Hier het bericht van het Webteam:
Goede avond,
Bedankt voor dit nieuwe frisse Topic voor Almere en Lijbrandt!
Het Webteam beantwoordt in Topics als deze alle algemene vragen met plezier.
Voor individuele klantproblemen met de Lijbrandt diensten, portfolio en bijvoorbeeld facturatie verwijzen we je graag door naar de Lijbrandt Servicedesk.
Bij deze meteen wat antwoorden op veelgestelde vragen, ik zal ze per vraag behandelen.
vr 1: De eerste 2 maanden gratis, waarvoor geldt dat?
antw: De actie 'Eerste 2 maanden gratis" geldt voor het gekozen pakket. Kies je voor Glasvezel Compleet 50 dan hoef je de eerste 2 maanden niet het abonnementstarief van €59,95 te betalen. Alle Extra's en opties die je bij dit pakket hebt gekozen dienen wel betaald te worden. Bij Lijbrandt zie je bij de (online) bestelling de korting staan bij de keuze waar deze voor geldt.
vr 2: Als ik inlog in Mijn Lijbrandt zie ik bij de optie 'HD pakket' een actie staan, namelijk; de 1ste 12 maanden gratis. kan ik deze als bestaande klant ook bestellen?
Antw: Ja, dat kan. Deze HD actie is ook voor de klanten van het eerste uur. De Mijn Lijbrandt portal heeft op dit moment wat moeite met deze actie voor bestaande klanten maar dat zal snel opgelost worden. Heb je als bestaande klant al het HD pakket voor €5/mnd en wil je gebruik maken van de actie, neem dan contact op met de lijbrandt servicedesk, zij zullen je gegevens noteren. Lijbrandt zal elke unieke klantsituatie met zorg bekijken en binnen 3 werkdagen indien van toepassing een coulance aanbod doen.
vr 3: De Amino M532, heeft Lijbrandt daar een omruil actie voor?
antw: Nee, Lijbrandt heeft geen omruil-actie. Heb je betreffende de Amino M532 een vraag, omruil- of koopbehoefte neem dan contact met de Lijbrandt servicedesk, zij zullen je gegevens noteren. Lijbrandt zal elke unieke klantsituatie met zorg bekijken en binnen 3 werkdagen indien van toepassing een coulance aanbod doen.
vr 4: Lijbrandt verstuurd de Amino 130M i.p.v. de Amino 110 in Almere (WBA), hoe zit dat?
antw: Lijbrandt heeft helaas vanwege issues met de Amino 110 op het WBA netwerk moeten besluiten om deze niet meer uit te leveren. Daarvoor in de plaats wordt de Amino 130M gratis verstuurd. Een dure oplossing maar de Lijbrandt/GHM TV dienst is het waard*. Om hier een duidelijk beleid voor te scheppen is eind november 2010 besloten om tijdelijk de Amino 130M ook gratis (i.p.v. €61) te maken bij elk Lijbrandt pakket met interactieve TV.
Ook hier geldt: Heb je betreffende de Amino 130M, en de door jou betaalde €61, een vraag, neem dan contact met de Lijbrandt servicedesk, zij zullen je gegevens noteren. Lijbrandt zal elke unieke klantsituatie met zorg bekijken en binnen 3 werkdagen indien van toepassing een coulance aanbod doen.
*hiermee willen we graag de discussie van de KPN Streams parkeren tot we meer nieuws hierover hebben, maar nogmaals: de kwaliteit van de GHM TV Streams/content van WGDO op WBA staat hoog op de agenda.
Hopelijk biedt dit meer duidelijkheid,
vrgrt,
WebTeam
Komt van:
Lijbrandt: vragen en klachten