Android developer & dürüm-liefhebber
Goeie god, als er een wedstrijd zou bestaan voor met een zo saai mogelijke stem proberen uit te leggen dat een suffe game tof is, zou die kerel hem winnen.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:23:
[video]
Pocket God is er nu ook voor Android! (erg populair op de iPhone)
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Dit is toch wel het moeilijkste spel wat ik ooit gespeeld heb: 340 pogingen en nog niet voorbij level 1.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:48:
[...]
en een geinig verslavend nieuwe puzzel/arcade game: impossible game (paid)
[video]
Frusterend en verslavend tegelijk!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat zit wel Schnorr.
Weinig filmpjes op YouTube te vinden, alleen onderstaande:

[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 03-12-2010 15:10 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
http://androinica.com/201...ngeon-hunter-hd-for-free/
Dungeon Hunter HD net even geprobeerd. Op zich wel grappig, maar niet mijn ding omdat ik niet van RPG/WoW-achtige spellen houd (op Zelda na natuurlijk
Dat zit wel Schnorr.
Hij herkent de HTC Desire niet (de weblink die ik via de SMS kreeg), jammerStukfruit schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:59:
Gameloft geeft in December, net als veel andere bedrijven, gratis spellen weg:
Dungeon Hunter HD net even geprobeerd. Op zich wel grappig, maar niet mijn ding omdat ik niet van RPG/WoW-achtige spellen houd (op Zelda na natuurlijk).
* Stukfruit heeft hem zo ook geinstalleerd
Dat zit wel Schnorr.
Zonder flags? Met of zonder flags is namelijk wel een essentieel verschil.CLB schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:21:
Ik had hem met 270 pogingen, prachtig inderdaad!!!
Ik zie nergens een download knop op de websiteStukfruit schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:41:
Ga naar die link met je Desire en hij doet het wel. Gewoon downloaden door op de knop te klikken en installeren zonder onhandige smsjes
* Stukfruit heeft hem zo ook geinstalleerd
edit:
Nu wel, moest in Android aanvinken dat hij herkent moet worden als mobiele browser
[ Voor 12% gewijzigd door Cubic X op 03-12-2010 19:23 ]
Op DHD kan ik niets downloaden helaasCubic X schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:21:
[...]
Ik zie nergens een download knop op de website.
edit:
Nu wel, moest in Android aanvinken dat hij herkent moet worden als mobiele browser.
Het selectieding is vziw alleen maar een wassen neus. Het spel is ontwikkeld op een Droid en werkt "toevallig" ook op andere apparaten...
Dat zit wel Schnorr.
Nouja op de iPod is er bijna wekelijks weer een update met minigames van bijv. Doodle Jump etc.. Komt steeds meer bij, maar echt een spel is het niet. Wel erg leukStukfruit schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:41:
Kan me niet voorstellen dat het populair is eigenlijk. Is dat filmpje de hele "gameplay" of is er nog meer te doen dan doelloos mannetjes in het water gooien of ze te raken met bliksem?
[ Voor 21% gewijzigd door Thomas op 03-12-2010 21:12 ]

Het plaatje geeft al de uitleg van wat de bedoeling is in het spel. Ik vind het erg vermakelijk en het ziet er nog goed uit ook.
Een demo is hier te vinden: http://nl.androlib.com/an...supertumblelite-DmAn.aspx
[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 04-12-2010 14:21 ]
PSN id: NL_SToRM
Hmm ik probeer te downloaden maar hij geeft aan geen communicatie met serverStukfruit schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:59:
Dungeon Hunter HD net even geprobeerd. Op zich wel grappig, maar niet mijn ding omdat ik niet van RPG/WoW-achtige spellen houd (op Zelda na natuurlijk).
Verwijderd
Net als veel andere bedrijven...? Is er ergens een site waar je de gratis games kan bijhouden...?Stukfruit schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:59:
Ik had trouwens een vraagje over Asphalt 5: ik heb de demo op de Desire HD maar het valt me op dat het motorgeluid om de haverklap wegvalt (en je alleen maar muziek hoort) en 9 van de 10 keer werkt de nitro knop niet: ik moet tig keer drukken om eindelijk vooruit te schieten... Raging thunder doet het beter, maar ziet er net wat minder uit (blokkerig),
Ik heb sinds gisteren ook SpeedX 3D en het valt me op hoe lastig ik dat spel onder controle kan krijgen: ik stuur steeds de verkeerde kant op... dus zet ik de controls op reverse, maar dan ga ik weer de verkeerde kant op... Het lijkt niet te willen klikken bij mij. Ik word te oud, denk ik...

En ik weet niet zeker of er ook nog wat Androidspul tussenzat. Veel is vooral voor de

Wat is Angry Birds Seasons trouwens irritant zeg. Het is onmogelijk geworden om de nieuwe kerstlevels te unlocken met die connection errors

Leuk idee, zo'n advent kalender, maar erg zwakke uitwerking door de zaak afhankelijk te laten zijn van een (blijkbaar) server(s) die de vraag niet aankan. Met de iOS-versie zouden ze er ook veel last van hebben, dus er zitten iedere dag waarschijnlijk een paar miljoen mensen op dat ding te hameren...
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 88% gewijzigd door pven op 09-12-2010 13:28 ]
Dat zit wel Schnorr.
Ik speel het dagelijks, maar heb nog geen één keer een error langs zien komen.Stukfruit schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:32:
[...]
Leuk idee, zo'n advent kalender, maar erg zwakke uitwerking door de zaak afhankelijk te laten zijn van een (blijkbaar) server(s) die de vraag niet aankan. Met de iOS-versie zouden ze er ook veel last van hebben, dus er zitten iedere dag waarschijnlijk een paar miljoen mensen op dat ding te hameren...
Zelfde geldt voor mijn vriendin. Soepel als wat

Zo wordt het zelfs een hele uitdaging om uberhaupt een kerstlevel te spelen
Dat zit wel Schnorr.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
En level 4, 6 en 7 lukken me hooguit op twee sterren
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
zelfs met op youtube te kijken kom ik er niet...
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Ik zet het maar als spoiler-tag neer, want we willen het wel eerlijk houden voor de restazz_kikr schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:24:
ik wil ook angry birds spelen maar ik geraak niet voorbij 2-11.. domme level...

Nou ja, misschien niet helemaal duidelijk, maar dat is wel hoe ik het heb gehaald
[ Voor 22% gewijzigd door Gopal op 09-12-2010 14:38 ]
PSN-ID : Cenzer
Bedoel je dan level 11 van scherm 2 uit wereld 1?azz_kikr schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:24:
ik wil ook angry birds spelen maar ik geraak niet voorbij 2-11.. domme level...
En wat betreft mijn verbindingsproblemen met Seasons: ik heb Vodafone zakelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door CodeCaster op 09-12-2010 14:55 ]
Als hij dat bedoelt, dan is het nog makkelijker. Dan moet je gewoon alles op het midden richten en schietenCodeCaster schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:55:
[...]
Bedoel je dan level 11 van scherm 2 uit wereld 1?
En wat betreft mijn verbindingsproblemen met Seasons: ik heb Vodafone zakelijk.
Ik heb T-Mobile, maar ik heb met ABS ook problemen. Hij opent die van vandaag niet, ik krijg een loading-scherm en verder geen voortgang. De rest opent wel, zonder problemen.
ja, wereld 1, level 2-11 (ik weet het, ik schaam meGopal schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:03:
[...]
Als hij dat bedoelt, dan is het nog makkelijker. Dan moet je gewoon alles op het midden richten en schieten.
Ik heb T-Mobile, maar ik heb met ABS ook problemen. Hij opent die van vandaag niet, ik krijg een loading-scherm en verder geen voortgang. De rest opent wel, zonder problemen.
altijd met hoge boog over eerste toren en op da eendje laten vallen? ik kom er dus nooit... op youtube doen die ijsblokken altijd die varkens eraan, bij mij gewoon niets
Echt weird, hier opent ie em wel (KPN). Het duurde wel langer als anders, dat wel.Gopal schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:03:
[...]
Als hij dat bedoelt, dan is het nog makkelijker. Dan moet je gewoon alles op het midden richten en schieten.
PS. Is wel een moeilijk level om 3 sterren te halen
Edit: Net gedaan en nu score van 88880
[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 09-12-2010 15:36 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Meen je dat nou?Lizard schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:38:
Ik heb tot nu toe altijd net na 9 uur in de trein het nieuwe level van Angry Birds Seasons kunnen unlocken. Wel irritant dat je weer een dag moet wachten als je 3 sterren hebt gehaald.

die 3 sterren kan me eerlijk gezegd nie meer schelen op deze level, wil graag verderUpbeat schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:31:
[...]
Echt weird, hier opent ie em wel (KPN). Het duurde wel langer als anders, dat wel.
Ja, dat meen ik echt, veel langer dan een half uurtje doe ik er niet over om 3 sterren te krijgen tot nu toe.Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:39:
[...]
Meen je dat nou?24 uur wachten eer je verder kan voor de next level...
Oh, nu ik het nalees bedoel je denk ik de wachttijd. Dat is het probleem met een adventskalender.
Elke dag mag je een nieuw vakje openmaken
In ieder geval heb je me ooit deze link gegeven:Stukfruit schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:32:
Ja, er waren er nog een paar afaik, maar de link van dat artikel ben ik allang weer kwijt, sorry
http://www.gameloft.com/adventcalendar/
Gratis game voor de iPhone gemist, sjit
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Je kan hem beter aan de binnenkant van de linkertoren laten komen, dus eigenlijk naast dat eendje. Dan blaas je heel die linkertoren weg en kan je door het midden de rest verwijderen. Als je op dat eendje terechtkomt, dan gaat dan ijs werken als stootkussen en krijg je te weinig punten. Zo maak ik het mee dan.azz_kikr schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:23:
[...]
ja, wereld 1, level 2-11 (ik weet het, ik schaam me)
altijd met hoge boog over eerste toren en op da eendje laten vallen? ik kom er dus nooit... op youtube doen die ijsblokken altijd die varkens eraan, bij mij gewoon nietsveel rondvliegende ijsblokken voor de rest niets: (krijg er met moeite 1 varken aan
)
Misschien moet ik dan maar wat langer wachtenUpbeat schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:31:
[...]
Echt weird, hier opent ie em wel (KPN). Het duurde wel langer als anders, dat wel.

Als dit nog een paar dagen zo door gaat dan probeer ik het volgend jaar nog wel een keer...

Dat zit wel Schnorr.
Dat zit wel Schnorr.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Nou dat het bereik daar nogal sucky isStukfruit schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:30:
Tja, ik neem aan dat de Angry Birds Seaons-server ook niet bij jou in het toilet met anti-kernkopglans staat, dus ik vraag me een beetje af wat dat er mee te maken heeft
http://getsetgames.com/20...mp-on-android-this-month/
@ hieronder: dank voor de berichten!
[ Voor 12% gewijzigd door pven op 10-12-2010 20:00 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
De Lite is de Beta, althans zo staat het in de Market. Kan ook kloppen want de gewone heeft meer levels. Werkt ie niet goed dan op je Desire?pven schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:54:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de gewone Angry Birds en de Lite-variant? Werkt de Lite-variant misschien wel goed op een gewone Desire?
De lite versie is.. uhm.. lite. Voor apparaten die de normale versie niet aankunnen, voor zover ik weet. Maar de Desire hoort daar zeker niet bij!
Daarom zeg ik ook "het ligt aan de server waar dat level van af wordt gedownload"
Het heeft niets met bereik te maken.
Dat zit wel Schnorr.
Mag ik nou gewoon eens patsen met gamen op het toiletStukfruit schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:41:
Daarom zeg ik ook "het ligt aan de server waar dat level van af wordt gedownload"
Het heeft niets met bereik te maken.
Het is andere tweakers al eens overkomen...
Voor het level van vandaag hoefde ik maar 21x te klikken. Er zit verbetering in de zaak

Dat zit wel Schnorr.
Maar het veld van vandaag is wat lastiger, vanmiddag tijdens de lunch nog maar eens proberen.
En als ik hem int toilet laat vallen zal ik dat ook posten, maar dat gebeurt mij niet hoor
Titan Turret
Genre: Arcade & Action | ||
Prijs: Gratis | ||
QR Code | Beschrijving Titan Turret is een spel gebaseerd op het spel "Paratroopers" uit de jaren 80. Het is een spel zonder einde waarbij de vijanden steeds moeilijker worden. Met de punten die je scoret kun je upgrades komen. | |
Vandaag mijn eerste android game online!

Droid X gebruikers zul je in Nederland niet vinden
CLB schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:15:
offtopic:
Droid X gebruikers zul je in Nederland niet vinden
Is er geen EU tegenhanger voor?
Ik heb er nooit zoveel last van. Nu 3 dagen gehad waarbij ik die na 1 keer laden een connection error gaf, maar de 2de keer weer werkte, andere dagen gingen in 1x laden goed. Nu moet ik wel zeggen dat ik altijd pas op de terugweg naar huis (dus later op de middag) het level binnen haal. Volgens mij worden ze iedere dag om 10:00 vrijgegeven, dus als je vlak daarna wil laden kan het best liggen aan de server ipv aan je eigen connectie.Lizard schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:40:
is nog steeds 20x meer dan bij mij![]()
Maar het veld van vandaag is wat lastiger, vanmiddag tijdens de lunch nog maar eens proberen.
Verwijderd
waarom net werktoegang en locatie eigenlijk nodig? Alele spellen lijken wel alles te willen op de telefoon...killingdjef schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:11:Titan Turret
Genre: Arcade & Action Prijs: Gratis QR Code Beschrijving Titan Turret is een spel gebaseerd op het spel "Paratroopers" uit de jaren 80. Het is een spel zonder einde waarbij de vijanden steeds moeilijker worden. Met de punten die je scoret kun je upgrades komen. [afbeelding]
Vandaag mijn eerste android game online!Laat even weten wat je er van vind en of het allemaal naar behoren werkt. Ik ben met name geinteresseerd naar Xperia mini 10 en Droid X gebruikers nieuwsgierig.
[afbeelding]
Installed, nog niet gespeeld. Via mijn iPad barcode gescand, moet niet gekker worden

☻/
/▌
Pocket legends?kenkreutzer schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 21:47:
Kennen jullie nog wat leuke multiplayer games? Ik heb sinds kort Galaxy IR maar zijn weinig mensen online. geinig spel though
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4Gi5rRqzZ3M&feature=related]
Netwerk en locatie zijn voor de banners in de game en om via een analytics tool bij te houden waar mijn gebruikers zitten, hoe lang ze spelen etc.Motrax schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 20:06:
[...]
waarom net werktoegang en locatie eigenlijk nodig? Alele spellen lijken wel alles te willen op de telefoon...
Installed, nog niet gespeeld. Via mijn iPad barcode gescand, moet niet gekker worden
Ik deel je irritatie echter.. waarom moet een app mijn contactboek kunnen inzien?
Ik heb er voor gekozen om de minst-privacy indringende privileges. Hij zendt enkelt je regio locatie (bijv. omgeving Den Haag of Rotterdam) en niet op de meter nauwkeurig waar je zit. Als het goed is zou je hierdoor ook regio gebonden advertenties moeten krijgen, maar dat weet ik niet zeker.
[ Voor 41% gewijzigd door killingdjef op 11-12-2010 02:13 ]
Ik denk niet dat men veel heeft aan een link naar "..."
Screenshots maken van QR-codes doe ik niet, dat is nog meer werk dan naar m'n telefoon toe rennen en de naam @ de Market intypen.
Dat zit wel Schnorr.
Had het nog geneens in de gaten!Stukfruit schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 02:54:
[...]
Ik denk niet dat men veel heeft aan een link naar "..."
Screenshots maken van QR-codes doe ik niet, dat is nog meer werk dan naar m'n telefoon toe rennen en de naam @ de Market intypen.

Aangepast, Dankjewel!
Zojuist even getest en dat is een leuk spel jaVerwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 23:37:
Ik speel sindskort ook Squibble, best wel geinig voor af en toe
[video]
[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 11-12-2010 15:07 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=u9Sek6eGv0U&feature=related]
Lijkt me best wel lame tho
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2010 20:00 ]
De Lite versie heeft niets te maken of je telefoon wel of niet Angry Birds aan kan, de Lite versie was de beta versie die voor de volledige versie uit kwam. De versie voor minder krachtige telefoons is nog in ontwikkeling.Stukfruit schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:41:
Normale versie draait gewoon goed hier op een Desire hoor?
De lite versie is.. uhm.. lite. Voor apparaten die de normale versie niet aankunnen, voor zover ik weet. Maar de Desire hoort daar zeker niet bij!
Ze moeten er ook gewoon niet zoveel verschillende versies in zetten jonge!
Dat zit wel Schnorr.

Is er al bij iemand een ster in het cadeautje gaan oplichten?
* Stukfruit heeft bij alle eerdere levels drie sterren, maar de laatste paar beginnen idd steeds pittiger te worden
Op zich weet ik wel hoe het moet, maar ik schiet steeds net iets te scheel om dat ene kleine rotbiggetje te slopen en de laatste serie ijsblokken mee te nemen
Dat zit wel Schnorr.
Die van gister (lvl 1-12), had ik in 1 poging op 3 sterren. 86240 punten.Stukfruit schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:13:
* Stukfruit heeft bij alle eerdere levels drie sterren, maar de laatste paar beginnen idd steeds pittiger te worden

@Hieronder: De replay value maakt het inderdaad leuk, mits je een beetje een doorzetter bent. Ik ben gerust een hele busreis lang (25 minuten) bezig met 1 level om 3 sterren te behalen
[ Voor 22% gewijzigd door Maranello op 13-12-2010 16:35 ]
Ik weet niet wat jij daar doet hoor.

Dat zit wel Schnorr.
Iemand een tip?
Blijkbaar had ik nog al wat geluk..Tsurany schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:34:
Jup, heb pas ook net de drie gouden sterren, was effe heeeeeel wat werk zeg, was lastig deze keer.
Eerste poging had ik het gouden ei te pakken, maar met maar 1 ster.
Poging 2, vuur vogel nummero 1 af en hop... alles om, 3 sterren te pakken, met 110130 punten
Overigens was dit pas het tweede level van de special waar ik 3 sterren heb behaald. Heb nog een lange weg te gaan
3-12 heeft geen boomerang vogels...?Binnetie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:21:
Ik ben met Angry Birds al een paar dagen aan het klooien met een level die ik maar niet haal. Het gaat om level 3-12. Je hebt dan 5 boomerang vogels en daarmee moet je een hoop groene (wat zijn het? Varkens?) dingen omzeep helpen. Ik houd altijd 2 groene varkens over....
Iemand een tip?
of bedoel je 3-12 in de halloween special
[ Voor 31% gewijzigd door Pittie op 14-12-2010 16:41 ]
Hij bedoeld wss 6-12Pittie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:36:
3-12 heeft geen boomerang vogels...?
of bedoel je 3-12 in de halloween special
(die valt in het hoofdmenu onder nr3, Danger Above)
Ben er nu net toevallig
edit:
Ok WTF,
na 2 keer het level geprobeerd te hebben kreeg ik een BSOD + reboot
(naya, een blauw scherm iig, geen witte tekst oid
Nog nooit eerder gehad
Idd een horrorlevel dus..
[ Voor 31% gewijzigd door SmiGueL op 14-12-2010 20:11 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Hier moet je de boomerang vogels steeds op de kleine blokjes richten en het veld dus van rechts naar links afbreken.
Aha, zo ver ben ik dus nog nietSmiGueL schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:57:
[...]
Hij bedoeld wss 6-12![]()
(die valt in het hoofdmenu onder nr3, Danger Above)
Ben er nu net toevallig

Haha ja dat had ik gezien in een filmpje op YouTube maar lukt maar niet. Maar wat je zegt, tis een kwestie van mazzel hebben. Het eerste level waar ik moeite mee heb eigenlijkTsurany schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:59:
Mwah, lastig zou ik het niet noemen. Je moet gewoon echt lang volhouden en wat mazzel hebben. Truuk is om met twee stuks de linkerkant weg te slopen en daarna via een hoge de laatste aan de rechterkant in die met cadeau en lange streep afgedekte 'schoorsteen' krijgen, dan valt als het goed is genoeg om zodat je een hoge score krijgt.

Is trouwens een apart Angry Birds topic voor Android een idee? Merk dat het hier wel heel erg over Angry Birds gaat
[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 15-12-2010 12:15 ]
Tsurany schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:14:
Is trouwens een apart Angry Birds topic voor Android een idee? Merk dat het hier wel heel erg over Angry Birds gaat
Ik ben er voor!
Achja alleen de laatste 30 posts gaat het 99% over Angry Birds, mij stoort het niet.
Angry Birds voor Android
[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 15-12-2010 13:23 ]
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18
Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.