Yay ben benieuwd naar de Special Edition, leuk spel nl!Think I'm gonna be releasing MiniSquadron Special Edition on Android on 1st Jan 2011. That would work out...
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2010 21:19 ]
Verwijderd
Yay ben benieuwd naar de Special Edition, leuk spel nl!Think I'm gonna be releasing MiniSquadron Special Edition on Android on 1st Jan 2011. That would work out...
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2010 21:19 ]
Verwijderd
Dat zit wel Schnorr.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Zo te zien wel de mooiste pinball game die ik zo snel gevonden heb. Wel vrij vors met 17 MB.Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:41:
Ik heb net Pinball Ride ontdekt: het verbaasd me dat ik dat nergens vind hier... Het is echt een SUPER flipperkast! Nooit gedacht dat dat zou kunnen op mijn Desire HD. Vooral de flipper view is echt top: supersnel schiet je over de tafel in vloeiend 3D. Het is maar 1 tafel, maar je kan van alles en nog wat unlocken etc. Hij is ook niet te moeilijk: je doet best lang met een bal. De enige pinball die ik tot nu toe gezien had, was echt complete amateur DOS-bagger, maar dit is echt super!!! Op dit moment, omdat 'ie nog net nieuw is op Android, kost 'ie maar 0,79 eurocent ook... Echt, die MOET je ff proberen!!!
http://pinballride.com/
Je kan 'm gewoon via Android Market kopen.
[afbeelding]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als je een bepaalde smaak hebt dan is het imho nog makkelijk bij te houdenMaverick schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:04:
Valt me op dat er de laatste tijd echt veel games uitkomen. Het is eigenlijk niet meer bij te houden (en zo hoort het ook) Veel ports van iOS ook. Het lijkt erop alsof Android nu echt ontdekt is door de serieuzere ontwikkelaars.
Dat zit wel Schnorr.
Zo! Die vrije ruimteStukfruit schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:38:
[...]
Als je een bepaalde smaak hebt dan is het imho nog makkelijk bij te houden
En er waren hier op GoT een aantal ongelovigen die mij niet wilden geloven toen ik ze vertelde dat de Unreal Engine ook voor Android beschikbaar zou komen, en er onofficieel zelfs al licenties voor zijn aan te vragen, maar ze hadden ongelijk. Dungeon Defenders is het eerste op de Unreal Engine gebaseerde spel voor Android en komt volgende week donderdag / vrijdag:
http://www.droidgamers.co...-coming-to-android-dec-23
Nexus One, Desire, Galaxy, Tegra-apparaten, enz. zijn allemaal officieel ondersteund.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Ja, he?Sleehond schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:40:
Die pinball ride bevalt me best goed moet ik zeggen. Ziet er prima uit, en toch ook enigzins verslavend ;-)
Verwijderd
KONAMI is set to release the all new glasses-free 3D games “MOBILE PAWAFURU PROYAKYU 3D” and “Golfriends!” as pre-installed applications on 3D Android™
smartphones.
KONAMI has always been a forefront supporter of its mobile market base, producing a wide array of content for feature phone and smartphone users alike. Their track record also includes the dedicated mobile content sites such as KONAMI Net DX and the official Winning Eleven mobile site. This vast portfolio garnered recognition from both mobile carriers and handset manufacturers—culminating in this momentous featuring of KONAMI works.
[ Voor 30% gewijzigd door Visitor.q op 19-12-2010 18:50 ]
Hij kan hem bij mij niet vinden in de Market.Visitor.q schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:38:
Need for speed shift is nu te krijgen via de market. Draait echt lekker op mijn Desire. Beetje gekkig om te sturen door je tel te draaien (maarja hoe wil je het anders doen). Ik mis wel de 3rd person view, nu word ik een beetje zenuwachtig van die handjes die aan het stuur lopen te sjorren, maar hey, het ziet er erg mooi uit!
Verwijderd
Hm, je hebt niet echt onder een steen geleefd, want voor zover ik weet was 'ie nog niet officieel uit. (Toch?) Maar los van dat: ik zie 'm ook niet in de market...? Zou 'm wel eens willen proberen. De andere racers op de Desire HD bevallen me niet echt...Visitor.q schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:38:
Need for speed shift is nu te krijgen via de market.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2010 19:13 ]
Ah, tof! Tijdje geleden naar zoiets gezocht en niet gevonden.Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:41:
Ik heb net Pinball Ride ontdekt: het verbaasd me dat ik dat nergens vind hier... Het is echt een SUPER flipperkast! Nooit gedacht dat dat zou kunnen op mijn Desire HD. Vooral de flipper view is echt top: supersnel schiet je over de tafel in vloeiend 3D. Het is maar 1 tafel, maar je kan van alles en nog wat unlocken etc. Hij is ook niet te moeilijk: je doet best lang met een bal. De enige pinball die ik tot nu toe gezien had, was echt complete amateur DOS-bagger, maar dit is echt super!!! Op dit moment, omdat 'ie nog net nieuw is op Android, kost 'ie maar 0,79 eurocent ook... Echt, die MOET je ff proberen!!!
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Tonkey op 19-12-2010 19:22 ]
Inderdaad een leuk spel! Maar in de actie merk ik dat ik wel vrij hard op het scherm druk. Hoop dat dat goed gaatVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:41:
[afbeelding]
Binnen 24 uur na aankoop kan je toch een uninstall&refund doen?Tonkey schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:00:
[...]
Edit, na het installeren proberen te spelen maar het werkt niet. Geld terugkrijgen kan blijkbaar al niet meer...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Niet meer met de nieuwe Market.pven schreef op zondag 19 december 2010 @ 22:54:
[...]
Binnen 24 uur na aankoop kan je toch een uninstall&refund doen?
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2010 23:00 ]
Dat zit wel Schnorr.
Ja, wat te makkelijk idd en voorspelbaar. Daarnaast is het elke keer na 'Boss Multiball' weer beginnen van vooraf.vinnieminnie schreef op zondag 19 december 2010 @ 22:53:
Ik vind het wel een beetje makkelijk. Ik speelde het laatst, maar heb uiteindelijk gewoon opzettelijk verloren, omdat ik al een kwartier met hetzelfde balletje aan het spelen was.
[ Voor 6% gewijzigd door Ettepet op 20-12-2010 12:26 ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Heb het ook gedaan, maar zoals je al zegt de accu is er echt te klein voor. Het is erg leuk maar zo'n MMO op een telefoon, dat werkt gewoon niet.madmaus schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:55:
Zijn hier nog mensen die pocket legends (3d MMO) spelen?
Ik vind het een bijzonder vermakelijk spel.
Het vreet wel stroom, en het is niet onbeperkt gratis. Het lijkt een beetje op WOW, maar dan voor je telefoon.
WOW heb ik nooit gespeeld, maar deze is leuk
Dat werkte inderdaad, geld is inmiddels retourStukfruit schreef op maandag 20 december 2010 @ 00:09:
Als je problemen hebt dan kan je altijd nog een mailtje naar de ontwikkelaar sturen. Mocht een spel of app echt (aantoonbaar) niet werken, dan is er vast wel iets te regelen (tenzij je naar EA oid moet mailen).
En die Market update zichzelf zonder tussenkomst van de gebruiker. Lijkt me sterk dat je dan (blijvend) kan downgraden.
Verwijderd
Dan kan het zijn dat die voor jouw toestel of land nog niet verkrijgbaar is.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:53:
Ik zie trouwens Need for speed Shift nog steeds niet in de market...
Verwijderd
Ah, dus die market is slim genoeg om games te verbergen die niet kunnen draaien op jouw mobiel...?Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:00:
[...]
Dan kan het zijn dat die voor jouw toestel of land nog niet verkrijgbaar is.
Ik vind hem zelf ook heel lelijk en niet binnen de hele android stijl passen en op sommige delen ook echt een achteruitgang. Zo had je eerst de tabs, en dat zit nu weer allemaal weer onder elkaar.Ettepet schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:25:
Komt wel een beetje als een onaangename verrassing dat zo makkelijk de aanschafregels worden aangepast. Had het berichtje op de frontpage van 9 dagen terug gemist. Gisteren nog wat gekocht "op trial" wat ik mogelijk nog had willen cancellen, gelukkig voor een klein bedrag.
Is die nieuwe Market-interface echt beter? Vind het maar een lelijk potsierlijk ding tot nog toe.
[...]
Ja, wat te makkelijk idd en voorspelbaar. Daarnaast is het elke keer na 'Boss Multiball' weer beginnen van vooraf.
Dat is niet altijd even makkelijkTonkey schreef op maandag 20 december 2010 @ 18:16:
[...]
Dat werkte inderdaad, geld is inmiddels retour
Gelukkig maar, het is niet veel geld maar het is gewoon een princiepe. Moeten ze maar aangeven op welke toestellen het werkt.
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Hij is leuk. Echt ouderwets!
Dat was leuk ja, maar het risico van een spel kopen, een aantal uur spelen en dan teruggeven was zeker aanwezig. 24 uur is ook lang om eigenlijk te testen of het spel werkt, en of het je aanstaat. Een uur mag eigenlijk wel gegeven worden van mij (een spel downloaden en openen duurt af en toe al vrij lang, zeker grote spellen en een gewoon simpel telefoon netwerk)Stukfruit schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 01:04:
[...]
Dat is niet altijd even makkelijkMaar zolang het mogelijk is om je geld alsnog terug te krijgen is het goed, toch?
Het enige wat met de nieuwe Market echt "achteruit" is gegaan, is dat mensen nu niet meer 24 uur lang een app kunnen gebruiken om het vervolgens te refunden. Tja, we zullen het maar op karma gooien
Verwijderd
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Stukfruit op 22-12-2010 04:17 ]
Dat zit wel Schnorr.
Het berteft zelfs een live wallpaper, niet eens een spel ofzo.Stukfruit schreef op woensdag 22 december 2010 @ 02:51:Er is trouwens een "Cut the Rope" op de Market beschikbaar gekomen. Maar voordat je nu meteen naar de Market toegaat om het te kopen, kan ik je aanraden om eerst het volgende te lezen: DEZE "CUT THE ROPE" IS EEN SCAM.
http://www.appbrain.com/search?q=cut+the+rope
Beiden zijn NEP. De echte Cut the Rope komt later pas en zal worden uitgegeven door Chillingo of ZeptoLabs zelf.
Niet kopen dus. Zelfs niet als je nieuwsgierig bent. Oplichters en fraudeurs moeten worden aangepakt ipv geld verdienen.
Verwijderd
Whaaaaaaaaaaaaa! Geniaal inderdaad! Ik kende 'm nog niet. Echt super grappig. Lollige instinkers zitten erin, zoals buttons die opeens van plaats verwisselen waardoor je verkeerd klikt. Of dat je dingen juist NIET moet klikken om door te gaan. Hehehehe, echt lachen dit. Je wordt constant verrast en moet echt op blijven letten. Speel nu ff de demo, maar ik ga 'm ZEKER kopen.Stukfruit schreef op woensdag 22 december 2010 @ 02:51:
Wat is The Moron Test trouwens enorm.. dom.. voorspelbaar.. maar geniaal bedacht![]()
Nee, vannacht stond er ook nog een echte app tussen, compleet met het officieele icoon en alles. Maar die is inmiddels (gelukkig) verwijderdAgoNitE schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:12:
[...]
Het berteft zelfs een live wallpaper, niet eens een spel ofzo.
* Stukfruit ookVerwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:13:
[...]
Whaaaaaaaaaaaaa! Geniaal inderdaad! Ik kende 'm nog niet. Echt super grappig. Lollige instinkers zitten erin, zoals buttons die opeens van plaats verwisselen waardoor je verkeerd klikt. Of dat je dingen juist NIET moet klikken om door te gaan. Hehehehe, echt lachen dit. Je wordt constant verrast en moet echt op blijven letten. Speel nu ff de demo, maar ik ga 'm ZEKER kopen.
[ Voor 18% gewijzigd door Stukfruit op 22-12-2010 11:44 ]
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Ik verwachtte helemaal niets, dus stinkte er compleet in.Stukfruit schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:43:
[...]
Het grappige van die buttons is dat je het gewoon keihard verwacht, maar je stinkt er de eerste keer toch in
Vooral die ene met de rode continue-knop vind ik echt geniaalJe moet er maar opkomen...
[ Voor 20% gewijzigd door Stukfruit op 22-12-2010 14:12 ]
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Verwijderd
Not my kind of game maar toch bedankt voor de heads up! Altijd goed om te weten waar iets gratis te krijgen is. Voor je het weet is het wél een leuk spel.Stukfruit schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:08:
Er is trouwens weer een gratis spel (voor een dag) van Gameloft te downloaden: "Hero of Sparta". Ga naar www.gameloft.com met je *mobiele* browser en je ziet het item bovenaan op de pagina staan.
Verwijderd
Final Freeway. Was daar vroeger geen DOS spel van?Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:13:
Ik speel nu ook:
[video]
en Final Freeway
[video]
zijn allebei vrij nieuw in de Market.
[ Voor 19% gewijzigd door Hayo op 23-12-2010 10:20 ]
Outrun!yur400 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:34:
[...]
Final Freeway. Was daar vroeger geen DOS spel van?
[ Voor 14% gewijzigd door pven op 22-12-2010 20:36 ]
Verwijderd
Ja, vind ik ook. Maar ik vind tot nu toe élk racespel knudde op de Desire HD. Ik kan niet wennen aan dat kantelen: je hebt gewoon geen echte controle.pven schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:33:
[...]
Outrun!
Ik lees bij de comments trouwens dat het niet lekker stuurt. Is dat zo?
Verwijderd
Asphalt 5 volgens mij.pven schreef op woensdag 22 december 2010 @ 22:22:
Zijn er eigenlijk al racespellen waarbij het keyboard van de Desire Z kan worden gebruikt? Jammer dat er geen filtertje in de market zit om hier op te zoeken.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 22:43 ]
Dat zit wel Schnorr.
Jij hebt het over Dungeon Hunter. Dungeon Defender is een Co-op RPG/Tower Defense game die op de Unreal Engine 3 draait.Stukfruit schreef op donderdag 23 december 2010 @ 02:15:
Dungeon Defender werd een paar weken terug zellfs gratis weggegeven via de Android appvent calendar van Gameloft
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Ik heb Let's golf 2 en Uno gekocht. Werken prima hier: was het geld helemaal waard. Maar op dit moment ben ik alleen nog maar bezig met dat Moron spel... Het blijft 'lachen' als je weer iets stoms doet.Cyleo schreef op donderdag 23 december 2010 @ 15:34:
Heeft iemand trouwens ervaring hier met het spellen kopen van gameloft? Niet dat ze echt iets hebben waarin in geintresseerd ben, maar ik vind het zo'n vaag gebeuren dat ze het niet via de market willen doen en de spellen die ze aanbieden lijken ook allemaal net niet soepel te draaien (HTC Desire)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2010 19:37 ]
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Cool, dat Jet Car. Maar da's wel gewoon een rechtstreekse Trackmania kloon... Niet dat dat erg is, natuurlijk.Stukfruit schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:00:
Voor de iOS-versie van the moron test komen afaik wel eens updates, dus dat zal voor Android dan ook vast wel gelden.
[afbeelding]
Jet Car Stunts is trouwens eindelijk gereleased voor Android, ook al een populair iOS-spel
http://www.droidgamers.co...s-onto-the-android-market
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2010 21:09 ]
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Inderdaad. Ik zei van de week al dat ik minder koop in de kantine van mijn werk: ik heb liever een paar dagen (of misschien wel weken) lol van een leuke game dan van een broodje gezond (of ongezond)!Stukfruit schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:23:
Ach ja, of je nu iedere paar dagen een chocoladecroissantje bij de AH to Go haalt of een game / app uit de Market koopt, het is allebei lekker
Maar die laatste is meestal goedkoper
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2010 21:41 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Cool!Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:35:
Lachen de officiele Worms komt ook naar Android
[afbeelding]
Nomen nescio
Verwijderd
http://www.pocketgamer.bi...ile+news/news.asp?c=26303Brabo-Joossie schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 11:04:
[...]
Cool!![]()
Bron? Kan ik 'm zelf n de gaten houden.
Verwijderd
Ik zie op mijn Desire HD alleen maar NFS Shift staan en geen andere EA games. Maar dat is al heel wat, want tot nu toe zag ik 'm nooit... Ik heb 'm gelijk maar ff gekocht voor 'ie weer weg is of duurder (is nu 77 cent!) Ik zie later wel of het wat is: 77 cent is toch niets...Maverick schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:00:
Alle EA games zijn op dit moment in de aanbieding in de market. Iets van 72cent oid geloof ik. Heb meteen NFS maar ff aangeschaft
Moet zeggen dat dat toch een van de betere racegames is die ik heb gespeeld op mijn telefoon.
Ik zie Fifa 10, NfS: Shift, Tetris en Sims 3 idd voor 0,77Maverick schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:00:
Alle EA games zijn op dit moment in de aanbieding in de market. Iets van 72cent oid geloof ik. Heb meteen NFS maar ff aangeschaft
Moet zeggen dat dat toch een van de betere racegames is die ik heb gespeeld op mijn telefoon.
[ Voor 3% gewijzigd door majoh op 24-12-2010 13:33 ]
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Stukfruit op 24-12-2010 17:07 ]
Dat zit wel Schnorr.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Volgens de omschrijving @ de market heb je zo'n 600 MB nodigMotrax schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:27:
800 mb volgens YouTube filmpje. Maar wat Een amateuristische opname zeg... Stel ff die camera goed voordat je opneemt ofzo...
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2010 21:32 ]
Verwijderd
Klopt hij is geoptimaliseerd voor (aankomende) tegra 2 devices.Thomasthomas schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 21:18:
Dungeon Defender gekocht. Leuk spel, maar de performance op mijn SGS is niet optimaal te noemen. Zal wel aan de brakke firmware liggen, soms is het mooi vloeiend, soms verschrikkelijke haperingen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq