Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/C1ZIDzHmuGtv8RuJDPQxcN8L/full.jpg

Speciaal voor alle Angry Birds fans uit het Android subforum, een topic om Angry Birds te bespreken.
Denk hierbij aan:
- Walktroughs
- Golden Eggs
- Nieuwe releases

Meet the birds!

Good old faithfull!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nyfK6meqYXLiIM7x4GThAKIP/full.jpg
De simpele rode vogel die enkel vliegt en botst, verder niks speciaals.

Gele zoef!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/niRBPy1VS6WwLiwFoGkYafXg/full.jpg
De gele zoef, vliegt eerst rustig alsof er niks aan het hand om dan plotseling als een Japanse Zero op de tegenstander af te duiken. Ideaal om door hout heen te breken.

Blues Brothers!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RIuTjnqKGDjanDnw867jxRUM/full.jpg
Een klein lief blauw vogeltje die plotseling een ware barrage kan veroorzaken door in drie stuks uit elkaar te spatten. Ideaal tegen glas!

Egg-52!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Elqqh9cFp1NGYSxjwyi3jPIh/full.jpg
De grote witte bommenwerper, vliegt hoog over zijn tegenstanders heen om zijn gevaarlijke eieren los te laten die met een flinke vaart omlaag vallen en exploderen.

Bof!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WtnSh7xXOjTAlcd500Mdk6ee/full.jpg
Grote paarse vogel die zijn massa inzet om zijn tegenstanders te verpletteren, ideaal tegen stevige bouwsels.

Zwarte boem!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/C7lSfClFRLprs7eYN1i6c173/full.jpg
Grote zwarte vogel die spontaan kan ontploffen, zowel op commando als wanneer hij zelf denkt dat de tijd rijp is, zeer handig om plots veel chaos te veroorzaken.

Rang Tang Roonie!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Kgt0FtKiDYSMRvLllHSY2oCu/full.jpg
Groene snavelbekvogel die gebruik maakt van zijn sneaky terug-keer technologie om de vijand in de rug aan te vallen, ideaal als iets je doel blokkeert.

Links:
Walktrough origineel
Angry Birds Shop

QR Angry Birds Seasons:
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market%3A%2F%2Fdetails%3Fid%3Dcom.rovio.angrybirdsseasons%26referrer%3Dutm_source%253DAndrolib%2526utm_medium%253DPage%2526utm_campaign%253DAndrolib%2520Page
QR Angry Birds:
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market%3A%2F%2Fdetails%3Fid%3Dcom.rovio.angrybirds%26referrer%3Dutm_source%253DAndrolib%2526utm_medium%253DPage%2526utm_campaign%253DAndrolib%2520Page

Bekende bugs:
- De bug dat je Golden Egg level 17 niet uit kan spelen door de bug dat de varkens niet getoond worden. Dat scheelt weer frustraties voor als je je afvraagt wat je in dat level moet doen.

Spoilers:
Spoilers graag met bijbehorende tag markeren.

Permissies:
In de nieuwste update, met de toevoeging van het levelpakket "Ham 'Em High" zijn er extra permissies nodig (SMS lezen en versturen), de makers hebben aangegeven dat het een fout betreft. Er zit dus geen malware of andere rare fratsen in. Bron: http://twitter.com/RovioMobile/status/33891680729960448

Update: Het lijkt erop dat het er wel in hoort te zitten en het gebruikt kan worden voor transacties via Piggy Bank, dat moet je provider echter wel ondersteunen.

[ Voor 96% gewijzigd door Tsurany op 06-02-2011 16:28 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-09 15:20

Hoite

Goed verhaal

Een speciaal topic, goed idee!

Ik heb zelf nu de gewone uitgespeeld, maar nog niet alle gouden eieren, daarvoor moet ik nog even youtuben.
Met AB:Seasons heb ik de kerstlevels gehaald, tot zover mogelijk, met de Halloween versie ben ik nog bezig.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:49

Pinobigbird

doesn't share food!

Wat dan ook hier in het topic hoort, en misschien in de OP: De bug dat je Golden Egg level 17 niet uit kan spelen door de bug dat de varkens niet getoond worden. Dat scheelt weer frustraties voor als je je afvraagt wat je in dat level moet doen.

[ Voor 20% gewijzigd door Pinobigbird op 15-12-2010 13:41 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Staat er in, inderdaad wel handig zulke dingen in de OP mee te nemen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Is het niet handig om dit gewoon een "Angry Birds"-topic te maken die niet alleen voor de Android-versie bedoeld is? :) Voor zover ik weet zitten we toch allemaal dezelfde levels te spelen ;)
Upbeat schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:14:
Level 14 van de kerst versie van Angry Birds is echt lastig om 3 sterren te halen :/
Ja, wtf zeg, ik had zo meer dan 90.000 punten gehaald (nadat ik eerst al trots was op 82.000 :') ), weet eindelijk de laatste varkentjes op te blazen.. en dan zegt ie alsnog dat ik maar twee sterretjes krijg! :o

Volgens mij beginnen ze een beetje te overdrijven met die moeilijkheidsgraad ;(

Vandaag heb ik trouwens al 90x het vakje voor de 15e aangeklikt, maar nog steeds niets anders dan de beruchte connection error. Nog heel even en dan scoor ik meer punten voor dat dan voor het level zelf :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:15
level 14 is inderdaad lastig, zelfs met m'n 96200 nog maar 2 sterren. Level 15 was daarintegen weer heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop snel dat de echte 'Lite' versie uitkomt - die bedoeld is voor tragere cpu's. Op m'n X10 Mini wilt ie nog wel eens laggen namelijk. Verder echt een topgame (net als cut the rope btw).

Maar kan deze niet beter in het games-forum: want op iPhone; Symbian en alles is hij toch precies hetzelfde?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Jullie zitten er heel erg tegenaan, met 98000 punten heb ik drie sterren, er moeten veel stenen stuk vallen.

En een algemeen topic is opzich wel handig maar aangezien er enkel eentje in het iPhone topic staat leek het me wat minder praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilMe
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik ben nog lang niet bij Level 14.. Ik kan er niks van denk ik.. :)

Vriendin van alex3305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Iig niet teveel luisteren naar de patsers hier die meteen 80.000 punten halen :P

In het begin kon ik er ook niets van, maar na een tijdje oefenen weet je vanzelf wel ongeveer waar je wel en niet op moet schieten en welke blokjes je het beste doorheen kan komen met welke vogeltjes :)

Daarna is het puur een kwestie van goed mikken. En dat schort er nog wel eens een beetje aan ;(
Zeker als je eerst steeds helemaal uitzoomed.. dan wordt de beginbeweging minder precies...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
EvilMe schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:29:
Ik ben nog lang niet bij Level 14.. Ik kan er niks van denk ik.. :)
Origineel wel gespeeld? Of speel je die nu? Waarschijnlijk nog niet veel levels gespeeld, hoe meer je speelt hoe handiger je wordt en hoe eenvoudiger het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:32
Ik speel het spel helaas niet meer, is te traag voor de htc hero (sinds de update dan)
Wachten op de versie speciaal voor oude telefoons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Tsurany schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:26:
Jullie zitten er heel erg tegenaan, met 98000 punten heb ik drie sterren, [...]
97240 ook al ;)

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ah top, ja ik had eerst 92000 en daarna gelijk 98000. Of nouja, gelijk, duurde een half uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Stukfruit schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:31:
Ja, wtf zeg, ik had zo meer dan 90.000 punten gehaald (nadat ik eerst al trots was op 82.000 :') ), weet eindelijk de laatste varkentjes op te blazen.. en dan zegt ie alsnog dat ik maar twee sterretjes krijg! :o

Volgens mij beginnen ze een beetje te overdrijven met die moeilijkheidsgraad ;(

Vandaag heb ik trouwens al 90x het vakje voor de 15e aangeklikt, maar nog steeds niets anders dan de beruchte connection error. Nog heel even en dan scoor ik meer punten voor dat dan voor het level zelf :+
Haha, door jou opmerking over level14 ook even gekeken wat ik had gehaald, ook net boven de 90.000.
Nu net na 5 nieuwe pogingen heb ik 103850 punten gehaald en daarmee de derde ster.
Was toch niet zo moeilijk 8)

Level 15 ook 3 sterren btw. (Connection errors krijg ik alleen als ik het zonder wifi probeer te spelen)

[ Voor 6% gewijzigd door fulgore op 15-12-2010 19:27 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ja net een Halloween level, paar keer proberen en het lukt maar niet en dan opeens zo 10.000 punten extra, soms lijkt het wel een roulette spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
fulgore schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:25:
[...]

Haha, door jou opmerking over level14 ook even gekeken wat ik had gehaald, ook net boven de 90.000.
Nu net na 5 nieuwe pogingen heb ik 103850 punten gehaald en daarmee de derde ster.

Level 15 ook 3 sterren btw. (Connection errors krijg ik alleen als ik het zonder wifi probeer te spelen)
En hoe heb je dat gedaan? :P

Echt he, ik mik die bom eerst vooraan (beetje onder), dan achteraan door hem hoog in de lucht een boogje naar beneden te laten maken, en dan de laatste om de restjes weg te blazen...

..maar iets zegt me dat ik die derde bom moet bewaren voor de extra punten ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 14:54
Hmmm Ik ben nog niet begonnen met de kersteditie... Ik wil eerst de normale versie uitspelen. Ik heb tot nu toe alles op drie sterren gehaald maar ik zit nu toch echt vast :(

Gaat om level 6-9

Heb 97730 punten gehaald maar nog geen drie sterren?

Maar goed.. blijven proberen :D

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.ik
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-04 15:11
Vet dat hier een topic voor is :)
Moet toegeven dat ik best wel addict ben hehe....
level 14 heb ik ook zojuist 3 sterren, maar bij die van vandaag blijf ik steken...
Maargoed, ik vroeg me af: heeft er al iemand een tweede golden egg gevonden in de seasons?

(De eerste zit in level 13, in de krans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam er nou ook nog een "lichtere" versie voor oudere telefoons? alla HTC Hero, zodat deze AB wat beter kan draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:32
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:24:
Kwam er nou ook nog een "lichtere" versie voor oudere telefoons? alla HTC Hero, zodat deze AB wat beter kan draaien
Yup.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Een versie zonder ads? Die veroorzaken volgens mij veel vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.ik
Tsurany schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:19:
Een versie zonder ads? Die veroorzaken volgens mij veel vertraging.
Heb ergens gelezen dat er gewerkt wordt aan een in-game betaalmethode om de ads te verwijderen.
Je kan natuurlijk ook je internet uitzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Dat kan, maar ik whatsapp graag tussendoor enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Installeer EasyRoot voor het geval je je telefoon nog niet hebt geroot, knal AdFree erop, en al je ads zijn magisch verdwenen.... (als ik een programma niet kan kopen zonder ads, dan moet het maar zo).

• R.ik
*weg* dit soort zaken willen we hier niet zien

[ Voor 75% gewijzigd door pven op 16-12-2010 19:42 ]

• Tsurany
  • Niet online
Hij is wel moeilijk vandaag zeg, krijg niet meer dan 1 ster.

• Stukfruit
  • Niet online
Idd, het wordt steeds extremer :o

* Stukfruit heeft eigenlijk geen idee waar hij de blauwe vogeltjes het beste op kan afschieten ;(
Tegen de blauwe blokken, waarvoor ze bedoeld zijn, heeft nu niet echt veel nut, imho..

Dat zit wel Schnorr.

• R.ik
Stukfruit schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:55:
Idd, het wordt steeds extremer :o

* Stukfruit heeft eigenlijk geen idee waar hij de blauwe vogeltjes het beste op kan afschieten ;(
Tegen de blauwe blokken, waarvoor ze bedoeld zijn, heeft nu niet echt veel nut, imho..
Ehr...
Bij het level van vandaag (16) zitten toch helemaal geen blauwe vogeltjes? :?

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:43

AzzKickah

06-CENSORED

HOEZO krijg ik elke keer de melding zoals nu wanneer ik level 17 aanklik (die van morgen dus), dat ie zegt dat ik nog 17 uur moet wachten?
Bij mij is het over 8,5 uur namelijk de 17e. En niet pas over 17 uur :?

Oh en level 10 van de Halloween-serie vind ik echt k*t :D wtf man :P

[ Voor 14% gewijzigd door AzzKickah op 16-12-2010 15:26 ]

• Tsurany
  • Niet online
Klopt, je hebt drie Egg-52's, een fiew-zoef! en een BOF!.

En de levels gaan om 9 uur 's ochtends lokale tijd open, iets met tijdzones enzo.

[ Voor 42% gewijzigd door Tsurany op 16-12-2010 15:28 ]

• R.ik
Idd, amerikaanse game, zij zitten op -8 GMT en wij op +1 GMT, dus ze lopen 9 uur op ons achter

• Tsurany
  • Niet online
Zojuist de OP geupdate met informatie over de verschillende vogels en hun officiele namen zodat we in dit topic duidelijkheid kunnen scheppen!
Tastoe!

Verwijderd

Even een korte reactie van mijn kant. (kunnen jullie ff glimlachen)
Ik dacht altijd dat het de bedoeling was om in één schot alles te 'killen'
Zie ik in een 'how to' en in dit topic dat dat helemaal niet hoeft of zelfs maar kan!!!
Ik vind het een leuk spel maar o o o wat frustrerend soms.
Ik heb de eerste nog niet uit en ben af en toe met die seasons bezig.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 15:47 ]

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Tsurany schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:26:
Klopt, je hebt drie Egg-52's, een fiew-zoef! en een BOF!.

En de levels gaan om 9 uur 's ochtends lokale tijd open, iets met tijdzones enzo.
Hmm apart. Zou toch verwachten dat ie gewoon de tijd en datum van je telefoon checkt.
Maar ja op deze manier hou je wel dat de hele wereld op hetzelfde moment een bepaald level kan spelen.
Lizard schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:47:
[...]
Ehm, nee, Rovio zit in Finland.

Waarschijnlijk beginnen ze dan net te werken en activeren ze het volgende level.
Hmm da's ook raar, met de hand elke leveltje unlocken? En als de tent nou affikt vannacht? Dan kunnen we er naar fluiten? :P
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:46:
Even een korte reactie van mijn kant. (kunnen jullie ff glimlachen)
Ik dacht altijd dat het de bedoeling was om in één schot alles te 'killen'
Zie ik in een 'how to' en in dit topic dat dat helemaal niet hoeft of zelfs maar kan!!!
Ik vind het een leuk spel maar o o o wat frustrerend soms.
Ik heb de eerste nog niet uit en ben af en toe met die seasons bezig.
lol :')
Frustrerend idd :D

[ Voor 54% gewijzigd door AzzKickah op 16-12-2010 15:48 ]

• Lizard
R.ik schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:42:
Idd, amerikaanse game, zij zitten op -8 GMT en wij op +1 GMT, dus ze lopen 9 uur op ons achter

Waarschijnlijk beginnen ze dan net te werken en activeren ze het volgende level.

[ Voor 37% gewijzigd door Lizard op 16-12-2010 15:48 ]

• R.ik
Lizard schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:47:
[...]

Oh.
Mijn fout dan. Vond ze wel Amerikaans overkomen :P
Nu je het zegt, die vlagjes in het level van vandaag zijn ook Fins.

Maar nu vraag ik me wel af waarom ze die levels pas om 9 uur opengooien...

• Stukfruit
  • Niet online
*weg* quote het dan ook niet

Maar hier valt het eigenlijk nog wel mee... als je de reacties @ de Market zou moeten geloven dan krijgen ze in de VS (en andere landen?) ook oa. fullscreen ads en filmpjes te zien die het spel ruw onderbreken. *dat* is pas echt irritant.

..en wat je kan verwachten in meerdere apps/spellen wanneer iedereen de normale ads gaat blokkeren. Dat is ook waarom ik er zo tegen ben. Het wordt alleen maar erger. Als je de ads niet leuk vindt dan kan je beter de betreffende app deinstalleren, dan voelen ze er meer van omdat je geen "klant" meer bent en dus ook niet per ongeluk (bv. na een update) voor hits (en dus inkomsten) zorgt.

R.ik schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:21:
[...]

Ehr...
Bij het level van vandaag (16) zitten toch helemaal geen blauwe vogeltjes? :?
Nah, dat was die van gisteren omdat die van vandaag nog niet echt wilde lukken ;(

Ik heb het net eindelijk even kunnen proberen op een WiFi-verbinding en daar werkte het wel meteen. Geen idee of het toeval was (morgen probeer ik het weer), maar zo ja, dan is het weer een reden minder om Vodafone te houden.

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 16-12-2010 19:43 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Laatst online: 26-09 13:50
fulgore schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:25:
[...]

Hier net in lvl 14 105050 gehaald. Het is denk ik zelfs haalbaar met 1 bom minder, als je de 2e bom precies goed schiet zakt ie achterin helemaal naar beneden en blaast dan alles op. Ik had toen nog 1 groene over, waarvoor ik de laaste bom moest gebruiken... ;)

17 is ook vrij pittig.. heb 'm wel gehaald, maar 3 steren.... dat nog LANG niet!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:13:
[...]

Hier net in lvl 14 105050 gehaald. Het is denk ik zelfs haalbaar met 1 bom minder, als je de 2e bom precies goed schiet zakt ie achterin helemaal naar beneden en blaast dan alles op. Ik had toen nog 1 groene over, waarvoor ik de laaste bom moest gebruiken... ;)

17 is ook vrij pittig.. heb 'm wel gehaald, maar 3 steren.... dat nog LANG niet!
Ik heb in level 14 een score van 81290, en ik heb slechts 2 bommen gebruikt. Eén ster maar :/ Wel een heerlijk spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Dat extra level dat je krijgt door het behalen van een gouden ei (Kerst editie) is ook best grappig :D Je haalt echt een monster score door al die varkens!

[ Voor 5% gewijzigd door Upbeat op 17-12-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:17

Mavamaarten

Omdat het kan!

Leuk spel, al snap ik niet waarom dit als hét spel op Android en iOS beschouwd wordt.
Het is fijn voor een paar keer, maar na 6 levels ben ik het beu. Ofwel is dit omdat ik niet goed tegen
mijn verlies kan (ragequit ftw *O*)...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Stukfruit schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:20:
[...]

En hoe heb je dat gedaan? :P

Echt he, ik mik die bom eerst vooraan (beetje onder), dan achteraan door hem hoog in de lucht een boogje naar beneden te laten maken, en dan de laatste om de restjes weg te blazen...

..maar iets zegt me dat ik die derde bom moet bewaren voor de extra punten ;(
Hou het maar op geluk. :P

Level 17 is extreem 8)7 Zit na 50 pogingen (of meer) nog steeds op 1 ster. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Zo moeilijk is level 17 niet. Probleem is meestal uit te vinden hoe je het meest effectief met de vogels omgaat. :P
Ondertussen dus 3 sterren gehaald met 1 blauwe vogel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Precies, ik heb meer moeite met level 16 :')

Bij level 17 moet je de eerste vogel bij de bovenste 4 varkens doorheen jagen, de 2e vogel bij het onderste varken inclusief de kadotjes ;) En de andere blauwe vogel hoog schieten door die lijn met die belletjes. Als je geluk hebt vallen die belletjes precies bovenop die 2 varkens. Het andere varken dat verstopt zit tussen de ijsblokken met het volgende vogeltje en dan hou je 1 vogel over :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik gebruik juist de rode voor die lijn omdat ik anders maar drie in een keer haal ;(

Level 16 is idd ook erg pittig. Had 'm bijna, maar er bleef nog een ijsblok hangen waardoor er net niet genoeg viel :/

De truc is iig om met de eerste poepvogel de ijsblokken *na* het eerste vlaggetje weg te bombarderen en daarna de grote rode vogel tegen de een na hoogste combi van een bruin en blauw blok, waardoor deze in een haal de stapel + varkens naar beneden haalt. Als je het goed doet hou je de twee eerste varkens over. Die zou je moeten kunnen vrijmaken van het puin erboven dmv een bombardement en daarna de varkens raken met de gele vogel.

Hierna hou je een poepvogeltje over voor de extra punten en zou je boven de 100k uit moeten kunnen komen :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Upbeat schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:28:

Bij level 17 moet je de eerste vogel bij de bovenste 4 varkens doorheen jagen, de 2e vogel bij het onderste varken inclusief de kadotjes ;) En de andere blauwe vogel hoog schieten door die lijn met die belletjes. Als je geluk hebt vallen die belletjes precies bovenop die 2 varkens. Het andere varken dat verstopt zit tussen de ijsblokken met het volgende vogeltje en dan hou je 1 vogel over :*)
Dat is wat ik al die tijd al probeerde maar de factor geluk wilde niet mijn kant op. ;(
Had net iets van 63800 punten en 2 sterren. Na een nieuwe poging 64050 en 3 sterren. :F

Level 18 is trouwens met 1 bom te halen. (is mij nog niet gelukt maar ik had na 1 bom nog maar 1 varken over, dus dit moet lukken) Highscore nu 118850. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Upbeat schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:28:

YES eindelijk :D maar geen vogel over :(

Level 18 ook gehaald hiero, met 2 sterren. Nog ff proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door AzzKickah op 18-12-2010 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Wat is jullie hoogste score in het gouden ei level dan? :)

Die van mij nu 296040, maar dat had 306040 moeten zijn! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.ik
Eindelijk, 17 is gelukt met de tips van Upbeat. 18 ging best makkelijk bij mij :) gewoon de eerste dr voor in en dan de tweede in dat stenen huisje.
@AzzKickah: ik heb 303450 :D valt me trouwens op dat je bij het golden egg level al 80 punten krijgt vóór je ook maar iets doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik zit vast bij het level van vandaag :( al wel 40 keer geprobeerd :P

@hierboven: dat komt denk ik doordat die varkens al iets op elkaar stuiteren en dan krijg je punten :)

edit: heb nu 299660 in het gouden ei level :P ik _wil_ meer dan 300000 :P

[ Voor 18% gewijzigd door AzzKickah op 19-12-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ongelofelijk. Als ik een wifi-verbinding gebruik dan kan ik wel iedere dag meteen het level om 9 uur 's ochtends openen...

Blijkbaar ligt het dus toch echt aan m'n verbinding. Vodafone, geweldig!
* Stukfruit vraagt zich af hoe het mogelijk is dat een verbinding die normaal wel werkt niet werkt in een spelletje

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09 23:14
hoe kom je bij dat gouden-ei level dan?

edit: nevermind! naar rechts scrollen dus haha!

level van gisteren is echt KUT krijg het maar niet voor elkaar.

[ Voor 60% gewijzigd door Henkie op 20-12-2010 08:10 ]

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Henkie schreef op maandag 20 december 2010 @ 08:06:

level van gisteren is echt KUT krijg het maar niet voor elkaar.
Same here :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Iemand tips voor level 20.......?

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.ik
SmithNL schreef op maandag 20 december 2010 @ 18:15:
Iemand tips voor level 20.......?
hmmm.... ik had niet echt een duidelijke tactiek, maar heb uiteindelijk wel 54020 gehaald :D
ik heb de eerste 2 ongeveer midden in de eerste boom geschoten, zo dat alles naar binnen valt en daarna met die blues brothers op de laatste boom.
Moet echter wel een betere tactiek zijn denk ik want dit van mij was meer een lucky shot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

R.ik schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:34:
[...]

hmmm.... ik had niet echt een duidelijke tactiek, maar heb uiteindelijk wel 54020 gehaald :D
ik heb de eerste 2 ongeveer midden in de eerste boom geschoten, zo dat alles naar binnen valt en daarna met die blues brothers op de laatste boom.
Moet echter wel een betere tactiek zijn denk ik want dit van mij was meer een lucky shot :)
Ja dat werkt :D Heb 'm eindelijk gehaald!
Het eerste gele vogeltje net onder die 2 op elkaar liggende betonblokken doorschieten, de tweede wat lager zodat de weg een beetje vrij komt zeg maar, en dan heb ik die derde ook door het midden geschoten en vrij vroeg laten splitsen in 3 vöggelkes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
R.ik schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:34:
[...]

Oh yes het is mij ook gelukt..! 53310pnt, 3*!

Ik probeerde eerst steeds tegen die bovenste staand baksteen aan te komen en daarmee die tnt weg te slingeren, maar dat werkt nooit echt..

Benieuwd wat 21 te brengen heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Tot nu toe alle seasons levels nog met 3 sterren kunnen afsluiten. Met level 16 ben ik wel 3 dagen zoet mee geweest, maar uiteindelijk met 102400 punten kunnen afsluiten.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

MegaTronics schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 09:08:
Tot nu toe alle seasons levels nog met 3 sterren kunnen afsluiten. Met level 16 ben ik wel 3 dagen zoet mee geweest, maar uiteindelijk met 102400 punten kunnen afsluiten.
Pff nee, zóveel geduld kan ik niet opbrengen :D
Ik heb alleen level 6 en 7 3 sterren, de rest redelijk 50-50 verdeeld over 1 of 2 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ach, het is een strijd tussen mij en mijn vrouw. Zij zit nog met het level van gisteren op 2 sterren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Mocht je dat wel zeggen van haar? ;)

lol @ je onderschrift

Ontopic: Die van vandaag is ook **(&% :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Die van vandaag was wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-09 10:59
Inmiddels heb ik bij elk level van Angry Birds 3 sterren (dus zowel de 'standaard' versie als de seizoenen). Level 16 was toch wel de lastigste, maar afgerond met ruim 104000 :).

Die van vandaag was vrij simpel. Aangezien ik niet het geduld heb om te wachten start ik het level handmatig opnieuw op als ik zie dat het niet lukt. Toen ik hem uitgespeeld had kwam ik er ook pas achter dat er 3 vogels meedoen, ipv 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Laatst online: 22:42
Ik vind die Season levels van kerst maar verschrikkelijk moeilijk :-P
Maar goed het houd me bezig, haha!

Wat grappig, bij die van vandaag dacht ik ook continue dat er maar 2 vogels waren, haha! Vond het al zo onmogelijk lijken ;-)

[ Voor 38% gewijzigd door Sleehond op 21-12-2010 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.ik
Sleehond schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:22:
Ik vind die Season levels van kerst maar verschrikkelijk moeilijk :-P
Maar goed het houd me bezig, haha!

Wat grappig, bij die van vandaag dacht ik ook continue dat er maar 2 vogels waren, haha! Vond het al zo onmogelijk lijken ;-)
Idd, op de meeste levels kan je wel een dagje teren voor je 3 sterren hebt :P
Had die blauwe vandaag trouwens eerst ook niet gezien, tot mn zus m speelde hehe.....

Is iemand het level van vandaag al gelukt, zoja hoe?

Edit: ben er al wel achter dat als je de eerste op die stenen balk schiet, je dat vogeltje tegen die ander aan kan lanceren

Edit2: hehe, het is eigenlijk best makkelijk :)
Eerste op die balk en dat vogeltje lanceren, tweede bijna horizontaal er in schieten, laatste op TNT en BAM 3 sterren

[ Voor 20% gewijzigd door R.ik op 21-12-2010 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-09 10:59
Die vandaag was dan wel weer erg makkelijk... Na slechts 3 keer al 94640 punten (=3 sterren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hij is inderdaad goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 20:12
Heeft iemand van jullie ook al zoiets besteld (A)?
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2519666/IMAG0031.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Pittie schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:52:
Heeft iemand van jullie ook al zoiets besteld (A)?
[afbeelding]
Nog niet, wil er eentje van de week bestellen :) hoe lang duurde het bij jou voordat je het binnen kreeg?

[ Voor 9% gewijzigd door Fietsbel op 22-12-2010 21:05 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 16:59
Ik heb de rooie voor mn vriendin besteld voor kerst :D vandeweek binnen gekregen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Fietsbel schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:05:
[...]

Nog niet, wil er eentje van de week bestellen :) hoe lang duurde het bij jou voordat je het binnen kreeg?
8 december kreeg ik een mail dat hij verzonden was en 18 december is hij geleverd.
Overigens dacht ik dat de verzendkosten weer belachelijk hoog zouden zijn, maar die waren maar 6,54 dollar!
Cobesz schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:08:
Ik heb de rooie voor mn vriendin besteld voor kerst :D vandeweek binnen gekregen!!
Mijn vriendin vind hem ook helemaal geweldig :P Dus dat gaat goed komen. Hij is vooral erg zacht :+

[ Voor 26% gewijzigd door Pittie op 22-12-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Cobesz schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:08:
Post 's een pic :D
Mijn pa vind dat spel ook geweldig, eens kijken hoe gek ik 'm kan krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Kerstlevel 17 tot en met 21 lukken me steeds maar niet...23 had ik dan wel weer in één keer met drie sterren gehaald. De meeste overige levels heb ik ook op 3 of 2 sterren, 13 op 1.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Moet er nog 6 op 3 ipv 2 hier...

Die van vandaag was trouwens best simpel :) Wel jammer dat ik de "verborgen bom" niet meer heb weten te activeren. Je kan met meer dan 50k (uit m'n hoofd) 3 sterren halen, maar tijdens de probeerrondjes had ik ook een keer meer dan 80k aan punten omdat er een verborgen bom leek te ontploffen in het eerste deel. Maar die heb ik dus nooit meer kunnen vinden ;(

Zou ook nog kunnen dat het gewoon kwam door instabiliteit van de physics. Wel leuke bug dan *O*

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Alle 24 kerst levels op 3 sterren, ben benieuwd naar die van morgen.

Er zijn meerdere levels waar zo'n verborgen bom ligt, echter lukt het niet altijd om die te activeren.

Edit: en het kerstlevel van vandaag was ook te doen, de bonusronde voor 25 x 3 sterren was iets lastiger.

[ Voor 66% gewijzigd door MegaTronics op 25-12-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Woei, ook uitgespeeld *O*

Nouja, qua levels dan. De sterren zijn nog altijd niet allemaal binnen. Moet er nog acht, afaik -O-

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Laatst online: 22:42
Nou die van vandaag was niet echt moeilijk. In 2 keer had ik hem. Nu maar eens alles op 3 ster zien te krijgen, nog een pittige opgave vrees ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Zo dat was de kerst versie van het spel. Alles op 3 sterren en dan krijg je van het team van Angry Birds een kerstwens en paar dingen kado ;) een video en een extra level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
*vraagt zich af hoe het nu verder moet zonder elke dag een nieuw level*

Heb nu deze nog niet op 3 sterren:

8 -> 2*
11 -> 2*
12 -> 2*
13 -> 1*
15 -> 2*
16 -> 2*

Zou ook echt niet weten hoe ik die beter kan doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

16 Was inderdaad de lastigste van de gehele reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
iemand een idee hoe ik aan wereld 12 kom?

ik heb menu 5 helemaal niet

of zit dit in een update die nog moet komen?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Je bedoeld de Golden Eggs? Daarvoor moet je aan bepaalde eisen voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
nee ik bedoel menu 5, met daarin level 12

of zit dat in een update die nog helemaal niet uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
En menu 5 is? Want ik heb 4 menu's met levels 1-11 en dan nog de gouden ei levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ik denk dat ie bedoelt thema/wereld 2 en hoofstuk 5 en daarin level 12 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
menu 5 moet "Ham 'Em High" zijn

Afbeeldingslocatie: http://thenextweb.com/apps/files/2010/12/Angry-Birds-Ham-Em-High-500x333.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Volgens mij zit die nog niet in het spel en komt dat pas na een update erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Momenteel alleen uit voor de iphone ;)
Dus android moet nog eventjes geduld hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort Valentine's editie (was al bekend). nu filmpje alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Naast de Valentijnsdag-editie is er ook nog een verborgen level te vinden waarmee je een reis naar "Rio" (de Janeiro) kan winnen, wat uiteraard allemaal draait om de gelijknamige animatiefilm te promoten, waar ook een speciale AB-editie voor zal komen.

Het level dat je moet winnen (met drie sterren?) ziet er als volgt uit en kan worden gevonden door de code uit een superbowlspotje in te scannen. Jaja..
Afbeeldingslocatie: http://www.droidgamers.com/images/stories/news/angrybirds/angrybirds_riogoldenegg3.png

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
update voor Android is er inmiddels! Wel een belachelijk groot bestand (moest eerst tijdelijk flash verwijderen voordat ik mocht downloaden) en heel veel permissies.....

Level 1 is alvast niet makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

SmithNL schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 12:05:
update voor Android is er inmiddels!
[...]
Leuk! Moet wel weer even inkomen zeg. Maar de eerste levels zijn al op 3 sterren voltooid. Heus niet verslavend B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Nu nog even wachten op de Valentijns editie :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
SmithNL schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 12:05:
update voor Android is er inmiddels! Wel een belachelijk groot bestand (moest eerst tijdelijk flash verwijderen voordat ik mocht downloaden) en heel veel permissies.....
Tis toch maar 16MB? Valt toch mee?
Level 1 is alvast niet makkelijk ;)
Euh? Drie pogingen en voila.

[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 05-02-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Tsurany schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 15:16:
[...]

Tis toch maar 16MB? Valt toch mee?

[...]

Euh? Drie pogingen en voila.
Het was er weer even inkomen, denk ik ;)

En 16mb ja, maar goed.. met wat andere apps kan 16mb er niet meer bij. Vreemde is dat er uiteindelijk maar 4 van overblijft oid..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Oh jee, Microsoft is weer beziggeweest hoor. Wanneer je drie keer faalt dan krijg je in het retry-dialoogje na even wachten een "Bing & Decide"-knop te zien :')

16 MB is trouwens idd veel met die limieten van tegenwoordig.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Dat is toch gewoon een random ad? Zelf zie ik geen ads, mijn rom heeft adfree o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:07
Waarom heeft Angry Birds in de laatste update SMS permissies nodig (lezen/sturen)? Ik installeer de update maar eventjes niet tot er meer bekend over is.
Pagina: 1 2 3 Laatste