Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoetjeF schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:56:
Leuk spel maar dat is geen ingame screenshot omdat er advertenties tijdens het spelen getoond worden. Vind ik toch behoorlijk storend en afleidend.
You gotta be kidding... :X Wat is er in hemelsnaam storend and afleiding aan een klein balkje bovenin? Wees blij dat je de rommel gratis krijgt. }:O Als er nou tussen elk level een reclamefilmpje zat van een minuut, ja, dan zou ik ook een beetje mopperen... maar ik vind dat men soms wel ERG moeilijk doet over niet-hinderlijke reclame in GRATIS games...

Daarnaast vind ik het goed dat het screenshot hier die reclame niet bevat: dat zou dan echt teveel reclame worden... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:45
Storende reclame.... Bij Angry Birds. Dat je die vogel net niet op het juiste moment dat ei kan laten vallen omdat hij precies door de reclame aan de bovenkant vliegt. :P
Maar voor de rest geef ik je zeker wel gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Ik heb helemaal geen problemen met niet-hinderlijke reclame, soms is dat de enige manier voor een ontwikkelaar om er iets mee te verdienen. Het niet laten zien van reclame in een screenshot is mijn inziens gewoon misleiding om het aantal downloads omhoog te halen.

Maar goed, ieder z'n mening over de reclame, ik wilde alleen maar zeggen dat het een leuk spel is maar door de reclame tijdens het spelen het voor mij niet leuk genoeg is om het geinstalleerd te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Obiter dictum schreef op zondag 20 maart 2011 @ 22:08:
Hey, zie ik nou iets over het hoofd, of kun je in Gun Bros je buddy zijn wapen niet wisselen?
Omdat de vraag een beetje is ondergesneeuwd ondertussen, nog even een keer proberen :)

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Screenshots van spellen/apps zijn sowieso van een beroerde kwaliteit. Alsof je op basis van een splash screen en een optie screen kan zien wat voor spel het is. Helaas heeft 98% van de spellen niet meer dan die 2 screenshots lijkt het wel...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:38

Wom

Tja, veel games komen van indie-devs die geen kaas gegeten hebben van promotie en marketing. Bij de grotere titels zie je dit probleem niet zo snel naar mijn idee.
Obiter dictum schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:36:
[...]

Omdat de vraag een beetje is ondergesneeuwd ondertussen, nog even een keer proberen :)
Net geprobeerd maar mij lukt het in ieder geval niet :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Vanaf vandaag is Dillo Hills te downloaden, een Tiny Wings kloon met een iets andere insteek. Je hebt Adobe Air nodig om deze te kunnen spelen en er zijn drie verschillende opties voor de graphics (low, medium, high).

Heb net een tijdje gespeelt maar het is helaas niet zo soepel als gehoopt op mijn Galaxy S in medium mode. Heeft nog wat finetuning nodig als je het mij vraagt.

https://market.android.com/details?id=air.dillohills

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/air.dillohills/ss-2-320-480-160-0-02cfd8f5c5000cab3ed7b0ba0b5971fff08eec45

[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 28-03-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
"This tiny armadillo's biggest dream is to fly..."

..tot zover de originaliteit -O- En met AIR is het helemaal een gemiste kans. Het is al redelijk moeilijk om er goed wat snelheid uit te persen als je de NDK gebruikt, laat staan met Flash. En dan heb ik het nog niet gehad over AIR-klacht nummer 1: een tekort aan vrije ruimte en daardoor ook een te kort leven voor zo'n spelletje ;(

Jammer, jammer...

[ Voor 20% gewijzigd door Stukfruit op 28-03-2011 13:50 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Pinball Yeah! lijkt wel leuk en best origineel te zijn :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jFDSASS6ab0]

https://market.android.co...com.interplay.pinballyeah

Nog niet geinstalleerd, maar dat ga ik snel doen nadat Dildo Hills en de AIR-runtime er vanaf zijn gewipt om de benodigde ruimte vrij te maken (ha, de voorspelling in mijn vorige post komt al snel uit).

Vooral die Irish Pub-tafel lijkt me echt hilarisch met dat dronken beeldeffect _/-\o_

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Yup, ziet er uit als een goede pinball game inderdaad. Toch al de derde puike flipperkastgame die ik gespeelt heb, het aanbod groeit dames en heren! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzanten
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:21
Angry Birds Rio is nu ook te downloaden uit de market :)

https://market.android.co...rio&feature=search_result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:05
En zeg maar Hallo tegen Cut The Rope *O*

*weg* dubieuze site

[ Voor 53% gewijzigd door pven op 30-03-2011 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Pino112 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:56:

*weg* dubieuze site
Bedankt voor de tip, meteen gedownload!

[ Voor 21% gewijzigd door pven op 30-03-2011 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Pino112 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:56:

*weg* dubieuze site
Dat is toch die clone? :?

[ Voor 23% gewijzigd door pven op 30-03-2011 23:01 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm qua screenshots lijkt het wel op de echte... Die kloon was echt lelijk.. maar of dit origineel is.. hmm

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 11:09
Nee dit is het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En waarom staat het nog niet in de Market? Waar is er een officieel persbericht? Ik vind niks

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Het is de officiële pre-release versie voor zover ik heb meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 03:16
eerst rio, nu dit, awesome :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Kan haast toch niet legaal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wom schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:50:
Kan haast toch niet legaal zijn?
Je zou toch niet denken dat een site die zich free apps for android noemt illegaal materiaal aanbiedt? Hoe kom je daar nou bij? :o
:+

Ik blijf ver weg van die apk, geen trojan op mijn telefoon :P
Maar fijn dat het eraan komt, kan niet wachten tot het in de market is :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is hem echt, maar speelde allemaal maar wat langzaam dus hij is er weer af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wel erg leuk om te weten dat ze duidelijk vooruitgang boeken met de versie voor Android :)

[ Voor 25% gewijzigd door Stukfruit op 31-03-2011 08:47 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:31
Ik had ergens anders gelezen dat dit een improved versie van de chinese kloon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 13:41
Wom schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:03:
Geared is vanaf nu ook beschikbaar voor Android! En gratis ook nog eens.150 levels met puzzels voor de echte puzzelaar :)
Is echt een heel leuk spel als je eenmaal door de eerste 50 saaie levels heen bent.
Heb hem er vandaag echter wel afgegooid omdat ik (toen hij hem wou bijwerken) zag dat hij toegang wil tot je contactgegevens. Noem me paranoïde maar dat lijkt mij geen zuivere koffie.

lees net in de beschrijving van het spel dat ze die gebruiken om je vrienden uit te kunnen dagen. :/

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Lizard schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:33:
Ik had ergens anders gelezen dat dit een improved versie van de chinese kloon is.
In de beschrijving die erbij staat in spot*** staat er:
"This version is not original and has no relation to ZeptoLab"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hey mensen,

Ik ben sinds vandaag de gelukkige bezitter van de SE Xperia play.

Direct Dungeon defenders geinstalled om de grafische kracht te testen (en het lijkt me sowieso een geweldig spel) maar ik kan alleen maar de First wave variant vinden.

Weet iemand of de second wave al beschikbaar is en zo ja waar? (niet te vinden via appstore). De second wave is volgens mij hetzelfde maar maakt wel correct gebruik van de xperia controls. De first wave doet het nog alleen met de on-screen controls (en daar heb ik natuurlijk geen psp phone voor :P)

Zie filmpje:
YouTube: Dungeon Defenders: Second Wave on Xperia PLAY

EDIT:

Toch gevonden in de gewone market. Je hebt alleen een credit card nodig, heb ik dus niet :S, Heeft iemand alternatieven?

[ Voor 8% gewijzigd door Fiddle op 04-04-2011 18:09 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Fiddle schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:49:
(...)
EDIT:

Toch gevonden in de gewone market. Je hebt alleen een credit card nodig, heb ik dus niet :S, Heeft iemand alternatieven?
http://www.3vcash.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Je zult het inderdaad in de online CC's moeten vinden nog. First Wave is wel gratis te downloaden maar die maakt gebruikt van in-app purchases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een aantal games op mijn DHD staan. Allemaal leuk en aardig (vooral Angry Birds natuurlijk), maar voor de rest kom ik weinig interessants tegen waarvan je nou echt zegt; WAUW. Het is niet echt mind blowing ofzo, terwijl een DHD toch wel degelijk kwaliteiten en potentie heeft om veel aan te kunnen.
Wat is/zijn nou echt (een) game(s) waar je bij wijze van even mee kunt patsen op een verjaardag zeg maar? ;)

Liefst graties natuurlijk...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Pastfactor als in 3D graphics die er fraai uitzien? Dungeon Defenders is gratis en ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:56:
Ik heb nu een aantal games op mijn DHD staan. Allemaal leuk en aardig (vooral Angry Birds natuurlijk), maar voor de rest kom ik weinig interessants tegen waarvan je nou echt zegt; WAUW. Het is niet echt mind blowing ofzo, terwijl een DHD toch wel degelijk kwaliteiten en potentie heeft om veel aan te kunnen.
Wat is/zijn nou echt (een) game(s) waar je bij wijze van even mee kunt patsen op een verjaardag zeg maar? ;)

Zoek gewoon eens in de market onder Spellen --> Alle gratis spellen. Daar wordt netjes gesorteerd welke het meeste gedownload zijn en het meeste gespeeld worden. Zul je echt wel wat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

HandyGames heeft een aantal aardige spelletjes en nog goedkoop ook: US$1.37. Ben nu Cyberlords - Arcology (SciFi RPG) aan het spelen en is erg leuk, zeker voor dat geld. Townsmen 6 (een soort van settlers) ook maar meteen gekocht, ga later wel kijken of het echt leuk is :P

[ Voor 32% gewijzigd door JoetjeF op 06-04-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:35
Zinu schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:44:
[...]

Zoek gewoon eens in de market onder Spellen --> Alle gratis spellen. Daar wordt netjes gesorteerd welke het meeste gedownload zijn en het meeste gespeeld worden. Zul je echt wel wat vinden.
Ik vond die games ook niet echt super. Ik heb meer leuke games ontdekt door dit topic een beetje door te spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:49:
"This tiny armadillo's biggest dream is to fly..."

..tot zover de originaliteit -O- En met AIR is het helemaal een gemiste kans. Het is al redelijk moeilijk om er goed wat snelheid uit te persen als je de NDK gebruikt, laat staan met Flash. En dan heb ik het nog niet gehad over AIR-klacht nummer 1: een tekort aan vrije ruimte en daardoor ook een te kort leven voor zo'n spelletje ;(

Jammer, jammer...
Het geheel voelt best traag aan en het is niet echt polished inderdaad.. Graphics zijn wel mooi maar het lijkt alsof de knoppen niet echt bestaan omdat ze ook geen feedback geven enzo. Er zijn volgens mij geen plannen om Tiny Wings naar Android te brengen. Ik blijf het wel spelen omdat het een best tof concept is :D

edit: En toen liep mijn mobiel vast bij het spelen ervan :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Probleem is dat men gebruik maakt van AIR, dit om de van origine Flash basis te kunnen gebruiken. En tja, dat kost gewoon rekenkracht. Overigen is de komende versie van AIR wel flink sneller in de benchmarks die van de beta te zien zijn, maar dat zegt nog niks over hoe de ontwikkelaars dit implementeren natuurlijk.

Overigens komt dit weekend een nieuwe update uit die wederom flink wat bugs en fixes zou moeten bevatten, maar of dit de performance ten goede gaat komen durf ik nog niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 16:48

Pinobigbird

doesn't share food!

Er is nu een update van Pig Rush, een erg verslavend spel.
Pig Rush met vleugels
Nieuwe features:
Just uploaded #PigRush 1.4 to the #Android Market. Update includes the new Easter theme and of course... WINGS! Should be online soon :D

[ Voor 12% gewijzigd door Pinobigbird op 14-04-2011 15:37 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pinobigbird schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:32:
Er is nu een update van Pig Rush, een erg verslavend spel.
[afbeelding]
Nieuwe features:

[...]
Leuk spel dit :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Na Game Dev Story is er nu Hot Springs Story. In plaats van het runnen van een gamestudio mag je nu aan de gang met een Japanse spa. Net een kort speelsessie gehouden en het speelt vergelijkbaar met Game Dev Studio en die vond ik erg verslavend.

Nadeel is wel de stevige prijs, kost zo'n €3,77. \

https://market.android.co..._en&feature=search_result

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/net.kairosoft.android.onsen_en/ss-0-320-480-160-0-6174a0f621c37b8f76de5327295d392259884452

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/net.kairosoft.android.onsen_en/ss-3-320-480-160-0-83af4dc611debdc74a5135b3d2e4738614d60642

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:56:

Niet gratis, maar hier veel eye candy.

http://www.gameloft.com/download-games/android-games/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnks, zal er eens een kijkje nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:42
asphalt 6 HD ziet er ook best goed uit ;)

YouTube: Android HD Game - Asphalt 6: Adrenaline - Gameloft

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Toki Tori is inmiddels ook verkrijgbaar voor Android. Vond dit op de Game Boy Color al een leuke game en lijkt me ook een perfecte game voor op je smartphone.

https://market.android.com/details?id=com.polarbit.tokitori

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.polarbit.tokitori/ss-2-320-480-160-1-5c668f787c082047f9c541eaac93ba3558c47221

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br4mmie
  • Laatst online: 05-09-2023
Ik ben maar is begonnen een minecraft achtig iets voor android te maken..
Mjin resultaat tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.br4mmie.minebuilder/ss-0-320-480-160-0-a22be27cbc9b6e8ea1eaf1a496310115ffeb3ca1
https://market.android.co...der&feature=search_result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:31
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:33:
[...]

Thnks, zal er eens een kijkje nemen ;)
Klopt. De beste spelletjes op mijn SGS zijn allemaal van gameloft _/-\o_ (buiten angry birds, live holdem poker, worms)
Echte toppers zijn: Dungeon Hunters 2 (al vele uren gespeeld en al flink in gevorderd)
Asphalt 6 (zoals nfs), GT Racing (zoals Gran Turismo), GangstarMV (GTA), Hawx, Modern Combat 2 (COD)

Een nadeel is wel dat ze niet gratis zijn, maar ook niet belachelijk duur, en dat de installatie bestanden inclusief de cache data best wel groot zijn.
Mijn map van gameloft neemt al een kleine 3 GB in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Houd wel in gedachten dat Gameloft het niet toestaat om games die je met de ene telefoon hebt gekocht op een andere telefoon te gebruiken he?
Dit in tegenstelling tot apps van de Market, die je wel opnieuw mag downloaden als je ze 1x hebt gekocht.

@Br4mmie:

Leuk :) Ook gebaseerd op de originele code? ;)

* Stukfruit heeft helaas niets met Minecraft, dus proberen zit er helaas niet in :$ (en ik heb te weinig ruimte :P )

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br4mmie
Stukfruit schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 21:32:
Leuk :) Ook gebaseerd op de originele code? ;)

* Stukfruit heeft helaas niets met Minecraft, dus proberen zit er helaas niet in :$ (en ik heb te weinig ruimte :P )
Nope, gewoon from scratch. Anders haalt ie ook geen 60 FPS op mijn Legend lijkt mij.
En hij is maar 200 KB hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, leuk als oefening, maar je loopt wel het risico een van de vele lijkt-erop-maar-is-het-net-niets te worden. Of je moet zorgen dat de gameplay (niet alleen de features) ook net zo fijn is als bij Minecraft, of je moet gaan zoeken naar een manier om jezelf te onderscheiden. Ik heb al best wat leuke initiatieven gezien :Y

Zo'n open vormbare spelwereld leent zich natuurlijk voor een hoop verschillende zaken.

Als ik heel eerlijk ben zou ik alleen een (nagenoeg exacte) Minecraft-kloon willen spelen als ik ook mijn savegames kan gebruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 21:42

D4NG3R

kiwi

:)

@ BR4MMIE niet slecht :o wel zou ik even een mailtje OID naar Notch sturen, misschien nog iets van credits ofzo naar hem verwijzen? Beetje lullig zo :/ .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br4mmie
Hey.. bedenk wel dat notch ook flink heeft lopen klonen/na-apen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br4mmie schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 00:07:
Hey.. bedenk wel dat notch ook flink heeft lopen klonen/na-apen he.
True, maar hij heeft die bestaande zaken wel in een nieuwe, zeer populaire vorm gegoten. Misschien veel mazzel geweest, maar toch. Ik zie jouw versie vooralsnog als een soort Minecraft light.

Maargoed, daarom stelde ik ook al dat je misschien iets moet zoeken dat jouw versie beter maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Br4mmie schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 23:16:
[...]

Nope, gewoon from scratch. Anders haalt ie ook geen 60 FPS op mijn Legend lijkt mij.
En hij is maar 200 KB hoor :P
60 fps op een Legend? Is dat met het hele beeld gevuld?

Hm.. blijkbaar moet ik dan toch maar eens kijken naar dat opdelen van grote vlakken :P
Een fullscreen quad renderen op een Desire zorgt nl voor een verlies van 20 fps, zelfs als de textuur maar 16x16 groot is en op repeat staat ;(

Maar goed werk dan :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Death Worm is vanaf heden ook te downloaden voor Android. Redelijk bekende iOS titel die geport is en van wat ik na 20 min. spelen kan zeggen ook gewoon netjes geport is. Leuke game :)

https://market.android.co...orm&feature=search_result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Wom schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 01:39:
Death Worm is vanaf heden ook te downloaden voor Android. Redelijk bekende iOS titel die geport is en van wat ik na 20 min. spelen kan zeggen ook gewoon netjes geport is. Leuke game :)

https://market.android.co...orm&feature=search_result
Hmm, binnen 5 minuten al een keer gecrashed toen ik wilde upgraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br4mmie
@Stukfruit:

Het probleem met de desire is dat er dezelfde gpu in zit als de legend. De desire heeft echter wel een groter scherm, de gpu moet er dus harder aan trekken om hetzelfde resultaat te krijgen. Daar komt ook nog is bij dat de fillrate niet al te hoog is. (dat is de oorzaak van fps drops met fullscreen quads)

Nu loopt minebuilder niet echt op 60 fps, maar wel op een soepele constante framerate. Behalve als ie nieuwe stukken level moet laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Oeps, daar heb je idd een heel goed punt :p maar de fillrate van die Adreno is idd gruwelijk laag, daar was ik helaas ook al achter gekomen. Daarom was ik ook een beetje nieuwsgierig of ik misschien iets miste :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Leuke gratis tower defense game: Dragon Hunter

https://market.android.co...gon&feature=search_result

Grafisch leuk verzorgd en veel levels en upgrades te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Korting Korting!

Gameloft geeft morgen 66% korting op hun Xperia Play games.
Namco Bandai geeft het gehele weekend soortgelijke korting op hun Android games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 17:42
http://gamereview-trailer...cut-rope-for-android.html

chinees die cut the rope heeft geport haha

een post van 10-mei.. dus nog maar kort uit

het duurd trouwens wel erg lang, voor de echte release..

[ Voor 29% gewijzigd door SuperVeloce op 12-05-2011 17:45 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl1p
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-08 15:21
SuperVeloce schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:45:
http://gamereview-trailer...cut-rope-for-android.html

chinees die cut the rope heeft geport haha

een post van 10-mei.. dus nog maar kort uit

het duurd trouwens wel erg lang, voor de echte release..
Bestaat al ff, hoor :) Is nog hevige discussie op geweest (vraag me niet op welk forum) over originaliteit en copyrights en dergelijk...
Is wel leuk, maar minder leuk als de echte, vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Niet downloaden die shit. Die kerel heeft niet alleen letterlijk het artwork van Cut the Rope gejat, hij probeert er ook nog eens dik aan te verdienen dmv banners.

Artwork jatten = geen download waard.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl1p
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-08 15:21
iRunner is ook wel een verslavend spelletje, vind ik.
Gratis!

https://market.android.com/details?id=com.droidhen.irunner
Hier gespeeld op de xoom:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:55
Ik op zoek naar een type spel. Namelijk dat je objecten in een ruimte op een bepaalde volgorde moet plaatsen om ergens te komen. Bv, een vuurtje wat een touw breekt, waardoor er een bal valt dat weer van een plank afrolt etc...

Wie iemand hoe dit heet, en of er een spel is in de market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 13:41
Het origineel wat je bedoelt heet The Incredible Machine. Als je hierop zoekt in de market krijg je clever contraptions (lite), ik heb het nooit gespeeld dus geen idee of het wat is.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Sinds een paar dagen heb ik Footbal Kicks erop staan. Ik moet zeggen dat het best een leuk spelletje is. Je moet als voetballer op diverse manieren een bal in het doel schoppen, hier verdien je dan muntjes mee. Als je voldoende muntjes hebt, dan kan je je speler aanpassen of locaties bijkopen. Als het verzamelen van muntjes je te lang duurt, dan kan je die ook via een in-app-betaling kopen (de eerste die ik heb gezien :P). Uiteraard ga ik geen geld uitgeven voor extra muntjes, maar het spel op zich vind ik leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Deze is wel erg mooi: https://market.android.co...eenbullets.android.island

Sim City achtig spel, helaas doen ze wel erg veel moeite om je betaalde features aan te smeren, moet nog beetje ontdekken hoe snel het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:59

Py.

Blijkbaar loont die moeite wel gezien ze 2e (en in een Google IO presentatie zelfs 1e!) staan in de top 'grossing' lijst op de market tussen de navigatie en kantoor apps: https://market.android.com/details?id=apps_topgrossing

De scheiding tussen gratis en betaald wordt steeds grijzer en onoverzichtelijker... games/apps met reclamebanners zijn 'gratis' en ik kwam op bijvoorbeeld androidgaming al tegen dat gamedevstory een 'gratis' spel is. Reden: er is een gratis demo versie |:(

Is er al nieuws over carrier billing in Nederland trouwens? T-Mobile in good old USA schijnt dat al een tijdje te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
AT&T ook. Nederland zal vast nog wel een eeuw tijdje duren.

En ik begrijp niet echt wat je wil zeggen met dat tweede. Een app met reclame is volgens jou niet gratis?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:59

Py.

Eigenlijk is het bizar dat het hier zo lang duurt, het lijkt me een zeer praktisch alternatief voor CC/Google checkout. Paypal ondersteuning zou ook plezierig zijn, maar dat is ongetwijfeld geen optie voor Google gezien de positionering van Checkout.

En ja, semantisch gezien misschien niet juist, maar ik beschouw een app met reclame ook als betaald/non-free. Ik zou liever een scheiding zien tussen gratis/gratis met banners of IGP/betaald. Een spel als angry birds bijvoorbeeld koop ik liever bannerloos dan dat ik weer eens een random browser popup heb in de 'gratis' versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Google heeft langdurige gesprekken gehad met Paypal, maar die zijn op niets uitgelopen.

En voor een gebruiker is een app met reclame gratis. Je betaalt er niets voor en je hoeft er niets extra voor te doen om het spel te spelen, dus dan mag je daar best het labeltje gratis opplakken.

* Stukfruit denkt dat het sowieso geen nut zou hebben om een aparte categorie te gaan bijhouden, omdat gratis apps zonder ads het meestal niet waard zijn om te gebruiken... dan zou je een heel erg beperkt lijstje krijgen!

Iets zegt me dat je daarom beter bij ieder gratis spel kan aannemen dat er ads aanwezig zijn. De devs moeten tenslotte ook eten en apps te koop aanbieden op de Market is voor 9 op 10 ontwikkelaars (waarschijnlijk zelfs nog veel meer) nog steeds niet erg winstgevend -O-

Als ik zo snel even rondkijk zie ik geen bedragen die hoger komen dan een gemiddelde van 2 a 3000 USD per maand, wat natuurlijk niets is als je daar met meer dan 1 ontwikkelaar van moet leven en er alle belastingen van af moet trekken (en dat is dan nog exclusief de 30% voor Google).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Battleheart is gereleased voor Android. Speel deze game al een tijdje op mijn iPad en vind hem zeker een aanrader. Leuke RPG game die er ook nog eens fraai uitziet.

https://market.android.co...om.KelliNoda.Battleheart&

Afbeeldingslocatie: http://droidgaming.net/wp-content/uploads/2011/05/battleheart03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

http://www.androidguys.co...e-plants-zombies-chuzzle/

Plant vs. Zombies komt eraan, maar dan wel via de Amazon Appstore. Betekend dus dat Europeanen twee weken langer moeten gaan wachten totdat de game in de Market te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peggle extreme moet er komen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Helemaal mee eens!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Wom schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:56:
Battleheart is gereleased voor Android. Speel deze game al een tijdje op mijn iPad en vind hem zeker een aanrader. Leuke RPG game die er ook nog eens fraai uitziet.

[afbeelding]
Wauw die graphics, dat ziet er gewoon echt vet uit :D Simpele graphics die tenminste duidelijk zijn en niet wazige pixels zijn. Ga hem zeker proberen!

Plants vs Zombies wordt gewoon illegaal niet gekocht als hij op de eerste dag in de Android market ook niet gratis is. Ik ga dus echt geen geld uitgeven als zij op zo'n manier zaken willen doen. Vind het belachelijk, eerst de US voortrekken met ook een gratis download en dan pas over twee weken in de rest van de wereld releasen?

[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 16-05-2011 18:31 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Wom schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:56:

[afbeelding]
Heel vet.

@plants vs. zombie: Er zijn inmiddels wel vrij veel alternatieven op, met robodefense als een van de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nano Panda is eigenlijk best leuk :) het slaat nergens op, maar het is zeker vermakelijk als je vijf minuutjes ergens moet wachten :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Laatst online: 19:25

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

iemand hier die via gameloft actie van 2e game gratis een game heeft gekocht? Ik heb dungeon hunters 2 gekocht, maar weet nu niet hoe ik de gratis tweede game kan downloaden. heb geen zin om nog een keer "af te rekenen" omdat ik dan misschien twee keer betaal?! Betaald per sms overigens!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik ben momenteel toch heel erg verslaafd aan Armored Strike Online. Vooral de online optie en het simpele van het spel zijn erg verslavend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Stukfruit schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:31:
Nano Panda is eigenlijk best leuk :) het slaat nergens op, maar het is zeker vermakelijk als je vijf minuutjes ergens moet wachten :Y
+1

Geeft beetje het Cut the Rope gevoel. Toffe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Idd. Ik vind dit trouwens echt een prachtig voorbeeld van hoe je een copie van een bepaald concept in de markt zou moeten zetten.

Dit is echt stukken beter dan dat van het figuur die een tijdje terug Cut the Rope had nagemaakt met alles net niet, maar duidelijk heel direct gecopieerd van CtR, tot het leveldesign aan toe.

Nee, dan kan ik voor de makers van Nano Panda toch heel wat meer restecp opbrengen :Y

[ Voor 16% gewijzigd door Stukfruit op 20-05-2011 00:21 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Dit ziet er ook wel leuk uit, plants vs zombies kloon: Pumpkins v.s. Monsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:31:
Errug leuk inderdaad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
en nu in het goede topic:
Ik heb een nieuwe favoriet: Drag Racing
Het racen zelf is niet bijzonder, maar de uitdaging is het kopen en tunen van auto's. Daarbij kun je lekker veel kiezen, optimalizeren voor 1/4 of 1/2 mile dragraces etc.
Erg leuk gedaan !

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Die speel ik ook al een paar dagen met veel plezier. Alleen verlies ik soms wel data als ik even iets anders ga doen. Op de een of andere manier wordt het niet altijd even goed opgeslagen.
Maar zelfs met die bug blijf ik het spelen :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Starfront HD voor android!!! :9~ :9~

is gewoon een RTS starcraft clone en Command & conquer achtig spel erg mooi op mijn HD2 met android

[ Voor 53% gewijzigd door gram501 op 23-05-2011 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:59
Cyleo schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:23:
Dit ziet er ook wel leuk uit, plants vs zombies kloon: Pumpkins v.s. Monsters
Heb deze geïnstalleerd en het is een variant en ook zeker een leuke. Het principe van monsters aanvallen is anders, en je krijgt de munitie gratis en voor niets (niet met de zonnebloempjes :)) Geen idee of het makkelijker is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat Nano Panda erg lollig, hoor! Ook omdat de levels lekker kort zijn. Ik ben normaal niet zo van de puzzelgames, maar deze is erg leuk. Heb net het tweede hoofdlevel afgemaakt. Tot nu toe is het me gelukt alle sterren en zo te halen, alhoewel er een paar best lastige bij zaten! Erg leuk spel. (Ik speel de betaalde versie trouwens.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Nano Panda en Drag Racing _O_

Dank voor de tips, leuke tijdverdrijvers :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Wybo schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:28:
Die speel ik ook al een paar dagen met veel plezier. Alleen verlies ik soms wel data als ik even iets anders ga doen. Op de een of andere manier wordt het niet altijd even goed opgeslagen.
Maar zelfs met die bug blijf ik het spelen :D
De update van vandaag moet dat verholpen hebben, althans zo zegt de changelog.

Heb nu een gemaxede M3 (nieuwe), met een beste 1/4 mile van 10,022s, 1/2 mile van 14,784s. Next step, 599 Novitec Rosso!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 22:23

Smarron

The bend

u_nix_we_all schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:55:
en nu in het goede topic:
Ik heb een nieuwe favoriet: Drag Racing
Het racen zelf is niet bijzonder, maar de uitdaging is het kopen en tunen van auto's. Daarbij kun je lekker veel kiezen, optimalizeren voor 1/4 of 1/2 mile dragraces etc.
Erg leuk gedaan !
Ik nu ook reageren in het goede topic.

Ik speel het dus al een tijdje. Ben nu bezig om de Hennessey te tunen. Maar dat duurt echt lang helaas. Ik kan eventueel wel wat tips geven in het kopen van goede snelle auto's als daar animo voor is, vooral in het begin.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb de Novitec Rosso zo geupgrade dat hij nog net in level 6 zit. record op 1/2 is 13.190, en op de 1/4 is 8.988.
Aan deze auto doe ik niks meer, is mijn geld en rp-machine :D

/edit (heb 700k en 1200 rp liggen nu)

[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-05-2011 23:59 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 22:23

Smarron

The bend

Wybo schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:56:
Ik heb de Novitec Rosso zo geupgrade dat hij nog net in level 6 zit. record op 1/2 is 13.190, en op de 1/4 is 8.988.
Aan deze auto doe ik niks meer, is mijn geld en rp-machine :D

/edit (heb 700k en 1200 rp liggen nu)
Die heb ik inderdaad ook veelvuldig gebruikt. De volgende upgrade is de Aero welke ik tot level 9 heb getuned. Dat is een goede opvolger om mee te gaan sparen. In level 10 is hij kansloos.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Ook een mooie uitvoering van MahJong:

Random MahJong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 15:47
gram501 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:45:

is gewoon een RTS starcraft clone en Command & conquer achtig spel erg mooi op mijn HD2 met android
[video]
Ben benieuwd hoe dat werkt op mijn Desire. Thuis maar eens proberen.

En Gunbros is wel een nice spel!

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
gram501 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:45:

[video]
Bah, das weer van gameloft, leek me wel een vet spel maar weiger eigenlijk wat van hun te kopen uit principe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nou, dit mag volgens mij wel een eervolle vermelding krijgen :P

Sinds April 2010 ben ik al op zoek naar een waardige vervanger voor Snake. Nooit gevonden, want zo'n beetje iedere Snake-app in de Market:

• is gebaseerd op het SDK-voorbeeld en heeft alleen een bannertje erbij gestopt, lekker makkelijk cashen dus
• heeft slechte besturing (sommige van die dingen vragen je om omhoog te drukken, wtf?)
• ziet er niet uit
• werkt niet
• crasht teveel
• gebruikt niet het hele beeldscherm
• heeft lastige knopjes op het scherm
• druk omhoog en de slang gaat omlaag, wtf?
• muren waar je standaard doorheen gaat
• bouwt er iets heel anders omheen waardoor het geen Snake meer is

Eigenlijk had ik de hoop al opgegeven, maar toch iedere maand even eigenwijs de eerste 100 "snake"-resultaten bekijken. Vandaag kwam ik er eindelijk een tegen die een beetje hoop lijkt te geven :') Blijkbaar ben ik niet de enige die zich er aan irriteerde...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qFRpA.png

Met zo'n naam kom je alleen niet zo hoog in de zoekresultaten voor "snake", volgens mij ;( Maar het heeft op zich potentie. Meer levels erin, meer verschillende dingetjes om op te vreten en je hebt een ideale Snake-kloon voor het wachten op het OV *O* (nouja, hoop ik.. een mens mag dromen, toch?)

https://market.android.com/details?id=com.stripeymilk.turn

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Stukfruit schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:28:
Nou, dit mag volgens mij wel een eervolle vermelding krijgen :P

Sinds April 2010 ben ik al op zoek naar een waardige vervanger voor Snake. Nooit gevonden, want zo'n beetje iedere Snake-app in de Market:

• is gebaseerd op het SDK-voorbeeld en heeft alleen een bannertje erbij gestopt, lekker makkelijk cashen dus
• heeft slechte besturing (sommige van die dingen vragen je om omhoog te drukken, wtf?)
• ziet er niet uit
• werkt niet
• crasht teveel
• gebruikt niet het hele beeldscherm
• heeft lastige knopjes op het scherm
• druk omhoog en de slang gaat omlaag, wtf?
• muren waar je standaard doorheen gaat
• bouwt er iets heel anders omheen waardoor het geen Snake meer is

Eigenlijk had ik de hoop al opgegeven, maar toch iedere maand even eigenwijs de eerste 100 "snake"-resultaten bekijken. Vandaag kwam ik er eindelijk een tegen die een beetje hoop lijkt te geven :') Blijkbaar ben ik niet de enige die zich er aan irriteerde...

[afbeelding]

Met zo'n naam kom je alleen niet zo hoog in de zoekresultaten voor "snake", volgens mij ;( Maar het heeft op zich potentie. Meer levels erin, meer verschillende dingetjes om op te vreten en je hebt een ideale Snake-kloon voor het wachten op het OV *O* (nouja, hoop ik.. een mens mag dromen, toch?)

https://market.android.com/details?id=com.stripeymilk.turn
Old School Snake vind ik anders best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Heb ik ook al lang geprobeerd :P Maar dat is weer standaard puntjeswerk en je kan niet eens het verschil zien tussen slang, muur en vreetdingetje.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizard schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:58:
Ook een mooie uitvoering van MahJong:

Random MahJong
Heeft 'ie alleen Chinese stenen of ook stenen met andersoortige opdruk (cijfers, letters, plaatjes)?
Pagina: 1 ... 15 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.