Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
*weg*

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 24-05-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Die had ik ook al en is inderdaad ook best aardig, maar ik ga zeker ook "turn" uitproberen waar Stukfruit het over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Vandaag is de originele Plants vs Zombies van Popcap gereleased op Amazon Appstore. Het spel is de eerste dag gratis. Nu is die appstore alleen voor Amerikanen bedoeld, maar er zijn natuurlijk omwegen. ;)

Kortom, ik heb de apk reeds in bezit, maar die wil niet installeren. Hij zegt dat er te weinig plaats is. Nu is het wel een ferme apk (72MB) maar ik heb 193MB application storage vrij op mijn SE X10 2.1 stock. Dat lijkt me toch meer dan voldoende. Zijn er nog mensen met dit probleem, of?

*weg* apk's uitwisselen op GoT is niet de bedoeling.

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 31-05-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Tweaker36 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:02:

Kortom, ik heb de apk reeds in bezit, maar die wil niet installeren. Hij zegt dat er te weinig plaats is. Nu is het wel een ferme apk (72MB) maar ik heb 193MB application storage vrij op mijn SE X10 2.1 stock. Dat lijkt me toch meer dan voldoende. Zijn er nog mensen met dit probleem, of?
Ik loop er ook wel eens tegen aan, maar ik denk als volgt: 72 MB voor de APK, ruimte om hem tijdelijk uit te pakken is sowieso meer dan 72 MB, als dit ca 100MB is, heb je al te weinig om te installeren ....

Maar 193MB flash voor 1 app, is belachelijk IMHO. Wellicht dat mensen met > 2.2 aps2sd kunnen gebruiken hiervoor, maar 193 MB, WTF ......

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:39
Tweaker36 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:02:
Vandaag is de originele Plants vs Zombies van Popcap gereleased op Amazon Appstore. Het spel is de eerste dag gratis. Nu is die appstore alleen voor Amerikanen bedoeld, maar er zijn natuurlijk omwegen. ;)

Damn op dit spel ben ik al lang aant wachten! Spijtig dat deze voorlopig enkel in de US beschikbaar is en die stappen zien me er maar te omslachtig uit voor 1 spelletje te verkrijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 31-05-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:29

Wom

Wanneer de apk van PvZ geinstalleerd is krijg je de melding dat je de game niet in je bezit hebt. Wordt dus braaf wachten totdat hij over twee weken in de Market staat vrees ik.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Wom schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:07:
Wanneer de apk van PvZ geinstalleerd is krijg je de melding dat je de game niet in je bezit hebt. Wordt dus braaf wachten totdat hij over twee weken in de Market staat vrees ik.
Ah, ke. Ja, ik kon het niet testen...
Wel opmerkelijk dat er blijkbaar mensen zijn waar het wel prima gaat...
Edit: Waarmee ik dan bedoel, zowel installeren (op SD dan wel) als runnen.

[ Voor 8% gewijzigd door Tweaker36 op 31-05-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Je moet de Amazon-app draaien om dat spul te kunnen gebruiken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Heb de Amazon applicatie geinstalleerd staan, dus daar zal het niet aan liggen. Heb inmiddels een andere apk te pakken die ik zodirect ga testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Er zal vast ook nog wel ergens een koppeling tussen de store en de app moeten zitten :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-10 14:54

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Het installeren van PvZ ging hier prima, maar bij het opstarten krijg ik de melding dat ik de Amazon Store heb geuninstalled en of ik 'm graag even wil herinstalleren. Neh, I'll pass ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:04
Hier even geregistreerd voor de appstore en ben nu plants vs zombies aan het spelen op mn sgs2
Het op de pc nooit gespeeld, maar wat een geweldig spel! Ben dan ook wel fan van deze tower defense spellen, Robo Defense ook helemaal plat gespeeld

[ Voor 44% gewijzigd door thecompany op 03-06-2011 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Heeft er iemand een layout voor de beste opstelling bij Robo Defence? Ik heb geen zin om een layout de gaat uitdenken voor Ruins etc. Basic level is geen probleem, maar daarna wordt het een probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:02
Een deel is een goede opstelling, maar een ander deel is gewoon je torentjes upgraden zodat ze meer schade doen/sneller schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmit99
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:38
Volgens mij is Game Dev Story van Kairosoft al regelmatig aan de orde geweest en persoonlijk vind ik dat nog steeds een erg toffe simulatiegame.

Inmiddels heeft developer Kairosoft alweer twee nieuwe games uitgebracht:

Hot Springs Story:
https://market.android.co..._en&feature=search_result

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/net.kairosoft.android.onsen_en/f-3-5093541860c6119922aca9354b6e46c2b31ea0b0

In deze game speel je de manager van een Japans resort en moet je je resort van onderaf opbouwen. Daar heb ik echt alweer zoveel uurtjes aanbesteed. Echt een aanrader voor business sim liefhebbers!

En tot mijn grote verrassing vrij spoedig na de release van HSS kwam Kairosoft een paar dagen geleden met Grand Prix Story:

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/net.kairosoft.android.paddock_en/f-0-2f2737334f90fb5523893ab71444bf26545886a9

Ditmaal ben je de manager van een racestal en moet je je auto's ontwikkelen en upgraden om vervolgens steeds beter te worden. Ik ben er pas drie daagjes mee bezig, maar ik blijf m'n Samsung Galaxy SII maar bijladen ;) Weer een echte topper!

Voorts heeft Kairosoft nog een shitload aan interessante games die vooralsnog enkel in het Japans (en voor de iPhone) zijn gemaakt. Het beloven mooie tijden te worden voor gamend Android-land _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Die Grand Prix Story ben ik al drie dagen aan een stuk aan het spelen. Ellende dat mijn gsm te warm wordt en dan niet meer wil opladen. Kostbare tijd gaat verloren zo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wom schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:05:
Die Grand Prix Story ben ik al drie dagen aan een stuk aan het spelen. Ellende dat mijn gsm te warm wordt en dan niet meer wil opladen. Kostbare tijd gaat verloren zo! :D
Huh? Welke telefoon heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:56
Wom schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:05:
Ik vraag me bij dit soort spellen vaak af welke specs je nodig hebt. Zelf heb ik een oude telefoon (een hero) en in 15 minuten weet je vaak niet of het werkt of niet op je telefoon (downloaden en installeren kan ooit zelfs langer duren).

Dan is 3.50 om te proberen toch jammer vaak... ;) Tijd dat dat programma er komt om 1 dag te proberen voor een kwartje.

[ Voor 5% gewijzigd door Tonkey op 11-06-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een tijdje Plants vs Zombies op mijn telefoon staan, wat een prachtig spelletje is het toch! Ik had het al een keer uitgespeeld op de pc, maar het lijkt te zijn gemaakt voor de telefoon, plantjes plaatsen werkt gewoon fijner.

Super dat er eindelijk spellen komen met wat meer 'diepgang' en content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Tonkey schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:20:
Ik vraag me bij dit soort spellen vaak af welke specs je nodig hebt. Zelf heb ik een oude telefoon (een hero) en in 15 minuten weet je vaak niet of het werkt of niet op je telefoon (downloaden en installeren kan ooit zelfs langer duren).

Dan is 3.50 om te proberen toch jammer vaak... ;) Tijd dat dat programma er komt om 1 dag te proberen voor een kwartje.
Met de nieuwste Market-update gaan de 15 minuten pas in *nadat* je de *volledige* app en content hebt gedownload :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Thomasthomas schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:51:
[...]

Huh? Welke telefoon heb je dan?
Samsung Galaxy S. En net nadat ik gepost had crashte mijn telefoon waardoor ik alles kwijt ben. Alles opnieuw kunnen downloaden en installen. En dus ook alle progress bij games kwijt. Crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:25
2 toch wel hele leuke games die hier volgens mij nog niet genoemd zijn:

(androlib werkt bij mij op dit moment niet, dus ff via de market, verder zuig ik in html dus sorry daarvoor.)

Age of Zombies

Genre: action
Prijs: 2,19eur
Description: Top down shooter ala crimsonland van de makers van fruit ninja. Erg verslavend maar wel wat slowdown op Galaxy Ace. 100+ zombies in beeld is ook niet niks ;)
Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.halfbrick.ageofzombies/ss-2-1-9e5baaac6d8b549a9a30b5cb4239aa6de9b558e5
Market download

Project Inf
Genre: action (top down shooter)
Prijs: Graties!
Beschrijving: online multiplayer shooter! Werkt goed, alleen de controls vind ik een beetje clunky.
Filmpje
Market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Meer mensen waarbij 't geluid van Plants & Zombies elke keer weer maximaal staat als je 't spel opnieuw gaat spelen? Irritant om 't elke keer weer terug te moeten zetten. Is daar iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:12
GP Story kan ik ook van harte aanbevelen. Toen ik er mee begon zat ik te denken, "waar gaat dit over?", en toen was de batterij leeg en waren we 3 uur verder :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Heb inmiddels GP Story zo goed als uitgespeeld. Zeer zeker een aanrader!

spoiler:
Alleen dat Kairoland is lastig. Al verschillende configs geprobeerd maar blijf maar tweede eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 07:06

Grannd

da Granndest

Deze heb ik nog niet voorbij zien komen.
180
GenrePuzzel
PrijsGratis / $ 1,99
QR CodeBeschrijving
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market%3A%2F%2Fdetails%3Fid%3Dcom.leff.i180free%26referrer%3Dutm_source%253DAndrolib%2526utm_medium%253DPage%2526utm_campaign%253DAndrolib%2520PageSoort van Bust A Move-game maar dan met een twist, van het 'easy to learn, hard to master' principe.

Eigenlijk een perfecte game, verschillende spelmodi voor korte of lange gameplay, Feint (achievements) ondersteuning en het demo/betaalmodel zit ook grappig in elkaar.
Met de gratis versie kan je door lang genoeg te spelen ook alle betaalde opties vrijspelen, na 10 uur spelen (toegegeven, dan heb je ook wel ff gespeeld) verdwijnen zelfs de advertenties. Je kan dus ook meteen $1,99 betalen om de volledig unlockte versie in elkaar te betalen.

Ben er gister mee begonnen en heb er nu al een uur opzitten, je kan ook bij stats zien na hoeveel tijd je weer een nieuwe modus oid unlockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:20

Trygve

Redacteur
Ik ben echt blij met de nieuwe versie van 'N64oid' (1.1.4)
Veel verschillende games lopen nu bijzonder mooi vloeiend op mijn Desire HD.
Geluid is nog niet met elke rom gegarandeerd maar met de app zelf kun je gelukkig best veel instellen naar eigen wens. Deze emulator zal waarschijnlijk helemaal gaaf zijn op de Xperia Play!
Iemand anders hier die ook N64oid gebruikt?

Edit: hier de link: http://slideme.org/application/n64oid
Gewoon legaal afaik :)

[ Voor 10% gewijzigd door Trygve op 15-06-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

FitTiv schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:56:
2 toch wel hele leuke games die hier volgens mij nog niet genoemd zijn:

(androlib werkt bij mij op dit moment niet, dus ff via de market, verder zuig ik in html dus sorry daarvoor.)

Age of Zombies

Genre: action
Prijs: 2,19eur
Description: Top down shooter ala crimsonland van de makers van fruit ninja. Erg verslavend maar wel wat slowdown op Galaxy Ace. 100+ zombies in beeld is ook niet niks ;)
[afbeelding]
Market download

Project Inf
Genre: action (top down shooter)
Prijs: Graties!
Beschrijving: online multiplayer shooter! Werkt goed, alleen de controls vind ik een beetje clunky.
Filmpje
Market
Age of Zombies is idd cool, bedankt voor de tip. Ben nu bij de Survivalmode, level 2 voor de topscore!

Project INF vond ik niet echt wat, trage gameplay en geen fijne besturing.
r100 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:32:
Ik ben echt blij met de nieuwe versie van 'N64oid' (1.1.4)
Veel verschillende games lopen nu bijzonder mooi vloeiend op mijn Desire HD.
Geluid is nog niet met elke rom gegarandeerd maar met de app zelf kun je gelukkig best veel instellen naar eigen wens. Deze emulator zal waarschijnlijk helemaal gaaf zijn op de Xperia Play!
Iemand anders hier die ook N64oid gebruikt?
Welke spelletjes speel jij op de N64oid? Heb zelf ook een Desire HD en ben benieuwd wat een leuk en goed werkend spel ervoor zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve

Trygve

Redacteur
Booth schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:35:
Welke spelletjes speel jij op de N64oid? Heb zelf ook een Desire HD en ben benieuwd wat een leuk en goed werkend spel ervoor zou kunnen zijn.
SuperMario64 (perfect)
GoldenEye (vloeiend maar hapert iets bij het snipen/grote distance view, geluid werkt niet)
SuperMario Kart (perfect)
Super Smash Bros. (geluid werkt niet wel!, tegen 3 AI's met veel items 85% snelheid)
WaveRace64 (vloeiend maar geluid werkt niet afaik)
Zelda OOT (vloeiend grootste deel v/d tijd)

Maar het schijnt dus ook met de roms te maken te hebben, niet elke werkt even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

r100 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:42:
[...]

SuperMario64 (perfect)
GoldenEye (vloeiend maar hapert iets bij het snipen/grote distance view, geluid werkt niet)
SuperMario Kart (perfect)
Super Smash Bros. (geluid werkt niet wel!, tegen 3 AI's met veel items 85% snelheid)
WaveRace64 (vloeiend maar geluid werkt niet afaik)
Zelda OOT (vloeiend grootste deel v/d tijd)

Maar het schijnt dus ook met de roms te maken te hebben, niet elke werkt even goed.
Heb N64oid nu gedownload en een stapel ROMs. Maar bijvoorbeeld bij Super Mario 64, eindigen sommige ROMs op: (E) [b1] of (E) [!] etc. Welke moet ik nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EU ofzo, wat staat voor Europa, anders E / UK voor Engeland...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve

Trygve

Redacteur
Klopt, en anders gewoon proberen. In principe kan elke regio er wel op.
Alleen heb ik 1080 Snowboarding nog niet aan de praat gekregen/juiste rom gevonden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:15

SomerenV

It's something!

Ik heb N64oid zojuist gedownload, een stapel Roms binnen gehaald (Mario Kart, Smash Bros, Revolt, Super Mario 64, etc). en ga het zo testen op m'n Desire Z.

Ook kwam ik vandaag een nieuwe PSX emulator tegen voor Android en Windows Mobile genaamd FPSe. Ziet er veelbelovend uit en hij schijnt (heel) véél sneller te zijn dan PSX4Droid want die liep om eerlijk te zijn voor geen meter. Dus die ga ik zo ook testen (Twisted Metal, Tekken, GTA, Need for Speed 3 en 4, etc). Ik laat weten of het wat is :)
FPse for Android is the fastest and most compatible PSone emulator for handheld devices.(also known as PSX or Playstation 1)

Create an ISO image from your favorite games and enjoy playing them on your Android phone.

FPse features the following:

-High performance
-High compatibility
-High sound quality
-Real-time save states
-Audio track emulation (using .cue files)
-Force-feedback
-Dynamically loadable Overlay Pads
-Guncon emulation
-Analog Stick emulation
-Compatible with G-Sensor, Touchscreen and Hardware keys
-Supports .img, .iso, .bin, .cue, .nrg , .mdf and .Z disc image formats
-Full Support for IcontrolPAD, BGP100,Zeemote
Linkje naar Android Market

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maat van me heeft een Iphone 4, nu zou ik graag met hem een (gratis) multiplayer race game willen spelen. Heb zelf natuurlijk een DHD.
Dus is het mogelijk; ik met Android, hij met een Iphone 4 en dan bijvoorbeeld racen tegen elkaar? En welke game is hier geschikt voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10-2024
SomerenV schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 01:50:
Ik heb N64oid zojuist gedownload, een stapel Roms binnen gehaald (Mario Kart, Smash Bros, Revolt, Super Mario 64, etc). en ga het zo testen op m'n Desire Z.

Ook kwam ik vandaag een nieuwe PSX emulator tegen voor Android en Windows Mobile genaamd FPSe. Ziet er veelbelovend uit en hij schijnt (heel) véél sneller te zijn dan PSX4Droid want die liep om eerlijk te zijn voor geen meter. Dus die ga ik zo ook testen (Twisted Metal, Tekken, GTA, Need for Speed 3 en 4, etc). Ik laat weten of het wat is :)

[...]

Linkje naar Android Market
FPSe heb ik gister op de Sensation getest met Gran Tourismo, werkt perfect, zonder lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Emulators: klinkt leuk, maar hoe gaat dat met de controls op bijvoorbeeld een DHD...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 09:56

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:43:
Die Emulators: klinkt leuk, maar hoe gaat dat met de controls op bijvoorbeeld een DHD...?
youtube my friend :) onscreen transparante buttons.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 10:41
Ik heb zojuist Super Mario 64 op mijn Desire Z gezet, draait perfect.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Kami Retro is een paar dagen geleden uitgebracht voor Android en is gratis te downloaden. Erg leuke game die een beetje lijkt op Lemmings. Het uiterlijk kan wat druk zijn en de advertentie zit soms op een wat irritante plaatst, maar zeer vermakelijke game.

Afbeeldingslocatie: http://wpuploads.appadvice.com/wp-content/uploads/2011/03/Kami.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
Starfront HD kan ik niet vinden in de market. Iemand wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:52:
[...]

youtube my friend :) onscreen transparante buttons.
Aha, ja. Maar eh... ik heb ondertussen al door dat je die roms van allemaal louche sites moet (proberen te) downloaden... Hopeloos. Leuk idee, maar onmogelijk als je het netjes wilt houden. Ik ga maar weer wachten op Cut the rope... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:14:
[...]

Aha, ja. Maar eh... ik heb ondertussen al door dat je die roms van allemaal louche sites moet (proberen te) downloaden... Hopeloos. Leuk idee, maar onmogelijk als je het netjes wilt houden. Ik ga maar weer wachten op Cut the rope... ;)
Torrents are your friend ;) Al moet ik zeggen dat er via die weg ook niet veel aanbod is qua PSX roms. Achja, eerst even m'n bord leeg eten, daarna verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 09:16
De roms om spellen mee te spelen op de N64 emulator, waar worden deze op gedownload? Ik heb wel gezocht, maar kan nog niet de oplossing vinden. Ben opzoek naar de mario kart om te spelen op mijn Z.

In de Market komt dit niet voor, of moet ik er volledig overheen kijken.

Edit: ben goed wakker, zie het antwoord al twee postings boven mij staan.

[ Voor 12% gewijzigd door RudyL op 16-06-2011 19:56 ]

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

RudyL schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 19:53:
De roms om spellen mee te spelen op de N64 emulator, waar worden deze op gedownload? Ik heb wel gezocht, maar kan nog niet de oplossing vinden. Ben opzoek naar de mario kart om te spelen op mijn Z.

In de Market komt dit niet voor, of moet ik er volledig overheen kijken.

Edit: ben goed wakker, zie het antwoord al twee postings boven mij staan.
Ook hier: Torrents zijn je vriend. Meer kan ik helaas niet zeggen aangezien het downloaden van roms of het doorgeven van linkjes als illegaal wordt beschouwd. Maar een beetje Google-werk doet al wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:De hints met waar je Nintendo-ROMs kunt halen mogen vanaf hier stoppen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:14:
[...]

Burn the Rope is vandaag wel verschenen in de Market. Zoethoudertje totdat Cut er is?

http://androidgaming.nl/?p=793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Burn the Rope was al een tijdje beschikbaar op GetJar :)

Best een leuk spelletje, alleen de interface is in het begin niet helemaal lekker duidelijk.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Zo, hoeveel van die ripoffs zijn er nu? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Burn the Rope is geen ripoff ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Best een aardige game ja, wist overigens niet dat hij op GetJar al te krijgen was. Vind dat sowieso niet echt een prettige website/applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Waarom doen jullie zo moeilijk om roms te vinden???

Daar zijn ook apps voor "emulator roms" bijvoorbeeld.

/edit: oeps, zie net de modbreak....sorry

[ Voor 17% gewijzigd door Golf2vr6 op 16-06-2011 20:48 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wom schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 20:35:
Best een aardige game ja, wist overigens niet dat hij op GetJar al te krijgen was. Vind dat sowieso niet echt een prettige website/applicatie.
Stond een paar weken terug een keer ergens op www.planetandroid.com :)

GetJar is idd verrot.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zelf nu hooked aan Zenonia 2 and Galaxy on fire 2...
en de gratis game Robotek HD is zeker niet mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:55
Leuk en gratis spel, Shaky Tower
Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.mobillness.shakytower.full/f-0-e547420fd90a02fbf8a2fde9d60aeb112c3178b5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:25
Zal het eens gaan proberen, ziet er wel leuk uit. Zelfde idee als Papastacker toevallig?

Angry Birds is BTW geupdate naar versie 1.6
Nieuwe levels / thema. Niet bijzonder grote update verder :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Zo, ik heb de afgelopen 2 dagen een paar games getest met FPse en kan zeggen dat het super werkt! Voorheen een paar keer PSX4Droid geprobeerd maar die draaide met de meeste games niet bepaald goed op m'n Desire Z. Nu echter, zet ik de frameskip optie op 'up to 50fps' en elke game draait als een zonnetje met vloeiende beelden.

Games die ik getest heb tot nu toe: Need for Speed 3 en 4, Tekken 3, GTA2, Star Wars Jedi Power Battle, Twisted Metal 3 en 4 en Fighting Force. Er staan nog een aantal games in de rij zoals Driver, Gran Turismo 2, Re-Volt, Motoracer 2, Colin Mcrae 2 en misschien nog een paar andere na die games.

So far draait echt elke game lekker op de 800MHz die m'n telefoon te bieden heeft, terwijl PSX4Droid echt moeite had om een fatsoenlijk fps uit de meeste games te toveren. Sommige games spelen fijn met het hardwarematige toetsenbord en andere zijn weer fijner met de onscreen knoppen. Zo gebruik ik bij GTA2 bijvoorbeeld onscreen knoppen en gebruik ik de cameraknop van m'n telefoon als R2 zodat ik gemakkelijk kan schieten terwijl ik rond loop in de game.

De R en L knoppen zijn ook het enige nadeel aan PSX games op een telefoon imo. Onscreen zitten ze bovenin het scherm wat het onmogelijk maakt om ze fatsoenlijk te bereiken terwijl je midden in de actie zit, maar als je games vermijdt die veel van die knoppen gebruik maken dan speelt het best wel lekker. Aanradertje dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:25
Sleehond schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 00:01:
Zal het eens gaan proberen, ziet er wel leuk uit. Zelfde idee als Papastacker toevallig?

Angry Birds is BTW geupdate naar versie 1.6
Nieuwe levels / thema. Niet bijzonder grote update verder :-)
En nu vandaag de update van RIO doorgekomen.
Rovio is lekker bezig met de updates, hebben zeker weer wat aandacht nodig voor hun game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:34:
Maat van me heeft een Iphone 4, nu zou ik graag met hem een (gratis) multiplayer race game willen spelen. Heb zelf natuurlijk een DHD.
Dus is het mogelijk; ik met Android, hij met een Iphone 4 en dan bijvoorbeeld racen tegen elkaar? En welke game is hier geschikt voor?
Weet iemand hier nog iets op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000

Smarron

The bend

wsmit99 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 09:54:
En tot mijn grote verrassing vrij spoedig na de release van HSS kwam Kairosoft een paar dagen geleden met Grand Prix Story:

[afbeelding]

Ditmaal ben je de manager van een racestal en moet je je auto's ontwikkelen en upgraden om vervolgens steeds beter te worden. Ik ben er pas drie daagjes mee bezig, maar ik blijf m'n Samsung Galaxy SII maar bijladen ;) Weer een echte topper!

Voorts heeft Kairosoft nog een shitload aan interessante games die vooralsnog enkel in het Japans (en voor de iPhone) zijn gemaakt. Het beloven mooie tijden te worden voor gamend Android-land _/-\o_
Wat een geweldige game dit zeg! Ik had het niet verwacht, maar enorm verslavend en de tijd vliegt voorbij!

Ook wel leuk om af te wisselen met de game Paradise Island. Wie speelt deze game? Doel van het spel is om een vermakelijk eiland te bouwen voor de bezoekers en geld te genereren zodat je uit kunt breiden.

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.seventeenbullets.android.island/ss-1-3-7887dfee4c4e014ae5d9ad4f0fb19937e00dd78d

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Smarron schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:52:
[...]
Wat een geweldige game dit zeg! Ik had het niet verwacht, maar enorm verslavend en de tijd vliegt voorbij!

Ook wel leuk om af te wisselen met de game Paradise Island. Wie speelt deze game? Doel van het spel is om een vermakelijk eiland te bouwen voor de bezoekers en geld te genereren zodat je uit kunt breiden.

[afbeelding]
Paradise Island staat al een paar flinke weken op #1, dus ik denk dat mensen die wel een keer hebben gezien :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verbaast me alleen dat niemand hem genoemd heeft in dit topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zo... ik ben er een beetje laat bij wat betreft Battleheart, maar wat ben ik gelijk verslaafd aan dat spel zeg! Speelt echt heerlijk op mijn Transformer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Smarron schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:09:
Verbaast me alleen dat niemand hem genoemd heeft in dit topic. :)
Topic gaat niet heel hard, maar paradise island is echt zo'n game waar stiekem heel veel tijd in gaat zitten.

Mijn vader heeft nu trouwens een iPad, en het valt mij op hoe rijkelijk bedeeld wij Android gebruikers zijn in toffe gratis games. Je moet werkelijk voor alles betalen bij iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 21:46
Net een Plant Vs Zombies gevonden die het gewoon doet zonder Amazon meuk :D Wat een leuk spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heb 'm ook maar geïnstalleerd hoor. Heb inmiddels aardig wat spellen gekocht via de Market, maar op deze manier kan Pop Cap naar mijn centen fluiten. Een beetje die gare Amazon Appstore gebruiken zodat wij non-US klanten er niets aan hebben. Dit na ons een half jaar te hebben laten wachten op de versie voor Android :X

Leuk spel verder.. Speelt lekker op mijn tab :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 15:47
[...]

[afbeelding]
Ik speel hem ook zo nu en dan even. Kost wel aardig wat van je tijd als je je er even in gaat verdiepen. Steeds maar weer je geld ophalen ;-)
Leuke game!

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 15:47
Jay_Snake schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:45:
Net een Plant Vs Zombies gevonden die het gewoon doet zonder Amazon meuk :D Wat een leuk spel :D
Waar heb jij deze dan vandaan? die actie van Amazon was alleen 1 dag en ook nog US only. Prutsers!

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Smarron schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:52:Ook wel leuk om af te wisselen met de game Paradise Island. Wie speelt deze game? Doel van het spel is om een vermakelijk eiland te bouwen voor de bezoekers en geld te genereren zodat je uit kunt breiden.
Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar ik snap het spel niet. Op wat voor manier geven de bezoekers geld uit in "mijn gebouwen". Mijn gebouwen leveren bijvoorbeeld altijd $1000 op in een uur, onafhankelijk van de bezoekers heb ik het idee. Ik snap dan ook niet waarom ik bijvoorbeeld een beeld zou bouwen voor $6000 welke mij geen geld oplevert. Voor mijn gevoel is het een kinderspel en heeft het bijzonder weinig met simulatie van doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:54

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb ook paradise island, maar het hangt wel een beetje tegen "te langzaam". Het duurt achterlijk lang voordat je genoeg geld en punten spaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

EA zou Simcity moeten uitbrengen, op de iPad werkt dat prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

[...]

[afbeelding]
Leuk spelletje, maar werkt erg traag (ik wou dat er een 'versneller' op zat). Zit nu nog maar op level 9.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

De mensen van Paradise Island hebben het inderdaad slim gedaan om hem heel traag te laten werken. Zo raak je er verslaafd aan zodat je er bezig mee blijft. (Of juist nooit mee speelt, maar ik ben juist wel iemand die het blijft spelen). Je kunt het allemaal wel versnellen, maar dan gaat het geld kosten. Zo kun je geld kopen om te bouwen, maar ook van die Euromunten voor limited editions of speciale gebouwen. Ik heb mijzelf voorgenomen om dit niet te doen en tot op heden nog niks uitgegeven aan echt geld.

In het begin was ik ook heel fanatiek en speelde ik veel bonussen vrij, maar het gaat nu ook wel langzaam. Ik heb ervoor gezorgd dat ik wel veel dure gebouwen heb gebouwd. Langzaam inkomen, maar wel hoog. Zo hoef ik niet continu in de game te zitten om het snelle, maar lage inkomen van die kleine bungalows te incasseren. Af en toe opstarten en het grote geld weer even binnenhalen. Het spel blijft namelijk gewoon doorlopen wat de tijd betreft, ook als je het niet speelt.

Ik zit nu op level 14. Heb pas 2x grond uitgebreid, maar nu wel 13 Bed & Breakfast op volle sterkte en ben langzaam al mijn bungalows vaarwel aan het zeggen en deze aan het vervangen voor zonnestudio's.

Een monument zet je bijvoorbeeld neer om wat bonuspunten te halen. 5 monumenten levert je alweer een bonusje op. Daarna verwijder je ze lekker weer. Ook voor het percentage bonussen wat je binnenhaalt krijg je weer extra geld/XP's zodat het allemaal lekker in elkaar overloopt.

Gelukkig speel ik Grand Prix Story ook, zodat ik kan switchen met Paradise Island. Doodt de tijd weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik heb onlangs een beetje Apparatus gespeeld, best een aardig spel. De puzzels zijn soms wel wat simpel (behalve 29 (voor mij is dat level dan in ieder geval best lastig, ben er nog niet uit). Vooral dat je zelf een beetje kan bouwen is aardig. Hopelijk blijft de developer het programma goed doorontwikkelen, 36 levels zijn wat weinig, en ook de performance kan nog wel worden verbeterd.

[ Voor 11% gewijzigd door begintmeta op 21-06-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net Modern Combat 2 Black Pegasus gekocht, en ik weiger nog met installeren vanwege de acces die het program wilt;

https://market.android.co....ML&feature=search_result

Ben ik nou onnodig para of niet? Maar waarom heeft een game toegang nodig tot de dialerlogfunctie e.d.? Kan iemand mij gerust stellen in of mijn paranoide of dat ik het gewoon kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bent idd paranoide..heel veel apps en games zijn er die dat rights vragen... en ik heb trouwens dat game ook...wat zie het er toch gelikt uit zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ze het vragen is 1 ding :p. Waarvoor wordt het gebruikt door een game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Neemt niet weg dat het niet goed is dat allerlei apps allerlei permissies vragen waarvan het nut voor die app nogal twijfelachtig is. Kan geen kwaad om wat kritisch te zijn en dat zoveel mogelijk aan banden te leggen..

[ Voor 14% gewijzigd door begintmeta op 21-06-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Gameloft wel te vertrouwens is, anders zouden we al 1000topics op xda hebben met users die klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:31
Smarron schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 08:35:
De mensen van Paradise Island hebben het inderdaad slim gedaan om hem heel traag te laten werken. Zo raak je er verslaafd aan zodat je er bezig mee blijft. (Of juist nooit mee speelt, maar ik ben juist wel iemand die het blijft spelen). Je kunt het allemaal wel versnellen, maar dan gaat het geld kosten. Zo kun je geld kopen om te bouwen, maar ook van die Euromunten voor limited editions of speciale gebouwen. Ik heb mijzelf voorgenomen om dit niet te doen en tot op heden nog niks uitgegeven aan echt geld.

In het begin was ik ook heel fanatiek en speelde ik veel bonussen vrij, maar het gaat nu ook wel langzaam. Ik heb ervoor gezorgd dat ik wel veel dure gebouwen heb gebouwd. Langzaam inkomen, maar wel hoog. Zo hoef ik niet continu in de game te zitten om het snelle, maar lage inkomen van die kleine bungalows te incasseren. Af en toe opstarten en het grote geld weer even binnenhalen. Het spel blijft namelijk gewoon doorlopen wat de tijd betreft, ook als je het niet speelt.

Ik zit nu op level 14. Heb pas 2x grond uitgebreid, maar nu wel 13 Bed & Breakfast op volle sterkte en ben langzaam al mijn bungalows vaarwel aan het zeggen en deze aan het vervangen voor zonnestudio's.

Een monument zet je bijvoorbeeld neer om wat bonuspunten te halen. 5 monumenten levert je alweer een bonusje op. Daarna verwijder je ze lekker weer. Ook voor het percentage bonussen wat je binnenhaalt krijg je weer extra geld/XP's zodat het allemaal lekker in elkaar overloopt.

Gelukkig speel ik Grand Prix Story ook, zodat ik kan switchen met Paradise Island. Doodt de tijd weer. :)
Nou ik heb me hele spel verpest.. door de datum en tijd te veranderen.. Anti cheat systeem zit in het spel.. Dus kan nu 1 jaar in tijd gaan wachten tot ik weer geld kan innen haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 09:48
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:35:
Ik denk dat Gameloft wel te vertrouwens is, anders zouden we al 1000topics op xda hebben met users die klagen.
Gameloft spel gekocht, in de serie "koop er 1, krijg er 1 gratis". Nergens een gratis game te vinden, geen enkele response op mail. Laatste gekochte game bij dat bedrijf dus.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
$#$@#$ ben dus weer verslaafd aan Peggle!

(weer want symbian, pc gingen voor)

Vreemd in de market niet te vinden, maar op minder nette manier zo te downloaden.

/edit: amazon heeft hem wel:
http://www.amazon.com/dp/B0055OQCZI

En nog gratis ook.....

[ Voor 84% gewijzigd door Golf2vr6 op 21-06-2011 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Tip voor de paradise island spelers, je kan de datum vooruit zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 16:51
Is er hier iemand die Conker's Bad Fur Day werkend heeft gekregen met N64oid?
Ik kan het spel wel starten maar nadat het Nintendo logo verschijnt crashed het :(

Overigens werken deze games wel perfect! :

Legend of Zelda: OoT (werkt beter zonder geluid)
Super mario 64
Ridge racer 64
Legend of Zelda: Majora's Mask (werkt beter zonder geluid)

Ook Pokemon stadium 2 (:P) werkt goed alleen soms wel met wat grafische glitches.

De on-screen controlls werken overigens verbazingwekkend goed, ik vind persoonlijk N64 games fijner spelen dan Gameboy Advance games, platformers zoals Mario gaan gewoon goed, je mist alleen bij sommige games wel wat knoppen aangezien je geen analoge stick en D-pad tegelijk in beeld kan hebben.

Dit is trouwens op een Galaxy S :)

(Disclaimer: ik heb zelf een N64 en deze games, dus er is niks illigaals aan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met een install probleem. Ik heb Modern Combat 2 dus gedownload, de .apk dus. Via die .apk geinstalleerd, ging al wat fout met downloaden. Toen stond de app als geinstalleerd maar crashte direct bij opstarten, game verwijderd en al en dan weer geinstalleerd. Hielp allemaal niet. Verschil was wel dat hij na de eerste install meteen naar "Verifying files" i.p.v. dat er opnieuw moet worden gedownload.
Nu heb ik geprobeert de install map oid te vinden en te wissen (dus naast de reguliere uninstall opties) maar ik vind er geen.

Heb ook de .apk opnieuw gedownload, reboot, alles. Ik weet het echt niet meer. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Heb je Gameloft al een mailtje gestuurd?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik dat maar ga doen als niemand hier een oplossing heeft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Meestal worden gameloft games in de map: sdcard/gameloft/games geinstaleerd ;)

/edit: typo....nu zonder p :p

[ Voor 17% gewijzigd door Golf2vr6 op 22-06-2011 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Maar dan zonder de p :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:24
The impossible Game is geniaal en frustrerend. https://market.android.co...ame&feature=search_result

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-10 14:48
Wom schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:51:
EA zou Simcity moeten uitbrengen, op de iPad werkt dat prima!
+1

Simcity, hoeft niet een fancy simcity te zijn, al doen ze een beetje mix van oud + nieuw dan heb je voor mij al een winnend concept. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
raptorix schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:43:
Hij gaat dan whinen dat je cheat zodra je de datum terug zet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
raptorix schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:43:
Cyleo schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:33:
Om het gezeur over cheaten te vermijden:

1. turn phone on airplane mode. (that is when u can use phone, but not connected to service/no internet connection)
2. adjust date to 1/1/2012
3. open game.
4. collect $/build, close game
5. adjust date to 1/2/2012
6. collect $/build
7. go to applications settings of phone, force close the program
8. repeat (go to date first set to 1/3/2012) etc.
you can change date 1x in game, then must force close. I only open the game when phone in airplane mode… always force close before returning to non-airplane mode.

Zelf niet gebruikt, dus kan niet bevestigen dat het werkt, maar klinkt wel aannemelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:56
Golf2vr6 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:19:
$#$@#$ ben dus weer verslaafd aan Peggle!

(weer want symbian, pc gingen voor)

Vreemd in de market niet te vinden, maar op minder nette manier zo te downloaden.

/edit: amazon heeft hem wel:
http://www.amazon.com/dp/B0055OQCZI

En nog gratis ook.....
Hij kost bij mij gewoom $1,50 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
ThijsWTF schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:24:
[...]

Wij europeanen kunnen nog steeds niets uit de amazon store halen, dus dat is ook nog eens bijzonder spijtig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Weer dat ge*** met die Amazon Store.

Morgen komt Cut-the-rope voor android uit. *O*

Voorlopig exclusief in de amazon store -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Cyleo schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:33:
[...]

Klopt je moet als je doorgaat weer instellen op datum waar je gebleven was, overigens knalt ie er om de 2 taxes uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl1p
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-08 15:21
Feit... Zo frustrerend, maar prachtige bezig-houder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adgjm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05-2023
Het valt gelukkig allemaal wel mee. Zodra je ziet dat je maanden moet wachten op winst, kun je gewoon het gebouw naar de 'store' verplaatsen en het vervolgens direct weer terug te zetten.
raptorix schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:07:
[...]

Klopt je moet als je doorgaat weer instellen op datum waar je gebleven was, overigens knalt ie er om de 2 taxes uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
ThijsWTF schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:24:
[...]

Toen ik het poste was het 0,00 ;)

Ik heb hem (.apk) via....google gedownload zeg maar.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adgjm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05-2023
Ik kwam net deze tegen in de market: Bug Village van Glu Mobile. Het komt qua gameplay eigenlijk enorm overeen met Paradise Island: Je moet namelijk een mierennest bouwen.

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.glu.android.bugvillage/ss-1-3-12596feb8855d331ba9ce17120675e8b0133be3f

De graphics zijn erg goed en het spel loopt soepel! Samen met paradise Island nu dus twee 'Build-and-wait'-games geïnstalleerd op mijn supersonic.
Pagina: 1 ... 16 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.