Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-09 13:50
Skizzik0 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 21:05:
Waarom heeft Angry Birds in de laatste update SMS permissies nodig (lezen/sturen)? Ik installeer de update maar eventjes niet tot er meer bekend over is.
Zie http://twitter.com/#!/RovioMobile/status/33891680729960448 (via androidcentral).

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 10:51
leuk spel schandalige permissions! what the hell denken ze wel niet.... voorlopig geen update voor mij

van 5 naar 1 ster.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Dit soort replies willen we niet zien. Als je niets toe te voegen hebt, post dan niet.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 06-02-2011 02:02 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Maar even een stukje duidelijkheid over de permissies in de TS gezet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
P-Nut schreef op zondag 06 februari 2011 @ 01:34:
leuk spel schandalige permissions! what the hell denken ze wel niet.... voorlopig geen update voor mij

van 5 naar 1 ster.....
Zo, lekkere kneejerk, net als al die anderen :Y

Zal waarschijnlijk gewoon een experimentje zijn met hun piggybank-systeem oid waar ze in-app aankopen mogelijk mee wilden maken. Ze gebruiken een eigen pakket dat voor het grootste deel niets met Android te maken heeft, dat is er alleen maar een aanhangsel voor, dus het is erg simpel om zoiets te vergeten wanneer je met zo'n pakket op een knopje drukt om er zo goed als automatisch een leuke app uit te laten rollen.

Niet te druk over maken, het is niet alsof het ontwikkelaars zijn die na 52 spellen opeens laten zien dat ze graag mensen beroven van hun geld.
Maar slordig dat ze het niet even checken is het wel, dat zeker.

Die Bing-reclame vind ik echt een stuk belachelijker. En nee, @ de reactie hierboven ergens, dat is geen reclame die je lekker vrolijk wegmikt. Als ik "knop" zeg, dan bedoel ik ook echt "op een knop", naast een andere knop! Speel maar eens een level en ga dan drie keer de mist in. Als je een keer daarna een fout maakt dan krijg je de tip om te Bing'en (?) en daarmee hints te vinden om dat level mee op te lossen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-09 17:15
Lijkt erop dat de SMS functionaliteit er toch in hoort:

New Angry Birds update for iOS and Android

SMS payment coming to Android devices

We are bringing Angry Birds players on Android the option of purchasing the Mighty Eagle and other cool new content in the future using our brand new payment system, Bad Piggy Bank!
Afbeeldingslocatie: http://www.rovio.com/uploads/images/angry_birds/BadPiggyBank.jpg

Bad Piggy Bank purchases will be paid through operator billing. No credit card is required, you simply select the content you want to purchase in the game, and select the Bad Piggy Bank icon. You confirm your purchase, the payment is made via SMS, and you will be charged in your phone bill.

The Android version of Angry Birds asks for SMS permission because this mobile payment capability has been added in version 1.5.1.

Angry Birds does not use the SMS functionality of the device for any other purpose than Bad Piggy Bank payments.

If the Bad Piggy Bank is not available for your operator, no purchases can be made, and you cannot be charged for anything.

Right now, the system will be available only in Finland for Elisa customers, with more countries and carriers following later. We are working globally with operators on bringing Bad Piggy Bank to all of our users worldwide - ask your mobile carrier or operator for more details!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Ik ben benieuwd wat je met die Bad Piggy Bank credits kan kopen. Waarschijnlijk sowieso wel nieuwe levelpacks. Ik hoop ook dat je de reclame kan afkopen. Ik vind het een tof spel en wil Rovio graag (financieel) steunen, maar het is jammer dat je daar de keuze niet toe hebt en verplicht aan die banners vast zit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Een vriend van mij die kan geen Angry Birds spelen op z'n Acer Stream, ook niet na de laatste update. Terwijl op YT er wel mensen zijn die het op diezelfde telefoon kunnen spelen. Het hele scherm is gevuld met rare kleuren en de resolutie lijkt ook niet he tzelfde te zijn. Het rare is is dat de beta het wel deed. Weet iemand hoe het op te lossen? Hier onder een screen:

Afbeeldingslocatie: http://i22.photobucket.com/albums/b344/ReinieR89/DSC_0282.jpg

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angry Birds IRL

http://www.joystiq.com/2011/02/06/video-angry-birds-played-in-real-life/

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Stukfruit schreef op zondag 06 februari 2011 @ 04:49:
Die Bing-reclame vind ik echt een stuk belachelijker. En nee, @ de reactie hierboven ergens, dat is geen reclame die je lekker vrolijk wegmikt. Als ik "knop" zeg, dan bedoel ik ook echt "op een knop", naast een andere knop! Speel maar eens een level en ga dan drie keer de mist in. Als je een keer daarna een fout maakt dan krijg je de tip om te Bing'en (?) en daarmee hints te vinden om dat level mee op te lossen.
Ik vind het niet zo vervelend, als ik echt vast zit is een snelle klik er naar wel handig, dat het met Bing is vind ik niet zo'n groot probleem. Wat ik vervelender vind is reclame voor bijvoorbeeld de Schiphol applicatie, sorry maar die heb ik al draaien, daar hoef ik niet nog een keer over geïnformeerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Rovio heeft eerder al laten weten dat er tijdens de pauze van de Superbowl een reclame filmpje voor de nieuwe Angry Birds Rio film zou komen met een hint naar een extra te unlocken level.

Dit is de officiële trailer:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-A8sWzJT384]

Ik heb de hint ook gevonden:

Nu nog uitvinden hoe deze te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Lijkt erop dat ze toch de permissions weer hebben aangepast, ik had nog niet geupdate en nu ik zonet kijk vraagt hij alleen nog om internet toestemming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Unlocken van dat level is simpel, maar het is niets om je over op te winden. Je krijgt erna een filmpje over Rio (de animatiefilm) te zien en dat is het. Geen mededelingen over de prijsvraag.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 20:12
Lizard schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:11:
Rovio heeft eerder al laten weten dat er tijdens de pauze van de Superbowl een reclame filmpje voor de nieuwe Angry Birds Rio film zou komen met een hint naar een extra te unlocken level.

Dit is de officiële trailer:

[video]

Ik heb de hint ook gevonden:

Nu nog uitvinden hoe deze te unlocken.
In dat level:

spoiler:
De witte bird naar links afschieten, en daar het ei droppen. Dan heb je de gouden rugbyball te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De valentijn uitvoering is te downloaden (update van de seasons versie).

[ Voor 27% gewijzigd door MegaTronics op 08-02-2011 06:33 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nou relaxed die valentijns-update. Kom er net achter dat sinds die update m'n savegame corrupt geraakt is, m'n scores en sterren zijn pleite van kerst en halloween maar hij weet nog wel welk level ik was gebleven qua unlocks. Heb ondertussen valentijn op 3 sterren allemaal uitgespeeld, iemand een idee of ik nog iets van m'n sterren kan restoren? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:42
Zitten toch weer een paar pittige levels tussen bij de valentijnsupdate.

De volgende levels heb ik maar 1 ster kunnen behalen: 4,9,15,17

Iemand nog tips ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt ook een 3D-versie van Angry Birds uit =)

Hopelijk compatible met de Optimus 3D?

http://voices.washingtonp...s_to_land_on_the_win.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-09 09:37

oXygeN

oftewel oxje...

Hebben er nog meer mensen last dat ie met de laatste versie iets meer lag heeft af en toe en dat er een bloedirritante yogi bear film door het spel heen komt als reclame?

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:33

Wom

Half maart kunnen we weer een nieuwe update verwachten van Angry Birds Seasons. Deze maal met St. Patricks Day als thema.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha nog meer groene stuff. Ik ben ook wel benieuwd naar het bordspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-09 07:54

JB

Cédric roelt!

Stukfruit schreef op zondag 06 februari 2011 @ 04:49:
[...]

Is dat hetzelfde als die Yogie Bear reclame? Die start bij mij gewoon spontaan op onder het spelen :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 20:49

Pinobigbird

doesn't share food!

Ik heb die Yogi Bear-ad echt nog nooit gezien, moest op Youtube zoeken wat jullie bedoelden.

Lijkt me inderdaad super irritant.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
JB schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:52:
[...]
Is dat hetzelfde als die Yogie Bear reclame? Die start bij mij gewoon spontaan op onder het spelen :/
Nope, heb hier nog nooit een fullscreen ad in Angry Birds gezien.
Zonder adblocker, dus ik zie wel de standaard ads in de hoek.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik zet vrijwel altijd m'n 3G uit als ik ga spelen, dan krijg je ook geen ads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
En zoals je ziet hebben ze bij Rovio een mooie oplossing gevonden om dat ook weer terug te omzeilen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

JB schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:52:
[...]
Die is inderdaad best wel irritant, zag mijn vriendin voor het eerst en ik moest het eerst zelf zien voor ik het echt geloofde. Ads voor een gratis game is wel ok maar dat filmpje is wel een stapje te ver als je het mij vraagt :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-09 07:54

JB

Cédric roelt!

Stukfruit schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:30:
En zoals je ziet hebben ze bij Rovio een mooie oplossing gevonden om dat ook weer terug te omzeilen.
Hier lijkt het te werken.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 15:23
Heb ik (of mijn vriendin in dit geval) alles op drie sterren uitgespeeld in de 1e en 2de wereld, crashed mijn telefoon (verkeerd gegaan met flashen) waardoor ik alle data kwijt ben! Oh well, heb ik weer wat te doen de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb nog nooit die ad gehad ieder geval dus tot nu toe lijkt 3g uitschakelen bij mij te helpen. Heb valentine helemaal uitgespeeld op 3 sterren in 2 dagen tijd toen, daarbij waren alleen m'n stats van kerst + halloween opgefokt, die mag ik dus mooi opnieuw gaan doen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wheheheheheheheheheh 8) Het was eigenlijk al een flinke tijd bekend, maar eerlijk is eerlijk:

http://www.joystiq.com/20...credit-where-credits-due/

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
De nieuwste versie is uit! St. Patricks day update, groen, groener, groenst!

helaas wel weer lastig met het enorme installatiebestand, maar goed..

edit: en NOG meer adds..

[ Voor 8% gewijzigd door SmithNL op 11-03-2011 08:53 ]

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zo, moet ook even Google Eart eraf gooien (gebruik ik eigenlijk nooit, maar ja, gewoon erop staan omdat het kan ) anders past de 16 Mb er niet op... Heb ik hem geroot, aparte Hboot erop gezet, apps2sd en dan nog de melding van te weinig geheugen. Misschien maar eens voorjaarsschoonmaak houden :) (na het uitspelen van Angry Birds natuurlijk)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Jeej nog meer Angry Birds :D Gelukkig nog genoeg ruimte op m'n telefoon. Straks lekker in de trein spelen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 20:49

Pinobigbird

doesn't share food!

SmithNL schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 08:51:
[...]

edit: en NOG meer adds..
Ach, het is nog steeds gratis. De nieuwe adds in het pauzescherm zijn gelukkig niet erg storend.

In 1-8 zit een gouden ei rechtsboven dat je met een gele bird moet raken.

[ Voor 13% gewijzigd door Pinobigbird op 11-03-2011 15:18 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Adds? :? Ads!

Zijn niet echt ads trouwens. Meer promospul voor hun eigen werk. Wel erg jammer dat het nu zo'n beetje in ieder scherm zit...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Echt moeilijk waren die levels niet. Op die van de Valentijns editie heb ik langer vast gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Angry Birds Rio zal exclusief voor de Amazon Appstore verschijnen: http://www.amazonappstoredev.com/2011/03/angry-birds.html

Daarnaast een trailer met gameplaybeelden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik wacht wel tot hij in de Market verschijnt :Y
Wat vast wel gebeurt, want na de "exclusieve" release op GetJar gebeurde hetzelfde.

Geen Amazon Appstore voor mij. Zo kunnen ze allemaal wel aankomen met een app store en kan ik als gebruiker tien verschillende apps draaien om de boel te updaten. Don't think so!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik heb Angry Birds Rio nu geïnstalleerd (zonder Amazon Appstore). De laatste tijd vond ik de hype rond Angry Birds een beetje overdreven, maar Tweakers-technisch vind ik de Rio-versie geweldig. Op het touchscreen van mijn Desire (toch niet de meest gevoelige) speelt het spel bijzonder gevoelig. Ook heeft mijn Desire bijna geen GPU en toch loopt het spel ontzettend vloeiend. Kan hem voor iedereen aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 20:12
Alexander6501 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:44:
Ik heb Angry Birds Rio nu geïnstalleerd (zonder Amazon Appstore). De laatste tijd vond ik de hype rond Angry Birds een beetje overdreven, maar Tweakers-technisch vind ik de Rio-versie geweldig. Op het touchscreen van mijn Desire (toch niet de meest gevoelige) speelt het spel bijzonder gevoelig. Ook heeft mijn Desire bijna geen GPU en toch loopt het spel ontzettend vloeiend. Kan hem voor iedereen aanraden!
Ik vind hem ook erg goed :) Alleen ik dacht dat er ook een boss-fight in zat. Na het uitspelen van wereld 1 heb ik deze helaas niet gehad.. Of krijg je die pas nadat je overal 3 sterren hebt?

Ook heb ik inmiddels 10 vd 15 "tropical fruit" gevonden. (Meeste zijn redelijk makkelijk te vinden, goed letten op labels op dozen bijvoorbeeld ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Speel hem nu ook en moet zeggen dat ik er best wel over te spreken ben. Nog niet zo ver dat ik een waardeoordeel kan geven maar het speelt zeker wel enigszins anders als de eerdere versies. Grafisch ook net wat meer verzorgd nog. Zal zodirect even een korte gameplay video posten hier voor de nieuwsgierigen die hem nog niet gevonden hebben :)

[ Voor 11% gewijzigd door Wom op 22-03-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:32
Ze blijven wel met nieuwe versies komen, maar de beloofde "low graphic" versie laten ze achterwegen?

Helaas, zal ik met mijn hero geen angry birds kunnen spelen... enkel de eerste beta was te spelen, daarna is het bergafwaarts gegaan. Dit terwijl graphics niet veranderd zijn, toch vreemd dat het eerst soepel kon lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Die low gfx-optie zit in de normale versie :) In het hoofdmenu, onder het linkerknopje, afaik.

Maar goed, nu Rovio ons Androidgebruikers weer hetzelfde heeft geflikt als eerder (met GetJar, nu met Amazon) begin ik er steeds minder voor te voelen om hun spul te downloaden. Geinig dat het leuke spellen zijn, maar op deze manier hoeft het van mij niet echt meer. Zet het ding in de Market of doe het helemaal niet.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Stukfruit schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:15:
Die low gfx-optie zit in de normale versie :) In het hoofdmenu, onder het linkerknopje, afaik.

Maar goed, nu Rovio ons Androidgebruikers weer hetzelfde heeft geflikt als eerder (met GetJar, nu met Amazon) begin ik er steeds minder voor te voelen om hun spul te downloaden. Geinig dat het leuke spellen zijn, maar op deze manier hoeft het van mij niet echt meer. Zet het ding in de Market of doe het helemaal niet.
Nooit geweten, thanks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Wom schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 18:11:
Speel hem nu ook en moet zeggen dat ik er best wel over te spreken ben. Nog niet zo ver dat ik een waardeoordeel kan geven maar het speelt zeker wel enigszins anders als de eerdere versies. Grafisch ook net wat meer verzorgd nog. Zal zodirect even een korte gameplay video posten hier voor de nieuwsgierigen die hem nog niet gevonden hebben :)

[video]
Waar heb je 'm dan vandaan..? Amazon market is, voor zover ik weet, alleen in de USA beschikbaar...
Waardeloze actie van Rovio, maken ze geen vrienden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-09 09:20
SmithNL schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:50:
[...]

Waar heb je 'm dan vandaan..? Amazon market is, voor zover ik weet, alleen in de USA beschikbaar...
**kuch**Nieuwsgroepen**kuch**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 15:55
Hmm, Rio draait niet lekker op mijn Optimus 2x.. Dat slaat nergens op :|

Never mind, reboot did the trick.

[ Voor 23% gewijzigd door SytseHartvelt op 23-03-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
m.lammers schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:29:
[...]

**kuch**Nieuwsgroepen**kuch**
En als je dat niet hebt is googlen genoeg ;)

Vind er zelf minder aan dan de gewone versie moet ik zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-09 15:20

Hoite

Goed verhaal

Ik heb ook sinds vanmiddag Angry Birds RIO en ik vind het een toffe update, helaas geen varkentjes meer, maar in principe is het gewoon hetzelfde.
Grafisch heeft het ook een dikke upgrade gekregen, dit viel me vooral op bij het in en uitzoomen.
Ik was van plan om hem te kopen, tot ik zag dat ik nog een appstore moest downloaden en nog een account aan moest maken. Daar heb ik niet zo'n trek in.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Bovendien werkt die Amazon appstore voorlopig niet buiten de US.

Webwereld: Geen Amazon Appstore voor Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

SmithNL schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:50:
[...]

Via Google gewoon gezocht op de apk inderdaad. Overigens schijnt het invoeren van een adres in de USA ook voldoende te zijn maar dat heb ik niet getest. Zogauw de game in Europa uitkomt zal ik hem braaf kopen zoals ik met al mijn andere games doe, maar kon dit gewoon niet laten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
*weg*

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 25-03-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 21:33
*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 25-03-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
SmithNL schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:18:
gister tijdje bezig geweest met die Amazon store, alles leek te werken.. totdat de regio-restrictie kwam opzetten... Niet te geloven!
Torrents zijn gelukkig uw vriend ;)
Same here. Ongelofelijk dat ze je doodleuk laten registreren voor hun store, ze je een gratis Angry Birds Rio-versie voorhouden en als je dan de hele boel hebt ingesteld en opgezet (incl. betalingsmethode) krijg je ineens de melding dat hun shop niet bij jou werkt omdat je in NL zit |:(

Maar goed, 't spel is leuk en ziet er beter uit dan voorgaande versies. En zo zonder reclame speelt het ook net wat vloeiender...

[ Voor 10% gewijzigd door Grrrrrene op 25-03-2011 23:13 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Hinten naar warez wordt niet op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Grrrrrene schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:12:
Maar goed, 't spel is leuk en ziet er beter uit dan voorgaande versies.
Eigenlijk niet. Het titelscherm ziet er wel leuker uit, het eerste level is ook wel geinig, maar vanaf de apen wordt het eigenlijk alleen nog maar irritant.

Daarnaast zijn de levels eigenlijk precies hetzelfde als de levels uit het normale spel: dan weer een zelfde trappetje dat je moet omgooien, dan weer een stapeltje dat op precies dezelfde manier naar beneden gehaald kan worden, enz. En tot overmaat van ramp kan je veel levels ook nog eens spelen met drie vingers in je neus, twee tenen in je oren en een vinger op een plaats waar de zon nooit komt.

* Stukfruit denkt dat Angry Birds Rio het eerste teken is van de achteruitgang in een serie vogelspelletjes die tot nu toe best vermakelijk waren...

Ik ga het alleen nog spelen als de varkens terugkomen!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Iemand tips voor het laatste level van rio, met de vogel...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 10:11
SmithNL schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 09:25:
Iemand tips voor het laatste level van rio, met de vogel...?
Als je met de laatste vogel, die een ei kan droppen, over de je vijand heen gaat en de ei op zijn hoofd dropt, dan gaat 'ie dood.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Deze week staat Angry Birds Rio in de Android market!

http://www.androidgaming.nl/?p=1786

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
*O*

Meer birds opofferen om de varkens met de grond gelijk te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Je weet dat in het nieuwe deel geen varkens zitten he? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Staat nu in de market..! Als je echter al eerder de 'onofficiële' APK hebt gedownload, kan je de officiële daar niet overheen installeren.. hoe dat dan moet met evt. updates.......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Heeft de versie van de Rio game die in de Android Market staat ook ads? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

SmithNL schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:57:
Staat nu in de market..! Als je echter al eerder de 'onofficiële' APK hebt gedownload, kan je de officiële daar niet overheen installeren.. hoe dat dan moet met evt. updates.......?
Even een backups maken met titanium, de app verwijderen en dan de originele uit de market halen en de DATA (alleen de data!) restoren en je bent helemaal origineel met je behaalde levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Laatst online: 21-09 10:11
Upbeat schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:03:
Heeft de versie van de Rio game die in de Android Market staat ook ads? ;)
Ja, de ads zijn er weer bij, maar het loopt soepeler dan de originele versie met ads. Ik merkte ook dat ik de versie van de Market niet over de Amazon versie kon plaatsen, dus heb de Amazon versie verwijderd en ga gewoon opnieuw beginnen :P. Ik moet toch tot mei wachten voordat de nieuwe level uitkomt :+ .

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik krijg net een update van Seasons met een angry bird die een ei op zijn hoofd heeft, dus het zal de paasversie wel zijn :)

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
janvanduschoten schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:12:
Ik krijg net een update van Seasons met een angry bird die een ei op zijn hoofd heeft, dus het zal de paasversie wel zijn :)

Veel plezier!
Ik had voorheen nooit last van bugs o.i.d.op mijn Desire maar bij deze update valt het geluid regelmatig weg en het beeld lijkt te freezen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Totaal niet herkenbaar, speel Angry Birds altijd op silent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Laatste update moet ergens vandaag uitkomen voor Angry Birds Rio. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Nog steeds geen update van Rio gekregen, jullie? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Alleen de amazon appstore heeft de nieuwe update nu al, android market moet weer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Cartman! schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:34:
Nog steeds geen update van Rio gekregen, jullie? :{
Hij is zojuist uitgekomen...! Downloading as we speak. Jammer dat Android pas zo laat aan de beurt is, maar het is in ieder geval gratis..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dat is waar, heb de update wel in 2 dagen uitgespeeld ieder geval maargoed. Moet nog een paar sterren in Seasons en dan heb ik ze allemaal op 3 sterren. Dit keer heb ik ook elke keer backups gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Hoe maak ik eigenlijk back ups?

Heb angry bird nu bijna uitgespeeldt. Maar 2.3 komt spoedig voor mn galaxy. Wil natuurlijk niet al die chapters weer opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

De echte fans hebben natuurlijk alle drie de versies erop staan ... ik heb ze alleen nog niet gespeeld. De gewone versie heb ik op de pc al gedaan, wat toch stuk fijner is met de muis. Ga er zeker nog aan beginnen, want heb mijn Galaxy nu pas een weekje. Ja, dit is een verkapte terugvindpost :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Angry Birds in het echt spelen

In Barcelona kon men levensgroot Angry Birds spelen. Via een HTC-telefoon kon het spelletje worden gespeeld waarbij de acties tevens in een levensgrote set werden uitgevoerd.

Niet alleen HTC weet een ludieke reclame-campagne te bedenken, ook T-Mobile wist publiek te trekken met een actie waarbij Angry Birds in het echt kon worden gespeeld. Op een plein in Barcelona was een grote Angry Birds set nagebouwd. Voor de set stond een stand met een HTC Android-toestel waarop Angry Birds gespeeld kon worden. De acties op het schermpje van de telefoon werden vertaald naar de enorme set wat een spectaculair reclamefilmpje opleverde:
Bron:computeridee.nl

[YouTube: http://youtu.be/jzIBZQkj6SY]

Te leuk om niet te posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik krijg Angry Birds Rio niet gedownloadt.
geeft een foutmelding dus ABR eraf gegooid met de hoop het opnieuw te installeren, lukt nog steeds niet. Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Laatst online: 13-08 15:47
Batsu schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:40:
Ik krijg Angry Birds Rio niet gedownloadt.
geeft een foutmelding dus ABR eraf gegooid met de hoop het opnieuw te installeren, lukt nog steeds niet. Ben ik de enige?
Hij doet het hier op mn Desire echt prima.
Misschien wat meer info?

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
coolz schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:04:
[...]

Hij doet het hier op mn Desire echt prima.
Misschien wat meer info?
Heb n Legend, en deze deed Angry Brds Rio altijd goed draaien.
heb de laatste keer getracht te updaten terwijl het programma openstond denk ik.

krijg een mededeling;

"het downloaden van Angry Birds Rio is mislukt, probeer het opnieuw"

Meer infor krijg ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:43

AzzKickah

06-CENSORED

Batsu schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:53:
[...]

Heb n Legend, en deze deed Angry Brds Rio altijd goed draaien.
heb de laatste keer getracht te updaten terwijl het programma openstond denk ik.

krijg een mededeling;

"het downloaden van Angry Birds Rio is mislukt, probeer het opnieuw"

Meer infor krijg ik niet
Je hebt er niet toevallig een back-up van met Titanium Backup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
AzzKickah schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:54:
[...]

Je hebt er niet toevallig een back-up van met Titanium Backup?
nope...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
De nieuwe versie van Angry Birds Seasons "Summer Pignic" staat nu ook in de market.
Is nu weer gebaseerd op het adventskalender principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Toch leuk (en handig in marketing-termen) dat ze blijven updaten!
En aftellen met elke dag een level is ook wel grappig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik wil op een wat minder krachtig Android-toestel Angry Birds aan de praat krijgen. Als ik niets instel, dan is het niet echt speelbaar (hakkerig). Via Google vind ik echter dat je de achtergrond-animatie uit kunt schakelen. Uiteraard heb ik gezocht naar die optie, maar die kan ik nergens vinden. Iemand een idee of dit mogelijk is met de Android-versie? (Overigens heb ik in de drie AB's gezocht die ik zelf op mijn toestel heb staan.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Wat is dit nou dan :(

Ik had al AB Seasons als Titanium Backup backup. Die heb ik teruggezet, netjes al mijn gehaalde levels er nog in.
Haal ik de nieuwere AB Seasons met die Pignic uit de market, die knalt ie er overheen en dan zijn al mijn gehaalde levels weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
pven schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:21:
Ik wil op een wat minder krachtig Android-toestel Angry Birds aan de praat krijgen. Als ik niets instel, dan is het niet echt speelbaar (hakkerig). Via Google vind ik echter dat je de achtergrond-animatie uit kunt schakelen. Uiteraard heb ik gezocht naar die optie, maar die kan ik nergens vinden. Iemand een idee of dit mogelijk is met de Android-versie? (Overigens heb ik in de drie AB's gezocht die ik zelf op mijn toestel heb staan.)
In het allereerste scherm als je opstart op het tandwiel klikken en dan op de berg, dan verdwijnt de achtergrond animatie. Volgens mij kan je het alleen daar instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Omni superens schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:36:
[...]

In het allereerste scherm als je opstart op het tandwiel klikken en dan op de berg, dan verdwijnt de achtergrond animatie. Volgens mij kan je het alleen daar instellen.
Dank!

Ah, daar ziet ie; gevonden! :) In Rio en Seasons zie ik hem helaas niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik wil weer is gaan Angry Birden,
maar er zijn heden ten dage echt heel veel versies imho...

Als ik de Market in ga vind ik al:
Angry Birds - 1.6.1
Angry Birds - Rio - 1.2.1
Angry Birds - Seasons - 1.5.1

Als ik even rondGoogle vind ik ook nog:
Angry Birds - Summer Pignic - 1.5.1
Angry Birds - Mine & Dine - 1.6.1

Angry Birds - Seasons - 1.5.1, bevat de Summer Pignic levels al...
Angry Birds - 1.6.1, bevat de Mine & Dine levels al...

Zijn dit alle officiele Angry Birds versies voor Android of mis ik er nog een paar?
Hoe staat het met de Angry Birds versies uit de Market, allemaal met advertisements neem ik aan?
Oftewel als ik die drie Angry Birds versies heb, heb ik alles, alle levels, alle add-ons enzovoort?

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 12-07-2011 12:52 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:10

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Jep, met die drie heb je alles.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

CLB schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:43:
Hoe staat het met de Angry Birds versies uit de Market, allemaal met advertisements neem ik aan?
Ik gebruik Adfree (root required), maar ik krijg nu ads in Angry Birds Rio/standaard als ik de internetverbinding open heb. Als ik de Wifi/3G uitzet, dan geen ads.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Inmiddels alle drie geinstalleerd, niet uit de market, maar gezocht naar adfree versions..
Vanavond is allemaal bekijken qua advertenties enzo. Adfree is trouwens ook hier geinstalleerd...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon zo snel geen ander relevant Angry Birds en Rio topic vinden, dus plaats ik het hier.

Kan iemand me vertellen wanneer ongeveer de updates voor de pc versie's uitkomen? Voor Rio voor Android is namelijk al lang geleden de Carnaval update uitgekomen.

Op zowel Angrybirds.com als Angrybirdsnest.com kan ik hier niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:13:
Ik kon zo snel geen ander relevant Angry Birds en Rio topic vinden, dus plaats ik het hier.

Kan iemand me vertellen wanneer ongeveer de updates voor de pc versie's uitkomen? Voor Rio voor Android is namelijk al lang geleden de Carnaval update uitgekomen.

Op zowel Angrybirds.com als Angrybirdsnest.com kan ik hier niets over vinden.
Alleen de originele Angry Birds is er voor op de PC toch? Via dat Intel AppUp geneuzel?

Of zijn er meer? Tell me tell me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Angry Birds Rio is er ook voor de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

MegaTronics schreef op maandag 18 juli 2011 @ 19:57:
Angry Birds Rio is er ook voor de PC.
Kick-ass 8-) Even dat Intel gedoe weer aanslingeren dan!
Kijk kijk, net dat hele Intel gedoe geupdate :P
Thanx!

[ Voor 40% gewijzigd door AzzKickah op 18-07-2011 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
AzzKickah schreef op maandag 18 juli 2011 @ 19:59:
[...]

Kick-ass 8-) Even dat Intel gedoe weer aanslingeren dan!
OT: Kan je tegenwoordig ook zonder appup doen: http://shop.angrybirds.com/collections/pc-games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Graag weer on topic! Discussie over de PC-versie past beter in spielerij. :Y)

Pagina: 1 2 3 Laatste