Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
MX Moto (lite-versie ook beschikbaar) is best verslavend :)

Afbeeldingslocatie: http://www.radphone.info/wp-content/uploads/2010/11/f356947abftov100.jpg.jpg

Wel jammer dat het ook weer een kloon zou zijn van een iOS-spel, maar Camel Games maakt er meer werk van (qua speelkwaliteit en gfx) dan bv. de kerel achter de Cut the Rope-kloon, dus dit durf ik wel te promoten.

Alleen de widgets zijn erg lastig aan te raken (bv. de pauzeknop) en de controls om het motortje te besturen waren in het begin niet helemaal duidelijk. Om gas te geven moet je het scherm aanraken en meer niet. Niet vegen, niet tappen, maar continu aanraken.

Obiter dictum schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:54:
Er wás geen bestaande app, want deze was nog in ontwikkeling. Apple zou dus waarschijnlijk niet eens op de hoogte zijn van het bestaan van de app, laat staan van de kenmerken er van. Zelfs al zou de naam geregistreerd zijn geweest, dan nog had de dief slechts een kleine wijziging hierin hoeven aanbrengen. Apple gaat screenen, en de rechtmatige eigenaar van de app weet pas van de diefstal wanneer de gestolen waar al door Apple is goedgekeurd en vindbaar is.
Het is vervelend dat het gebeurd is, maar heeft echt niets met het platform te maken.
Daarom zei ik dus dat het ook voorkomt met apps die al WEL in de Market staan.

Haal die mogelijkheid weg en je hebt de helft van de scammers al afgeknepen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:30

Wom

Afbeeldingslocatie: http://www.androidgaming.nl/wp-content/uploads/2011/01/pinballride02.jpg

Pinball Ride is er ook voor Android zag ik. Was al een tijdje opzoek naar een flipperkast spel en kende deze van iOS. Niet super, maar het speelt wel lekker weg en grafisch is het allemaal wel in orde.

http://nl.androlib.com/an...er-pinballride-qBDww.aspx

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 19:49:
[...]
- Zenonia (SP)
- Pocket Legends (MP)

Schijnen wel goed te zijn.
Ben nu al een tijdje Zenonia aan het spelen en ben onder de indruk van dit spel. Ben zelf een RPG junkie en durf zeggen dat Zenonia meer diepgang heeft dan sommige andere rpg's op de "grote" consoles. Het heeft ook nog eens prachtig geanimeerde 16-bit art die zelfs op mijn G1 vlot draait.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fg2iEzPpIo8]
Leuk questsysteem, keuzes uit massas skills tijdens het levelen, massas unieke items om te vinden en naar verluidt meer dan 40 uur om het uit te spelen, en dan laat je nog de secrets achterwege. Voor iets minder dan 4 euro is het zeker een goede deal :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:16:
[afbeelding]

Pinball Ride is er ook voor Android zag ik. Was al een tijdje opzoek naar een flipperkast spel en kende deze van iOS. Niet super, maar het speelt wel lekker weg en grafisch is het allemaal wel in orde.

http://nl.androlib.com/an...er-pinballride-qBDww.aspx
Ja, hij is best leuk... voor een flipperkast op de mobiel best wel super, eigenlijk!
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:41:
Ik heb net Pinball Ride ontdekt: het verbaasd me dat ik dat nergens vind hier... Het is echt een SUPER flipperkast! Nooit gedacht dat dat zou kunnen op mijn Desire HD. Vooral de flipper view is echt top: supersnel schiet je over de tafel in vloeiend 3D. Het is maar 1 tafel, maar je kan van alles en nog wat unlocken etc. Hij is ook niet te moeilijk: je doet best lang met een bal. De enige pinball die ik tot nu toe gezien had, was echt complete amateur DOS-bagger, maar dit is echt super!!! Op dit moment, omdat 'ie nog net nieuw is op Android, kost 'ie maar 0,79 eurocent ook... Echt, die MOET je ff proberen!!!

http://pinballride.com/

Je kan 'm gewoon via Android Market kopen.

[afbeelding]
8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Aha. Juist. :+

Mag ik dan een andere suggestie doen? Baseball Heroes 2011 is uit. Andere view voor de slagman en het RPG element is uitgebreid. De 2010 versie heb ik véél gespeeld, en deze is nóg iets leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:49:
Aha. Juist. :+

Mag ik dan een andere suggestie doen? Baseball Heroes 2011 is uit. Andere view voor de slagman en het RPG element is uitgebreid. De 2010 versie heb ik véél gespeeld, en deze is nóg iets leuker.
Baseball Heroes... Baseball Heroes... zoek, zoek, zoek... Baseball Superstars, bedoel je misschien...?

Nou, je hebt nog één kans om iets goeds te posten: driemaal is scheepsrecht. 8) :+

Maar ff serieus: dat Baseball gedoe ziet er wel lollig uit. Geeft de gratis versie een beetje een complete indruk van wat het spel kan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:08

Sorbo

Uw hulp in huis!

Boeboe schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:43:
[...]

Ben nu al een tijdje Zenonia aan het spelen en ben onder de indruk van dit spel. Ben zelf een RPG junkie en durf zeggen dat Zenonia meer diepgang heeft dan sommige andere rpg's op de "grote" consoles. Het heeft ook nog eens prachtig geanimeerde 16-bit art die zelfs op mijn G1 vlot draait.
[video]
Leuk questsysteem, keuzes uit massas skills tijdens het levelen, massas unieke items om te vinden en naar verluidt meer dan 40 uur om het uit te spelen, en dan laat je nog de secrets achterwege. Voor iets minder dan 4 euro is het zeker een goede deal :)
Stimmt, hele leuke RPG, waar ik me graag meer in zou willen verdiepen. Jammer dat ik geen toetsenbord heb though, dus het speelt echt heel vervelend. Daardoor ben ik er ook nog niet in gedoken.

Volgende telefoon krijgt gegarandeerd weer een toetsenbord :) En dan oldschool RPG's op de GBA emulator :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:09
Iemand die ook al 1 to 50 heeft gespeeld :P?

45 seconden is mijn record tot nu toe, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Sleehond schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:13:
Iemand die ook al 1 to 50 heeft gespeeld :P?

45 seconden is mijn record tot nu toe, haha!
Ik heb em al eens gespeeld en had hen toen uit in 61 seconden. Best geinig spelletje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Sorbo schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:23:
[...]

Stimmt, hele leuke RPG, waar ik me graag meer in zou willen verdiepen. Jammer dat ik geen toetsenbord heb though, dus het speelt echt heel vervelend. Daardoor ben ik er ook nog niet in gedoken.

Volgende telefoon krijgt gegarandeerd weer een toetsenbord :) En dan oldschool RPG's op de GBA emulator :P
Alleen jammer dat de video laat zien dat die monsters 0 intellentie hebben en vaste paden lopen van een paar blokjes.

Exile I, II, III bijvoorbeeld dook je een lair in en bij bepaalde plekken (eetzaal bv) als je daar aan het knokken ging kwam bijna de gehele verdieping van die lair op je af. Dat gaf tenminste leuke gevechten ipv heel dom hack & slash.

Misschien moet ik Zenonia maar eens proberen, maar zie er niet zo veel bijzonders in eerlijk gezegd...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Damn zojuist 38 seconden gehaald met 1 to 50. Heb het gevoel dat het nou niet echt sneller meer kan, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:20:
[...]

Baseball Heroes... Baseball Heroes... zoek, zoek, zoek... Baseball Superstars, bedoel je misschien...?

Nou, je hebt nog één kans om iets goeds te posten: driemaal is scheepsrecht. 8) :+

Maar ff serieus: dat Baseball gedoe ziet er wel lollig uit. Geeft de gratis versie een beetje een complete indruk van wat het spel kan...?
Op basis van de gratis versie heb ik de volledige versie gekocht. Maar dat is echter niet speelbaar, en absoluut het downloaden niet waard. In mijn ogen wel. Er zit een eenvoudig maar leuk RPG gedeelte in wat mij wel aanspreekt in ieder geval. Klik op de link in mijn signature voor een eventuele review van Baseball Superstars (:+)

Over die derde keer dan. Wat denken jullie van Mini Army ( http://www.orangepixel.net/miniarmy/ ) een soort Snake waar echter net iets meer taktiek bij komt kijken. Recentelijk wel in prijs verhoogd, maar nog steeds een verslavend concept.

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 12-01-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Sleehond schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:58:
Damn zojuist 38 seconden gehaald met 1 to 50. Heb het gevoel dat het nou niet echt sneller meer kan, haha!
Haha, ik ben ook op 38 seconden uitgekomen. Ik denk echter wel dat er nog ruimte is voor verbetering. Hebben jullie ook dat je de app moet herstarten telkens dat je het 1x hebt gespeeld? Bij mij wilt hij vervolgens niet meer voorbij het Game over/Highscore scherm komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:40:
[...]

Klik op de link in mijn signature voor een eventuele review van Baseball Superstars (:+)
Leuke site! _/-\o_ Ik heb 'm gebookmarked! :) Die site was nog je beste tip, eigenlijk. :+ (En nu zal ik ophouden met geinen... ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers van old school gaming: in de droid market is sinds dinsdag een beta van Heroes of Might and Magic 2 te downloaden. Het is wel even wennen qua besturing, maar het is nog steeds erg vermakelijk om te spelen.

Meer weten? Hier kijken: http://www.androidzoom.co...n/free-heroes-2_oajb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:22:
[...]

Leuke site! _/-\o_ Ik heb 'm gebookmarked! :) Die site was nog je beste tip, eigenlijk. :+ (En nu zal ik ophouden met geinen... ;) ).
Toch nog iets waar ik je mee heb kunnen helpen dan, haha.

En ik ben officieel onhandig, want heb echt moeite met 1to50. Mijn beste score ga ik ook niet noemen anders bellen jullie een inrichting voor me omdat ik niet zelfstandig zou moeten kunnen wonen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat er twee verschillende 1 to 50's zijn: welke hebben jullie? Die van Westriver of REDWOLF? O, ik ze er zelfs nog meer...! Mss wel het beste als we allemaal dezelfde gebruiken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

De Redwolf versie voor mij in ieder geval.

hsw.android.game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Wom schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:16:

hsw.android.game
Ik heb Westriver. Maar ik kom niet sneller dan 60 seconden. Haha ik begin oud te worden. ;(

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:16:

hsw.android.game
Ok, thanks.

**** Dat valt nog vies tegen, hahaha! Ik dacht 'Dat doe ik ff' maar ik haal het nog maar net binnen de minuut (57.31). :P Ik neem aan dat de indeling elke keer anders is, dus soms zal je wat meer mazzel hebben...? Maar ik zat soms echt idioot lang te zoeken naar een cijfer! Lachen dit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 14:11
Leuk spel West River versie
33,5 in de 4e poging.
En er is ruimte voor verbetering.
Denk dat er mensen zijn die hem onder de 20 kunen doen :/

Nog paar keer extra gespeeld heb nu 30.35 en 2 gele sterren als waardering.
Ik zie dat je 5 witte sterren kan halen.
Kan je nagaan wat de tijd is van 5 gele sterren ;)

Even in de topscore lijst gekeken, sterren gaan per 5sec.
5sterren is dus onder de 20sec.

[ Voor 55% gewijzigd door Sinned123 op 13-01-2011 11:56 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Sinned123 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:44:
Leuk spel West River versie
33,5 in de 4e poging.
En er is ruimte voor verbetering.
Denk dat er mensen zijn die hem onder de 20 kunen doen :/

Nog paar keer extra gespeeld heb nu 30.35 en 2 gele sterren als waardering.
Ik zie dat je 5 witte sterren kan halen.
Kan je nagaan wat de tijd is van 5 gele sterren ;)

Even in de topscore lijst gekeken, sterren gaan per 5sec.
5sterren is dus onder de 20sec.
snelste score is Westriver is 11.94. dat is toch onmogelijk? Dan moet echt boven menselijke krachten hebben om dat te kunnen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Weet iemand hier nog games voor de X10 Mini Pro? Weet echt niet wat er lekker op zou spelen behalve Doodle Jump en Angry Birds (Die al wat lastiger speelt)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potjandorie, ik kom nog geeneens onder de 50 met dat 1 to 50... :o Wat valt me dat vies tegen. Ik moet elke keer zelfs wel eens zoeken naar het knopje dat oplicht... }:O Misschien maar eens die andere versie proberen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:20
De special edition van minisquadron staat sinds vandaag in de market, zojuist aangeschaft ben er benieuwd naar. Heeft iemand er al ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:07
pfff waar blijft de officieele Cut the Rope haha :D

ik speel laatste tijd geen spelletjes meer, sinds ik Angry Birds heb uitgespeeld
af en toe nog proberen 3 sterren te halen voor elk level

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
Er is altijd nog de seasons versie van angry birds =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Angry birds is zoooo 2010 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Een nieuwe tower defense game, just what the world needed -O-

..maar wel eentje die eerst alleen op iOS te spelen was. En aliens *O*

Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidpolice.com/wp-content/uploads/2011/01/image140.png

Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidpolice.com/wp-content/uploads/2011/01/image139.png

http://www.appbrain.com/app/com.epic.hva

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil FieldRunners =(
Dat is pour moi nog steeds DE Tower Defense game..
Ken 'm via iOS (op m'n meisje der iPod) en heb hem op m'n PS3

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Weer een towerdefense game... Bah.

Ik denk dat het vorlopig niet goed komt met de handgeldgaming markt. Simpele spellen, geen diepgang, korte speeltijd en/of hoge herhaalbaarheid.

Idem overigens voor iPhone/iPad. En de betere spellen zijn Ports uit het verleden.

Maar wil je ook voor die prijs... Ik had er ooit een blog over gelezen, zoek ik zo wel op.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visitor.q
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-10 23:31
Ik begrijp niet dat spellen als 1to50 of sliceit zoveel permissies nodig hebben, kijken jullie daar niet naar? Wel jammer, want ze zien er best leuk uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Motrax schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 07:30:
Ik denk dat het vorlopig niet goed komt met de handgeldgaming markt. Simpele spellen, geen diepgang, korte speeltijd en/of hoge herhaalbaarheid.
Tja, dat is wat de meeste mensen willen omdat het leuk voor tussendoor is.

Stel dat er wel games zouden komen met diepgang, ben je dan ook bereid om meer te betalen zodat de ontwikkelaar uit de kosten kan komen? En hoeveel zijn er met je die dit er ook voor over zouden hebben?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Moet zeggen dat die Humans vs. Aliens tegenvalt. Er zijn betere tower defense games in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Visitor.q schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 07:55:
Ik begrijp niet dat spellen als 1to50 of sliceit zoveel permissies nodig hebben, kijken jullie daar niet naar? Wel jammer, want ze zien er best leuk uit...
Dat is de reden dat ik het ook nog niet geinstalleerd heb. Waarom wil zo'n simplistisch spel netwerktoegang, gps-gegevens en toegang tot mijn telefoonboek :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Update voor "Robo Defense" is zojuist uitgekomen:

http://lupislabs.blogspot...version-140-released.html

Version 1.4.0 of Robo Defense (free and full) has been released.

This release improves the visuals of bullet and fire animations. It also adds the ability to "type" in the difficulty level for those who are really playing at high levels!

We have more updates in progress, but they are not quite ready yet. Thank you for your support!

Moet zeggen dat die nieuwe bullets er goed uit zien. En mooi nieuws dat er meers updates aankomen. Robo Defense is weer alive. De laatste update was namelijk van juni 2010. Ben blij dat er nu weer wat mee gedaan wordt, het is echt een fantastisch spel. Mijn favo wat betreft tower defense games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Games:

Spectral Souls (tactical turn by turn RPG)

Tap Crazy

en op de Webwinkel van Gameloft:

Afbeeldingslocatie: http://droidgamers.com/cache/multithumb_thumbs/b.500.250.16777215.0...images.stories.news.gameloftGRT2.guitar-rock-tour-2-android.png
Afbeeldingslocatie: http://www.droidgamers.com/cache/multithumb_thumbs/b.500.250.16777215.0...images.stories.news.gameloftGMV.gangstar-2-miami-vindication-for-android.png

Hier btw een filmpje van Dungeon Defenders: First Wave op dualcore tegra 2 in 960x540 resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Bubble Defense 2 vind ik nog een van de leukste tower defense spellen.
http://www.appbrain.com/app/bubble-defense-2/com.sgg.bd2
Vrij simpel spelletje maar op hogere levels echt een uitdaging!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb sinds gisteren Doodle Bowling erop staan. De grafische stijl is een beetje apart, maar het speelt erg lekker moet ik zeggen. En het blijft leuk om te proberen je eigen highscore te verbreken :)
Ik hoop eigenlijk dat 10 pin shuffle ook nog naar Android komt.

[ Voor 24% gewijzigd door SToRM666 op 16-01-2011 20:39 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:35:
Ik heb sinds gisteren Doodle Bowling erop staan. De grafische stijl is een beetje apart, maar het speelt erg lekker moet ik zeggen. En het blijft leuk om te proberen je eigen highscore te verbreken :)
Ik hoop eigenlijk dat 10 pin shuffle ook nog naar Android komt.
Ik heb 'm ook gedownload maar weer eraf gegooid: was net ff te makkelijk, vond ik. En je kan ook niet de bal effect geven of zo. Net ff te simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Die Spectral Souls ziet er leuk uit, maar er is jammergenoeg geen demo van. Kan dus niet eens checken of die wel vlot draait op men G1 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
Heeft er iemand al enige informatie over de voortgang van plants vs zombies en peggle? Als ik het me goed herinner zouden die in het begin van 2011 uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plants vs Zombies is er al lang? (en ziet er niet uit en speelt daardoor slecht)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Dat is een non officiële port, de echte officiële versie is er nog steeds niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Plants vs. Zombies komt er toch echt aan: http://androinica.com/201...ombies-coming-to-android/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Kongregate Arcade

Minimaal Android 2.2 en Flash vereist. Zitten wel een aantal leuke spelletjes bij.

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=150x150&chl=http://www.appbrain.com/app/com.kongregate.android.arcade?install=web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Geniaal :) Echt een geweldig spel, ook vaak genoeg op mijn laptop gespeeld, vroeg mij al af wanneer ik dat eindelijk eens op mijn mobiel kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een geweldige Oosterbuur heeft dit spel gemaakt: aequilibrium.
Zeer verslavend :D
Het doel is dat je balanceert met een balletje, en tegelijk punten verdiend door op het scherm te tikken. Klinkt simpel; is het ook. ;)

Afbeeldingslocatie: http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=6&d=http%3A%2F%2Fmarket.android.com%2Fsearch%3Fq%3Dpname%3Aorg.anselm.eickhoff.aequilib

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Voor de mensen onder ons die hun telefoon even te ver weg hebben liggen:
http://www.appbrain.com/a....anselm.eickhoff.aequilib

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 03:16
Is die Kongregate Arcade nou verwijderd of wat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Klopt, die is van de Market verwijderd. Beetje onduidelijk waarom. Je kunt hem nog wel via http://www.kongregate.com/android downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Dungeon defenders met een dikke update (massive changelog: performance tot iOS versus Android play, alles is verbeterd) en een tijdelijke prijsverlaging, ook voor Android zag ik in de market:
http://phandroid.com/2011...defenders-gets-an-update/

73 cent voor zo'n spel: dan maar één dagje een kopje koffie minder.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Helaas werkt dat met gratis koffie niet zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 03:16
vogelaarke135 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:43:
Dungeon defenders met een dikke update (massive changelog: performance tot iOS versus Android play, alles is verbeterd) en een tijdelijke prijsverlaging, ook voor Android zag ik in de market:

Kon mijn mobiel het maar aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mijn Galaxy S hapert, heb de laatste updates nog niet geprobeerd maar de support is belabberd. Sommige telefoons laggen, terwijl andere (van hetzelfde model) dit niet hebben. Op XDA gebeurt dit vooral met de Desire HD en Samsung Galaxy S...

@ v: Ja Dungeon Defenders. Heb er wel 3 euro voor betaald dus dat is best balen.

[ Voor 14% gewijzigd door Thomas op 19-01-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bij Dungeon Defenders bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
Dungeon defenders loopt non stop te haperen op mijn telefoon. Idem bij humans vs aliens zodra er veel spelelementen in beeld komen. Ik speel het op een desire, deze zou het toch aan moeten kunnen lijkt me. Hebben anderen hier ook last van of sta ik hier alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Wom schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:57:
Klopt, die is van de Market verwijderd. Beetje onduidelijk waarom. Je kunt hem nog wel via http://www.kongregate.com/android downloaden.
Blijkbaar is het niet toegestaan om software in de market aan te bieden dat andere software download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

kaaasje schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:29:
Dungeon defenders loopt non stop te haperen op mijn telefoon. Idem bij humans vs aliens zodra er veel spelelementen in beeld komen. Ik speel het op een desire, deze zou het toch aan moeten kunnen lijkt me. Hebben anderen hier ook last van of sta ik hier alleen.
Beiden draaien soepelen op mijn SGS.
JoetjeF schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:31:
[...]

Blijkbaar is het niet toegestaan om software in de market aan te bieden dat andere software download.
Er zijn flink wat markets in de maak voor het aanbieden van games en apps voor Android. Dat kan wel wat gevolgen hebben dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Wom schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:35:
Er zijn flink wat markets in de maak voor het aanbieden van games en apps voor Android. Dat kan wel wat gevolgen hebben dus?
Misschien deze clausule van de licentie:
4.5 Non-Compete. You may not use the Market to distribute or make available any Product whose primary purpose is to facilitate the distribution of Products outside of the Market.
Maar ik neem aan dat je het wel buiten de market om mag distribueren zoals Kongregate het nu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ergens wel logisch natuurlijk. Toch ben ik benieuwd wat een verspreiding van games niet gaat geven. Puur het feit dat er zoveel verschillende markets zijn geeft al aan dat de Android market zelf niet echt naar 100% tevredenheid werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nee hoor, de meeste eigenaars van extra markets willen alleen maar een centje meepikken van het succes.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
JoetjeF schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 00:08:
[...]

Misschien deze clausule van de licentie:

[...]

Maar ik neem aan dat je het wel buiten de market om mag distribueren zoals Kongregate het nu doet.
Dat lijkt mij wel ja, Google wil gewoon niet dat mensen hun market gaan gebruiken om een gratis app te verspreiden die daarna het aankopen van games faciliteert. Dat betekent namelijk dat iedere uitgever even een app maakt die een eigen gamestore is om de Google marge te omzeilen, daarmee wordt Google buitenspel gezet. Ze willen het platform niet dichtzetten, ze laten anderen nog steeds toe zulke apps te maken, enkel niet te distribueren via hun market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Stukfruit schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:31:
Nee hoor, de meeste eigenaars van extra markets willen alleen maar een centje meepikken van het succes.
Maar als de Market goed zou werken zou aanbod naast die van de Android market toch overbodig zijn? Als ik alles kon vinden en kon traceren wat er in de market stond op een eenvoudige manier is het bereik aan aanbod sowieso velen malen groter.

Maargoed, zoals hierboven aangekaart, het kan ook voor andere constructies gebruikt worden. Dat is ook waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:57

LDVC

Let's get it over with

Fruit Ninja heeft een update gehad waardoor de Arcade mode nu eindelijk beschikbaar is voor Android. Moet toegeven dat ik deze modus eigenlijk leuker vind dan de classic mode.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
vogelaarke135 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:43:

Bij mij staat die nog voor de volle prijs in de market, maar ik moet eerst maar eens zien hoe die performed op mijn Desire ;) Blijft stiekem toch wel een nadeel van android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Waarom is dat een nadeel van Android?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij bedoeld dat je met een iPhone zeker weet dat iets lekker werkt, want elke iPhone is gelijk. Bij Android hangt het helemaal af van welk type smartphone je hebt. Het is net als met spelcomputers en PC's: een XBox game werkt, punt uit, terwijl een PC game erg afhankelijk is van wat je toevallig in je PC gestopt hebt. Zo is het dus ook met iPhone en Android. Er wordt per jaar maar één iPhone uitgegeven maar wel tientallen Android phones, die allemaal weer compleet verschillend (kunnen) zijn. Dat maakt Android een lastig platform. En het feit dat je nu maar 15 minuten iets kan uitproberen, helpt dan niet echt... (ook omdat je vaak langer dan een kwartier bezig bent voordat je een aankoop daadwerkelijk kan uitproberen).

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nee hoor, dat weet je met een iPhone ook niet zeker. Een spel dat voor een iPhone4 is gemaakt hoeft helemaal niet lekker te draaien op een 3GS of lager. Wil je het toch spelen, dan moet je een nieuwere foon kopen (en uiteraard niet de goedkoopste met low-end hardware, want die iApparaten van Apple zijn/hebben dat ook niet - geen appels met bananen vergelijken!).

Kan jij vijf verschillende mobiele high-end chipsets opnoemen die in de laatste 12 maanden het meest zijn gebruikt in Android-apparaten? Hoever kom je?

Voor mensen die trouwens wel iets hips willen, maar niet over het nieuwste van het nieuwste beschikken is er nu weer een nieuw iOS-spel naar Android geport; Glow Hockey :)

Afbeeldingslocatie: http://cdn-android.iculture.nl/wp-content/uploads/2011/01/glowhockey.png

http://www.androidplanet....ckey-met-led-verlichting/
Afbeeldingslocatie: http://images.frandroid.com/wp-content/uploads/2011/01/chart-glow-hockey-android.png

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Die Glow Hocket speel ik al de halve dag. Heeft iets verslavends. Kon ik net gebruiken want ik kan Game Dev Story ook al niet wegleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:48
Een leuk en verslavend spel wat ik vroeger veel op de PC speelde was Pontifex, Bridge Construction Set en Bridge It. Er is nu ook een android versie, en moet zeggen dat het weer erg verslavend werkt. Er zijn nog niet zoveel levels, maar er komen er veel meer bij. Er is een gratis demo versie en betaalde versie aanwezig.

Afbeeldingslocatie: http://www.freeandroidappaday.com/wp-content/uploads/2011/01/x-construction-android-app.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.freeandroidappaday.com/wp-content/uploads/2011/01/x-construction-android-app2.jpg

http://www.appbrain.com/a.../de.hms.xconstructionfull
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=150x150&chl=http://www.appbrain.com/app/de.hms.xconstructionfull?install=web

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik zou liever zien dat World of Goo naar Android komt :) Principe is hetzelfde, al moet je in dat spel omhoog ipv vooruit, maar imho een stuk verslavender!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Als je perse omhoog wilt is er ook een spaghetti en marshmallow game die je kunt proberen. De precieze naam ben ik alleen kwijt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nee, die vind ik ook niets. World of Goo heeft leukere gfx. Is gezonder voor m'n innnelijker gfx-hoer :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Spaghetti & Marshmallows is een erg vet spel! Natuurlijk heeft World of Goo leukere graphics, maar S&M zit erg goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Pivo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-09 20:54
Dan speel ik liever Tiki-Towers, veel levels en best redelijke graphics, maar vooral een erg hoge verslavings gehalte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Van Tiki Towers komt trouwens een tweede deel zeer binnenkort. Wel op iOS maar Android volgt niet veel later als ik de geruchten mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 14:28
Wom schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:05:
Van Tiki Towers komt trouwens een tweede deel zeer binnenkort. Wel op iOS maar Android volgt niet veel later als ik de geruchten mag geloven.
Tiki Towers 2 is al uit (sinds gisteren). Het is gewoon te vinden in de Market.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Stukfruit schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 17:49:
Nee hoor, dat weet je met een iPhone ook niet zeker. Een spel dat voor een iPhone4 is gemaakt hoeft helemaal niet lekker te draaien op een 3GS of lager. Wil je het toch spelen, dan moet je een nieuwere foon kopen (en uiteraard niet de goedkoopste met low-end hardware, want die iApparaten van Apple zijn/hebben dat ook niet - geen appels met bananen vergelijken!).

Kan jij vijf verschillende mobiele high-end chipsets opnoemen die in de laatste 12 maanden het meest zijn gebruikt in Android-apparaten? Hoever kom je?

Voor mensen die trouwens wel iets hips willen, maar niet over het nieuwste van het nieuwste beschikken is er nu weer een nieuw iOS-spel naar Android geport; Glow Hockey :)

[afbeelding]

http://www.androidplanet....ckey-met-led-verlichting/
[afbeelding]
Ik vrees dat ik toch een heel eind kom:

Adreno 200 (Nexus one/Desire)
Adreno 205 (Desire HD/Z)
Tegra 2
Hummingbird

Ik vind het geen groot nadeel, ik vind het geweldig dat die technologie zo snel gaat en Android daar als eerste van profiteert, maar bij games word het soms wel erg lastig, zeker met die beperkende 15 min. regel. Als ze dat voor games met een install nou zouden kunnen opschroeven ;). Echt, ik ben gek op Android, maar alles heeft zo zijn nadelen.

Overigens vind ik tiki towers wel weer erg tof :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik ben momenteel verslaafd geraakt aan Rocket Bunnies, onlangs heeft het nog een aardige update gekregen met meer levels etc. Grafisch ziet het er dikke prima uit en qua gameplay vind ik het ook erg leuk.

Tiki Towers 2 binnenkort maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Gopal schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:08:
[...]

Tiki Towers 2 is al uit (sinds gisteren). Het is gewoon te vinden in de Market.
Ok, dat heb ik gemist maar zie hem inderdaad staan. Zo maar eens downloaden en kijken of hij net zo leuk is als het eerste deel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier ervaring met X-Plane...? Wist nog geeneens dat die er was voor Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ha, Rope Cut en de live wallpapers die zichzelf in de omschrijving als het echte spel voorstelden zijn uit de Market getrapt. Gerechtigheid!

Cyleo schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:39:
[...]

Ik vrees dat ik toch een heel eind kom:

Adreno 200 (Nexus one/Desire)
Adreno 205 (Desire HD/Z)
Tegra 2
Hummingbird
Als je dat al een "heel eind" wil noemen... :>

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:55
Stukfruit schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:58:
Ha, Rope Cut en de live wallpapers die zichzelf in de omschrijving als het echte spel voorstelden zijn uit de Market getrapt. Gerechtigheid!
Ah, ik kon 'm al niet vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Rocket Bunnies blijft me maar bezig houden :o
Vind het grafisch erg mooi en het is een uitdagend spelletje.
Sommige levels zijn dan ook echt moeilijk, leuk!

_/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Sleehond op 22-01-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:04
Kwam gister tijdens het browsen een leuk muziek spel tegen, zocht al een tijdje naar zoiets.
Een soort muziek-intro spel.
Song Race (Music Guess Game)
GenreMusic / Audio / Quiz-achtig
Prijs$1.50 / ~ €1,10
QR CodeBeschrijving
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=150x150&chl=http://www.appbrain.com/app/com.andronom.songraceFull?install=webLuister naar 10 willekeurige nummers (Gekozen uit een paar 100 in die categorie), en raad welke het is. Hoe sneller je dat doet, des te hoger je score. Een fout antwoord is een straf van 30 seconden erbij.
Muziekstijlen zijn opgedeeld in verschillende categorieën en artiesten, en je kan nieuwe categorieën/artiesten aanvragen.

Demo (Aantal categorieën geblokeerd): Song Race: Music Guess Game

Developer antwoord snel, vannacht spel gekocht, vrijwel direct een suggestie ingediend en nu al reactie :) Zo komt er binnenkort een 80's en 90's categorie bij :)
En ik heb ook gevraagd op er OpenFeint support kan komen, een soort social gaming network voor Android/iOS, met leaderboards, achievements en friendlists. Daar gaan ze waarschijnlijk ook naar kijken.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Sleehond schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 13:42:
Rocket Bunnies blijft me maar bezig houden :o
Vind het grafisch erg mooi en het is een uitdagend spelletje.
Sommige levels zijn dan ook echt moeilijk, leuk!

_/-\o_
Er is overigens een update uit met nieuwe levels en nog wat andere nieuwe dingen. Updates dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Klopt die update heb ik onlangs uitgevoerd.

Verder erg moeilijk om alles op 3 sterren te krijgen. Qua besturing is het spel eigenlijk vrij simpel, maar het is toch erg moeilijk doordat je van alles moet ontwijken en zo snel mogelijk moet zijn, echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet via AndroidGaming Crazy Snowboard ontdekt: snap eigenlijk niet waarom het gratis is: lollige game die je echt ff moet uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:39:
Zonet via AndroidGaming Crazy Snowboard ontdekt: snap eigenlijk niet waarom het gratis is: lollige game die je echt ff moet uitproberen!
Ja, deze was ik ook aan het downloaden maar hij blijft hangen op 100% gereed. De Install laat uren op zich wachten :z
Nog maar eens aangezet en anders wordt het WiFi (thuis) Het ziet er inderdaad veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Gisteravond Game Dev Story trial geprobeerd, erg rap daarna gekocht. Echt een heel leuk spel en bizar verslavend, je bent zo een paar uur verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:14:
Gisteravond Game Dev Story trial geprobeerd, erg rap daarna gekocht. Echt een heel leuk spel en bizar verslavend, je bent zo een paar uur verder.
Ja, inderdaad, maar daarna had ik het al snel gezien... Ik heb 'm inmiddels zelfs verwijderd. Werd nogal eentonig, vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Als je op een gegeven moment je eigen console hebt gebouwd wordt het wel wat eentonig ja. Maar de rit daar naartoe is érg verslavend. Vind het zelf absoluut een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:07
Ik amuseer me kapot met die game advance emulator :) ! Ik speel diverse RPG's die lenen zich perfect om bestuurd te worden met eventueel alleen een touchscreen. Speel nu Megaman Battle Network 6. Kom ik daar toch nog eens aan toe jaren na het gna tijdperk :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Epic Games denk ook na over Android!

http://www.slowdown.vg/20...ith-epic-games-jay-wilbur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Niets nieuws, ze waren er al maanden mee bezig...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Stukfruit schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:28:
Niets nieuws, ze waren er al maanden mee bezig...
Nou, dan wordt het tijd voor games potdomme :+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik moet zeggen dat het me nog best tegenvalt qua games op Android.

Behalve wat iPhone-ports (Angry Birds, Fruit Ninja, Game Dev Story) en een zooi tower defence spelletjes (zoals robo defence) is het nog aardig mager qua spelletjes.
In de afgelopen maanden heb ik er weinig nieuwe 'grote' spellen bij zien komen.

Of is er, naast de market, nog een andere plek waar ik kan zoeken naar spellen? Of kijk ik verkeerd?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 08:55:
Of is er, naast de market, nog een andere plek waar ik kan zoeken naar spellen? Of kijk ik verkeerd?
O.a. Gameloft heeft een eigen store @ http://www.gameloft.com/android-games/top/
Pagina: 1 ... 12 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.