ziet er leuk uit! Mooie foto ook :) Maakt dat geen lawaai met zo'n klein fannetje? ;)
:) fannetje hoeft niet hard te draaien dus geen last van. Hij staat ook ergens achter een schot dus zou ook niet uit maken als die een beetje lawaai maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
Heel mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg mooi Mezstah, komen toch mooie mods langs hier de laatste tijd, waarom maken jullie geen CiP vraag ik me dan af, zit toch aardig wat werk in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbrainwash
  • Laatst online: 11-02 21:20
Na al die mooie sleeving hier gezien te hebben in de builds wou ik het toch ook eens proberen, mijn eerste resultaat;

Afbeeldingslocatie: http://oi52.tinypic.com/dg4806.jpg

De achterste sata kabel had ik ook al gedaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
Tanxx weet niet of een CIP nu nog interessant is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Ik ga een tipje van de sluier oplichten voor mijn nieuwe kleine mod:

Bij de Lexa S zit een deurtje aan de voorkant om de bays af te sluiten e.d. Hoe spacy de Lexa S ook is. Spacy betekent ook: Alles gemotoriseerd. Daarom vind ik dat het deurtje ook open en dicht moet op commando. Ik heb een sneltoets op mijn toetsenbord voor het openen en sluiten van de DVD-drive (Ctrl+\ openen, Ctrl+enter sluiten) Dit is de tijdelijke oplossing, maar zoiets moet het wel worden.

Het is nu met een elastiek gedaan, het wordt later met een rails gedaan. Tevens druk ik na het sluiten nogal vaak op de openen sneltoets, dit omdat hij niet direct opent na sluiten :9 De sneltoetsen werken dus wel goed.

Teaser!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wm8NOtMybmE]

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Laatst online: 01-09 07:12
dnbrainwash schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:37:
Na al die mooie sleeving hier gezien te hebben in de builds wou ik het toch ook eens proberen
* GewoonWatSpulle denkt weer aan zijn build en dat deze nog steeds niet volledig af is..

Plan: dit weekend sleeving afmaken, half werk is geen werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
Bezig om 1 240mm magicool slim en een magicool extreme 240mm in een Lian li V300 te proppen.
Eerste gat is gedaan. tweede komt morgen.

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/240y6p3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

mezstah schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:26:
Bezig om 1 240mm magicool slim en een magicool extreme 240mm in een Lian li V300 te proppen.
Eerste gat is gedaan. tweede komt morgen.

[afbeelding]
Ziet er keurig uit hoor ;) My compliments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
Tanxx :) Zo verotte foto maar de magicool extreme past.

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/extreme.zlnt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
Ik heb hier nog een stukje rubber liggen en nou wil ik daar graag een paar letters inzetten, maar hoe kan ik dit het beste doen? De letters moeten er natuurlijk niet al te diep zitten gewoon een paar mm ...
Misschien is het slim om een dremel te gebruiken?
zie topic

[ Voor 14% gewijzigd door Mikad0 op 27-10-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
Zo tweede gat zit er ook in nu de scherpe randjes eraf schuren.

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/foto0789il7g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:12:
[afbeelding]

Dit mijn nieuwe servertje :) De kast heb ik zelf gemaakt. Er moet alleen nog een dak op :P
Waar zit de voeding? :)

Edit: zoiets?

http://www.mini-itx.com/2006/01/15/the-picopsu

Is dat voldoende om alles van stroom te voorzien samen met een 6 tal HDD's? Lijkt me onwaarschijnlijk.

[ Voor 22% gewijzigd door n0valyfe op 28-10-2010 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Laatst online: 17:11

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

n0valyfe schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 01:22:
Is dat voldoende om alles van stroom te voorzien samen met een 6 tal HDD's? Lijkt me onwaarschijnlijk.
Ik zie er maar 2. :?

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wil hij zelf wel een servertje opzetten, zie dr ook maar 2 idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

mezstah schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:10:
Zo tweede gat zit er ook in nu de scherpe randjes eraf schuren.

[afbeelding]
Ziet er goed uit! d:)b hoewel donker, keep us posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
Dank je wel dat krijg je met die energysaving lights :(
Ik hoop vanavond iets duidelijker beelden te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Ik zie er ook maar 2 maar ik zoek een kleine voeding om een servertje met 6 HDD's van stroom te voorzien voor mezelf. Excuses voor de onduidelijkheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

n0valyfe schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:51:
[...]

Ik zie er ook maar 2 maar ik zoek een kleine voeding om een servertje met 6 HDD's van stroom te voorzien voor mezelf. Excuses voor de onduidelijkheid. :)
Deze sowieso wel

6 HDD = ~ 90W
Rest van het systeem zal geen 60W verbruiken gok ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Laatst online: 17:11

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Blue-Tiger schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:04:
[...]

Deze sowieso wel

6 HDD = ~ 90W
Rest van het systeem zal geen 60W verbruiken gok ik zo ;)
Alleen moet je dan wel staggered spinup gebruiken, want anders fikt de voeding alsnog door omdat HDD's tijdens opstarten wel wat meer verbruiken.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
Ben nu klaar met de gaten morgen weer verder past gelukkig precies.

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/kikrfjp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/kuklxz3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

mezstah schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:08:
Man wat netjes! Ziet er heel mooi uit. Heb je het aluminium ook zelf gesneden? Wat ben je nog meer van plan?

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Ik stond hier een tijdje terug ook al met mijn CM690.Ik heb de laatste dingen er aan gedaan voor nu.Bij het volgende systeem wat er in komt zal de binnenkant af gemaakt worden.De laatste keer dat ik mijn CM690 liet zien hier waren er een paar onderdelen nog Chrome,Na weer even bezig geweest te zijn kwam dit er uit.

Afbeeldingslocatie: http://i861.photobucket.com/albums/ab174/R4piER_photo/CMfinished2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i861.photobucket.com/albums/ab174/R4piER_photo/CM690finished.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i861.photobucket.com/albums/ab174/R4piER_photo/IMG_0215-1-2.jpg

Ow ja,Vandal switch ook geplaatst,omdat tijdens het demonteren van de originele knoppen,de asjes afbraken waar ze in hangen.Dus die ook gespoten en terug geplaatst en Vandal switch er in. :)

Greetz! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ianovski
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-03-2024

Ianovski

Rawr!

Hey, wat is dat schermpje wat jij erin hebt zitten? En waar dient die voor? Ik ben zelf namelijk ook opzoek naar een soort touch beeldschermpje voor in de 5,25'' bay. Als iemand er 1 weet... zeg 't maar.

Ianovski Designs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Ianovski schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:07:
Hey, wat is dat schermpje wat jij erin hebt zitten? En waar dient die voor? Ik ben zelf namelijk ook opzoek naar een soort touch beeldschermpje voor in de 5,25'' bay. Als iemand er 1 weet... zeg 't maar.
Dat is een fancontroller :P

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:41

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Ziet er goed uit zeg ! :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:37

Singular1ty

EV Evangelist

Ik had een NZXT Sentry in m'n Panzerbox zitten, vond ik een erg mooi touch screen fan controllertje voor 5,25" bays, en er is ook een 2x5,25" versie van geloof ik. Voordeel is ook dat ie niet zo duur is, het touch systeem werkt perfect en hij ziet er gewoon giga sjiek uit.

pricewatch: NZXT Sentry 2
pricewatch: NZXT SENTRY LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AeroCool Modern-V :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
Reiniertjuhhh schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:08:
[...]

Man wat netjes! Ziet er heel mooi uit. Heb je het aluminium ook zelf gesneden? Wat ben je nog meer van plan?
Tanx ja het eerlijke handwerk uittekenen nameten gaten boren dremelen en de rest met de handvijl. Komen dus 2x 240mm radiatoren in achterkant wordt aangepast met alternatieve backplate met plaats
voor reservoir en pomp + ruimte voor 3 HDD's daarna kijk ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadly
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik vond nog wat oude plastic verf en dit is het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://img576.imageshack.us/img576/4438/paintedklein.jpg

Geen hoge kwaliteit mod, want de verf was eigenlijk te oud en het penseel was niet geschikt voor deze verf, maar er komt binnenkort toch een grote sticker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Dreadly schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:56:
Ik vond nog wat oude plastic verf en dit is het resultaat:

[afbeelding]

Geen hoge kwaliteit mod, want de verf was eigenlijk te oud en het penseel was niet geschikt voor deze verf, maar er komt binnenkort toch een grote sticker op.
Ik vind het zeker wel iets hebben hoor :Y) Zo laten wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, vandaag eindelijk mijn NB-sinkje (die op de SB gaat) kaal gemaakt. De kleine koelfan van de SB van mijn Asus A8N-SLI was kapot gegaan (zoals ze altijd doen) en in plaats daarvan heb ik het bekende blauwe Zalman blokje gekocht. Dat paste qua kleur echter precies niet bij mijn moederbord, daarom heb ik 'm maar gezandstraald zodat het kale aluminium te zien is. Dat past veel beter bij de VRM-koeler, die ook aluminiumkleurig is.

Het kostte even flink wat moeite, maar het resultaat is er naar! Het is vooral erg lastig tussen die kleine fins te komen en daar alles schoon te krijgen. Nu moet het het blokje alleen weer even lappen aan de onderkant, gezien dat meegestraald is.

Nu nog even proberen wat kleine onderdeeltjes rond de geluidschip terug te solderen, zodat het on-board geluid het doet, VRM-sink schoonmaken, verse pasta overal op en we kunnen gaan met die banaan!

Nog geen foto's helaas, camera heeft kuren.
mezstah schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:08:
Hoe hou je het aluminium zo netjes? Zelfs als ik afplak ziet het er niet zo strak uit.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
ik gebruik altijd 2 lagen plakband en vijl veel ipv dremelen.
Pagina: 1 ... 10 ... 46 Laatste