Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
van 5 naar 1 ster.....
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 06-02-2011 02:02 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zo, lekkere kneejerk, net als al die anderenP-Nut schreef op zondag 06 februari 2011 @ 01:34:
leuk spel schandalige permissions! what the hell denken ze wel niet.... voorlopig geen update voor mij
van 5 naar 1 ster.....

Zal waarschijnlijk gewoon een experimentje zijn met hun piggybank-systeem oid waar ze in-app aankopen mogelijk mee wilden maken. Ze gebruiken een eigen pakket dat voor het grootste deel niets met Android te maken heeft, dat is er alleen maar een aanhangsel voor, dus het is erg simpel om zoiets te vergeten wanneer je met zo'n pakket op een knopje drukt om er zo goed als automatisch een leuke app uit te laten rollen.
Niet te druk over maken, het is niet alsof het ontwikkelaars zijn die na 52 spellen opeens laten zien dat ze graag mensen beroven van hun geld.
Maar slordig dat ze het niet even checken is het wel, dat zeker.
Die Bing-reclame vind ik echt een stuk belachelijker. En nee, @ de reactie hierboven ergens, dat is geen reclame die je lekker vrolijk wegmikt. Als ik "knop" zeg, dan bedoel ik ook echt "op een knop", naast een andere knop! Speel maar eens een level en ga dan drie keer de mist in. Als je een keer daarna een fout maakt dan krijg je de tip om te Bing'en (?) en daarmee hints te vinden om dat level mee op te lossen.
Dat zit wel Schnorr.
New Angry Birds update for iOS and Android
SMS payment coming to Android devices
We are bringing Angry Birds players on Android the option of purchasing the Mighty Eagle and other cool new content in the future using our brand new payment system, Bad Piggy Bank!
Bad Piggy Bank purchases will be paid through operator billing. No credit card is required, you simply select the content you want to purchase in the game, and select the Bad Piggy Bank icon. You confirm your purchase, the payment is made via SMS, and you will be charged in your phone bill.
The Android version of Angry Birds asks for SMS permission because this mobile payment capability has been added in version 1.5.1.
Angry Birds does not use the SMS functionality of the device for any other purpose than Bad Piggy Bank payments.
If the Bad Piggy Bank is not available for your operator, no purchases can be made, and you cannot be charged for anything.
Right now, the system will be available only in Finland for Elisa customers, with more countries and carriers following later. We are working globally with operators on bringing Bad Piggy Bank to all of our users worldwide - ask your mobile carrier or operator for more details!

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Verwijderd
http://www.joystiq.com/2011/02/06/video-angry-birds-played-in-real-life/
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 16:20 ]
Ik vind het niet zo vervelend, als ik echt vast zit is een snelle klik er naar wel handig, dat het met Bing is vind ik niet zo'n groot probleem. Wat ik vervelender vind is reclame voor bijvoorbeeld de Schiphol applicatie, sorry maar die heb ik al draaien, daar hoef ik niet nog een keer over geïnformeerd te worden.Stukfruit schreef op zondag 06 februari 2011 @ 04:49:
Die Bing-reclame vind ik echt een stuk belachelijker. En nee, @ de reactie hierboven ergens, dat is geen reclame die je lekker vrolijk wegmikt. Als ik "knop" zeg, dan bedoel ik ook echt "op een knop", naast een andere knop! Speel maar eens een level en ga dan drie keer de mist in. Als je een keer daarna een fout maakt dan krijg je de tip om te Bing'en (?) en daarmee hints te vinden om dat level mee op te lossen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit is de officiële trailer:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-A8sWzJT384]
Ik heb de hint ook gevonden:
Nu nog uitvinden hoe deze te unlocken.
Dat zit wel Schnorr.
In dat level:Lizard schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:11:
Rovio heeft eerder al laten weten dat er tijdens de pauze van de Superbowl een reclame filmpje voor de nieuwe Angry Birds Rio film zou komen met een hint naar een extra te unlocken level.
Dit is de officiële trailer:
[video]
Ik heb de hint ook gevonden:
Nu nog uitvinden hoe deze te unlocken.
[ Voor 27% gewijzigd door MegaTronics op 08-02-2011 06:33 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

De volgende levels heb ik maar 1 ster kunnen behalen: 4,9,15,17
Iemand nog tips
Verwijderd
Hopelijk compatible met de Optimus 3D?
http://voices.washingtonp...s_to_land_on_the_win.html
\o/
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Is dat hetzelfde als die Yogie Bear reclame? Die start bij mij gewoon spontaan op onder het spelenStukfruit schreef op zondag 06 februari 2011 @ 04:49:
[...]

Mijn boefje is liev!
Lijkt me inderdaad super irritant.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Nope, heb hier nog nooit een fullscreen ad in Angry Birds gezien.JB schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:52:
[...]
Is dat hetzelfde als die Yogie Bear reclame? Die start bij mij gewoon spontaan op onder het spelen
Zonder adblocker, dus ik zie wel de standaard ads in de hoek.
Dat zit wel Schnorr.
Dat zit wel Schnorr.
Die is inderdaad best wel irritant, zag mijn vriendin voor het eerst en ik moest het eerst zelf zien voor ik het echt geloofde. Ads voor een gratis game is wel ok maar dat filmpje is wel een stapje te ver als je het mij vraagtJB schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:52:
[...]
Is dat hetzelfde als die Yogie Bear reclame? Die start bij mij gewoon spontaan op onder het spelen
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Hier lijkt het te werken.Stukfruit schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:30:
En zoals je ziet hebben ze bij Rovio een mooie oplossing gevonden om dat ook weer terug te omzeilen.
Mijn boefje is liev!

http://www.joystiq.com/20...credit-where-credits-due/
Dat zit wel Schnorr.
helaas wel weer lastig met het enorme installatiebestand, maar goed..
edit: en NOG meer adds..
[ Voor 8% gewijzigd door SmithNL op 11-03-2011 08:53 ]
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Ach, het is nog steeds gratis. De nieuwe adds in het pauzescherm zijn gelukkig niet erg storend.
In 1-8 zit een gouden ei rechtsboven dat je met een gele bird moet raken.
[ Voor 13% gewijzigd door Pinobigbird op 11-03-2011 15:18 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Adds?SmithNL schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 08:51:
edit: en NOG meer adds..
Zijn niet echt ads trouwens. Meer promospul voor hun eigen werk. Wel erg jammer dat het nu zo'n beetje in ieder scherm zit...
Dat zit wel Schnorr.
Daarnaast een trailer met gameplaybeelden:

Wat vast wel gebeurt, want na de "exclusieve" release op GetJar gebeurde hetzelfde.
Geen Amazon Appstore voor mij. Zo kunnen ze allemaal wel aankomen met een app store en kan ik als gebruiker tien verschillende apps draaien om de boel te updaten. Don't think so!
Dat zit wel Schnorr.
Ik vind hem ook erg goedAlexander6501 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:44:
Ik heb Angry Birds Rio nu geïnstalleerd (zonder Amazon Appstore). De laatste tijd vond ik de hype rond Angry Birds een beetje overdreven, maar Tweakers-technisch vind ik de Rio-versie geweldig. Op het touchscreen van mijn Desire (toch niet de meest gevoelige) speelt het spel bijzonder gevoelig. Ook heeft mijn Desire bijna geen GPU en toch loopt het spel ontzettend vloeiend. Kan hem voor iedereen aanraden!
Ook heb ik inmiddels 10 vd 15 "tropical fruit" gevonden. (Meeste zijn redelijk makkelijk te vinden, goed letten op labels op dozen bijvoorbeeld
[ Voor 11% gewijzigd door Wom op 22-03-2011 23:11 ]
Helaas, zal ik met mijn hero geen angry birds kunnen spelen... enkel de eerste beta was te spelen, daarna is het bergafwaarts gegaan. Dit terwijl graphics niet veranderd zijn, toch vreemd dat het eerst soepel kon lopen...
Maar goed, nu Rovio ons Androidgebruikers weer hetzelfde heeft geflikt als eerder (met GetJar, nu met Amazon) begin ik er steeds minder voor te voelen om hun spul te downloaden. Geinig dat het leuke spellen zijn, maar op deze manier hoeft het van mij niet echt meer. Zet het ding in de Market of doe het helemaal niet.
Dat zit wel Schnorr.
Nooit geweten, thanks!!!Stukfruit schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:15:
Die low gfx-optie zit in de normale versieIn het hoofdmenu, onder het linkerknopje, afaik.
Maar goed, nu Rovio ons Androidgebruikers weer hetzelfde heeft geflikt als eerder (met GetJar, nu met Amazon) begin ik er steeds minder voor te voelen om hun spul te downloaden. Geinig dat het leuke spellen zijn, maar op deze manier hoeft het van mij niet echt meer. Zet het ding in de Market of doe het helemaal niet.
Waar heb je 'm dan vandaan..? Amazon market is, voor zover ik weet, alleen in de USA beschikbaar...Wom schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 18:11:
Speel hem nu ook en moet zeggen dat ik er best wel over te spreken ben. Nog niet zo ver dat ik een waardeoordeel kan geven maar het speelt zeker wel enigszins anders als de eerdere versies. Grafisch ook net wat meer verzorgd nog. Zal zodirect even een korte gameplay video posten hier voor de nieuwsgierigen die hem nog niet gevonden hebben
[video]
Waardeloze actie van Rovio, maken ze geen vrienden mee.
**kuch**Nieuwsgroepen**kuch**SmithNL schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:50:
[...]
Waar heb je 'm dan vandaan..? Amazon market is, voor zover ik weet, alleen in de USA beschikbaar...
Never mind, reboot did the trick.
[ Voor 23% gewijzigd door SytseHartvelt op 23-03-2011 10:51 ]
En als je dat niet hebt is googlen genoeg
Vind er zelf minder aan dan de gewone versie moet ik zeggen..
Grafisch heeft het ook een dikke upgrade gekregen, dit viel me vooral op bij het in en uitzoomen.
Ik was van plan om hem te kopen, tot ik zag dat ik nog een appstore moest downloaden en nog een account aan moest maken. Daar heb ik niet zo'n trek in.
Lekker kort.
Webwereld: Geen Amazon Appstore voor Nederland
Via Google gewoon gezocht op de apk inderdaad. Overigens schijnt het invoeren van een adres in de USA ook voldoende te zijn maar dat heb ik niet getest. Zogauw de game in Europa uitkomt zal ik hem braaf kopen zoals ik met al mijn andere games doe, maar kon dit gewoon niet laten eigenlijk.SmithNL schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:50:
[...]
Waar heb je 'm dan vandaan..? Amazon market is, voor zover ik weet, alleen in de USA beschikbaar...
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 25-03-2011 23:14 ]
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 25-03-2011 23:14 ]
Same here. Ongelofelijk dat ze je doodleuk laten registreren voor hun store, ze je een gratis Angry Birds Rio-versie voorhouden en als je dan de hele boel hebt ingesteld en opgezet (incl. betalingsmethode) krijg je ineens de melding dat hun shop niet bij jou werkt omdat je in NL zitSmithNL schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:18:
gister tijdje bezig geweest met die Amazon store, alles leek te werken.. totdat de regio-restrictie kwam opzetten... Niet te geloven!
Torrents zijn gelukkig uw vriend

Maar goed, 't spel is leuk en ziet er beter uit dan voorgaande versies. En zo zonder reclame speelt het ook net wat vloeiender...
[ Voor 10% gewijzigd door Grrrrrene op 25-03-2011 23:13 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Eigenlijk niet. Het titelscherm ziet er wel leuker uit, het eerste level is ook wel geinig, maar vanaf de apen wordt het eigenlijk alleen nog maar irritant.Grrrrrene schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:12:
Maar goed, 't spel is leuk en ziet er beter uit dan voorgaande versies.
Daarnaast zijn de levels eigenlijk precies hetzelfde als de levels uit het normale spel: dan weer een zelfde trappetje dat je moet omgooien, dan weer een stapeltje dat op precies dezelfde manier naar beneden gehaald kan worden, enz. En tot overmaat van ramp kan je veel levels ook nog eens spelen met drie vingers in je neus, twee tenen in je oren en een vinger op een plaats waar de zon nooit komt.
* Stukfruit denkt dat Angry Birds Rio het eerste teken is van de achteruitgang in een serie vogelspelletjes die tot nu toe best vermakelijk waren...
Ik ga het alleen nog spelen als de varkens terugkomen!
Dat zit wel Schnorr.
Als je met de laatste vogel, die een ei kan droppen, over de je vijand heen gaat en de ei op zijn hoofd dropt, dan gaat 'ie dood.SmithNL schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 09:25:
Iemand tips voor het laatste level van rio, met de vogel...?
PSN-ID : Cenzer

Meer birds opofferen om de varkens met de grond gelijk te maken!
Even een backups maken met titanium, de app verwijderen en dan de originele uit de market halen en de DATA (alleen de data!) restoren en je bent helemaal origineel met je behaalde levels.SmithNL schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:57:
Staat nu in de market..! Als je echter al eerder de 'onofficiële' APK hebt gedownload, kan je de officiële daar niet overheen installeren.. hoe dat dan moet met evt. updates.......?
Ja, de ads zijn er weer bij, maar het loopt soepeler dan de originele versie met ads. Ik merkte ook dat ik de versie van de Market niet over de Amazon versie kon plaatsen, dus heb de Amazon versie verwijderd en ga gewoon opnieuw beginnenUpbeat schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:03:
Heeft de versie van de Rio game die in de Android Market staat ook ads?
PSN-ID : Cenzer
Veel plezier!
Ik had voorheen nooit last van bugs o.i.d.op mijn Desire maar bij deze update valt het geluid regelmatig weg en het beeld lijkt te freezenjanvanduschoten schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:12:
Ik krijg net een update van Seasons met een angry bird die een ei op zijn hoofd heeft, dus het zal de paasversie wel zijn
Veel plezier!

Hij is zojuist uitgekomen...! Downloading as we speak. Jammer dat Android pas zo laat aan de beurt is, maar het is in ieder geval gratis..!
Heb angry bird nu bijna uitgespeeldt. Maar 2.3 komt spoedig voor mn galaxy. Wil natuurlijk niet al die chapters weer opnieuw doen.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
In Barcelona kon men levensgroot Angry Birds spelen. Via een HTC-telefoon kon het spelletje worden gespeeld waarbij de acties tevens in een levensgrote set werden uitgevoerd.
Niet alleen HTC weet een ludieke reclame-campagne te bedenken, ook T-Mobile wist publiek te trekken met een actie waarbij Angry Birds in het echt kon worden gespeeld. Op een plein in Barcelona was een grote Angry Birds set nagebouwd. Voor de set stond een stand met een HTC Android-toestel waarop Angry Birds gespeeld kon worden. De acties op het schermpje van de telefoon werden vertaald naar de enorme set wat een spectaculair reclamefilmpje opleverde:
Bron:computeridee.nl
[YouTube: http://youtu.be/jzIBZQkj6SY]
Te leuk om niet te posten
geeft een foutmelding dus ABR eraf gegooid met de hoop het opnieuw te installeren, lukt nog steeds niet. Ben ik de enige?
Hij doet het hier op mn Desire echt prima.Batsu schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:40:
Ik krijg Angry Birds Rio niet gedownloadt.
geeft een foutmelding dus ABR eraf gegooid met de hoop het opnieuw te installeren, lukt nog steeds niet. Ben ik de enige?
Misschien wat meer info?
http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |
Heb n Legend, en deze deed Angry Brds Rio altijd goed draaien.coolz schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:04:
[...]
Hij doet het hier op mn Desire echt prima.
Misschien wat meer info?
heb de laatste keer getracht te updaten terwijl het programma openstond denk ik.
krijg een mededeling;
"het downloaden van Angry Birds Rio is mislukt, probeer het opnieuw"
Meer infor krijg ik niet
Je hebt er niet toevallig een back-up van met Titanium Backup?Batsu schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:53:
[...]
Heb n Legend, en deze deed Angry Brds Rio altijd goed draaien.
heb de laatste keer getracht te updaten terwijl het programma openstond denk ik.
krijg een mededeling;
"het downloaden van Angry Birds Rio is mislukt, probeer het opnieuw"
Meer infor krijg ik niet
nope...AzzKickah schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:54:
[...]
Je hebt er niet toevallig een back-up van met Titanium Backup?
Is nu weer gebaseerd op het adventskalender principe.
En aftellen met elke dag een level is ook wel grappig
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik had al AB Seasons als Titanium Backup backup. Die heb ik teruggezet, netjes al mijn gehaalde levels er nog in.
Haal ik de nieuwere AB Seasons met die Pignic uit de market, die knalt ie er overheen en dan zijn al mijn gehaalde levels weg
In het allereerste scherm als je opstart op het tandwiel klikken en dan op de berg, dan verdwijnt de achtergrond animatie. Volgens mij kan je het alleen daar instellen.pven schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:21:
Ik wil op een wat minder krachtig Android-toestel Angry Birds aan de praat krijgen. Als ik niets instel, dan is het niet echt speelbaar (hakkerig). Via Google vind ik echter dat je de achtergrond-animatie uit kunt schakelen. Uiteraard heb ik gezocht naar die optie, maar die kan ik nergens vinden. Iemand een idee of dit mogelijk is met de Android-versie? (Overigens heb ik in de drie AB's gezocht die ik zelf op mijn toestel heb staan.)
Dank!Omni superens schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:36:
[...]
In het allereerste scherm als je opstart op het tandwiel klikken en dan op de berg, dan verdwijnt de achtergrond animatie. Volgens mij kan je het alleen daar instellen.
Ah, daar ziet ie; gevonden!
maar er zijn heden ten dage echt heel veel versies imho...
Als ik de Market in ga vind ik al:
• Angry Birds - 1.6.1
• Angry Birds - Rio - 1.2.1
• Angry Birds - Seasons - 1.5.1
Als ik even rondGoogle vind ik ook nog:
• Angry Birds - Summer Pignic - 1.5.1
• Angry Birds - Mine & Dine - 1.6.1
Angry Birds - Seasons - 1.5.1, bevat de Summer Pignic levels al...
Angry Birds - 1.6.1, bevat de Mine & Dine levels al...
Zijn dit alle officiele Angry Birds versies voor Android of mis ik er nog een paar?
Hoe staat het met de Angry Birds versies uit de Market, allemaal met advertisements neem ik aan?
Oftewel als ik die drie Angry Birds versies heb, heb ik alles, alle levels, alle add-ons enzovoort?
[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 12-07-2011 12:52 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Rail Away!
Ik gebruik Adfree (root required), maar ik krijg nu ads in Angry Birds Rio/standaard als ik de internetverbinding open heb. Als ik de Wifi/3G uitzet, dan geen ads.CLB schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:43:
Hoe staat het met de Angry Birds versies uit de Market, allemaal met advertisements neem ik aan?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vanavond is allemaal bekijken qua advertenties enzo. Adfree is trouwens ook hier geinstalleerd...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Kan iemand me vertellen wanneer ongeveer de updates voor de pc versie's uitkomen? Voor Rio voor Android is namelijk al lang geleden de Carnaval update uitgekomen.
Op zowel Angrybirds.com als Angrybirdsnest.com kan ik hier niets over vinden.
Alleen de originele Angry Birds is er voor op de PC toch? Via dat Intel AppUp geneuzel?Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:13:
Ik kon zo snel geen ander relevant Angry Birds en Rio topic vinden, dus plaats ik het hier.
Kan iemand me vertellen wanneer ongeveer de updates voor de pc versie's uitkomen? Voor Rio voor Android is namelijk al lang geleden de Carnaval update uitgekomen.
Op zowel Angrybirds.com als Angrybirdsnest.com kan ik hier niets over vinden.
Of zijn er meer? Tell me tell me!
Kick-assMegaTronics schreef op maandag 18 juli 2011 @ 19:57:
Angry Birds Rio is er ook voor de PC.
Kijk kijk, net dat hele Intel gedoe geupdateLizard schreef op maandag 18 juli 2011 @ 20:10:
[...]
OT: Kan je tegenwoordig ook zonder appup doen: http://shop.angrybirds.com/collections/pc-games
Thanx!
[ Voor 40% gewijzigd door AzzKickah op 18-07-2011 20:17 ]
OT: Kan je tegenwoordig ook zonder appup doen: http://shop.angrybirds.com/collections/pc-gamesAzzKickah schreef op maandag 18 juli 2011 @ 19:59:
[...]
Kick-assEven dat Intel gedoe weer aanslingeren dan!