Ben zeeeer benieuwd naar het eindresultaatBBotman schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:50:
[...]
Ik weet niet precies wat het kostte, heb 't samen met een vriend van me gekocht maar mijn deel was €20,- incl. gebruik van zaagtafel. WBP Water Boiled Proof (X aantal minuten watervast bij 100 graden)gegrond is in ieder geval reteduur.
Als je speakers niet te groot zijn kan je met een gatzaag geloof ik tot 210 mm. komen
[afbeelding]
Hierbij wat foto's van mijn rollator. Het is het standaardmodel rollator gekregen van de plaatselijke, bevriende oudijzer boer (je kan altijd het beste zorgen dat je met zoveel mogelijk bedrijven bevriend bent). Ik heb de rechterhandrem er af gehaald omdat het remblokje verdwenen was. De wandelstok houden heb ik omhoog verplaatst. Hierin past namelijk precies een glas bier!
In het gat wat ontstaan is door het weghalen van de handrem komt een pulsschakelaar met daaraan een autoclaxon. Het mandje blijft aan de achterkant hangen, de radiokist komt voorop te staan. Het zitje heb ik zelf gemaakt van een stuk hout, foam en nepleer (skye ofzo).
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die 20eu heb je dus betaald voor dat waterbestendige, voorgegronde multiplex; als ik het goed begrijp..
Dat lijkt me een goede prijs, ik zal eens gaan kijken bij de plaatselijke bouwmarkten hier
Ik vroeg net even aan me pa of hij wist hoe ik nou een mooie cirkel kon maken met de decoupeerzaag en hij vertelde me dat we een soort ''ding'' hebben die als ik het goed begrijp zo werkt:
Je boort een gat in het midden van de te maken cirkel. Daarin zet je ''het ding''' die ook vast zit aan de decoupeerzaag en vervolgens ontstaat er een mooie cirkel als je met de decoupeerzaag rond gaat (denk aan een passer). Heb het ''ding'' nog niet gezien maar denk dat dit de oplossing voor het maken van mijn gaten gaat worden