Nou ik ben ook eindelijk begonnen met een koffertje.
Maar niet op basis van de TA2024 maar op basis van een oud analoog surround versterkertje.
Deze kan 5.1 tulp in krijgen en ook 5.1 uit sturen. Maar ja voor een koffer is dat wat overkill maar omdat ik er nu nog niet te veel aan uit wil geven wordt het zo opgelost

Subwoofer uit het setje (welke in de receiver behuizing zat) gaat hergebruikt worden. En verder gaat het gebouwd worden naar een 2.1 opstelling. Maar als er plek genoeg is misschien ook wel 5.1 (puur omdat het kan

) en dat laat ik stereo geluid als 5.1 eruit sturen
Geheel kan dus straks alleen op 230V draaien maar omdat ik het nu dusdanig opbouw is het later alleen na vervanging van een inleg plaat volledig te wijzigen.
Op dit moment ben ik nog bezig met het maken van een frame van 18mm mdf binnen de koffer omdat 3mm triplex met alu laagje niet echt geweldig is als je een sub erbij gebruikt en dit frame is gelijk de basis om de inleg plaat op vast te schroeven

Alleen een beetje jammer dat ik maar 2 lijmklemmen heb want nu moet ik telkens een uur wachten voordat ik het volgende kan gaan klemmen

maar omdat sommige kabels niet lang genoeg zijn heb ik nog wel wat te solderen.
Foto's komen allemaal later ..