Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 16:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik zoek eigenlijk al best lang naar een spel zoals AudioSurf. Het bestaat op de Zune, dat weet ik, maar op Android bestaat er nog niks. Er zijn al mensen die me "Wave" aanraadden, maar jezus wat is dat voor een prutspel.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:23:
[video]

Pocket God is er nu ook voor Android! (erg populair op de iPhone)
Goeie god, als er een wedstrijd zou bestaan voor met een zo saai mogelijke stem proberen uit te leggen dat een suffe game tof is, zou die kerel hem winnen.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Zeker dat jullie godfinger niet bedoelen ipv pocket god? :p (pocked god ziet er me om de een of andere reden uit als een lame versie van godfinger xd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-05-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:48:

[...]

en een geinig verslavend nieuwe puzzel/arcade game: impossible game (paid)

[video]
Dit is toch wel het moeilijkste spel wat ik ooit gespeeld heb: 340 pogingen en nog niet voorbij level 1. :')
Frusterend en verslavend tegelijk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had hem met 270 pogingen, prachtig inderdaad!!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
In de Seasons-versie van Angry Birds zie ik trouwens maar heel weinig die banner voorbij komen :) Lijkt erop dat ze de weergave ervan flink hebben teruggebracht!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een game die Adobe Air vereist: The Green Hornet Crime Fighter..
Weinig filmpjes op YouTube te vinden, alleen onderstaande:

Afbeeldingslocatie: http://www.inovasi-mobiles.com/wp-content/uploads/2010/11/11fa8c0090idgame.jpg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.inovasi-mobiles.com/wp-content/uploads/2010/11/c30757f0d3wnload.jpg.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 03-12-2010 15:10 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Gameloft geeft in December, net als veel andere bedrijven, gratis spellen weg:
http://androinica.com/201...ngeon-hunter-hd-for-free/

Dungeon Hunter HD net even geprobeerd. Op zich wel grappig, maar niet mijn ding omdat ik niet van RPG/WoW-achtige spellen houd (op Zelda na natuurlijk :+ ).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Stukfruit schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:59:

Dungeon Hunter HD net even geprobeerd. Op zich wel grappig, maar niet mijn ding omdat ik niet van RPG/WoW-achtige spellen houd (op Zelda na natuurlijk :+ ).
Hij herkent de HTC Desire niet (de weblink die ik via de SMS kreeg), jammer :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ga naar die link met je Desire en hij doet het wel. Gewoon downloaden door op de knop te klikken en installeren zonder onhandige smsjes :)

* Stukfruit heeft hem zo ook geinstalleerd

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-05-2023
CLB schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:21:
Ik had hem met 270 pogingen, prachtig inderdaad!!!
Zonder flags? Met of zonder flags is namelijk wel een essentieel verschil. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonder uiteraard =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Stukfruit schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:41:
Ga naar die link met je Desire en hij doet het wel. Gewoon downloaden door op de knop te klikken en installeren zonder onhandige smsjes :)

* Stukfruit heeft hem zo ook geinstalleerd
Ik zie nergens een download knop op de website :? .
edit:
Nu wel, moest in Android aanvinken dat hij herkent moet worden als mobiele browser ;) .

[ Voor 12% gewijzigd door Cubic X op 03-12-2010 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Cubic X schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:21:
[...]

Ik zie nergens een download knop op de website :? .
edit:
Nu wel, moest in Android aanvinken dat hij herkent moet worden als mobiele browser ;) .
Op DHD kan ik niets downloaden helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Selecteer de normale Desire eens? Of anders die voor de Motorola Droid? :)
Het selectieding is vziw alleen maar een wassen neus. Het spel is ontwikkeld op een Droid en werkt "toevallig" ook op andere apparaten...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Stukfruit schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:41:
Kan me niet voorstellen dat het populair is eigenlijk. Is dat filmpje de hele "gameplay" of is er nog meer te doen dan doelloos mannetjes in het water gooien of ze te raken met bliksem?
Nouja op de iPod is er bijna wekelijks weer een update met minigames van bijv. Doodle Jump etc.. Komt steeds meer bij, maar echt een spel is het niet. Wel erg leuk :). Het spel bestaat trouwens al best lang (bijna 2 jaar geloof ik) lang en is gewoon een must have voor iOS. Wie iOS heeft en geld uitgeeft koopt gewoon Pocket God (en Doodle Jump, en Flight Control) standaard klassiekers die je moet hebben, net als Halo op je xbox.

[ Voor 21% gewijzigd door Thomas op 03-12-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel sindskort ook Squibble, best wel geinig voor af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb zojuist ook weer een leuk spel ontdekt: Super Tumble. Het is eigenlijk gewoon een kopie van Tumbledrop op de iPhone.

Afbeeldingslocatie: http://androidpimps.com/wp-content/uploads/2010/05/supertumble3.png
Het plaatje geeft al de uitleg van wat de bedoeling is in het spel. Ik vind het erg vermakelijk en het ziet er nog goed uit ook.

Een demo is hier te vinden: http://nl.androlib.com/an...supertumblelite-DmAn.aspx

[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 04-12-2010 14:21 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik denk 2 minuten gespeeld, ik vond de graphics echt uitermate ugly-ass dat het niet de moeite was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:40

Hmm ik probeer te downloaden maar hij geeft aan geen communicatie met server :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als veel andere bedrijven...? Is er ergens een site waar je de gratis games kan bijhouden...?

Ik had trouwens een vraagje over Asphalt 5: ik heb de demo op de Desire HD maar het valt me op dat het motorgeluid om de haverklap wegvalt (en je alleen maar muziek hoort) en 9 van de 10 keer werkt de nitro knop niet: ik moet tig keer drukken om eindelijk vooruit te schieten... Raging thunder doet het beter, maar ziet er net wat minder uit (blokkerig),

Ik heb sinds gisteren ook SpeedX 3D en het valt me op hoe lastig ik dat spel onder controle kan krijgen: ik stuur steeds de verkeerde kant op... dus zet ik de controls op reverse, maar dan ga ik weer de verkeerde kant op... Het lijkt niet te willen klikken bij mij. Ik word te oud, denk ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ja, er waren er nog een paar afaik, maar de link van dat artikel ben ik allang weer kwijt, sorry -O-
En ik weet niet zeker of er ook nog wat Androidspul tussenzat. Veel is vooral voor de -O- iPhone -O-

Wat is Angry Birds Seasons trouwens irritant zeg. Het is onmogelijk geworden om de nieuwe kerstlevels te unlocken met die connection errors -O-

Leuk idee, zo'n advent kalender, maar erg zwakke uitwerking door de zaak afhankelijk te laten zijn van een (blijkbaar) server(s) die de vraag niet aankan. Met de iOS-versie zouden ze er ook veel last van hebben, dus er zitten iedere dag waarschijnlijk een paar miljoen mensen op dat ding te hameren... ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:58
*weg* dit is vragen naar warez en dat willen we niet zien

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 09-12-2010 13:28 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dat was maar 1 dag (met een dag extra ivm problemen?), nu is het weer minder legaal om dat te doen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Stukfruit schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:32:
[...]
Leuk idee, zo'n advent kalender, maar erg zwakke uitwerking door de zaak afhankelijk te laten zijn van een (blijkbaar) server(s) die de vraag niet aankan. Met de iOS-versie zouden ze er ook veel last van hebben, dus er zitten iedere dag waarschijnlijk een paar miljoen mensen op dat ding te hameren... ;(
Ik speel het dagelijks, maar heb nog geen één keer een error langs zien komen.
Zelfde geldt voor mijn vriendin. Soepel als wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:56
Ik heb tot nu toe altijd net na 9 uur in de trein het nieuwe level van Angry Birds Seasons kunnen unlocken. Wel irritant dat je weer een dag moet wachten als je 3 sterren hebt gehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nou, dan hebben jullie erg veel geluk, want hier kan ik gerust een half uur achter elkaar dat vakje aanklikken en alleen maar "connection error"-dialoogjes krijgen -O- Moment van de dag lijkt niet meer uit te maken (in het begin was het alleen rond negen uur, vast omdat er dan een nieuwe komt).

Zo wordt het zelfs een hele uitdaging om uberhaupt een kerstlevel te spelen ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Grrrr die van vandaag wilt niet op 3 sterren, moeilijk :(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Bij mij doet Angry Birds: Seasons het ook vaker niet dan wel. Het level van gisteren heb ik nog niet kunnen spelen vanwege de connection errors, hetzelfde geldt voor dat van vandaag.

En level 4, 6 en 7 lukken me hooguit op twee sterren :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

ik wil ook angry birds spelen maar ik geraak niet voorbij 2-11.. domme level...
zelfs met op youtube te kijken kom ik er niet... :(

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Nog geen connection errors gezien bij AB Seasons, elke dag netjes het level kunnen spelen. Misschien dat het met jullie provider te maken heeft? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 10:11
azz_kikr schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:24:
Ik zet het maar als spoiler-tag neer, want we willen het wel eerlijk houden voor de rest O-) .

spoiler: Level 2-11
De eerste vogel schiet je naar die houten plank die op de stenen pilaar rust. Daardoor valt de stenen plaat, die op de houten plank staat. De volgende vogel schiet je op het dynamiet af en dan kan je met de vogel die bom-eieren dropt de overige varkens uitschakelen. De varkens die over blijven zijn meestal de voorste, omdat die niet geraakt worden door rondvliegend steen en hout, wat door die dynamiet rondvliegt.
Nou ja, misschien niet helemaal duidelijk, maar dat is wel hoe ik het heb gehaald :P.

[ Voor 22% gewijzigd door Gopal op 09-12-2010 14:38 ]

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

azz_kikr schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:24:
Bedoel je dan level 11 van scherm 2 uit wereld 1? :P

En wat betreft mijn verbindingsproblemen met Seasons: ik heb Vodafone zakelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door CodeCaster op 09-12-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
CodeCaster schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:55:
[...]

Bedoel je dan level 11 van scherm 2 uit wereld 1? :P

En wat betreft mijn verbindingsproblemen met Seasons: ik heb Vodafone zakelijk.
Als hij dat bedoelt, dan is het nog makkelijker. Dan moet je gewoon alles op het midden richten en schieten :P.
Ik heb T-Mobile, maar ik heb met ABS ook problemen. Hij opent die van vandaag niet, ik krijg een loading-scherm en verder geen voortgang. De rest opent wel, zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Gopal schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:03:
[...]

Als hij dat bedoelt, dan is het nog makkelijker. Dan moet je gewoon alles op het midden richten en schieten :P.
Ik heb T-Mobile, maar ik heb met ABS ook problemen. Hij opent die van vandaag niet, ik krijg een loading-scherm en verder geen voortgang. De rest opent wel, zonder problemen.
ja, wereld 1, level 2-11 (ik weet het, ik schaam me :( )

altijd met hoge boog over eerste toren en op da eendje laten vallen? ik kom er dus nooit... op youtube doen die ijsblokken altijd die varkens eraan, bij mij gewoon niets :( veel rondvliegende ijsblokken voor de rest niets: (krijg er met moeite 1 varken aan :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Gopal schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:03:
[...]

Echt weird, hier opent ie em wel (KPN). Het duurde wel langer als anders, dat wel.

PS. Is wel een moeilijk level om 3 sterren te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
De linker toren onderin raken zodat alles omlaag valt en daarna kan je met twee stuks die anderen wel opruimen voor van dezelfde kant te blijven aanvallen.
Edit: Net gedaan en nu score van 88880 :)

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 09-12-2010 15:36 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizard schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:38:
Ik heb tot nu toe altijd net na 9 uur in de trein het nieuwe level van Angry Birds Seasons kunnen unlocken. Wel irritant dat je weer een dag moet wachten als je 3 sterren hebt gehaald. :)
Meen je dat nou? :| 24 uur wachten eer je verder kan voor de next level... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is juist 'leuk', zie het als een nieuwe adventskalender =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ja, dat is een advent kalender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Upbeat schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:31:
[...]

Echt weird, hier opent ie em wel (KPN). Het duurde wel langer als anders, dat wel.

die 3 sterren kan me eerlijk gezegd nie meer schelen op deze level, wil graag verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:39:
[...]

Meen je dat nou? :| 24 uur wachten eer je verder kan voor de next level... :/
Ja, dat meen ik echt, veel langer dan een half uurtje doe ik er niet over om 3 sterren te krijgen tot nu toe.

Oh, nu ik het nalees bedoel je denk ik de wachttijd. Dat is het probleem met een adventskalender.
Elke dag mag je een nieuw vakje openmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Stukfruit schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:32:
Ja, er waren er nog een paar afaik, maar de link van dat artikel ben ik allang weer kwijt, sorry -O-
In ieder geval heb je me ooit deze link gegeven:
http://www.gameloft.com/adventcalendar/

Gratis game voor de iPhone gemist, sjit :P

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
azz_kikr schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:23:
[...]

ja, wereld 1, level 2-11 (ik weet het, ik schaam me :( )

altijd met hoge boog over eerste toren en op da eendje laten vallen? ik kom er dus nooit... op youtube doen die ijsblokken altijd die varkens eraan, bij mij gewoon niets :( veel rondvliegende ijsblokken voor de rest niets: (krijg er met moeite 1 varken aan :()
Je kan hem beter aan de binnenkant van de linkertoren laten komen, dus eigenlijk naast dat eendje. Dan blaas je heel die linkertoren weg en kan je door het midden de rest verwijderen. Als je op dat eendje terechtkomt, dan gaat dan ijs werken als stootkussen en krijg je te weinig punten. Zo maak ik het mee dan.
Upbeat schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:31:
[...]

Misschien moet ik dan maar wat langer wachten O-) . Ik ga het zo maar even proberen, en als het niet werkt, dan vermaak ik mij wel door de normale AB en de Halloween versie op drie sterren te zetten :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nog steeds dikke connection errors hier voor level 9. Gisteren kon ik 's avonds level 8 eindelijk nog eens openen, maar daar heb ik wel 50x voor op dat kloterige venstertje moeten drukken.

Als dit nog een paar dagen zo door gaat dan probeer ik het volgend jaar nog wel een keer... -O-

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Blijft vreemd, kon zelfs op het toilet, eentje die praktisch een kernoorlog kan weerstaan, nog het level downloaden en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Tja, ik neem aan dat de Angry Birds Seaons-server ook niet bij jou in het toilet met anti-kernkopglans staat, dus ik vraag me een beetje af wat dat er mee te maken heeft ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ciesouw
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09-2024
is er nog iemand die die actie van Gameloft volgt? ik begrijp niet zo goed hoe en waar (gameloftsite?) ik een spel nu moet downloaden, las iets over een downloadlink maar als ik daar op klik komt er te staan of ik via mastercard of visa wil betalen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Omdat die gratis spellen slechts 1 dag ook daadwerkelijk gratis zijn. Vandaag is er een promofilmpje en dus geen kans op een gratis spel...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Stukfruit schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:30:
Tja, ik neem aan dat de Angry Birds Seaons-server ook niet bij jou in het toilet met anti-kernkopglans staat, dus ik vraag me een beetje af wat dat er mee te maken heeft ;)
Nou dat het bereik daar nogal sucky is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Ik weet niet of het al gemeld is hier maar Mega Jump verschijnt nog deze maand voor Android:
http://getsetgames.com/20...mp-on-android-this-month/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de gewone Angry Birds en de Lite-variant? Werkt de Lite-variant misschien wel goed op een gewone Desire? :?

@ hieronder: dank voor de berichten! :)

[ Voor 12% gewijzigd door pven op 10-12-2010 20:00 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
pven schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:54:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de gewone Angry Birds en de Lite-variant? Werkt de Lite-variant misschien wel goed op een gewone Desire? :?
De Lite is de Beta, althans zo staat het in de Market. Kan ook kloppen want de gewone heeft meer levels. Werkt ie niet goed dan op je Desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Normale versie draait gewoon goed hier op een Desire hoor?

De lite versie is.. uhm.. lite. Voor apparaten die de normale versie niet aankunnen, voor zover ik weet. Maar de Desire hoort daar zeker niet bij!

Tsurany schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:16:
[...]

Nou dat het bereik daar nogal sucky is :P
Daarom zeg ik ook "het ligt aan de server waar dat level van af wordt gedownload" ;)
Het heeft niets met bereik te maken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Stukfruit schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:41:
Daarom zeg ik ook "het ligt aan de server waar dat level van af wordt gedownload" ;)
Het heeft niets met bereik te maken.
Mag ik nou gewoon eens patsen met gamen op het toilet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ja hoor, maar alleen als je dat ook doet wanneer je een keer je mooie frisse smartphone in het toilet hebt laten vallen :+
Het is andere tweakers al eens overkomen...

Voor het level van vandaag hoefde ik maar 21x te klikken. Er zit verbetering in de zaak :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
is nog steeds 20x meer dan bij mij ;)
Maar het veld van vandaag is wat lastiger, vanmiddag tijdens de lunch nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Heb hem wel met 3 sterren gehaald, hij is wel heel erg tricky ja.

En als ik hem int toilet laat vallen zal ik dat ook posten, maar dat gebeurt mij niet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-10 10:56
Titan Turret
Genre: Arcade & Action
Prijs: Gratis
QR CodeBeschrijving Titan Turret is een spel gebaseerd op het spel "Paratroopers" uit de jaren 80. Het is een spel zonder einde waarbij de vijanden steeds moeilijker worden. Met de punten die je scoret kun je upgrades komen.
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?chs=200x200&cht=qr&chl=market%3A%2F%2Fsearch%3Fq%3Dpname%3Acom.codemonkey.titanturret

Vandaag mijn eerste android game online! :P Laat even weten wat je er van vind en of het allemaal naar behoren werkt. Ik ben met name geinteresseerd naar Xperia mini 10 en Droid X gebruikers nieuwsgierig.

Afbeeldingslocatie: http://www.androlib.com/appscreenmax/xzznF.u.cs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:
Droid X gebruikers zul je in Nederland niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
CLB schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:15:
offtopic:
Droid X gebruikers zul je in Nederland niet vinden
offtopic:
Is er geen EU tegenhanger voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Lizard schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:40:
is nog steeds 20x meer dan bij mij ;)
Maar het veld van vandaag is wat lastiger, vanmiddag tijdens de lunch nog maar eens proberen.
Ik heb er nooit zoveel last van. Nu 3 dagen gehad waarbij ik die na 1 keer laden een connection error gaf, maar de 2de keer weer werkte, andere dagen gingen in 1x laden goed. Nu moet ik wel zeggen dat ik altijd pas op de terugweg naar huis (dus later op de middag) het level binnen haal. Volgens mij worden ze iedere dag om 10:00 vrijgegeven, dus als je vlak daarna wil laden kan het best liggen aan de server ipv aan je eigen connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Negen uur :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met Let's golf 2 op de Desire HD? Lijkt me wel een lollig spelletje maar er is geen demo van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

killingdjef schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:11:
Titan Turret
Genre: Arcade & Action
Prijs: Gratis
QR CodeBeschrijving Titan Turret is een spel gebaseerd op het spel "Paratroopers" uit de jaren 80. Het is een spel zonder einde waarbij de vijanden steeds moeilijker worden. Met de punten die je scoret kun je upgrades komen.
[afbeelding]

Vandaag mijn eerste android game online! :P Laat even weten wat je er van vind en of het allemaal naar behoren werkt. Ik ben met name geinteresseerd naar Xperia mini 10 en Droid X gebruikers nieuwsgierig.

[afbeelding]
waarom net werktoegang en locatie eigenlijk nodig? Alele spellen lijken wel alles te willen op de telefoon...

Installed, nog niet gespeeld. Via mijn iPad barcode gescand, moet niet gekker worden 8)7

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 21:55
Kennen jullie nog wat leuke multiplayer games? Ik heb sinds kort Galaxy IR maar zijn weinig mensen online. geinig spel though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
kenkreutzer schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 21:47:
Kennen jullie nog wat leuke multiplayer games? Ik heb sinds kort Galaxy IR maar zijn weinig mensen online. geinig spel though
Pocket legends?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Ik kan me niet echt vermaken met dat spel. Daarnaast hadden we al de clone City Jump die niet voor het origineel onder doet imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Motrax schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 20:06:
[...]
waarom net werktoegang en locatie eigenlijk nodig? Alele spellen lijken wel alles te willen op de telefoon...

Installed, nog niet gespeeld. Via mijn iPad barcode gescand, moet niet gekker worden 8)7
Netwerk en locatie zijn voor de banners in de game en om via een analytics tool bij te houden waar mijn gebruikers zitten, hoe lang ze spelen etc. :) Puur om mijn aanbod te kunnen verbeteren :)

Ik deel je irritatie echter.. waarom moet een app mijn contactboek kunnen inzien?
Ik heb er voor gekozen om de minst-privacy indringende privileges. Hij zendt enkelt je regio locatie (bijv. omgeving Den Haag of Rotterdam) en niet op de meter nauwkeurig waar je zit. Als het goed is zou je hierdoor ook regio gebonden advertenties moeten krijgen, maar dat weet ik niet zeker.

[ Voor 41% gewijzigd door killingdjef op 11-12-2010 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik denk niet dat men veel heeft aan een link naar "..." ;)
Screenshots maken van QR-codes doe ik niet, dat is nog meer werk dan naar m'n telefoon toe rennen en de naam @ de Market intypen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Stukfruit schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 02:54:
[...]

Ik denk niet dat men veel heeft aan een link naar "..." ;)
Screenshots maken van QR-codes doe ik niet, dat is nog meer werk dan naar m'n telefoon toe rennen en de naam @ de Market intypen.
Had het nog geneens in de gaten! :F
Aangepast, Dankjewel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 23:37:
Ik speel sindskort ook Squibble, best wel geinig voor af en toe

[video]
Zojuist even getest en dat is een leuk spel ja :)

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 11-12-2010 15:07 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag Let's golf 2 gekocht voor m'n Desire HD. Eigenlijk snap ik het niet... het spel ziet er top uit en kost maar 3 euro...??? Een vergelijkbaar (of zelfs minder) spel op de PSP kost al gauw tien keer zoveel...! Het is echt een hartstikke leuk spel! Voor maar 3 euro...! Niet dat ik het erg vind, natuurlijk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het ziet er kleiner uit, dus mensen verwachten ook kleinere prijsjes. Mooi toch? ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd al een eigen game development studio willen runnen? Dat kan: Game Dev Story (paid) is nu ook voor Android net uit:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=u9Sek6eGv0U&feature=related]

Lijkt me best wel lame tho

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Stukfruit schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:41:
Normale versie draait gewoon goed hier op een Desire hoor?

De lite versie is.. uhm.. lite. Voor apparaten die de normale versie niet aankunnen, voor zover ik weet. Maar de Desire hoort daar zeker niet bij!
De Lite versie heeft niets te maken of je telefoon wel of niet Angry Birds aan kan, de Lite versie was de beta versie die voor de volledige versie uit kwam. De versie voor minder krachtige telefoons is nog in ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Je hebt gelijk :) Ik was even in de war geraakt door alle verschillende persberichten, de commentaren daarop en het feit dat ik dacht dat die versie "Beta" heette ipv "Lite".

Ze moeten er ook gewoon niet zoveel verschillende versies in zetten jonge!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

In het level van Angry Birds Seasons van vandaag zit een gouden ei *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Jup, heb pas ook net de drie gouden sterren, was effe heeeeeel wat werk zeg, was lastig deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nouja zeg, ik dacht dat ik de enige was met een gouden ei. Wat een deceptie :( :+

Is er al bij iemand een ster in het cadeautje gaan oplichten?

* Stukfruit heeft bij alle eerdere levels drie sterren, maar de laatste paar beginnen idd steeds pittiger te worden :o
Op zich weet ik wel hoe het moet, maar ik schiet steeds net iets te scheel om dat ene kleine rotbiggetje te slopen en de laatste serie ijsblokken mee te nemen ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Stukfruit schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:13:
* Stukfruit heeft bij alle eerdere levels drie sterren, maar de laatste paar beginnen idd steeds pittiger te worden :o
Die van gister (lvl 1-12), had ik in 1 poging op 3 sterren. 86240 punten. O-) Terwijl ik met die daarvoor lang heb zitten kloten en nog maar op 1 ster heb.

@Hieronder: De replay value maakt het inderdaad leuk, mits je een beetje een doorzetter bent. Ik ben gerust een hele busreis lang (25 minuten) bezig met 1 level om 3 sterren te behalen :P Soms zelfs met tutorialvideos nog pittig.

[ Voor 22% gewijzigd door Maranello op 13-12-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Heb ze nu wel allemaal op drie sterren, soms duurt het even maar ach, je moet gewoon als je even niks te doen hebt dit spelen. Op het toilet bijvoorbeeld, kan zomaar goed zijn voor een goud sterretje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
een goud sterretje? op het toilet?
Ik weet niet wat jij daar doet hoor. :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Angry Birds, daar krijg je gouden sterren voor levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb op lvl 11 na alles op 3 sterren in Angry Birds. Level 11 is echt onmetelijk moeilijk :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
11 viel juist wel mee :P Gewoon de stenen gebruiken en naar beneden laten rollen voor het effect.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09 12:27
Ik ben met Angry Birds al een paar dagen aan het klooien met een level die ik maar niet haal. Het gaat om level 3-12. Je hebt dan 5 boomerang vogels en daarmee moet je een hoop groene (wat zijn het? Varkens?) dingen omzeep helpen. Ik houd altijd 2 groene varkens over....

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 20:03
Tsurany schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:34:
Jup, heb pas ook net de drie gouden sterren, was effe heeeeeel wat werk zeg, was lastig deze keer.
Blijkbaar had ik nog al wat geluk..
Eerste poging had ik het gouden ei te pakken, maar met maar 1 ster.
Poging 2, vuur vogel nummero 1 af en hop... alles om, 3 sterren te pakken, met 110130 punten :D

Overigens was dit pas het tweede level van de special waar ik 3 sterren heb behaald. Heb nog een lange weg te gaan :+
Binnetie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:21:
Ik ben met Angry Birds al een paar dagen aan het klooien met een level die ik maar niet haal. Het gaat om level 3-12. Je hebt dan 5 boomerang vogels en daarmee moet je een hoop groene (wat zijn het? Varkens?) dingen omzeep helpen. Ik houd altijd 2 groene varkens over....

Iemand een tip?
3-12 heeft geen boomerang vogels...?
of bedoel je 3-12 in de halloween special

[ Voor 31% gewijzigd door Pittie op 14-12-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:11
Pittie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:36:
3-12 heeft geen boomerang vogels...?
of bedoel je 3-12 in de halloween special
Hij bedoeld wss 6-12 ;)
(die valt in het hoofdmenu onder nr3, Danger Above)
Ben er nu net toevallig ;)

edit:
Ok WTF,
na 2 keer het level geprobeerd te hebben kreeg ik een BSOD + reboot :|
(naya, een blauw scherm iig, geen witte tekst oid ;))
Nog nooit eerder gehad :|
Idd een horrorlevel dus..

[ Voor 31% gewijzigd door SmiGueL op 14-12-2010 20:11 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
ik denk dat hij level 12 van de 3e episode bedoeld, dus 6-12 eigenlijk.
Hier moet je de boomerang vogels steeds op de kleine blokjes richten en het veld dus van rechts naar links afbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 20:03
SmiGueL schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:57:
[...]

Hij bedoeld wss 6-12 ;)
(die valt in het hoofdmenu onder nr3, Danger Above)
Ben er nu net toevallig ;)
Aha, zo ver ben ik dus nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09 12:27
Ja ik zag het nu ook, het moet 6-12 zijn. Wat een ellende, ik krijg het niet voor elkaar maar ga me nu focussen op de blokjes onderop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Level 14 van de kerst versie van Angry Birds is echt lastig om 3 sterren te halen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Mwah, lastig zou ik het niet noemen. Je moet gewoon echt lang volhouden en wat mazzel hebben. Truuk is om met twee stuks de linkerkant weg te slopen en daarna via een hoge de laatste aan de rechterkant in die met cadeau en lange streep afgedekte 'schoorsteen' krijgen, dan valt als het goed is genoeg om zodat je een hoge score krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Tsurany schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:59:
Mwah, lastig zou ik het niet noemen. Je moet gewoon echt lang volhouden en wat mazzel hebben. Truuk is om met twee stuks de linkerkant weg te slopen en daarna via een hoge de laatste aan de rechterkant in die met cadeau en lange streep afgedekte 'schoorsteen' krijgen, dan valt als het goed is genoeg om zodat je een hoge score krijgt.
Haha ja dat had ik gezien in een filmpje op YouTube maar lukt maar niet. Maar wat je zegt, tis een kwestie van mazzel hebben. Het eerste level waar ik moeite mee heb eigenlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Het is gewoon enorm vaak verhalen en hopen dat hij net goed neerkomt en dat er dan niet ergens wat in de weg zit. Gewoon elke keer als je naar het toilet gaat een minuutje langer persen en even Angry Birds spelen ;)

Is trouwens een apart Angry Birds topic voor Android een idee? Merk dat het hier wel heel erg over Angry Birds gaat :P

[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 15-12-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Tsurany schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:14:
Is trouwens een apart Angry Birds topic voor Android een idee? Merk dat het hier wel heel erg over Angry Birds gaat :P
_/-\o_
Ik ben er voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wel vaker voorgesteld inderdaad..
Achja alleen de laatste 30 posts gaat het 99% over Angry Birds, mij stoort het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Sta nu in de CenA maar zal het straks effe fixen.

Angry Birds voor Android

[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 15-12-2010 13:23 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.