Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 12:44

dread

Sluwe vlaming

Inferno schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:46:
[...]
De meeste holy paladins stacken keihard int zover ik weet.
Er zijn meerdere mogelijkheden en ik heb gekozen voor spellpower ipv intellect. Ik raak ook nooit oom. Gisteren in ICC al helemaal niet. Misschien een zesde van mijn mana kwijt na een gevecht (denk zelf 1/8). Dus mana is absoluut geen issue. Ik wilde alleen sneller mijn spells kunnen casten.

Trouwens die healadin die als voorbeeld diende heeft veel 25 mans stuff. Maar ik zit net in de 10 mans raids dus wat dat betreft is mijn gear wel ok denk ik.

Maar goed als ik dat voorbeeld nam zag ik dat haste en crit vooral van de gear kwam. Dus als ik beter gear heb zal mijn haste ook wel meer worden.

HEt ging mij erom dat ik zoveel onder onze druid healer zat qua healing in recount. Maar goed daar ben ik al een beetje uit en ligt aan het verschil in klasse. (60% tov 40% healing van mij) Maar goed misschien zit er wel heel veel overhealing bij van de druid. Heb ik niet gecheckt eigenlijk. Als ik ging overhealen met holy light ipv flash of light ging ik ook omhoog in de ranking maar dat was eigenlijk niet nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door dread op 26-02-2010 11:56 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gistere niet genoeg voor een 25man, vanwege de lekkere woensdag onliners die natuurlijk op donderdag er niet zijn ;)

Zijn we maar begonnen met een half alt en half main 10man groepje..

Marrowgar / Lady / Gunship / Saurfang / Rotface / Fester / Put / Council / Dream
Down.

Vanavond 19:00 verder op Queen / Sindrago / en hoop erna lichking..
Ik hoop dat het vanavond erg goed gaat en dan heb ik vanavond een "bitchslayer title erbij"

En oja van alle bosses die we gekilled hebben zijn er 2 items gebruikt :< , en nee dat is niet om te zeggen we zijn stoer of sterk of krachtig of w/e...maar de loot was gewoon slecht

Plate / Mail / Leather en iedereen had het al of beter..
1 Caster ding gedropt en dat was een Back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Vorige week (en daardoor) nog veel gezeik in onze guild gehad over de weekly raid. Het was altijd enorm slecht geregeld met guildruns. Dan waren mensen al met een PuG geweest, mensen kwamen niet opdagen, al het bekende geneuzel. Toen er vorige week niets werd geregeld kwam het tot een kleine verhitte discussie hierover.

De week ervoor was ik om (voor mij) onduidelijke reden mede-RL gemaakt. De normale RL had vorige week geen zin om de weekly te regelen (vooral gezien het gezeur van de weken ervoor). Toen met hem afgesproken dat hij dat dan maar gewoon moet melden, dan regel ik het wel. Zijn vrouw is officer en die ging hetzelfde doen.

Begin van de week de weekly in de kalender, direct veel animo. Toen wist men nog niet eens wat het zou worden. Toen dat bekend werd (Anub), ging het helemaal storm. Resultaat: gisteren zijn er in totaal 4 groepen geweest. Allemaal achter elkaar, mensen die al hun alts er ook gewoon doorheen gooiden (sommige hebben er makkelijk 3 of 4) en iedere groep stond met 10 minuten weer in Dalaran.

Besef me best dat als het volgende week een moeilijkere is dat het weer minder kan gaan, maar dit was wel een lekkere opsteker voor ons. Sfeer was meteen erg luchtig en sommige mensen waren zelfs blij met loot voor alt-4 ;)

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Inferno schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:48:
[...]

Lijkt me geen gear-issue, met een mix van 245/251/264 gear (dat zou je nu toch echt wel moeten hebben) kan je echt wel Rotface/Festergut/Princes aan :)

edit: ups, sorry voor dubbele reply.
Tsja de paar pogingen die we tot nu toe op Uncle Fester 25 hebben gedaan kwam niemand boven de 7K dps uit, en we hebben 7.6K pp nodig? Ik heb 7K dps single target alleen gehaald op statische fights tot nu toe (Northrend Beasts, Jaraxxus, de diverse bosses in VoA) of fights waar je leuke buffs krijgt (Twins). Tekenend voor ons guild is bijvoorbeeld wel dat iedere dps-er speelt met de spec die hij het leukst vindt en dat is niet altijd max dps (in mijn eigen geval: ik speel demo-lock met metamorph, lekkere dps op trash maar niet max op boss, destro ligt me niet zo maar misschien toch maar weer eens proberen).
(edit: sinds gisteravond heb ik de T10 4piece bonus; scheelt waarschijnlijk ook alweer wat :9 )

Wat gear betreft, veel van ons lopen nog rond in voornamelijk ToC25-ish gear (ilvl245).

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-02-2010 12:04 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:37
Voor paladins is verschil voornamelijk of je veel (eigenlijk alleen maar) HL of FL spammed
Zoals ook in EJ te lezen is de gemming & itemization voor beide cast eigenlijk verschillend, de ene richt zich compleet op int+haste (gewoon om langer de HL spam vol te kunnen houden) andere op spellpower

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij doen altijd op fester een paar ranged in de zone om de puke op te pakken, en de hoogste dpsers die ranged zijn zetten we bij de melee die kunnen lekker dpse, en de gene die buiten de melee staan krijgen de puke..

Dan krijgen de gene die ver buiten staan wel wat gegimpte dps, maar je hoogste dpsers ranged knallen dan 2x zohard omdat ze bijna tot niet hoeven te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dread schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:53:
[...]

HEt ging mij erom dat ik zoveel onder onze druid healer zat qua healing in recount. Maar goed daar ben ik al een beetje uit en ligt aan het verschil in klasse. (60% tov 40% healing van mij) Maar goed misschien zit er wel heel veel overhealing bij van de druid. Heb ik niet gecheckt eigenlijk. Als ik ging overhealen met holy light ipv flash of light ging ik ook omhoog in de ranking maar dat was eigenlijk niet nodig.
Overhealing telt afaik niet mee bij healing done in recount.
Druids healen gewoon beter of fights waar iedereen vee dmg krijgt, palas op fights waar bepaalde targets veel dmg krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:35
Teunis schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:08:
Voor paladins is verschil voornamelijk of je veel (eigenlijk alleen maar) HL of FL spammed
Zoals ook in EJ te lezen is de gemming & itemization voor beide cast eigenlijk verschillend, de ene richt zich compleet op int+haste (gewoon om langer de HL spam vol te kunnen houden) andere op spellpower
ik ben gewoon vol int gegaan. lekker makkelijk nooit nadenken over welke gems ofzo :) zonder sp te gemmen kom ik nog rond de 4k sp met ring proc en dan libram proc. als ik trinket erbij doe zit ik op 4600, genoeg sp dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 12:44

dread

Sluwe vlaming

Gekheid schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:13:
[...]

ik ben gewoon vol int gegaan. lekker makkelijk nooit nadenken over welke gems ofzo :) zonder sp te gemmen kom ik nog rond de 4k sp met ring proc en dan libram proc. als ik trinket erbij doe zit ik op 4600, genoeg sp dus :)
waar zie je die spellpower dan? Dat is die bonus healing toch?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ja het is toch ook zo dat int een beetje een universele stat is voor de holy pally en ook bijdraagt aan Crit rating & spell pwr? ennuh raid/tank healers zijn voornamelijk holy light spammers en heroic healers Fol healers toch? maar kan outdated zijn wat ik nu zeg vandaar alle vraagtekens haha heb al een poosje geen holy pve spec meer,tank offspec for de daily random nu,sneller queue's :P voor de rest pvp ik alleen maar en de soloble content doe ik retri style ;) met mn pvp gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:19:
[...]

Gaat tegenwordig erg hard met die quests,krijg je veel meer rep voor dan eerst en vergeet niet dat je ook van die Sons of Hodir recommendations kan kopen voor 1 emblem of triumph,dan ben je zo excalted..is niet meer zo eng als vroeger ;)
Ik heb nog enorm veel gold uitgegeven voor die tokens te kopen op AH en binnen te doen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Inferno schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:46:
[...]
De meeste holy paladins stacken keihard int zover ik weet.
Bij mij in de guild sowieso. Ken wat pala healers met een 40k mana in raids (buffed that is)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Owjeih schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:49:
Ik heb nog enorm veel gold uitgegeven voor die tokens te kopen op AH en binnen te doen... :(
Enkel moet je nog wel de hele questchain doen, anders ben je heel wat triumphs kwijt :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:51:
[...]

Enkel moet je nog wel de hele questchain doen, anders ben je heel wat triumphs kwijt :P
Moet zeggen je die emblems ook binnensleept als een gek.
Maar de quest chain is opzich best leuk als je een x wat anders wilt dan Ajol Nerub heroic waar je na 10min buiten staat ( alst niet eerder is )

Ik zelf kan niet wachten op die overcloack's of hoe ze ook heten, die over je bestaande cape heen gaan en dus alleen ander uiterlijk maken maar wel de stats houden :D
Echt een top idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Questchain is inderdaad erg leuk, gevecht op de drakes rond de toren vind ik echt leuk :D

Beetje jammer van de guns,
http://www.wowhead.com/?items=2.3#0-2+1
Van de top5 zijn er 2 pvp (1800 en 2100 rating), 2 tank (zone en boss) en maar 1 normale 'dps' gun.

Rest zit ook allemaal in de ICC normales of ToC heroics, hoger dan 232 uit ICC heroic zie ik mezelf dus niet meer dragen :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
SinergyX schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:34:
[...]

Iets waar ik nog steeds de grafische devs van WoW kudo's voor geef, met soms zo weinig polygonen (etc) toch een levende omgeving te creeren, je 'voelt' bijvoorbeeld het verschil in Silvermoon omgeving en bv shadowvale forest.
Daar kan ik het helemaal mee eens zijn. Voor de hoeveelheid polies ziet het er erg goed uit. En zeker ook levendig. Gisteren was ik aan het questen in blasted lands en daar zijn gewoon geen players, Erg bijzonder, maar je voelt je daar gewoon alleen. Stormwind en Ironforge zijn altijd gezellig gevuld met players en geeft een levendig gevoel.
Andere kant, buiten characters, wat als een boom nu 10hoekig wordt ipv 6hoekig, wat ronder, dat handje vol mensen die er echt op letten het grandioos vinden.. effort vs reward. En Daralan, dat hebben ze gewoon compleet verkeerd gebouwd :P
Pfff.. alles 10 hoekig maken ipv 6 hoekig vereist dat je bijna alle 3d bij langs moet. Dat is echt een monsterklus. Ik snap wel dat ze het even zo houden.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Andere kant, buiten characters, wat als een boom nu 10hoekig wordt ipv 6hoekig, wat ronder, dat handje vol mensen die er echt op letten het grandioos vinden.. effort vs reward. En Daralan, dat hebben ze gewoon compleet verkeerd gebouwd :P
Wat is er mis met Dalaran dan :?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snappie88 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:20:
[...]

Wat is er mis met Dalaran dan :?
Niks, behalve dat het de kleinste lelijkste stad is ingame, met een erg lelijk ingerichte stad waarvan alleen de Bg's secties logisch zijn.

Kortom een stad voor 2 factions moet much bigger zijn in mijn ogen, zelfs shattrah was me al te klein maar ach nogaltijd beter als dalaran :D

"had ook altijd het idee dalaran indrukwekkend moest zijn" en heb het nooit gevonden behalve die ene x als Algalon Servers First dood ging..
En dat was het dan ook wel

[ Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 26-02-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
tja dalaran bestond al in de lore/boeken en de bijbehorende art en niet te vergeten in de eastern kindoms met die magische bol erom heen dan kan je niet ineens een totaal andere stad ontwerpen want hij is lore wise alleen maar uit de grond getrokken en verplaatst,je kon dalaran ook al bewonderen in warcraft 3 waar kiljeaden er ff op los ging in een filmpie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:19:
[...]

ja het is toch ook zo dat int een beetje een universele stat is voor de holy pally en ook bijdraagt aan Crit rating & spell pwr? ennuh raid/tank healers zijn voornamelijk holy light spammers en heroic healers Fol healers toch? maar kan outdated zijn wat ik nu zeg vandaar alle vraagtekens haha heb al een poosje geen holy pve spec meer,tank offspec for de daily random nu,sneller queue's :P voor de rest pvp ik alleen maar en de soloble content doe ik retri style ;) met mn pvp gear
jah idd van int krijg ik alles. als ik het goed heb is het 100int = 25sp. als ik gewoon alleen sp zou gemmen zou ik wel meer sp krijgen. maar dan verlies ik voor de rest ook alles. zit nu op 49.13% crit. en dat vind ik bijzonder lekker. als holy shock dan crit dan instant flash of light. en dan soonish nieuwe libram. die stacked 3x sp als ik holy shock doe. en dat gebruik ik al vaak dus. zit nu op ong 37k raidbuffed mana. ik gebruik gewoon een mix van HL/FoL, dat ligt aan de situatie, als het niet echt dringend is dan gewoon fol omdat ik dna gewoon niet oom kan. als het spannend word kan ik HL behoorlijk lang volhouden.

Het zal per paladin wel verschillen. ik vind het gewoon fijn/leuk spelen zo en de guild heeft er geen moeite mee dus jah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
  • Laatst online: 15-11-2022
SinergyX schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:51:
[...]

Oja natuurlijk :) Heb die questline zeker helemaal afgewerkt.
Ik ben daar exalted geworden nog voor die rep-tokens voor Emblem of Conquest er kwamen. Toen kostten die Ulduar tokens nog veel geld in AH :(

Nu zijn ze (natuurlijk) waardeloos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:08
Hoe kom ik van World of warcaft ( Deel 1) naar the outland (deel 2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

mtenbos schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:53:
Lvl58 zijn en dan naar de Blasted Lands en daar zie je een groene portal.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

SnoeiKoei schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:00:
[...]

Tsja de paar pogingen die we tot nu toe op Uncle Fester 25 hebben gedaan kwam niemand boven de 7K dps uit, en we hebben 7.6K pp nodig? Ik heb 7K dps single target alleen gehaald op statische fights tot nu toe (Northrend Beasts, Jaraxxus, de diverse bosses in VoA) of fights waar je leuke buffs krijgt (Twins). Tekenend voor ons guild is bijvoorbeeld wel dat iedere dps-er speelt met de spec die hij het leukst vindt en dat is niet altijd max dps (in mijn eigen geval: ik speel demo-lock met metamorph, lekkere dps op trash maar niet max op boss, destro ligt me niet zo maar misschien toch maar weer eens proberen).
(edit: sinds gisteravond heb ik de T10 4piece bonus; scheelt waarschijnlijk ook alweer wat :9 )

Wat gear betreft, veel van ons lopen nog rond in voornamelijk ToC25-ish gear (ilvl245).
Mja 7k is echt te laag voor deze fight, sowieso alle melee moet toch makkelijk rond de 9k trekken op die fight (zelf als hunter ~8k afhankelijk van aantal disorients/spores afstand). Wat veel helpt is de hero/BL aan het begin timen zodat iedereen's CDs/trinketprocs de beste uptime krijgen. En verder, wat inderdaad al gezegd werd: laat 8 ranged + 1-2 healers (die zijn je safety margin mocht er iemand doodgaan) buiten staan, de rest in melee en spreek af welke DBM mark waar moet gaan staan met de spores.

Verder is het gewoon even iets waar mensen aan moeten wennen, ook met het timen van cooldowns (doen nadat de disorient is geweest, humans gebruiken hun racial etc). Vergeet verder niet dat overall DPS weer toeneemt sub 20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

mtenbos schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:53:
1. Koop en installeer de eerste expansion als je die niet hebt (The Burning Crusade)
2. Reis naar de Blasted Lands. Stap door het Dark Portal en je komt in Outlands. Kan pas op level 58!
Inferno schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:54:
[...]
Mja 7k is echt te laag voor deze fight, sowieso alle melee moet toch makkelijk rond de 9k trekken op die fight (zelf als hunter ~8k afhankelijk van aantal disorients/spores afstand). Wat veel helpt is de hero/BL aan het begin timen zodat iedereen's CDs/trinketprocs de beste uptime krijgen. En verder, wat inderdaad al gezegd werd: laat 8 ranged + 1-2 healers (die zijn je safety margin mocht er iemand doodgaan) buiten staan, de rest in melee en spreek af welke DBM mark waar moet gaan staan met de spores.

Verder is het gewoon even iets waar mensen aan moeten wennen, ook met het timen van cooldowns (doen nadat de disorient is geweest, humans gebruiken hun racial etc). Vergeet verder niet dat overall DPS weer toeneemt sub 20%.
Met meer tries moeten we ook veel verder kunnen komen denk ik. Ik neem de tips voor de positionering mee voor volgende keer!
Mijn eigen dps neemt onder 35% enorm toe, door de Decimate uptime. Soul fire spam ftw!

[ Voor 58% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-02-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Wootlock schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:54:
[...]

Er zijn ook portals te vinden naar de blasted lands net voor de portals naar outland. Deze kan je vinden in iedere major city. Stormwind, Ironforge, Darnassus, Exodar (Mage quarter).

[ Voor 11% gewijzigd door Carnagy op 26-02-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:08
Wootlock schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:54:
[...]

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

4k spellpower das dan zeker wel raid buffed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
MantaMania schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:32:
[...]

4k spellpower das dan zeker wel raid buffed?
jah dat is raid buffed. als ik alleen alles van mezelf reken dan zit ik op iets van 3700/3800 sp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Gekheid schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:43:
[...]

jah dat is raid buffed. als ik alleen alles van mezelf reken dan zit ik op iets van 3700/3800 sp
5216 als lock :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Ben wat serieuzer bezig met arena maar ben nog op zoek naar een paar goeie addons.
Afflicted zou perfect zijn denk ik maar die werkt gewoon niet goed in arena (zie ook de meldingen op curse bij veel mensen).
Dus ben ik opzoek naar wat alternatieven ik zag bv:
Saysapped
Lekker simpel hij geeft een /s sapped als je gesapped wordt duidelijk voor iedereen , ts of ventrilo is soms te druk om duidelijk te zijn.
Alleen dan voor meerdere dingen silenced enzo.

En deze:NofearNosleep
This addon is primarily designed for feral pvp druids. It plays a sound and alerts you in the chat log when a nearby hostile player begins casting hibernate or scare beast.
lijkt me ook super alleen dan voor mij als paladin en als ze bv sheep gaan casten (zodat ik hand of sacrifes kan casten).
Iemand een idee voor dit soort addons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zomg, is dat raid buffed of "kaal"? :o

Ik zit als demo lock met alleen m'n felguard en fel armor op 3.6K ofzo! Wat een enorm verschil.

Edit: kun je een armory linkje geven ajb? Armory vindt 9 Wootlocks maar geen van allen lvl80 dus ik mag aannemen dat jouw character anders heet.

[ Voor 20% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-02-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Full T10 2.9k unbuffed
met inner fire en spirit 3.1 als spriest.

Geen idee hoe je unbuffed aan 5.2K geraakt,
daarom waarschijnlijk dat die locks zo OP zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Woei,

gisterenavond eindelijk Prof Putricide 25-man down. Ook gelijk een Protector's Mark of Sanctification kunnen ontvangen.

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SnoeiKoei schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:13:
[...]

Zomg, is dat raid buffed of "kaal"? :o

Ik zit als demo lock met alleen m'n felguard en fel armor op 3.6K ofzo! Wat een enorm verschil.

Edit: kun je een armory linkje geven ajb? Armory vindt 9 Wootlocks maar geen van allen lvl80 dus ik mag aannemen dat jouw character anders heet.
Raidbuffed inclusief procs.
Armory is Wootsauce @ Aggramar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:07:
Ben wat serieuzer bezig met arena maar ben nog op zoek naar een paar goeie addons.
Afflicted zou perfect zijn denk ik maar die werkt gewoon niet goed in arena (zie ook de meldingen op curse bij veel mensen).
Dus ben ik opzoek naar wat alternatieven ik zag bv:
Saysapped
Lekker simpel hij geeft een /s sapped als je gesapped wordt duidelijk voor iedereen , ts of ventrilo is soms te druk om duidelijk te zijn.
Alleen dan voor meerdere dingen silenced enzo.

En deze:NofearNosleep
This addon is primarily designed for feral pvp druids. It plays a sound and alerts you in the chat log when a nearby hostile player begins casting hibernate or scare beast.
lijkt me ook super alleen dan voor mij als paladin en als ze bv sheep gaan casten (zodat ik hand of sacrifes kan casten).
Iemand een idee voor dit soort addons.
Spellalerter vind ik zelf erg handig. Ook voor PvP, en Gladius natuurlijk. :)

Veel plezier in arena!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wootlock schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:26:
[...]

Raidbuffed inclusief procs.
Armory is Wootsauce @ Aggramar.
Ah lol, dat scheelt een boel... ik zie dat je unbuffed op 2677 zit, ik al op 2999 (waardes volgens Armory; dus zonder Fel Armor, demon buff etc). Geen idee waar ik raid buffed op uitkom en met procs :P Zal er eens op letten maar dan ontloop ik je vast niet ver.

[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-02-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wat dacht je van Leroy Jenkins

en dan is leroy je naam en jenkins je title

Maare heeft iemand mischien een goeie hunter built wil nog ff beast mastery blijven ben bijna lvl 58 dus naar outlands maar ik heb het vermoede dat mijn build nog niet optimaal is.

heb op dit moment deze.
http://armory.wow-europe....r=Dragonblight&cn=Assanon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SnoeiKoei schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:40:
[...]

Ah lol, dat scheelt een boel... ik zie dat je unbuffed op 2677 zit, ik al op 2999 (waardes volgens Armory; dus zonder Fel Armor, demon buff etc). Geen idee waar ik raid buffed op uitkom en met procs :P Zal er eens op letten maar dan ontloop ik je vast niet ver.
Neem wel mee dat jij demo specced bent en per definitie meer SP hebt door talents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wootlock schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:52:
[...]

Neem wel mee dat jij demo specced bent en per definitie meer SP hebt door talents :)
Dat weet ik ja. Alleen komt die bonus voornamelijk van het gesummoned hebben van je pet (en die wordt in armory dus niet meegerekend). Het verbaasde me dus ook dat jij met destro spec zo enorm hoog uitkwam, maar als dat met alle buffs en procs is is het verklaarbaar hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier trouwens PvP warriors waar ik wat tactics van kan leren? Vooral BG's trouwens, Arena komt misschien later wel een keer.
Is het bijvoorbeeld nodig of handig om stances te wisselen? Daar houd ik namelijk absoluut niet van :'(

Ik speel Arms en heb in ieder geval gespecced in:
Iron Will
Weapon Mastery
Second Wind
Blood Craze
Piercing Howl
+ Warstomp (racial)

Ik begin nu met Charge, dan afhankelijk van hoeveel enemies Piercing Howl/Warstomp of Hamstring en dan rammen :P
Zijn bijvoorbeeld Shattering Throw en Disarm ook handig om te gebruiken? Shattering Throw waarschijnlijk voor bubbled pallies, maar die casttime :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

SnoeiKoei schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:59:
[...]

Dat weet ik ja. Alleen komt die bonus voornamelijk van het gesummoned hebben van je pet (en die wordt in armory dus niet meegerekend). Het verbaasde me dus ook dat jij met destro spec zo enorm hoog uitkwam, maar als dat met alle buffs en procs is is het verklaarbaar hehe.
Ik geloof dat onze resident lock fully raidbuffed en met de juiste dingen geprocced ruim 6k SP had... en die zit op de armoury op een kleine 2700 iirc...

http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Executus&cn=Jenerena

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:24:
Zijn er hier trouwens PvP warriors waar ik wat tactics van kan leren? Vooral BG's trouwens, Arena komt misschien later wel een keer.
Is het bijvoorbeeld nodig of handig om stances te wisselen? Daar houd ik namelijk absoluut niet van :'(

Ik speel Arms en heb in ieder geval gespecced in:
Iron Will
Weapon Mastery
Second Wind
Blood Craze
Piercing Howl
+ Warstomp (racial)

Ik begin nu met Charge, dan afhankelijk van hoeveel enemies Piercing Howl/Warstomp of Hamstring en dan rammen :P
Zijn bijvoorbeeld Shattering Throw en Disarm ook handig om te gebruiken? Shattering Throw waarschijnlijk voor bubbled pallies, maar die casttime :/
Ja stance wisselen is handig bv defensive als je wilt spellreflecten, intervene of intercepten uit zerker stance net als whirlwind. Je moet echt proberen te wennen aan switchen wil je wat beter worden of je moet tevreden zijn met hoe het gaan en lekker in battle blijven.
Disarm is erg goed ja en zou je lekker moeten gebruiken (ligt wel aan de class ofc). En een pala uit zijn bubbel halen is toch ultiem?
Ik zou zeggen kijken eens op bv arenajunkies.com stukje macros daar kan je wel wat makkelijke switch macros vandaan halen voor pvp.

Als je echt arena serieus wil spelen moet je wel eruit halen wat erin zit en dat is dus ook veel stance wisselen.

[ Voor 9% gewijzigd door MantaMania op 26-02-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:14:
Questchain is inderdaad erg leuk, gevecht op de drakes rond de toren vind ik echt leuk :D
Drakkensryd = pwn
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:52:
en wat dacht je van Leroy Jenkins

en dan is leroy je naam en jenkins je title
Het schijnt dat Leeroy zelf die titel nog niet eens heeft ;)

Gisteren nog mazzel gehad met mijn gnome vriesmagiër. Ik was wat zaakjes aan het doen in IF en SW en na een teleport merkte ik opeens een extra buff op me. Het bleek Haunted te zijn en ja hoor, er zweefde een achter me. Blijkt iemand een Haunted Memento naar me gegooid te hebben. Ben ik erg blij mee want die heb ik toen nooit kunnen krijgen en je moet een klein fortuin er voor over hebben om er eentje te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 18:37:
Blijkt iemand een Haunted Memento naar me gegooid te hebben.
Die gast zal we balen dan .. probeer zelf ook nooit op die item te klikken. stel dat je hem per ongeluk weg gooit naar iemand anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik zoek een RaF buddy op de realm EU Saurfang.

Horde of ally maakt niet uit, ik recruit jou.
Wat zit er voor jou allemaal in ?

Ik betaal je skills lvl 1-60, je mounts + riding lvl 20 en 40. en 4x 20 slot bags, altijd handig.
Als we beiden lvl 60 dingen krijg je nog eens 1000g cash erbij.

Voor meer info kan je me ingame whisperen op Tusktooth - horde saurfang of add me op msn fps_pim[at]hotmail[dot]com

Wil tenminste 1 , maar kan ook meer chars lvl tot 60 .

Groeten

Tusk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek ook iemand om RaF mee te doen voor een Alliance Druid, alleen op Scarshield Legion.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2010 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik ben helaas tot m'n grote spijt vanwege lichamelijke klachten al een tijdje genoodzaakt om m'n succesvolle Lock raidingspot naast mij neer te leggen en een pauze van WoW te nemen.
Wat ik mij afvraag; is er een toffe world event geweest toen the Lich King voor het eerst (world of server) gedowned werd? Net zoiets zoals bijv. de Algalon Kill (Dalaran fontijn) :) Ben wel benieuwd

[ Voor 6% gewijzigd door temp00 op 27-02-2010 05:30 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Lich King ook iets bij de dalaran fontein. Geen idee of het met sparkles en firework ging ofzo, maar staat nu als LK dood is een standbeeld waar je op kan klikken om de Cinematic nog een keer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaaa, we krijgen onderzeeërs in WoW :D
Q. Will there be any type of water mount, like, submarines?
A. We actually have two brand new subs that we made for Cataclysm. These submarines will be used as transports. We have one for gnomes and one for goblins. The subs are huge too! Both are about the size of the Gunships from Icecrown. ;)
En deze is ook wel leuk.
Q. With the Lich King defeated, in Cataclysm, will the Plaguelands be green and beautiful again?
A. Western Plaguelands will finally be free of the plague in Cataclysm. It’s hard for the Scourge to survive without their beloved Lich King. I guess this means we need to rename the zone?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel apart dat ze zeggen dat de scourge niet kan surviven zonder LK. Zeker aangezien er altijd een LK zal zijn....
Submarines is wel leuke info :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diary - Cathu's day -

Gisteravond, na m'n dailies gedaan te hebben voor wat extra gold en emblems, besloten om maar eens wat Outland dungeons te soloen op m'n druid. Die ik toentertijd heb overgeslagen.
Bedoeling was om de druid questchain af te ronden in Shadow Labs, blijkt dit HC te moeten, dus helaas.
Gold komt er met bakken bij en om het rustig aan te doen, eerst maar eens Ramps en Burning Furnace gedaan.
Eigenlijk te makkelijk, dus besloot ik maar een halve room te pullen en dood te meppen.
Dood gaan de mobs wel, maar omdat ik te zelfverzekerd werd en mobs stunnen, ging ik uiteindelijk ook op m'n rug liggen. Kwart rooms dan maar, dat gaat prima.
Guildie nog ff een boost gegeven, kreeg 500 xp per mob, dus die was blij. Hij had er ook gelijk een mooie belt bij.
Shadow Labs normal geheel gecleared, op MurMur na. Had er maar een kwart HP vanaf toen die mij de befaamde ghostwalk gaf. Toch jammer.

FoS Normal staat op farm voor de 22 slot bag. Heb hem één keer zien droppen van de tig keren dat ik er nu ben geweest, ik geef het op.
Wat heb ik overigens een hekel aan die kinkels die leaven nadat een boss hun loot niet dropt. Het mag dan wel een LFG pug zijn, maar toch. Als mijn bag niet dropt, wat 'tie niet doet, leave ik ook niet.
Tank charged een mob, leaved snel, samen met een dps. Healer de klos omdat 'tie aggro krijgt, dus ik bear en de mobs tanken. De andere dps-er was zo slim om naar beneden te vallen, dus maar met z'n tweeen de mobs gecleared. Pala healer blij, vond zelfs dat ik beter tankte dan orginele tank. Altijd leuk om te horen.

Heb nu wel genoeg marks weer om maar eens een offspec aan te meten. Twijfelde tussen Balance en Resto, maar ga voor het laatste.
Deze middag T9 set halen voor Resto, AH afstruinen voor de gems en glyphs, lijstje van wat ik nodig ben heb ik al. Overige items niet van emblems heb ik zo goed als. Nog even m'n bank bags afstruinen, want ik weet niet precies meer wat er op staat, maar dat komt wel goed.
Wat ik mis farm ik er wel weer bij als healer zijnde, hopenlijk zijn wel de queues minder lang daardoor.

Ik weet niet hoeveel gold ik straks kwijt ben aan Offspec, alle spells leren, glijphs en gems, maar het zal wel rond de 3k gold zijn. Op z'n minst.

Zijn healers nog steeds in de minderheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Lief dagboek,

Gister de 70 aangetikt op m'n priest, en gelijk maar eventjes 300 riding skill gekocht en carpet gecraft. Tailoring is inmiddels 449, dus dat is erg lekker gegaan! Had er meer van verwacht qua kosten, het bleef nu bij 2.5k.

De rare versie van m'n raket is inmiddels verkocht voor 25k gold, dus voorlopig kan ik weer ff voort. Ben nog altijd aan het twijfelen of ik ga blijven raiden of niet. Lich King is gekilled op 10 man, op 25 man istie bijna down. Maar ik heb echt iedere avond totaal geen zin om te raiden. En zo langzamerhand raak ik een beetje uit de smoesjes :P.

Tis een beetje afwegen of het opofferen van tijd het waard is voor later. Later als in, Cataclysm. Hoe lang ga je met de gear van ICC25 (HC) doen etc. Bijblijven met gear is toch wel iets wat altijd vrij belangrijk voor me is geweest, maar als je geen zin hebt in raiden, tsja..

Keuzes maken :'(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Quest is inderdaad leuk totdat je je hem doet op een hunter. Dan doe je er echt een eeuwigheid over.
Als je bij een ander op zijn rug springt, ben je aangewezen op je Melee skills (en die zijn niet zo goed 8)7 ). En als je blijft wachten op voorbij vliegende dan zit je ook met een range issue.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 11:34:

Heb nu wel genoeg marks weer om maar eens een offspec aan te meten. Twijfelde tussen Balance en Resto, maar ga voor het laatste.
Deze middag T9 set halen voor Resto, AH afstruinen voor de gems en glyphs, lijstje van wat ik nodig ben heb ik al. Overige items niet van emblems heb ik zo goed als. Nog even m'n bank bags afstruinen, want ik weet niet precies meer wat er op staat, maar dat komt wel goed.
Wat ik mis farm ik er wel weer bij als healer zijnde, hopenlijk zijn wel de queues minder lang daardoor.

Ik weet niet hoeveel gold ik straks kwijt ben aan Offspec, alle spells leren, glijphs en gems, maar het zal wel rond de 3k gold zijn. Op z'n minst.

Zijn healers nog steeds in de minderheid?
Ligt een beetje aan het tijdstip maar de laatste tijd heb ik als healer bijna altijd meteen een groep. En op mijn tank juist steeds minder (soms wel 2 minuten wachten :X ). Kan alleen maar betekenen dat er een klein healer tekort is nu ipv een tank tekort.

Na all die weken een kleine update....

Donderdag eindelijk Syndragosa neer op 25. Elke keer werd er wel een fout gemaakt door iemand maar nu dus door naar de Lich King. (Die een 10 mans in de guild net voor de reset als eerste Alliance neer kreeg)
Dreamwalker is leuk om te healen, gisteren een 10 man getanked en Lay on Hands is zo OP op haar.
108K crit heal _/-\o_ . Was trouwens wel een 'WTF' moment op een de eerdere poging.
Was ze ineens op 26% met haar health. Bleek onze DK Hysteria op de verkeerde persoon te hebben geplaatst. 8)7

T10 4 setbonus voor een Resto Shaman is wel erg lekker. En dat in combo met Trauma op sommige fights, lijkt soms wel of ik een resto druid ben met al die hots die voorbij komen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zasa
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Kan iemand mij een code sturen voor RAF en mij helpen te levelen etc. ?
Ik heb al heel lang niet gespeeld en wil graag weer beginnen..
tasfirin38[at]gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zertaxka schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:07:

Na all die weken een kleine update....

Donderdag eindelijk Syndragosa neer op 25. Elke keer werd er wel een fout gemaakt door iemand maar nu dus door naar de Lich King. (Die een 10 mans in de guild net voor de reset als eerste Alliance neer kreeg)
Dreamwalker is leuk om te healen, gisteren een 10 man getanked en Lay on Hands is zo OP op haar.
108K crit heal _/-\o_ . Was trouwens wel een 'WTF' moment op een de eerdere poging.
Was ze ineens op 26% met haar health. Bleek onze DK Hysteria op de verkeerde persoon te hebben geplaatst. 8)7

T10 4 setbonus voor een Resto Shaman is wel erg lekker. En dat in combo met Trauma op sommige fights, lijkt soms wel of ik een resto druid ben met al die hots die voorbij komen.
Dreamwalker is imba om te healen als pala op t moment, afgelopen donderdag iets kunnen uitproberen in de 10man toen 25man niet doorging. Kwam uiteindelijk op 28.2k HPS met n nieuw Glyph of Holy Light record van 107k. :+ :+ Buffs gechained en zat op 25 toen dreamwalker op 85% zat, cd's popped en d'r hp vloog gewoonweg naar 100%, lolable. RL zei nog iets van "oh... we won already wtf" :P Jammer dat we geen WoL tracker in die raid hadden, hoop dat dit in de 25man zondag weer lukt, wtb moar buffs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik stuitte net op deze video op youtube. Vond hem erg leuk om te bekijken. Het gaat over hoe een zone in elkaar gezet wordt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gister geswitched naar perma blood op m'n DK. Best wel duur, 15 Fractured Cardinals maken :P. M'goed, vanavond maar 'ns wat testjes doen in ICC. Kijken of het bevalt.

Gelijk ook ff'kes craftable boots gemaakt, en nu heb ik nog maar 1.5k gold. Gister nog 22k. Pfffrt!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:46

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter
Las Vegas schreef op zondag 28 februari 2010 @ 11:34:
Gister geswitched naar perma blood op m'n DK. Best wel duur, 15 Fractured Cardinals maken :P. M'goed, vanavond maar 'ns wat testjes doen in ICC. Kijken of het bevalt.

Gelijk ook ff'kes craftable boots gemaakt, en nu heb ik nog maar 1.5k gold. Gister nog 22k. Pfffrt!
Ik ben juist net van blood naar Unholy gegaan omdat dat consequent meer dps deed.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een offspec erbij genomen, Restoration.
En ja, queue tijd voor LFG is stukken minder, zo goed als insta.

Twee items van T9 aangeschaft, twee ringen, een berg aan epic gems en de benodigde glyphs. Viel best wel mee qua kosten
Nog twee items moeten vervangen worden, Feral met Resto matched niet echt.
M'n userinterface een beetje aangepast en een healer addon getest.

Vudoh ziet er goed uit, bevalt ten dele. Buggrabber slaat op hol bij gebruik en wanneer ik Buggrabber disable, stottert m'n beeld. Geen optie.
Healbot Continued werkt daarentegen zonder problemen, alleen gebruik van de middle button is even wennen.

Als zenuwachtig als ik was via de LFG tool maar Normals gedaan, gequeued als healer en dps en uiteraard healer geworden.
Wilde geen wipe op m'n geweten hebben, mag dan wel een pug zijn, ik ken ze niet, maar dat doet er niet toe vind ik. Geen idee waar ik op moest letten, health, da's een ding wat zeker is.
Ging uitermate goed, op één ding na, ik ging dood. Bij FoS... tja, als dps weet je dat je niet in de beam moet staan, als healer ook wel, maar dash wil niet echt werken. Ik zei nog gekscherend: Blame the Healer!.

Kreeg zelfs nog complimenten voor het healen, dus van nu af aan is het guild waar ik in zit, een healer rijker.
Offspec dan wel, ik blijf kitty bash machtig vinden.

De enige keer dat ik overigens OOM raakte, was in Oculus, continue shapeshiften werkt niet echt mee met draakje op en af, dan gaat het wel in eens hard met mana. Overige instances waren non-stop, drinken totaal niet nodig.

Owja, ik gebruik Outfitter, handig om te swappen van Feral naar Resto gear.
Tijdens het laatste dungeon bezoek kwam ik er achter dat m'n dps erg laag was. En zeker als je kijkt naar GearScore van anderen. Iedereen tussen de 3k en 4k gear score en ik tegen de 5k aan en nog onderaan de damage lijst.
Wat blijkt, op dat moment was ik geen healer, maar Feral..... en dan wel met Resto gear.
Argh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Las Vegas schreef op zondag 28 februari 2010 @ 11:34:

Ja had ook 6k uitgeven aan me rogue toen ie 80 dingde.. Maar wel zelf verdiend met mining/skinning en questen. Voor me hunter destijd had ik het allemaal zelf gegrind maar daar had ik niet veel zin in.
Nu wat grinden voor EoT gear en hopelijk kan ik wat raids mee pakken...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Laatst online: 13-09 11:35
Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste post hier op het Wow thread! Deze thread heeft me al een hoop vermaak opgeleverd om te lezen, en ik dacht, ik zal ook maar eens posten.

Ik heb me afgelopen weekend verbaasd hoe goed Death Knights wel niet zijn. Ik zit in een project op Arathor-EU om alle Wotlk content te slopen met alleen maar blauw-gegearede characters, en ik haalde daar met mijn DK op Sarth+1, Maly en Ulduar 10 gewoon 4k dps gemiddeld op single target dps. En tegelijkertijd haal ik met mijn mage op zoiets als Festergut "maar" 8k dps met T10... Gezien het feit dat de mage gemiddeld ilvl 250 heeft of zo, en de DK dus maar 190 of iets dergelijks, begin ik te twijfelen of ik mijn mage wel goed speel, en die is nou niet zo heel moeilijk spelen....

Goed, veel meer heb ik niet te zeggen, later meer =)

Bonsaiboom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Lief dagboek,

na drie dagen lang downloaden zit ik op 85% en hoop ik morgenavond even in te kunnen loggen. Snel internet hebben ze nog niet uitgevonden in Lodz :+

Wel besloten te stoppen met m'n Paladin (PvP vooral). Wel zonde want heb een vol setje liggen, maar kom geen enkele instance in met mijn gear level (en met PvP gear aan begint iedereen te zeuren dat ik prutzooi aan heb, terwijl m'n PvE gear toch echt slechter is). Warlocks zijn toch meer mijn ding, moet nu alleen even beslissen naar welke realm ik verhuis ermee (nu nog Ravencrest).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bonsaiboom schreef op zondag 28 februari 2010 @ 18:31:
Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste post hier op het Wow thread! Deze thread heeft me al een hoop vermaak opgeleverd om te lezen, en ik dacht, ik zal ook maar eens posten.

Ik heb me afgelopen weekend verbaasd hoe goed Death Knights wel niet zijn. Ik zit in een project op Arathor-EU om alle Wotlk content te slopen met alleen maar blauw-gegearede characters, en ik haalde daar met mijn DK op Sarth+1, Maly en Ulduar 10 gewoon 4k dps gemiddeld op single target dps. En tegelijkertijd haal ik met mijn mage op zoiets als Festergut "maar" 8k dps met T10... Gezien het feit dat de mage gemiddeld ilvl 250 heeft of zo, en de DK dus maar 190 of iets dergelijks, begin ik te twijfelen of ik mijn mage wel goed speel, en die is nou niet zo heel moeilijk spelen....

Goed, veel meer heb ik niet te zeggen, later meer =)

Bonsaiboom
Ehm...je doet op hetzelfde level dubbel zoveel damage op je mage als op je DK. Wat had je dan verwacht, dat je 20k dps moet halen op je mage alleen omdat 'ie epics aan heeft? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 28-02-2010 21:46 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:21:
Owja, ik gebruik Outfitter, handig om te swappen van Feral naar Resto gear.
Tijdens het laatste dungeon bezoek kwam ik er achter dat m'n dps erg laag was. En zeker als je kijkt naar GearScore van anderen. Iedereen tussen de 3k en 4k gear score en ik tegen de 5k aan en nog onderaan de damage lijst.
Je weet dat je ook met de standaard interface van kleding kan swappen ?
Onder interface-options moet je iets aanvinken, maar dan kan je zelf profielen aanmaken, zoals in mijn geval origineel genaamd PvP en PvE

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
De interface om van kleding te swappen van WoW zelf is echt perfect. Eenmalig je huidige sets saven en vervolgens elke keer dat je een nieuw item hebt gewoon even opnieuw saven. Ik vind het echt een uitkomst. Alleen jammer dat je gear altijd nog slots inneemt in je bag.

Anyhow, afgelopen weekend maar weer eens terug gegaan naar mijn priest om die te levelen. Ik vind mijn shaman nog steeds leuk hoor, maar ik merk dat als ik niet raid ik alleen mijn dailies heb. De enige 'raids' die ik deze week gedaan heb zijn VoA10 en 25, de rest heb ik deze week voor gepast.
Mijn priest was de laatste keer blijven hangen op lvl16 en ik ben gister uitgelogd met lvl 23. Had meer kunnen zijn, maar mijn vriend was ook weer met een alt begonnen dus ik moest even rustig aan doen nadat ik Ghostlands volledig had leeggequest. Alchemy en Herbalism komen ook goed mee ;) Naar aanleiding van de tip die ik hier las voor de energizer build, meteen maar gerespecced. En wat een verademing zeg ;) Mana is geen issue, tenzij ik even moet spamhealen of holy fire gebruik. Ook van het weekend nog even de pvp shoulder en staff heirlooms vervangen voor de pve varianten en een 2e mana/sp trinket erbij gehaald. Extra spellpower op de staff met een enchant en de +4 stats op de chest. Gemiddelde van 70dps en uitschieters naar de 100 is erg leuk ;) Zeker nu ik mijn vriend er uit kan dpsen als feral ^^. Met z'n 2en questen zorgt ervoor dat alles erg rap gaat. Hij pakt ze op, ik maak ze af. Situatie dat we iets teveel pullen dan switcht 'ie naar beer en ik heal en dps. Heerlijk ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Vrijdag-dagboek,

Gezien onze progressie als guild met breder worden qua raids had onze lokale 13 jarige (zo oud is hij echt) vol enthousiasme ToC10 in de kalender gezet. Er was zelfs animo voor, alleen toen we zouden moeten beginnen schoot hij lichtelijk in de stress omdat hij sommige mensen nog niet zag en totaal geen ervaring heeft met dingen organiseren. Daarom maar even geholpen, is toch een beetje een plicht als RL zijnde ;) Ik stond samen met mijn vrouw al bij de steen om iedereen naar de ingang te slepen en mensen werden gebeld om te vragen waar ze bleven.

Met een kwartiertje vertraging gingen we van start. We gingen beginnen aan een klus waar alleen onze oude progressie raidgroep ooit verder was gekomen dan de twee bloed irritante wormpjes (en helemaal tot het einde overigens). Ik was daardoor zelf ook nog nooit verder gekomen dan de wormen, m.u.v. 1x, toen wel Icehowl geprobeerd. Daardoor kon ik de eerste ronde wel afwerken qua tactics in de voor mij bekende korte versie.

Ik hoefde zowaar niet te tanken, want we hadden een overschot. Daarom lekker mee als DPS op mijn boomkin :D Geeft me toch meer de mogelijkheid om alles te overzien en richting te geven waar nodig. Vooral bij de kobold adds is dat nog wel eens nodig. Wij doen alle ranged op kobolds, lijkt me niet te moeilijk te begrijpen. Aangezien we maar 1 melee dps hadden, moesten de kobolds ook zo plat gaan zou je denken. Ja niet als je met maximaal twee mensen met ze bezig bent. Maar goed, we komen er ook altijd wel door, het is alleen irritant als mensen niet luisteren.

We hebben tot aan de wormpjes 3x moeten doen voordat ze neer gingen, toen was de laatste een eitje. Door naar nieuwe encounters. Direct iedereen enthousiast. Er was er maar eentje in de groep die eerder verder was gekomen. Jarjar was irritant, maar niet heel moeilijk. Wel 1x over moeten doen, maar dat was voornamelijk te wijten aan de chaos die ontstaat als je niet bijzonder veel inzicht hebt en er ineens een vulkaan naast je staat en daar enge stenen gevallen uitkomen. Je kan maar schrikken ;) (er waren er echt 2 in paniek, terwijl er van te voren tactics besproken werden).

Meest grappige was nog toen we naar Anub'Arak moesten. Toen de vloer onder ons wegbrak schoten de WTF's door de raidchat :D Na de oh's en ah's deden we tactics, alles duidelijk en gaan. Helaas brak de eerste keer de enrage timer ons op. Na de derde poging was het elf uur en moest onze RL voor de avond met zijn 13 jaar naar bed. Was een heel sneu moment, we hebben het er zelfs over gehad om met zijn allen te stoppen en te kijken of we het de volgende avond af konden maken. Maar het was erg lastig om iedereen weer er te krijgen. Daarom maar vervanging gezicht en die was snel gevonden. Onze GL kwam met zijn rogue om de enige melee dps spot te vullen. Met hem zijn we alsnog een keer in de herhaling gegaan, maar bij totaal poging 5 ging Anub'Arak toch echt plat en hadden 8 mensen hun achievement binnen.

We gaan als guild echt met sprongen vooruit en dat kun je goed merken. De sfeer is zoveel beter nu we meer in de breedte bezig zijn. Het aantal mensen dat vrij rap klaar is voor ICC komt ons gewoon goed uit op deze manier.

De rest van het weekend niets gedaan, niet eens mijn computer aangehad. Lekker rustig :)

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Laatst online: 23-06 13:57
Heb nu HC's op farm staan voor mijn mage. 4751 gs en onmogelijk om in 10 mans ICC of ToC te komen vanwege gs.
Nu dus maar even kijken hoe ik dit omhoog kan krikken, had eigenlijk verwacht dat een full T9 set wel voldoende moest zijn om een begin te kunnen maken. Misschien een beetje mazzel met de VoA runs één keer in de week maarja.
Op zoek dus naar de Staf uit PoS en de hood van 75 thriumps om de 5k te hitten. Minimale eis is meestal rond 5.2k helaas.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:49
sabriel schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:01:
Je weet dat je ook met de standaard interface van kleding kan swappen ?
Die mist een aantal dingen die Outfitter wel heeft:

-Complete sets of unieke delen in de bank gooien/uit halen
-Geeft een melding welk stuk ontbreekt uit een set ipv. een algemene foutmelding

En zo zijn er nog wel een paar als ik even nadenk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Lief dagboek,

Na druk levellen op m'n DK level 80 aangetikt. Had met quests al flink wat goeie tank items gekregen en ook een paar normals getankt. Dus ff nog een paar tempered saronite dingetjes gekocht en zat al met al op z'n 22k met 536 defence. Als eerste FoS normal getanked, guildy healer mee. Ging afgezien van lastige DPS die ondanks m'n "Just started tanking on my DK so please give me a sec to grab aggro" voluit gingen en aggro trokken, maar die guildy is een erg goeie healer en pakte dat wel op. Al met al nog wat items geloot en zat ondertussen op 24k health.

Volgende instance: solo een ToC normal gejoined: echt een ramp. Blue geared tank + blue geared healer en een zooi DPS in epics die ook nog eens te dom waren voor woorden. Alle DPS nukete d'r op los, ik als een gek rondrennen om aggro terug te pakken, en de healer ging dood omdat zowel hij als de DPS in de poison bleven staan en hij kennelijk meer op de health van de DPS lette dan op die van zichzelf.

Goed, een wipe. 2e try: exact hetzelfde verhaal. "Tank take aggro FFS" terwijl de moonkin op de skull stond te nuken en de hunter op de cross. Zelfde; iedereen stond in de poison, healer kon dat niet handlen samen met de faction champs die op verschillende mensen inhakten, weer een wipe. "You've been removed from the group". Nou jongens, als het zo moet bekijk je het maar, deze 'tank' gaat gewoon als DPS emblems grinden en dus in plaats van de "oplossing" bieden onderdeel worden van het probleem. En bij voorbaad sorry aan al die tanks maar ja ik ga gewoon op tankspul needen. Fuck it :)
Damien2004 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 08:44:
Heb nu HC's op farm staan voor mijn mage.
Vorige week was het nog progression content? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 01-03-2010 09:49 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen allemaal,

Ik ben weer in het land na een weekje heerlijk wintersporten…

Gister kon ik gelijk mee met een 25mans raid, en het was weer even wennen om wow te spelen. We begonnen met een Yogg kill met 1 keeper, en na 4 wipes ging hij neer. Dit was een guild first en meteen ook onze eerste legendary mace… Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Toch blijft Yogg een leuk gevecht. Er is veel coördinatie nodig en het is een redelijke chaos – leuk!

Daarna wilden we de draak in ICC proberen te healen. De beste try was rond de 85% met 2 healers in de portals. Aan het einde van de avond gingen we met 4 healers de portals in, en dat was al een stuk beter. Helaas was er niet genoeg controle om tot een ‘kill’ te komen.

Op de server is er afgelopen week niet heel veel progress gemaakt. Er zijn slechts 2 guilds met hardmode kills (3 en 4), de rest hobbelt er nog een beetje achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Hydra schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:49:
En bij voorbaad sorry aan al die tanks maar ja ik ga gewoon op tankspul needen. Fuck it :)
Gatverdamme... Nu ik mijn Shammy aan het gearen ben en momenteel elke dag de nieuwe ICC dungeons probeer te doen, word ik echt strontziek van dat needen voor OS crap. Iedereen probeert zijn char te gearen, maar ik heb al meerdere keren een neck, ring en wapen verloren aan dit soort mensen. Bah.

Het feit dat DPS je geen kans geeft om het tank vak te 'leren' geeft jou mijns inziens niet het recht om dit soort dingen te doen. Ook niet als je jezelf als tank opgeeft om de wachttijd van de queue te ontlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Menace_1981 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:55:
Gatverdamme... Nu ik mijn Shammy aan het gearen ben en momenteel elke dag de nieuwe ICC dungeons probeer te doen, word ik echt strontziek van dat needen voor OS crap. Iedereen probeert zijn char te gearen, maar ik heb al meerdere keren een neck, ring en wapen verloren aan dit soort mensen. Bah.
Ik heb zelf 16 keer ToC normal moeten doen voor de tank trinket op m'n druid. 2 keer werd 'ie geninjaed voor "offspec", 1 keer zelfs door de pally healer die holy/ret was (en bovendien reteslecht). Ik word er net zo strontziek van. Maar voor m'n DK is tanken gewoon z'n mainspec. Ik geef niks om DPS items, alleen kan ik niet als tank signen omdat m'n gear te 'laag' is voor iets als toc normal laat staan random heroics.
Het feit dat DPS je geen kans geeft om het tank vak te 'leren' geeft jou mijns inziens niet het recht om dit soort dingen te doen. Ook niet als je jezelf als tank opgeeft om de wachttijd van de queue te ontlopen.
Ik wil me als tank opgeven omdat ik wil tanken. Ik tank ook op m'n druid. Het is in heroics een stuk leuker dan healen in ieder geval. Maar als je geen 30k health hebt mag je tegenwoordig kennelijk nieteens TOC normal meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Eerste keer dat ik post in dit topic, word eens tijd dat ik ook wat post na al dat lurken. ;)

Ben na een half jaar weer begonnen met WoWen en er is niet veel verandert moet ik zeggen, op het feit dat je full T9 binnen 2/3 dagen kan hebben na.

Vorige week flink wat tankgear verzameld voor mijn Paladin en overgestapt op Prot als mainspec en Retri als offspec (ik was eerst Retri mainspec en Holy offspec.). Gister dan ook voor het eerst getanked en het ging zekers niet slecht, op wat ninja pulls van party genoten na.

Mijn Druid is een beetje een buitenbeentje met 2/4 T8.5, 1/4 T.7.5. Maar deze heb ik al een beetje weten te upgearen met de nieuwe T2 druid helm en T9 pants. :)
Mijn Druid is balanced, altijd al geweest, vanaf level 10 en heb wat HCtjes gehealed in resto, maar resto is toch niet zo mijn ding.

Moet mijn Warlock ook even 80 zien te krijgen (level 75), maar veel komt er niet van :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 17-09 22:19
Ik wil me als tank opgeven omdat ik wil tanken. Ik tank ook op m'n druid. Het is in heroics een stuk leuker dan healen in ieder geval. Maar als je geen 30k health hebt mag je tegenwoordig kennelijk nieteens TOC normal meer in.
Dat 30k hp gezeur is ten minste beter dan de gearscore/achievement geprut, daar kan je niet omheen. :P

[ Voor 11% gewijzigd door ItMeAedri op 01-03-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Hydra schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:03:
[...]
Ik heb zelf 16 keer ToC normal moeten doen voor de tank trinket op m'n druid. 2 keer werd 'ie geninjaed voor "offspec", 1 keer zelfs door de pally healer die holy/ret was (en bovendien reteslecht). Ik word er net zo strontziek van. Maar voor m'n DK is tanken gewoon z'n mainspec. Ik geef niks om DPS items, alleen kan ik niet als tank signen omdat m'n gear te 'laag' is voor iets als toc normal laat staan random heroics.

Waarom doe je het dan als je zelf vervelend vindt? Ik heb ook wel de neiging gehad om zulke dingen te doen, maar wil mij toch aan de fatsoensnormen houden. Het is en blijft een game.

Voor de rest mag ik met mijn huidige gear HoR niet in terwijl ik via een random daar wel eens binnen ben geweest en steevast boven de overige DPS stond. Irritant, maar goed, zorgt er wel voor dat ik continu met mijn gear bezig blijf zodat ik er op een gegeven moment wel ik kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Menace_1981 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:12:
Waarom doe je het dan als je zelf vervelend vindt? Ik heb ook wel de neiging gehad om zulke dingen te doen, maar wil mij toch aan de fatsoensnormen houden. Het is en blijft een game.
Tja. Ik zeg ook niet dat ik het altijd zou doen, tot nu toe altijd netjes gepassed voor tanks, maar ik ben het gezeik gewoon zat. Kwa community is de DF echt het slechtste ooit voor WoW. Iedereen need op alles, ook gewoon weapons die ze duidelijk gaan vendorren. Ben al die tijd tot nu toe van plan geweest om te proberen het in stand te houden maar ik heb het gewoon een beetje opgegeven. Zo zat ik bijvoorbeeld gister in OK. Dit is m'n DK trouwens:
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Argent+Dawn&n=zaelion (da's m'n tank gear). M'n DPS gear is van ongeveer hetzelfde niveau. Op zone-in krijg ik meteen een "LOL 3300 GS on DK" om m'n oren. Ik heb het echt gehad met randoms, ik ben die tank vooral aan het gearen om primals mee te grinden maar zit me nu af te vragen of het het wel waard is. Vind WoW enorm leuk maar als je geen raidgroup hebt zit je aan randoms vast, en randoms zijn gewoon fucked up tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhalix schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:10:
[...]

Dat 30k hp gezeur is ten minste beter dan de gearscore/achievement geprut, daar kan je niet omheen. :P
25k buffed is in normal echt wel genoeg. Voor heroic kan ik het me zeker voorstellen, maar ik heb buffed ook maar 33k of zo en nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Afgelopen zaterdag me me rogue altje een ICC10 pug gejoined.
Natuurlijk vroeg de raidleader om de bekende dingen (Achievements / gearscore) Ik heb hem netjes verteld dat dit een alt is en dat ik de achievement niet heb, ook mijn gearscore was te laag. Waarna hij aangaf: "if your dps is too low and you die all the time -> kick"
Daar kan ik mee leven ;)
Marrowjaw was een nette 1 shot en over mevrouw deathwhisper deden we 2 keer ( hier hadden we de weekly quest dus we moesten die add onder controle houden, 1ste poging ging dit niet lekker :P) Hier gelijk een mooie trinket mogen looten: Whispering fang skull oid (131 crit rating, 1100 ap on hit)
Lootship was een one shot, hier heb ik een offspec axe aan over gehouden en daarna saurfang, ook een nette one shot. Hier wilde ik me DPS eens testen en kwam tot een mooie 6.8k in een 10m raid: not bad ! :)
Toen werd de animo gechecked voor Festergut.
De pug was goed en de mensen snapte wat er moest gebeuren dus we besloten festergut ook ff te proberen.
1ste poging een wipe op 200k :D dus dat beloofde wat. Try erna: down ^^ toen nog ff Rotface geprobeerd maar het was al laat dus toen werd de raid gecalled. 2 (eigenlijk 3) upgrades gescoord: Ashen verdict ring en die trinket en uit me weekly raid zakje een BoE 264 ring met str. Die gaat de verkoop in :P

Zondag ToC25 ook met me rogue gedaan en daar een nieuw record gehaald op de twins: 11.8k dps :D Ik liet mages uit me guild met 264 gear ver achter me !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 12:48
Hmm hebben jullie er ook last van wanneer je 1 3 of 6 moth subscription wil doen via idel hij aangeeft 1 van de 3 opties te kiezen en je dit doet de site nog steeds claimt dat je dit moet invullen. Kortom je kunt niet spelen als je geen creditcard hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Dit weekeinde een beetje een healing bug opgepakt. Ik ben altijd prot/ret paladin geweest en sinds een maandje ook arcane mage maar heb nog nooit gehealed. Nou ja, één keer voor de grap als shadow specced priest een TBC lv60 dungeon "gehealed" maar dat was gewoon een ramp, tank die maar een beetje schade kreeg ging binnen no-time neer.

Daarbij heb ik een druid op lv47 opgepakt om daar een resto/feral van te maken (feral voor solo/questen). Vergeleken met mijn priest avontuur is druid healen wel belachelijk simpel (tot nu toe). Het enigste wat ik hoef te doen is Rejeuv + Regrowth op de tank en Rejuv op iedereen die een keer schade pakt. Op z'n hoogst een keer swiftmend en heel uitzonderlijk een Nature Swiftness->Healing Touch. Ik heb Tranq misschien 2 keer gebruikt wanneer er wel heel veel dingen gepulled werden (bijv de middelste kamer in Sunken Temple). Ben nu 52 en loop ook rond als boompje :P maakt altijd zo'n grappig geluid als je naar boom switched, hehe. Wel merk ik dat ook de wachttijden als healer soms redelijk lang kunnen zijn en als ik samen met een vriend ga dungeonen dan moet ik maar tank gaan anders duurt het schijnbaar nog langer (dps+heal).

Vergeleken met prot paladin is beer tanking wel een stuk minder fijn. Nu weet ik nog niet helemaal wat ik precies moet doen als beer maar ik heb vaak problemen met te weinig rage. Nu doe ik vaak Enrage+Barkskin en dan Swipe spam + Maul en FF (growl op targets die ik kwijt raak) maar te vaak raak ik gewoon aggro kwijt van een beetje goede dps of een dps die niet op hetzelfde target zit als ik. Dat probleem heb ik haast nooit op paladin dankzij consecration. Beetje jammer dat ik dus moet tanken als ik niet wil wachten maarja. Hopelijk op lv65 kan een pala vriend van me mee gaan zodat we wat kunnen wisselen (als hij prot+ret gaat, ik ben feral+resto en een shaman vriend is nu ele+resto, kunnen we lekker wisselen van rollen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Wootlock schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:35:
Afgelopen zaterdag me me rogue altje een ICC10 pug gejoined.
Natuurlijk vroeg de raidleader om de bekende dingen (Achievements / gearscore) Ik heb hem netjes verteld dat dit een alt is en dat ik de achievement niet heb, ook mijn gearscore was te laag. Waarna hij aangaf: "if your dps is too low and you die all the time -> kick"
Daar kan ik mee leven ;)
Ook nog even gevraagd aan de raidleader of ie tevreden was? Dan moet je het er nog wel ff lekker inwrijven. :P

[ Voor 68% gewijzigd door HawVer op 01-03-2010 10:54 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lief weekendboek,

Dat was me het weekend wel zeg... ik wil even een kleine /rant schrijven.
Tot tweemaal toe gaat een tank weg, nadat z'n loot is gedropt of niet. Hierna staan er 3 DPS en een healer meerdere minuten te wachten, terwijl de rest van de instance (lees: FoS normal) nog geen 5 minuten duurt. De laatste boss kan mooie healing boots droppen voor m'n Paladin, dus ik wil 'm graag afmaken.
Als dat niet het geval is, dan need de tank gewoon de tanking Mace van de eerste baas, terwijl hij Rimefang's Claw heeft uit PoS heroic. Prima, ik wilde wel gaan passen, maar de tank gaat direct uit de party nadat hij need heeft geklikt, en ik need daarom ook. Leavers cannot get any loot imo. Ik win de Mace, de tank was al uit de instance automatisch en we staan weer te wachten...
Of anders, dan dropt er een tanking Cloak in HoR normal. Ik need met de mededeling 'if [insert tanknick] needs, I'll pass it to him'. De tank klikt als allerlaatste, en de Retri Pala en ik hadden ook geneed. Ik win de Cloak, en zeg dat ik 'm aan hem zal geven in partychat. De Retri Pala vind dit prima, maar de tank gaat over de rooie. Een ilevel 219 Cloak voor iemand die ICC10 loot heeft, en dan zo boos worden om een item, terwijl ik duidelijk had gezegd dat ik het aan hem zou geven. Nadat ik dat gedaan had, leavede hij direct... ragequit ftl.
/rant

Het LFG systeem is uitermate instabiel. Dan bedoel ik niet het principe, maar vooral de mensen die je tegenkomt. Niemand geeft ook maar een bal om een ander. Als dat wel zo is, is het een uitzondering. Iedereen zit veilig achter z'n schermpje en vind dat ze niet beleefd hoeven te zijn tegenover vreemden.
Jammer genoeg ben ik op raidavonden van m'n guild aangewezen op dat systeem. De positieve ervaringen, die ik ook nog wel heb, weerhouden me ervan om helemaal te stoppen met de LFG tool.
Als het soepele runs zijn, dan haal je snel emblems binnen en dus ook leuke gear om raidklaar te worden. Maar als het een 'normale' run is, met lootwhores dus, dan is het every-man-for-himself en dat doet je humeur geen goed.
Misschien moet ik toch maar tankgear van emblems gaan halen, want de tanks in PuGs zijn regelrechte ego's, lootwhores of dramaqueens.

Met de guild heb ik nog wat korte raids gedaan, waaronder ToC10 op m'n Paladin. Na 2,5uur wel gehaald, maar het ging heel erg moeizaam, door mensen die er geen bal van snapten of gewoon niet het spelletje kunnen. Bv. een Fury Warrior met spec 0/71/0 en ungemmed + unenchanted gear, half tankgear, half dps gear die 1k dps doet. Of een Mage die Molten Armor nooit cast, of een Boomkin die lekker 11 stacks debuff krijgt van de bugs bij Anub. (11kdmg per 2sec o.i.d.)

Vrijdagavond een lekkere run naar ICC10 gehad met een andere raidgroep binnen m'n guild, met m'n Druid als healer. Ging lekker, en we zijn tot PP gekomen, waar we eerste tries hebben gehad, maar het was ondertussen al laat.

Tijd om een volgende alt te levelen en minder te gaan raiden / groupen, want ik merk dat de irritatie weer de overhand begint te nemen. M'n Shaman is van 47 naar 49 gegaan in minder dan een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lief dagboek,

Vrijdag was er een ICC25 raid gepland maar omdat we wat mensen te kort kwamen door ziekte en IRL trouble hebben we 2 10mans raids gemaakt. ICC25 zou een progress raid (=wipe night) zijn geweest want die was al tot en met Saurfang leeg en verder zijn we sowieso nog nooit gekomen. De twee 10mans raids waren wel fresh.

De groep waar ik in zat heeft de hele eerste wing ge1shot. Helaas geen Muradin's Spyglass (die dropt nooit als ik er bij ben en anders altijd; hij is al 2x gedisenchant als ik er niet bij was :o) maar wel Scourgelord's baton als nieuwe offhand van Deathwhisper, yay \o/

Daarna Uncle Fester... ik had hem nog nooit neergekregen, alleen 2x bij hem geëindigd aan het eind van een 10mans raid (en 1x op 25, maar veel te weinig raid dps) maar nu ging hij in 2 tries neer. Toen dus naar Rotface en die was helemaal nieuw voor me, al had ik weken terug wel tactics gelezen (zelf doen is altijd anders hehe). Hij was al wel 1x neergegaan in een guild raid maar daar was ik dus niet bijgeweest (en ik was niet de enige). Uiteindelijk hadden we hem ook in 4 tries neer, w00t!

Daarna trash gecleard voor die slapende draak en exalted geraakt met Ashen Verdict, dus leuke ring upgrade. Na dit trash hoorden we van de andere raid group dat ze nog niet eens bij Festergut waren; er ging in hun raid heel veel fout met random DCs, grote lag spikes (wij hadden voor het eerst sinds weken nergens last van!) en gewoon domme fouten. In plaats van verder gaan hebben we toen besloten de weekly raid te gaan doen met 2 teams en daarna te proberen zoveel mogelijk alts ook die weekly te laten doen, was erg grappig om een minimale tank- en healerbezetting mee te nemen. Nu was dat niet heel moeilijk, Noth the Plaguebringer was weekly en zelfs met minder gegearde alts kregen we die wel neer voor de eerste teleport.

Al met al is vorige week voor mij een vruchtbare week geweest: exalted ring van Ashen Verdict, eerste T10.0->T10.5 upgrade dmv token van Saurfang, van 2piece T10 naar 4piece bonus (1 deel gekocht van emblems, andere gekregen in VoA10), nieuwe offhand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:08:
Misschien moet ik toch maar tankgear van emblems gaan halen, want de tanks in PuGs zijn regelrechte ego's, lootwhores of dramaqueens.
Ik zou het doen, het is leuker dan DPS of healing in heroics. Maar ik weet zeker dat je in no time net zo hard als ik zit te zeiken op irritante DPS in randoms ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:39

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hydra schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:37:
[...]

Ik zou het doen, het is leuker dan DPS of healing in heroics. Maar ik weet zeker dat je in no time net zo hard als ik zit te zeiken op irritante DPS in randoms ;)
Als ons :P

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Zhalix schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:10:
[...]

vind die 30k hp nog erger dan die gs. Standaard equipt ik mn 170 stamina trinkets als ik een groep in wil gewoon zodat die stamina hoger is en als we dan bezig zijn wissel ik weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:31

Shunt

Boe

JeroendeGroot schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:47:
Hmm hebben jullie er ook last van wanneer je 1 3 of 6 moth subscription wil doen via idel hij aangeeft 1 van de 3 opties te kiezen en je dit doet de site nog steeds claimt dat je dit moet invullen. Kortom je kunt niet spelen als je geen creditcard hebt :P
ik heb exact het zelfde probleem ik ga vandaag gewoon een GTC kaartje kopen denk ik of anders is dit een mooie aangewezen tijd om wow eventjes te laten rusten. Moet eerlijk zijn ik begon het een beetje gehad te hebben met wow. Ben nu al 10 weken straight aan het wachten tot mijn tanky neck in icc10 dropt maar nogsteeds niets. Plus door constante faal van een of twee players krijgen we die ook niet down.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gisteren kwam ik op mijn priest (level 74) terecht in AN. Eerste paar trash packs gaan neer, maar op de tweede watcher ging de dps warrior dood. En bleef liggen. De tank meteen "run back!" Wat 'ie dus niet deed, hij zei niks. Ik probeerde voor de volgende watcher te rezzen, lukte niet omdat ik met de volgende watcher te snel weer in combat kwam, dus tsja. Toen ging de tank dood (aan een DoT geloof ik) terwijl ik de warrior weer probeerde te rezzen. Komt de tank aan: "MAYBE REZ THE TANK?" Let wel: dezelfde gast die 2 minuten eerder nog riep dat een ander terug moest rennen. Ik: "why don't you run back?" Hij: "Screw you" en verlaat de groep.

Nouja, #care. Ik ga wel verder met questen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:39

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NMe schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:13:
Gisteren kwam ik op mijn priest (level 74) terecht in AN. Eerste paar trash packs gaan neer, maar op de tweede watcher ging de dps warrior dood. En bleef liggen. De tank meteen "run back!" Wat 'ie dus niet deed, hij zei niks. Ik probeerde voor de volgende watcher te rezzen, lukte niet omdat ik met de volgende watcher te snel weer in combat kwam, dus tsja. Toen ging de tank dood (aan een DoT geloof ik) terwijl ik de warrior weer probeerde te rezzen. Komt de tank aan: "MAYBE REZ THE TANK?" Let wel: dezelfde gast die 2 minuten eerder nog riep dat een ander terug moest rennen. Ik: "why don't you run back?" Hij: "Screw you" en verlaat de groep.

Nouja, #care. Ik ga wel verder met questen. :)
Trecht ik heb gisterochtend een instance gedaan waarin er een Rogue zat die constant zat te mekkeren en weigerde terug te lopen die heb ik dus ook dood constant laten liggen, uiteindelijk kwamen we er achter dat hij niet hoefde te rennen want hij was de best gegearde in de party ...... volgens zijn gearscore.

Dat soort gastjes weiger ik ook te ressen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Ik lees hier zoveel klachten over het LFG Dungeon Finder systeem, terwijl ik over het algemeen alleen maar positief over het systeem ben.

Ik speel niet veel (heb helaas nog nooit de tijd gehad om te gaan raiden ><) en alleen in het weekend, maar met Dungeon Finder heb ik altijd in 12 min of minder een dungeon te pakken.
Begin de dungeon vriendelijk door iedereen even gedag te zeggen en soms beetje slap ouwehoeren met wat mensen.
Gisteren dropte er een necklace op FoS HC. Ik had niet gezien dat er ook M5 op zat, had alleen maar oog voor het vele stamina + intellect wat ik zag staan :).
Healer need ook en ik win hem. Dan zie ik de m5 erin staan. Healer zegt dat het een healers item is en ik bied mijn excuses aan en geef hem zijn item. Healer helemaal gelukkig, party blij en ik ook blij :)
Ook al zitten er soms wat van die spelers bij die het liefste alle trash omzeilen om rechtstreeks naar de baas te gaan, het meerendeel van spelers zijn wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
Dat zijn de mooiste pugs waar ze als mensen terug laten lopen na dat ze omvallen maar dan wel om een rezz zeuren als ze zelf liggen.

Laatst een keer ik was weer eens overmoedig en joinde weer eens in een pug. Nu loop ik rond in 2x t10 en 2xt10.5 dus dat zou genoeg moeten zijn.

Maar de tank was zo fanatiek aan het pullen at ondertussen iedereen aggro had. Met veel kunst en vliegwerk iedereen in leven gehouden. Dus ik weet te melden dat ik MB nodig heb.

Begint hij te zeuren waarom ik nu al mana nodig zou hebben. Dus ik vertel hem netjes dat als hij aggro houdt dat ik dan geen mana meer nodig zou hebben. Blijkbaar was dat een gevoelig punt :D Ik kreeg mijn dagelijkse portie nerdrage :D

En op de volgende trashpack kreeg ik aggro van alleen healen :X

Op de een of andere manier werdt het niet op prijs gesteld toen ik dat in de party melde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Andiaen schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:23:
Ik lees hier zoveel klachten over het LFG Dungeon Finder systeem, terwijl ik over het algemeen alleen maar positief over het systeem ben.
Ik ben ook positief over het systeem, maar het werkt ook in de hand dat als je nog niet op max level zit of als je nog niet super gegeared bent, je vaker opgescheept wordt met retards. En dan bedoel ik niet de mensen die niet super kunnen spelen, daar heb ik geen moeite mee. Dat compenseer ik wel, zonder verder al te arrogant te willen klinken. :P Wat ik wel bedoel is de mensen die denken dat ze heel goed zijn omdat ze een hogere gear score hebben, mensen die mekkeren om buffs nog voordat je ingezoned bent, of mensen die meteen de groep verlaten als de instance ze niet aanstaat. Om maar een paar dingen te noemen. 8)7

Zodra je behoorlijk gegeard bent is het aantal échte retards gelukkig een stuk minder. Ik kom nog wel eens in een groep met iemand die 1k dps doet maar dat interesseert me dus echt niet zolang het maar normale mensen zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Hydra schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:27:
[...]
Dit is m'n DK trouwens:
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Argent+Dawn&n=zaelion (da's m'n tank gear). M'n DPS gear is van ongeveer hetzelfde niveau. Op zone-in krijg ik meteen een "LOL 3300 GS on DK" om m'n oren.
Volgens mij was jij ook 1 van de personen die nog geen 2 weken geleden over mijn DK zat te mauwen dat hij niet genoeg gear had voor heroics... en dat was met meer epics dan deze.. maar even op het onderwerp dan, is er een reden dat jij nog geen triumph shoulders/gloves/chest of iets hebt gekocht? als je al instances deed tijdens het levelen dan moet je die direct kunnen kopen. Verder kan je nog met je JC je neck en een ring upgraden.

Dan heb je nog de vendor bracers BoE (ilvl 213, dus iets hoger als wat je nu hebt) of de crafted bracers/chest.

Ook je wapen (Titansteel destroyer?) die gebruik ik dan iig. Als mensen dan nog klagen over je HP/Stats in heroics kan je ze laten zien dat ze onzin praten.
NMe schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:34:
[...]
Zodra je behoorlijk gegeard bent is het aantal échte retards gelukkig een stuk minder. Ik kom nog wel eens in een groep met iemand die 1k dps doet maar dat interesseert me dus echt niet zolang het maar normale mensen zijn. :P
Ik heb juist op m'n best gegearde char de meeste low level retards, behalve als ik in instances kom als PoS, FoS etc. maar alles daarbuiten zit ik met van die gekken met <1k dps etc.

Bij de andere chars gaat het wel redelijk goed, gewoon mensen van rond het gear level.

[ Voor 22% gewijzigd door DrFlash op 01-03-2010 12:44 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hydra schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:49:
Vorige week was het nog progression content? :P
:p Nouja eigenlijk vanaf L80 is het HC's farmen :p Maar nu moet ik echt specifiek PoS hebben iedere dag tot de staf en de rest van de HC's voor de hood. Dan ben ik klaar en zou ik 5k moeten hebben aan GS.
Wil graag raiden voor betere gear enzo.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
[...]

Ik ben ook positief over het systeem, maar het werkt ook in de hand dat als je nog niet op max level zit of als je nog niet super gegeared bent, je vaker opgescheept wordt met retards. En dan bedoel ik niet de mensen die niet super kunnen spelen, daar heb ik geen moeite mee. Dat compenseer ik wel, zonder verder al te arrogant te willen klinken. :P Wat ik wel bedoel is de mensen die denken dat ze heel goed zijn omdat ze een hogere gear score hebben, mensen die mekkeren om buffs nog voordat je ingezoned bent, of mensen die meteen de groep verlaten als de instance ze niet aanstaat. Om maar een paar dingen te noemen. 8)7

Ik vind het systeem ook super werken aangezien ik voorheen altijd een van de weinige was die naar de stone ging terwijl de rest bezig was met dailies en dergelijke.

Je komt inderdaad regelmatig in groepen waarvan je wenkbrauwen van gaan fronsen zoals toen ik laatst voor mij daily HC TOC in kwam en zag dat men daar voor die 2e vrouwelijk boss stond. Overal skeletten. Voordat ik met mijn Pala kon buffen rende de DK tank naar voren en begon op haar in te hakken. Niemand was klaar, hij ging dood en wipe. Iedereen leavde de party, behalve de tank. Toen ik weer binnen kwam zag ik de tank in zijn eentje de boss weer chargen en toen ben ik ook maar weggegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

HawVer schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:54:
[...]

Ook nog even gevraagd aan de raidleader of ie tevreden was? Dan moet je het er nog wel ff lekker inwrijven. :P
De Leader gaf aan het einde (toen de raid disband was) nog een whisper waarin hij aangaf dat hij standaard zo bot doet omdat hij mensen niet vertrouwd. Ik heb toen ook eerlijk gezegt tegen hem dat ik het daar mee eens ben maar geef ze dan iig een kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[...]

Als je IEDERE keer rond de 50% van de overall dmg done hebt en de tank 2e is in dmg done klopt er toch iets niet. Mijn ervaring is tot nu toe dat de gear matching in de lfg tool waardeloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik vind de LFG wel goed werken alleen is het niet zo sociaal gebeuren meer. Vroeger had je natuurlijk mensen van je eigen server dus was je wat beleefder want je kon ze nog een keertje tegen komen :)
Soms run ik gewoon met mijn guild en dan gaat het super snel en lekker en dan is het wel sociaal en relaxt. Iedereen weet ook wat hij moet doen dus dan heb je niet van die gekke zaken.
Wat wel weer grappig is aan zoveel verschillende groepen is dat ik nu tanks op verschillende manieren de zelfde instance heb zien doen met soms grappige resultaten :)

Op zich is het wel aardig LFG en raiden vind ik zou ook op die manier moeten werken voor de mensen die niet in een grote guild zitten bijvoorbeeld. Tuurlijk is raiden lastiger dan gewone instances maar als kleine guild (5 man) kom je gewoon niet aan een 10 of 25 mans groep :D

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.