MX Moto (lite-versie ook beschikbaar) is best verslavend 

Wel jammer dat het ook weer een kloon zou zijn van een iOS-spel, maar Camel Games maakt er meer werk van (qua speelkwaliteit en gfx) dan bv. de kerel achter de Cut the Rope-kloon, dus dit durf ik wel te promoten.
Alleen de widgets zijn erg lastig aan te raken (bv. de pauzeknop) en de controls om het motortje te besturen waren in het begin niet helemaal duidelijk. Om gas te geven moet je het scherm aanraken en meer niet. Niet vegen, niet tappen, maar continu aanraken.
Haal die mogelijkheid weg en je hebt de helft van de scammers al afgeknepen.

Wel jammer dat het ook weer een kloon zou zijn van een iOS-spel, maar Camel Games maakt er meer werk van (qua speelkwaliteit en gfx) dan bv. de kerel achter de Cut the Rope-kloon, dus dit durf ik wel te promoten.
Alleen de widgets zijn erg lastig aan te raken (bv. de pauzeknop) en de controls om het motortje te besturen waren in het begin niet helemaal duidelijk. Om gas te geven moet je het scherm aanraken en meer niet. Niet vegen, niet tappen, maar continu aanraken.
Daarom zei ik dus dat het ook voorkomt met apps die al WEL in de Market staan.Obiter dictum schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:54:
Er wás geen bestaande app, want deze was nog in ontwikkeling. Apple zou dus waarschijnlijk niet eens op de hoogte zijn van het bestaan van de app, laat staan van de kenmerken er van. Zelfs al zou de naam geregistreerd zijn geweest, dan nog had de dief slechts een kleine wijziging hierin hoeven aanbrengen. Apple gaat screenen, en de rechtmatige eigenaar van de app weet pas van de diefstal wanneer de gestolen waar al door Apple is goedgekeurd en vindbaar is.
Het is vervelend dat het gebeurd is, maar heeft echt niets met het platform te maken.
Haal die mogelijkheid weg en je hebt de helft van de scammers al afgeknepen.
Dat zit wel Schnorr.