Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
M a r c o schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:45:
Weer dat ge*** met die Amazon Store.

Morgen komt Cut-the-rope voor android uit. *O*

Voorlopig exclusief in de amazon store -O-
Een van de hints zei dat men niet voorbarige conclusies moest trekken, samen met een icoontje van de Amazon App Store ;)

En een half uur terug werd dit geschreven:
#CutTheRopeAndroid is debuting tomorrow at 5am our time, and will be available for almost 200 countries.
Amazon is US-only, dus ik denk dat we hier voorzichtig mogen aannemen dat het geen (of iig niet alleen) Amazon zal worden :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:11
http://www.androidpolice....jar-and-boy-is-it-smooth/

Heb 'm gedownload en 't is echt van Zeptolab. Enige waar ik nog beetje huiverige ben is voor één van de permissions, hij kan namelijk contactdata lezen. Zou graag willen weten waarom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 13:34
Redblader schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:03:
Is er hier iemand die Conker's Bad Fur Day werkend heeft gekregen met N64oid?
Ik kan het spel wel starten maar nadat het Nintendo logo verschijnt crashed het :(

Overigens werken deze games wel perfect! :

Legend of Zelda: OoT (werkt beter zonder geluid)
Super mario 64
Ridge racer 64
Legend of Zelda: Majora's Mask (werkt beter zonder geluid)

Ook Pokemon stadium 2 (:P) werkt goed alleen soms wel met wat grafische glitches.

De on-screen controlls werken overigens verbazingwekkend goed, ik vind persoonlijk N64 games fijner spelen dan Gameboy Advance games, platformers zoals Mario gaan gewoon goed, je mist alleen bij sommige games wel wat knoppen aangezien je geen analoge stick en D-pad tegelijk in beeld kan hebben.

Dit is trouwens op een Galaxy S :)

(Disclaimer: ik heb zelf een N64 en deze games, dus er is niks illigaals aan ;) )
Hm, ik heb ook een Galaxy S. Met 2.3.3 er op. Maar met N64oid draait Super mario 64 inderdaad uitstekend maar Legend of Zelda vooral met filmpjes wat schokkerig, verder redelijk goed. Maar nu heb ik al paar keer gehad in korte tijd dat de boel vastloopt... scherm op zwart en controls (die nog zichtbaar zijn) doen niks. Moet de applicatie uit via de startknop.

Jij geen last van?

Oh en ik heb dat geluid te snel is, vooral merkbaar bij Super Mario Kart en Super Mario... de stemmen, muziek en geluidseffecten zijn alsof ze op 1.5x afgespeeld worden. High-pitch snel. Ms zelfs dat hele spel te snel draait. Ik zie in de opties wel dingen om in te stellen als het langzaam loopt, frames skippen enzo... maar te snel?

Verder ook dat FPse geprobeerd. PSX emulator. Alleen Gran Turismo 2 gespeeld... werkt opzich prima alleen de controls zijn erg lastig. 1 keer naar rechts tikken en je gaat al veels te scherp naar rechts.
Met FPse wel het probleem dat als ik de BIOS selecteer dit niet onthouden wordt. Elke keer als ik spel start heeft ie de BIOS niet... kan je wel spelen maar soms krijg je melding als je direct wilt opslaan bv. Maar savegames vanuit spel zijn nog wel mogelijk.

Wel leuk die emulators... games die je vroeger kapot speelde weer spelen. En dat op je mobiel. Alleen de kleine afwijkingen en vooral gebrek aan fysieke knoppen (in geval van SGS) maakt de ervaring niet helemaal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:36
omgwtfbbq schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 07:06:

Heb 'm gedownload en 't is echt van Zeptolab. Enige waar ik nog beetje huiverige ben is voor één van de permissions, hij kan namelijk contactdata lezen. Zou graag willen weten waarom..
En bedankt......weer een verslaving erbij :Y

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
begintmeta schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:18:
Ik heb onlangs een beetje Apparatus gespeeld, best een aardig spel. De puzzels zijn soms wel wat simpel (behalve 29 (voor mij is dat level dan in ieder geval best lastig, ben er nog niet uit). Vooral dat je zelf een beetje kan bouwen is aardig. Hopelijk blijft de developer het programma goed doorontwikkelen, 36 levels zijn wat weinig, en ook de performance kan nog wel worden verbeterd.
Ik heb hem ook gekocht, wat een verslaving zeg! _O_

Volgens mij kan je levels van anderen spelen? Ik heb er nog niet goed naar gekeken, maar de menu-knoppen doen mij vermoeden dat iets dergelijks erin zit.
Every time you complete a level, you can go into freebuild mode and modify the level
however you like. If you make the level better, or just harder, you might want to
upload it to the community section and let other people play your modified level.
In het kort: dit is een leuke The Incredible Machine. :)

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 24-06-2011 08:39 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
pven schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:32:
...
Ik heb hem ook gekocht, wat een verslaving zeg! _O_

Volgens mij kan je levels van anderen spelen? Ik heb er nog niet goed naar gekeken, maar de menu-knoppen doen mij vermoeden dat iets dergelijks erin zit.
...
Inmiddels alle standaardlevels "uitgespeeld" (één keer, dus niet echt uitgespeeld wellicht), je kan inderdaad levels (ook van anderen) maken en spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door begintmeta op 24-06-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:11
Oh wauw, Apparatus ziet er zeer tof uit! Tijd om mezelf een creditcard te regelen denk ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Jep, hier ook geinstalleerd. Wel lastig met die rottige GetJar installer, maar goed...

Dat van die contactdata zal wel weer iets met de ads te maken hebben. Net zoiets als dat een van de andere permissies nodig is om je IMEI uit te lezen; er wordt niet veel mee gedaan, behalve het ervoor zorgen dat het klikken op advertenties zo eerlijk mogelijk verloopt.

Wel erg verslavend verder :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Cut The Rope is eindelijk uit!!

Helaas wel alleen op getjar, en niet op de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stimmt, was alleen om 07.06 al gepost =) Dat terzijde: leuke game, maar geen Android-only-levels?
Heb hem op iOS al tig keer uitgespeeld dus leuk dat hij er voor Android is, maar kwestie van herhalen...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Cyleo zit blijkbaar op een erg trage verbinding, dit is niet de eerste keer :P

Voor zover ik kan zien zitten er geen Android-levels in.

[ Voor 11% gewijzigd door Stukfruit op 24-06-2011 11:49 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Stukfruit schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:49:
Cyleo zit blijkbaar op een erg trage verbinding, dit is niet de eerste keer :P

Voor zover ik kan zien zitten er geen Android-levels in.
Whaha, ik zie het nu, het teveel tabbladen open staan en het kwam net binnen in de site die ik altijd bekijk voor dit soort nieuws dus ik had verwacht dat het heel actueel was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 13:19
Hmm ik heb cut the rope al zo'n twee weken op mijn Android draaien... hebben jullie het over een nieuwe versie dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Cyleo schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:35:
[...]

Whaha, ik zie het nu, het teveel tabbladen open staan en het kwam net binnen in de site die ik altijd bekijk voor dit soort nieuws dus ik had verwacht dat het heel actueel was :+
Ach, op zich ben je dat ook hoor, "up to date" sites als AndroidPlanet, AndroidWorld, enz. liggen nog uitgebreid te slapen :P Die komen waarschijnlijk vanavond of morgenochtend al met de primeur ;(

Zelfs AndroidGaming van onze eigen Wom is nog niet wakker :o

demokert schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:03:
Hmm ik heb cut the rope al zo'n twee weken op mijn Android draaien... hebben jullie het over een nieuwe versie dan ?
Dat is een hele smerige Chineze nepversie. Heel viessss, coño.

De versie van vandaag is de officiele die ook steeds geupdate zal worden met nieuwe levels. Plus het feit dat je hiermee de echte ontwikkelaars zal steunen en minder risico loopt op rare malware.

Die advertenties zijn in dit spel trouwens geweldig gedaan. Echt een heel goed voorbeeld van hoe het zou moeten. Wel aanwezig, maar nooit zichtbaar tijdens het werkelijke spel :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo

Ik heb alle permissies geblokkeerd en het spel doet het nog steeds. Het is dus niets noodzakelijks, wel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Zoals ik al had gezegd, het is waarschijnlijk puur bedoeld om de advertentienetwerken tevreden te houden ;)

Maar op dit moment heb ik alleen nog ads van Admob gezien en die hebben geen locatie, IMEI en andere onzin nodig.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:11
Cyleo schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:14:
[...]

Ik heb alle permissies geblokkeerd en het spel doet het nog steeds. Het is dus niets noodzakelijks, wel apart.
Hoe kan je die permissies blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
Hmm mijn versie is 4.0.0 ook van Zeptolab... als ik bij de machtigingen kijk:

opslagruimte
uw locatie
netwerk communicatie
telefoonoproepen

Werkt trouwens wel prima deze versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:25
Lee245 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:19:
[...]

Hoe kan je die permissies blokkeren?
CM7 heeft permission management. Ik dacht dat MIUI dit ook had, maar dat is niet zo.

[ Voor 18% gewijzigd door StarC op 24-06-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
demokert schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:24:
Hmm mijn versie is 4.0.0 ook van Zeptolab... als ik bij de machtigingen kijk:

opslagruimte
uw locatie
netwerk communicatie
telefoonoproepen

Werkt trouwens wel prima deze versie.
Ja, en de echte is dus versie 1.0.0 en heeft de permissie voor opslagruimte niet nodig :>

Dat Zeptolabplaatje is gejat, net als de rest van het artwork.

[ Voor 14% gewijzigd door Stukfruit op 24-06-2011 13:37 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
Stukfruit schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:35:
[...]

Ja, en de echte is dus versie 1.0.0 en heeft de permissie voor opslagruimte niet nodig :>

Dat Zeptolabplaatje is gejat, net als de rest van het artwork.
Hmm bedankt voor de tip dan :-) ik zal hem er is af gooien dan.. en braaf het origineel installeren haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel eens Worms wat een geweldig spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de ipad is command and conquer mogelijk zag ik, zou deze ook beschikbaar komen voor android?

Zijn er meer rts games beschikbaar voor android naast starfront?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-10 23:33

Zeror

Ik Henk 'm!

Hoe krijg ik dat Getjar werkend op mijn HTC HD2 met android?

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 24-06-2011 16:29 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
De eerste keer krijg je een klein installatieprogramma van getjar wanneer je op de downloadknop drukt, als je er een tweede keer op klikt dan haalt ie ctr zelf op. Helaas wel zonder voortgangsbalkje...

Edit: oh, je schreef HD2.. eh.. ik denk dat je dan op zoek zal moeten naar de apk -O-

[ Voor 18% gewijzigd door Stukfruit op 24-06-2011 21:08 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik hoop nog steeds dat iemand Battle for Wesnoth gaat porten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 03:16
Hier ook N64oid toch maar gedownload, en wat heerlijk om Super Mario 64 weer te spelen! Ik vind het ook super fijn werken op de Samsung Galaxy Tab (de 7"), alles vloeiend en zonder problemen, het geluid is ook prima en ik heb geen fouten zoals hier eerder beschreven. Verder ook Super Smash Bros en Goldeneye getest, helaas werkt die tweede zo slecht en langzaam dat het niet speelbaar is. Maar ik ben toch nog wel even zoet met Mario :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Stukfruit schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:37:
Dat van die contactdata zal wel weer iets met de ads te maken hebben...
Nee, dat was het dus niet. Het is voor Scoreloop!

Zeptolab heeft gezegd dat ze het er voor een volgende update uit gaan halen omdat teveel mensen er over klagen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Stukfruit schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 10:42:
[...]

Nee, dat was het dus niet. Het is voor Scoreloop!

Zeptolab heeft gezegd dat ze het er voor een volgende update uit gaan halen omdat teveel mensen er over klagen.
Ah, duidelijk, goed om te weten waar het voor is in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik kan het nergens vinden, ben al enige tijd aan het Googlen: hoe speel ik level 10 van Apparatus uit? :?

Wat ik ook probeer, ik krijg de bal niet in beweging. Als ik het motortje van dat slingerding aankrijg, dan heb ik geen hout meer om aan dat slingerding te hangen en die bal, een hens te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
pven schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:32:
Ik kan het nergens vinden, ben al enige tijd aan het Googlen: hoe speel ik level 10 van Apparatus uit? :?

Wat ik ook probeer, ik krijg de bal niet in beweging. Als ik het motortje van dat slingerding aankrijg, dan heb ik geen hout meer om aan dat slingerding te hangen en die bal, een hens te geven.
Ik heb ze (helaas) alle 36 'uitgespeeld' (elke keer maar met een oplossing, er zijn natuurlijk vaak wel meer oplossingen mogelijk per level), alleen nr 29 duurde wat langer. Uiteindelijk viel me de moeilijkheidsgraad ook wel tegen (of mee, maar misschien heb ik soms ook wel te onorthodoxe oplossingen gebruikt), er zouden meer levels volgen werd beloofd, en de zelfbouwfunctie is ook heel belangrijk voor dit soort spel... en die is er.

spoiler:
Ik heb in level 10 het motortje niet gebruikt, wel de as.

[ Voor 15% gewijzigd door begintmeta op 25-06-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Order & Chaos Online is echt een aanrader. Het is simpel en best leuk tot nu toe :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
pven, heb je mijn aanpak gebruikt voor de oplossing of is het nog op een andere manier gelukt?

[ Voor 26% gewijzigd door begintmeta op 01-07-2011 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Misschien handig voor andere mensen die in dit topic kijken.

Ik heb een samsung galaxy s2 en via de gameloft site via sms de game modern combat 2 gekocht, deze blijkt niet te werken.

Dit is de status:
Hello

Thank you for bringing this case to our attention. We're sorry to learn of your difficulties. It seems that your application has a bug. We will investigate this case, but it might take a while to fix the problem.

Right now we can not find a solution to this particular issue since it may have been caused specifically by your handset as the game functions well with other phones of the same model.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 16:59
Zenonia 3, gratis game en is echt een top rpg, draait ook nog eens soepel op een LG gw620 (500 mhz processor uit begin 2009)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Laatst online: 06-09 20:47
Hallo,

Ik heb binnenkort mijn eerste android telefoon.

Een samsung galaxy s alleen met mijn vorige smartphone had ik geen abbonoment en dat heb ik voorlopig ook niet met die telefoon :)

Nu vroeg ik me af of er ergens een lijstje tevinden is van gratis spelletjes zonder advertenties (wel legaal natuurlijk)

Dan kan ik alvast wat spelletjes installeren die geen data connectie nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Teutates schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:36:
Hallo,

Ik heb binnenkort mijn eerste android telefoon.

Een samsung galaxy s alleen met mijn vorige smartphone had ik geen abbonoment en dat heb ik voorlopig ook niet met die telefoon :)

Nu vroeg ik me af of er ergens een lijstje tevinden is van gratis spelletjes zonder advertenties (wel legaal natuurlijk)

Dan kan ik alvast wat spelletjes installeren die geen data connectie nodig hebben.
gratis spelletjes zonder advertentie ben ik nog niet tegengekomen.

Gratis met advertentie:
angry birds
angry birds rio
Cut the rope
drag racing

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tevens werken de games die internet nodig hebben voor ads ook gewoon hoor, alleen je ziet geen ads, juist ideaal.

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 01-07-2011 14:00 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Wii4all schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:43:
[...]

Gratis met advertentie:
Cut the rope
Dat is de GetJar.com versie toch? Misschien is niet iedereen bekend met deze site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Laatst online: 06-09 20:47
[...]

Gratis met advertentie:
angry birds
angry birds rio
Cut the rope
drag racing
ik kwam deze tegen :) http://www.androidplanet....s-en-zonder-advertenties/ maar verder nog niet veel inderdaad.
CLB schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:44:
Tevens werken de games die internet nodig hebben voor ads ook gewoon hoor, alleen je ziet geen ads, juist ideaal.
aha dat is nog is handig :) (mijn symbian phone weigert de "gratis" spelletjes met reclame optestarten zonder internet verbinding) dus dacht dat dit ook bij android het geval zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
...
....
Ze zijn er wel hoor, maar vaak de 'klassiekers': schaken, solitaire, sudoku... en open-source games (Frozen Bubble etc.).

[ Voor 8% gewijzigd door begintmeta op 01-07-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Niet zo zeuren en gewoon die 99 cent lappen voor Cut the Rope.

Je doet er net zo lang of misschien wel langer mee dan een avondje in de bioscoop, terwijl het dertig keer goedkoper is.

Dat. En je helpt mee met het enthousiast houden van de ontwikkelaars.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Stukfruit schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 00:16:
Niet zo zeuren en gewoon die 99 cent lappen voor Cut the Rope.
ik had hem al gehaald bij GetJar omdat hij in de market nog niet beschikbaar was.
Intussen al uitgespeeld, en amper wat gemerkt van de advertenties.

Overigens zou ik er met gemak voor betaald hebben, maar ik ga er nu niet nog eens voor betalen als ik er al mee klaar ben. En ze hebben aan mij evengoed al verdiend met de reclames nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
M a r c o schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 10:54:
En ze hebben aan mij evengoed al verdiend met de reclames nu.
Denk ik niet, tenzij je er op geklikt hebt natuurlijk :>

Maar om dan nog even een goede reden te geven om hem toch te kopen: updates, updates, updates *O*

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Stukfruit schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:42:
[...]
Denk ik niet, tenzij je er op geklikt hebt natuurlijk :>
ik weet niet exact hoe het verdienmodel werkt, maar de maker van Angry Birds haalt anders enorme bakken met geld naar binnen uit de advertenties. Lijkt me niet dat dat alleen is voor elke keer dat er op gedrukt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Neh, helaas krijg je er echt alleen geld voor als er op wordt geklikt. Alleen het advertentienetwerk (bv. Admob) zelf verdient geld met impressies.

En hoe lang de gebruiker er daarna mee bezig is maakt ook nog uit voor hoeveel er mee wordt verdiend (stel dat je naar de Market wordt geleid en je klikt meteen terug, dan zijn er minder inkomsten dan wanneer je ook nog even de app installeert). En in welk land ook (inkomsten uit kliks via India zijn bv. lager dan in Europa). En hoe vaak iemand achter elkaar klikt ook.

Een slechte klik levert 0,01 cent op. Een goede klik rond de tien cent en een geweldige klik soms zelfs meer dan dat. Dit laatste komt helaas minder vaak voor omdat het zo slecht klikt (pun!) tussen gebruikers en advertenties.

De gemiddelde CTR (aantal mensen die daadwerklijk op ads klikken) is voor veel uitgevers van apps onder de 1%, voor sommigen boven de 1% en voor de gelukkigen zelfs rond de 3%

Ter uwer informatie ende vermaack op het gebied der advertenties in den apps :Y

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 02-07-2011 15:22 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Stukfruit schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:18:
Neh, helaas krijg je er echt alleen geld voor als er op wordt geklikt. Alleen het advertentienetwerk (bv. Admob) zelf verdient geld met impressies.

En hoe lang de gebruiker er daarna mee bezig is maakt ook nog uit voor hoeveel er mee wordt verdiend (stel dat je naar de Market wordt geleid en je klikt meteen terug, dan zijn er minder inkomsten dan wanneer je ook nog even de app installeert). En in welk land ook (inkomsten uit kliks via India zijn bv. lager dan in Europa). En hoe vaak iemand achter elkaar klikt ook.

Een slechte klik levert 0,01 cent op. Een goede klik rond de tien cent en een geweldige klik soms zelfs meer dan dat. Dit laatste komt helaas minder vaak voor omdat het zo slecht klikt (pun!) tussen gebruikers en advertenties.

De gemiddelde CTR (aantal mensen die daadwerklijk op ads klikken) is voor veel uitgevers van apps onder de 1%, voor sommigen boven de 1% en voor de gelukkigen zelfs rond de 3%

Ter uwer informatie ende vermaack op het gebied der advertenties in den apps :Y
Interessant stukje ;) Vroeg ik me al een poosje af. Iemand die weet of de save file meegaat als je cut the rope koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nope, gaat niet automatisch mee tenzij je root hebt en het ding zelf kan moven. Snel kopen voordat je het helemaal uitgespeeld hebt dus :P

En over die ads; ik weet het (nog) niet helemaal zeker, maar volgens mij krijg je voor beeldvullende (interactieve) advertenties wel geld per impressie. Geen idee of ik die informatie mag geven trouwens :+

Wat ik wel zeker weet is dat het deze advertenties zullen zijn waar Rovio het meeste mee binnenhaalt met hun bedrag van zes nullen per maand. Helaas zijn die dingen alleen weggelegd voor ontwikkelaars van de meest populaire apps ;(
Dat zal vast ook wel komen doordat er tussen eind 2009 en eind 2010 maar zo'n 120 campagnes via die dingen zijn geweest en dit soort ads voornamelijk van de grote bedrijven (het grote geld dus) komen.

Maar nogmaals, dat van die interstitials is vooral van horen zeggen en gespeculeer :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Order & Chaos Online is de beste MMO die ik ooit op een telefoon heb gespeeld, en sowieso het beste spel dat ik ooit op een smartphone heb gespeeld, op Chinatown Wars op iOS na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-10 15:42
Ik heb zelf een aantal apps met ads in de market staan, met ongeveer iets meer dan 1000 requests per dag.
Het aantal clicks schommelt erg tussen de 6 en de 21 per dag, ik schat een gemiddelde van ongeveer 16-17 clicks. De laatste twee dagen is er per dag $0,86 bijgeschreven.

Het schiet niet heel hard op, maar het is enorm motiverend!

Ik heb overigens de laatste 30 dagen een CTR van 1,36% :)

[ Voor 8% gewijzigd door Niekfct op 03-07-2011 00:11 ]

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Niekfct schreef op zondag 03 juli 2011 @ 00:10:
Ik heb zelf een aantal apps met ads in de market staan, met ongeveer iets meer dan 1000 requests per dag.
Het aantal clicks schommelt erg tussen de 6 en de 21 per dag, ik schat een gemiddelde van ongeveer 16-17 clicks. De laatste twee dagen is er per dag $0,86 bijgeschreven.

Het schiet niet heel hard op, maar het is enorm motiverend!

Ik heb overigens de laatste 30 dagen een CTR van 1,36% :)
Ah, tof, lijkt me ook wel wat, ga ook maar eens kijken of dat nog te doen is, zo'n app ontwikkelen.

Heb overigens ook nog een leuk spelletje gevonden voor de wat meer economisch ingestelde mens: Millionaire. Is een beleggingsgame waarin je start met 100.000 en dan kijkt hoe jij je verhoud met anderen op basis van echte koerzen op de beurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-10 21:56
werkt n.o.v.a 2 ook voor de asus eee pad transformer met android 3.1?
of is deze alleen voor voor de android 2 versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 13:34
Stukfruit schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:18:

Is dit bij Nederlanders nog wel officieel mogelijk ivm de wet op netneutraliteit? Het helemaal tracken van een bezoeker en daar een waarde aan koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het gaat hier om het "tracken" (onderscheiden is misschien een beter woord) van apparaten, niet personen. Subtiel verschil :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

??? **** Al mijn Gameloft games werken niet meer op mijn Desire HD! Ik krijg bij elk game de melding dat het niet een originele copy is...!!!??? Echt ELK spel!? Iemand enig idee wat dit kan zijn en belangrijker, wat ik eraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je ze gewoon gekocht hebt zou ik een mailtje sturen naar gameloft.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op zondag 10 juli 2011 @ 14:30:
Als je ze gewoon gekocht hebt zou ik een mailtje sturen naar gameloft.
Ja, heb ik al gedaan.

Ik ging net inloggen op hun site met m'n telefoonnummer: ik had volgens de info daar geeneen spel bij hun gekocht...! Vervolgens log ik in met mijn mailadres en zowaar, daar staat een spel: Lets Golf 2: die kan ik kostenloos downloaden. Gelukkig, heb ik tenminste 1 spel terug. Ik klik op download en krijg de melding 'Sorry, your phone does not support this contect'. :( :( :( :(

Ik koop dus NOOIT meer een spel bij Gameloft! :X :| :? |:( }:O :(

EDIT
Ik kijk niet via de pc op mijn DHD en zie dat de APK's van de games nog op de DHD staan: hoe kan ik een apk die al op de DHD staat opnieuw de boel laten installeren...? Moet ik dan een of andere app downloaden waarmee ik kan browsen op de DHD zelf...? Never mind, dit is te OT: ik Google wel ff...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Gewoon een filebrowser waarmee je de APK kan openen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 10 juli 2011 @ 15:07:
Gewoon een filebrowser waarmee je de APK kan openen.
Astro File Manager gedownload. Maar ook die krijgt de games niet aan de praat... Ik uninstall de games en installeer dan weer via de APK op m'n DHD, maar na het installeren krijg ik weer doodleuk de melding dat de games niet original zijn. ***

Wat een bullshit dit, zeg... :( 8)7 En natuurlijk uitgerekend met die dure Gameloft games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:50:
??? **** Al mijn Gameloft games werken niet meer op mijn Desire HD! Ik krijg bij elk game de melding dat het niet een originele copy is...!!!??? Echt ELK spel!? Iemand enig idee wat dit kan zijn en belangrijker, wat ik eraan kan doen?
Gewoon even reactie afwachten van Gameloft. Had een tijdje geleden ook een dergelijk probleem en dat hebben ze gewoon netjes opgelost. De reactie duurde 2-3 werkdagen, valt best mee dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 12:39
Iemand Fieldrunners HD al gedownload?
Is zo'n HD versie eigenlijk beetje goed speelbaar op een eerste versie Desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fieldrunners hd, ziet er zeer goed uit en redelijk verslavend...speel het wel een htc sensation trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:05

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 15:01:
[...]

Ja, heb ik al gedaan.

Ik ging net inloggen op hun site met m'n telefoonnummer: ik had volgens de info daar geeneen spel bij hun gekocht...! Vervolgens log ik in met mijn mailadres en zowaar, daar staat een spel: Lets Golf 2: die kan ik kostenloos downloaden. Gelukkig, heb ik tenminste 1 spel terug. Ik klik op download en krijg de melding 'Sorry, your phone does not support this contect'. :( :( :( :(

Ik koop dus NOOIT meer een spel bij Gameloft! :X :| :? |:( }:O :(

EDIT
Ik kijk niet via de pc op mijn DHD en zie dat de APK's van de games nog op de DHD staan: hoe kan ik een apk die al op de DHD staat opnieuw de boel laten installeren...? Moet ik dan een of andere app downloaden waarmee ik kan browsen op de DHD zelf...? Never mind, dit is te OT: ik Google wel ff...
Ik ben juist erg goed geholpen door GAMELOFT. Had een tweetal spellen aangeschaft via de mobiele browser met de actie twee halen een betalen. Via de browser kun je nergens je gratis spel downloaden, maar na een emailtje met uitleg had ik de volgende dag de gratis spellen per sms ontvangen (downloadlink)...

Ben ondertussen van telefoon gewisseld (HTC IS -> Nexus S) en kreeg dus ook die meldig. Weer een mailtje gestuurd en dezelfde dag hebben ze de juiste apk's beschikbaar gesteld!
Super service van GAMELOFT! Ik weet niet op welke toon jij gecommuniceerd hebt naar deze lui, maar als je het netjes houdt, krijg je ook netjes en snel respons...

De games zijn op de een of andere manier beveiligd per telefoonnummer en type toestel... Dat moeten ze dan omzetten...

[ Voor 3% gewijzigd door retlaw op 11-07-2011 13:18 ]

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 12:39
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 20:45:
fieldrunners hd, ziet er zeer goed uit en redelijk verslavend...speel het wel een htc sensation trouwens :P
Ga het maar eens downloaden. Voor het geld hoef je het niet te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:32

Wom

Leuke game inderdaad, maar denk dat ik persoonlijk Robo Defense beter vind.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zonet Real Racing op een iPhone gezien... Ligt het aan mij of haalt geeneen Android game dat niveau...? Asphalt, NFS Shift, het haalt het niet. Ik kan ook geen betere racer vinden voor Android... Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:06:
Heb zonet Real Racing op een iPhone gezien... Ligt het aan mij of haalt geeneen Android game dat niveau...? Asphalt, NFS Shift, het haalt het niet. Ik kan ook geen betere racer vinden voor Android... Of mis ik iets?
Nee dat klopt wel. Qua games loopt Android echt nogal achter. Wordt wel steeds iets beter maar dát niveau wordt vooralsnog nog niet gehaald. Komt natuurlijk ook door de nogal brakke (GPU) acceleratie (vaak geen) die de oudere Android toestellen hadden. Dat was/is bij de concurrent veel beter geregeld.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok... Nou ja, gelukkig vind ik racen op een phone niet echt super, maar het was wel leuk geweest. Ik merk dat ik in de praktijk toch vooral puzzelachtige games speel, zoals sinds kort Cut the rope: daar is een mobiel meer geschikt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:35:
Ok... Nou ja, gelukkig vind ik racen op een phone niet echt super, maar het was wel leuk geweest. Ik merk dat ik in de praktijk toch vooral puzzelachtige games speel, zoals sinds kort Cut the rope: daar is een mobiel meer geschikt voor.
Doe dat ook inderdaad voornamelijk ja. Is qua controls ook wel te doen. Al vind ik side-scrolling (motor) dingen wel erg tof, zoals MX Mayhem en zo. Als de physics dan een beetje reëel zijn (of zo overkomen) is het top :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:33
Brad Pitt schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:46:
[...]

Doe dat ook inderdaad voornamelijk ja. Is qua controls ook wel te doen. Al vind ik side-scrolling (motor) dingen wel erg tof, zoals MX Mayhem en zo. Als de physics dan een beetje reëel zijn (of zo overkomen) is het top :)
Probeer Turbo Granny eens dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Voor wie van gratis spelletjes houdt maar niet van ads de volgende tip...
Een snel spelend spelletje dat tijdelijk "Ad Free" wordt weggegeven. :9

Marble Madness met aparte level editor is gebaseerd op het 'match three' principe. Je tikt gewoon op het scherm waar je de knikkers heen wilt schieten. Sommige levels zijn makkelijk te spelen maar het kan ook een stuk moeilijker zijn en soms wordt je dan ook ingemaakt.

En wat vinden jullie van de vier gratis probeerlevels van Lava Ball 3D Free? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom werkt Fieldrunners HD niet op mijn Motorola Milestone en wel op m'n Archos 70 tablet?
Zal dat te maken hebben met de vrij aparte resolutie van de Milestone van 854 x 480 misschien?

EDIT: Ik vind Fieldrunners de beste game in zijn soort, kon hem al van iOS en op Android is die top..
Wel heb ik net ook 'Myth Defense' gevonden en de demo vind ik best wel tof eerlijk gezegd!

[ Voor 54% gewijzigd door CLB op 13-07-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:18:
Marble Madness met aparte level editor is gebaseerd op het 'match three' principe.
lol, dat is wel een hele goedkope copy van frozen bubble
https://market.android.co...ble&feature=search_result

Zelfs geluidjes zijn ervan gepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stimmt, maar ik vind hem er persoonlijk wel leuker uitzien met dat marble thema dan die bevroren zut..
Wel triest dat het zo gecopy-pasted wordt, met wat andere content en klaar natuurlijk, mja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
CLB schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 00:07:
Stimmt, maar ik vind hem er persoonlijk wel leuker uitzien met dat marble thema dan die bevroren zut..
Wel triest dat het zo gecopy-pasted wordt, met wat andere content en klaar natuurlijk, mja...
Frozen Bubble is dan ook alweer 10 jaar oud ;)
http://www.frozen-bubble.org/making%20of/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10 23:16
1 x posten in in het juiste topic is voldoende, crossposten is niet toegestaan op GoT. Heb geduld, dan krijg je vanzelf reacties op je app ;)

[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 13-07-2011 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-10 21:08

jacobras

Developer

retlaw schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:16:
[...]

Ik ben juist erg goed geholpen door GAMELOFT. Had een tweetal spellen aangeschaft via de mobiele browser met de actie twee halen een betalen. Via de browser kun je nergens je gratis spel downloaden, maar na een emailtje met uitleg had ik de volgende dag de gratis spellen per sms ontvangen (downloadlink)...
Dat doet me eraan denken, ik heb NOVA gekocht tijdens die periode maar kon nergens vinden hoe ik nou m'n gratis 2e spelletje kon downloaden. En na een update naar 3.1 kreeg ik op m'n tablet dat het spel niet origineel is, ik ga maar eens mailen.

Hm, kijk in m'n mailbox en ik zie al een mail van Gameloft met Asphalt 6 erbij. Blijkbaar heb ik al gemaild :+
Pfoeh, bijna 600MB aan gamedata wordt er gedownload.

Update:
Ik had dus een mailtje gestuurd dat ik mijn .apk niet kon downloaden (op tablet werkte link niet en op pc kreeg ik dat mijn pc geen Iconia a500 was). 8 dagen later kreeg ik pas mail, maar wel een duidelijke en behulpzame mail (met excuses voor late reactie). Customer service zit wel goed daar :)

Beschrijving van N.O.V.A. 2 HD in de Market:
quote: Gameloft faalhaas
De ultieme scifi FPS is terug! Zet je schrap voor een heel nieuwe gamebeleving op je Apple-toestel!

[ Voor 33% gewijzigd door jacobras op 14-07-2011 18:17 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Serious Sam komt naar de smartphone (de previewafbeelding zegt iPad, maar Android zit er ook bij):

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, nog steeds niets gehoord van Gameloft over m'n games die niet meer werken... Ik heb via een truukje Lets Golf 2 weer aan de praat gekregen, maar de rest weigert nog steeds dienst. Vooral Asphalt 6 vind ik jammer omdat dat de enige racer is met nog een beetje redelijke graphics... En GT Racer (of hoe die ook alweer heet) kan ik niet herinstalleren omdat de apk nergens te vinden is op m'n foon (misschien omdat het een gratis bonus game was bij Asphalt). Ik vind dit toch wel te lang duren om van 'goede support' te kunnen spreken.

Werkt Asphalt sowieso wel met Android 2.3 (op de DHD)? De truuk waarmee ik Lets Golf 2 weer aan de praat kreeg, werkt dus niet met Asphalt: misschien is dat spel gewoon niet compatible met 2.3...?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Android 2.0 of hoger... Lijkt mij beetje gek als hij niet compatible zou zijn dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cut the rope uitgespeeld: alle sterren gehaald zonder hulp van Youtube of zo. Ben trots op mezelf. :+ Wat erg grappig is: ik speel nu wat willekeurige levels opnieuw en zit regelmatig weer een tijdje vast...! Het spel heeft dus zelfs replay waarde. ;) Echt een van de beste smartphonesgames ever!

BTW Ik heb voor de release van CTR ook wel lol gehad van Nano Panda, maar die werd ik op het laatst toch zat... De diverse extra's in CTR (hoeden, spinnen, draaiknoppen, etc.) zijn echt veel leuker en minder irritant dan de extra's van NP. Maar goed, CTR is natuurlijk dan ook het enige echte origineel.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik vind trouwens dat het sterrensysteem in CTR een stuk handiger is uitgevoerd dan in andere spellen :)

Je hebt ze niet perse allemaal nodig, maar wil je verder, dan zal je er toch een hoop moeten hebben. Meestal blijken het er precies genoeg te zijn om het (herspelen van levels) niet te frustrerend te maken.

Daar zit duidelijk flink wat bedenktijd in :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb CTR vandaag verwijderd. Het is wel leuk, maar na 20 levels kan het me toch niet echt meer bekoren. Voor mijn gevoel is het iedere keer meer van hetzelfde met een kleine twist, na het een paar dagen niet te hebben gespeeld heb ik het vandaag dus maar verwijderd.

Apparatus vind ik nog steeds leuk, net als Armored Strike.En ook Doodle Jump en TileStorm HD worden hier nog regelmatig gespeeld. Voor de rest ken ik weinig spellen die mij voor een langere periode vast kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
20 levels? Pff, dan heb je nog niet eens de helft gehad joh :Y

Later wordt het allemaal steeds een stukje moeilijker, zitten er nieuwe dingen in en moet je sneller reageren om dingen voor elkaar te krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Stukfruit op 16-07-2011 21:41 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 21:41:
20 levels? Pff, dan heb je nog niet eens de helft gehad joh :Y

Later wordt het allemaal steeds een stukje moeilijker, zitten er nieuwe dingen in en moet je sneller reageren om dingen voor elkaar te krijgen.
Ja, hij is te snel gestopt. ;) Ik heb alle 175 levels gespeeld en speel nu nog vrolijk diverse levels overnieuw! ;) Ik vond de variatie per doos juist precies goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Die scheetkussens maken het soms best moeilijk :P

* Stukfruit nog niet helemaal klaar is en het echt als tussendoortje houdt..
Als ik dat niet doe, dan is het binnen een uur uitgespeeld ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-10 14:54

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmm, had ik maar hetzelfde gedaan..
Ik heb máánden op dat spel zitten wachten. Toen 'ie eindelijk uit was, ben ik binnen twee dagen en een beetje door alle levels heen geraced :P

Oh well, it was fun while it lasted ofzo. Wel dik plezier aan beleefd in elk geval _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 23:46:
Die scheetkussens maken het soms best moeilijk :P

* Stukfruit nog niet helemaal klaar is en het echt als tussendoortje houdt..
Als ik dat niet doe, dan is het binnen een uur uitgespeeld ;(
Ha, ja, die scheetkussens. Ik vind het leuk dat het niet alleen puzzelen is maar dat er ook behendigheid bij komt kijken. Maar ook wat dát betreft is het allemaal goed te doen: de moeilijkheidsgraad is wat álles betreft precies goed, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat Fifa 11 niet voor Android is uitgebracht...? Zag net Fifa 11 op de iPhone en die wil ik op m'n DHD... maar tot mijn stomme verbazing lijkt die er niet te zijn...? Is Fifa 10 (die er wel voor Android is) veel slechter dan Fifa 11...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:19
ik had bij CTR iets van 250 sterren ofzo...en toen Desire HD WiFi update gehad, alles kwijt, dus opnieuw beginnen met CTR

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand bekend met een binaire puzzelgame voor Android? Voor iOS zijn er wel wat...
Afbeeldingslocatie: http://www.clarity-media.co.uk/binary-puzzle.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.clarity-media.co.uk/binary-puzzle.jpg
Zulke puzzels bedoel ik dan.. Ik vond iets van binary puzzle, maar dat is een hele andere opzet...

Nieuwe, leuke game: Final Strike 3D
Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.abinteractive.finalstrike3d/ss-800-0-0
Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.abinteractive.finalstrike3d/ss-800-1-0
Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.abinteractive.finalstrike3d/ss-800-2-0

[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 18-07-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb momenteel deze gratis games:
- Tank Hero ( vind ik prima vermaak )
- Robo Defense ( standaard defense spel, nice )
- AirAttack HD Part 1 ( old skool vliegen, veel upgrades ... ga deze mss kopen )
- Gun Bros ( ziet er prima uit...loopt met een 'bro' rond alles kapot te knallen )
- Tower Raiders 2 ( tower defense, erg nice .. )
- Contract Killer ( kon mij niet boeien )
- Guerrilla Bob ( ziet er prima uit, zicht van boven en flink vlammen )
- Aliens ( beetje rond lopen van links naar rechts en aliens kapot schieten )
- Missle Defense ( nog maar ff snel gedaan, je moet raketjes afweren met je eigen raketten )
- Angry Birds, Rio, Seasons ... ( moet ik dit nog uitleggen..? )

Ontwikkelaar 'Glu' heeft wel grafisch mooie spellen, vaak gratis maar je kunt dan ingame credits kopen zodat het sneller/beter gaat. Ik doe hier niet aan mee, maar de optie is er. Net als in Bug Village, welke ik ook heb gehad. Maar ik wil geen spel wat op de achtergrond door draait en zijn eigen leven heeft haha.

[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 18-07-2011 21:40 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guerilla Bob de lite version dan neem ik aan, die ander kostte me 2,00 euro ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik heb Pig Rush op mijn HTC Sensation geinstalleerd maar krijg het niet werkend.

Soms kan ik de app opstarten mijn wanneer ik het spel start dan blijft zie ik alleen een bericht 'loading'.
Heb ook dat de app niet opstart.

Iemand met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou misschien kunnen liggen aan de vrij aparte resolutie van de HTC Sensation, oplossing heb ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Guns 'n Glory is trouwens ook een leuk spel, ziet er prima uit en is ook soort defense.

Ik zoek eigenlijk nog een RTS, had er eerst twee gehad op mijn Windows Mobile toestel maar weet voor Android geen leuke. Iets in de richting van Red Alert / Age of Empires ... ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
NeoMe schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:12:
Guns 'n Glory is trouwens ook een leuk spel, ziet er prima uit en is ook soort defense.

Ik zoek eigenlijk nog een RTS, had er eerst twee gehad op mijn Windows Mobile toestel maar weet voor Android geen leuke. Iets in de richting van Red Alert / Age of Empires ... ?
jazeker!!!
Zie een eerder post van mij:
-KLIK-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

CLB schreef op maandag 18 juli 2011 @ 19:45:
Iemand bekend met een binaire puzzelgame voor Android? Voor iOS zijn er wel wat...
[afbeelding] [afbeelding]
Zulke puzzels bedoel ik dan.. Ik vond iets van binary puzzle, maar dat is een hele andere opzet...

Nieuwe, leuke game: Final Strike 3D
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Speelt dat een beetje als jungle strike & desert strike???

Kan niet in de market meer gevonden worden?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
ChiMan schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:47:
Ik heb Pig Rush op mijn HTC Sensation geinstalleerd maar krijg het niet werkend.

Soms kan ik de app opstarten mijn wanneer ik het spel start dan blijft zie ik alleen een bericht 'loading'.
Heb ook dat de app niet opstart.

Iemand met hetzelfde probleem?
Pig Rush gebruikt de Unity engine en daar zijn problemen mee bekend wanneer deze gedraaid wordt op de Sensation. Iets met stuurprogramma's voor de gpu die niet helemaal lekker zouden werken.

Voor een oplossing zal je helaas bij HTC moeten zijn.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeoMe schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:12:
Iets in de richting van Red Alert / Age of Empires ... ?
Of 'Highborn' ofzo... ken het zelf niet, maar klinkt leuk en ziet er grappig uit...
From the creators of the Command and Conquer franchise comes Highborn,
a critically acclaimed casual turn-based strategy game.

Strategy, Intelligence, Combat
Highborn offers players two strategy games that combine an intelligent and tactical experience without the frenetic play of a traditional RTS. Players move forces around an overhead map to secure spells and combat support, then dive into 3D combat to deploy those advantages against an unsuspecting enemy. All the fun and fighting is set against an irreverent tale, filled with wacky heroes, witty dialogue, and wild assumptions.

Unique Gameplay
Highborn features a unique blend of strategic movement and 3D combat that caters to a variety of gameplay styles and offers a great deal of replayability. Players unlock hero characters as they progress through the game, giving them access to different abilities and play styles, along with different strategies to use against their opponents.

Afbeeldingslocatie: http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/01/mas/prod/images/acontent/B004RA2E9O/com.jetsetgames.highborn-1.2.3-AD-shot01._SL400_V177068613_.jpg
Afbeeldingslocatie: http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/01/mas/prod/images/acontent/B004RA2E9O/com.jetsetgames.highborn-1.2.3-AD-shot02._SL400_V177068615_.jpg
Motrax schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:40:
Speelt dat een beetje als jungle strike & desert strike???
Die games heb ik nooit gespeeld, maar check dit (hele boute) filmpje:

[ Voor 73% gewijzigd door CLB op 19-07-2011 01:29 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.