Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:40

maffe

maffe

Gossie, zat te googlen hoe ik van alle 3 de Angry Birds het beste de saved games kon bewaren.
Zie ik een tip over een appie van ANTBEE. Deze zit ik in de market en heet Angry Birds Backup.
Naah hij lijkt wel een backup te maken naar je SDcard, maar vervolgens doen al mijn 3 Angry Birds het nier meer.
De ene gewoon zwart scherm en Rio met een melding dat ie corrupt is.???
Iedereen zweert bij Antbee tool, maar ik heb al mijn 3 AB's om zeep? Wie nog meer.

Dus ik installeer alle 3 de AB's opnieuw vanuit de market en ze doen het weer, uiteraard helemaal leeg qua saved games. Nogmaals opnieuw die Antbee geprobeerd, maar dan om de data terug (restore) te zetten en nee hoor.
Angry birds starten weer niet op.
Wat is dit voor boute applicatie? Wat moet die troep in de market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

maffe schreef op zondag 24 juli 2011 @ 00:00:
Gossie, zat te googlen hoe ik van alle 3 de Angry Birds het beste de saved games kon bewaren.
Als je root access hebt, dan kan je met Titanium Backup de app en saved games bewaren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:49

Pinobigbird

doesn't share food!

Of zelf handmatig een kopie maken van /data/data/com.rovio.angrybirds/files/highscores.lua (~angribirdsrio, ~angrybirdsseasons) (root vereist)

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

Ja daar ben ik inmiddels ook achter, maar nu is het te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

Naah... achteraf viel het iets mee. Het programma maakt de backup wel, maar in mijn geval deed Angry Birds het niet meer direct na de backup... Heel vreemd.
Ik heb een Galaxy S met 2.3.3 Gingerbread.
Die backup programma maakt files aan die heten score.bak
Als je ze terug copieerd naar je telefoon, moet je root acces hebben en deze naar de goede plek terug copieren en ze gewoon hernoemen naar highscores.lua.
Daarna Angry Birds opnieuw starten en je hebt wel al je scores terug.
Gouden eieren en dat soort dingen komen niet goed terug. Blijkbaar gaat dat toch op een andere manier.
Succes voor diegene die hetzelfde overkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Vanaf heden geldt dat topics over spellen in spielerij horen, zie ook pven in "Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile"

Sorry voor de kick! :$

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:33

Wom

Er is een update voor Angry Birds geweest, maar geen nieuwe levels te zien terwijl die er wel moeten zijn. Iemand die hetzelfde heeft? (android)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Pagina: 1 2 3 Laatste