zozo was weer een druk weekend kwa wow nieuws

eerst die Duikboten (plz plz ook een sub-engineer mount) en daarna kwam ineens het nieuws dat de Authenticator gekraakt middels een Trojan wat ook bevestigd is middels een blue post en toen ineens (iets wat we al wisten) een uitgebreid verslag van blizz over de komende stat changes die "mastery stat" lijkt me echt imba

teveel om te linken zonder het "wall of text"gebeuren te veroorzaken ,alles gemist? check maar ff op wow.com of mmo-champion.com
nou even een dagboekje maar weer dan

was weer een druk weekend heb de guild site helemaal opgeschoond en voorzien van een nieuw jasje en een Shoutbox en naast de gebruikelijke quality time doorgebracht te hebben met mijn vriendin (ja dat kost best wel wat tijd maar dan heb je ook wat haha)
was er ook nog tijd voor wow maar voor ik daar over begin weer wat ehhh raars...
nadat mn vriendin en ik terugkwamen van een iets uitgelopen bezoek aan een bevriend stel en we in bed lagen (nee lees gerust door wordt niet meer erotisch dan dit haha) zat ik in gedachten op te sommen wat ik nog aan de site moest gaan doen enzo en toen gebeurde het!?ik viel in slaap en had het meest realistische potje WSG ooit haha stond dr midden in!zal niet verder in detail treden anders zet ik me nog meer voor lul maar het nare is dat ik dus schijnbaar aan het praten was in mn slaap en mn vriendin alles had meegekregen haha

best wel voor lul dus vooral omdat ik ook tactieken aan het rondroepen was en druk met mn arm aan het slingeren was haha
ok nou eindelijk bij wow aangekomen (ja echt wow nu) gisteren rond 9 uur savonds weer teruggekomen en maar weer eens ingelogt en mn 5vs5 team geleaved om een 5vs5 trainings team te maken voor de Guild,nadat we tussendoor nog een verdedigend potje wintergrasp hadden gewonnen,gingen we al gauw van start met een vage setup (achja is voor trainings doeleinden) : warrior(arms),mage(frost),mage(arc),pally(ret),pally(ret) en het ging beter dan verwacht haha het begin ging een beetje moeizaam maar na wat instructies en oefening/gewenning eindigden we de avond met 6 wins en 6 loss

/apetrots haha zelfs tot 2keer toe een turtle team verslagen met 2 healers terwijl we er zelf geen 1 hadden
ook gelijk maar even het advies gegeven in de guild om maximaal "marks of honor" te gaan sparen aangezien die op de ptr nogsteeds kunnen worden ingeruild voor 2000 honor per stuk!!!?

hoop dat blizzard dit wel gaat nerfen voordat patch 3.3.3 live gaat anders worden er een hoop mensen verdrietig haha vooral in de jewecrafting sector aangezien de hele epic gem markt dan in gaat storten

moet je je eens voorstellen dat je van alle battleground marks er 100 hebt dan kom je al gauw op zo'n 1.200.000 honor!! en als je dan al wat pvp gear hebt (wat me logisch lijkt met zulke aantallen) dan moet je het maar net kwijt kunnen,je kan natuurlijk alle pvp mounts kopen die 50.000 honor /stuk gaan kosten (ja confirmed) en een oldschool epic lvl 60 setje gaan halen maar dan hou je zoveel over dan gaan mensen er epic gems van kopen...
dat was het wel zo'n beetje..oowja gisteren weer goede zaken gedaan met het gecruiten

weer 7 mensen erbij met +1k resilience

dus gaat goed

we worden elke dag sterker als guild en hebben zelfs al een keer 2 premades naast elkaar gedraaid

veel mensen gewerft vd gesneuvelde pvp guild <Pagans of Valor> op onze server,die guild was doodgegaan omdat de guildmaster hem was gepeerd naar een pvp server,dat beviel hem blijkbaar niet zoveel want gisterenavond was ie weer teruggekomen..kijken of ie weer dingen op gaat starten maarja krijgt ie niet veel ruimte voor want die leegte die hij creeerde hebben wij als guild meer dan dubbel opgevult..vanmiddag praten over een merge met een andere zeer kleine pvp guild die wij waarschijnlijk gaan opnemen binnen onze gelederen..
you will be assimilated! resistance is Futile!
p.s. voor de mount verzamelaars : die 2 nieuwe mounts die al in de scripts staan zullen wow Tcg mounts worden 1 genaamd"wooly white rhino" en de Ander is een soort van vuur/lava Griffioen..rhino is een beetje een gepimpte kodo imo