Ik heb vandaag contact gehad met Solcon over hun glasvezel-plannen voor Houten. Hierbij mijn vragen en hun antwoorden:
---
1. Klopt het dat ik in Houten een glasvezel-abonnement kan afsluiten via Solcon? Vanaf wanneer zou dat kunnen?
A: Het klopt dat wij in Houten onze diensten gaan leveren via de glasvezelkabel. Naar verwachting kunnen wij eind januari onze diensten in Houten gaan leveren.
2. Als ik zou kiezen voor het analoge televisie-pakket, welke zenders zitten daar dan bij?
A: Voor het zenderoverzicht verwij ik u graag door naar onze website:
www.solcon.nl/klantenservice/zenderlijst
Houten staat hier nog niet bij, het analoge zenderoverzicht van Veenendaal is hetzelfde zoals wij dit in Houten gaan leveren.
3. Wat is het type modem dat ik bij Solcon krijg? En zit de televisie geïntegreerd in het modem?
A: Het modem wat wij gaan leveren is de thomson 789. De televisie is niet geïntegreerd in het modem. Analoge televisie gaat via een COAX aansluiting op het "glasvezelkastje", digitale televisie kunt u ontvangen middels een digitale TV ontvanger.
---
Misschien is dit ook handig voor anderen om te weten.
Hartelijke groet,
Bart
p.s. Ik heb dit topic nu maanden gevolgd. Dank voor alle informatie die anderen hier hebben gepost!