Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:24
Heeft iemand nog aanraders van spellen die op dinerdash etc lijken? Van die spelletjes waar je een shop moet managen. Elk management spel is goed trouwens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 13:28
(jarig!)
Thomasthomas schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 22:17:
Ik ga denk ik maar n's m'n SGS rooten, hopelijk draait hij dan wat sneller en doet Dungeon Defender het beter :).
Van rooten wordt je telefoon geen steek sneller hoor :P. Daarvoor zou ik een lagfix gebruiken als ik jouw was.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Awsom schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 18:28:
Heeft iemand nog aanraders van spellen die op dinerdash etc lijken? Van die spelletjes waar je een shop moet managen. Elk management spel is goed trouwens :p
Ik zag heel recent iets als 'restaurant tycoon' langs komen. De exacte naam ben ik even kwijt, maar ik vermoed dat je het in de market wel terug kunt vinden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

boaty schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 19:41:
[...]

Van rooten wordt je telefoon geen steek sneller hoor :P. Daarvoor zou ik een lagfix gebruiken als ik jouw was.
Ja, fout geformuleerd. Darky's 7.0 ROM gedownload, is nu voor het eerst aan het booten (wat, zoals de instructie al zegt, bijster lang duurt, hoewel ik nu wel een mooie animatie zie met het "Nexus" logo). Sowieso was ik de haperingen meer dan zat dus het is een win/win situatie.

E: Dungeon Defenders doet het met Darky's mod niet veel beter. Op XDA wordt er ook gemeldt dat de DHD en SGS er moeite mee hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Thomas op 26-12-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasthomas schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 19:45:
E: Dungeon Defenders doet het met Darky's mod niet veel beter. Op XDA wordt er ook gemeldt dat de DHD en SGS er moeite mee hebben.
Basic Requirements:
512 MB RAM
GPU capable of OpenGL ES 2.0
Android 2.1 Eclair
800 Mhz CPU or greater recommended
SD card with at least 400 MB free storage

Specifically Tested Compatibility List
All Tegra 2 Based Devices: Fully Compatible (DD:FW runs best on these devices)

Nexus S: Fully Compatible
Samsung Galaxy Tab: Fully Compatible
Samsung Galaxy based Cell Phones: Fully Compatible on all with 100 MB RAM free
Droid 2: Fully Compatible
Droid X: Fully Compatible
HTC Evo 4G: Fully Compatible
HTC Incredible: Fully Compatible
myTouch 4G: Mostly compatible, have some occasional stability issue
T-Mobile G2: Fully compatible
Dell Streak: Fully compatible
HTC Desire: Fully compatible
Nexus One: Fully compatible
( http://www.dungeondefende...Android_Press_Release.pdf )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb ik gezien ja. Het zou het moeten doen maar ook op XDA zijn er mensen die slechte framerates halen, maar ook mensen die goede framerates halen. Hoop dat het snel duidelijk wordt wat het probleem is aangezien het een heel leuk spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
MaStar schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:58:
Hier ook maar even Need for speed gekocht :D lachen!!
Heb hem ook gekocht maar ben toch geen heel groot fan van het besturen met een accelerometer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op zondag 26 december 2010 @ 17:50:
[...]

Heb hem ook gekocht maar ben toch geen heel groot fan van het besturen met een accelerometer.
Ik ook niet, maar het begint te wennen. HFS Shift en ook Jet Car Stunts zijn de eerste games op Android waarbij ik het idee heb dat ik daadwerkelijk de boel kan controleren.

BTW Ligt het aan mij of zijn de Easy levels van Jet Car Stunts soms lastiger dan de Intermediate en Hard levels...? Ik had hier en daar nogal moeite met de Easy levels (vooral nummer 2), maar Intermediate kwam ik redelijk makkelijk en snel doorheen en de eerste 2 Hard levels zitten er ook al op... Dusik dacht dat ik het spel beter onder de knie had nu en probeerde Easy 2 nog een keer... maar die is nog steeds rottig lastig...! Maar goed, maakt niet uit, het is een top spel. ;)

In Shift ben ik nu in Londen. Heb wel 'n auto moeten inruilen voor een andere om mee te kunnen komen. Zoals gezegd gaat het sturen me steeds beter af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net NFS Shift binnengehaald en het bevalt me goed op mijn Desire. Maar voor de games als Pocket Legend geef ik toch de voorkeur aan een tablet, speelt wat lekkerder. Nog even wachten op een goeie tablet tot het voorjaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visitor.q
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-10 23:31
Ik heb wel moeite met driften bij NFS shift. Ik kan bijvoorbeeld op rechte stukken niet in een drift raken, dat lukt alleen als ik toch al een bocht aan het maken was. Bij NFS Underground op de pc was dat wel makkelijker, dan kon je het hele traject blijven driften. Verder echt een topspel, de races zijn spannend en je hebt echt een snelheidsgevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb altijd al een grondige hekel gehad aan Drift onderdelen in welke racegame dan ook... Het valt me nog mee dat ik in deze versie een medaille kan halen...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Stukfruit schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:06:
Ik meen me te herinneren dat het idd iets rond de 400 MB was, maar hang me daar svp niet aan op!

En er komt ook oa. een PC-versie van, misschien dat ze daar van komen? :)
Volgens mij is de resolutie zo hoog zodat het spel compatibel is wanneer de tablets welke op de tegra 2 gebaseerd zijn rereleased worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn al Tegra 2 tablets hoor, die hebben ook gewoon lage resoluties =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
CLB schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:51:
Er zijn al Tegra 2 tablets hoor, die hebben ook gewoon lage resoluties =)
Die hebben een hoger resolutie dan android momenteel ondersteund, zover ik weet. Daarom wachten de meeste fabrikanten op 3.0, die zal hogere resoluties ondersteunen.
Weet er iemand of er ergens een demo'tje van dit spel te vinden is?

[ Voor 9% gewijzigd door killerbie op 28-12-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb gegoogle maar niks nieuws sinds juli 2010.....
Farmville op Android? Iemand toevallig iets opgevangen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 18:26:
Ik heb gegoogle maar niks nieuws sinds juli 2010.....
Farmville op Android? Iemand toevallig iets opgevangen ??
Volgens mij kun je het gewoon spelen met de skyfire browser. Maar een app zou handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Ik hoor veel mensen zeggen dat je op een android mobieltje alle Flashgames tot je beschikking hebt. Maar hoewel mijn DHD ze wel kan spelen, kan ik ze niet goed bedienen. In en uitzoomen is vaak onmogelijk en vaak moet je dingen verslepen, wat voor zover ik weet ook niet mogelijk is. Hij herkent het namelijk niet als slepen wanneer ik met 1 vinger over mijn scherm sleep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-11-2024
pven schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 19:44:
[...]

Ik zag heel recent iets als 'restaurant tycoon' langs komen. De exacte naam ben ik even kwijt, maar ik vermoed dat je het in de market wel terug kunt vinden.
Eventueel ook GameDevStory, mocht hij die niet gezien hebben op de vorige pagina's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:28
vinnieminnie schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:54:
Ik hoor veel mensen zeggen dat je op een android mobieltje alle Flashgames tot je beschikking hebt. Maar hoewel mijn DHD ze wel kan spelen, kan ik ze niet goed bedienen. In en uitzoomen is vaak onmogelijk en vaak moet je dingen verslepen, wat voor zover ik weet ook niet mogelijk is. Hij herkent het namelijk niet als slepen wanneer ik met 1 vinger over mijn scherm sleep.
Is dit ook als je de game eerst met een dubbelklik helemaal fullscreen maakt?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb op het forum van de makers van Dungeon Defenders geklaagd over het feit dat het spel traag is op mijn SGS en bij veel andere mensen werkt het wel goed. Ook bijgeschreven dat dit het doorslaggevende moment was een ROM te flashen, ik heb uitgebreid verteld wat mijn firmware (voor en na) was etc. Werd door wat mensen met (een variant van) een SGS gereageerd dat ze hetzelfde probleem hadden. Uiteindelijk oordeel van een van de devs;

"Op mijn SGS doet ie het wel, zorg dat je tasks hebt gekilled" slotje.

Ja want ik ga wel een ROM flashen maar niet eerst bedenken dat ik even het geheugen leeg moet maken 8)7... Goede support zeg :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Goede reden om in de toekomst geen spellen van Trendy meer te kopen dan :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat NFS Shift betreft: ik heb nogal moeite genoeg sterren te unlocken en je moet haast alle sterren halen om verder te komen... Daar begin ik een beetje van te balen... Driften lukt me van geen kanten: ben al blij als ik daar 80 punten (1 ster) haal... Ik kom echt absoluut niet verder. En wat me ook niet lukt is om de points treshold van 1000 te halen. Ik probeer constant op de raceline te blijven EN te slipstreamen EN ik haal constant iedereen 'dirty' in EN laat me daarna weer terugzakken omdat je anders geen punten kan halen (wat natuurlijk lichtelijk apart is... je moet dus absoluut niet willen winnen!) en NOG kom ik niet verder dan een dikke 900 punten...

Iemand wat tips om meer punten te halen tijdens een race? Behalve dan met raceline, slipstream and dirty overtaking? (Driften tijdens een normale race hoef ik al helemaal niet te proberen, want die tijd heb ik hard nodig om de AI lastig te vallen...).

Alsnog een top racer, hoor: prima aankoop. Maar ik wil nu eindelijk wel een keer naar Tokyo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik zou je graag verderhelpen, maar ben nog steeds bezig om (letterlijk) hogerop te komen met Mega Jump :P

De laatste update heeft het spel wat vloeiender gemaakt dan het eerst was, dus het is nu eindelijk wat te spelen op de Desire. Je moet alleen best lang in de lucht blijven om een volgend level te unlocken...

(zonder te betalen en zonder genoeg Mega Points te behalen, want dat systeem staat echt reuzescheef - als je daar gebruik van zou moeten maken dan *moet* je wel betalen - handig bedacht, dat wel)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

NFS Shift is inderdaad heel moeilijk, en dan met name het driften. Ik heb het al een tijd niet gespeeld maar als je een keer weinig punten haalt voor een drift ben je bijna gedwongen de rest van de races perfect te doen, wat ook niet al te makkelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 09:37
Awsom schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 18:28:
Ik ken nog een variant, namelijk TurboSubs.

NFS Shift ondertussen volledig uitgespeeld :+ . Alle auto's volledig getuned in bezit.
Mocht je problemen hebben met het driften, stuur gewoon snel en hard genoeg de ene of de andere kant op en hou hem dan van de kant af.
Voor de geïnteresseerden: world tour: race nr. 4: best lap time: 45,28 sec :P
Wie kan beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De top 10 games van 2010 voor Android volgens PocketGamer:

http://www.pocketgamer.co...harts/feature.asp?c=26207

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht, je wordt bedankt... nu heb ik ALWEER een spelletje gekocht... :+ _/-\o_ (Flick Kick Football)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guns'n'Glory / Angry Birds / Let's Golf 2 & Reckless Racing kan ik beamen:
Helemaal top op m'n 7" Android tablet, evenals m'n telefoon, topgames stuk voor stuk!

MiniSquadron vond ik geen donder aan en aan Galcon nog minder.. Geef mij maar Archipelago _/-\o_

Flick Kick Football / Zenonia / EVAC / Everlands ken ik niet.. Vind ik persoonlijk ook niet zo interessant.

Sinds gisteren heb ik een Android tablet en heb daar Moto X Mayhem op 'ontdekt'
Wat een ubervette game zeg, zo verslavend.. Niet zo heel mooi qua graphics maar na 2 minuutjes ben je dat ook vergeten en wil je alleen maar de levels halen.. Verslavend, goede besturing, slechte graphics maar wel *O*

Hij was hier ook weleens voorbij gekomen volgens mij maar toch:

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Worms is vet zeg, op m'n telefoon vind ik het maar priegelig allemaal maar op m'n tablet, ideaal!
Tevens is Hungry Shark 2 gereleased, vind er zelf niks aan, maar weet dat er veel liefhebbers waren hier...

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
CLB schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:18:
Worms is vet zeg, op m'n telefoon vind ik het maar priegelig allemaal maar op m'n tablet, ideaal!
Is worms uit voor android?
Ik kan hem niet vinden in de market?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Game Dev Story is echt een geweldig spel! Het beste spel dat ik tot nu toe op m'n Android telefoon gespeeld heb.
madmaus schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:49:
Is worms uit voor android?
Ik kan hem niet vinden in de market?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yAS9gMSZh11Pe0RoNWZGbskL/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XWAIwZrwyavru38ow167UT60/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4Vt4mtN4WkjdaeCoqAoJlPbk/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NU5AvBztugzg5X1gTJQUIj6f/medium.jpg

• Stukfruit
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:58:
Flick Kick Football / Zenonia / EVAC / Everlands ken ik niet.. Vind ik persoonlijk ook niet zo interessant.
Dat vind ik wel een geinige uitspraak, want heel erg veel mensen zeiden dat eerst ook over Angry Birds: "ach, lijkt me niet zo interessant"... ;)

Dat zit wel Schnorr.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
En waar heb je deze vandaan? Niet te vinden in market of ea.com.

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 13:28
(jarig!)
Een QR code zou inderdaad geen kwaad kunen. Kan hem ook niet vinden in de market.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Van een Warez site denk ik. Quote van XDA forum:
I can't belive it...I found the ORIGINAL BRAND NEW version of Worms...its not a 1:1 ported Version...its original from Team17 & EA from Year 2010.
it is only 2mb in size and 40mb sd card files!
Looks realy nice...like the iPhone Version...and working like a charm!
It seems to be VERY new...I can't find any infos about it! I found it on a warez site...so I can't post any links, sorry!

But it exists!!!!!!!!!!!!! :)
Ben ik weer, komt idd niet vanuit de Market of wat... wachten totdat die daar staat, koop 'm meteen!!

• Pizr
  • Laatst online: 03-10 13:54
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:42:
[...]

Zucht, je wordt bedankt... nu heb ik ALWEER een spelletje gekocht... :+ _/-\o_ (Flick Kick Football)
Hahah same here 8)7

• JHdD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-09 12:36
CLB schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:28:
Ben ik weer, komt idd niet vanuit de Market of wat... wachten totdat die daar staat, koop 'm meteen!!
Heb het gevonden, bedankt voor de tip.

Verwijderd

Voor de wat jongere gamers* is nu ToyShop Adventures geport naar Android (wel met een duur prijskaartje).

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LinidKL8PnE]

Staat in de Market voor $4 (oid).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 17:17 ]

JHdD schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:38:
Heb het gevonden, bedankt voor de tip.
Ik heb geen tip gegeven hoor, alleen gezegd dat ik Worms had.. :)

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:15:
[...]

Is dat de final zoals die straks ook in stores komt of een review/test-versie? Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/W2QmEC4Pr8Kf6NFYuS8k5jntKLQMWHO-gpXk4QtReZzBr1LGDFVJv-luB3sCH9IRLcJHsYgmEea65qsd8w=s36

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 17:28 ]

• JHdD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-09 12:36
CLB schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:15:
[...]

Als ik niet wist dat het bestond voor Android is dat een tip. Kijk maar uit hoor BREIN komt je halen. ;)
Ja dat begrijp ik, maar als je 't zo zegt lijkt het net of ik iedereen warez-linkjes stuur ;)

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
CLB schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:10:
Ja dat begrijp ik, maar als je 't zo zegt lijkt het net of ik iedereen warez-linkjes stuur ;)
indirect wel. Hierdoor wist ik waar ik hem kon vinden.
Ben hem nu aan het installeren :)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Ik heb geen site genoemd dus niks indirect

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:54
Als je weet dat het niet mag, doe het dan ook niet.

[ Voor 70% gewijzigd door RoD op 31-12-2010 00:15 ]

Inventaris - Koop mijn meuk!

Verwijderd

Kappen met slow chatten over illegale games, graag. Get a life. Straks komt er nog een slot op dit veel te leuke topic.

Dat Flip Kick Football is zooooo simpel maar ook zooooo leuk! Ik heb erg veel plezier van mijn DHD!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 20:47 ]

Er komt vast en zeker een slotje op een topic waarin staat dat er een game op het www te vinden is =s

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik wil best betalen voor games, maar het feit dat je alleen een credit card kan gebruiken maakt het voor velen moeilijk. Nu is mijn vader zo aardig zijn creditcard nummer aan mij te geven, maar Click en Buy zou bijvoorbeeld leuk zijn, gebruik ik ook op Steam en iTunes (toen ik nog iOS gebruikte :)).

E: Overigens ben ik nog steeds blij met Game Dev Story. Ik denk serieus dat dit het beste spel dat ik tot nu toe op mijn Android telefoon heb gespeeld, zo verslavend :). Het was (of het nu nog zo is weet ik niet) tijdelijk -75%, heb het voor 92 cent gekocht.

[ Voor 30% gewijzigd door Thomas op 30-12-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Ze zouden het mogelijk moeten maken om de kosten te verrekenen met je provider, dat zou perfect zijn. En anders Ideal, maar een creditcard is voor veel mensen gewoon geen optie om mee te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dat gaat er ook langzaam komen, dat verekkenen met de provider (ook wel bekend als 'carrier billing'). In Amerika is dat sinds een week of wat ingevoerd, de rest van de wereld zal hopelijk ook volgen :)

Verder wil ik iedereen met hun "maar"-argument nog eens wijzen op de 3vcash-kaartjes om de cc mee te 'omzeilen' door gebruik te maken van iDeal. Het is minder tof dan direct betalen, helemaal mee eens, "maar" het werkt een stuk beter dan rippen of helemaal geen betaalde games kunnen gebruiken.

* Stukfruit is het er wel mee eens dat Google zeer, zeer traag is met het invoeren van alles dat nodig is voor betaling.. -O-

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Ik snap ook heel slecht waarom Google zo traag is ermee. Ik heb een CC, dat is het probleem niet, maar zet twee man op het implementeren van Ideal en 3 week later is het af...

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:36
Obiter dictum schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:59:
Ik snap ook heel slecht waarom Google zo traag is ermee. Ik heb een CC, dat is het probleem niet, maar zet twee man op het implementeren van Ideal en 3 week later is het af...
Ideal moet dat ook goedkeuren ;) Zo eenvoudig is het allemaal niet hoor.
Voor ons nederlanders is dat ideaal, maar voor de rest? Er zijn nogal wat landen, veel systemen en om die nu allemaal te implementeren...

Via de provider betalen zou goed werken, maar ook dat moet per provider afgesproken worden. Ideaal is dus gewoon nog anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Heb je wel eens de voorwaarden van Ideal gelezen? Ik zie geen enkele reden daar waarom het niet mogelijk zou zijn, en ik zie ook geen reden waarom Google niet aan zou sluiten bij voor het elk land specifiek dominante betaalsysteem; dus Ideal voor Nederland, CC voor VS, der ideal (ofzo) voor Duitsland.
Dat betekent per land 2 man 2 week lang aan het werkt om het draaiend te krijgen, en 1 FTE om het te onderhouden. Nou, dat kost een geld zeg. Hadden ze het vanaf het begin gedaan, dan was piraterij kleiner gebleven voor het platform dan dat het nu is, en hadden ze al ruim 2 jaar voor elke transactie een procent of 30 als ik me niet vergis op kunnen strijken. Ze hadden meer ontwikkelaars aangetrokken, en Android was door het grotere aanbod apps nog groter geweest.
Ik heb haast het idee dat Google zo een rem op Android heeft gezet omdat het allemaal net even wat te snel gaat.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Thomasthomas schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:22:
Ik wil best betalen voor games, maar het feit dat je alleen een credit card kan gebruiken maakt het voor velen moeilijk. Nu is mijn vader zo aardig zijn creditcard nummer aan mij te geven, maar Click en Buy zou bijvoorbeeld leuk zijn, gebruik ik ook op Steam en iTunes (toen ik nog iOS gebruikte :)).

E: Overigens ben ik nog steeds blij met Game Dev Story. Ik denk serieus dat dit het beste spel dat ik tot nu toe op mijn Android telefoon heb gespeeld, zo verslavend :). Het was (of het nu nog zo is weet ik niet) tijdelijk -75%, heb het voor 92 cent gekocht.
Je kan ook een online prepaid creditcard nemen en zo apps kopen. Wil game dev wel graag proberen, alleen die 3,68 houden me nu nog even tegen, zeker geen demo van?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Kijk bij de auteur / publisher van de app en wat er nog meer onder die naam in de Market staat (een van de onderste opties op iedere pagina voor een app in de Market). Als je daar geen demoversie in het lijstje met apps ziet staan, dan is er waarschijnlijk geen demo.

* Stukfruit is nog steeds verslaafd aan Mega Jump :) leek me in het begin eigenlijk niet zo heel geweldig, maar nu ik andere levels bereik begint het toch steeds meer uit te dagen om verder te gaan.. ik wil de ruimte in :P

In latere levels zitten ook andere blokken trouwens. Zo krijg je vanaf level 3 of 4 blokken waardoor je opeens tijdelijk een soort Doodle Jump zit te spelen, komen er blokken die in muntjes uit elkaar springen wanneer je daar op terecht komt (en soms *moet* dit wel omdat dit het enige blok in de omgeving is), enz. Die springblokken zijn nog best moeilijk, want je moet soms de vrijkomende muntjes heel snel hergebruiken om hogerop te komen!

[ Voor 5% gewijzigd door Stukfruit op 31-12-2010 13:38 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:14:
[...]

Je kan ook een online prepaid creditcard nemen en zo apps kopen. Wil game dev wel graag proberen, alleen die 3,68 houden me nu nog even tegen, zeker geen demo van?
Denk het niet. Ik vind het 4 euro wel waard ookal heb ik hem voor 1 euro gekocht. Ik speel het dagelijks :). Je zou hem ook op een minder legale manier kunnen downloaden en dan kopen, of je kan hem na 15 min refunden, maar ik denk dat 15 min niet genoeg is om het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
JetCarStunts is wel een hip spelletje met een goede moeilijkheidsgraad en besturing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 21:33
iemand al meer nieuws over Cut the Rope?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nog niets. Ontwikkelaar is er nog mee bezig.

De "Cut the Rope"-versies die je nu in de Market kan vinden (waaronder hier) zijn trouwens NIET van de officiele ontwikkelaar en komen 100% van scamgasten die zo geld hopen te verdienen. Download deze troep NIET want het is niet het spel wat je zoekt.

Of nog beter: download niets van dit "Appvision" en rapporteer ze meteen als scam wanneer je ze tegenkomt. Zulke gasten zouden ze echt voor eeuwig van de Market moeten weren.

De echte Cut the Rope zal heel waarschijnlijk van "Zeptolab", "Chillingo" of EA komen. Van andere uitgevers zal het *niet* echt zijn en betaal je om opgelicht te worden door een Nigeriaan, Indiaan of Chinees.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 20:50:
Van andere uitgevers zal het *niet* echt zijn en betaal je om opgelicht te worden door een Nigeriaan, Indiaan of Chinees.
Of een Hollander... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik kan er ook weinig aan doen dat die gasten vooral uit zulke landen komen :)

Wil overigens idd niet zeggen dat er geen scammers uit andere landen zijn. Zo is er bv. een Brit die iedere keer nadat zijn account door Google wordt gesloten alle mensen op z'n blog uitscheldt :')

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook Flip Kick Football gekocht, weigert echter te starten op mijn Desire. Meer mensen met dat probleem?
Kan mijn geld ook niet terug krijgen omdat ik tijdens het installeren de melding kreeg dat het geheugen vol zit. Moest toen eerst een aantal apps verwijderen om ruimte te maken en heb opnieuw opgestart. Gevolg is dat ik buiten dat kwartier terecht kwam. Het zijn maar een paar centen maar wel jammer.
Het zou al helpen als Google Maps en Streetview ook eens naar de SD gaat zetten. Maar voor mij geen games, updates of andere apps meer met deze telefoon. Heb nog maar 22 Mb vrij :(

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 12:31

jasjenl

Liab A Tymo

Ik zou Need for Speed Shift wel eens willen proberen maar ik lees her en der dat ie niet (goed?) draait op een Galaxy S en aangezien er geen gratis demo te downloaden is kan ik dat niet even testen. Zijn er hier mensen ervaring met deze game op genoemde Samsung telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

jasjenl schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:01:
Ik zou Need for Speed Shift wel eens willen proberen maar ik lees her en der dat ie niet (goed?) draait op een Galaxy S en aangezien er geen gratis demo te downloaden is kan ik dat niet even testen. Zijn er hier mensen ervaring met deze game op genoemde Samsung telefoon?
Ja en bij mij draait hij werkelijk fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 12:31

jasjenl

Liab A Tymo

Thomasthomas schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:05:
[...]

Ja en bij mij draait hij werkelijk fantastisch.
Ok, zal hem dan zo eens proberen. Ik zie dat ie nu nog maar 77 cent kost, dus dat is nog wel te doen ;)

<update>

Nou, heb NFS geïnstalleerd maar hij doet niet veel: de game kan wel gestart worden, het titelscherm verschijnt en je hoort muziek maar daarna wordt het scherm zwart en gaat ie niet verder (muziek blijft wel doorlopen). Ik ben één keer tot een schermpje gekomen waarin ik een VW Golf kon komen maar meer graphics heb ik helaas nog niet gezien... Ik laat 'm er nog wel opstaan om te kijken of EA nog met een update komt, maar de verhalen dat ie niet altijd goed werkt op een Galaxy S kloppen dus wel, helaas..

[ Voor 48% gewijzigd door jasjenl op 02-01-2011 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 22:52:
Heb ook Flip Kick Football gekocht, weigert echter te starten op mijn Desire. Meer mensen met dat probleem?
Kan mijn geld ook niet terug krijgen omdat ik tijdens het installeren de melding kreeg dat het geheugen vol zit. Moest toen eerst een aantal apps verwijderen om ruimte te maken en heb opnieuw opgestart. Gevolg is dat ik buiten dat kwartier terecht kwam. Het zijn maar een paar centen maar wel jammer.
Het zou al helpen als Google Maps en Streetview ook eens naar de SD gaat zetten. Maar voor mij geen games, updates of andere apps meer met deze telefoon. Heb nog maar 22 Mb vrij :(
Heb je al geprobeerd de devver een mailtje te sturen? Ik heb geregeld gedoe gehad met diverse apps, en ik heb altijd mijn geld terug gekregen of de juiste support ontvangen. Ik lees vaak dit soort verhalen, maar ik vraag me dit dan ook telkens af.

En wat betreft je geheugenprobleem: rooten en custom ROM met a2sd+, nergens meer last van. Ik was eerst altijd bezig met mails sturen naar devs met het verzoek of ze app2sd wilden ondersteunen, maar tegenwoordig kijk ik niet eens meer of het kan. (en als het al kan doe ik het vaak nieteens :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken. schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:55:
[...]

Heb je al geprobeerd de devver een mailtje te sturen? Ik heb geregeld gedoe gehad met diverse apps, en ik heb altijd mijn geld terug gekregen of de juiste support ontvangen. Ik lees vaak dit soort verhalen, maar ik vraag me dit dan ook telkens af.

En wat betreft je geheugenprobleem: rooten en custom ROM met a2sd+, nergens meer last van. Ik was eerst altijd bezig met mails sturen naar devs met het verzoek of ze app2sd wilden ondersteunen, maar tegenwoordig kijk ik niet eens meer of het kan. (en als het al kan doe ik het vaak nieteens :P)
Ik heb zojuist een mailtje weggedaan om te kijken of ze een oplossing hebben. Heb namelijk al wel reviews gezien van die app op een Desire.
Deze game kan overigens op een SD maar moet eerst in het telefoongeheugen geplaatst worden voordat je het op SD kunt zetten.
Ik hoop op mooi nieuws woensdag, hopelijk worden er dan mooie dual-cores aangekondigd en dan gaat mijn Desire op Marktplaats zodra ik een andere telefoon heb. Op de nieuwe zit wel voldoende geheugen. Sowieso ga ik er minder last van krijgen omdat er ook een tablet gaat komen voor de games, dan kan er een hoop van de telefoon af. Ben echter bang dat het nog tot eind maart zal duren.

Ik zal eens kijken voor dat rooten maar ben verre van handig met dat soort dingen, heb weinig zin om mijn telefoon te verknallen, zeker omdat mijn Desire erg stabiel draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

jasjenl schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:21:
[...]

Ok, zal hem dan zo eens proberen. Ik zie dat ie nu nog maar 77 cent kost, dus dat is nog wel te doen ;)

<update>

Nou, heb NFS geïnstalleerd maar hij doet niet veel: de game kan wel gestart worden, het titelscherm verschijnt en je hoort muziek maar daarna wordt het scherm zwart en gaat ie niet verder (muziek blijft wel doorlopen). Ik ben één keer tot een schermpje gekomen waarin ik een VW Golf kon komen maar meer graphics heb ik helaas nog niet gezien... Ik laat 'm er nog wel opstaan om te kijken of EA nog met een update komt, maar de verhalen dat ie niet altijd goed werkt op een Galaxy S kloppen dus wel, helaas..
:(. Jammer want het is een goede game... Misschien is er op internet een oplossing te vinden, want hij zou het wel moeten doen.

Heb trouwens ook een vraag; heeft iemand Dungeon Defenders op de Galaxy S? Bij mij hapert hij (met officiele firmware en ROMS/Lagfixes) terwijl ik op youtube filmpjes zie dat het het perfect doet. De developer zelf helpt ook niet goed, ze zeiden dat ik maar een taskkiller moest gebruiken (want daar denk ik zelf niet aan /sarcasm). Dus wat zijn jullie ervaringen met het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Hoe komt het dat er zoveel apps buggen op de SGS lijn? Wat is daar zo afwijkend?

@betaling: Ik hoop dat de PayPal ondersteuning er snel komt, nu heb ik zelf een CC en ik zie ook niet in waarom mensen het niet zouden doen (Die 3 euro per kwartaal kan er wel uit als je af en toe iets uit het buitenland besteld), maar slechts één betaalmogelijkheid is niet echt meer van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 21:55
Kent iemand leuke multiplayer spellen? Op de iPad bijvoorbeeld zie je veel spellen (zoals een quiz over de wereld) die je met zijn tweeen kunt doen. Voor de android heb ik nog geen een multiplayer spel gezien.

Dus gewoon op 1 telefoon te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 Player Reactor / 4 Player Reactor / Music Quiz / Buzz Quiz...

En een filmpje van mijzelf, met m'n Archos 70 waarin ik 12 (bekende) games laat zien:

[ Voor 55% gewijzigd door CLB op 02-01-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
CLB schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:18:
2 Player Reactor / 4 Player Reactor / Music Quiz / Buzz Quiz...
Thnx, zo ff naar kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Leuk filmpje CLB! Misschien handig om ook de naam van de game tijdens het filmpje in beeld te laten zien, hoef je niet terug te spoelen als je wilt weten hoe het heet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 21:33
ik heb zo'n spelletje erop staan die Air Hockey heet ofzo... daarmee kan je ook met ze 2en spelen op je telefoon, tegenover elkaar.. is nie super mja :P

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog druk met Jat Car Stunts? Ik hen zonet de Hard levels gehaald. Vooral die laatste was hard... Aan het einde, voor het laatste poortje, heb ik echter een shortcut gevonden. Ik vraag me eigenlijk af of dat echt een cheat shortcut was of express ingebouwd... Je moet voor dat laatste poortje via van die schuin hangende blokken op een ramp naar de laatste poort komen, maar dat viel vies tegen. Toen ontdekte ik opeens dat je voor die blokken simpelweg rechtsaf kan en dan land je op die ramp voor de sprong...! Wel met de neus de verkeerde kant op, maar da's geen probleem.

Ook het poortje daarvoor was lastig: je moest dan een schuine sprong maken naar een poortje: het lukte me alleen maar door me te laten botsen tegen een van de rondhangende rode blokken en dan maar hopen dat je op het platform voor het poortje valt...

Al met al erg lastig, maar ook erg leuk. Ik betwijfel echter of ik veel plezier ga beleven aan de Impossible levels... ben bang dat die TE moeilijk zijn.

EDIT
Mwah, de eerste impossible was niet al te moeilijk... Per moeilijkheidsgraad zit er denk ik ook weer verschil in het eerste en laatste level wat moeilijkheid betreft...

P.S. Haal alles trouwens wel met brons en op casual... anders was ik nooit zover gekomen. :P

EDIT 2
De tweede impossible wordt wel erg impossible... Het eerste poortje lukt nog wel, maar de volgende... :X

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Ik ben op precies hetzelfde punt uitgekomen, het tweede impossible level van JetCarStunts. Erg leuk spel, met een goede moeilijkheidsgraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zondag 02 januari 2011 @ 16:55:
Leuk filmpje CLB! Misschien handig om ook de naam van de game
tijdens het filmpje in beeld te laten zien, hoef je niet terug te spoelen als je wilt weten hoe het heet.
Dankje, had wel een goede geweest inderdaad, maar heb 't filmpje al tig keer over nieuw ge-edit..
Telkens een klein foutje hier, klein foutje daar en aangezien het HD-materiaal is duurt het al erg erg lang telkens.

Dus dan maar even goed luisteren welke game ik 'behandel'
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dIgosIKahXOf8hZzWDJAkiCb/full.jpg
Is toch allemaal maar lastig om te filmen zonder goede camera / lichtomstandigheden, jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ach het geeft gewoon een goede indruk van de spellen, daar is geen HD film werk voor nodig in een pro studio. Ga zeker een paar games uitproberen, nu Angry Birds geen nieuwe levels meer vrij geeft moet ik wat anders zoeken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik zoek eigenlijk een leuk Sid Meier's Pirates!-achtig spel, liefst multiplayer en een aardige multiplayer RTS zou ook niet weg zijn. Een Europa Universalis-achtige lijkt me ook wel wat (natuurlijk ook multiplayer).

Ik heb nu even kort de volgende spellen op de shortlist gezet:
  • Pirates and Traders
  • Star Traders
  • Battle for Mars
Ik ben op zich ook wel benieuwd naar een RPG (MP). En natuurlijk naar Dungeon Defenders. Helaas is niet alles makkelijk te testen, maar misschien zijn hier al ervaringsdeskundigen (of mensen met andere suggesties).

Ik heb me tot nu toe aardig kunnen vermaken in loze minuten met Armored Strike, HomeRunBattle 3D, Robo Defense en Shredder Chess, (en ook wel wat met Abduction enzo) spellen die prima te spelen zijn als je een minuutje te doden hebt (en niets nuttigers/stimulerenders (want 't zijn op zich redelijk rechttoerechtaan spellen) maar het lijkt me leuk eventueel ook iets langduriger/verhalender vermaak beschikbaar te hebben op de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Begintmeta; Helaas zijn er niet veel van dit soort spellen. Dungeon Defenders is goed, maar als ik jou was (ik zie dat je een Galaxy S was) zou ik, als je overweegt het spel te kopen goed uitkijken. Op sommige Galaxy S telefoons draait het wel goed, maar op andere (zoals mijn SGS) weer niet. Eerlijk gezegd zou ik het gewoon op een minder legale manier uitproberen, en als het het goed doet is het die 3 euro meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begintmeta schreef op zondag 02 januari 2011 @ 19:28:

Ik ben op zich ook wel benieuwd naar een RPG (MP).
- Zenonia (SP)
- Pocket Legends (MP)

Schijnen wel goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
Het is zo jammer dat je geheugen zooo snel vol zit. Net 3 nieuwe games van gameloft uitgeprobeerd, maar 1 game neemt als 15 mb in beslag, wat voor mij al gering is. :p

Is er misschien ook een app waarbij je kan zien hoe je interne geheugen is ingedeeld? Naar mijn mening heb ik niet zo heel veel apps geinstalleerd op mijn telefoon maar toch is het al vol...

Gevonden: Diskusage. Ik heb hier nog een vraag over maar is niet het goede forum, dus ik verkas wel naar de desire forum! :)

[ Voor 15% gewijzigd door deimos op 02-01-2011 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinnieminnie schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:58:
Ik ben op precies hetzelfde punt uitgekomen, het tweede impossible level van JetCarStunts. Erg leuk spel, met een goede moeilijkheidsgraad.
Ha, ik heb het twede poortje gehaald! Het was tijdens de 122e retry en na 32 minuten speeltijd. Dat is nog eens waar voor je geld. :P

Ik had dat tweede poortje al eerder gehaald, alleen vloog ik er toen keihard overheen (omdat ik natuurlijk geen idee had hoe snel ik de laatste ramp moest nemen). Baaaaaaaalen! Tig pogingen later vloog ik een meter langs het poortje (aaaaarrrrrrrrgggggggggghhhhhhhh!!!!!!) en tijdens poging 122 vloog ik voor mijn idee zo ongeveer door de dwarsbalk en gilde ik alweer SHIT maar vervolgens stond ik bij retry 123 onder dat tweede poortje! Yihaaa! Op naar poort drie...

VRAAGJE: ik ben vergeten wat er gebeurt als je Jet Car Stunts verlaat middenin een level en vervolgens de phone reboot... Begin je dan weer vooraan het level op bewaard hij dan ook de positie (zoals hij doet als je gewoon ff het spel uitgaat om later weer terug te komen)? Als hij tijdens een reboot niet bewaard waar je was, ga ik niet rebooten voordat ik dit level gehaald heb... :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
kenkreutzer schreef op zondag 02 januari 2011 @ 19:53:
Het is zo jammer dat je geheugen zooo snel vol zit. Net 3 nieuwe games van gameloft uitgeprobeerd, maar 1 game neemt als 15 mb in beslag, wat voor mij al gering is. :p
Kan je die spellen niet naar je SDkaart moven?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameloft zet meestal de basis van het spel op het interne geheugen en de rest op de SD: dat gaat vanzelf. Ik denk dat bijvoorbeeld Let's Golf 2 iets van 35 mb op de phone zelf is en de overige 450 mb (of zo) staat op de SD. Het meeste wordt dus automatisch al NIET op het interne geheugen gezet.

EDIT
Yes, impossible level 2 van Jet Car Stunts gehaald! :) Dat laatste stuk koste me maar 4 retries. Whaaaa, wat een topspel. :9

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:17
DonkeyKong is ook een aanrader!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Tsurany schreef op zondag 02 januari 2011 @ 18:59:
Ach het geeft gewoon een goede indruk van de spellen, daar is geen HD film werk voor nodig in een pro studio. Ga zeker een paar games uitproberen, nu Angry Birds geen nieuwe levels meer vrij geeft moet ik wat anders zoeken.
Dan moet je zeker Mini Squadron even proberen. Echt een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een JCS tip: als je van een baan af dreigt te vallen, of beter gezegd: als je al aan het vallen bent, maar er is nog contact, dan kan je dat vaak nog verhelpen door een boost te gebruiken! Zo donderde ik tijdens het laatste stuk van Impossible 3 van de baan af, maar ik hing nog wel net aan de rand: ik zag wel de onderkant van de baan al, maar de auto maakte nog contact en wees omhoog. Toen ik snel een paar keer heel kort op boost drukte, ging de auto weer wat verder omhoog en zo kon ik 'm redden van een val!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zitten op bijna 1000 posts een mooi moment om misschien eens een nieuw deel te openen met een geheel verse nieuwe topic start (met bv top 3 aanraders per genre voor nieuwkomers op Android etc) ?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Neem even contact op met de TS zou ik zeggen, overleg met hem hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 21:49:
Gameloft zet meestal de basis van het spel op het interne geheugen en de rest op de SD: dat gaat vanzelf. Ik denk dat bijvoorbeeld Let's Golf 2 iets van 35 mb op de phone zelf is en de overige 450 mb (of zo) staat op de SD. Het meeste wordt dus automatisch al NIET op het interne geheugen gezet.

EDIT
Yes, impossible level 2 van Jet Car Stunts gehaald! :) Dat laatste stuk koste me maar 4 retries. Whaaaa, wat een topspel. :9
Tja, als een spel 35 mb in beslag neemt is dat al meteen 1/3 van al al je ruimte. Dus alsnog veelste veel. Eigenlijk had HTC en andere mobiele fabrikanten de interne geheugen gewoon moeten vergroten maarja..

En ja, Lets play golf 2 HD proberen te installeren met nog 30 mb ruimte over, lukt het nog niet. Ik heb nu echt alle onnodige troep weggegooid maar verder ga ik niet. Gelukkig heb het eerst 'illegeaal' getest...

[ Voor 12% gewijzigd door deimos op 02-01-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenkreutzer schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:06:
[...]

Tja, als een spel 35 mb in beslag neemt is dat al meteen 1/3 van al al je ruimte. Dus alsnog veelste veel. Eigenlijk had HTC en andere mobiele fabrikanten de interne geheugen gewoon moeten vergroten maarja..

En ja, Lets play golf 2 HD proberen te installeren met nog 30 mb ruimte over, lukt het nog niet. Ik heb nu echt alle onnodige troep weggegooid maar verder ga ik niet. Gelukkig heb het eerst 'illegeaal' getest...
Ah, ja, ik heb een Desire HD en die heeft 1,5 Gb intern opslaggeheugen... dat scheelt, natuurlijk.

EXIT
Yes, JCS Impossible 3 ook gehaald! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:14:
[...]

Ah, ja, ik heb een Desire HD en die heeft 1,5 Gb intern opslaggeheugen... dat scheelt, natuurlijk.

EXIT
Yes, JCS Impossible 3 ook gehaald! :)
Wat dat is echt chill, ik zit nu echt elke keer dat ik iets installeer dat de telefoon gaat zeiken. maar dat heb je ook met 150 mb geheugen.

Misschien moet ik toch maar gaan rooten :(

Sorry voor offtopic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 19:49:
[...]

- Zenonia (SP)
- Pocket Legends (MP)

Schijnen wel goed te zijn.
Pocket Empires past ook wel in dit rijtje. Wellicht een wat stijle learning curve, maar redelijk verslavend als je met een goede alliance speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Zijn er behalve Pocket God eigenlijk nog meer godsim-achtige spellen? Iets als Age of Empires, Civilization, dat werk?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 12:14

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:14:
[...]

Ik zie dat hij nu 1,50 is, scheel weer een hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nieuwe game :)

Doodle Dash:

Doel van het spel is om zo ver mogelijk te rennen, terwijl het rennen steeds sneller gaat en je steeds meer last krijgt van obstakels en vijanden die je zo snel mogelijk moet neerschieten.

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/m9yjpc.jpg

Geen Angry Birds, wel geinig :)
* Stukfruit heeft bijna een kilometer gehaald

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op maandag 03 januari 2011 @ 16:24:
Nieuwe game :)

Doodle Dash:

Doel van het spel is om zo ver mogelijk te rennen, terwijl het rennen steeds sneller gaat en je steeds meer last krijgt van obstakels en vijanden die je zo snel mogelijk moet neerschieten.

Geen Angry Birds, wel geinig :)
* Stukfruit heeft bijna een kilometer gehaald
He! Een spel dat het zowaar nog redelijk doet op een HTC Hero.
Pagina: 1 ... 10 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.