Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zinu schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:33:
Of gewoon met Titanium Backup. Heb ik al meerdere keren gedaan. Gewoon een kwestie van data restoren en je hebt je scores weer terug.
Daar heb je root access voor nodig en dat heeft/wilt hij niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Wom schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:50:
Samurai II: Vengeance is uit op de market. Op dit moment echter alleen voor Tegra 2 devices. Navraag via Twitter leerde me dat ze wel bezig zijn met een non-Tegra 2 versie, maar die moet niet snel verwacht worden.

https://market.android.co...iII&feature=search_result

[video]
Damn, had niet verwacht dat we nu al exclusieve Tegra 2 games zouden krijgen. Nu voel ik me toch weer tekort gedaan met mijn DHD die het volgens mij best wel aan zou kunnen D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:07

Wom

Real Racing 2 zou wel eens naar Android kunnen komen! http://www.pocketgamer.co...+Mine/feature.asp?c=27819

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Vandaag hebben ik en mijn huisgenoot het The impossible game level 1 en de indie game uitgespeeld! Nu op naar de extra mappack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Leuke nieuwe game is Cordy, momenteel alleen voor Android 2.3 en hoger wel maar wel het vernoemen waard. Soort van Sonic meets Super Monkey Ball met een twist. Ofzoiets :P. Het is gratis dus proberen kan altijd! https://market.android.com/details?id=com.silvertree.cordy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chesspresso
GenreSchaak
PrijsGratis (ads) / $4,-
QR CodeBeschrijving
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market%3A%2F%2Fdetails%3Fid%3Dchesspresso.client.android.f%26referrer%3Dutm_source%253DAndrolib%2526utm_medium%253DPage%2526utm_campaign%253DAndrolib%2520Page

"Chesspresso introduces a unique way of playing Correspondence Chess on your android device. Play Chess for ranking points (ELO) with as many players as you like from all over the world simultaneously, and in your own time to fit your busy schedule."

Zelf nooit echter een schaker geweest, maar deze wilde ik jullie niet onthouden. Volgens de ontwikkelaar nu +/- 400 spelers online, maar meer is altijd mooi natuurlijk. Voor gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unigine is nu ook geport naar Android. Is een 3D engine...laat die vette games nu maar komen =)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Tzou eens tijd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp dat Bejeweled 2 uit is? Ik vraag me af waarom ik 'm niet kan kopen voor m'n Desire HD...! Snap sowieso niet echt hoe dat nou werkt: je zou zeggen dat zo'n app op elk Android toestel zou moeten werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Dat is dus niet het geval. In sommige gevallen zijn de games pas vanaf bepaalde Android versies beschikbaar of weer exclusief voor sommige providers. Je hebt overigens twee versies:

http://market.android.com..._wf&feature=search_result
http://market.android.com...bile.bejeweled2_na_wf_vzw

Waar die laatste dus enkel voor Verizon klanten is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Ziet er goed uit, is er al enig idee wanneer deze daadwerkelijk uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:34:
Dat is dus niet het geval. In sommige gevallen zijn de games pas vanaf bepaalde Android versies beschikbaar of weer exclusief voor sommige providers. Je hebt overigens twee versies:

http://market.android.com..._wf&feature=search_result
http://market.android.com...bile.bejeweled2_na_wf_vzw

Waar die laatste dus enkel voor Verizon klanten is :)
Hm... ik heb Jewels dan maar geïnstalleerd... nog gratis ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:34:
Dat is dus niet het geval. In sommige gevallen zijn de games pas vanaf
bepaalde Android versies beschikbaar of weer exclusief voor sommige providers.
Ook kan het te maken hebben met je resolutie van het scherm, de hardware van je device, land waar je woont / bent

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Cyleo schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:14:
[...]

Ziet er goed uit, is er al enig idee wanneer deze daadwerkelijk uitkomt?
Ik snap dat je het filmpje embedded hebt bekeken. Als je had doorgeklikt had je het volgende kunnen lezen bij de omschrijving:
The release date will be announced later.

[ Voor 17% gewijzigd door Ken. op 03-03-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken. schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:27:
[...]

Ik snap dat je het filmpje embedded hebt bekeken. Als je had doorgeklikt had je het volgende kunnen lezen bij de omschrijving:

[...]
Euh...? Ik had het over Bejeweled 2... Jij hebt het denk ik over Cut the rope...? Of mis ik iets...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mijn fout.. ik heb de verkeerde persoon gequote zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Gratis retroplatformgame Meganoid is nu ook te downloaden: https://market.android.co...ine&feature=search_result.

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.meganoid.engine/ss-3-320-480-160-0-ff03b9d17f655a735f376cc5ff059ab74cc56af6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
N64oid, een N64 emulator, is inmiddels uit:
http://market.android.com/details?id=com.androidemu.n64
Afbeeldingslocatie: http://pocketnow.com/html/portal/news/0000015232//n64oid%20mario.jpg

De ontwikkelaar stelt dat men een goede framerate kan behalen op "high-end" Android toestellen. (Nexus S, Nexus One, Droid, Samsung Galaxy S, etc.)

[ Voor 15% gewijzigd door M-en-M op 04-03-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest opeens, ik weet niet waarom, aan het oude DOS-spelletje Hexxagon denken: vroeger veel plezier mee gehad. Ik ontdekte vandaag dat je dat spel zo ongeveer overal online kan spelen: het is gewoon de oude DOS-versie die is omgebouwd naar Flash, zo lijkt het. Maar in de market vond ik de kloon Pobs van Chipsteam: die heeft een hele lading levels toegevoegd en verschillende modes: leuk! :) Het spelletje is heel simpel, maar ik vond het lollig. ;)

Pobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
M-en-M schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:33:
[afbeelding]

De ontwikkelaar stelt dat men een goede framerate kan behalen op "high-end" Android toestellen. (Nexus S, Nexus One, Droid, Samsung Galaxy S, etc.)

[video]
Dat zou wel heel vet zijn, alleen is 5 dollar voor mij wat veel om het te proberen. Iemand die het wel al geprobeerd heeft en zijn bevindingen kan posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-10 14:18
HAVOK(van bijvoorbeeld Fallout) engine tech demo op android:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Kalua schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:03:
HAVOK(van bijvoorbeeld Fallout) engine tech demo op android:

[video]
Zou leuk zijn als dit Android exclusive wordt, goede reden om geen iOS te kopen. Ziet er geinig uit, heel veel games gebruiken die engine (het is trouwens een physics engine en geen graphics engine), Just Cause 2, ik dacht ook Metro 2033... Een goede physics engine is leuk voor een telefoon :).
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 20:36:
Unigine is nu ook geport naar Android. Is een 3D engine...laat die vette games nu maar komen =)

[video]
Straks kunnen we ook Heaven Benchmark gebruiken op Android :'). Ziet er heel mooi uit, misschien koop ik wel een nieuw los toestel met Tegra 2, maar ik wacht liever op de generatie CPU's die daarna komen (heb nu een SGS waar ik nog 1,5 jaar aan vast zit).

[ Voor 34% gewijzigd door Thomas op 05-03-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Ik ben op zoek naar een leuke simulator game, maar dan eentje die niet doorloopt als je niet speelt (dus niet van het type Farm Story / Restaurant Story waar je groei afhankelijk is van de keren dat je dingen ververst en opnieuw aanklikt) iemand een mooi idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
Cyleo schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:51:
[...]

Dat zou wel heel vet zijn, alleen is 5 dollar voor mij wat veel om het te proberen. Iemand die het wel al geprobeerd heeft en zijn bevindingen kan posten?
Ik heb hem gebruikt op m'n HD2, framerate is meestal redelijk, maar af en toe stottert het toch wel behoorlijk. Golden Eye en Super Smash Bros. worden soms gewoon een diashow. (Overclocken naar 1.5GHz zorgt er voor dat dit flink vermindert, maar het is nog niet perfect)

Mario 64 draait vrijwel perfect daarentegen, bovendien zal Yonghz deze emulator nog wel een stuk verbeteren, dat doet hij nu ook nog steeds bij al zijn andere emulators.

Touch screen controls werken vrij goed. (De N64 heeft dan ook maar 1 analog stick, iets minder ingewikkeld dan bijv. de PSX en al die Gameloft spellen) Je kan overigens ook via Bluetooth een WiiMote + Nunchuk aansluiten, da's toch wel leuk, worden die ook weer eens gebruikt. (Maar dat zou handiger zijn als ik ook TV-Out had op mijn HD2)

Ik heb het niet echt op alle native games tot nu toe (Angry Birds en Rocket Bunnies zijn wel leuk, maar dat is het dan ook), maar de grote hoeveelheid aan emulators op de Android Market zijn echt perfect voor mij; even nostalgisch bezig zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

ormagon schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 15:21:
Ik ben op zoek naar een leuke simulator game, maar dan eentje die niet doorloopt als je niet speelt (dus niet van het type Farm Story / Restaurant Story waar je groei afhankelijk is van de keren dat je dingen ververst en opnieuw aanklikt) iemand een mooi idee?
Pocket Empires voldoet daar wel aan. Wel een stijle leaning curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Ken. schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 18:37:
[...]

Pocket Empires voldoet daar wel aan. Wel een stijle leaning curve.
Doorgewinterde rts gamer van het eerste uur. Dat komt goed ;), bedankt voor de tip.

/edit
Ik had iets duidelijker moeten zijn. Ben op zoek naar een voornamelijk offline sim. Beetje van het type Theme Hospital of Airline Tycoon.

[ Voor 21% gewijzigd door ormagon op 05-03-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik hoop dat de port van Battle for Wesnoth binnenkort op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wom schreef op maandag 28 februari 2011 @ 23:14:
Leuke nieuwe game is Cordy, momenteel alleen voor Android 2.3 en hoger wel maar wel het vernoemen waard. Soort van Sonic meets Super Monkey Ball met een twist. Ofzoiets :P. Het is gratis dus proberen kan altijd! https://market.android.com/details?id=com.silvertree.cordy
Deze is nu sinds een dag of wat ook te spelen op 2.1 en hoger :)

Werkt goed op de Desire. Helaas schakelt hij wel over op "lowres" gfx, maar ziet er nog steeds leuk uit.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/72Kog.jpg

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn dochter is echt fan van dream princess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dat is echt geweldig voor je dochter, maar een linkje zou niet misstaan in je reactie. Market en Chomp geven allebei niets als resultaat:

https://market.android.co...h?q=dream+princess&c=apps
http://chomp.com/q/search?q=dream+princess&platform=all

Of bedoelde je dit soms?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:12
ormagon schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 15:21:
Zoiets als Townsmen 6 mischien?

Afbeeldingslocatie: http://www.mobiles-club.com/wp-content/uploads/uploads_c/posts/2009-05/1241798385_townsmen-6-revolution.jpg

Heb er zelf nog niet echt mee gespeeld maar het lijkt mij wel wat als het aardig in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Mutatie schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:40:
[...]

Zoiets als Townsmen 6 mischien?

[afbeelding]

Heb er zelf nog niet echt mee gespeeld maar het lijkt mij wel wat als het aardig in elkaar steekt.
Dat lijkt er heel aardig op ja. Ben de game nu aan het downloaden. Danku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Gister is een update van Cordy uitgekomen met onder andere 5 nieuwe levels.
Ik probeer de game te update via de Android Market maar ik krijg steeds de foutmelding dat het downloaden is mislukt en ik het opnieuw moet proberen. Het kan wellicht aan de grootte van mijn beschikbare geheugen liggen (HTC Desire), dit heeft nu nog een grootte van 28,98 MB, de game is 26,95 MB. Het spel zou toch gewoon up moeten daten? Weet iemand wat het probleem hier is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Zou toch maar eens proberen wat ruimte vrij te maken als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Inmiddels heb ik 40.71 MB vrije ruimte, nog installeert Cordy zichzelf niet.
Kan het niet ergens anders aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Kan zelf de update met alle gemak binnenhalen. Anders de-installeren en de game opnieuw downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
De-installeren en opnieuw downloaden werkt ook niet, het cachegeugen van de market ook al gewist. Andere apps worden wel gewoon gedownload. Erg vreemd dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chalk Ball
Physics / Arcade
$2.06
QR CodeBeschrijving
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market%3A%2F%2Fdetails%3Fid%3Dcom.thepilltree.drawpongfull%26referrer%3Dutm_source%253DAndrolib%2526utm_medium%253DPage%2526utm_campaign%253DAndrolib%2520Page

Dit soort spelletjes, daar houd ik nou van. Perfect tijdverdrijf voor op een smartphone. Probeert niet mooi (lees: 3D en computer-like graphics) te zijn, maar ziet er toch goed uit. Samen met bijvoorbeeld Angry Birds en Doodle Jump voor mij de perfecte smartphone games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-en-M schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:33:
[afbeelding]

[video]
Ik kan bevestigen dat hij goed werkt op een Galaxy S.
Bij Super Mario 64 nog geen enkel probleem gehad werkt mooi soepel met super kwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Inderdaad een heeeeeeeeel leuk spel voor op een smartphone. Super! Bedankt voor de tip!

Ik heb trouwens de lite version gedownload (wat is het voordeel van de full version?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

In de full version heb je meer levels in die challenge mode en geen advertenties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:30:
[...]

_/-\o_ Inderdaad een heeeeeeeeel leuk spel voor op een smartphone. Super! Bedankt voor de tip!

Ik heb trouwens de lite version gedownload (wat is het voordeel van de full version?).
Goeie. Geen idee.

Op 'n een of andere manier krijg ik de beschrijving trouwens niet voor elkaar, maar het is wel duidelijk zo hoop ik.

Nog een tip: Kongregate Arcade! Je hebt wel flash nodig op je smartphone, maar de meeste android smartphones hebben dat wel. Voor degene die Kongregate niet kent: een populaire site for flash games. Met Kongregate Arcade haal je meer dan 300 games naar je telefoon geoptimalizeerd voor touchscreens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hayo schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:41:
De-installeren en opnieuw downloaden werkt ook niet, het cachegeugen van de market ook al gewist. Andere apps worden wel gewoon gedownload. Erg vreemd dit.
Heb helaas hetzelfde probleem. Fijne update :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Gelukkig dan ben ik niet de enige. Ik heb contact opgenomen met silvertree media over dit probleem en zij zeiden dat we contact op moeten nemen met Google. Ik heb ook al zo'n formulier ingevuld op de website van de Android market support. Ik vraag me af of het niet ligt aan de maximale omvang van een apk file die de desire kan downloaden, of zit jij niet op een desire? Ik heb ook al mijn SD kaart er uit gehad maar dit helpt ook niet, net als het opschorten van het cache van de market en de gegevens van de market te wissen. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb ook een Desire inderdaad. Heb het overigens al vaker meegemaakt met andere spellen (Pocket Legends en Pocket God). Kreeg in beide gevallen een link naar een apk, waarna de boel wel geïnstalleerd kon worden.

Alle bekende stappen heb ik ook al uitgevoerd, maar niets helpt. Heb intern nog 60+MB vrij dus dat zou het ook niet moeten zijn gok ik zo. Oh well.. dan maar geen Cordy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Oke, volgens mij had ik hetzelfde probleem met het downloaden van Mega Jump (~40MB), toen kreeg ik inderdaad een externe downloadlink, daar heb ik nu ook om gevraagd ... helaas heb ik nog geen antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* Dit heeft werkelijk niets met dit topic te maken.

[ Voor 79% gewijzigd door pven op 14-03-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt hier iemand Modern Combat 2: Black Pegasus? Ik hoor iedereen altijd enthousiast praten over dit spel, maar ik wordt er niet warm of koud van. Tuurlijk, het is best bijzonder, een FPS op een telefoon, maar het is duidelijk nog niet klaar. Het werkt gewoon niet.

Het begint al met de graphics: die zullen misschien erg bijzonder zijn voor een smartphone, maar als dat zo is, betekent dat voor mij dat een smartphone nog niet klaar is voor zulke games. Hoewel het nergens op slaat, kan ik het niet laten om de graphics te vergelijken met een spel op de Xbox 360, PS3 of PC, zoals Call of Duty: Black Ops. Call of Duty: Black Ops en Modern Combat 2: Black Pegasus zijn beide spellen die zo mooi mogelijk proberen te zijn, maar het enige verschil is dat het bij Black Ops werkt, en bij Black Pegasus niet. De graphics zien er zo half-af uit. Nee, dan speel ik liever een spel als Angry Birds dat tenminste niet mooi probeert te zijn. Het gekke is dat Angry Birds er toch veel aantrekkelijker uitziet dan Black Pegasus.

Dan het gebruik op een touchscreen. Dit zal wel aan mij liggen, maar ik vind het niks. Het schermpje is te klein, en ik merk gewoon dat zo'n spel niet gemaakt is voor een touchscreen. Elke keer als ik Black Pegasus speel, denk ik: dit kan ik ook op mijn Xbox 360 spelen, maar dan beter.

Natuurlijk zou dit voor elk spel kunnen gelden, maar spellen als Angry Birds werken gewoon wel op een touchscreen, en zijn perfect voor als je even op de bus zit te wachten.

@mezelf hierboven: ik zat in een totaal verkeerd topic. Dit is wat ik eigenlijk hier wilde typen ^. Sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Het probleem is dat je constant vergelijkt met consolegames. Dat mag je niet doen simpelweg omdat dit niet eerlijk is. Overigens kan ik me aardig vinden in de besturing eigenlijk, ideaal is het natuurlijk nooit maar heb toch al menig multiplayer potje gespeeld en dat ging best goed eigenlijk. Dat een FPS beter werkt met een controller of met muis+tobo, tuurlijk. Maar als je ergens in de trein of wc wilt fraggen kan het prima. Verwacht alleen niet dezelfde ervaring als die je thuis op de bank hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:38:
Het probleem is dat je constant vergelijkt met consolegames. Dat mag je niet doen simpelweg omdat dit niet eerlijk is. Overigens kan ik me aardig vinden in de besturing eigenlijk, ideaal is het natuurlijk nooit maar heb toch al menig multiplayer potje gespeeld en dat ging best goed eigenlijk. Dat een FPS beter werkt met een controller of met muis+tobo, tuurlijk. Maar als je ergens in de trein of wc wilt fraggen kan het prima. Verwacht alleen niet dezelfde ervaring als die je thuis op de bank hebt.
Ik weet dat ik niet moet vergelijken met consolegames, maar ik vind gewoon dat een FPS op een smartphone niet werkt. Tenminste, nog niet. En als ik dan in de trein zit, speel ik liever een spel dat niet zo 'high-tech' is, maar gewoon wel werkt. Ik zou niet weten waarom ik ooit Angry Birds op m'n Xbox 360 zou spelen, maar in de trein is het perfect. Bij Modern Combat 2: Black Pegasus is het precies andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Voor de mensen die het interesseert: Asphalt 6: Adrenaline is zojuist gereleased door Gameloft. http://www.gameloft.com/a...drenaline_hd/?adid=101966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Wom schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 00:47:
Voor de mensen die het interesseert: Asphalt 6: Adrenaline is zojuist gereleased door Gameloft. http://www.gameloft.com/a...drenaline_hd/?adid=101966
Om de een of andere reden spelen race games niet echt lekker op een mobiele telefoon :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 07:55:
[...]

Om de een of andere reden spelen race games niet echt lekker op een mobiele telefoon :/ .
Uhm.. Spreek voor jezelf? Ik vind het namelijk erg leuk om op het vliegveld NFS Shift te kunnen spelen op mijn SGS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJuul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-10 16:45
Gameloft heeft echt geweldige games vind het alleen nog steeds jammer dat hun games niet "gewoon" in de market te kopen/downloaden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 11:09
Had Shift gedownload, zegt ie dat mijn device (LG Optimus 2x) niet gesupport is.. Wat een grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan zijn dat de game nog geoptimaliseerd moet worden voor de Tegra?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Support van EA Mobile is niet echt denderend nee. Duurde ook heel lang voordat de Samsung Galaxy S gesupporteerd werd. Als je twitter hebt even een berichtje met een mention naar hun en anders emailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 11:09
Is dat @EAMobile? Dat lijkt me een goed idee dan ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Yup, die moet je hebben. Had zelf problemen met mijn SGS en Shift en via email geen response. Toen maar op Twitter een bericht of drie geplaatst en ik werd gecontacteerd dat ze er mee bezig waren, dag later was de update er. Nu denk ik niet dat ik er iets mee van doen had, maar krijg wel het gevoel dat er op die manier iets beter gereageerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 08:01:
[...]

Uhm.. Spreek voor jezelf? Ik vind het namelijk erg leuk om op het vliegveld NFS Shift te kunnen spelen op mijn SGS.
Hij spreekt toch voor zichzelf? Ik ben het trouwens met hem eens. Met on-screen besturing gaat het nog wel, maar sturen door je toestel schuin te houden vind ik echt kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:43:
[...]

Hij spreekt toch voor zichzelf? Ik ben het trouwens met hem eens. Met on-screen besturing gaat het nog wel, maar sturen door je toestel schuin te houden vind ik echt kut.
Ik vind die tank besturing zoals in Reckless Racing altijd erg fijn werken. Met de accelerometer houd ik het persoonlijk altijd maar 1 race uit tot ik mij er aan irriteer.

@gameloft: Juist de reden dat ze niet in de market gaan staan is voor mij de reden om die games niet te kopen/spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hayo schreef op zondag 13 maart 2011 @ 09:26:
Gelukkig dan ben ik niet de enige. Ik heb contact opgenomen met silvertree media over dit probleem en zij zeiden dat we contact op moeten nemen met Google. Ik heb ook al zo'n formulier ingevuld op de website van de Android market support. Ik vraag me af of het niet ligt aan de maximale omvang van een apk file die de desire kan downloaden, of zit jij niet op een desire? Ik heb ook al mijn SD kaart er uit gehad maar dit helpt ook niet, net als het opschorten van het cache van de market en de gegevens van de market te wissen. Iemand enig idee?
Na deze berichten heb ik gisteravond de oplossing gevonden. Gelijk uitgeprobeerd en het installeren werkt weer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Is hier geen root-toegang voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Hayo schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:03:
Is hier geen root-toegang voor nodig?
Jazeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Dat is niet zo mooi, want dat heb ik niet en dat wil ik ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Voor iets meer dan 2 euro is nu Guerrilla Bob te downloaden: https://market.android.co...ngrymobgames.guerrillabob

Soortgelijke gameplay als Gun Bros. maar met een iets meer komische inslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hayo schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:30:
Dat is niet zo mooi, want dat heb ik niet en dat wil ik ook niet...
Dan wordt het knap lastig vrees ik :P
Heb je jezelf in dit geval alleen mee. Zie Google je er namelijk niet zo 1-2-3 een oplossing voor bieden.

Is er inmiddels al meer bekend van de beide Popcap spellen (Peggle en Plants vs Zombies) die in Q1 uit zouden komen? Ze nemen er wel de tijd voor zeg :X

Ondertussen ben ik ook maar vast aan het wachten tot over een jaar Tiny Wings naar Android komt. Zou bijna een iPhone kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ken. op 18-03-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ken. schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:30:
[...]

Dan wordt het knap lastig vrees ik :P
Heb je jezelf in dit geval alleen mee. Zie Google je er namelijk niet zo 1-2-3 een oplossing voor bieden.

Is er inmiddels al meer bekend van de beide Popcap spellen (Peggle en Plants vs Zombies) die in Q1 uit zouden komen? Ze nemen er wel de tijd voor zeg :X

Ondertussen ben ik ook maar vast aan het wachten tot over een jaar Tiny Wings naar Android komt. Zou bijna een iPhone kopen.

[video]
Whaha, zoetheid overkill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ken. schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:30:
[...]

[video]

Dillo Hills, een kloon, komt als het goed is morgen of overmorgen op de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wom schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:09:
[...]

[video]

Dillo Hills, een kloon, komt als het goed is morgen of overmorgen op de market.
Tiny Wings is juist leuk vanwege de "feel" die de gfx en het geluid hebben, samen met een gepolijste app. Gaat Dillo Hills (lolwut, ik las eerst Dildo Hills, ha-ha ;( ) dat ook brengen?

Maar goed, het laat in ieder geval wel goed zien dat je als ontwikkelaar nu gewoon echt perse voor twee platformen (iOS en Android) tegelijk je app moet uitbrengen als je denkt goud in handen te hebben, want anders kruipen de kloonmachines er binnen een maand bovenop.

Gelukkig lijkt dit nog van betere kwaliteit te zijn dan die andere kloon.. je weet wel, die van Cut the Rope, welke later uit de Market werd gekicked vanwege plagiaat. Ik ben benieuwd of deze persoon daar van geleerd heeft.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Heb wel het idee dat er beter over nagedacht wordt als zomaar klonen. Hier wat nieuw artwork wat wel een andere look en feel heeft als Tiny Wings als je het mij vraagt.

Afbeeldingslocatie: http://img714.imageshack.us/img714/2866/mar19a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/6729/mar19b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img39.imageshack.us/img39/5532/mar19e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img684.imageshack.us/img684/6688/mar19d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img14.imageshack.us/img14/4084/mar19c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Oke, ik ben het met je eens dat er meer over is nagedacht en het ziet er op zich heel leuk uit :Y Maar toch blijf ik die W-factor missen als ik dat filmpje zo bekijk. En de muziek is echt drie keer niets.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Hey, zie ik nou iets over het hoofd, of kun je in Gun Bros je buddy zijn wapen niet wisselen?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:09
http://www.androidplanet....rio-gratis-te-downloaden/

Amazon Appstore gelanceerd!
Alleen vandaag gratis ANGRY BIRDS RIO :-D

Het is me nog niet gelukt te downloaden, krijg continue een foutmelding. Lees dat meer mensen hier last van hebben. Hopelijk fixxen ze het snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sleehond schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:52:
http://www.androidplanet....rio-gratis-te-downloaden/

Amazon Appstore gelanceerd!
Alleen vandaag gratis ANGRY BIRDS RIO :-D

Het is me nog niet gelukt te downloaden, krijg continue een foutmelding. Lees dat meer mensen hier last van hebben. Hopelijk fixxen ze het snel!
Dat komt schijnbaar omdat ze de Appstore weer offline hebben gehaald volgens jouw bron.

[ Voor 71% gewijzigd door Ken. op 22-03-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 16-09 08:52
Appstore is niet beschikbaar in uw regio. Dat is de melding die ik krijg als ik angry bird rio wil downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Rovio heeft te kennen gegeven dat op dit moment de release enkel voor Amerika is. Europese release volgt "later"..

Triestig, maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Dus in de Amazon market kan je Angry Birds kopen? Neem aan dat je dan een reclame loze versie krijgt?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Is zonder reclame ja, hoop dat de appstore ook snel naar Europa komt (of in ieder geval de UK).

[ Voor 5% gewijzigd door JoetjeF op 22-03-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ha, de Amazon-boycot begint al goed, ze blokkeren zichzelf voor de buitenwereld 8)

Echt belachelijk dat ze proberen klanten te trekken dmv misinformatie. Na al dat geregistreer, twintig stappen te hebben doorlopen via de browser, m'n gegevens in te hebben gevuld en bijna een rib uit m'n lijf heb moeten verkopen om mezelf daar bij Amazon te mogen registreren, blijkt dat je alleen als inwoner van de VS mag downloaden :')

Exit voor de Amazon Appstore, zelfde verhaal als met GetJar. Ik wil graag een schadevergoeding voor de misgelopen tijdseenheden, want ik voel me niet getrokken door Amazon. Eerder achterwaarts genomen.

De versie zonder reclame komt trouwens ook naar de echte Market toe zodra Google de in-app payments heeft geactiveerd voor echt gebruik en Rio komt er ook "snel" in te staan, dus als gebruikers hebben we die Amazon Appstore helemaal niet eens nodig.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke Gameloft actie!!! Koop een game voor 1,50 (euro) en krijg een tweede gratis! Dit ter ere van de release van Asphalt 6. Die heb ik dus net gekocht voor 1,50. En daarna heb ik GT Racing gratis gedownload. (Al die andere games boeien me niet, op Let's Golf 2 na, maar die heb ik al).

Asphalt 6 is trouwens groot... ben nu 500 Mb additional data aan het downloaden...!

Dus... wees snel: leuke actie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Eenmaal geïnstalleerd neemt Asphalt een whoppin' 900mb in. Das best veel te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 16-09 08:52
Ben ik te laat voor de actie van Gameloft? Ik kan namelijk nergens een actie vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yur400 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 02:08:
Ben ik te laat voor de actie van Gameloft? Ik kan namelijk nergens een actie vinden :(
Je moet op je mobiel naar de Gameloft site gaan en niet op een PC of zo! Als ik met mijn mobiel naar www.gameloft.com ga, kom ik automatisch op de Android site met de aanbiedingen die nog steeds gelden...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Stukfruit schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:08:
De versie zonder reclame komt trouwens ook naar de echte Market toe zodra Google de in-app payments heeft geactiveerd voor echt gebruik en Rio komt er ook "snel" in te staan, dus als gebruikers hebben we die Amazon Appstore helemaal niet eens nodig.
Ik heb net gewoon de .apk gedownload ergens, ben best bereid een paar euro te betalen ervoor maar als t op deze manier moet dan bekijken ze t maar :{ Heb ook AdFree op m'n telefoon dus geen ads bij AB en AB Seasons, als ze voor een euro een betaalde variant hadden dan zou ik dat gedaan hebben... Jammer voor ze dan :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Die betaalde variant is er nu wel, voor 0.99 dollar staan er ad-free versies in de Amazon Appstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:16
Gisteren met mijn vrouw Live Holdem Pro beide geinstalleerd. Zij op haar Galaxy Ace en ik op mijn DHD.
Wazig genoeg blijft de widget die erbij zit bij mij wel gewoon beschikbaar, bij haar verdwijnt die na opnieuw opstarten en kan ze die alleen terug vinden in de widget lijst wanneer ze het spel deinstalleerd en weer installeerd. Kan er ook helemaal niets over vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-10 09:28
Stukfruit schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:08:
Echt belachelijk dat ze proberen klanten te trekken dmv misinformatie. Na al dat geregistreer, twintig stappen te hebben doorlopen via de browser, m'n gegevens in te hebben gevuld en bijna een rib uit m'n lijf heb moeten verkopen om mezelf daar bij Amazon te mogen registreren, blijkt dat je alleen als inwoner van de VS mag downloaden :')
Staat gewoon vermeld op de áller eerste pagina waar je "al" die stappen moet doorlopen, maar goed.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:16
wat ik een leuk spel vind op dit moment is illusia. Het enige is dat deze niet helemaal soepel draait op mijn DHD. Mensen met custom firmware hebben dit probleem blijkbaar niet, dus wellicht dat ik die overstap toch stiekem een keer ga maken. Alleen wel eerst even goed inlezen hoe het precies gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:20:
[...]

Staat gewoon vermeld op de áller eerste pagina waar je "al" die stappen moet doorlopen, maar goed.
Screenshot / link van / naar de opmerking in kwestie?

Ik heb er op m'n mobiele browser niets van gezien iig.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meuh... dat Asphalt 6 is lollig, maar ik kom maar niet door de eerste eliminination race heen... }:O Dat irritante tegemoet komende verkeer doet me elke keer de nek om... Dat gaat lekker zo. En het valt me op dat de wegen ONTZETTEND korrelig zijn, 'grainy' of 'noisy', zal ik maar zeggen. Zo erg zelfs dat het hier en daar moeilijk rijden is omdat je andere weggebruikers haast niet ziet...! Is dat een foutje op mijn Desire HD...? Hebben jullie dat ook? Jammer, want de rest ziet er wel okay uit...

EDIT
Ah, gelukkig, derde geworden. Next race. BTW Driften is ook lastig: het starten ervan niet, maar je BLIJFT er in en je ramt zo tegen de zijkant: het is knap lastig om weer uit een drift te komen!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Zogauw je in drift raakt direct wat tegensturen om de drift minder scherp te maken. Eruit gaat het beste door gewoon te boosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:52
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:58:
Leuke Gameloft actie!!! Koop een game voor 1,50 (euro) en krijg een tweede gratis! Dit ter ere van de release van Asphalt 6. Die heb ik dus net gekocht voor 1,50. En daarna heb ik GT Racing gratis gedownload. (Al die andere games boeien me niet, op Let's Golf 2 na, maar die heb ik al).

Asphalt 6 is trouwens groot... ben nu 500 Mb additional data aan het downloaden...!

Dus... wees snel: leuke actie! :)
Thnx voor de tip!
Net Asphalt 6 HD en Hero of Sparta gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-10 09:28
Stukfruit schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:37:
Screenshot / link van / naar de opmerking in kwestie?
Bij het pijltje ;)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/amazonappstore.jpg

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow Brad Pitt, dat is nog eens een verzameling tabs die je open hebt staan _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Kijk aan, die pagina heb ik dus nooit voor m'n neus gekregen omdat ik de app heb geinstalleerd door op een link in een nieuwsartikel te klikken (de auteurs daarvan hadden de directe url uit de sms gepost) ;) Dat is trouwens ook niet "de pagina" met de vele stappen waar ik het over had. Daar word je naartoe gebracht vanuit de app zelf.

Officieel leek dat op het gewone Amazon-registratieproces. Als persoon die alleen het gratis AB Rio wil hebben ga je daar dus zo min mogelijk invullen, maar die rotapp van Amazon zegt dan iedere keer: "je moet je locatiedetails nog invullen joh", daarna ga je terug en lijkt het goed, probeer je Rio te downloaden, komt het ding met "je moet je creditcard gegevens nog invullen joh", daarna lijkt het goed, waarop het ding weer komt met "je moet je 1-click instelling nog aanzetten joh", waarna er nog een "je moet je telefoonnummer nog invullen joh" en nog veel meer onzineisen langskomen. Dat zijn stuk voor stuk aparte dialogen en pagina's.

Sowieso vind ik het belachelijk dat zoiets niet vanuit zo'n app kan worden gedaan. Hup, 1x registreren en niet twintig keer heen en weer laten gaan tussen app en browser. Dat is juist het voordeel aan apps: dingen kunnen *SNEL* worden gedaan. Dat heeft Amazon duidelijk niet begrepen, die zijn vooral op winst uit...

Wel kudos voor je gave om het overzicht te kunnen bewaren met 63+ tabs in een venster :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Geared is vanaf nu ook beschikbaar voor Android! En gratis ook nog eens.150 levels met puzzels voor de echte puzzelaar :)

Afbeeldingslocatie: http://www.androidgaming.nl/wp-content/uploads/2011/03/geared01.jpg

https://market.android.co...om.scoreloop.games.geared

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er grappig uit, dat Geared! Weer eens wat anders! Thx for the tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Leuk spel maar dat is geen ingame screenshot omdat er advertenties tijdens het spelen getoond worden. Vind ik toch behoorlijk storend en afleidend.
Pagina: 1 ... 14 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.