Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:07

Wom

anandus schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 08:55:
Ik moet zeggen dat het me nog best tegenvalt qua games op Android.

Behalve wat iPhone-ports (Angry Birds, Fruit Ninja, Game Dev Story) en een zooi tower defence spelletjes (zoals robo defence) is het nog aardig mager qua spelletjes.
In de afgelopen maanden heb ik er weinig nieuwe 'grote' spellen bij zien komen.

Of is er, naast de market, nog een andere plek waar ik kan zoeken naar spellen? Of kijk ik verkeerd?
Veel games komen idd van het iPhone platform. Maar wat versta je precies onder grote games? Games die iedereen speelt? Een game als Tiki Towers 2 is nog geen 50 keer gedownload maar zeker erg goed (wel betaald). En bijv. een spel als The Inferno biedt 120 levels mét een verhaal en is nog gratis ook. Het is maar net wat je zoekt natuurlijk.

Rocket Bunnies, Mega Jump, Jet Car Stunts, Reckless Racing en Slice It! zijn in mijn ogen allemaal topgames. En ja, die zijn grotendeels ook allemaal voor de iPhone te krijgen. Maarja, is dat dan een reden ze niet te spelen?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Oh, zo bedoelde ik het niet, ports zijn helemaal prima, natuurlijk!
Maar zelfs ports komen maar mondjesmaat naar Android heb ik het gevoel.
Het is meer dat het lijkt alsof alle goede spellen op twee handen te tellen zijn.

En met 'grote spellen' bedoel ik spellen met een leercurve langerdan 10 seconden. RPG's, diepere strategiespellen (bijv een Civ of Simcity), etc. Maar de hapsnap-mentaliteit is denk ik mobiele games eigen.
Ik zal eens kijken naar de games die je opnoemt.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Wat diepere RPG's betreft kun je eens kijken naar Spectral Souls (Final Fantasy Tactics achtig) en Pocket Legends. Maar ben het eens met wat je zegt, het kan en moet nog veel beter. Maar er komt al veel aan en er zal nog meer aankomen.

Probleem is idd dat mobiele games snel en makkelijk oppakbaar moeten zijn. De grootste hits zijn dan ook dergelijke games. Als je kijkt naar een titel als Gun Bros (beta is gratis te downloaden) dan is dat wel een eerste stap naar een wat uitgebreidere vorm van games, maar of het lekker speelt. Mwa.

// Alsof Square Enix het rook:

Crystal Defenders is uitgekomen voor Android: http://www.androidgaming.nl/?p=702

Dit is een tower defense game gemixed met Final Fantasy like RPG elementen.

[ Voor 15% gewijzigd door Wom op 26-01-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Die Crystal Defenders ziet er wel enorm chaotisch uit, ik heb mijn TD games liever wat overzichtelijker.
Gok dat die playstation store enkel voor high-end toestellen zal zijn, de nieuwe generatie.

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 27-01-2011 08:49 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Wel goed nieuws die Playstation Suite in mijn ogen. Zijn overigens geen PSP games maar PSX games die geport zullen worden. Althans in eerste instantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Wom schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:35:
Wel goed nieuws die Playstation Suite in mijn ogen. Zijn overigens geen PSP games maar PSX games die geport zullen worden. Althans in eerste instantie.
Je hebt gelijk:
Sony's starting with an emulator for existing PSOne titles
Desalniettemin, een goede ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Je vroeg om wat meer diepgang in Android spellen en kort daarna komt Square Enix met een game en nu Sony met een hele trits. Hoe doe je dat toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Dit word echt superbruut volgens mij. Echt een enorme impuls voor Android gaming. Hopelijk komen er nu ook meer android toestellen met knoppen/toetsenborden om dit goed te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-05-2023
Cyleo schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:12:
[...]

Dit word echt superbruut volgens mij. Echt een enorme impuls voor Android gaming. Hopelijk komen er nu ook meer android toestellen met knoppen/toetsenborden om dit goed te ondersteunen.
Ik hoop dat er eindelijk eens een goede bluetooth gamepad komt die compatible is met alle android telefoons. Dan is met tv out je telefoon ineens een psx console. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Ik zou absoluut geen android toestellen willen met extra knoppen/toetsenborden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:42

D4NG3R

kiwi

:)

Noem me onorgineel, maar ik ben echt verslaaft aan Angry Birds :D . Crush the castle spelletjes ftw :) .

Owja, nog een andere grappige welke m'n zusje adviseerde:
http://www.androidtapp.com/abduction/ Zeker vermakelijk als je je verveeld :9 .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Worms is nu eindelijk normaal in de Market te vinden! Ook voor mijn HTC Desire Z! 8-)
Ik vind de bediening wel iets onhandiger dan in de versie voor Windows Mobile 6.5 en lager, maar misschien is dat een kwestie van gewenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Het scrollen is apart gedaan, maar volledig uitgezoomd speelt voor mij het lekkerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Worms werkt niet op mijn Desire HD. Hij installeert hem, dan start ik hem op en downloadt hij 5MB en krijg ik een forced close melding. Als ik hem daarna weer opstart krijg je het startscherm te zien en sluit hij zichzelf weer af, maar dit keer zonder melding.

Iemand anders met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Ja, heb het ook. Wacht geduldig op een fix, zal wel snel komen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:03
Nasonia schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:37:
[...]

Ik hoop dat er eindelijk eens een goede bluetooth gamepad komt die compatible is met alle android telefoons. Dan is met tv out je telefoon ineens een psx console. :)
Je kunt je Wiimote/ Wii classic controller al aansluiten op je Android hoor, moet je maar eens op WiimoteController zoeken in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 09:37
Tot nu toe ben ik vooral erg tevreden van Gameloft, zij hebben volgens mij toch de collectie met de beste/ "grootste" games. Bijvoorbeeld Gangster Miami Vindication (=GTA) speelt erg lekker en heeft best wel veel diepgang. Hawx vind ik de leukste vlieg-simulator. Nadat ik NFS Shift volledig heb uitgespeeld aan GT Racing begonnen (besturing van Asphalt is toch wel de mindere van de drie). Een erg uitgebreid spel! Natuurlijk heb je ook nog Sandstorm, Nova en Assasin's Creed, maar de besturing vind ik persoonlijk niet zo handig

Enigste nadeel is buiten dat het veel batterij slurpt, de map gameloft 1.3GB op men kaartje in neemt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:20
Dit klinkt trouwens als een rare vraag, maar heeft iemand hier een geroote telefoon i.c.m. titanium back up pro en angry birds? Zo ja heeft deze persoon ook alle levels op drie sterren uitgespeeld en zou deze asje asje alstublieft de data file willen uploaden? Zodat ik mijn angrybirds weer kan resetten.

Ik ben met het rooten van mijn telefoon alle data kwijtgeraakt en wil dit graag terug... =(. Mijn dank is zeeeeeer groot mocht iemand hiertoe bereid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu alweer teveel zut op de telefoon staan ;(

Edit: Gister en vandaag even wat geprobeerd. De conclusies tot nu toe:

- Robo Defense: meh. Wat een saaie bende zeg.
- Angry Birds: wel grappig, niet spectaculair.
- Replica Island: nog maar kort gespeeld, maar dit is wat ik verwacht van een spel :Y

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2011 06:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Pro Evolution Soccer 2011 is uit voor Android. Net even gespeeld en hoewel vrij voorbarig speelt hij zeer zeker lekker weg. Verder zijn er ook nieuwe levels voor SliceIt ivm een valentijnsupdate. Niet dat ik alle levels al had uitgespeeld maar toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Break the blocks is ook wel fijn :) Zo'n oud spel, maar er was voorheen nog geen goede variant van te vinden...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet je favoriete game te nomineren @ GoT Community Android Awards 2nd edition - nominatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Even een kleine correctie: Break the Blocks is niet fijn :/

Er zitten ellendige bugs in zoals een bal die achter blokken blijft zweven (met bijbehorend geluid dat zich blijft herhalen, klinkt bijna eng...) en de levels vanaf nummer 16 zijn afschuwelijk slecht ontworpen. Vanaf die levels gaat het er meer om dat je veel geluk hebt dan dat je zelf iets kan doen. Veel wachten op iets waar je geen invloed op hebt. Grappig, maar niet bepaald een uitdaging voor de menselijke speler van het spel. Een goudvissimulatie is interessanter om een kwartier lang naar te kijken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 22:05

Pinobigbird

doesn't share food!

kaaasje schreef op zondag 30 januari 2011 @ 23:13:
Dit klinkt trouwens als een rare vraag, maar heeft iemand hier een geroote telefoon i.c.m. titanium back up pro en angry birds? Zo ja heeft deze persoon ook alle levels op drie sterren uitgespeeld en zou deze asje asje alstublieft de data file willen uploaden? Zodat ik mijn angrybirds weer kan resetten.

Ik ben met het rooten van mijn telefoon alle data kwijtgeraakt en wil dit graag terug... =(. Mijn dank is zeeeeeer groot mocht iemand hiertoe bereid zijn.
Nog steeds nodig? Of heb je 't al? Ik kan mijne wel uploaden als je wilt.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben een beetje games aan het testen op m'n Archos 70 en kom tot leuke 'ontdekkingen'
Sommige zijn 2 of 3x bij naam genoemd in het topic, andere helemaal niet, zodoende even dit:

Amtalee:

aiMineSweeper: helemaal mooi met de 'White Snow skin'

BackBreaker Football

BitBlocks
Afbeeldingslocatie: http://www.android-themes.com/uploads/100308/1_160220_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bestandroiddownloads.com/img/BitBlocks.png

Bonecruncher Soccer

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:20
Pinobigbird schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:48:
[...]

Nog steeds nodig? Of heb je 't al? Ik kan mijne wel uploaden als je wilt.
Nee, je bent de eerste die reageert. Mocht je het willen uploaden, heel graag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Twee posts hier in het topic loven UniWar is dat inderdaad OK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:12
Er is al lang een psx emulator voor android, de games draaien alleen niet erg soepel vind ik. Maar ik denk dat na zoveel jaar van emulators ontwikkelen er niet veel performance meer te winnen valt op psx emulators.
Ik vraag me dan ook af of op de huidige high end toestellen sony psx games beter kan laten draaien dan tot nu toe met emulators lukt, mischien toch alleen geschikt voor de komende generatie smartphones?

Maargoed, ik zit met een galaxy s, geen knoppen dus 90% is eigenlijk onspeelbaar, Donkey Kong country bv is gewoon niet te doen, een final fantasy nog wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Mutatie op 04-02-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 22:05

Pinobigbird

doesn't share food!

kaaasje schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:01:
[...]

Nee, je bent de eerste die reageert. Mocht je het willen uploaden, heel graag!!
DM verstuurd :+

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pre-ALPHA NDS-emulator (Nintendo DS) voor Android gelanceerd.

http://www.appbrain.com/a...lator)/com.tiger.demo.nds

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2011 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Srsly? Respect voor de gozer die dat project heeft opgepakt, ik ben zeer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Speaking of emulators:
Ik zoek een goede gratis SNES-emulator. Er is SNESoid, maar daar willen ze dat men voor betaalt, de afzetter.
Ik zoek er eentje die gratis is, iemand een goede suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

anandus schreef op zondag 06 februari 2011 @ 11:38:
Speaking of emulators:
Ik zoek een goede gratis SNES-emulator. Er is SNESoid, maar daar willen ze dat men voor betaalt, de afzetter.
Ik zoek er eentje die gratis is, iemand een goede suggestie?
Tiger SNES werkt bij mij tot nu toe goed.

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bedankt! Ik zie dat er een hele reeks van Tiger-emulatoren zijn. Even uitchecken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o_Omgwtf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-09 19:03
ScummVM werkt overigens nu ook op Android! Sam 'n Max anyone? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Een vriend van mij die kan geen Angry Birds spelen op z'n Acer Stream, ook niet na de laatste update. Terwijl op YT er wel mensen zijn die het op diezelfde telefoon kunnen spelen. Het hele scherm is gevuld met rare kleuren en de resolutie lijkt ook niet he tzelfde te zijn. Het rare is is dat de beta het wel deed. Weet iemand hoe het op te lossen? Hier onder een screen:

Afbeeldingslocatie: http://i22.photobucket.com/albums/b344/ReinieR89/DSC_0282.jpg

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe 3D-RPG in de Market: Discretion

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Zonde dat veel spellen die tegenwoordig uitkomen RPG's zijn, daar heb ik simpelweg niet de tijd en zin voor om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm NDS emulator, daar zie ik wel wat in met Professor Layton games ofzo..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-10 19:17
Ik heb afgelopen weekend Reckless Racing Lite op mijn Archos 101 geïnstalleerd. Nadat ik de game opstart duurt het een seconde of 2 en daarna zit ik weer terug in mijn homescreen. Kent iemand dit probleem? Op XDA vond ik iemand met hetzelfde probleem maar daar werd helaas geen oplossing genoemd, het lijkt me namelijk wel een hele leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Je zou je logcat kunnen nakijken. Misschien dat daar wat meldingen in gedaan worden door het spel...
Logcat kan je inzien door je telefoon te verbinden met je pc en de dev-tools (voor realtime info), of door een van de vele infoapps die (met vertraging) je logcat kunnen laten zien te installeren uit de Market.

[ Voor 48% gewijzigd door Stukfruit op 07-02-2011 10:49 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 11:27
Mensen, ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een paar dagen geleden PL genomineerd voor de android awards, maar ik twijfel in welke categorie het thuis hoort.

Graag jullie mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom post je dat 2x 1 minuut na elkaar? Tevens weten mensen toch niet wat 'PL' is?
En hij staat al goed aangegeven, gewoon in de categorie 'Aracade & Actie' zoals ook op de market-site staat.

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:27
Meer mensen "Can Knockdown" gespeeld? Simpel, maar wel leuk tijdverdrijf. :)

• Wom

Wom

Het lukt me niet de bal van zijn plek te krijgen, ik zal vast iets verkeer doen ...

Verwijderd

Merijn. schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:35:
Meer mensen "Can Knockdown" gespeeld? Simpel, maar wel leuk tijdverdrijf. :)
Balen, het leek me een lollige game, maar 1. de bal lijkt even vast te kleven als je 'm wilt gooien en 2. de controle is waardeloos: het lijkt allemaal een beetje at random en toeval. Als je Flip Kick Foofball gewend bent, waar je echt het gevoel hebt dat je de bal controleert, is dit echt errrrrrg slecht... spijtig genoeg.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

PES 2011 is er voor Android; http://www.eurogamer.net/...-pes-2011-android-out-now.

Meteen kopen.

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:26:
Ben een beetje games aan het testen op m'n Archos 70 en kom tot leuke 'ontdekkingen'
Sommige zijn 2 of 3x bij naam genoemd in het topic, andere helemaal niet, zodoende even dit:

Amtalee:
[video]
Die is leuk, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Zowel EA als Gameloft geven in de dagen voor valentijnsdag korting op hun games. Bij EA tot 50% en bij Gameloft sowieso 50% op al hun games. Dacht, ik zeg het even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 00:59:
Zowel EA als Gameloft geven in de dagen voor valentijnsdag korting op hun games. Bij EA tot 50% en bij Gameloft sowieso 50% op al hun games. Dacht, ik zeg het even ;)
_/-\o_ Meteen ff Shrek Kart gekocht. :) Leuke acties! Ga nu nog ff bij EA kijken.

EDIT
Hm, EA heeft niets voor mij... Gameloft ook niet veel meer, eigenlijk. Dacht nog even aan Asphalt 5 maar ik heb genoeg racers nu. Dan wacht ik liever op Asphalt 6.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2011 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:19
Voor diegene die (misschien wel veel) MAME roms van arcadegames (zoals Hyper Street Fighter II of Marvel Super Heroes) op hun PC hebben staan; check eens het programma TigerArcade(MAME) https://market.android.com/details?id=com.tiger.game.arcade2. Even installeren, een directory "roms" in de root van je SD card aanmaken en de ongezipte roms daar neer zetten. Speelt Neo Geo, Capcom en veel andere roms probleemloos. Back to the eighties again, only now on Android.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Iemand bekend met TileStorm?

Ik zit vast in een bepaald level en kom er maar niet uit, iemand een idee waar je een soort van walktrough kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 19:09:

[video]

Ik zit vast in een bepaald level en kom er maar niet uit, iemand een idee waar je een soort van walktrough kan vinden?
Niet mee bekend, maar ziet er leuk uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-05-2023
De level pack van the impossible game is nu ook beschikbaaer voor android! Twee nieuwe levels waaronder ook deze (geweldige soundtrack)
YouTube: The Impossible Game - Level 3 Complete

• Wom

Wom

Ik had de kans om een vroege beta te spelen van Meganoid, een nieuwe game van Orange Pixel. Heb er een posting aan gewijd hier: http://www.androidgaming.nl/?p=1006

Heb er ook een gameplay video bij gemaakt, zie hieronder:

Samenvattend, dit kan een erg leuke platformer gaan worden d:)b

Verwijderd

Wom schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:56:
Ik had de kans om een vroege beta te spelen van Meganoid, een nieuwe game van Orange Pixel. Heb er een posting aan gewijd hier: http://www.androidgaming.nl/?p=1006

Heb er ook een gameplay video bij gemaakt, zie hieronder:

[video]

Samenvattend, dit kan een erg leuke platformer gaan worden d:)b
Ziet er nogal basic en saai uit imho. Maar bedankt dat je dit alvast met ons wilt delen, het is een closed-beta neem ik aan?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 16:40 ]

• Wom

Wom

Het zijn uiteraard de eerste levels nog, maar de retrostijl staat mij erg aan moet ik zeggen. Casual absoluut, maar er zitten zeker uitdagende gedeeltes in.

Verwijderd

Vanochtend toch maar PES 2011 gekocht, ondanks dat 'ie wat duur is. Is ERRUG leuk. Leuker dan ik had verwacht, eigenlijk. De graphics zijn eigenlijk gewoon goed! Ok, de mogelijkheden zijn natuurlijk beperkt, maar om een potje voetbal op m'n Desire HD te kunnen spelen, is toch wel erg top. Is wel ff wennen allemaal... werd net ingemaakt als Nederland door Angola op Beginner niveau... }:O (terwijl ik daarvoor op de default stand wel een wedstrijd had gewonnen... :? ). Maar goed, leuke aanwinst! :)

• Stukfruit
  • Niet online
@Wom: Spammert :P

En Orange Pixel.. tja.. ik heb echt bij geen van zijn (zitten er meer mensen dan Pascal Bestebroer?) spellen echt het idee dat ik iets leuks aan het spelen ben. Het voelt iedere keer weer aan als een copie van het vorige spel, wat weer een copie lijkt te zijn van de spelletjes die hij tien jaar terug ook al maakte.

Het idee is prachtig, maar de uitvoering vind ik niet zo geweldig. Ik denk dat hij beter nog wat meer DOS-spelletjes kan spelen om de juiste 'feel' te pakken te krijgen. Lukt hem dat, dan zou hij best goud in handen kunnen hebben bij de mensen die terugverlangen naar die goede oude tijd :)

Dat zit wel Schnorr.

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:46:
Vanochtend toch maar PES 2011 gekocht, ondanks dat 'ie wat duur is. Is ERRUG leuk. Leuker dan ik had verwacht, eigenlijk. De graphics zijn eigenlijk gewoon goed! Ok, de mogelijkheden zijn natuurlijk beperkt, maar om een potje voetbal op m'n Desire HD te kunnen spelen, is toch wel erg top. Is wel ff wennen allemaal... werd net ingemaakt als Nederland door Angola op Beginner niveau... }:O (terwijl ik daarvoor op de default stand wel een wedstrijd had gewonnen... :? ). Maar goed, leuke aanwinst! :)
In mijn ogen de beste voetbalgame op Android. Real Football is wat meer aangekleed misschien, maar dit is wat voetbal zelf betreft erg fijn te spelen. Heb nu door hoe ik bepaalde bewegingen kan maken, dan ga je hard vooruit opeens :)
Guilty as charged. Maar probeer het eerlijk waar binnen te perken te houden, dit was iets wat je ergens anders nog niet kon lezen, dan mag het van mezelf :+
Stukfruit schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:57:
En Orange Pixel.. tja.. ik heb echt bij geen van zijn (zitten er meer mensen dan Pascal Bestebroer?) spellen echt het idee dat ik iets leuks aan het spelen ben. Het voelt iedere keer weer aan als een copie van het vorige spel, wat weer een copie lijkt te zijn van de spelletjes die hij tien jaar terug ook al maakte.

Het idee is prachtig, maar de uitvoering vind ik niet zo geweldig. Ik denk dat hij beter nog wat meer DOS-spelletjes kan spelen om de juiste 'feel' te pakken te krijgen. Lukt hem dat, dan zou hij best goud in handen kunnen hebben bij de mensen die terugverlangen naar die goede oude tijd :)
Orange Pixel is twee personen naast een sloot betatesters en wat externe mensen voor de muziek enzo. Ben zelf wel redelijk verslaafd aan de arcade mode van Mini Army eigenlijk. De wekelijkse scoreborden zijn toch wel een drijfveer.

Zitten er hier eigenlijk nog gamers op OpenFeint? Voeg me anders maar toe met username Wom83.

Verwijderd

Wom schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 17:21:
[...]

Heb nu door hoe ik bepaalde bewegingen kan maken, dan ga je hard vooruit opeens :)
Vertel, vertel! :) Bij mij lijkt het hard lopen niet altijd te werken: dan schuif ik m'n duim haast van het scherm af en lopen ze nog niet harder... Ik weet nu alleen hoe je een hakje kan geen (B en tegelijk richting andere kant op) en een 'feint' (A en dan meteen B klikken). Zijn er nog meer mogelijkheden...?

MEUH... Nog steeds een leuk spelletje, maar ik kan geen partijtje winnen, zelfs niet op Beginner niveau... En dat komt ook vaak doordat verdedigen niet echt lukt omdat de 'computer' je speler aanwijst en da's vaak net de verkeerde... Het enige wat je kan doen is constant de B ingedrukt houden en hopen dat het je speler lukt de bal af te pakken... Ik heb 1 keer gewonnen door een doelpunt in de allerlaatste seconde, maar voor de rest... nogal lastig... voor mij dan, in ieder geval. Soms doen de controls ook niet wat ik wil, lijkt het... Maar goed, het is alsnog leuk om dit te kunnen spelen op m'n mobiel!

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:26

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Er is een nieuwe game!

Stupid Zombies.

https://market.android.co....gameresort.stupidzombies

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 18:30:
[...]

Vertel, vertel! :) Bij mij lijkt het hard lopen niet altijd te werken: dan schuif ik m'n duim haast van het scherm af en lopen ze nog niet harder... Ik weet nu alleen hoe je een hakje kan geen (B en tegelijk richting andere kant op) en een 'feint' (A en dan meteen B klikken). Zijn er nog meer mogelijkheden...?
Onder andere de twee moves die jij hierboven aangeeft :+ Het sprinten is toch echt een kwestie van zo ver mogelijk uit het hart van je d-pad te bewegen.
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 18:30:
[...]

MEUH... Nog steeds een leuk spelletje, maar ik kan geen partijtje winnen, zelfs niet op Beginner niveau... En dat komt ook vaak doordat verdedigen niet echt lukt omdat de 'computer' je speler aanwijst en da's vaak net de verkeerde... Het enige wat je kan doen is constant de B ingedrukt houden en hopen dat het je speler lukt de bal af te pakken... Ik heb 1 keer gewonnen door een doelpunt in de allerlaatste seconde, maar voor de rest... nogal lastig... voor mij dan, in ieder geval. Soms doen de controls ook niet wat ik wil, lijkt het... Maar goed, het is alsnog leuk om dit te kunnen spelen op m'n mobiel!
Het meest lastige vind ik de schakeling tussen de geselecteerde speler eigenlijk. Dat gebeurd af en toe niet direct zoals ik het wil waardoor ik juist wegloop van de speler :+
Nog een zombiegame, damn :p Straks blijven er geen zombies meer over om af te schieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb twee leuke games ontdekt die hier nog niet genoemd zijn..

1. Tank Hero

2. Haypi Kingdom (MMO)

(iphonefilmpje maar ook voor Android)

Ze zijn allebei echt super cool en gratis, maar vooral Tank Hero is een must.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ja, tijd voor nieuwe games *O*

Via de categorie "just in" vindt je niets interessants meer vanwege de vele spam, maar de related-lijstjes lijken best handig te zijn. Het volgende spel heb ik ermee gevonden, wat een iPhone-spel is dat (voor zover ik kan zien) sinds een week ook in de Market staat:

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.yoyogames.droidtntbf/f-0-b35de204ccd6293d1a5816ed79daba6f44f112f9

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hTIiLrH87gw]

https://market.android.co...=com.yoyogames.droidtntbf

* Stukfruit vindt het erg origineel en er leuk uitzien, maar heeft het nog even niet gekocht omdat hij z'n prepaid CC moet opwaarderen, maar gaat dat zsm doen :)

Alleen die onscreen besturing ben ik een beetje bang voor.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op zondag 20 februari 2011 @ 22:29:
* Stukfruit vindt het erg origineel en er leuk uitzien, maar heeft het nog even niet gekocht omdat hij z'n prepaid CC moet opwaarderen, maar gaat dat zsm doen :)

Alleen die onscreen besturing ben ik een beetje bang voor.
Laat nog even weten, want het ziet er veelbelovend uit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Nog een leuke gratis game gevonden:

PewPew

Afbeeldingslocatie: http://c1345842.cdn.cloudfiles.rackspacecloud.com/assets/screenshots/images/002/436/332/original.jpg

Een leuk alternatief voor Geometric Wars. Ziet er erg goed uit en loopt als een tierelier op mijn DHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-10 09:28
Zag er cool uit, meteen gekocht dus. Opgestart, exit, refund. Op een Magic is het spel, ehhh, "iets" traag :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Oh, 70 cent is niet echt duur, ik koop hem ook wel. Ben wel benieuwd hoe ze de controls hebben uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-10 09:28
anandus schreef op maandag 21 februari 2011 @ 09:57:
Oh, 70 cent is niet echt duur, ik koop hem ook wel. Ben wel benieuwd hoe ze de controls hebben uitgevoerd.
Zo ver ben ik nog niet eens gekomen :) Was bijna blij dat ik het spel nog mocht beëindigen zo ruk liep het ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Oh, wat een leuk spel!
Je hebt onscreen controls: <-, -> en jump

En so far (eerste vijf levels op het toilet, dé plek voor je Android-games, toch? ;) ) is het wel vermakelijk in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Sagaris schreef op maandag 21 februari 2011 @ 09:31:

PewPew

[afbeelding]

Een leuk alternatief voor Geometric Wars. Ziet er erg goed uit en loopt als een tierelier op mijn DHD.
Ik ben er mee bezig geweest, maar na vijf minuten kon het mij al niet meer bekoren. :S

Wel ben ik aan het overwegen om TileStorm te kopen, ziet er leuk uit. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Tilestorm is wel erg lastig, of ik ben gewoon niet slim genoeg. Dat kan ook natuurlijk. dat Stupid Zombies wat hier eerder genoemd werd is best aardig, beetje de Angry Birds vibe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Sagaris schreef op maandag 21 februari 2011 @ 09:31:

PewPew

[afbeelding]

Grappig, ik had geometry wars 2 gedownload op de x360, erg leuke arcade game en vroeg me af of er ook zoiets zou zijn voor android, blijkbaar wel :9 Mis alleen de 'paficism' game mode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 19:09:

[video]

Level 13 zit ik VAST. Walktrough begin ik nog maar ff niet aan, ik vind het wel leuk zo en opeens zie je het (hoop ik dan maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb TileStorm maar eens gekocht. Het begint o-zo-simpel, maar dan 'plots' slaat de verslaving toe. Aanrader!

3 euro is, vergeleken met andere spellen, ietsjes aan de hoge kant maar dit spel lijkt het me waard. (In mijn hoofd wil ik max 1 euro per uur speelplezier uitgeven, dit lijkt mij een goede investering. :))

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik ga 'm dan ook maar eens kopen... al heb ik een gloeiende hekel aan games waarin je VAST kan komen te zitten... ;) Maar het ziet er wel leuk uit en het idee is aardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Stupid Zombies is op een manier toch best verassend verslavend :)

* Stukfruit gaat die eerst eens uitspelen, daarna They Need To Be Fed proberen

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet op je favoriete game te stemmen @ http://verkiezing.gathering.tweakers.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
The Impossible Game blijft geweldig en zeker met die 2 nieuwe levels is dit momenteel mijn favoriete spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinnieminnie schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:45:
The Impossible Game blijft geweldig en zeker met die 2 nieuwe levels is dit momenteel mijn favoriete spelletje.
Ik noemde die game als eerste hier: Verwijderd in "Android Games - Discussie & Ervaringen" thanks dat je hem geweldig vindt. Het is een top game!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Pig Rush is nu ook te verkrijgen voor Android, en helemaal gratis. Leuke game die grappig uitgewerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:27
Wom schreef op maandag 21 februari 2011 @ 20:50:
[video]

Pig Rush is nu ook te verkrijgen voor Android, en helemaal gratis. Leuke game die grappig uitgewerkt is.
Top, meer wc vermaak! aanrader!

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet available voor mijn phone :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Pivo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-09 20:54
Ik heb net "They Need to Be Fed" uitgespeeld, super gameplay en graphics alleen erg weinig levels en om de een of andere reden gaat ie steeds naar de market om de aankoop te valideren. Maar voor die 70cent is het best de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Had die validatiefout ook, maar na een herinstallatie geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sinds gisteren vermaak ik mij goed met Airport Mania:

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.reflexive.airportmaniafree/ss-1-320-480-160-0-4c6cc37b297926e02e1878138fe21b8e3d38da4c

Een spel in de stijl van Diner Dash waarbij je een stroom vliegtuigen moet laten landen, passagiers uitladen, passagiers inladen en weer opstijgen. (later ook tanken en repareren) Je kunt combo's maken door ze binnen een bepaalde tijd van elkaar te laten landen en opstijgen vanaf dezelfde baan, en als je dezelfde kleur bij de gates doet krijg je ook een combo. Per level kun je spullen kopen zoals een extra gate, een VIP wachtplek voor als het te druk wordt en upgrades voor alle elementen waardoor ze sneller hun werk doen.

Aanradertje :)

https://market.android.co...eflexive.airportmaniafree

• Wom

Wom

Samurai II: Vengeance is uit op de market. Op dit moment echter alleen voor Tegra 2 devices. Navraag via Twitter leerde me dat ze wel bezig zijn met een non-Tegra 2 versie, maar die moet niet snel verwacht worden.

https://market.android.co...iII&feature=search_result

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 24-02-2011 11:06 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:41:
Ik heb net Pinball Ride ontdekt: het verbaasd me dat ik dat nergens vind hier... Het is echt een SUPER flipperkast! Nooit gedacht dat dat zou kunnen op mijn Desire HD. Vooral de flipper view is echt top: supersnel schiet je over de tafel in vloeiend 3D. Het is maar 1 tafel, maar je kan van alles en nog wat unlocken etc. Hij is ook niet te moeilijk: je doet best lang met een bal. De enige pinball die ik tot nu toe gezien had, was echt complete amateur DOS-bagger, maar dit is echt super!!! Op dit moment, omdat 'ie nog net nieuw is op Android, kost 'ie maar 0,79 eurocent ook... Echt, die MOET je ff proberen!!!

http://pinballride.com/

Je kan 'm gewoon via Android Market kopen.

[afbeelding]
Er is nu ook Pinball Deluxe

https://market.android.co....greencod.pinball.android

Lijkt me helemaal vet op een tablet straks.

Airport Mania is nu ook uit voor Android: YouTube: Airport Mania iPhone App: The Apple Crumble Ep 3.1

niet opgelet :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2011 17:49 ]

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd

Ik wou zeggen dat het er flut uitziet in vergelijking met Ride, maar maar toen zag ik dat het gratis is.... Toch maar ff proberen... ;) Bedankt voor de tip!

EDIT
Zo, dat ziet er helemaal niet flut uit...! Ok, het is top down en lijkt daardoor mss wat ouderwets, maar als je 'm speelt, ziet het er goed uit: payware quality! Is trouwens een stuk moeilijker dan Ride... ;) goeiendag zeg...! Nogmaals bedankt voor de tip!

EDIT2
Ik heb hem nog een paar keer gespeeld en hij wordt steeds leuker! Echt een aanrader dit! En eigenlijk ook leuker dan Ride omdat hij moeilijker is... Hij mag dan ouderwets top down zijn, maar uiteindelijk gaat het toch om de gameplay...! ;)

EDIT3
Wat ik wel nogal mis, is geluid van de flippers... en ook het stoten van de bal. Ik hoor alleen maar effecten van knoppen en zo en geen enkele flipper of bal... da's wel erg jammer voor de beleving... Hebben jullie wel dat soort geluiden?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is de eerste welke echt lekker speelt (dat vind ik dan). Het flippergeluid mag er nog bij inderdaad, verder perfect!! _/-\o_

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2011 09:45 . Reden: Beetje slechte opmaak gecorrigeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Iedereen die NFS: Shift heeft maar die het probleem hebben dat hij niet opstart: er is een update beschikbaar die je problemen fixed. Had zelf met mijn SGS problemen dat hij niet opstartte en die zijn nu ook als sneeuw voor de zon verdwenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 08:17
Is er een mogelijkheid om je Angry Birds score te backuppen op een niet-geroot toestel? Heb al wat liggen opzoeken maar geen uitsluitsel gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:24
caoim schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:29:
Is er een mogelijkheid om je Angry Birds score te backuppen op een niet-geroot toestel? Heb al wat liggen opzoeken maar geen uitsluitsel gevonden.
https://market.android.co...angry+birds+backup&c=apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-10 00:08

AndereKoekoek

Ping! Pong?

hehe jammer dat ik dat nu pas zie.
Laatst root erop gegooid en dus alle scores kwijt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 03-10 11:16

Fixer

FP ProMod
Wom schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:04:
Iedereen die NFS: Shift heeft maar die het probleem hebben dat hij niet opstart: er is een update beschikbaar die je problemen fixed. Had zelf met mijn SGS problemen dat hij niet opstartte en die zijn nu ook als sneeuw voor de zon verdwenen!
Ah, eindelijk! Heb hem destijds aangeschaft voor 99 cent, maar de installatie duurde zo lang dat ik hem niet meer kon refunden toen bleek dat hij niet juist werkte @ de SGS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 08:17
Ik heb een beetje schrik om het te proberen, zie dat het niet werkt (aangezien sommige comments toch gaan over het falen en alles kwijt zijn). Toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Of gewoon met Titanium Backup. Heb ik al meerdere keren gedaan. Gewoon een kwestie van data restoren en je hebt je scores weer terug.
Pagina: 1 ... 13 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.