zo,
kleine samenvatting van mij;
ik heb ondertussen een jaar gewacht op mijn tweak abbo over te zetten van asdl naar glasvezel blauw.
kan alleen maar zeggen dat ik erg teleurgesteld ben in tweak. slechte voorlichting en het standaard antwoord is "kijk maar op de website".
heb er veel moeite in gestoken om te kijken waarom ze op de wijk naast me konden leveren en niet bij mij, maar kreeg nooit een eerlijk antwoord. heb veel contact gehad met o.a. reggefiber, technisch kan het allemaal en na een hele rits mensen bij Tweak gesproken te hebben eindelijk het verlossen antwoord; het is administratief niet mogelijk maar wellicht volgende maand.. dat was 6 maanden geleden
nu is mijn abbo afgelopen bij tweak en ben ik op zoek gegaan naar een andere.
en daarmee komen we dan bij een andere vraag uit, heb geprobeerd xs4all aan te vragen, maar die geven aan pas te kunnen gaan leveren rond december.. wellicht.
dat vond ik net iets te vaag (had dat net al met tweak achter de rug...)
dus heb me ingeschreven bij KickXL.
loopt eigenlijk allemaal vloeiend en goed, eerste orderbevestiging gehad en die klopte niet.. na wat administratieve ervaringen met tweak vreesde ik voor het ergste, maar na een wat lange wachttijd ben ik keurig geholpen en alles is perfect geregeld.
deed me erg denken aan de eerste jaren van tweak, toen men nog klantvriendelijk was, en mensen hun woord nakwamen...
wanneer kickxl daadwerkelijk geleverd is laat ik nog wat meer weten