Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

majoh schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:42:
[...]
Ik zie dat hij nu 1,50 is, scheel weer een hoop :)
Damn, koop ik hem wel even, ondanks dat ik nu niet kan spelen (15,8 MB geheugen vrij) moet eerst 6 MB vrijmaken voor ik wat kan installen. Ik hoop echt dat er een app2sd in 2.3 zit. Te gek voor woorden dat je niet gewoon alles op je SD kan installeren, dat kon al bij mijn oude Nokia.
Kwam ik achter bij Flick Football. Download alleen is al 20 MB, gelukkig kwam ik daar al snel achter en dus gerefund.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-09 12:36
CLB schreef op zondag 02 januari 2011 @ 18:30:
Dankje, had wel een goede geweest inderdaad, maar heb 't filmpje al tig keer over nieuw ge-edit..
Telkens een klein foutje hier, klein foutje daar en aangezien het HD-materiaal is duurt het al erg erg lang telkens.
Je kan toch bij youtube van die 'aantekeningen' toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
That's possible inderdaad, maar voor dat ik een game start noem ik die game ook duidelijk...
Tevens staan er game-icons bij, maar ik zal straks nog wel even kijken naar die YouTube-notes.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaaaaaaaaa, het een na laatste level van Jet Car Stunts gehaald! Gloeiende gloeiende, die was lastig. Vooral het een na laatste poortje. Maar na 116 retries en in totaal 26.34 min is het gelukt. Toch wel gaaf om te zien hoe een onmogelijk lijkens iets stuke bij beetje steeds mogelijker wordt... Echt, in het begin lukte een bepaalde bocht me NOOIT maar op het laatst lukte die elke keer zowat en kwam het alleen nog maar aan op wat mazzel met landen. Tjonge, wat een super game!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
CLB schreef op maandag 03 januari 2011 @ 18:05:
That's possible inderdaad, maar voor dat ik een game start noem ik die game ook duidelijk...
Tevens staan er game-icons bij, maar ik zal straks nog wel even kijken naar die YouTube-notes.
Ja ik denk dat het 'probleem' is dat mensen zoals ik je filmpje niet uit kijken, ik skim er doorheen tot beelden mij aanspreken. Zo is die game dead runner zo'n wazig spel dat ik er snel doorheen skip :P Maar even terugspoelen heb ik geen probleem mee hoor, meer iets voor de volgende keer misschien als je nog aan het editen bent.

Btw, thnx voor je kerstcadeau als jij toevallig diezelfde persoon bent ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 03-01-2011 18:30 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 03 januari 2011 @ 18:30:
[...]

Ja ik denk dat het 'probleem' is dat mensen zoals ik je filmpje niet uit kijken, ik skim er doorheen tot beelden mij aanspreken. Zo is die game dead runner zo'n wazig spel dat ik er snel doorheen skip :P Maar even terugspoelen heb ik geen probleem mee hoor, meer iets voor de volgende keer misschien als je nog aan het editen bent.

Btw, thnx voor je kerstcadeau als jij toevallig diezelfde persoon bent ;)
Je kan in Youtube toch gewoon simpel tekstblokjes erover heen plakken (met directe link naar de website/androlib.com)...je hoeft het niet per se met je eigen video-editor er in te pluggen. Hoewel ik de zulke youtube-tekstblokjes echt ugly vind though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achja joh, misschien heb ik over een jaar 3000 views ofzo, is toch niet voor het grote publiek =)

Leuk kado'tje toch, your welcome!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
CLB schreef op maandag 03 januari 2011 @ 18:39:
Achja joh, misschien heb ik over een jaar 3000 views ofzo, is toch niet voor het grote publiek =)
A man's reach should exceed his grasp! Trouwens al wat meer concrete plannen voor weer nieuwe stemronde voor applicaties en games? Geen idee hoeveel tijd je daarvoor hebt maar toch, ben nieuwschierig en ik ben erg benieuwd naar de populaire apps :9 Ik heb tijd over dus if you need wat meer legwork :P

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 03 januari 2011 @ 18:45:
[...]

A man's reach should exceed his grasp! Trouwens al wat meer concrete plannen voor weer nieuwe stemronde voor applicaties en games? Geen idee hoeveel tijd je daarvoor hebt maar toch, ben nieuwschierig en ik ben erg benieuwd naar de populaire apps :9 Ik heb tijd over dus if you need wat meer legwork :P
CLB in "Android Market en applicaties - Deel 10"

Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brabo-Joossie schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:40:
Zijn er behalve Pocket God eigenlijk nog meer godsim-achtige spellen? Iets als Age of Empires, Civilization, dat werk?
Yup. Millionaire City via GetJar. Is een cheap rip-off van Simcity (maar denk niet zo leuk).

Afbeeldingslocatie: http://media.getjar.com/repository/img/51388.jpg
Afbeeldingslocatie: http://droidgamers.com/cache/preview/f405c9d6cb84caf2910e92e56440a6a1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://droidgamers.com/cache/preview/681d06accb461c23d53578fc7d9508c3.jpg

http://www.getjar.com/millionaire-city

Nieuwe RPG opkomst naar Android: Battleheart (ook voor ios)

Belooft wel wat imho.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 03:16
Battleheart ziet er erg leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! Alle levels van Jet Car Stunts gehaald! De laatste zelfs in minder dan 100 retries. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Battleheart ziet er wel grappig uit ja.

Ik ben zelf bij JetCarStunts bij level Impossible D uitgekomen. Het is best irritant om alles binnen 10 pogingen te moeten halen, maar tot nu toe is het wel gelukt om overal iig brons te halen. Bij het merendeel heb ik zelfs zilver weten te behalen, goud is me echter nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinnieminnie schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:19:
Ik ben zelf bij JetCarStunts bij level Impossible D uitgekomen. Het is best irritant om alles binnen 10 pogingen te moeten halen, maar tot nu toe is het wel gelukt om overal iig brons te halen. Bij het merendeel heb ik zelfs zilver weten te behalen, goud is me echter nog niet gelukt.
Hulde als je zover bent gekomen in Normal mode! _/-\o_ Ik speel op Casual want het moet wel leuk blijven... :+ Ik moet er eigenlijk niet aan denken om elk level binnen 10 pogingen te moeten doen... Maar nu ik op zich alle levels gehaald heb en de drang om verder te MOETEN komen weg is, ga ik ook maar eens de Normal mode proberen... al ben ik bang dat ik heel snel weer op Casual zal zitten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:02:
[...]

Yup. Millionaire City via GetJar. Is een cheap rip-off van Simcity (maar denk niet zo leuk).

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

http://www.getjar.com/millionaire-city
Tnx, ik ga 'm eens uitproberen. :)
Net ook nog Warring States gevonden, ziet er ook wel grappig uit (screenshots dan, moet 'm nog downloaden ;)).

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Ik heb een poosje gezocht maar kan het eerlijk gezegd niet vinden, hoop dat het niet al eerder ter sprake is gekomen:

Is er een emulator voor NDS games op een andriod toestel? (desire HD in mijn geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Dev Story gekocht. Wilde wel eens weten waar iedereen zo enthousiast over is. Grappig: ik zit er een beetje mee te rommelen en denk 'Hm, ik moet alleen maar wat keuzes maken hier en daar en wachten en op knopjes klikken... beetje saai...' maar voor ik het wist was ik een half uur verder... :P Het heeft dus wel wat: je wilt toch graag weten of de volgende game nou wél verkoopt! :)

Ik mis alleen een complete manual... Ik heb geen idee wat bijv. de diverse trainingsmethodes inhouden en zelfs niet wat de gametypes allemaal betekenen... Ik doe dus maar wat eigenlijk. Heb wel wat tips gezocht op internet, maar dan krijg je al gauw een soort van walkthrough achtige tips die de lol eigenlijk uit het spel halen omdat je dan precies weet wat je moet doen... Ik wil gewoon weten wát ik kán doen en wat alle opties inhouden.

Klopt het dat je maar 4 stafleden kan hebben...? Ik heb een muziekant die ik wat beter muziek wil laten maken, maar als ik die train gaat alles omhoog behalve muziek. En ik wil eigenlijk een graphic artist in huis hebben, alleen kan je dus maar 4 stafleden hebben en degenen die ik heb die heb ik eigenlijk nodig...

Al met al niet mijn soort spel en ik snap er nog geen hout van, maar tóch blijf je bezig... dus ja, dan is het dus eigenlijk wel een goed spelletje... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
wildcardxl schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:44:
Ik heb een poosje gezocht maar kan het eerlijk gezegd niet vinden, hoop dat het niet al eerder ter sprake is gekomen:

Is er een emulator voor NDS games op een andriod toestel? (desire HD in mijn geval)
Nee, voor zover ik weet is die er nog niet. Ik denk dat het nog wel een tijdje gaat duren voordat die er komt. Je moet natuurlijk rekening houden met het feit dat de DS twee schermen heeft en dat dat op je Desire HD erg moeilijk gaat passen. Misschien dat hij er ooit nog gaat komen met de tablets, die hebben natuurlijk wel genoeg ruimte.
Zijn Emulators trouwens niet keihard illegaal? Ik denk niet dat Nintendo er blij mee is dat je al hun games via emulators kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:54
vinnieminnie schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:55:
[...]

Nee, voor zover ik weet is die er nog niet. Ik denk dat het nog wel een tijdje gaat duren voordat die er komt. Je moet natuurlijk rekening houden met het feit dat de DS twee schermen heeft en dat dat op je Desire HD erg moeilijk gaat passen. Misschien dat hij er ooit nog gaat komen met de tablets, die hebben natuurlijk wel genoeg ruimte.
Zijn Emulators trouwens niet keihard illegaal? Ik denk niet dat Nintendo er blij mee is dat je al hun games via emulators kan spelen.
Emulators mogen wel immers zijn deze vaak niet gebaseerd op eigen geschreven code. Echter het verspreiden van spellen is wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Dat is natuurlijk wel vrij krom.

Ik hoop dat Minigore binnenkort eens een update krijgt met meer wapens e.d. Het heeft veel potentie, maar tot nu toe is heeft het niet veel diepgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-05-2023
Zo lang je zelf het spel in bezit hebt is er niks illegaals aan het spelen van dat spel via een emulator.
Daarnaast zijn emulators vaak gebaseerd op zwaar verouderde consoles/handhelds waar het bedrijf zelf toch al lang niks meer op verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wet is wel vaker krom. Je mag geen muziek en films uploaden of aanbieden op internet, maar áls er dan tóch wat staat op internet, mag je het wél helemaal legaal downloaden... Heel krom. Je bent als legale downloader dus afhankelijk van illegale praktijken. (Dan heb ik het dus over gratis downloaden en niet over betaalde diensten.)

Dat Game Dev Story is inderdaad verslavend... Ik betrapte me er gisteravond op dat ik de hele tijd even wilde kijken of m'n volgende game het nou wél goed deed... :P Vreemde is dat de gameplay op zich nogal boring is (je doet eigenlijk tig keer hetzelfde), maar toch ga je door. Knap is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Worms is sinds gisteravond officieel beschikbaar voor Android!
Afbeeldingslocatie: http://droidgamers.com/cache/multithumb_thumbs/b.500.250.16777215.0...images.stories.news.worms.worms-android-ea.png

Echter nog niet in de Market te vinden. Surf met je Android toestel naar de EA Mobile site. Kosten €1,52, alleen te betalen met creditcard. De installer is ongeveer 1,4MB en download de game van ongeveer 40MB direct naar je SD-kaart.

Een korte beschouwing kan je lezen op Androidworld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Leuk dat hij er eindelijk is, maar ik kan 'm op hun site in elk geval nér_gens vinden. Ze hebben niet eens een categorie 'Android'. Je komt bij hun mobile site gelijk op iPhone terecht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 13:28
(jarig!)
Inderdaad, elke keer als ik op die site kom erger ik me kapot. Zo onoverzichtelijk en onduidelijk. Zorg dat je je telefoon kan selecteren of iets dergelijks dan weet je wat er op je telefoon werkt, of maak een duidelijk Android deel aan. :@

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Ja die zuigt, ik kon hem op de pc ook niet vinden omdat categorie Android ontbreekt. Daarom zeg ik ook "Surf met je Android toestel..." dan kom je meteen op de Games pagina uit met games specifiek voor Android én jouw toestel. Deeplinken met de url werkt niet

[ Voor 24% gewijzigd door Maranello op 05-01-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-05-2023
Maranello schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:37:
Ja die zuigt, ik kon hem op de pc ook niet vinden omdat categorie Android ontbreekt. Daarom zeg ik ook "Surf met je Android toestel..." dan kom je meteen op de Games pagina uit met games specifiek voor Android én jouw toestel. Deeplinken met de url werkt niet
Op mijn Galaxy S staat hij er niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 13:28
(jarig!)
Alleen zit ik dan met het probleem dat mijn toestel hem dan nog niet vind omdat de site hem niet als compitabel aanbied voor de Galaxy S. :S Kortom EA sucks. Een goed excuus om naar andere kanalen op zoek te gaan, waar ik hem wel kan downloaden.

[ Voor 21% gewijzigd door boaty op 05-01-2011 13:14 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glu Mobile (Games) gaat partnership met Nvidia aan om games naar het Android/Tegra platform te brengen.
Glu Mobile Inc. (Nasdaq: GLUU), a leading global publisher of social games for smartphone and tablet devices, announced today at CES a strategic partnership with NVIDIA. This partnership highlights Glu's leadership in delivering unparalleled gaming experiences to Android-powered tablets and mobile devices.
Glu is a leader in developing and publishing games on the Android platform, with over 22 games already live on the Android platform. Glu is working directly with NVIDIA in the development of games showcasing the Android platform and Tegra 2 mobile superchip - designed to deliver a ground-breaking gaming experience to the latest tablet devices and super phones.

"Our vision of bringing high-performance social gaming experiences to consumers on tablets is only possible with key partnerships like the ones we're announcing today," said Niccolo de Masi, CEO of Glu. "With the rapid growth of tablet usage, we look forward to delivering compelling social mobile games that utilize the cutting-edge technology in these devices."

Read more: Glu Mobile Leads Social Mobile Gaming on Super Phones and Tablets at CES 2010 - FierceMobileContent http://www.fiercemobileco...-ces-2010-0#ixzz1AC381GsZ
Subscribe: http://www.fiercemobileco...ntent-FierceMobileContent
Dat betekent dus hopelijk binnenkort nog vettere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Meh, nietszeggend persbericht (zoals in 99 van de 100 persberichten).

Ik vind Glu tot nu toe weinig tot geen goede spellen hebben. Niets om enthousiast van te gaan springen iig!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

En wat gaan ze concreet doen? Liever een onbekend bedrijf een goed spel, dan andersom :P

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Maranello schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:37:
Toen ik via mijn Desire naar eamobile ga, werd ik anders linea recta doorgestuurd naar de iPhone sectie. Net nogmaals geprobeerd, en guess what: hetzelfde geintje. Als ik dan naar de mobile sectie ga, zie ik Worms nergens staa... Man, ik bedenk me net dat ik laatst 'enable mobile view' uit had gezet in mijn browser.. :X

Ik zie 'm staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ben nu bij level 7 met Mega Jump. Best een vreemd spel eigenlijk. Ik vind het niet echt "leuk", alleen het is *wel* verslavend :P

En het kan aan mij liggen, maar ik heb ook het idee dat je steeds verder omhoog moet jumpen om een nieuw level te unlocken...

* Stukfruit gaat toch proberen om in het eindlevel te komen, recht omhoog naar outer space *O*

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 22:25

Wom

Pfff, ik haat The Moron Test echt. Voel me er echt dom door!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:24:
Pfff, ik haat The Moron Test echt. Voel me er echt dom door!
Hehehe, ik heb 'm al uitgespeeld... 8) Jammer dat er maar 4 levels zijn... :|

EDIT
Ben nu in jaar 6 van Game Dev Story maar het wordt toch wel erg boring... :O }:O Elke keer maar weer exact hetzelfde... game developen en wachten... en elke keer doorloop je weer dezelfde stappen. Ach, het was even duur als een broodje kroket, dus ik heb geen spijt, maar ik vat niet helemaal wat anderen hier nou leuk aan BLIJVEN vinden... :O

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:39
@ Stukfruit, ik ben ook bezig met Mega Jump. Vind het wel een lachen spel. Ben net als jou nu bij stage 7. Stage 6 heb ik overigens lang over gedaan moet ik zeggen, wordt nu best moeilijk.

Inderdaad verslavend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Sleehond schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 17:13:
@ Stukfruit, ik ben ook bezig met Mega Jump. Vind het wel een lachen spel. Ben net als jou nu bij stage 7. Stage 6 heb ik overigens lang over gedaan moet ik zeggen, wordt nu best moeilijk.

Inderdaad verslavend ;)
Ha, ik begon al te denken de enige te zijn :+

Had je ook zo'n last van die "spaarpotten" @ stage 6?
* Stukfruit heeft die krengen heel wat keren vervloekt :P

Er komt een nieuw 3d-spel voor Android: Soulcraft.

Voor op de CES maakten de makers alvast een demo van hun eigen engine op Android:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilebits.de/Blog/image.axd?picture=2011%2F1%2FSoulCraftTechDemo2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilebits.de/Blog/image.axd?picture=2011%2F1%2FSoulCraftTechDemo1.jpg

Houd wel in gedachten dat het hier om een eerste demo gaat die in een week in elkaar is gezet. Er zal dus nog een hele hoop aan worden verbeterd :)

Bron: http://www.droidgamers.co...tion-rpg-called-soulcraft

[ Voor 27% gewijzigd door Stukfruit op 06-01-2011 17:17 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Haha ja die spaarpotten waren vreselijk irritant haha.

Het gekke is, over stage 6 deed ik wel oprecht 25 keer over volgens mij maar stage 7 heb ik in 2 keer gehaald :-D En nu ben ik dus alweer in stage 8 beland. Die ziet er overigens wel lijp uit ;-)

Wat is je highscore eigenlijk? Ik heb zojuist mijn highscore verbeterd, 186.864

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas nu ik zo ongeveer Game Dev Story wel gezien heb, ontdek ik dat je in het beginscherm een pad kunt aanzetten! Wisten jullie dat? Werkt wel een stuk lekkerder. Had ik eerder moeten weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vendetta Online (MMO) upcoming voor Android (snelle GPU is must)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Heb al veel dingen op die CES voorbij zien komen waarvan ik al begon te twijfelen of mijn Galaxy S dat wil ging trekken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Sleehond schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:22:
Haha ja die spaarpotten waren vreselijk irritant haha.

Het gekke is, over stage 6 deed ik wel oprecht 25 keer over volgens mij maar stage 7 heb ik in 2 keer gehaald :-D En nu ben ik dus alweer in stage 8 beland. Die ziet er overigens wel lijp uit ;-)

Wat is je highscore eigenlijk? Ik heb zojuist mijn highscore verbeterd, 186.864
112.nogwat :) komt volgens mij omdat ik zovaak tegen die potten opknal ;(

Maar ben daarnet wel aangekomen @ stage 9, ey 8)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 21:33
er is nu een clone van Cut the Rope, het bekende spelletje op de iPhone etc..

Rope Cut..

Afbeeldingslocatie: http://www.droidapps.org/wp-content/uploads/2011/01/rope-cut-android-app.jpg

net gedownload, dus nog niet getest :P
gratis uit de Market te verkrijge ;)

al hoop ik dat cut the rope nog uit komt

[ Voor 6% gewijzigd door SuperVeloce op 07-01-2011 16:56 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag hem toevallig staan ja, imho nogal triest om even snel voor de officiele release een kloon uit te brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 21:33
haha idd, mja vind de officieele ook best lang op zich laten wachten ;)

mensen zulle de echte toch wel downloaden omdat die beter en mooier is ;)

[ Voor 35% gewijzigd door SuperVeloce op 07-01-2011 17:12 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Laatst online: 21-11-2024
Ben verslaafd aan X Construct, nieuwe game met nog weinig levels, maar echt tof om te spelen. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het enige wat ik met die Cut the Rope-kloons doe is aangeven als scam. En dat is niet alleen omdat de art helemaal tot bijna helemaal wordt gejat, maar ook omdat er vaak nog troep in zit die je niet op je Android-foon wil hebben.

Scammers en fraudeurs verdienen het niet om geld te verdienen (via reclame of door je systeem als zombie te gebruiken, of welke andere methode dan ook). Laat ze zelf iets origineels bedenken.

Er komt trouwens NOG een 3d-spel uit voor Android: Galaxy of Fire 2 *O* Het ziet er zo uit en lust graag een Tegra2:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mGHBO.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/16pOr.jpg

Zo op het eerste gezicht lijkt het net een soort Homeworld voor Android, maar dat is het helaas net niet -O-

Bron: http://www.droidgamers.co...r-android-tegra-2-devices

[ Voor 10% gewijzigd door Stukfruit op 07-01-2011 18:14 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Galaxy on Fire 2 draait ook gewoon op de iPhone 4 en iPad dus ik denk dat een hummingbird of 2e generatie Snapdragon wel voldoende is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 21:32
Tsjonge zeg, dit grafische geweld gaat mijn X10 met z'n adreno 200 ook niet meer trekken. Toch apart dat je je telefoon, mocht je de nieuwste games willen spelen, moet upgraden :). Ik heb laatst Dead Runner gekocht, das best wel een topspel (tnx voor de tip/het filmpje CLB). Ben er alleen nog niet achter wat er achter je aan zit, maar goed.

Overigens vind ik GBCoid na de update (geen idee welke versie de huidige is) een stuk beter spelen, hij geeft nu ook feedback na een druk op de toets. Ben weer druk met Pokémon Blue ^_^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

CLB schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:57:
Ik zag hem toevallig staan ja, imho nogal triest om even snel voor de officiele release een kloon uit te brengen..
Voor mij geldt gewoon het aloude credo: "You snooze, you lose". Ik heb een persoonlijke boycot op developers die de iPhone prefereren boven Android. En áls ze dan besluiten om toch ook voor Android te gaan releasen, duurt het vaak veel te lang en krijgen we nog een gammele port ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ken. schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:35:
[...]

Voor mij geldt gewoon het aloude credo: "You snooze, you lose". Ik heb een persoonlijke boycot op developers die de iPhone prefereren boven Android. En áls ze dan besluiten om toch ook voor Android te gaan releasen, duurt het vaak veel te lang en krijgen we nog een gammele port ook.
Beetje vreemde uitspraak. Je kan niet weten of iemand de iPhone prefereert boven Android. Volgorde van uitbrengen zegt echt helemaal niets, zeker met een klein team van ontwikkelaars (of zelfs minder dan dat) :)

En spellen zoals Angry Birds waren eerst ook iPhone-spellen, maar gammel op Android? Als je een te langzaam apparaat gebruikt misschien... Ik heb het verder iig maar 1x zien crashen! (uit heel erg veel speelmomenten)

Wat Cut the Rope betreft vind ik het zelfs positief te noemen dat Zeptolab er de tijd voor neemt. Wat wil je: een stabiele port die wat later uitkomt, of een gammele port die meteen beschikbaar is?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ken. schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:35:
[...]

Voor mij geldt gewoon het aloude credo: "You snooze, you lose". Ik heb een persoonlijke boycot op developers die de iPhone prefereren boven Android.
Waarom? Dat is zo'n kinderachtige houding waar je enkel jezelf mee hebt. Het iPhone platform is een bewezen platform met zeer goede verkoopresultaten, daar is succes een stukje sneller bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
http://www.androidworld.n...current-voor-angry-birds/

Pandas vs Ninjas

Ziet er minder mooi uit dan Angry Birds, en is eigenlijk slecht gejat. Maar toch vind ik het spel wel aardig leuk. Ik laat hem voorlopig er nog op staan, eens kijken of het me echt zal gaan vermaken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Je kan zien dat het inderdaad zwaar gejat is, qua vormen en menustructuur is het gewoon Angry Birds. Lijkt meer op een mod dan op een origineel spel. Echter wel een goed idee als je Angry Birds al hebt uitgespeeld en alle levels al kent, soort van level pack dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Precies, ik heb Angry Birds zo goed als uitgespeeld. Ik heb het inmiddels dan ook al wel X aantal dagen niet meer aangeraakt. Dit is even een leuke vervanger, maar ben benieuwd hoe veel ik hem daadwerkelijk zal spelen en hoe lang hij op mijn Desire blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ach, van Angry Birds komt volgende maand weer een pakket met nieuwe levels :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tsurany schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 00:49:
[...]

Waarom? Dat is zo'n kinderachtige houding waar je enkel jezelf mee hebt. Het iPhone platform is een bewezen platform met zeer goede verkoopresultaten, daar is succes een stukje sneller bereikt.
Laat ik het dan zo stellen: Ik ga een spel als Rope Cut niet negeren omdat het zogenaamde origineel Cut The Rope nog uit moet komen. Als de kloon me gewoon bevalt dan speel ik die gewoon en heb ik waarschijnlijk geen behoefte meer aan het origineel dat dan een tijdje later uit komt.

EDIT: Ennuh is elk principe dan niet gewoon 'een kinderachtige houding waar je enkel jezelf mee hebt'? ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Ken. op 08-01-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Is dat zo? Heb je een bron daarvan?

Zou wel weer blij zijn met een uitbreiding moet ik zeggen, kunnen we weer een tijdje verslaafd zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog tips voor driften in Shift...? Het lukt me nog steeds niet. Ik kan alleen maar driften in bochten en binnen no time staat de auto weer recht... Haal soms maar net de 50 punten als ik mazzel heb... Moet je soms een bepaalde auto hebben? Het wordt een beetje irritant... vooral omdat je zowat elke ster nodig hebt om verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 16:59
Als we het toch over Cut the rope hebben, is er al wat meer bekend over een eventuele release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Sleehond schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 16:36:
Is dat zo? Heb je een bron daarvan?

Zou wel weer blij zijn met een uitbreiding moet ik zeggen, kunnen we weer een tijdje verslaafd zijn :P
http://www.pocketgamer.co...+Mine/feature.asp?c=25682

Het onderwerp valentijnsdag is vooralsnog een gerucht, maar dat er een update komt is al aardig zeker.

Cobesz schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:21:
Als we het toch over Cut the rope hebben, is er al wat meer bekend over een eventuele release?
Zoals men bij Zeptolab @ Twittert zegt: "The official game coming to Android platform later..."

http://twitter.com/Zeptolab

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet de World tour gehaald in NFS Shift.
spoiler:
Ben zwaar teleurgesteld om te zien dat het dezelfde locaties zijn als de eerste drie tiers, maar dan gewoon door elkaar...

Jammer... doe je daar die moeite voor. Drift sucks big time en de profile points zijn onmogelijk te halen. Voor mij dan. Maar alsnog een leuke racer voor die paar centen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
* Stukfruit heeft Mega Jump uitgespeeld met een hiscore van 157.nogwat! *O*
Nouja, uitgespeeld? Hij ging vanaf de extra terrestriale planeet opeens over in het bos :')

Maar goed, het is vermakelijk zullen we maar zeggen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Stukfruit op 09-01-2011 01:12 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 03:16
Ik dacht dat Rope Cut een cloon was van Cut the Rope. Niet dus. Het is de meest tergende, mislukte en zielige rip-off-kopie ooit! Wie Cut the Rope heeft gespeeld zal het meteen merken - alle levels zijn EXACT hetzelfde, en werkelijk ALLES is slechter dan bij het origineel. Bleh, dat er geen auteursrechten op zitten ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Tja, het enige wat je kunt doen is het aanmerken in de ongepast in de Market. Dat is in ieder geval wat ik doe bij dergelijke kloons. De kwaliteit van games moet juist omhoog, zeker niet omlaag naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
kaiy schreef op zondag 09 januari 2011 @ 13:30:
Ik dacht dat Rope Cut een cloon was van Cut the Rope. Niet dus. Het is de meest tergende, mislukte en zielige rip-off-kopie ooit! Wie Cut the Rope heeft gespeeld zal het meteen merken - alle levels zijn EXACT hetzelfde, en werkelijk ALLES is slechter dan bij het origineel. Bleh, dat er geen auteursrechten op zitten ofzo :S
Natuurlijk zitten daar auteursrechten op (hier in NL beeldrecht, geen idee hoe het in andere landen is), daarom is het ook zo belangrijk dat iedereen het flagged met de optie helemaal onderaan op de pagina van de copie :)

Het is toch te belachelijk voor woorden dat als je zelf iets moois maakt dat een ander daar dan mee aan de haal gaat in de vorm van of een 1:1 copie of een slecht nagetekende poes copie, alleen omdat je dan wel de 50k hits voor je app kan krijgen die je anders nooit zou halen omdat je programmeerwerk te slecht is... (wat het geval is voor de apps van de gast achter deze copie).

Met een open systeem komen ook grote verantwoordelijkheden ( :P ), het is aan de gebruiker om te zorgen dat er zoiets als kwaliteit kan blijven bestaan.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rope cut was heel erg buggy en heel weinig levels.

Ik vroeg me af of ik de enige was die angry birds echt saai vond? Heb 3 levels gedaan en nu al spijt dat ik het heb gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 18:25:
Ik vroeg me af of ik de enige was die angry birds echt saai vond? Heb 3 levels gedaan en nu al spijt dat ik het heb gedownload.
Jij bent vast niet de enige, maar wel in de minderheid waarschijnlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 21:32

Hoe kun je nou spijt hebben van een gratis download? Als het je niet bevalt, gooi je hem toch weer van je telefoon af :F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 08:04

heb hetzelfde.. vind het wel grappig maar niet dat ik voor dood ga proberen overal die 3 sterren te halen... moet zeggen dat ik het ook best lastig vdin in de meeste...

speel het dus eignelijk nooit meer.. vind ik cut the rope of air control leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, gelukkig, ik dacht al dat er iets met me mis was. :P Ik vond Angry birds best wel leuk, maar na 1 serie levels had ik het wel gezien, eigenlijk. Ik heb me altijd afgevraagd waarom 'iedereen' er verslaafd aan leek te zijn. Alsnog is het wel een spelletje dat je een keer gespeeld moet hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik begon het pas leuk te vinden na een stuk of tien levels :P

Van Jet Car Stunts is sinds kort trouwens ook een lite-versie in de Market te vinden, voor de mensen die nog niet overtuigd zijn dat het een leuk spelletje is en het niet durven te kopen door de 15-minuten-limiet :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Zelf speel ik nog het meest Baseball Superstars 2010. Inmiddels is er ook en 2011 versie uit, maar ben 2010 nog niet beu en moet nog een hele carierre als pitcher doorlopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Stukfruit schreef op zondag 09 januari 2011 @ 01:11:
* Stukfruit heeft Mega Jump uitgespeeld met een hiscore van 157.nogwat! *O*
Nouja, uitgespeeld? Hij ging vanaf de extra terrestriale planeet opeens over in het bos :')

Maar goed, het is vermakelijk zullen we maar zeggen :P
Ik ben zojuist aangekomen in stage 9. Ben er ook bijna dus. Mijn highscore is nog steedd 186.nogwat
Ik vraag me af, als ik stage 9 en 10 haal of het spel dan nog wel op mijn phone blijft staan. Het staat er nu nog puur op omdat ik tot stage 10 wil komen, maar weet niet echt of het een blijvertje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik ben al een tijdje opzoek naar een soort Doom/Quake game.
Iemand een goeie tip? Ook zoek ik zoiets als Phantasmagoria of Traitors Gate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Doom is er al voor Android, alleen niet direct in de market. FF Googlen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Wom schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:36:
Klopt, die heb ik al, Ik zoek dus alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Sleehond schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:12:
[...]

Ik ben zojuist aangekomen in stage 9. Ben er ook bijna dus. Mijn highscore is nog steedd 186.nogwat
Ik vraag me af, als ik stage 9 en 10 haal of het spel dan nog wel op mijn phone blijft staan. Het staat er nu nog puur op omdat ik tot stage 10 wil komen, maar weet niet echt of het een blijvertje is.
Waar het was weet ik niet meer, maar ik heb ergens gelezen dat er een update zou komen, dus ik hou het er nog even op :)

Maar idd, als het te lang duurt dan gaat hij er waarschijnlijk weer vanaf.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaan er eigenlijk geen point and click games voor Android...? Zoals je vroeger Syberia had of Sam and Max? Ik bedacht me opeens dat ik zoiets nog niets gezien heb, eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

De enige point and click game die ik ken is "The Several Journeys of Reemus". Geen idee of het een goede game is, maar hier vind je een Engelstalige review: http://androidpimps.com/g...veral-journeys-of-reemus/

En Google eens op ScummVM, dat is een systeem waarbij P&C games geport worden.

Zag trouwens net een persbericht voorbij vliegen dat Gun Bros als beta is uitgebracht op de market.
Afbeeldingslocatie: http://touchreviews.net/wp-content/uploads/2010/10/Gun-Bros-iPhone_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://software2tech.com/wp-content/uploads/2011/01/Gun-Bros_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobiletor.com/img/gun-bros.jpg

market://search/?q=pname:com.glu.android.gunbros_free

[ Voor 69% gewijzigd door Wom op 10-01-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wom schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:09:
Zag net een persbericht voorbij vliegen dat Gun Bros als beta is uitgebracht op de market. Probeer die eens zou ik zeggen.

market://search/?q=pname:com.glu.android.gunbros_free
Die heb ik dit weekend toevallig geprobeerd, en weer verwijderd. Het scherm is veel te druk en het stuurt niet echt lekker.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

pven schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:12:
[...]

Die heb ik dit weekend toevallig geprobeerd, en weer verwijderd. Het scherm is veel te druk en het stuurt niet echt lekker.
Heb net even een potje gedaan maar heb eigenlijk dezelfde ervaring. Van de week nog verder wat spelen om te zien of het nog veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visitor.q
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-10 23:31
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:15:
Heeft iemand nog tips voor driften in Shift...? Het lukt me nog steeds niet. Ik kan alleen maar driften in bochten en binnen no time staat de auto weer recht... Haal soms maar net de 50 punten als ik mazzel heb... Moet je soms een bepaalde auto hebben? Het wordt een beetje irritant... vooral omdat je zowat elke ster nodig hebt om verder te komen.
Ik had daar ook problemen mee, en toen heb ik ergens gelezen dat je de besturing op professional oid moet zetten (dat je zelf moet schakelen). Je kunt dan chill in de 2 blijven rijden en dan ga je niet zo hard door de bocht heen zodat je de tijd hebt om een drift in te zetten en te houden (dat is: beetje met de bocht meesturen en dan heel kort het stuur ver de bocht in gooien en dan de drift opvangen en dan balanceren tot je de bocht uit bent). Uiteraard moet je net als bij driften op de pc wel proberen zo schuin mogelijk te gaan. Ik heb in Tokyo drift trouwens geen last gehad van mijn hoge snelheid, daar haalde ik zonder manual transmission in een keer 3 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Thombias schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:50:
[...]

Klopt, die heb ik al, Ik zoek dus alternatieven.
Quake 3 arena is ook geport naar android. werkt best lekker, wel n highend android aangeraden...

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visitor.q schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:11:
[...]

Ik had daar ook problemen mee, en toen heb ik ergens gelezen dat je de besturing op professional oid moet zetten (dat je zelf moet schakelen). Je kunt dan chill in de 2 blijven rijden en dan ga je niet zo hard door de bocht heen zodat je de tijd hebt om een drift in te zetten en te houden (dat is: beetje met de bocht meesturen en dan heel kort het stuur ver de bocht in gooien en dan de drift opvangen en dan balanceren tot je de bocht uit bent). Uiteraard moet je net als bij driften op de pc wel proberen zo schuin mogelijk te gaan. Ik heb in Tokyo drift trouwens geen last gehad van mijn hoge snelheid, daar haalde ik zonder manual transmission in een keer 3 sterren.
Bedankt voor de tip: dat ga ik zeker eens uitproberen. Alhoewel ik zonder manual transmissiion in Tokyo zelfs geen 1 ster haal met driften... Schijnbaar heb ik er geen talent voor... 8)

EDIT
Nou, het lukt nog steeds niet, hoor. Begin me af te vragen of m'n Desire HD soms iets verkeerd doet... }:O Het is al een gedoe om in een drift te komen, maar dat opvangen en balanceren lukt gewoon niet. Of ik nou naar links of rechts beweeg of wat ik ook doe, hij gaat even driften en trekt dan weer recht. Dus ik haal maar een paar punten per drift. (En de mode waarin je zelf kan schakelen is trouwens Expert. ;) ) Irritant dit...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2011 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Wom schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:36:
Iets dergelijk heb ik nu gevonden...Infernus: Verse 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epic Citadel tech demo op Android (Nvidia Tegra 2)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2011 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:47:
Epic Citadel tech demo op Android (Nvidia Tegra 2)

[video]
Wow, dat ziet er extreem mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dit, beste heren, is een van de vele redenen waarom ontwikkelaars niet graag voor Android kiezen:
http://www.droidgamers.co...opers-game-iron-soldiers-

Mocht je zelf een app zien van deze "DavinciDevelopers", download het dan niet maar geef hem svp aan bij Google. Dit joch is geen ontwikkelaar en doet niets anders dan online tools gebruiken om nietszeggende onzin te maken en het werk van andere mensen letterlijk te stelen en onder eigen naam in de Market te zetten (tegen betaling).

Het spel waar het over gaat kan je trouwens testen door de links te volgen naar het XDA-topic :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-10 15:42
Deze hier al voorbij gekomen?

YouTube: Spaghetti Marshmallows Android App Review - AndroidApps.com

Spaghetti & Marshmallows. Best grappig! (En werkt ook nog redelijk op mijn hero :))

offtopic:
Hoe krijg ik zo'n mooie embedded player? :)

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Stukfruit schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:26:
Dit, beste heren, is een van de vele redenen waarom ontwikkelaars niet graag voor Android kiezen:
http://www.droidgamers.co...opers-game-iron-soldiers-
Onzin, dit soort problemen kan je op elk platform krijgen. Er kan altijd iemand langskomen die de installatiebestanden van de beta neemt en zelf gaat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind vooral de emulators er leuk.
Iemand nog leuke gba spellen?
Vooral die mario spellen vind ik leuk:)
Alleen jammer dat ik nu geen toetsenbordje heb:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Onzin? Heb je zoiets al bij Apple of Microsoft door de controle heen zien komen dan?

Het gaat hier om letterlijk gestolen apps he, _gestolen_. Niet "alleen maar" gecopieerd qua idee en gfx. Op andere platforms is het voor zover ik weet niet zo simpel om apps van een ander opnieuw te labelen en onder je eigen naam te verkopen (en natuurlijk de winst te jatten).

@Niekfct:

Is al langsgekomen ja :)

Zo'n mooie embedded player krijg je door [video=600]www.youtube.com/blablabla[/video] te gebruiken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Stukfruit schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:04:
Onzin? Heb je zoiets al bij Apple of Microsoft door de controle heen zien komen dan?

Het gaat hier om letterlijk gestolen apps he, _gestolen_. Niet "alleen maar" gecopieerd qua idee en gfx. Op andere platforms is het voor zover ik weet niet zo simpel om apps van een ander opnieuw te labelen en onder je eigen naam te verkopen (en natuurlijk de winst te jatten).
Nou, het was een ontzettend domme kerel die een unsigned APK ter download aanbied... iets wat hij nooit weer zal doen, en wat natuurlijk onwijs balen is maar uiteindelijk met een sisser af is gelopen; de app is verwijderd, hij zal in het ergste geval een andere naam moeten kiezen voor zijn app en geen dev zal meer unsigned apps aanbieden. Nou, domheid/naïviteit is geen reden om maar niet voor Android te devven. Diefstal gebeurt op elk platform, alleen was deze een combinatie van naïviteit van de devver en buitengewone brutaalheid van de dief. Weinig Androidspecifiek.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Domheid/naiviteit?

Uh.. ik neem aan dat je weet dat het geen bal uitmaakt of een app unsigned is of niet? Of dacht je dat bv. alle illegale sites die uit de grond schieten alleen plaatjes aanbieden van de apps die er op te vinden zijn? Met wat simpele acties kan je de meeste apps gewoon hergebruiken.

Dit is dus welzeker Androidspecifiek. Het is hier de (te ver gaande) openheid van de Market die misbruikt wordt.

Kan je wel zeggen dat ontwikkelaars dan maar de helft van de ontwikkeltijd in het beveiligen van hun apps moeten steken, maar als tweaker zou je toch beter moeten weten: dat helpt tot een bepaald punt en daarna heeft het alsnog geen nut.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Mogelijk heb je gelijk dat het op Android eenvoudiger is om minder reine software te draaien, maar je voorbeeld is idioot; exact hetzelfde had kunnen gebeuren in de Apple App store; Apple was immers niet op de hoogte van het bestaan van de beta en had de gestolen app óók goedgekeurd, en verwijderd na melding van de eigenaar van de app. Jouw voorbeeld is dus -zeker niet- Androidspecifiek.

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik twijfel er sterk aan of Apple een app met dezelfde naam als een bestaande app, maar dan met een kleine toevoeging aan de naam, zou doorlaten.

Ik weet dat het hier in het voorbeeld hierboven over een app gaat waarbij de werkelijke naam werd meegejat, dus in dit specifieke geval zou het idd niet helpen, maar meestal gaat het om naam + toevoeging. Als Apple zulke dingen zou doorlaten dan zou gelijk dat hele screeningsproces nergens meer op slaan.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Er wás geen bestaande app, want deze was nog in ontwikkeling. Apple zou dus waarschijnlijk niet eens op de hoogte zijn van het bestaan van de app, laat staan van de kenmerken er van. Zelfs al zou de naam geregistreerd zijn geweest, dan nog had de dief slechts een kleine wijziging hierin hoeven aanbrengen. Apple gaat screenen, en de rechtmatige eigenaar van de app weet pas van de diefstal wanneer de gestolen waar al door Apple is goedgekeurd en vindbaar is.
Het is vervelend dat het gebeurd is, maar heeft echt niets met het platform te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen iemand enig idee hoe ik de L en R buttons kan instellen bij Gameboid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

settings -> input settings -> key mappings

Was dat zo moeilijk? :P
Pagina: 1 ... 11 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.