Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
SnoeiKoei schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:49:
[...]
Als je IEDERE keer rond de 50% van de overall dmg done hebt en de tank 2e is in dmg done klopt er toch iets niet. Mijn ervaring is tot nu toe dat de gear matching in de lfg tool waardeloos is.
Dit heb ik dus ook elke keer, maar alleen op m'n hoofd char (en die als tank dan) als ik ooit besluit om als DPS in de LFG ga staan dan heb ik echt een slechte tijd, met constant aggro op zo'n beetje alle mobs behalve de tanks Main target (die ik ook sta te DPS'en maar m'n AOE overaggro'd)

Wat dat betreft is m'n record als DPS overall 70% van de dmg done in heroic. dat was dan ook wel de allerslechtste groep die ik ooit ben tegengekomen... maar inderdaad vind ik de gear matching tot nu toe niet super, of ik val gewoon buiten de boot door m'n eigen gear wat natuurlijk ook mogelijk is.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik aan de quest voor weaponsmith kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk weekend gehad. Mijn vrouw was een avond naar vriendinnen, dus ik had de hele zaterdagavond om mijn verse priest aan gear te helpen. Ik heb onder andere Halls of Reflection op heroic geheald, Toravon10, Onyxia10 en een pug naar Trial of the Crusader 10 mans gedaan.

Vooral ToC10 was erg leuk. Ik moest mijn best doen om mezelf de pug in te praten (ik was de minst gegearde in de groep, met gemiddeld item level 213), maar op basis van de achievements van mijn main (als bewijs dat ik de tactics kende) mocht ik toch mee. Alles geoneshot, met uitzondering van Anub, daar was een 2e try voor nodig. Toch weer 3 upgrades te pakken. Over het geheel stond ik op de 3e plaats van damage done. Daarna nog een ToC25 geprobeerd, maar deze pug wipete al op de 2 wormen, waarna mensen plotseling weg moesten.

Ik heb nu 30 uur /played erop zitten sinds ik level 80 ben, waarbij ik zeker 10 uur tijd ben "kwijtgeraakt" aan afk, 2x in een Malygos (weekly) raid te wipen en door alchemy/tailoring te levelen. In totaal heb ik in die tijd 17 raid bazen neergehaald en 23 heroics gedaan.
Ik heb nog slechts 21 frost, 100 triumph en 1 drop (feet) nodig om op een gearscore van 5k te komen.
Ik vind 20 uur zeer weinig tijd om op ICC10 instapniveau te komen. Ik heb nog 2 drops nodig in ICC10 Lower Spire voor m'n main, maar zodra ik die heb neem ik op het eerste deel voortaan mijn priest mee.

Heeft iemand nog tips voor addons voor een shadowpriest? Ik heb met name moeite om DoT's op 2 targets op te houden. Zijn er addons die hierbij kunnen helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
DrFlash schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:34:
Volgens mij was jij ook 1 van de personen die nog geen 2 weken geleden over mijn DK zat te mauwen dat hij niet genoeg gear had voor heroics... en dat was met meer epics dan deze.. maar even op het onderwerp dan, is er een reden dat jij nog geen triumph shoulders/gloves/chest of iets hebt gekocht? als je al instances deed tijdens het levelen dan moet je die direct kunnen kopen. Verder kan je nog met je JC je neck en een ring upgraden.
Ik ben danook met ToC normal begonnen, samen met een paar andere level 80 normals. Ik ben random heroics als DPS gaan doen, gewoon omdat ik dat gezeik zat was.

Ik heb op dit moment 25 triumph badges. Ik heb weinig random dungeons gedaan tijdens het levellen, eigenlijk alleen specifieke dungeons waarvan ik wist dat ik ze kon tanken.

Kun je trouwens die reply ff geven want ik kan me niet voorstellen dat ik van iemand in ilevel 187 blues vindt dat 'ie niet 'klaar' is voor ToC normal of de normal heroics. Voor de ICC 5-mans op heroic is mijn gear idd ook veel te slecht en daar ga ik dan ook zeker niet zelf voor signen.
Dan heb je nog de vendor bracers BoE (ilvl 213, dus iets hoger als wat je nu hebt) of de crafted bracers/chest.

Ook je wapen (Titansteel destroyer?) die gebruik ik dan iig. Als mensen dan nog klagen over je HP/Stats in heroics kan je ze laten zien dat ze onzin praten.
Nogmaals: ik ben begonnen met ToC *normal*, daarin dropt alles wat je nodig hebt voor heroics. Je kunt geld grinden (nouja, heb iets van 5k op dit moment) of normals grinden voor starter gear. Ik heb voor dat laatste gekozen.
DrFlash schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:54:
Wat dat betreft is m'n record als DPS overall 70% van de dmg done in heroic. dat was dan ook wel de allerslechtste groep die ik ooit ben tegengekomen... maar inderdaad vind ik de gear matching tot nu toe niet super, of ik val gewoon buiten de boot door m'n eigen gear wat natuurlijk ook mogelijk is.
Het is me een keer gelukt om als healer boven 2 DPS uit te komen, maar toen was ik ook van plan om een punt te maken over hun 800dps. Tank stond bovenaan met 2k, daaronder een DPS met 1.2k ofzo, ik met iets van 1k en daaronder die andere twee :D Dat was wat dat betreft wel de slechtste groep ooit, waren 4 guildies met een random healer (ik) die die 2 aan het boosten waren.

[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 01-03-2010 13:11 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrFlash schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:54:
[...]

Dit heb ik dus ook elke keer, maar alleen op m'n hoofd char (en die als tank dan) als ik ooit besluit om als DPS in de LFG ga staan dan heb ik echt een slechte tijd, met constant aggro op zo'n beetje alle mobs behalve de tanks Main target (die ik ook sta te DPS'en maar m'n AOE overaggro'd)

Gearmatching is er wel degelijk, alleen niet zoals hierboven wordt geïnterpreteerd. In de LFG worden zwakkere spelers met sterkere spelers gematched. Het is de bedoeling van Blizzard om elke LFG-pug tot een succes te maken, en dit zou natuurlijk niet kunnen als er een groep gemaakt wordt van alleen verse level 80's. De kans is dan ook klein, dat er alleen maar sterke characters worden gematcht met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

mensen met een authenticator oppassen schijnt een man in the middle attack the zijn

zie wow.com bijna onderop
zie wow forum http://forums.wow-europe....30404058&pageNo=1&sid=1#3

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Hydra schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:49:
Lief dagboek,

Na druk levellen op m'n DK level 80 aangetikt. Had met quests al flink wat goeie tank items gekregen en ook een paar normals getankt. Dus ff nog een paar tempered saronite dingetjes gekocht en zat al met al op z'n 22k met 536 defence. Als eerste FoS normal getanked, guildy healer mee. Ging afgezien van lastige DPS die ondanks m'n "Just started tanking on my DK so please give me a sec to grab aggro" voluit gingen en aggro trokken, maar die guildy is een erg goeie healer en pakte dat wel op. Al met al nog wat items geloot en zat ondertussen op 24k health.
Om hier even op voor te borduren.
Heeft een DK-tank meer last van spike-damage dan bijv een paladin of warrior.
Ik deed een heroic met een DK-tank en ik vond hem heel lastig op te houden vanwege het wisselende inkomende damage. Meeste tanks pakken of constant veel damage, de beter gegearde tanks hebben aan een Pom + renew voldoende. Begon op het laast maar greater heals te spammen (met onderbreking indien niet nodig) omdat ik gewoon niet wist waar ik aan toe was.

Tevens ook een lol-moment, ik had na de eerste pull al door dat het een beginnende DK-tank was, maar iedereen moet het eens leren dus vondt het niet zo'n probleem. Echter, hij was zo traag, dat ik bijna in slaap viel. Na de 2de boss moeten we 2 minuten wachten, komt hij eindelijk in beweging en vraagt dan wat we van zijn tanking-skills vonden. 1 van de DPS zei "traag" (wat ik gezien de vertoonde kunsten nog een matige opmerking vondt) --> tank has left the group.

Even 2 minuten wachten, kregen een beginnende warriortank en 5 minuten later stonden we weer buiten, en een compliment gegeven aan de tank omdat deze ondanks zijn niet bijster goede gear toch snelheid erin hield, geen spike damage en gewoon deed wat hij moest doen --> tanken

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Heb zelf ook een DK tank alleen nu niet meer zo veel mee getankt. Wat ik mij kon herinneren is idd dat de DK's wat meer spikes in damage hebben en de healers er boven op moeten zitten.

Ik had wat trinkets en die frost spell waar ik even de naam van bent vergeten die je kan gebruiken in boss fights om juist die spikes tegen te gaan of proberen te verminderen.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik had hetzelfde in heroics maar later in raids maakte het imho een stuk minder uit wat voor'n tank je healt. Vermoed dat beginnende DK tanks op hun gear (je deelt gewoon tankgear met pallies en warriors) blockrating hebben zitten waar ze niks aan hebben. Daarnaast krijg je als DK of de volle mep, of je dodged/parried een blow. Paladins en warriors blocken vaan een deel van de damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
sabriel schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:16:
[...]
Echter, hij was zo traag, dat ik bijna in slaap viel. Na de 2de boss moeten we 2 minuten wachten, komt hij eindelijk in beweging en vraagt dan wat we van zijn tanking-skills vonden. 1 van de DPS zei "traag" (wat ik gezien de vertoonde kunsten nog een matige opmerking vondt) --> tank has left the group.
Als beginnende tank is dat idd even wennen. Ik ben meteen als tank begonnen en nooit als dps. Na een aantal keren meegekeken hebben met de warlock van mijn vrouw snapte ik pas het hoe en waarom. Als tank ben je best intensief bezig en het grootste deel speelt zich achter je rug af. Toen wachtte ik af tot iedereen weer klaar stond. Ik pull nu meteen door als niemand om een mana break roept. Ik vertrouw er dan maar op dat de rest van de groep volgt. Over het algemeen gaat dat prima en is de groep meestal positiever.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Even een samenvatting van de afgelopen tijd van m'n chars.

Heb op m'n main char http://www.wowhead.com/?profile=eu.lightbringer.flats maar weer eens een clear gedaan van icc25 (Buiten LK hijz nog niet dood) m'n 1000 souls verzameld voor de questline van [Shadows Edge] volgende week bij putricide even in de abomination stappen om die quest ook klaar te krijgen, dan ben ik de 2de van de guild op dat niveau. Van m'n frost emblems nog even de chestitem gekocht en de cloak, nu heb ik 4 items T10 (waarvan ik er 2 gebruik) en heb ik 1379 Armor penetration, dus met arp food ben ik hard capped :-)

op m'n druid http://www.wowhead.com/?profile=eu.lightbringer.dibb nog even wat wezen levelen, hij gaat vrij hard en heb vrijdag avond en zaterdag ochtend in zo'n 2 uurtjes em weer 3 levels gegeven, nog even doorwerken en hij is ook 80.

Op m'n DK http://www.wowhead.com/?profile=eu.lightbringer.blants m'n unholy spec maar weer aangetrokken, en gear klaargemaakt moet nog een aantal items daar maar hij kan al meekomen in heroics met zo'n 2k dps. Hij was als frost tank gespecced maar ik vind het zwaar vervelend dat je met een DK niet lekker kan doorlopen, elke keer wachten tot runes van cooldown afzijn etc. Voor raiden zal het wel een leuke tank zijn, maar voor heroics gewoon lekker DPS blijven.

Heb ook nog even m'n warlock http://www.wowhead.com/?profile=eu.lightbringer.mackinz beetgepakt en een paar heroics en een ICC10 run gedaan, mocht ik toch mooi nieuwe sloffen looten daar in ICC en een cloak kopen van de verzamelde badges. Nu nog gearset verzamelen van T10 maar voorlopig gaat dit char lekker.

De rest van m'n chars staan voorlopig nog in de koelkast, misschien dat ik binnenkort nog wat ga levelen met m'n shaman http://www.wowhead.com/?profile=eu.lightbringer.bladematic of m'n priest http://www.wowhead.com/?profile=eu.lightbringer.duranox maar voorlopig heb ik genoeg te doen op m'n andere chars.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Hydra schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:33:
Ik had hetzelfde in heroics maar later in raids maakte het imho een stuk minder uit wat voor'n tank je healt. Vermoed dat beginnende DK tanks op hun gear (je deelt gewoon tankgear met pallies en warriors) blockrating hebben zitten waar ze niks aan hebben. Daarnaast krijg je als DK of de volle mep, of je dodged/parried een blow. Paladins en warriors blocken vaan een deel van de damage.
Warriors en paladins hebben het makkelijker met melee mobs. Door hun schild/blokken gaat er al een deel van de damage af die een DK wel krijgt als hij wordt geraakt. Bij caster mobs is het net andersom. Door het schild dat de DK heeft krijgt hij gewoon veel minder damage dan de paladin die de volle mep van de magic damage moet eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Ja als je net 80 bent en je gaat randoms doen, zoals op me rogue (ilevel 190), kom je in heel verschillende groepjes terecht.

Eerst had ik en tank/healer duo die goed in de gear zaten (i240+), en we zoefde door UP heen.
Maar ik kom ook net zo goed een i160 of i180 tank tegen die net gedinged is. Nexus ging ook maar net en heb ook nog wat trash moeten evasion tanken omdat de tank plat lag.

Ik spaar nu voor de i245 hood en dan de 35 EoT ring. Heb als combat rogue toch niet veel aan de T9 set en ga waarschijnlijk alleen de gloves en pants halen. Alleen goeie wapens vinden/looten is wat lastiger maar hopelijk kan ik wat icc5 hc's doen.

Verder met me main naar totc25 gisteren. Semi guild run met 5 pugs dit keer. Ging best soepel en alles tot aan Twins in 1 keer plat. Kwamen we bij Anub aan. Altijd een lastige voor ons, maar loopt steeds beter.
Anyhoe, we beginnen lekker, adds gaan redelijk neer en eerste burrow loopt soepel. Op naar de tweede burrow. Hmm daar gaan al 2 dps plat en 1 healer.. geen paniek moet lukken toch?
Wij de swarm phase in... enrage timer tikt weg... hp tikt weg.... enrage timer tikt nog harder weg... hp weg.. 250k(0:10) -150k(0:05)- 100k(0:02) GEEF ALLES..wordt er geroepen... Boom enrage met nog 60k te gaan..

Wipe :( :(

Hmm toch die 2 dps die niet in leven konden blijven. Volgende try hadden we nog 50 seconden over op de timer. Wat een verschil.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DrFlash schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:34:
Volgens mij was jij ook 1 van de personen die nog geen 2 weken geleden over mijn DK zat te mauwen dat hij niet genoeg gear had voor heroics... en dat was met meer epics dan deze..
Hydra in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."

Dat was mijn reactie. Beetje overdreven reactie van je, ik vraag je gewoon waarom je niet wat ToC normals doet. Bovendien is het leuk dat je "meer epics" hebt, maar itt tot jou ik ik gewoon geen greens meer en is het grootste deel van m'n blues boven de ilevel 170. En dat vind ik dus 'genoeg' om ToC normal te tanken, ik begin nog nieteens aan HoS HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Heeft iemand hier al de de Arcany Mastery gehaald? Wat kan je ermee? Of is het alleen een naampje?
Bepaalde boeken lezen in dalaran (higher learning)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
DK tank en damage 'discussie': het klopt voor mijn gevoel wel dat dk's onregelmatiger grote(re) damage krijgen te verduren. Heeft volgens mij niet zo zeer alleen maar met dodge en parry te maken, maar ook met een stuk selfhealing. Ik heb regelmatig mijn vriend gehealed (blood tank) en daar healde ik met name met kleinere heals, omdat hij damage voor een deel zelf oploste. Heel af en toe heb je net pech en pakken ze twee of drie grotere hits en dan moet je redelijk rap even bijhealen, maar een redelijk deel kan een blood tank zelf wegwerken. Als shaman is riptide met earth shield meer dan genoeg.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:16

chromeeh

the Gnome

Zo druk geweest in het weekend :)
Northrend Loremaster al te pakken.
Ben nu bezig in Outland :)

Wel ideaal questen... Mobs 1 shotten :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Mik! schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:59:
DK tank en damage 'discussie': het klopt voor mijn gevoel wel dat dk's onregelmatiger grote(re) damage krijgen te verduren. Heeft volgens mij niet zo zeer alleen maar met dodge en parry te maken, maar ook met een stuk selfhealing. Ik heb regelmatig mijn vriend gehealed (blood tank) en daar healde ik met name met kleinere heals, omdat hij damage voor een deel zelf oploste. Heel af en toe heb je net pech en pakken ze twee of drie grotere hits en dan moet je redelijk rap even bijhealen, maar een redelijk deel kan een blood tank zelf wegwerken. Als shaman is riptide met earth shield meer dan genoeg.
DK's en Druids zijn dodge tanks, veel HP, veel armor, veel dodge/parry maar 0 block, het is bij deze tanks de bedoeling dat de meeste damage nooit bij ze aankomt. Block tanks zoals pallys en warriors kunnen, en in het geval van warriors willen vaker damage binnenkrijgen, maar dan wel kleinere beetjes. Dat maakt het voor healers een stuk makkelijker die 'up' te houden.. Wat veel mensen vergeten is dat een beer of DK best wat slagen kan hebben, ondanks dat er misschien ineens 5k health afgaat, of 2 of 3 keer... is met hun HP pool dat nog niks. Dus aan de healers hier, geen paniek :-)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SnoeiKoei schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:49:
[...]

Als je IEDERE keer rond de 50% van de overall dmg done hebt en de tank 2e is in dmg done klopt er toch iets niet. Mijn ervaring is tot nu toe dat de gear matching in de lfg tool waardeloos is.
Nee, inderdaad. Ik sta als tank meestal bovenaan. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:31

Shunt

Boe

ik heb vaak het idee dat dk's met een dualwield spec en tanking weaps een veel hogere hoeveelheid schade krijgen dan een 2hander tank. ik dacht dat dit iets te maken had met de natuurlijke parry rating die een 2hander zou geven ofzo. maar ik heb me daar niet mee mee bezig gehouden sinds ik mijn warrior uit de mottenballen heb gehaald om met hem weer te gaan tanken (uldar tijd)

[ Voor 47% gewijzigd door Shunt op 01-03-2010 14:10 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemoggel.

ik heb een account met een caracter die ik wil verplaatsen naar me andere account maar dit lukt niet omdat de 1 bij battle.net is en de andere niet. Is er een mogelijkheid om toch het account die niet bij battle.net zit er toch op te krijgen.

thnx alvast

Edit: gevonden

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

dCY schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:59:
Heeft iemand hier al de de Arcany Mastery gehaald? Wat kan je ermee? Of is het alleen een naampje?
Bepaalde boeken lezen in dalaran (higher learning)
Geen "naampje": je krijgt een non-combat pet (Kirin Tor Familiar). Ik heb hem op alle drie mijn level 80 characters :X

Je moet alle boeken openen die in die lijst staan; allemaal hebben ze een respawn tijd van 6 uur ofzo en er kunnen op die plek ook onzinboeken spawnen.

Heb je alle boeken die in de achievement staan geopend, dan krijg je een boek in je mail waarmee je naar een torenkamer kunt teleporten en daar krijg je dan die pet door met een NPC te praten.

[ Voor 34% gewijzigd door SnoeiKoei op 01-03-2010 14:14 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Shunt schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:07:
ik heb vaak het idee dat dk's met een dualwield spec en tanking weaps een veel hogere hoeveelheid schade krijgen dan een 2hander tank.
Aangezien ze dezelfde avoidance en mitigation hebben (tenzij ze core talents missen) kan ik me dat niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
ik heb vaak het idee dat dk's met een dualwield spec en tanking weaps een veel hogere hoeveelheid schade krijgen dan een 2hander tank. ik dacht dat dit iets te maken had met de natuurlijke parry rating die een 2hander zou geven ofzo. maar ik heb me daar niet mee mee bezig gehouden sinds ik mijn warrior uit de mottenballen heb gehaald om met hem weer te gaan tanken (uldar tijd)
Hmm dat is inderdaad een interessante vraag, ik heb er geen ervaring mee maar met de gear die ik nu heb en een 2hander sta ik meestal 4de op de lijst. Ik weet data Paladins die ik tref meestal 1ste komen op de damage meter :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
Wat DrFlash zegt kan ik beamen. Op mijn DK tank is het voor mij heel goed mogelijk om een trash pack te pullen in een heroic, 4 seconden geen damage te krijgen en dan een hit of 2.Alhoewel het "spiky" damage is, kan ik nog steeds de meeste trash packs solo zonder healer, juist puur door de blood tank selfhealing mogelijkheden. (waardoor ik meestal terug rond de 90-100 % uitkom na solo heroic trashpacks).
Een frost tank moet het meer hebben van iets betere avoidance dan een blood tank, wat ongeveer op hetzelfde neer komt qua damage received.

Ook moet je rekening houden dat block bij een DK vervanging is door meer armor en parry. In theory is wat een palla blockt is ongeveer hetzelfde als wat een DK mitigate door armor.
Druids hebben hun selfbuff shield ipv block.

Door dat er meerder mobs kleine hits doen, lijkt het alsof een block tank het beter doet. Dit is alleen waar in heroics overigens aangezien op grote 25man bosshits de block mitigation en de armor mitigation van een DK ongeveer meer gelijk lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Ik ben vorige week weer terug met wow begonnen na een breakje van ongeveer 3 maanden (begin november tot vorige week).
Natuurlijk ben ik unguilded en loop ik nog niet rond in t10 of t10,5 maar wat me opviel is die hele idiote gs hype die er heerst.
Zaterdag werd er geadventeerd voor een toc10 pug met als vereiste achievement of een gs van 5000 of meer.
Resultaat krijg je spelers die in een mix van dps/healing/tanking gear rondlopen om maar aan die gs te komen om toch mee te mogen.
Ik wist natuurlijk niet wat men gs was dus whispered ik maar de achievement voor toc10 en toc25.
Nu merk ik ook in de random heroics dat mensen op een item needed omdat het gs verhoogd en niet meer kijken of de stats op het item beter zijn dan hun huidig item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Matching lijkt er niet heel veel te zijn, buiten dan dat je met relatief goede gear meer kans hebt om één of twee minder gegearede spelers in je groep te krijgen, dat zit in het algoritme ingebouwd omdat je dan als 'ervaren' speler de minder ervarenen op sleeptouw kan nemen. Blizz omschrijft het als "The new system will now work to match at least one experienced player for the assigned dungeon with less experienced players in the group."

Mijn ervaringen zijn net zo wisselend als hier door anderen beschreven, maar over het algemeen hakken we ons er wel doorheen en last van leavende tanks heb ik nog niet gehad. Kan zelf ook aardig wat compenseren natuurlijk, meeste bosses zijn inmiddels ook door een ret pally met wat gear te tanken. Op mijn slechter gegearde alts doe ik niet heel veel meer, maar wat mij altijd opviel is dat mijn pally echt zomaar ergens terecht kan komen, inclusief 700 dps doende deathknights die hun best doen om iedere spike bij Anub in AN mee te pakken, terwijl mijn mage (met hier en daar wat blues en enkel dungeon gear) negen van de tien keer in FoS of PoS terecht kwam in een redelijk gegearde party. Blijkbaar heeft het algoritme besloten dat die daar geboost moet worden voor gear ofzo :P

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Gearscore is echt een hype idd. Ik moet ook iets van PVP items kopen om aan de GS te komen. Waarvan ik denk dat een volledige T9 set met de juiste gems en enchants veel beter is dan een bij elkaar geraapt zooitje items puur voor GS. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk :) Heb nog geen raid kunnen doen vanwege lage GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Damien2004 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:22:
Gearscore is echt een hype idd. Ik moet ook iets van PVP items kopen om aan de GS te komen. Waarvan ik denk dat een volledige T9 set met de juiste gems en enchants veel beter is dan een bij elkaar geraapt zooitje items puur voor GS. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk :) Heb nog geen raid kunnen doen vanwege lage GS.
Dat snap ik niet. Als er om gevraagd wordt is het meestal 5k, dat is niet geheel toevallig het niveau waar je op komt als je je volledige set triumph gear hebt. Waarom zou je dan PvP items moeten kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
Hydra schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:34:
[...]

Dat snap ik niet. Als er om gevraagd wordt is het meestal 5k, dat is niet geheel toevallig het niveau waar je op komt als je je volledige set triumph gear hebt. Waarom zou je dan PvP items moeten kopen?
TOC10 is het echt niet nodig om een volledige set triumph gear te hebben. Met T8 gear kan je dat reeds tot de goed einde brengen.
Vandaar dat ik het hele gs gebeuren dus ook idioot vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Het mooie is dat de mensen die zeuren over dat mensen een minimale gear score willen zien in een group of dat iemand een achiev moet hebben om ergens naar toe te gaan de mensen zijn die zelf bijde niet hebben.
je KAN inderdaad ToTc10 of 25 in T8 gear of equal doen. However wil je in een pug gewoon niet vast zitten met 3 of 4 te lage dps die de rest mee moet trekken en dan wel een beetje alle goede gear onder de neus van mensen die wel gewoon hun best doen en wel gewoon goede gear hebben weg jatten.

In mijn pugs gaan alleen mensen mee die ik fatsoenlijke gear vind hebben dus geen blue trinks en blue rings en dat soort shit als jij nog niet door alle dungons geweest bent om je gear fatsoenlijk te krijgen hoef je ook niet mee in een raid. Eerst de juiste volgorde van gear krijgen aan houden en dan kan je gaan raiden.

nog even een side note met triump badges en heroics zou je voledig 232 gegeared of hoger kunnen zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Shunt op 01-03-2010 14:47 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik zit erover na te denken om de craftable 245 mail wrists voor mijn Enhancement Shaman te kopen. Deze heb ik zien staan voor 2300 gold op AH. Nu heb ik laatst iets gelezen dat veel mats/craftables binnenkort goedkoper gaan worden. Weten jullie toevallig of dit veel zal schelen. Anders wacht ik nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DrFlash schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:05:
[...]

DK's en Druids zijn dodge tanks, veel HP, veel armor, veel dodge/parry maar 0 block, het is bij deze tanks de bedoeling dat de meeste damage nooit bij ze aankomt. Block tanks zoals pallys en warriors kunnen, en in het geval van warriors willen vaker damage binnenkrijgen, maar dan wel kleinere beetjes. Dat maakt het voor healers een stuk makkelijker die 'up' te houden.. Wat veel mensen vergeten is dat een beer of DK best wat slagen kan hebben, ondanks dat er misschien ineens 5k health afgaat, of 2 of 3 keer... is met hun HP pool dat nog niks. Dus aan de healers hier, geen paniek :-)
Mwah zo groot zijn de verschillen in avoidance ook niet meer. Waar het eigenlijk nog op neerkomt: veel mobs, kleinere hits: pallies en warriors pakken veel minder dmg, terwijl bij een enkele mob die hele grote hits slaat (20k++) druid en DK weer voordeel hebben door veel meer damage reduction (armor en talents) - die 20k wordt dus een heel stuk kleiner.

Gisterenavond hadden we krap aan een raid bij elkaar (25), begonnen met 3 healers, Sindragosa tries die hebben we nog niet neer. Nou dat was wel ff lastig; nadat we 2 extra healers konden regelen ging het al beter maar eigenlijk heb je er volgens mij 6 nodig. Kwamen al eens op 25% dus dat gaat nog wel goedkomen, probleem is steeds dat er mensen door een fout doodgaan en dan in p3 is dat lastig (met name voor de healers ofc).
Vanavond verder met de LK die hadden we op 10 man over, na een paar tries ph2 gezien, vanavond verder. Leuk gevecht is dat. Hoe tanken jullie hem, MT pakt LK en de OT de rest of laten jullie de ghouls op de LK tank zitten? Mijzelf lijkt alle adds bij elkaar tanken makkelijker zodat die plague alles snel killt en nooit "verkeerd" springt, nietwaar?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren om 19:30 begin ik aan mn random heroic met mijn lock en we krijgen HoS. De tank in de groep begint als een bezetene te pullen richting het event en het werd ons al snel duidelijk dat hij niet van plan was meer dan de twee bosses die minimaal moeten te doen.

Gezien zijn gear logisch hij had niet meer dan de frost emblems nodig. En als hij al wat anders nodig had kon hij in 1 seconde een volgende groep hebben. De rest van de groep kon echter nog wel EoT gebruiken. Helaas had hij daar geen tijd voor, want om 20:00 moest hij raiden. (Alsof een volledig HoS 30 minuten kost)

Hij starte het event en wij (de andere 4) rennen de andere kant op naar maiden of anguish. De retri paladin respecte naar prot en bleek 40k hp te hebben. Terwijl de oorspronkelijke tank dood ging en liep te schelden clearden wij met 4 naar maiden. Onze grote vriend maakte ons inmiddels voor van alles en nog wat uit, maar nadat we hem duidelijk hadden gemaakt dat als hij bleef we de instance zeker tot na 20:00 zouden rekken vertrok hij toch en hadden we zo een dps replacement :) Uiteindelijk waren we 19:50 klaar met de instance inclusief alle emblems en een extra persoon op de ignore list :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk Kingslayer gehaald, echt een makkelijk gevecht. :) Erg genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
porn* schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:51:
[...]
..
Mijzelf lijkt alle adds bij elkaar tanken makkelijker zodat die plague alles snel killt en nooit "verkeerd" springt, nietwaar?
Zitten wij ook over te dubben. Hebben ook alleen LK nog over, gaan daar morgen mee verder.
Maar je kan niet met 100% zekerheid bepalen waar die plague heen springt. Hij kan altijd naar je MT springen, of naar de melee in de buurt. Wij hebben tot nu toe de adds op de MT gelaten, en daar staat altijd de MT, OT en 1 melee in de buurt waar de plague naartoe kan vanwege onze positionering.

Op 1 van onze eerste tries kregen we de plague nog niet zo snel op de juiste add, waardoor de LK heel erg langzaam neer ging, en hij hierdoor dus een flinke buff kreeg van het grote aantal plague stacks dat we hadden. De LK had iets van 68 stacks voordat onze MT ge2shot werd, oftwel 136% damage increase ;)
Gelukkig hebben we een goed gegeard beertje die over de 100k health heeft als die zijn cooldowns popped.

Verste dat we zijn gekomen is p2 voordat we moesten stoppen. Hopelijk gaat die morgen neer ^^

[ Voor 7% gewijzigd door Roxors op 01-03-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

belgian1 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:38:
[...]

TOC10 is het echt niet nodig om een volledige set triumph gear te hebben. Met T8 gear kan je dat reeds tot de goed einde brengen.
Tja zelfs een DK met 4100 GS kan aardig mee komen in ICC10 (eerste 3) met zo'n 3.2k dps ofzo.. :)

Wij gaan straks ook waarschijnlijk ICC25 doen met de guild. En niet iedereen zit op 5K GS. Maar wij selecteren eerder op ervaring en bekende/vrienden voor onze pugs. Als iemand met z'n GS aan komt dan negeren wij die gewoon. Het is meer een indicatie, eerste snelle indruk van iemands gear. Daarna komt altijd een inspect, gems/enchants, ervaring van dungeon.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:04:
Heeft iemand nog tips voor addons voor een shadowpriest? Ik heb met name moeite om DoT's op 2 targets op te houden. Zijn er addons die hierbij kunnen helpen?
Kijk is naar de volgende addon, die zou al je dots moeten bijhouden.

http://wow.curse.com/down...ons/details/do-timer.aspx

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
ik heb vaak het idee dat dk's met een dualwield spec en tanking weaps een veel hogere hoeveelheid schade krijgen dan een 2hander tank.
Ik snap alleen nog steeds niet waarom dw dk tanks uberhaupt willen tanken met 2 onehanders terwijl ze retesnel zijn (1.60speed), terwijl dw volgens mij veel en veel beter scaled met slow.Correct me if I'm wrong.

Anyways, naast dodge, self-healing, armor etc. heeft een dk wat dat betreft ook een paar leuke damage reduction cd's. Daarnaast ligt het er ook heel erg aan wat je als healer prettiger vindt. Constante inkomende damage of onregelmatige wat grotere damage?

Edit: Oh en over gs gesproken. Van 't weekend zelf een VoA25 opgezet. Geen gs, geen achievement, gewoon een goed stel hersens en meer niet. Bij binnenkomst direct een paar die begonnen over de gs van mensen in de raid, maar het maakt mij echt niet uit. Take it or leave it. Het is blijkbaar inmiddels zo ingeburgerd dat mensen a. hoe dan ook achievement en gs whisperen, b. mensen direct bij binnenkomst iedereen checken en meteen gaan roepen dat iemand een te lage gs heeft.

Waar ik wel ben achtergekomen nu ik weer eens een raid organiseer: zet in je dnd-message a. wat je nodig hebt en b. dat het niet persoonlijk is als je geen whisper terug of een invite krijgt. Ik werd voor 'rotte vis' uitgemaakt (in trade), omdat ik een shaman niet uitnodigde. Beschuldigde mij van lootwhoring omdat ik bang ben voor competitie. Neen, als mij zelf iets mateloos irriteert is als je een whisper terugkrijgt no shamans because we allready have 4, waarvan 2 resto zijn, 1 ele en 1 enhancement. Ik kom er met name voor de emblems, de gear is mooi meegenomen, maar als ik het verlies is het mij om het even. Geef ik dan ook aan wanneer ik zo iemand terug whisper. Op 25m moet het sowieso niet boeien hoeveel je van een bepaalde class hebt als het maar enigszins gebalanceerd is.

[ Voor 47% gewijzigd door Mik! op 01-03-2010 15:14 . Reden: Lang verhaal toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
belgian1 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:38:
Pugs != guilds. PuG RLs compenseren gewoon voor het feit dat een gemiddelde pugger uberhaupt de bosstactics niet kent en een sub-optimale DPS doet. Soms heb je als RL geluk met goeie mensen maar soms zit het tegen en wipe je gewoon nog met een full 5k groep. Een iets minder snuggere RL zal dan al snel concluderen dat gemiddeld 5k niet genoeg is en de volgende keer om 5.2k gaan vragen.

Het vragen van een min GS is vooral een reactie op de slechte performance van mensen in goeie gear.
junglebeast schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:05:
Tja zelfs een DK met 4100 GS kan aardig mee komen in ICC10 (eerste 3) met zo'n 3.2k dps ofzo.. :)
Vind 3.2k DPS nogal laag eigenlijk. In m'n oude balance spec deed ik dat met m'n (vooral) resto ilevel 213 gear geloof ik al.

[ Voor 17% gewijzigd door Hydra op 01-03-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
Mik! schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:07:
[...]

Ik snap alleen nog steeds niet waarom dw dk tanks uberhaupt willen tanken met 2 onehanders terwijl ze retesnel zijn (1.60speed), terwijl dw volgens mij veel en veel beter scaled met slow.Correct me if I'm wrong.
Klopt, dw wil 2 slome one-handers omdat de damage schaalt met weapon damage, alleen zijn er niet zoveel slome one-handers. Voor zover ik weet (qua dk itemization zit ik nog niet op raid nivo) is Nighttime van FoS een goede slome one-hander om mee te tanken. Hier zitten echter geen tank stats op, maar dat maakt niet uit aangezien je overige gear dit kan compenseren. En er is volgens mij nog geen enkele slome tanking one-hander in het spel aanwezig.

Ik heb nu die 2h van PoS, en ga binnenkort, als die verdomde Nighttime een keer wil droppen, ook dw aangezien dw volgens mij meer threat geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
Shunt schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:45:
Het mooie is dat de mensen die zeuren over dat mensen een minimale gear score willen zien in een group of dat iemand een achiev moet hebben om ergens naar toe te gaan de mensen zijn die zelf bijde niet hebben.
je KAN inderdaad ToTc10 of 25 in T8 gear of equal doen. However wil je in een pug gewoon niet vast zitten met 3 of 4 te lage dps die de rest mee moet trekken en dan wel een beetje alle goede gear onder de neus van mensen die wel gewoon hun best doen en wel gewoon goede gear hebben weg jatten.

In mijn pugs gaan alleen mensen mee die ik fatsoenlijke gear vind hebben dus geen blue trinks en blue rings en dat soort shit als jij nog niet door alle dungons geweest bent om je gear fatsoenlijk te krijgen hoef je ook niet mee in een raid. Eerst de juiste volgorde van gear krijgen aan houden en dan kan je gaan raiden.

nog even een side note met triump badges en heroics zou je voledig 232 gegeared of hoger kunnen zijn.
Wel ik zeur om die minimale gearscore gewoon vanwege het feit dat mensen meer bezig zijn met itemlevels dan zoeken hoe hun gear naar hun spec/role te optimaliseren.
Als ik in een pug een resto shaman zie met een mix van enhancement/elemental/resto mix om toch maar aan die minimale gearscore te komen dan begin ik toch te twijfelen om niet aan te bieden om offspec te gaan healen in zijn plaats.
http://wow-heroes.com/ind...l%20Tiras&name=Zerotalent en ik heb ietsjes meer dan 3 maanden niet gespeeld tussen begin november en vorig week.

Je hebt wel een punt ivm triump badges.

[ Voor 4% gewijzigd door belgian1 op 01-03-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Roxors schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:13:
[...]

Klopt, dw wil 2 slome one-handers omdat de damage schaalt met weapon damage, alleen zijn er niet zoveel slome one-handers. Voor zover ik weet (qua dk itemization zit ik nog niet op raid nivo) is Nighttime van FoS een goede slome one-hander om mee te tanken. Hier zitten echter geen tank stats op, maar dat maakt niet uit aangezien je overige gear dit kan compenseren. En er is volgens mij nog geen enkele slome tanking one-hander in het spel aanwezig.

Ik heb nu die 2h van PoS, en ga binnenkort, als die verdomde Nighttime een keer wil droppen, ook dw aangezien dw volgens mij meer threat geeft.
Er zijn ook geen langzame one-handers met tank stats (of ik moet er over heen gekeken hebben). Die zijn in principe alleen voor pala's en warriors ivm shield. Druid pakt genoeg qua stats van general feral staffs en hetzelfde geldt voor de two-handers van dks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben tot nu toe nog geen DK tanks tegen gekomen die met twee one-handers fatsoenlijk aggro kunnen houden. Meestal is het wel genoeg voor een heroic of simpele raid, maar als je wat dps kanonnen mee neemt of tanks die wel echt dikke TPS leveren dan blijft een dual wielding DK in mijn ervaring toch ver achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
hulkie schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:23:
..dan blijft een dual wielding DK in mijn ervaring toch ver achter.
hmm, okay, ik dacht ergens gelezen te hebben dat dw meer threat zou genereren. Na ja, dan zie ik dat wel wanneer ik naar dw switch. Op dit moment gebruik ik de 2h van PoS, en de rest van mijn gear is gekocht met triumph badges, en ik doe nu altijd minstens een stabiele 5k tps, met uitschieters naar 8k tps indien rune strike lekker procced :) Kga binnenkort eens raids in om wat betere gear te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Damien2004 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:22:
Gearscore: A tool for determining how fail you are.

Nuff said.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
SnoeiKoei schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:10:
[...]
Je moet alle boeken openen die in die lijst staan; allemaal hebben ze een respawn tijd van 6 uur ofzo en er kunnen op die plek ook onzinboeken spawnen.
Niet overdrijven
Nadat een boek door de eerste gelezen is blijft het daar nog voor 3min.
Dus in deze 3 min kan het boek door meerdere personen gelezen worden.

Na deze 3 minuten verdwijnt hij, en spawned na min 3h en max 4h een nieuw book. 80% kans op fake.
Als je deze archievement wilt gaan halen, is het verstandig om het meest gangbare channel te joinen (op ER is dat books), daar wordt vaak doogegegeven of er een book of fake is gesignaleerd. Schrijf de tijd op als een boek gesignaleerd is, en na 3h kan je die plaats in de gaten houden tot hij weer spawned.

En je zal zien, hij spawned altijd als je net aan het raiden bent :+

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roxors schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:03:
[...]

Zitten wij ook over te dubben. Hebben ook alleen LK nog over, gaan daar morgen mee verder.
Maar je kan niet met 100% zekerheid bepalen waar die plague heen springt. Hij kan altijd naar je MT springen, of naar de melee in de buurt. Wij hebben tot nu toe de adds op de MT gelaten, en daar staat altijd de MT, OT en 1 melee in de buurt waar de plague naartoe kan vanwege onze positionering.

Op 1 van onze eerste tries kregen we de plague nog niet zo snel op de juiste add, waardoor de LK heel erg langzaam neer ging, en hij hierdoor dus een flinke buff kreeg van het grote aantal plague stacks dat we hadden. De LK had iets van 68 stacks voordat onze MT ge2shot werd, oftwel 136% damage increase ;)
Gelukkig hebben we een goed gegeard beertje die over de 100k health heeft als die zijn cooldowns popped.

Verste dat we zijn gekomen is p2 voordat we moesten stoppen. Hopelijk gaat die morgen neer ^^
Lache wij hadden ongeveer hetzelfde Sindra neer maar allemaal maar weinig tijd om eens af te spreken, vanavond hopelijk wat meer succes :)
hulkie schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:23:
Ik ben tot nu toe nog geen DK tanks tegen gekomen die met twee one-handers fatsoenlijk aggro kunnen houden. Meestal is het wel genoeg voor een heroic of simpele raid, maar als je wat dps kanonnen mee neemt of tanks die wel echt dikke TPS leveren dan blijft een dual wielding DK in mijn ervaring toch ver achter.
Frost DW is theoretisch, met de juiste spec, ook iets beter qua threat dan 2H. Echter, je moet eigenlijk wel een slow (dus dps) wapen hebben van 2.6 speed bijv., dan kun je daarnaast een 1.x tanking wapen gebruiken, als je pure tanking wapens gebruikt is je threat wat minder.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wootlock schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:35:

Nuff said.
Ja want met een hogere GS ben je meer fail ofzo? :S

Snap al die mensen die doen alsof gear niks uitmaakt niet zo goed. Performance = Skill * Potential. Als je van de een minder hebt, heb je van de ander meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De addon GearScore is sowieso fail, en alle gebruikers ervan ook.

Hello GearScore. Byebye common sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:57:
[...]
Nee, als je hem hebt geinstalleerd ben je fail, ander ... misschien ook :P

Dat ding telt gewoon item levels ofzo. Een guildie (rogue) heeft het eens geinstalleerd om zijn eigen gear te bekijken. Hij kan zijn GS verhogen door items te equipen die hij al vervangen heeft omdat zijn huidige items beter zijn qua damage out.

Lekkere addon dus, nutteloos. Zoals die full 232+ DK gisteren die 1800 dps deed in heroics.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
[...]

Snap al die mensen die doen alsof gear niks uitmaakt niet zo goed. Performance = Skill * Potential. Als je van de een minder hebt, heb je van de ander meer nodig.
Maar dan doe je de aanname dat Potential de missende Skill opvangt. Met auto attack komt men niet zo ver ook al heb je een GS van 5800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Enige wat ik nog wel mis in de RDF is de mogelijkheid de dungeon uit te lopen ZONDER dat je dan meteen wordt geteleport naar de plek waar je initieel vandaan kwam.
Soms worden er quests geshared (ja ik ben al levelende met mijn Pally) en dan is het maar wat makkelijk als je ff langs de entrance naar buiten kunt om de quests in de buurt in te leveren.
Voor de rest werkt het voor mij ook perfect. Met mijn Resto Shammy avond na avond gepugged.
Natuurlijk de grootste retards meegemaakt maar dat maakt het spannend. Nu met mijn Pally een beetje om en om aan het levelen.
Of tankend in een instance of questend als Retri. Works like a charm!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

http://www.ensidia.com/muqq/blog/4162/
Ensidia's ICC movie

Erg vet gemaakt :D
[...]

Nee, maar mensen invite omwillen van een fictieve score die nergens op gebaseerd is gaat nergens over.
Invite de persoon gewoon; doet hij het niet goed -> kick en replace.

[ Voor 75% gewijzigd door Wootlock op 01-03-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:03:
[...]

Nee, als je hem hebt geinstalleerd ben je fail, ander ... misschien ook :P

Dat ding telt gewoon item levels ofzo. Een guildie (rogue) heeft het eens geinstalleerd om zijn eigen gear te bekijken. Hij kan zijn GS verhogen door items te equipen die hij al vervangen heeft omdat zijn huidige items beter zijn qua damage out.

Lekkere addon dus, nutteloos. Zoals die full 232+ DK gisteren die 1800 dps deed in heroics.
Performance != GS.

Je vergelijkt ook appels met peren. Gebruik de tool waar hij voor bedoeld is: gear meten. That's it. Dan kun je nog steeds een retard zijn, nog steeds slacken, maar wel 6k gearscore hebben.

Dus:

Performance == gear (en dus GS tot op zekere hoogte) * activiteit * intelligentie/flexibiliteit.

:)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn koelkastmagiër is inmiddels level 37 en het valt me op hoe weinig ik hoef te pinguinen in dungeons, ik gebruik het eigenlijk alleen tijdens soloen als ik te veel pull. Frost bevalt heerlijk tot nu toe, ik was aanvankelijk van plan om alleen met instances te levelen maar het is gewoon te leuk om de diverse mobs van Azeroth met ijs eens flink in het gezicht te niezen :+

En teleports. Omg. Hoe heb ik al die tijd zonder kunnen leven.... _/-\o_

Weet er iemand overigens nog een leuke addon die de polymorph bijhoudt? Ik las op Wowhead dat er overigens niet alleen een sheep- en pinguinpoly bestaat maar ook een zwarte katpoly en een helaas niet op live geïmplementeerde slangpoly. Ben benieuwd of er nog meer poly-mogelijkheden komen in Cataclysm.

Zijn er overigens nog leuke Frost skills waar ik naar uit kan kijken? Ik heb al gehoord dat Ice Lance straks heel leuk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
dacht dat muQQ was gestopt na z'n qq-verhaal? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

alle gear score haters zijn ook als ik het goed begrijp dus wow-heroes haters want dat laat ook gewoon simpel weg zien wat voor item level een bepaaldi item krijgt en daar dje enchants en zooi bij enzo. Maar wat is er dan wel boeiend ? hoe wil jij ooit een pug bij elkaar krijgen met non retarts die een beetje denken in L213' en 200 mee te kunnen gaan 264 items te gaan winnen. Daar pas ik voor ik kijk iedereen die ik pug eerst na op wow heroes of ik inspect ze of ik gearscore ze. Vandaar als je met een pug met mij mee gaat heeft iedereen 5k dps minimaal (vroega in ToTC25) in plekken als voa 25 als je ranged bent en je hebt geen damage op orbs zitten = geen loot geared of niet 11k dps of niet.

als ik een icc25 pug maak voor 6/12 doe je 7k dps minimaal anders kick. En voor dat alles moet iemand gewoon gemiddeld rond de 5200 ish gear score zitten natuurlijk heb je uit schieters maar je wil de kans gewoon niet lopen 5 lage dps me te nemen in meh meh gear om dan vast te komen zitten bij fester of rotface. Zo simpel is het gewoon.

Tot dat iemand een systeem bedenkt hoe je de idioten er tussen uit kan halen dan hou ik het op een combo van gear score achiev en wow-heroes.
voor de geintreseerde mijn main:
http://wow-heroes.com/ind...=Shadowsong&name=Bhonderd

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Nuff said.
Afbeeldingslocatie: http://www.cad-comic.com/comics/cad/20100222.jpg

:+

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:16:

Tot dat iemand een systeem bedenkt hoe je de idioten er tussen uit kan halen dan hou ik het op een combo van gear score achiev en wow-heroes.
Achievements, Gearscore, WoW Heroes, het is inderdaad allemaal geen garantie dat iemand ook daadwerkelijk weet wat ie aan het doen is. In onze guild lift wekelijks de helft mee op onze raid progress. Ik moet bijna huilen als ik sommige spelers met geweldige gear en achievements zo'n wanprestaties zie leveren. Vaak zeggen talent specs en manier van gemmen/enchanten in mijn ervaring trouwens meer over iemand dan de bovenste 3. En je hebt er niet eens add-ons voor nodig.
[...]

Nuff said.
Mwa.

Maar het zegt m.i. meer over degene die de standaard stellen dan over de mensen die gemeten worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap uberhaudt mensen niet tegenwoordig..en ik blame deze Uitbreiding ervan.

Vroegah,ging je ook niet in je gruul kara gear naar een blacktemple.
Maar omdat alles zo toegankelijk en in je schoot geworpen krijgt ( kwa emblems en je alles kan puggen tot zekere hoogte"
Verwachten mensen als ze 80 zijn gelijk te raiden, en ja dan kan GS een goeie uitkomst bieden..
Maar als ze het gewoon zo hadden gehouden zoals het was hadden we geen GS nodig gehad en kon je aan Gear / achievments zien of iemand geschikt was voor je guild of om mee te puggen.
Maar goed we gaan het mee maken in Cata, maar ik vrees dat het nog verder down hill gaat als dat het al is.
Het LFG is echt een + maar helaas maakt dat weer de meeste mensen dickheads
Anoniem + achter een Computer = Arrogante "piep"
En zijn de post's op realm forums om te huilen over de hoeveelheid ninja's er tegenwoordig zijn.
En dan nog maar niet te spreken over mensen die tegen de 5k GS aan zitten en dan nog geen mass dispel weten te vinden of laat staan snappen hoe hun class in mekaar zit.
"wants back to tbc :< "

Verder inderdaad een hoop QQ en gelukkig pug ik niks en heb een alt in 1week gegeared die ook in ICC gewoon mee kan komen waardoor we met de guild ook alt runs doen tegenwoordig.
Maar als ik alles zo zie in trade en forums over GS / Achievments / Mensen die ninja's zijn ben ik blij ik het niet hoef.
Afbeeldingslocatie: http://images.encyclopediadramatica.com/images/c/c9/Theory.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
TheNiker schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:03:
Maar dan doe je de aanname dat Potential de missende Skill opvangt. Met auto attack komt men niet zo ver ook al heb je een GS van 5800
Ja, met een skill van 0 is je performance 0, vandaar dat het een * is en geen + ;)
Wootlock schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:13:
Nee, maar mensen invite omwillen van een fictieve score die nergens op gebaseerd is gaat nergens over.
Invite de persoon gewoon; doet hij het niet goed -> kick en replace.
GearScore geeft het gearniveau weer van je gear, niks meer, niks minder. De meeste RLs gebruiken het gewoon als filter, in ieder geval bij ons. Dus GS is NIET het enige wat belangrijk is, ze kijken gewoon naar je gear, maar gebruiken GS om mensen uit te filteren die proberen in een ICC10 raid te komen in quest blues.

Ik vind het dus enorm kort door de bocht om te stellen dat goeie RLs automatisch 'fail' zijn als ze een minimum van 5k eisen. Het is niet meer dan dat, een minimum. Je wil gewoon niet iedere scrub die denkt dat 'ie recht heeft op een plaats omdat 'ie 16E per maand betaald moeten inspecten.

Dat is waar de meeste GS voor gebruiken. Tuurlijk zijn er een hoop idioten die het misbruiken, maar diezelfde idioten kunnen je ook gewoon inspecten en lopen zeiken als je 1 ilevel 200 item hebt. Mij overkomen met m'n Black Heart trinky, prutser vond die ilevel 232 trinket beter. Voor dat ik kon reageren ging een warrior in die group los tegen 'em dat 'ie niks van tanken wist en z'n snuit moest houden :)

Bottom line: ik vind mensen die alles baseren op alleen GS slecht, maar ik vind mensen die roepen dat iemand met GS geinstalleerd automatisch 'fail' is ook een beetje jammer.

[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 01-03-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:30:
[...]

Achievements, Gearscore, WoW Heroes, het is inderdaad allemaal geen garantie dat iemand ook daadwerkelijk weet wat ie aan het doen is. In onze guild lift wekelijks de helft mee op onze raid progress. Ik moet bijna huilen als ik sommige spelers met geweldige gear en achievements zo'n wanprestaties zie leveren. Vaak zeggen talent specs en manier van gemmen/enchanten in mijn ervaring trouwens meer over iemand dan de bovenste 3. En je hebt er niet eens add-ons voor nodig.
ben ik het niet mee eens gemming neem je gewoon over van fora en spec's zijn al helemaal nietszeggend want iedereen pakt gewoon de spec die het beste getest is en gaar daar dan leuk in zitten. Ik blijf er bij dat je aan de Gear zelf het beste ziet (gems horen daar bij natuurlijk) of iemand gewoon een moron met high level gear is of niet. Als je een DK met 80% arp gear rond ziet lopen met een unholy spec zeg ik retart ookal haalt hij nog 7k dps in blood zou hij dan ws rond de 9k halen. En visa versa als je een Dk in haste gear rond ziet lopen met een blood of frost spec.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha geweldig :D (bedoeld @ plaatje ben alweer te laat)

Hey Raffuhl hoe gaatie met NWS?

[ Voor 68% gewijzigd door porn* op 01-03-2010 16:36 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Shunt schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:16:
als ik een icc25 pug maak voor 6/12 doe je 7k dps minimaal anders kick. En voor dat alles moet iemand gewoon gemiddeld rond de 5200 ish gear score zitten natuurlijk heb je uit schieters maar je wil de kans gewoon niet lopen 5 lage dps me te nemen in meh meh gear om dan vast te komen zitten bij fester of rotface. Zo simpel is het gewoon.

Ik ben niet zo van het flamen, en niet zo van de persoonlijke aanval, en ik waardeer het dat je een link naar je main er bij zet, maar wil toch even reageren.

Je bent niet zo ver in ICC 10, en nog minder in ICC 25, je hebt bijvoorbeeld 6/12 in 25 mans zelf niet neer. Gearscore zal je daar niet bij helpen, zoek het eerder in ervaring van de raidgroep in ICC 10 of 25 met de bazen. Alts van een goede raiding guild op jouw server bijvoorbeeld met ToC 10HM/ ToC25/ICC10 gear geven je een betere kans om ver te komen dan puur selecteren op de hoogste gearscore. Hier zou ik zeggen: achievement > gearscore. Ondanks dat ik ook geen fan was van achievement eisen :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shunt schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:34:
[...]

ben ik het niet mee eens gemming neem je gewoon over van fora en spec's zijn al helemaal nietszeggend want iedereen pakt gewoon de spec die het beste getest is en gaar daar dan leuk in zitten. Ik blijf er bij dat je aan de Gear zelf het beste ziet (gems horen daar bij natuurlijk) of iemand gewoon een moron met high level gear is of niet. Als je een DK met 80% arp gear rond ziet lopen met een unholy spec zeg ik retart ookal haalt hij nog 7k dps in blood zou hij dan ws rond de 9k halen. En visa versa als je een Dk in haste gear rond ziet lopen met een blood of frost spec.
Ach zo heb ik al Hunters gezien met T10 met Mana terug etc.
En zoiezo een DK :<

Geloof er een addon is Elitistjerk..
Die ziet je GS / en je achievments en hoevaak je bosss X hebt gekilled of niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 01-03-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:34:
[...]

Als mensen specs van fora overnemen en gemming, is de kans ook groot dat ze een guide gelezen hebben over dps of tanking rotations of healing guides. Dat is al meer dan je van 50%+ van de community kunt zeggen.
porn* schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:36:
Haha geweldig :D (bedoeld @ plaatje ben alweer te laat)

Hey Raffuhl hoe gaatie met NWS?
We draaien nog he! ;) En u?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mektheb schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:42:
Geloof er een addon is Elitistjerk..
Die ziet je GS / en je achievments en hoevaak je bosss X hebt gekilled of niet.
ElitistGroup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:49:
[...]

Als mensen specs van fora overnemen en gemming, is de kans ook groot dat ze een guide gelezen hebben over dps of tanking rotations of healing guides. Dat is al meer dan je van 50%+ van de community kunt zeggen.

We draaien nog he! ;) En u?
Psies, daarnaast als iemand een achievement heeft is dat een ding (je kunt gedragen zijn door 9/24 anderen), maar consequent 251+ items looten doe je over het algemeen atm alleen nog maar met guilds of door in de betere ICC pugs te komen -> GS is dan een heel mooi filter om mee te beginnen, zoals iemand al zei.

En ja, je hebt altijd van die sneue types die de 1e 4 bazen niet plat hebben in ICC, zelf 4.5k GS hebben, en dan toch full achiev en 5.4k+ GS eisen voor een ICC run. Lekker alleen laten gaan ;)

Met ons gaat het nog steeds prima, wel een paar raiders verloren de afgelopen 3 maanden die we hard gaan missen (al 2+ jaar bij de guild, deden goede dps/healing) maar we progressen nog steeds (casual) door ;)

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 01-03-2010 17:04 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
gearscore hmmmm!

Sinds kort een top guild bij ons op de realm erbij, sinds hun er zijn is Gearscore op onze realm aanwezig.. Zit dik in de gear dus nooit een probleem maar voor mijn alts waar ik ook graag mee raid is het een ander verhaal!

linkie van main ; http://wow-heroes.com/ind...ttered%20Halls&name=facer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hydra schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:34:
[...]

Even voor het gemak een link met mijn gear in de armory: http://eu.wowarmory.com/c...=Al%27Akir&cn=Dam%C3%ADen

Ik weet dat ik een betere trinket kan nemen maar vind de huidige wel lekker ;) Ik denk dat mijn gear best goed genoeg is om mee te mogen op een ToC10 of ICC10.

ps. Met die achiefments, GS + ACHIEF je moet hem ooit voor de eerste keer halen toch? Maar als je altijd een achiefment moet hebben ook voor je eerste keer dan krijg je nooit die achiefment :+

[ Voor 13% gewijzigd door Swanfield op 01-03-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:55:
Eindelijk Kingslayer gehaald, echt een makkelijk gevecht. :) Erg genoten.
Uhm.. 25man? 10man met 25man gear? Of 10man met 10man gear?

Wij zijn er als 10man guild nu al twee weken op aan het wipen (twee avonden dedicated op gefocust nu) en ondanks dat we de verschillende fases die we inmiddels hebben gezien al aardig onder controle hebben zou ik het echt niet een "makkelijk gevecht" willen noemen...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Blistimo schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:14:
[...]

Uhm.. 25man? 10man met 25man gear? Of 10man met 10man gear?

Wij zijn er als 10man guild nu al twee weken op aan het wipen (twee avonden dedicated op gefocust nu) en ondanks dat we de verschillende fases die we inmiddels hebben gezien al aardig onder controle hebben zou ik het echt niet een "makkelijk gevecht" willen noemen...
Niet te veel van aantrekken, als hij het echt zo makkelijk vond had hij die title al lang binnen gehad en was ie nu bezig op LK 25HM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inferno schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:22:
[...]
Niet te veel van aantrekken, als hij het echt zo makkelijk vond had hij die title al lang binnen gehad en was ie nu bezig op LK 25HM.
Plus het feit dat als je de fight mechanics eenmaal onder de knie hebt alle bosses in dit spel 'makkelijk' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:41
wel grappig :
Afbeeldingslocatie: http://images.flabber.net/files/lees_verder/wowinfochart.jpg

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Dutchman! schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:41:
[...]

Ik ben niet zo van het flamen, en niet zo van de persoonlijke aanval, en ik waardeer het dat je een link naar je main er bij zet, maar wil toch even reageren.

Je bent niet zo ver in ICC 10, en nog minder in ICC 25, je hebt bijvoorbeeld 6/12 in 25 mans zelf niet neer. Gearscore zal je daar niet bij helpen, zoek het eerder in ervaring van de raidgroep in ICC 10 of 25 met de bazen. Alts van een goede raiding guild op jouw server bijvoorbeeld met ToC 10HM/ ToC25/ICC10 gear geven je een betere kans om ver te komen dan puur selecteren op de hoogste gearscore. Hier zou ik zeggen: achievement > gearscore. Ondanks dat ik ook geen fan was van achievement eisen :)
waar flame ik of waar val ik iemand persoonlijk aan ? volgens mij nergens.
Ik de guild en ik zitten vast op cindy prof hebben we al meerdere keren down gehad zoals ook te zien zou zijn bij de rest van mijn guildie's jammer genoeg is net voor de 3.3 patch de guild op 25 man uit elkaar gevallen 90% van de nieuwe mensen die we hadden ge recruite om oude members die zijn gestopt of ge transfert of whatever op te vangen waren of totaal te simpel om een fight als fester of rotface te doen. mensen in gear waar een beetje skilled player 7 tot 8 k dps mee kon doen deden zij net 5.5 of 6k dps. Vandaar slechts 4 bosses in icc25 volgens mij heb ik op mijn alt wel heel de plague wing maar niet zeker.

Ik loop nergens te verkondigen dat ik zo geweldig ben ik geef alleen aan dat als je een pug raid wil laten slagen je streng moet zijn in wie je binnen laat.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ja, die 20000 servers bijvoorbeeld. Ben enorm benieuwd naar de architectuur achter een realm.

* Hydra is nerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:09

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Hydra schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 00:15:
[...]

Ja, die 20000 servers bijvoorbeeld. Ben enorm benieuwd naar de architectuur achter een realm.

* Hydra is nerd :P
proxy server (guild chat, trade chat etc)
world servers (outland, northrend, kalimdor, EK)
dungeon & raids servers (shared met bg, stuk of 20-50 per bg)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
Streng zijn is ok maar 5k gs voor een toc10 is toch er een beetje over.
Als je 5k gs hebt is de kans heel klein dat je nog een upgrade in toc10 normaal kunt halen en is het gewoon emblems farmen.
Ik vroeg vanavond eens aan een vriend die de addon heeft wat men gearscore was en die was iets van een 5088.
Een addon is een tool en op de server waar ik zit vind ik persoonlijk dat GS misbruikt wordt. Ik zie dan ook geregeld mensen met mixes van gear aan om maar aan die eis van xxxxxx GS te voldoen in pugs en meestal is dat ook te merken dan aan de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:30:
[...]

persoonlijk vind ik achievement wel een redelijke graadmeter als je kijkt naar datums.
als iemand in juni 2009 hodir hardmode heeft gedaan. (ulduar is op 15-04-2009 open gegaan en mijn eigen achievement is van 14-06-2009) dan heeft hij dus maximaal 2 maanden gear. en toen hodir hardmode nog echt gewoon hardmode. wij vragen ook standaard om screenshots van dps meters ofzo en je in game latency op woensdag
uit eindelijk moet je iemand ergens op beoordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zozo was weer een druk weekend kwa wow nieuws ;) eerst die Duikboten (plz plz ook een sub-engineer mount) en daarna kwam ineens het nieuws dat de Authenticator gekraakt middels een Trojan wat ook bevestigd is middels een blue post en toen ineens (iets wat we al wisten) een uitgebreid verslag van blizz over de komende stat changes die "mastery stat" lijkt me echt imba :D :S teveel om te linken zonder het "wall of text"gebeuren te veroorzaken ,alles gemist? check maar ff op wow.com of mmo-champion.com

nou even een dagboekje maar weer dan :) was weer een druk weekend heb de guild site helemaal opgeschoond en voorzien van een nieuw jasje en een Shoutbox en naast de gebruikelijke quality time doorgebracht te hebben met mijn vriendin (ja dat kost best wel wat tijd maar dan heb je ook wat haha)
was er ook nog tijd voor wow maar voor ik daar over begin weer wat ehhh raars...

nadat mn vriendin en ik terugkwamen van een iets uitgelopen bezoek aan een bevriend stel en we in bed lagen (nee lees gerust door wordt niet meer erotisch dan dit haha) zat ik in gedachten op te sommen wat ik nog aan de site moest gaan doen enzo en toen gebeurde het!?ik viel in slaap en had het meest realistische potje WSG ooit haha stond dr midden in!zal niet verder in detail treden anders zet ik me nog meer voor lul maar het nare is dat ik dus schijnbaar aan het praten was in mn slaap en mn vriendin alles had meegekregen haha :P best wel voor lul dus vooral omdat ik ook tactieken aan het rondroepen was en druk met mn arm aan het slingeren was haha

ok nou eindelijk bij wow aangekomen (ja echt wow nu) gisteren rond 9 uur savonds weer teruggekomen en maar weer eens ingelogt en mn 5vs5 team geleaved om een 5vs5 trainings team te maken voor de Guild,nadat we tussendoor nog een verdedigend potje wintergrasp hadden gewonnen,gingen we al gauw van start met een vage setup (achja is voor trainings doeleinden) : warrior(arms),mage(frost),mage(arc),pally(ret),pally(ret) en het ging beter dan verwacht haha het begin ging een beetje moeizaam maar na wat instructies en oefening/gewenning eindigden we de avond met 6 wins en 6 loss :) /apetrots haha zelfs tot 2keer toe een turtle team verslagen met 2 healers terwijl we er zelf geen 1 hadden :)

ook gelijk maar even het advies gegeven in de guild om maximaal "marks of honor" te gaan sparen aangezien die op de ptr nogsteeds kunnen worden ingeruild voor 2000 honor per stuk!!!? :S hoop dat blizzard dit wel gaat nerfen voordat patch 3.3.3 live gaat anders worden er een hoop mensen verdrietig haha vooral in de jewecrafting sector aangezien de hele epic gem markt dan in gaat storten ;) moet je je eens voorstellen dat je van alle battleground marks er 100 hebt dan kom je al gauw op zo'n 1.200.000 honor!! en als je dan al wat pvp gear hebt (wat me logisch lijkt met zulke aantallen) dan moet je het maar net kwijt kunnen,je kan natuurlijk alle pvp mounts kopen die 50.000 honor /stuk gaan kosten (ja confirmed) en een oldschool epic lvl 60 setje gaan halen maar dan hou je zoveel over dan gaan mensen er epic gems van kopen...

dat was het wel zo'n beetje..oowja gisteren weer goede zaken gedaan met het gecruiten ;) weer 7 mensen erbij met +1k resilience :) dus gaat goed :) we worden elke dag sterker als guild en hebben zelfs al een keer 2 premades naast elkaar gedraaid ;) veel mensen gewerft vd gesneuvelde pvp guild <Pagans of Valor> op onze server,die guild was doodgegaan omdat de guildmaster hem was gepeerd naar een pvp server,dat beviel hem blijkbaar niet zoveel want gisterenavond was ie weer teruggekomen..kijken of ie weer dingen op gaat starten maarja krijgt ie niet veel ruimte voor want die leegte die hij creeerde hebben wij als guild meer dan dubbel opgevult..vanmiddag praten over een merge met een andere zeer kleine pvp guild die wij waarschijnlijk gaan opnemen binnen onze gelederen..

you will be assimilated! resistance is Futile!

p.s. voor de mount verzamelaars : die 2 nieuwe mounts die al in de scripts staan zullen wow Tcg mounts worden 1 genaamd"wooly white rhino" en de Ander is een soort van vuur/lava Griffioen..rhino is een beetje een gepimpte kodo imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Shunt schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:14:
..ik geef alleen aan dat als je een pug raid wil laten slagen je streng moet zijn in wie je binnen laat.
To be honest, dit vind ik zo'n bs (no offense). Mijn ervaring met pugs waarin men streng is (zoveel gs, achievements) vaak een kwaliteit heeft waar je niet over naar huis wilt schrijven. Groepen die voor de 1e boss al uit elkaar vallen, mensen met lage dps, diva's die meteen beginnen te bleren als iemand niet voldoet aan het door de community op de server gecreerde beeld. Juist de pugs waarin men uberrelaxed is, geen gezeik voor wat betreft achievement en gs, zijn voor mij de groepen waarmee ik het verst kom.

Mensen stellen tegenwoordig belachelijke eisen. ToC25 mag je alleen doen als je volledig T9 bent gegeared. Uhm, toen ToC net uit was deed je dit gewoon in je Ulduar gear. Niets geen T9. VoA nieuwe boss mag je in week 1 alleen doen als je de achieve hebt (wth??). Mensen zijn gewoon niet meer realistisch en dat is wat mij betreft alleen maar meer en meer toegekomen nu er zoiets bestaat als GS. En ja, dit kunnen we ook zeggen van achievements.
Belangrijkste requierements: hersenen, gedegen kennis van je class (wat je alleen kan testen op het moment dat je iemand in actie ziet, maar natuurlijk eventueel een 1e inschatting kan doen op basis van gear inspect), normaal gedrag (niet bitchen, niet mensen gaan lopen afzeiken, geen divagedrag) en dat is het voor mij.

Daarnaast zijn er inmiddels zoveel trucjes om de meest debiele eisen te omzeilen (underachiever, pvp of crapgear equipen om zo aan de gs te voldoen) dat het onmogelijk is om er zeker van te zijn dat men voldoet aan de eisen.

Ik vind GS belachelijk, maar neemt niet weg dat ik een wow-heroes regelmatig gebruik. Puur voor een indicatie van (eigen) gear. Gewoon een overzicht van gems, enchants en gear. Soort van gearinspect, maar dan op afstand ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Goedemorgen,

Weten jullie wat de eisen zijn om HoR binnen te komen? Mijn Shaman heeft nu een WoW Heroes score van 2326 en ik kan nog steeds HoR niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menace_1981 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 08:52:
Goedemorgen,

Weten jullie wat de eisen zijn om HoR binnen te komen? Mijn Shaman heeft nu een WoW Heroes score van 2326 en ik kan nog steeds HoR niet in.
ja klopt ;) dacht ook ff wat makkelijke gear te scoren met mn lock alt die heeft een beetje de basis epics enzo en kan er ook nog niet in..vond het zo zielig dat ie disenchant whore was maarja haha

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2010 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister was een lekker avondje,

Voor het eten ben ik even een pug in gedoken voor [Jarraxus must die] op mijn priest. De groep was best relaxed, alleen de raidleader ging beide gevechten door domme fouten dood. Ach met twee healers is totc10 ook prima te doen…

Na het eten werd er een guild-alt/ pugje gestart en ben ik op mijn tankadin mee gegaan naar [Jarraxus must die]. Dat ging een stuk soepeler ookal hadden de meeste mensen amper gear, of pvp specs… Weer 5 emblems erbij!

Om 20.00 werd een icc10 raid gestart in de guild. Ik had een dealtje gesloten met de andere rogue, ik zou even het eerste deel doen, vervolgens zou hij deel twee van de run overnemen…
Alle bosses waren simpele one-shots, alleen de frostgiant voor de weekly quest was twee wipes waard. Best lomp eigenlijk dat je op ‘trash’ toch nog kunt wipen :)

Na saurfang ben ik geleaved en heb ik ‘the international’ in de dvd-speler gedaan. Leuke film!
Prima avondje: emblems farmen, mijn rep naar exhalted gehaald, en lekker een filmpje gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zie dat het GS gemekker nogsteeds doorgaat, nog even en dan mag je geen heroics meer in met minder dan 5800...

Eindelijk lvl 42 op mijn druid, maatje van me is lvl 41, helaas weinig kunnen spelen dit weeken vanwege de Cebit (waar ik totaal geen zin in had/heb).

Beide nu Moonkin en ik heb dan dualspec voor Cat, epic riding gehaald, mijn warlock ook ff naar lvl41 geleveld (grant level ftw) en ook epic riding, dus het gaat wel lekker.
Hopelijk gaat het een beetje door in dit tempo want ik wil outland in, classic ben ik nu gewoon zat, zeker als je lvl 50 aantikt krijg je alleen nog maar BRD als random en voorderest is het dan naatje.

Wat ook leuk is dat je lekker door ken knallen als Moonkin, mana op 20% innervate en je zit weer vol, en spirit is ook een lekkere stat, spellpower/mana regen zit nu op 114spellpower in Moonkin form.
Je kan redelijk lang doorgaan zonder gekke pulls, zodra je dan die Treants erbij krijgt denk ik dat het wel leuker wordt, ook krijg ik nu al lekkere crits, 1k is geen uitzondering met starfire.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Het valt mij vaak op dat juist de mensen die al erg in de gear zitten een beetje het "ach, ik faceroll het wel" mentaliteit hebben. Daarom is het niet zo ongewoon dat de dps van zo'n persoon te wensen over laat. Ik ken namelijk ook genoeg mensen die net aan de "eis" voldoen en omdat ze zich juist willen bewijzen nog aardig hoog op de dps lijst kunnen komen. Persoonlijk vind ik het de kunst om met mijn net onder de 5k GS mage toch nog in de top3 van de dps lijst te komen.

Overigens voor de mensen die ElitistGroup gebruiken, ik heb gemerkt dat hij niet altijd goed de gems van een persoon kan inladen. Ik zie geregeld mensen die volgens ElitistGroup geen gems hebben maar wanneer ik ze check dat ze wel gems hebben. GS is op dat gebied ook niet altijd correct wanneer je iemand in je cache hebt staan, zo zat ik in een ony10 groep waar iemand (volgens mijn GS) met 3.4k GS in zat maar wel 35k hp unbuffed als tank. Toen hij eenmaal naast mij stond bleek dat hij in m'n cache stond want hij had echt wel betere gear (ik geloof iets van 4.5k GS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
prutser001 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:08:
..zit nu op 114spellpower in Moonkin form.
Je speelt zonder heirlooms en such? Ik zit namelijk op mijn lvl 23 priest al op 89 spellpower (dankzij heirlooms en enchants).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Mik! schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:13:
[...]

Je speelt zonder heirlooms en such? Ik zit namelijk op mijn lvl 23 priest al op 89 spellpower (dankzij heirlooms en enchants).
Ik heb alleen heirlooms, omdat ik via RaF level en eigenlijk geen zin had om te gaan questen loop ik nu nog in lvl 20-30 meuk, geen zin om 50g uit te geven aan lvl 30/40 gear op AH en gaat zo ook best.

Ook moet je niet vergeten dat je heirloom items echt niet per level omhoog schieten kwa stats, je zal weinig spellpower meer zien de volgende levels, ik ben dan ook meer voor stats gegaan, zodat ik langer door kan gaan. Ik heb nu afentoe meer hp in Cat/Moonkin dan menig tank, zelfde voor mp.

Ik wacht lekker tot ik op lvl 60 aankom dan ga ik weleens kijken naar gear, LW/Tailor kan wel wat craften, plak dan wel een paar van die Knothide stamina dingen op me gear. Nu ga ik echt geen bakken met gold uitgeven aan gear omdat ik vanaf lvl 32 tot 41 eigenlijk niet 1 monster zelf gekilled heb een enkele die tijdens het boosten over het hoofd gezien werdt.

Zelfde voor mijn Warlock, stelt gewoon geen bal voor, stuur de VW naar mob, dotten, stuur VW naar volgende etc.. beetje syphon life hier en daar en hele bende valt zo om.

Je zult wel zien dat je SP puur uit je gear niet echt omhoog gaat.

Owja Linkie : http://eu.wowarmory.com/c...ze+Dragonflight&cn=Vultus

[ Voor 3% gewijzigd door prutser001 op 02-03-2010 09:39 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
prutser001 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:34:
[...]

Ik heb alleen heirlooms, omdat ik via RaF level en eigenlijk geen zin had om te gaan questen loop ik nu nog in lvl 20-30 meuk, geen zin om 50g uit te geven aan lvl 30/40 gear op AH en gaat zo ook best.

Ook moet je niet vergeten dat je heirloom items echt niet per level omhoog schieten kwa stats, je zal weinig spellpower meer zien de volgende levels, ik ben dan ook meer voor stats gegaan, zodat ik langer door kan gaan. Ik heb nu afentoe meer hp in Cat/Moonkin dan menig tank, zelfde voor mp.

Ik wacht lekker tot ik op lvl 60 aankom dan ga ik weleens kijken naar gear, LW/Tailor kan wel wat craften, plak dan wel een paar van die Knothide stamina dingen op me gear. Nu ga ik echt geen bakken met gold uitgeven aan gear omdat ik vanaf lvl 32 tot 41 eigenlijk niet 1 monster zelf gekilled heb een enkele die tijdens het boosten over het hoofd gezien werdt.

Ik geef dus ook geen gold uit voor het gearen (behalve het gold voor de enchants, maar die zijn handig voor eventueel toekomstige alts).
Zelfde voor mijn Warlock, stelt gewoon geen bal voor, stuur de VW naar mob, dotten, stuur VW naar volgende etc.. beetje syphon life hier en daar en hele bende valt zo om.

Je zult wel zien dat je SP puur uit je gear niet echt omhoog gaat.
Geloof ik direct, maar vergeet niet wat een spellpower enchant op je heirloom staff kan doen, een +4 stats op je chest ;) Ik moet wel zeggen, ik heb alle slots gevuld met heirlooms die te vullen zijn. Dus ook de 2 trinkets die ook extra sp gaan geven. Qua sp zal ik misschien niet explosief omhoog gaan met sp, maar wel altijd extra sp hebben ten opzichte van non-heirlooms.

[ Voor 4% gewijzigd door Mik! op 02-03-2010 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
deTwisj schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:11:
Overigens voor de mensen die ElitistGroup gebruiken, ik heb gemerkt dat hij niet altijd goed de gems van een persoon kan inladen. Ik zie geregeld mensen die volgens ElitistGroup geen gems hebben maar wanneer ik ze check dat ze wel gems hebben. GS is op dat gebied ook niet altijd correct wanneer je iemand in je cache hebt staan, zo zat ik in een ony10 groep waar iemand (volgens mijn GS) met 3.4k GS in zat maar wel 35k hp unbuffed als tank. Toen hij eenmaal naast mij stond bleek dat hij in m'n cache stond want hij had echt wel betere gear (ik geloof iets van 4.5k GS).
Je moet soms even handmatig verversen, wil nog wel eens oude gegevens tonen.

Wanneer ik een groep opstart voor het een of ander doe ik altijd het volgende.

pugchecker.com open in de browser (2 schermen = win :) ) en dan maar spammen in de trade of LFG (al wordt die laatste nauwelijks gebruikt) Zeker bij het zoeken naar DPS wordt je platgespammed, paar namen en pugchecker gooien en je hebt direct een aardig idee van wat ze kunnen en hebben gedaan.

Als ik mensen voor ICC10 zoek en ik zie op pugchecker dat mensen bij wijze van 30+ heroics hebben gedaan, wat ulduar bazen en een paar clears van ToC10 dan mogen ze van mij zo mee in ICC ondanks dat ze daar misschien nog niks hebben neergehaald of een paar lage items hebben. Als ik iemand zie met goeie gear maar geen enkele raid ervaring achter de naam dan komt ie er bij mij niet eens in of ik moet toevallig echt een goede groep hebben dan mag die nog wel aan het handje mee.

Op die manier heb ik gewoon op 3 chars elke week de weekly, en in het weekend op m'n alts vrij goede icc runs (6-8 bazen, soms zelfs meer)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser001 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:08:
Zie dat het GS gemekker nogsteeds doorgaat, nog even en dan mag je geen heroics meer in met minder dan 5800...
Gister een OS10 groep gezien, minimaal 5.4k GS :P Zelfs een OS 3D achievement voorkwam niet dat ik uit de raid werd gekicked, te lage gearscore.

En wat hebben ze dan nog te zeggen op de simpele vraag: GS 5k is minimaal 232 en ver erboven gear, waarom zou ik uberhaubt met deze gear nog ToC10 in willen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SinergyX schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:41:
[...]

Gister een OS10 groep gezien, minimaal 5.4k GS :P Zelfs een OS 3D achievement voorkwam niet dat ik uit de raid werd gekicked, te lage gearscore.
Wow... das een trieste bedoeling zeg.
Enige eis die de "zerg" methode stelt is een DPS van ~4k of hoger
Als ik een pug op zet (weekly raid / VoA) dan zorg ik dat ik één guildie tank en één guildie healer meeneem en de rest invite ik op de bonnefooi, alleen als een speler echt slecht is zal ik dit aangeven doormiddel van een whisper dat ik hem ga vervangen. Methode werkt goed en mensen geven vaak complimentjes dat de run zo soepel loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

SinergyX schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:41:
[...]

En wat hebben ze dan nog te zeggen op de simpele vraag: GS 5k is minimaal 232 en ver erboven gear, waarom zou ik uberhaubt met deze gear nog ToC10 in willen?
Die GS intresseert me helemaal niets, ICC10 ook gedaan met een totaal ongebalanceerde groep, 1 ranged, 5DK's 1Paladin, 1Warrior(ik) en 2 healers. En gewoon 2bosses down (Was al laat dus ben gestopt), meeste liepen nog in T8+T9 en emblem meuk, tuurlijk duurde het 'langer' dan met een uitgebalanceerde groep maar bosses gaan ook dood. Ik schat dat de gemiddelde GS op 4.8k lag, mijn warrior zit op 5.1k oid.

Voor OS vindt ik het zoiezo belachelijk, mensen in ToC25/ICC25 gear die dan 'trots' zijn omdat ze op 10man Sart+3D kunnen, YAY. Ik bedoel het lukte mijn guild ook na enkele tries met 200/213 gear met een enkel 226 item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S3D was een ontzettend lastig gevecht waarbij eigenlijk niemand dood mocht gaan. Coördinatie was een must, cooldowns van healers en tanks moesten perfect op elkaar aansluiten… Dat is nu inderdaad niet meer zo. Ik heb hem zelf ook pas gehaald op 25mans toen we al wat ulduar gear hadden, maar de mensen die het haalden met 200-213 gear hadden echt een goede groep!

Tegenwoordig doe ik singletarget zo rond de 9k dps in 25mans, dat is iets dat je never nooit haalde toen, het is dus inderdaad relatief makkelijk om nu s3d te halen. Al is het voor 75% van de spelers nog steeds niet weggelegd, die muur met vuur en de badstuff blijven dodelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 06:37:
nadat mn vriendin en ik terugkwamen van een iets uitgelopen bezoek aan een bevriend stel en we in bed lagen (nee lees gerust door wordt niet meer erotisch dan dit haha) zat ik in gedachten op te sommen wat ik nog aan de site moest gaan doen enzo en toen gebeurde het!?ik viel in slaap en had het meest realistische potje WSG ooit haha stond dr midden in!zal niet verder in detail treden anders zet ik me nog meer voor lul maar het nare is dat ik dus schijnbaar aan het praten was in mn slaap en mn vriendin alles had meegekregen haha :P best wel voor lul dus vooral omdat ik ook tactieken aan het rondroepen was en druk met mn arm aan het slingeren was haha
:D daar moet ik even hartelijk om lachen. Het enige wat ik mij kan herinneren is dat ik de eerste keer dat ik wow speelde meteen doorspeelde tot half 4 snachts. (Ik begon pas om 12 uur) Daarna ging ik nog even drie uurtjes slapen voor ik naar mijn werk moest. Dat eerste deel van de nacht zag ik alleen maar van die gele scrollende tekstjes voorbij komen.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

HawVer schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:19:
[...]

:D daar moet ik even hartelijk om lachen. Het enige wat ik mij kan herinneren is dat ik de eerste keer dat ik wow speelde meteen doorspeelde tot half 4 snachts. (Ik begon pas om 12 uur) Daarna ging ik nog even drie uurtjes slapen voor ik naar mijn werk moest. Dat eerste deel van de nacht zag ik alleen maar van die gele scrollende tekstjes voorbij komen.
Het heeft echt onmeunig lang geduurd voor ik erachter kwam dat je die scrollende teksten uit kon zetten, zodat je quest tekst in 1x op je scherm stond. In het begin las ik ook nog alles.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:33:
[...]
Het heeft echt onmeunig lang geduurd voor ik erachter kwam dat je die scrollende teksten uit kon zetten, zodat je quest tekst in 1x op je scherm stond. In het begin las ik ook nog alles.
heeft ook een aardige tijd geduurt voordat die voor de quest beschikbaar werd..eerst moest je altijd wachten tot alles er stond als je een quest accepteerde en wou lezen :S

maarja in de begindagen stond er zelfs geen pijltje op de map waar je je huidige locatie en richting kon zien op de map :D
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.