*weg*
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 24-05-2011 18:40 ]
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 24-05-2011 18:40 ]
Die had ik ook al en is inderdaad ook best aardig, maar ik ga zeker ook "turn" uitproberen waar Stukfruit het over heeft.
[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 31-05-2011 19:38 ]
Ik loop er ook wel eens tegen aan, maar ik denk als volgt: 72 MB voor de APK, ruimte om hem tijdelijk uit te pakken is sowieso meer dan 72 MB, als dit ca 100MB is, heb je al te weinig om te installeren ....Tweaker36 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:02:
Kortom, ik heb de apk reeds in bezit, maar die wil niet installeren. Hij zegt dat er te weinig plaats is. Nu is het wel een ferme apk (72MB) maar ik heb 193MB application storage vrij op mijn SE X10 2.1 stock. Dat lijkt me toch meer dan voldoende. Zijn er nog mensen met dit probleem, of?
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Damn op dit spel ben ik al lang aant wachten! Spijtig dat deze voorlopig enkel in de US beschikbaar is en die stappen zien me er maar te omslachtig uit voor 1 spelletje te verkrijgen.Tweaker36 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:02:
Vandaag is de originele Plants vs Zombies van Popcap gereleased op Amazon Appstore. Het spel is de eerste dag gratis. Nu is die appstore alleen voor Amerikanen bedoeld, maar er zijn natuurlijk omwegen.![]()
Kortom, ik heb de apk reeds in bezit, maar die wil niet installeren. Hij zegt dat er te weinig plaats is. Nu is het wel een ferme apk (72MB) maar ik heb 193MB application storage vrij op mijn SE X10 2.1 stock. Dat lijkt me toch meer dan voldoende. Zijn er nog mensen met dit probleem, of?
[ Voor 5% gewijzigd door pven op 31-05-2011 21:24 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ah, ke. Ja, ik kon het niet testen...Wom schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:07:
Wanneer de apk van PvZ geinstalleerd is krijg je de melding dat je de game niet in je bezit hebt. Wordt dus braaf wachten totdat hij over twee weken in de Market staat vrees ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Tweaker36 op 31-05-2011 20:50 ]
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 44% gewijzigd door thecompany op 03-06-2011 19:18 ]
Huh? Welke telefoon heb je dan?Wom schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:05:
Die Grand Prix Story ben ik al drie dagen aan een stuk aan het spelen. Ellende dat mijn gsm te warm wordt en dan niet meer wil opladen. Kostbare tijd gaat verloren zo!
Ik vraag me bij dit soort spellen vaak af welke specs je nodig hebt. Zelf heb ik een oude telefoon (een hero) en in 15 minuten weet je vaak niet of het werkt of niet op je telefoon (downloaden en installeren kan ooit zelfs langer duren).Wom schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:05:
Die Grand Prix Story ben ik al drie dagen aan een stuk aan het spelen. Ellende dat mijn gsm te warm wordt en dan niet meer wil opladen. Kostbare tijd gaat verloren zo!
[ Voor 5% gewijzigd door Tonkey op 11-06-2011 13:21 ]
Verwijderd
Met de nieuwste Market-update gaan de 15 minuten pas in *nadat* je de *volledige* app en content hebt gedownloadTonkey schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:20:
Ik vraag me bij dit soort spellen vaak af welke specs je nodig hebt. Zelf heb ik een oude telefoon (een hero) en in 15 minuten weet je vaak niet of het werkt of niet op je telefoon (downloaden en installeren kan ooit zelfs langer duren).
Dan is 3.50 om te proberen toch jammer vaak...Tijd dat dat programma er komt om 1 dag te proberen voor een kwartje.
Dat zit wel Schnorr.
Samsung Galaxy S. En net nadat ik gepost had crashte mijn telefoon waardoor ik alles kwijt ben. Alles opnieuw kunnen downloaden en installen. En dus ook alle progress bij games kwijt. Crap.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Genre | Puzzel | |
Prijs | Gratis / $ 1,99 | |
QR Code | Beschrijving | |
Soort van Bust A Move-game maar dan met een twist, van het 'easy to learn, hard to master' principe. |
[ Voor 10% gewijzigd door Trygve op 15-06-2011 22:35 ]
Age of Zombies is idd cool, bedankt voor de tip. Ben nu bij de Survivalmode, level 2 voor de topscore!FitTiv schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:56:
2 toch wel hele leuke games die hier volgens mij nog niet genoemd zijn:
(androlib werkt bij mij op dit moment niet, dus ff via de market, verder zuig ik in html dus sorry daarvoor.)
Age of Zombies
Genre: action
Prijs: 2,19eur
Description: Top down shooter ala crimsonland van de makers van fruit ninja. Erg verslavend maar wel wat slowdown op Galaxy Ace. 100+ zombies in beeld is ook niet niks
[afbeelding]
Market download
Project Inf
Genre: action (top down shooter)
Prijs: Graties!
Beschrijving: online multiplayer shooter! Werkt goed, alleen de controls vind ik een beetje clunky.
Filmpje
Market
Welke spelletjes speel jij op de N64oid? Heb zelf ook een Desire HD en ben benieuwd wat een leuk en goed werkend spel ervoor zou kunnen zijn.r100 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:32:
Ik ben echt blij met de nieuwe versie van 'N64oid' (1.1.4)
Veel verschillende games lopen nu bijzonder mooi vloeiend op mijn Desire HD.
Geluid is nog niet met elke rom gegarandeerd maar met de app zelf kun je gelukkig best veel instellen naar eigen wens. Deze emulator zal waarschijnlijk helemaal gaaf zijn op de Xperia Play!
Iemand anders hier die ook N64oid gebruikt?
SuperMario64 (perfect)Booth schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:35:
Welke spelletjes speel jij op de N64oid? Heb zelf ook een Desire HD en ben benieuwd wat een leuk en goed werkend spel ervoor zou kunnen zijn.
Heb N64oid nu gedownload en een stapel ROMs. Maar bijvoorbeeld bij Super Mario 64, eindigen sommige ROMs op: (E) [b1] of (E) [!] etc. Welke moet ik nemen?r100 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:42:
[...]
SuperMario64 (perfect)
GoldenEye (vloeiend maar hapert iets bij het snipen/grote distance view, geluid werkt niet)
SuperMario Kart (perfect)
Super Smash Bros. (geluid werkt niet wel!, tegen 3 AI's met veel items 85% snelheid)
WaveRace64 (vloeiend maar geluid werkt niet afaik)
Zelda OOT (vloeiend grootste deel v/d tijd)
Maar het schijnt dus ook met de roms te maken te hebben, niet elke werkt even goed.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Linkje naar Android MarketFPse for Android is the fastest and most compatible PSone emulator for handheld devices.(also known as PSX or Playstation 1)
Create an ISO image from your favorite games and enjoy playing them on your Android phone.
FPse features the following:
-High performance
-High compatibility
-High sound quality
-Real-time save states
-Audio track emulation (using .cue files)
-Force-feedback
-Dynamically loadable Overlay Pads
-Guncon emulation
-Analog Stick emulation
-Compatible with G-Sensor, Touchscreen and Hardware keys
-Supports .img, .iso, .bin, .cue, .nrg , .mdf and .Z disc image formats
-Full Support for IcontrolPAD, BGP100,Zeemote
Verwijderd
FPSe heb ik gister op de Sensation getest met Gran Tourismo, werkt perfect, zonder lag.SomerenV schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 01:50:
Ik heb N64oid zojuist gedownload, een stapel Roms binnen gehaald (Mario Kart, Smash Bros, Revolt, Super Mario 64, etc). en ga het zo testen op m'n Desire Z.
Ook kwam ik vandaag een nieuwe PSX emulator tegen voor Android en Windows Mobile genaamd FPSe. Ziet er veelbelovend uit en hij schijnt (heel) véél sneller te zijn dan PSX4Droid want die liep om eerlijk te zijn voor geen meter. Dus die ga ik zo ook testen (Twisted Metal, Tekken, GTA, Need for Speed 3 en 4, etc). Ik laat weten of het wat is
[...]
Linkje naar Android Market
Verwijderd
youtube my friendVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:43:
Die Emulators: klinkt leuk, maar hoe gaat dat met de controls op bijvoorbeeld een DHD...?
Bears and Bulls
[ Tesla MIG MYP ]
Verwijderd
Aha, ja. Maar eh... ik heb ondertussen al door dat je die roms van allemaal louche sites moet (proberen te) downloaden... Hopeloos. Leuk idee, maar onmogelijk als je het netjes wilt houden. Ik ga maar weer wachten op Cut the rope...mindcre8r schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:52:
[...]
youtube my friendonscreen transparante buttons.
Torrents are your friendVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:14:
[...]
Aha, ja. Maar eh... ik heb ondertussen al door dat je die roms van allemaal louche sites moet (proberen te) downloaden... Hopeloos. Leuk idee, maar onmogelijk als je het netjes wilt houden. Ik ga maar weer wachten op Cut the rope...
[ Voor 12% gewijzigd door RudyL op 16-06-2011 19:56 ]
LOETKE
Ook hier: Torrents zijn je vriend. Meer kan ik helaas niet zeggen aangezien het downloaden van roms of het doorgeven van linkjes als illegaal wordt beschouwd. Maar een beetje Google-werk doet al wonderenRudyL schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 19:53:
De roms om spellen mee te spelen op de N64 emulator, waar worden deze op gedownload? Ik heb wel gezocht, maar kan nog niet de oplossing vinden. Ben opzoek naar de mario kart om te spelen op mijn Z.
In de Market komt dit niet voor, of moet ik er volledig overheen kijken.
Edit: ben goed wakker, zie het antwoord al twee postings boven mij staan.
Burn the Rope is vandaag wel verschenen in de Market. Zoethoudertje totdat Cut er is?Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:14:
[...]
Aha, ja. Maar eh... ik heb ondertussen al door dat je die roms van allemaal louche sites moet (proberen te) downloaden... Hopeloos. Leuk idee, maar onmogelijk als je het netjes wilt houden. Ik ga maar weer wachten op Cut the rope...
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 17% gewijzigd door Golf2vr6 op 16-06-2011 20:48 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Stond een paar weken terug een keer ergens op www.planetandroid.comWom schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 20:35:
Best een aardige game ja, wist overigens niet dat hij op GetJar al te krijgen was. Vind dat sowieso niet echt een prettige website/applicatie.
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
En nu vandaag de update van RIO doorgekomen.Sleehond schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 00:01:
Zal het eens gaan proberen, ziet er wel leuk uit. Zelfde idee als Papastacker toevallig?
Angry Birds is BTW geupdate naar versie 1.6
Nieuwe levels / thema. Niet bijzonder grote update verder :-)
Verwijderd
Weet iemand hier nog iets op?Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:34:
Maat van me heeft een Iphone 4, nu zou ik graag met hem een (gratis) multiplayer race game willen spelen. Heb zelf natuurlijk een DHD.
Dus is het mogelijk; ik met Android, hij met een Iphone 4 en dan bijvoorbeeld racen tegen elkaar? En welke game is hier geschikt voor?
Wat een geweldige game dit zeg! Ik had het niet verwacht, maar enorm verslavend en de tijd vliegt voorbij!wsmit99 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 09:54:
En tot mijn grote verrassing vrij spoedig na de release van HSS kwam Kairosoft een paar dagen geleden met Grand Prix Story:
https://market.android.co..._en&feature=search_result
[afbeelding]
Ditmaal ben je de manager van een racestal en moet je je auto's ontwikkelen en upgraden om vervolgens steeds beter te worden. Ik ben er pas drie daagjes mee bezig, maar ik blijf m'n Samsung Galaxy SII maar bijladenWeer een echte topper!
Voorts heeft Kairosoft nog een shitload aan interessante games die vooralsnog enkel in het Japans (en voor de iPhone) zijn gemaakt. Het beloven mooie tijden te worden voor gamend Android-land
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Paradise Island staat al een paar flinke weken op #1, dus ik denk dat mensen die wel een keer hebben gezienSmarron schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:52:
[...]
Wat een geweldige game dit zeg! Ik had het niet verwacht, maar enorm verslavend en de tijd vliegt voorbij!
Ook wel leuk om af te wisselen met de game Paradise Island. Wie speelt deze game? Doel van het spel is om een vermakelijk eiland te bouwen voor de bezoekers en geld te genereren zodat je uit kunt breiden.
[afbeelding]
Dat zit wel Schnorr.
Topic gaat niet heel hard, maar paradise island is echt zo'n game waar stiekem heel veel tijd in gaat zitten.Smarron schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:09:
Verbaast me alleen dat niemand hem genoemd heeft in dit topic.
Ik speel hem ook zo nu en dan even. Kost wel aardig wat van je tijd als je je er even in gaat verdiepen. Steeds maar weer je geld ophalen ;-)Smarron schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:52:
[...]
Wat een geweldige game dit zeg! Ik had het niet verwacht, maar enorm verslavend en de tijd vliegt voorbij!
Ook wel leuk om af te wisselen met de game Paradise Island. Wie speelt deze game? Doel van het spel is om een vermakelijk eiland te bouwen voor de bezoekers en geld te genereren zodat je uit kunt breiden.
[afbeelding]
http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |
Waar heb jij deze dan vandaan? die actie van Amazon was alleen 1 dag en ook nog US only. Prutsers!Jay_Snake schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:45:
Net een Plant Vs Zombies gevonden die het gewoon doet zonder Amazon meukWat een leuk spel
http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |
Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar ik snap het spel niet. Op wat voor manier geven de bezoekers geld uit in "mijn gebouwen". Mijn gebouwen leveren bijvoorbeeld altijd $1000 op in een uur, onafhankelijk van de bezoekers heb ik het idee. Ik snap dan ook niet waarom ik bijvoorbeeld een beeld zou bouwen voor $6000 welke mij geen geld oplevert. Voor mijn gevoel is het een kinderspel en heeft het bijzonder weinig met simulatie van doen.Smarron schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:52:Ook wel leuk om af te wisselen met de game Paradise Island. Wie speelt deze game? Doel van het spel is om een vermakelijk eiland te bouwen voor de bezoekers en geld te genereren zodat je uit kunt breiden.
Leuk spelletje, maar werkt erg traag (ik wou dat er een 'versneller' op zat). Zit nu nog maar op level 9.Smarron schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:52:
[...]
[afbeelding]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
[ Voor 11% gewijzigd door begintmeta op 21-06-2011 10:31 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door begintmeta op 21-06-2011 12:32 ]
Verwijderd
Nou ik heb me hele spel verpest.. door de datum en tijd te veranderen.. Anti cheat systeem zit in het spel.. Dus kan nu 1 jaar in tijd gaan wachten tot ik weer geld kan innen haha...Smarron schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 08:35:
De mensen van Paradise Island hebben het inderdaad slim gedaan om hem heel traag te laten werken. Zo raak je er verslaafd aan zodat je er bezig mee blijft. (Of juist nooit mee speelt, maar ik ben juist wel iemand die het blijft spelen). Je kunt het allemaal wel versnellen, maar dan gaat het geld kosten. Zo kun je geld kopen om te bouwen, maar ook van die Euromunten voor limited editions of speciale gebouwen. Ik heb mijzelf voorgenomen om dit niet te doen en tot op heden nog niks uitgegeven aan echt geld.
In het begin was ik ook heel fanatiek en speelde ik veel bonussen vrij, maar het gaat nu ook wel langzaam. Ik heb ervoor gezorgd dat ik wel veel dure gebouwen heb gebouwd. Langzaam inkomen, maar wel hoog. Zo hoef ik niet continu in de game te zitten om het snelle, maar lage inkomen van die kleine bungalows te incasseren. Af en toe opstarten en het grote geld weer even binnenhalen. Het spel blijft namelijk gewoon doorlopen wat de tijd betreft, ook als je het niet speelt.
Ik zit nu op level 14. Heb pas 2x grond uitgebreid, maar nu wel 13 Bed & Breakfast op volle sterkte en ben langzaam al mijn bungalows vaarwel aan het zeggen en deze aan het vervangen voor zonnestudio's.
Een monument zet je bijvoorbeeld neer om wat bonuspunten te halen. 5 monumenten levert je alweer een bonusje op. Daarna verwijder je ze lekker weer. Ook voor het percentage bonussen wat je binnenhaalt krijg je weer extra geld/XP's zodat het allemaal lekker in elkaar overloopt.
Gelukkig speel ik Grand Prix Story ook, zodat ik kan switchen met Paradise Island. Doodt de tijd weer.
Gameloft spel gekocht, in de serie "koop er 1, krijg er 1 gratis". Nergens een gratis game te vinden, geen enkele response op mail. Laatste gekochte game bij dat bedrijf dus.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:35:
Ik denk dat Gameloft wel te vertrouwens is, anders zouden we al 1000topics op xda hebben met users die klagen.
Nickname does not reflect reality
[ Voor 84% gewijzigd door Golf2vr6 op 21-06-2011 18:24 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Golf2vr6 op 22-06-2011 00:22 ]
Zucht...
+1Wom schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:51:
EA zou Simcity moeten uitbrengen, op de iPad werkt dat prima!
Hij gaat dan whinen dat je cheat zodra je de datum terug zetraptorix schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:43:
Tip voor de paradise island spelers, je kan de datum vooruit zetten
raptorix schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:43:
Tip voor de paradise island spelers, je kan de datum vooruit zetten
Om het gezeur over cheaten te vermijden:Cyleo schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:33:
Hij gaat dan whinen dat je cheat zodra je de datum terug zet
Hij kost bij mij gewoom $1,50Golf2vr6 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:19:
$#$@#$ ben dus weer verslaafd aan Peggle!
(weer want symbian, pc gingen voor)
Vreemd in de market niet te vinden, maar op minder nette manier zo te downloaden.
/edit: amazon heeft hem wel:
http://www.amazon.com/dp/B0055OQCZI
En nog gratis ook.....
Wij europeanen kunnen nog steeds niets uit de amazon store halen, dus dat is ook nog eens bijzonder spijtig
Klopt je moet als je doorgaat weer instellen op datum waar je gebleven was, overigens knalt ie er om de 2 taxes uitCyleo schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:33:
[...]
Hij gaat dan whinen dat je cheat zodra je de datum terug zet
Feit... Zo frustrerend, maar prachtige bezig-houderSgtElPotato schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 00:02:
The impossible Game is geniaal en frustrerend. https://market.android.co...ame&feature=search_result
raptorix schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:07:
[...]
Klopt je moet als je doorgaat weer instellen op datum waar je gebleven was, overigens knalt ie er om de 2 taxes uit
Toen ik het poste was het 0,00
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq