Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://droidgamers.com/images/stories/news/minisquadronSE/supermono-tweet.png
Think I'm gonna be releasing MiniSquadron Special Edition on Android on 1st Jan 2011. That would work out...
Yay ben benieuwd naar de Special Edition, leuk spel nl!

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Minisquadron is een grappig spelletje. Maar nadat ik de campaign had uitgespeeld was ik er snel op uitgekeken. Daarnaast vraag ik me af wat er zo speciaal is aan deze editie, afgezien van wat nieuwe vliegtuigen en 1 nieuw wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net Pinball Ride ontdekt: het verbaasd me dat ik dat nergens vind hier... Het is echt een SUPER flipperkast! Nooit gedacht dat dat zou kunnen op mijn Desire HD. Vooral de flipper view is echt top: supersnel schiet je over de tafel in vloeiend 3D. Het is maar 1 tafel, maar je kan van alles en nog wat unlocken etc. Hij is ook niet te moeilijk: je doet best lang met een bal. De enige pinball die ik tot nu toe gezien had, was echt complete amateur DOS-bagger, maar dit is echt super!!! Op dit moment, omdat 'ie nog net nieuw is op Android, kost 'ie maar 0,79 eurocent ook... Echt, die MOET je ff proberen!!!

http://pinballride.com/

Je kan 'm gewoon via Android Market kopen.

Afbeeldingslocatie: http://android-best-games.com/wp-content/uploads/2010/12/pinball_ride_android_game.jpeg

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Met al dat Angry Birds-geweld zou je bijna vergeten dat er ook nog andere spellen uitkomen, dus we gaan weer vrolijk door met vers voer: Rocket Bunnies!

Afbeeldingslocatie: http://www.resizr.com/resized/27ad1.png

Hoewel ik m'n twijfels heb over uitspraken als Angry Birds-killer, is het zeker best verslavend. En het spel is eerst voor Android vrijgegeven ipv eerst voor iOS. Begin van een nieuwe trend? :)

In dit spelletje (met deels 3d gfx) is het de bedoeling om met een konijntje in een ruimteschip om planeten heen te vliegen. Je ziet dit beeld van bovenaf en kan daardoor simpel door een planeet aan te raken van de ene naar de andere hoppen. Daar vlieg je omheen en pik je alle konijntjes op de planeet op. Nadat je de konijntjes hebt verzameld hop je in een zo vloeiend mogelijke route verder naar de volgende planeet.

Met de powerups en andere speciale attributen kan je oa. met extra snelheid langs alle planeetjes, wat soms best handig is omdat sommige levels veel planeten bevatten. Daarnaast moet je ook uitkijken voor oa. bommen, ruimtespinnen en meer.

De route die je neemt zorgt ervoor dat je veel of weinig sterren krijgt en door kan naar de volgende levels.

Afbeeldingslocatie: http://www.resizr.com/resized/0e53.jpg

Link.

Dat zit wel Schnorr.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:29
Valt me op dat er de laatste tijd echt veel games uitkomen. Het is eigenlijk niet meer bij te houden (en zo hoort het ook :P ) Veel ports van iOS ook. Het lijkt erop alsof Android nu echt ontdekt is door de serieuzere ontwikkelaars.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Ziet er goed uit, maar eens proberen. Bovendien zijn bunnies helden.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:03
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:41:
Ik heb net Pinball Ride ontdekt: het verbaasd me dat ik dat nergens vind hier... Het is echt een SUPER flipperkast! Nooit gedacht dat dat zou kunnen op mijn Desire HD. Vooral de flipper view is echt top: supersnel schiet je over de tafel in vloeiend 3D. Het is maar 1 tafel, maar je kan van alles en nog wat unlocken etc. Hij is ook niet te moeilijk: je doet best lang met een bal. De enige pinball die ik tot nu toe gezien had, was echt complete amateur DOS-bagger, maar dit is echt super!!! Op dit moment, omdat 'ie nog net nieuw is op Android, kost 'ie maar 0,79 eurocent ook... Echt, die MOET je ff proberen!!!

[afbeelding]
Zo te zien wel de mooiste pinball game die ik zo snel gevonden heb. Wel vrij vors met 17 MB.
Stiekem maar gekocht, voor die paar centen kan dat geen kwaad :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Wilde het net zeggen, vind het slecht van de ontwikkelaars dat het 17MB is..
Games als Space Physics zijn 1MB ofzo en de rest van alle data staat netjes op de SD kaart gestored.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Maverick schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:04:
Valt me op dat er de laatste tijd echt veel games uitkomen. Het is eigenlijk niet meer bij te houden (en zo hoort het ook :P ) Veel ports van iOS ook. Het lijkt erop alsof Android nu echt ontdekt is door de serieuzere ontwikkelaars.
Als je een bepaalde smaak hebt dan is het imho nog makkelijk bij te houden :)

En er waren hier op GoT een aantal ongelovigen die mij niet wilden geloven toen ik ze vertelde dat de Unreal Engine ook voor Android beschikbaar zou komen, en er onofficieel zelfs al licenties voor zijn aan te vragen, maar ze hadden ongelijk. Dungeon Defenders is het eerste op de Unreal Engine gebaseerde spel voor Android en komt volgende week donderdag / vrijdag:

http://www.droidgamers.co...-coming-to-android-dec-23

Nexus One, Desire, Galaxy, Tegra-apparaten, enz. zijn allemaal officieel ondersteund.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:44
Die pinball ride bevalt me best goed moet ik zeggen. Ziet er prima uit, en toch ook enigzins verslavend ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Stukfruit schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:38:
[...]

Als je een bepaalde smaak hebt dan is het imho nog makkelijk bij te houden :)

En er waren hier op GoT een aantal ongelovigen die mij niet wilden geloven toen ik ze vertelde dat de Unreal Engine ook voor Android beschikbaar zou komen, en er onofficieel zelfs al licenties voor zijn aan te vragen, maar ze hadden ongelijk. Dungeon Defenders is het eerste op de Unreal Engine gebaseerde spel voor Android en komt volgende week donderdag / vrijdag:

http://www.droidgamers.co...-coming-to-android-dec-23

Nexus One, Desire, Galaxy, Tegra-apparaten, enz. zijn allemaal officieel ondersteund.
Zo! Die vrije ruimte

512MB RAM
GPU capable of supporting OpenGL ES 2.0
Android 2.1+
800MHz CPU or greater (Recommended)
MicroSD Card with a minimum 400MB free space

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is tenminste goed geprogrammeert met die 400MB op de SD-kaart..
Vind ik beter dan die games van 20MB die volledig op het interne geheugen staan, das zuur.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Spellen van Gameloft nemen ook aardig wat hoor, 400 MB valt nog wel mee voor een 3d-spel :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik ga dit topic ook even volgen. Ben op dit moment bezig met Angry Birds net zoals de rest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleehond schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:40:
Die pinball ride bevalt me best goed moet ik zeggen. Ziet er prima uit, en toch ook enigzins verslavend ;-)
Ja, he? :)

Weet iemand trouwens een leuke fruitautomaat voor Android...? Dat lijkt me nou echt iets om zo nu en dan tussendoor te spelen op m'n Desire HD. Wat ik tot nu toe gezien heb, stelt niet veel voor... Net zoals andere pinballs niets voorstellen in vergelijking met Pinball Ride... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Vandaag het bunny spel even getest, moet zeggen dat het niet 'zo' speciaal is volgens mij. Leuk, maar niet zo leuk dat ik het spel in 1 ruk wil blijven spelen tot alle levels uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de lucky few met een 3D-Android telefoon, heeft Konami (yah!) z'n eerste twee 3D-Games voor Android uitgebracht.
KONAMI is set to release the all new glasses-free 3D games “MOBILE PAWAFURU PROYAKYU 3D” and “Golfriends!” as pre-installed applications on 3D Android™
smartphones.

KONAMI has always been a forefront supporter of its mobile market base, producing a wide array of content for feature phone and smartphone users alike. Their track record also includes the dedicated mobile content sites such as KONAMI Net DX and the official Winning Eleven mobile site. This vast portfolio garnered recognition from both mobile carriers and handset manufacturers—culminating in this momentous featuring of KONAMI works.

Afbeeldingslocatie: http://www.akihabaranews.com/wp-content/uploads//images/5/45/77845/1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visitor.q
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-10 23:31
Need for speed shift is nu te krijgen via de market. Draait echt lekker op mijn Desire. Beetje gekkig om te sturen door je tel te draaien (maarja hoe wil je het anders doen). Ik mis wel de 3rd person view, nu word ik een beetje zenuwachtig van die handjes die aan het stuur lopen te sjorren, maar hey, het ziet er erg mooi uit!

edit: ik lees net op google dat ik onder een steen heb geleefd en dat er al tijden een .apk was hiervan. Maar goed, het nieuwtje is dan dat ie nu ook in de market staat :)
edit2 en @hieronder: http://www.appbrain.com/a...m.eamobile.nfsshift_na_wf

[ Voor 30% gewijzigd door Visitor.q op 19-12-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Visitor.q schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:38:
Need for speed shift is nu te krijgen via de market. Draait echt lekker op mijn Desire. Beetje gekkig om te sturen door je tel te draaien (maarja hoe wil je het anders doen). Ik mis wel de 3rd person view, nu word ik een beetje zenuwachtig van die handjes die aan het stuur lopen te sjorren, maar hey, het ziet er erg mooi uit!
Hij kan hem bij mij niet vinden in de Market. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visitor.q schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:38:
Need for speed shift is nu te krijgen via de market.
Hm, je hebt niet echt onder een steen geleefd, want voor zover ik weet was 'ie nog niet officieel uit. (Toch?) Maar los van dat: ik zie 'm ook niet in de market...? Zou 'm wel eens willen proberen. De andere racers op de Desire HD bevallen me niet echt...

EDIT
De QR via de link hierboven levert ook een dood spoor op...

EDIT 2
BTW over 3d person view: op het filmpje dat ik online zie, zie ik een incar view, bumper, helicopter, etc.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:20

[afbeelding]
Ah, tof! Tijdje geleden naar zoiets gezocht en niet gevonden.
Is ook geen geld eigenlijk, 80 cent :P Nu alleen een keer 2.2 op de hero proberen te krijgen, want heb nogal drastisch ruimte tekort... :(

Edit, na het installeren proberen te spelen maar het werkt niet. Geld terugkrijgen kan blijkbaar al niet meer...

[ Voor 4% gewijzigd door Tonkey op 19-12-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visitor.q
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-10 23:31

[afbeelding]
Inderdaad een leuk spel! Maar in de actie merk ik dat ik wel vrij hard op het scherm druk. Hoop dat dat goed gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Ik vind het wel een beetje makkelijk. Ik speelde het laatst, maar heb uiteindelijk gewoon opzettelijk verloren, omdat ik al een kwartier met hetzelfde balletje aan het spelen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Tonkey schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:00:
[...]

Edit, na het installeren proberen te spelen maar het werkt niet. Geld terugkrijgen kan blijkbaar al niet meer...
Binnen 24 uur na aankoop kan je toch een uninstall&refund doen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op zondag 19 december 2010 @ 22:54:
[...]

Binnen 24 uur na aankoop kan je toch een uninstall&refund doen?
Niet meer met de nieuwe Market.

nieuws: Gebruikers kunnen Android-app nog maar kwartier kostenloos uitproberen

(die nu inmiddels net is uitgebracht...)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2010 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Zou je kunnen downgraden naar de vorige versie en vervolgens wel alle apps 24 uur kunnen gebruiken? Dat lijkt me namelijk nogal stug, maar als het aan de market versie ligt, zoals jij zegt, moet het mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Als je problemen hebt dan kan je altijd nog een mailtje naar de ontwikkelaar sturen. Mocht een spel of app echt (aantoonbaar) niet werken, dan is er vast wel iets te regelen (tenzij je naar EA oid moet mailen ;( ).

En die Market update zichzelf zonder tussenkomst van de gebruiker. Lijkt me sterk dat je dan (blijvend) kan downgraden.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan nog steeds kiezen voor 'uninstall updates'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Komt wel een beetje als een onaangename verrassing dat zo makkelijk de aanschafregels worden aangepast. Had het berichtje op de frontpage van 9 dagen terug gemist. Gisteren nog wat gekocht "op trial" wat ik mogelijk nog had willen cancellen, gelukkig voor een klein bedrag.

Is die nieuwe Market-interface echt beter? Vind het maar een lelijk potsierlijk ding tot nog toe.
vinnieminnie schreef op zondag 19 december 2010 @ 22:53:
Ik vind het wel een beetje makkelijk. Ik speelde het laatst, maar heb uiteindelijk gewoon opzettelijk verloren, omdat ik al een kwartier met hetzelfde balletje aan het spelen was.
Ja, wat te makkelijk idd en voorspelbaar. Daarnaast is het elke keer na 'Boss Multiball' weer beginnen van vooraf.

[ Voor 6% gewijzigd door Ettepet op 20-12-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

In de US Market is Brothers In Arms: Global Front uit :D. 23 December komt ook nog de eerste game die de Unreal Engine gebruikt; http://www.androidworld.n...s-komt-snel-naar-android/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Zijn hier nog mensen die pocket legends (3d MMO) spelen?

Ik vind het een bijzonder vermakelijk spel.
Het vreet wel stroom, en het is niet onbeperkt gratis. Het lijkt een beetje op WOW, maar dan voor je telefoon.
WOW heb ik nooit gespeeld, maar deze is leuk :)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

madmaus schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:55:
Zijn hier nog mensen die pocket legends (3d MMO) spelen?

Ik vind het een bijzonder vermakelijk spel.
Het vreet wel stroom, en het is niet onbeperkt gratis. Het lijkt een beetje op WOW, maar dan voor je telefoon.
WOW heb ik nooit gespeeld, maar deze is leuk :)
Heb het ook gedaan, maar zoals je al zegt de accu is er echt te klein voor. Het is erg leuk maar zo'n MMO op een telefoon, dat werkt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie trouwens Need for speed Shift nog steeds niet in de market...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Stukfruit schreef op maandag 20 december 2010 @ 00:09:
Als je problemen hebt dan kan je altijd nog een mailtje naar de ontwikkelaar sturen. Mocht een spel of app echt (aantoonbaar) niet werken, dan is er vast wel iets te regelen (tenzij je naar EA oid moet mailen ;( ).

En die Market update zichzelf zonder tussenkomst van de gebruiker. Lijkt me sterk dat je dan (blijvend) kan downgraden.
Dat werkte inderdaad, geld is inmiddels retour :)
Gelukkig maar, het is niet veel geld maar het is gewoon een princiepe. Moeten ze maar aangeven op welke toestellen het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:53:
Ik zie trouwens Need for speed Shift nog steeds niet in de market...
Dan kan het zijn dat die voor jouw toestel of land nog niet verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:00:
[...]

Dan kan het zijn dat die voor jouw toestel of land nog niet verkrijgbaar is.
Ah, dus die market is slim genoeg om games te verbergen die niet kunnen draaien op jouw mobiel...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ettepet schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:25:
Komt wel een beetje als een onaangename verrassing dat zo makkelijk de aanschafregels worden aangepast. Had het berichtje op de frontpage van 9 dagen terug gemist. Gisteren nog wat gekocht "op trial" wat ik mogelijk nog had willen cancellen, gelukkig voor een klein bedrag.

Is die nieuwe Market-interface echt beter? Vind het maar een lelijk potsierlijk ding tot nog toe.

[...]

Ja, wat te makkelijk idd en voorspelbaar. Daarnaast is het elke keer na 'Boss Multiball' weer beginnen van vooraf.
Ik vind hem zelf ook heel lelijk en niet binnen de hele android stijl passen en op sommige delen ook echt een achteruitgang. Zo had je eerst de tabs, en dat zit nu weer allemaal weer onder elkaar.

Maar... Er is schijnbaar wel over nagedacht qua schermruimte: http://www.pushing-pixels...-green-goblin-part-3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu ook:

en Final Freeway

zijn allebei vrij nieuw in de Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Tonkey schreef op maandag 20 december 2010 @ 18:16:
[...]

Dat werkte inderdaad, geld is inmiddels retour :)
Gelukkig maar, het is niet veel geld maar het is gewoon een princiepe. Moeten ze maar aangeven op welke toestellen het werkt.
Dat is niet altijd even makkelijk :) Maar zolang het mogelijk is om je geld alsnog terug te krijgen is het goed, toch? :)

Het enige wat met de nieuwe Market echt "achteruit" is gegaan, is dat mensen nu niet meer 24 uur lang een app kunnen gebruiken om het vervolgens te refunden. Tja, we zullen het maar op karma gooien >:)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is leuk. Echt ouderwets! :) Maar... ik kan maar niet wennen aan het sturen met m'n Desire HD... Je moet dat dinkg zo schuin houden om een bocht door te komen dat je nauwelijks het scherm meer ziet... Ik heb het geprobeerd met kantelen én met op & neer, maar het bevalt geen van beiden. En dan heb ik het over ALLE racegames. Ik vond het daarom ook heel leuk dat dit spel een mogelijkheid heeft om te sturen met je duim op het scherm, alleen... werkt dat van geen kanten: om de haverklap doet 'ie niet wat je wilt. Heel jammer, want dat was een van de redenen dat ik 'm kocht... Maar goed, ik hou 'm alsnog: die paar centen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Stukfruit schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 01:04:
[...]

Dat is niet altijd even makkelijk :) Maar zolang het mogelijk is om je geld alsnog terug te krijgen is het goed, toch? :)

Het enige wat met de nieuwe Market echt "achteruit" is gegaan, is dat mensen nu niet meer 24 uur lang een app kunnen gebruiken om het vervolgens te refunden. Tja, we zullen het maar op karma gooien >:)
Dat was leuk ja, maar het risico van een spel kopen, een aantal uur spelen en dan teruggeven was zeker aanwezig. 24 uur is ook lang om eigenlijk te testen of het spel werkt, en of het je aanstaat. Een uur mag eigenlijk wel gegeven worden van mij (een spel downloaden en openen duurt af en toe al vrij lang, zeker grote spellen en een gewoon simpel telefoon netwerk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft de verkorte probeertijd van de market: ik heb daar alle begrip voor. Ik vind het zelfs dom gezever als mensen daar moeilijk om gaan doen... Waar hebben we het over? Games die per stuk soms nog geeneens een euro kosten!!! Daarvoor wil ik wel een gokje wagen, hoor. Natuurlijk is een demo leuk en als die er is van een spel wat me leuk lijkt, zal ik dat zeker doen, maar zo niet, dan waag ik de gok.

Tot voor kort kocht ik elke dag iets bij m'n brood in de kantine op m'n werk: daar ben ik mee gestopt (ik eet alleen m'n thuis gesmeerde broodjes) en van het geld dat ik bespaar kan ik zowat elke dag wel een spelletje kopen. Als ik sommige berichten lees (niet speciaal hier, hoor), lijkt het alsof het over games gaat die 30 euro kosten... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 07:33
En een RDP-programma voor 25 Euro bijvoorbeeld. Is dan een kwartiertje ook ruim zát volgens jou?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja het is hetzelfde als bij console/pc-games. Reviews lezen en hopen dat er een (gratis) demo verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Geen demo = niet kopen. Simpel. Zo werkt het al lang. Die refundtijd is geen demotijd.

Wat is The Moron Test trouwens enorm.. dom.. voorspelbaar.. maar geniaal bedacht :D :')

Afbeeldingslocatie: http://www.androidtapp.com/wp-content/uploads/2010/09/The-Moron-Test-Start-Screen.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.androidtapp.com/wp-content/uploads/2010/09/The-Moron-Test-in-Game-Play-1.jpg

Van dit spel is trouwens ook een demo te vinden onder de naam "The Moron Test: Section 1".

Er is trouwens een "Cut the Rope" op de Market beschikbaar gekomen. Maar voordat je nu meteen naar de Market toegaat om het te kopen, kan ik je aanraden om eerst het volgende te lezen: DEZE "CUT THE ROPE" IS EEN SCAM.

http://www.appbrain.com/search?q=cut+the+rope

Beiden zijn NEP. De echte Cut the Rope komt later pas en zal worden uitgegeven door Chillingo of ZeptoLabs zelf.

Niet kopen dus. Zelfs niet als je nieuwsgierig bent. Oplichters en fraudeurs moeten worden aangepakt ipv geld verdienen.

[ Voor 34% gewijzigd door Stukfruit op 22-12-2010 04:17 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mja, je hebt tijd zát om het gratis uit te proberen, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Stukfruit schreef op woensdag 22 december 2010 @ 02:51:Er is trouwens een "Cut the Rope" op de Market beschikbaar gekomen. Maar voordat je nu meteen naar de Market toegaat om het te kopen, kan ik je aanraden om eerst het volgende te lezen: DEZE "CUT THE ROPE" IS EEN SCAM.

http://www.appbrain.com/search?q=cut+the+rope

Beiden zijn NEP. De echte Cut the Rope komt later pas en zal worden uitgegeven door Chillingo of ZeptoLabs zelf.

Niet kopen dus. Zelfs niet als je nieuwsgierig bent. Oplichters en fraudeurs moeten worden aangepakt ipv geld verdienen.
Het berteft zelfs een live wallpaper, niet eens een spel ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op woensdag 22 december 2010 @ 02:51:
Wat is The Moron Test trouwens enorm.. dom.. voorspelbaar.. maar geniaal bedacht :D :')
Whaaaaaaaaaaaaa! Geniaal inderdaad! Ik kende 'm nog niet. Echt super grappig. Lollige instinkers zitten erin, zoals buttons die opeens van plaats verwisselen waardoor je verkeerd klikt. Of dat je dingen juist NIET moet klikken om door te gaan. Hehehehe, echt lachen dit. Je wordt constant verrast en moet echt op blijven letten. Speel nu ff de demo, maar ik ga 'm ZEKER kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
AgoNitE schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:12:
[...]

Het berteft zelfs een live wallpaper, niet eens een spel ofzo.
Nee, vannacht stond er ook nog een echte app tussen, compleet met het officieele icoon en alles. Maar die is inmiddels (gelukkig) verwijderd :)

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:13:
[...]

Whaaaaaaaaaaaaa! Geniaal inderdaad! Ik kende 'm nog niet. Echt super grappig. Lollige instinkers zitten erin, zoals buttons die opeens van plaats verwisselen waardoor je verkeerd klikt. Of dat je dingen juist NIET moet klikken om door te gaan. Hehehehe, echt lachen dit. Je wordt constant verrast en moet echt op blijven letten. Speel nu ff de demo, maar ik ga 'm ZEKER kopen. :)
* Stukfruit ook :Y

Het grappige van die buttons is dat je het gewoon keihard verwacht, maar je stinkt er de eerste keer toch in :P

Vooral die ene met de rode continue-knop vind ik echt geniaal ;( Je moet er maar opkomen... :)

[ Voor 18% gewijzigd door Stukfruit op 22-12-2010 11:44 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:43:
[...]
Het grappige van die buttons is dat je het gewoon keihard verwacht, maar je stinkt er de eerste keer toch in :P

Vooral die ene met de rode continue-knop vind ik echt geniaal ;( Je moet er maar opkomen... :)
Ik verwachtte helemaal niets, dus stinkte er compleet in. :P Ja, die continue-knop was ook geniaal. Of zoiets als 'Click anywhere to continue'... 8) Te flauw om waar te zijn, maar het is zo leuk allemaal. Ook die ene met 'Pay attention'. Ik dacht' Wat bedoel je...? Vervolgens komen er heel kort cijfers in beeld en dan weer andere cijfers met de vraag hoeveel het bij elkaar opgeteld is. Dan zit je even van :? :| :/ :? totdat opeens het lichtje gaan branden en je denkt }:O }:O }:O :+ _/-\o_

Super spelletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Op de rode knop staat "Continue", wat je als eerste ziet en daardoor de neiging krijgt om daar gewoon vrolijk op te drukken. Daarna zie je de zwarte tekst daarboven pas staan :P

En je moet idd alles wat je ziet, dingen die nergens op lijken te slaan, onthouden omdat het later van pas kan komen :) Zo krijg je ergens op een gegeven moment een groene, rode, blauwe en oranje knop te zien, maar staat er verder totaal geen omschrijving bij. Als je op de verkeerde knop drukt mag je opnieuw beginnen (of @ een checkpoint). De hint daarvoor wordt een paar opdrachten eerder al gegeven, waarna je nog "lolwut?" dacht :')

Koopwaardig. Absoluut :)

Er is trouwens weer een gratis spel (voor een dag) van Gameloft te downloaden: "Hero of Sparta". Ga naar www.gameloft.com met je *mobiele* browser en je ziet het item bovenaan op de pagina staan.

Als je via je desktopbrowser gaat dan moet je eerst een telefoonnummer invullen. Met mobiele browser niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Stukfruit op 22-12-2010 14:12 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hij mag wel gratis zijn, maar ik vind hem te veel toegang vereisen voor een gratis spel. Dus heb eraf gegooid. Ook heb ik opgemerk dat lopen/rennen en tegelijkertijd aanvallen (niet) moeilijk gaat op de Desire.
Geef mij maar een simpel spel zo als Game Dev Story die wel werkt en verslavend zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:08:
Er is trouwens weer een gratis spel (voor een dag) van Gameloft te downloaden: "Hero of Sparta". Ga naar www.gameloft.com met je *mobiele* browser en je ziet het item bovenaan op de pagina staan.
Not my kind of game maar toch bedankt voor de heads up! Altijd goed om te weten waar iets gratis te krijgen is. Voor je het weet is het wél een leuk spel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Heeft Steam eigenlijk plannen om zich uit te breiden naar de mobiele markt? Of blijven die zich specificeren op de pc markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meuh... waar ik minder vrolijk van wordt is dat je die Moron game compleet overnieuw moet beginnen na een paar fouten...? Gaat dat de hele tijd zo door of is dat per 'level'...?

Ik trap trouwens in de domste dingen. Maar niet gelukkig in alles. Het blijft lollig, alleen hoop ik dus niet dat je het HELE spel moet uitspelen zonder fouten, want om dit elke keer opnieuw te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nee je hebt (gelukkig) om de zoveel opgaven een soort "checkpoint". Van daaruit kan je dan weer verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Maar als je dat te vaak fout doet, dan moet je alsnog naar het begin terug i.p.v. de checkpoints. Dit hoort er nou eenmaal bij, anders zou het niet meer zo moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 16-09 08:52
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:13:
Ik speel nu ook:

[video]

en Final Freeway

[video]
zijn allebei vrij nieuw in de Market.
Final Freeway. Was daar vroeger geen DOS spel van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Dan is nu eindelijk ook Mega Jump voor Android beschikbaar, de game is wat aan de grote kant (+/- 40 MB) maar is wel te verplaatsen naar de SD-kaart. Er zijn nu nog wat probleempjes met downloaden vanuit de Market. De download start en stopt daarna gelijk weer.
http://getsetgames.com/20...t-for-free/#disqus_thread

Edit: inmiddels is het downloadprobleem opgelost en is het spel te downloaden vanuit de market. Daarnaast is de game minder groot en gelijk te installeren op de SD-kaart.

[ Voor 19% gewijzigd door Hayo op 23-12-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
yur400 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:34:
[...]

Final Freeway. Was daar vroeger geen DOS spel van?
Outrun! _O_

Ik lees bij de comments trouwens dat het niet lekker stuurt. Is dat zo?

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 22-12-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I
pven schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:33:
[...]

Outrun! _O_

Ik lees bij de comments trouwens dat het niet lekker stuurt. Is dat zo?
Ja, vind ik ook. Maar ik vind tot nu toe élk racespel knudde op de Desire HD. Ik kan niet wennen aan dat kantelen: je hebt gewoon geen echte controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn toch genoeg racegames met touchbesturing?
Raging Thunder? Raging Thunder 2? Asphalt 5? Of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Zijn er eigenlijk al racespellen waarbij het keyboard van de Desire Z kan worden gebruikt? Jammer dat er geen filtertje in de market zit om hier op te zoeken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op woensdag 22 december 2010 @ 22:22:
Zijn er eigenlijk al racespellen waarbij het keyboard van de Desire Z kan worden gebruikt? Jammer dat er geen filtertje in de market zit om hier op te zoeken. :P
Asphalt 5 volgens mij.

btw Als Dungeon Defenders nog niet uit is op Android, hoe kan Acer hem dan al hebben? :p

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ArBMoLdUf2w&feature=player_embedded]

@ 0:26 (zie in manage apps dungeon defenders van 26mb staan?)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 22:43 ]

• Stukfruit
  • Niet online
Dungeon Defender werd een paar weken terug zellfs gratis weggegeven via de Android appvent calendar van Gameloft ;)

Dat zit wel Schnorr.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Stukfruit schreef op donderdag 23 december 2010 @ 02:15:
Dungeon Defender werd een paar weken terug zellfs gratis weggegeven via de Android appvent calendar van Gameloft ;)
Jij hebt het over Dungeon Hunter. Dungeon Defender is een Co-op RPG/Tower Defense game die op de Unreal Engine 3 draait. :D

• Stukfruit
  • Niet online
Oeps, je hebt gelijk ;( ze moeten eens origineler worden met die namen :p

Dat zit wel Schnorr.

• Cyleo
Heeft iemand trouwens ervaring hier met het spellen kopen van gameloft? Niet dat ze echt iets hebben waarin in geintresseerd ben, maar ik vind het zo'n vaag gebeuren dat ze het niet via de market willen doen en de spellen die ze aanbieden lijken ook allemaal net niet soepel te draaien (HTC Desire)

• yur400
  • Laatst online: 16-09 08:52
Ja, Outrun! Pven, je bent mijn held!

Popcap doet er wel heel lang over met Plants vs Zombies en Peggle.

• Stukfruit
  • Niet online
Van Gameloft heb ik alleen Asphalt 5 gekocht, maar qua wat ik speel is die nu vervangen door Raging Thunder 2, welke nu ook een demo heeft en in de Market staat. Alleen nog maar Market-spellen voor mij. Niet omdat Gameloft zo slecht is, maar wel omdat het via de Market handiger blijft.

Het unreal3 spelletje komt trouwens een paar uur later, dus dat zal hier wel morgen worden :)

En vreemd genoeg heb ik steeds minder interesse in Angry Birds. Die kerstlevels zijn veel te overdreven moeilijk (en dan heb ik het over de precisie waarmee je dingen moet raken, niet de puzzels).

Dat zit wel Schnorr.

Verwijderd

Cyleo schreef op donderdag 23 december 2010 @ 15:34:
Heeft iemand trouwens ervaring hier met het spellen kopen van gameloft? Niet dat ze echt iets hebben waarin in geintresseerd ben, maar ik vind het zo'n vaag gebeuren dat ze het niet via de market willen doen en de spellen die ze aanbieden lijken ook allemaal net niet soepel te draaien (HTC Desire)
Ik heb Let's golf 2 en Uno gekocht. Werken prima hier: was het geld helemaal waard. Maar op dit moment ben ik alleen nog maar bezig met dat Moron spel... Het blijft 'lachen' als je weer iets stoms doet. :P Maar... ik heb toch ook al een paar keer iets heel slims gedaan: ik trap niet overal meer in. Maar als er QUICK zie, gaat het toch vaak fout... :P

BTW Ik ben nu bezig met het vierde level van The moron game: is dat dan ook alles...? Of unlock je weer meer levels...?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2010 19:37 ]

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb ook geen problemen met Gameloft spellen. Ik heb een ook Desire. Misschien ligt het aan je sdcard als die class 2 is dan wil het ook niet lekker. Ik heb er nu een class 6 8Gb in zitten en deze werkt perfect.

• Stukfruit
  • Niet online
Voor de iOS-versie van the moron test komen afaik wel eens updates, dus dat zal voor Android dan ook vast wel gelden.

Afbeeldingslocatie: http://www.droidgamers.com/cache/multithumb_thumbs/b.500.250.16777215.0...images.stories.news.jsc.jet-car-stunts-android.png

Jet Car Stunts is trouwens eindelijk gereleased voor Android, ook al een populair iOS-spel :)

http://www.droidgamers.co...s-onto-the-android-market

Dat zit wel Schnorr.

Verwijderd

Stukfruit schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:00:
Voor de iOS-versie van the moron test komen afaik wel eens updates, dus dat zal voor Android dan ook vast wel gelden.

[afbeelding]

Jet Car Stunts is trouwens eindelijk gereleased voor Android, ook al een populair iOS-spel :)

http://www.droidgamers.co...s-onto-the-android-market
Cool, dat Jet Car. Maar da's wel gewoon een rechtstreekse Trackmania kloon... Niet dat dat erg is, natuurlijk. ;) Ik heb 'm meteen maar gekocht. :P Die games zijn veel te goedkoop: ik blijf ze maar kopen... :X 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2010 21:09 ]

• Stukfruit
  • Niet online
Ach ja, of je nu iedere paar dagen een chocoladecroissantje bij de AH to Go haalt of een game / app uit de Market koopt, het is allebei lekker 8)
Maar die laatste is meestal goedkoper ;(

Dat zit wel Schnorr.

Verwijderd

Whaaaaaaa, super cool, dat Jet Car Stunts!!! _/-\o_ Eindelijk een (soort van) racegame die LEUK is en ook nog te doen is (tot nu toe lukte mij niets met andere racegames). Deze stuurt best goed met die accelerator. Bedankt voor de tip: ben er erg blij mee! _/-\o_

Het is dus ECHT Trackmania! Naar dan met wat leuke extra's, dat wel dan weer. Eerlijk gezegd vind ik dat 'puzzelen' om een track te kunnen halen nog leuker dan domweg rondjes racen tegen AI. Tjonge, ik had eigenlijk niet gedacht dat er zoveel leuke games zouden zijn voor m'n Desire HD! Ik heb m'n pc helemaal niet meer nodig voor gamen! ;)
Stukfruit schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:23:
Ach ja, of je nu iedere paar dagen een chocoladecroissantje bij de AH to Go haalt of een game / app uit de Market koopt, het is allebei lekker 8)
Maar die laatste is meestal goedkoper ;(
Inderdaad. Ik zei van de week al dat ik minder koop in de kantine van mijn werk: ik heb liever een paar dagen (of misschien wel weken) lol van een leuke game dan van een broodje gezond (of ongezond)!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Jet Car Stunts zou iedereen verplicht moeten kopen. Tijdje geleden gekocht voor mijn iPod (toen ik die nog gebruikte ;)), en het is fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:29
Alle EA games zijn op dit moment in de aanbieding in de market. Iets van 72cent oid geloof ik. Heb meteen NFS maar ff aangeschaft :Y)
Moet zeggen dat dat toch een van de betere racegames is die ik heb gespeeld op mijn telefoon.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lachen de officiele Worms komt ook naar Android

Afbeeldingslocatie: http://droidgamers.com/cache/multithumb_thumbs/b.500.250.16777215.0...images.stories.news.worms.worms-android-ea.png

Zenonia 2 (2D oldskool RPG) is nu ook uit btw.

Iemand Dungeon Defenders al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 20:58
Oeh, worms for android lijkt me erg vet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:35:
Lachen de officiele Worms komt ook naar Android

[afbeelding]
Cool! :D
Bron? Kan ik 'm zelf n de gaten houden.

Edit:
Tnx! :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:00:
Alle EA games zijn op dit moment in de aanbieding in de market. Iets van 72cent oid geloof ik. Heb meteen NFS maar ff aangeschaft :Y)
Moet zeggen dat dat toch een van de betere racegames is die ik heb gespeeld op mijn telefoon.
Ik zie op mijn Desire HD alleen maar NFS Shift staan en geen andere EA games. Maar dat is al heel wat, want tot nu toe zag ik 'm nooit... Ik heb 'm gelijk maar ff gekocht voor 'ie weer weg is of duurder (is nu 77 cent!) Ik zie later wel of het wat is: 77 cent is toch niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ahh Worms en Bejeweled 2, vet hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 08:35
Hier ook maar even Need for speed gekocht :D lachen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Maverick schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:00:
Ik zie Fifa 10, NfS: Shift, Tetris en Sims 3 idd voor 0,77 :)

Tetris aangeschaft,speelt lekker weg zeg!

[ Voor 3% gewijzigd door majoh op 24-12-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dungeon Defenders staat nu in de Market :)

Afbeeldingslocatie: http://www.droidgamers.com/images/stories/galleries/ddfw/dungeon-defenders-android-7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.droidgamers.com/images/stories/galleries/ddfw/dungeon-defenders-android-5.jpg

Wel jammer dat het geen leuke pixelshader-effecten ed. gebruikt zoals in Infinity Blade, maar toch leuk om eindelijk die felbegeerde Unreal Engine ook op Android in actie te zien!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Aparte resolutie voor een Android spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die interface van DD ziet er wel druk uit zeg en zo te zien neemt het veel ruimte in beslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik meen me te herinneren dat het idd iets rond de 400 MB was, maar hang me daar svp niet aan op!

En er komt ook oa. een PC-versie van, misschien dat ze daar van komen? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Stukfruit op 24-12-2010 17:07 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DD first look @ Samsung GS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:03
NFS Shift speelt best geinig, en voor 0.77 euro niet slecht. Voor ~4 wat ie normaal kost had ik hem denk ik nooit gekocht. Ondanks dat dat nog steeds goedkoop is. Hebben ze mij toch nog overgehaald om iets te kopen :D
Leuk voor momenten tussendoor, niet echt als serieuze game. Tenminste, niet voor mij dan :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

800 mb volgens YouTube filmpje. Maar wat Een amateuristische opname zeg... Stel ff die camera goed voordat je opneemt ofzo...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 21:31

SomerenV

It's something!

Dat Trackmania achtige spelletje ziet er best vet uit :9~ En Worms is natuurlijk helemaal de bom! Als het goed is volgende week mijn Desire Z binnen (eerste smartphone) en dat gaat héél erg wennen worden t.o.v. mijn huidige telefoon (C905) als het op games aankomt. Zoiezo ben ik wel het type dat regelmatig een spelletje speelt onderweg (trein, bus, achterin een auto, etc.) en als ik een aantal games in dit topic zie dan gaat m'n hartje automatisch sneller kloppen! Voeg daarbij de mogelijkheid toe om verschillende ROMS te draaien (SNES, NES, GBA, PSX) en ik zal me niet snel meer vervelen denk ik ^^

Wat me trouwens wel echt super vet zou lijken is Dungeon Keeper op een Android toestel. Volgens mij werkt dat namelijk echt zalig in combinatie met een touchscreen. Die game, en Unreal Tournament 99 (Als Q3A werkt, moet UT99 ook wel werken, qua controls dan he). Alleen jammer dat UT99 nooit vrijgegeven is qua source :(

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Motrax schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:27:
800 mb volgens YouTube filmpje. Maar wat Een amateuristische opname zeg... Stel ff die camera goed voordat je opneemt ofzo...
Volgens de omschrijving @ de market heb je zo'n 600 MB nodig :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Dungeon Defender gekocht. Leuk spel, maar de performance op mijn SGS is niet optimaal te noemen. Zal wel aan de brakke firmware liggen, soms is het mooi vloeiend, soms verschrikkelijke haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shift is leuk! Na een tijd in de incar view gereden te hebben, rij ik nu met de bonnet view: net iets meer snelheidsgevoel. Maar hij rijdt wel lekker: controle is wel ok, in ieder geval stukken beter dan Raging thunder, maar dat komt denk ik ook door het soort circuit. (Thunder heeft van die irritante slingerweggetjes de hele tijd.)

Ben wel blij dat ik Shift nu heb want Jet Car Stunts is leuk maar 1. toch niet echt een racer en 2. knap lastig... Toen ik Easy 2 na 49 retries eindelijk gehaald had, had ik het wel ff gehad... maar alsnog een top spel en leuk om te hebben. Het moet ook niet te makkelijk worden allemaal. ;)
Maar in ieder geval ben ik dan blij met Shift als ECHTE racer. (Van de week had ik ook Final Freeway gekocht: leuk retro, maar voor de rest eigenlijk niet veel aan...of misschien zelfs bagger...). Dacht er in Shift alleen te laat aan dat je auto's kunt upgraden: ik vroeg me al een paar races af hoe het kwam dat de 'AI' zo veel sneller was.
Hij ziet er ook best top uit: het is die 77 cent meer dan waard. Ik denk dat ik er ook nog wel 4 euro voor over had gehad: ik wilde toch echt wel een racer hebben die ik leuk vond en ook echt kon spelen. (Raging thunder en Asphalt konden mij niet bekoren en Reckless racing en Speedx 3D zijn ook niet 'echte' racers.) Ik rij nu op Pro: schakelen op een DHD gaat mij te ver, maar al die assists aan is bagger. Ik vind de manier van gassen (vanzelf) en remmen (gewoon ergens op het scherm drukken) wel erg handig en het sturen gaat al beter en beter. Al blijft het een kunst de AI in te halen: voor je het weet zit je er bovenop. En o ja, de stoepen nemen ook wel erg veel snelheid weg... en je ziet ze niet altijd zo duidelijk, wat wel eens lastig is. Maar voor de rest is het top. ;)

Heb trouwens Moron Test uitgespeeld: vier levels, niet zo veel, jammer genoeg... Ik had duidelijk de meeste moeite met het eerste level: op een bepaald moment leer je toch de geintjes kennen. Maar het is alsnog een leuk spelletje.

Al met al een goede week geweest wat games betreft. Android overtreft toch wel mijn verwachtingen. Ik had de Desire HD vooral gekocht om overal online te kunnen gaan en games waren een leuk extraatje, maar ze zijn beter en leuker dan verwacht! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasthomas schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 21:18:
Dungeon Defender gekocht. Leuk spel, maar de performance op mijn SGS is niet optimaal te noemen. Zal wel aan de brakke firmware liggen, soms is het mooi vloeiend, soms verschrikkelijke haperingen.
Klopt hij is geoptimaliseerd voor (aankomende) tegra 2 devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ga denk ik maar n's m'n SGS rooten, hopelijk draait hij dan wat sneller en doet Dungeon Defender het beter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:44
Zojuist "Doodle Bubble Pro" gedownload. Bevalt ook erg goed :-)
Pagina: 1 ... 9 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.