![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 22-02-2010 19:45 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik Henk 'm!
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 22-02-2010 19:45 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik Henk 'm!
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 21-02-2010 00:10 ]
lich king is dood, en wanneer je hem slacht spawnen er allemaal gnomes en daarna komen er trollen om de gnomes op te eten....Rakkerzero schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 14:41:
Ik ben weer terug uit Egypte. Nog geen nieuwe Ts zo te zien, dus ga ik zo het nieuwe deel openen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Anoniem: 236827
Anoniem: 345480
Anoniem: 291809
Ik ben bezig om mijn offspec Holy te maken en ik mik op INT, SP en haste.Anoniem: 345480 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:12:
is het slim om gewoon vol te gaan voor intel gems?
en je enchants een mix van intel + SP?
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
denk dat iedereen op het moment op primetime aan het AH'en of raiden is.motormuus schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:09:
Deze reply is geen rant of whine.
Gisteren mijn char ontdooid na 2 jaar, ze staan allemaal nog op level 70.
Keek er echt naar uit om weer in het Warcraft wereldje te duiken, maar zodra ik de bijna lege continenten zie, en iedereen in SW met lvl 80 en de absurde AH prijzen zakt me de moed gewoon in de schoenen..
Mis het oude 'struien door ashenvale met me druid hopend op een horde character te verrassen" is compleet weg, niemand zie ik een random horde dorp aanvallen, iedereent fixeerd zich op end game.
God ik hoop echt dat Cataclysm expansion de wereld weer wat doet leven ipv het "saaie" gebeuren nu.
Men zal dan van 80 naar 85 moeten levelen dus het zal voor even weer drukker zijn buiten de capitols. Daarna is het precies zoals in vanilla en tbc toen iedereen level 60 en 70 was. Raiden en verder in capitol hangen.motormuus schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:09:
God ik hoop echt dat Cataclysm expansion de wereld weer wat doet leven ipv het "saaie" gebeuren nu.
je kan het ook opzoeken natuurlijk als ik bv zie hoe vaak ik wel niet aan het pvpen ben geweest in hellfire bij de pvp objecten. Of in wintergrasp buiten de wg battles. Tis natuurlijk maar net wat je zelf wilt je zou ook met wat vrienden een stad kunnen aanvallen moet je zien hoe snel er world pvp ismotormuus schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:09:
Deze reply is geen rant of whine.
Gisteren mijn char ontdooid na 2 jaar, ze staan allemaal nog op level 70.
Keek er echt naar uit om weer in het Warcraft wereldje te duiken, maar zodra ik de bijna lege continenten zie, en iedereen in SW met lvl 80 en de absurde AH prijzen zakt me de moed gewoon in de schoenen..
Mis het oude 'struien door ashenvale met me druid hopend op een horde character te verrassen" is compleet weg, niemand zie ik een random horde dorp aanvallen, iedereent fixeerd zich op end game.
Daar twijfel ik niet aan, aangezien 80 - 85 voor een (groot) deel ook in de Vanilla wereld zal plaats vinden.motormuus schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:09:
ik hoop echt dat Cataclysm expansion de wereld weer wat doet leven ipv het "saaie" gebeuren nu.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
[ Voor 16% gewijzigd door Grozno op 19-02-2010 20:50 ]
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Ik Henk 'm!
Het leven zal vooral onstaan doordat je verschillende bestaande gebieden moet doorkruisen om in de nieuwe gebieden te komen. Daardoor zal er meer interactiviteit onstaan tussen de low level en de high level players. Maar blizzard kennende zullen er dus wel weer portals verschijnen waardoor dit weer ontkrachtigd wordt.Kaap schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:37:
[...]
Men zal dan van 80 naar 85 moeten levelen dus het zal voor even weer drukker zijn buiten de capitols. Daarna is het precies zoals in vanilla en tbc toen iedereen level 60 en 70 was. Raiden en verder in capitol hangen.
Characters.Eldariel schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:44:
Kan iemand hier wel bij z'n charters komen en spelen? Mijne zit nu vast op ''Retrieving Charterlist" @ Stormrage EU.
[ Voor 5% gewijzigd door STING op 19-02-2010 22:09 ]
Ga voor ongeveer 50% passive ArP en probeer Forge of Souls heroic te farmen voor http://www.wowhead.com/?item=50198. Daarna kan je strength gaan gemmen. 100% passive is mogelijk maar dan moet je ICC25 gaan raiden enzo. Verder hoef je maar 5% hitrating te hebben (+3% in Fury talents), expertise is wel belangrijk, maar zou ik op gear proberen te halen, niet d.m.v. gems. Ik raad je trouwens aan om arms te gaan als je gear nog niet zo goed is. Veel leukere dps.Grozno schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 20:48:
Even een korte vraag over warriors:
Waar kan een T9 Fury Warrior beter voor gemmen, Str of Arp?
Ik gem op het moment Arp, maar ik vraag me af of dat de hoogste DPS geeft...
Hatalom
Andere tips zijn natuurlijk ook welkom
Ik heb geloof ik wel de verkeerde enchant op m'n cloak
STR gemmen. Pas als je in ICC25 gear zit of een Arp trinket hebt wordt Arp gemmen interessant. Gezien jouw gear zou ik zelfs even terug gaan naar Arms.Grozno schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 20:48:
Hatalom
"HI! HELPZ WITH THIS QUEST PLX!"Rakkerzero schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:49:
[...]
Het leven zal vooral onstaan doordat je verschillende bestaande gebieden moet doorkruisen om in de nieuwe gebieden te komen. Daardoor zal er meer interactiviteit onstaan tussen de low level en de high level players.
[ Voor 29% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-02-2010 03:17 ]
Nee onzin... Meer dan onzinKaap schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:37:
[...]
Men zal dan van 80 naar 85 moeten levelen dus het zal voor even weer drukker zijn buiten de capitols. Daarna is het precies zoals in vanilla en tbc toen iedereen level 60 en 70 was. Raiden en verder in capitol hangen.
[ Voor 3% gewijzigd door Brutal1ty op 20-02-2010 10:32 ]
[ Voor 14% gewijzigd door B-BRAIN op 20-02-2010 10:37 ]
Party on the Cyclone realms.bobsqaud schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 22:10:
Hier ook steeds nu elke keer wachten op wereld waar die nu blijft hangen.
Niet bijzonder.DNAxtreme schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 14:06:
Ben mn leatherworking aan het trainen, wat verkoopt het beste op lvl 450 ? Is leatherworking een winstgevende proff ? Ik had gezien dat je ilvl 264 gear kon maken maar volgensmij was dat niet heel bijzonder ofwel ?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Betekend dat dat die lelijke dungeon ook verdwijnt?chromeeh schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 10:20:
YEAH!
"Gnomeregan will be recaptured before Cataclysm!" \o/
Bron
Gnomer weer terug naar de gnomes
http://hawvie.deviantart.com/
https://niels.nu
ja is al de 3de super thread over de Cyclone BG. Is de laatste tijd echt een drama. In de instance gaat het nog wel, maar daar buiten (world server) kun je van alles verwachten. Lootlag, mobs die resetten, instant spells die 5 seconden duren, maillag, spelers die vertraagd voorbij gaan. Lijkt wel of dit een spel is uit '99.STING schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 11:33:
[...]
Party on the Cyclone realms.
http://forums.wow-europe....Id=126787569385&sid=1#165
[ Voor 68% gewijzigd door junglebeast op 20-02-2010 17:23 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Anoniem: 291809
Gnomeregan en de Echo Isles weer teruggepakt door hun oorspronkelijke bewoners = winchromeeh schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 10:20:
YEAH!
"Gnomeregan will be recaptured before Cataclysm!" \o/
Bron
Gnomer weer terug naar de gnomes
\o/* Culling of Stratholme
o Players may now skip the initial introduction dialog to this dungeon once they have completed it at least once.
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 291809 op 20-02-2010 19:12 . Reden: Wat toegevoegd ]
Anoniem: 243052
Surely zullen veel mensen nog eens een poging doen een alt te levelen voor de low level content alhoewel je die nieuwe zones/quests ook op je level 80/85 kunt doen mocht je het zo nodig willen ervaren. Het gros zal gewoon sprinten van 80 naar 85 en de endgame instappen denk ik.Brutal1ty schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 10:30:toon volledige bericht
[...]
Nee onzin... Meer dan onzin
Men gaat 2 dingen doen in Cataclysm, mark my words.
Main naar cap levelen en raiden, en heel veel alten...
Waarom?
Omdat de gehele 0-60 content compleet veranderd is met andere omgevingen quests en items... + twee nieuwe speelbare rassen en nieuwe rassen/klassen combinaties.
Deze 3 veranderingen (nieuwe speelbare rassen ,en nieuweklassencombinaties + compleet nieuwe low lvl content t/m 60) vind ik veeeeel interessanter voorlopig dan endgame bijvoorbeeldDat komt daarna wel weer!
En er zijn er veel die 't met me eens zijn, dus trust me: er gaat aardig wat ge-alt/gererollt worden bij Cataclysm!
Anoniem: 318043
Anoniem: 213904
Saurfang horde? Daar speel ik ook. Might of Kalimdor hierAnoniem: 243052 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 22:40:
moar: nieuwe vendor in dalaran waar je frozen orbs kan ruilen 1 op1 voor elke eternal (fire, life etc) of 6 voor een crusader orb. heb net al 250 frozen orbs gekocht voor 10g each.. de prijzen op mijn realm (saurfang , horde) zijn al gestegen naar 40g per orb!
Anoniem: 318043
Zie DM.Anoniem: 318043 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 01:51:
Niemand die een Scroll of Resurrection kan geven?
D.w.z dat ik terug een trial van 10 dagen kan spelen en als ik een nieuw abo'tje afsluit dat jullie een maand gratis WoW kunnen spelen!
En nog meer idioten erbij die hun class totaal niet beheren/verstaan.Kaap schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 23:48:
[...]
Blizzard zou die eerste 40/50 levels wel eens mogen aanpakken, pas tussen de 40 en 50 krijg je je core abilities en begint het spelen van je class echt leuk te worden. Wat mij betreft mag er een feature komen dat mensen met een level 85 alts op een hoger level mogen starten, level 40 ofzo. Scheelt een hoop en maakt alts tenminste aantrekkelijk.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ex-vertical ==> Reanimate nu (http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Saurfang&cn=Tusktooth)Anoniem: 213904 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 01:35:
[...]
Saurfang horde? Daar speel ik ook. Might of Kalimdor hier
mn char: http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Saurfang&cn=Orthar
en dat frozen orbs nu stijgen, prima. Ik heb er zat van de random dailys.
Dus? Als je in een redelijke guild zit heb je weinig tot geen last van die lui. Ja, als je afhankelijk bent van epics via de LFG tool kan het vervelend zijn...sabriel schreef op zondag 21 februari 2010 @ 09:19:
En nog meer idioten erbij die hun class totaal niet beheren/verstaan.
Bijna alles wat ik tegenkom in random dungeon zuigt kwa DPS, af en toe een fixed raidguild groepje daargelaten...sabriel schreef op zondag 21 februari 2010 @ 09:19:Zoals gisteren een hunter in ah'khanet.
Was een hunter die geen DPS deed, zelfs ik als healer stond nog hoger (hij zei dat zijn muis niet werkte), pulled een pack per ongeluk, we lopen gauw een stuk weg zodat hij fiegn dead kan doen, splat dode hunter en wij agro. Eindelijk bij de 2de boss, dropped bugeut of flowers, hunter need get lovefool archievement en leaved. Daarna relaxed afgemaakt maar was wel een face-palm dungeon.
Heel veel mensen die een beetje raiden hebben op voorhand al enigszins kennis van een andere class. Die eerste 50 levels leren jou overigens heel weinig over je class. Vanaf 40/50 krijg je je core abilities die je op 80 zal gaan gebruiken, Mortal Strike, Mangle, Shaman Dualwield etc etc. Tot dan moet je je vermaken met het spammen van 1 of 2 abilities. Joysabriel schreef op zondag 21 februari 2010 @ 09:19:En dan een voorstel om de eerste 50 levels over te slaan, ik hoop het niet.
Niet, doen ze sinds 2006 al niet meer. Iedereen raced alts naar het hoogste level, tegenwoordig met heirlooms is XP/tijd gezien een instance niet eens interressant.. Alts komen amper een dungeon in.sabriel schreef op zondag 21 februari 2010 @ 09:19:
Tevens geeft dit ook nieuwe mensen een kans, als iedereen een alt rolled op min lvl50, hoe moeten de nieuwe mensen dan ooit level 50 worden zonder ooit een instance van binnen te zien ?
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Waarom is Vertical nou gedisband en onder Reanimate verder gegaan? Ben een speler van de eerste minuut op Saurfang, kende eerst bijna iedereen op de realm, maar heel veel goede spelers zijn vetrokkenAnoniem: 243052 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 10:55:
[...]
Ex-vertical ==> Reanimate nu (http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Saurfang&cn=Tusktooth)
Sta bijna standaard 2de op de dps lijst als tank. Alleen Mages en een enkele lock komen boven mij uitKaap schreef op zondag 21 februari 2010 @ 11:44:
[...]
Bijna alles wat ik tegenkom in random dungeon zuigt kwa DPS, af en toe een fixed raidguild groepje daargelaten...
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 117852
Afgelopen week nog bij Lich King, priest zat te zeuren dat ik Necrotic Plague (1 assigned dispeller) te snel dispellde maar met de lag die we hadden hield ik t liever safe. Ok, volgende try kreeg hij als 1e Plague en ging plat na de 50k tick na 5secs van die Plague... Goh, was blijkbaar toch net! te langzaam... oops!LordMithril schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:50:
[...]
Sta bijna standaard 2de op de dps lijst als tank. Alleen Mages en een enkele lock komen boven mij uiten dat met 4200 GS terwijl de rest over de 5400 zit
Ook heerlijk als een mage met 5700+ gaat zeuren dat ik geen aggro kan houden op 4 mobs terwijl hij allout gaat met AoE spells of arcane missles![]()
Ach.. dan werkt ineens mn Righteous Defense niet meer
Maar... de eerste 0-60 levels worden toch ook aangepakt? Oh nee sorry leesfoutje van mij, jij bedoelt de pure tekortkoming aan boeiende aanvallen en combo's die kan uitvoeren met de meeste klassen pre-outland toch?Kaap schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 23:48:
[...]
Surely zullen veel mensen nog eens een poging doen een alt te levelen voor de low level content alhoewel je die nieuwe zones/quests ook op je level 80/85 kunt doen mocht je het zo nodig willen ervaren. Het gros zal gewoon sprinten van 80 naar 85 en de endgame instappen denk ik.
Ik heb behalve priest en hunter elke class naar level 60 of hoger geleveled en met vele daarvan ook endgame content geraid. Nog een keer die eerste 40 levels door? Hell no way... Heb nu weer lowbie Druid...leuk man....Maul spammen omdat je nog geen andere core abilities hebt![]()
Blizzard zou die eerste 40/50 levels wel eens mogen aanpakken, pas tussen de 40 en 50 krijg je je core abilities en begint het spelen van je class echt leuk te worden. Wat mij betreft mag er een feature komen dat mensen met een level 85 alts op een hoger level mogen starten, level 40 ofzo. Scheelt een hoop en maakt alts tenminste aantrekkelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door Brutal1ty op 21-02-2010 15:40 ]
When all else fails, resurrect and start over
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
LW is voor mij niet bepaald winstgevend. De epics die je kon kopen met arctic fur waren ooit leuk om te verkopen, maar heeft inmiddels niet heel erg veel nut meer. Hoogstens voor je eigen alts die mail of leather kunnen gebruiken. Maar dan meer als instap, want met gearen nu heb je het zo weer vervangen. De legpatches zijn leuk, maar dan moet je een beetje mazzel hebben met arctic fur, maar dat geldt eigenlijk voor alles. De 264 items zijn misschien winstgeven, maar verkijk je niet op de mats die je er voor nodig hebt. Ben zelf momenteel een poging aan het wagen om de elemental boots bij elkaar te sparen, maar je hebt pak 6 primordial saronite nodig á 23 frost emblems (5 voor de boots, 1 voor de recipe). Je kan best winst maken als je de AH een beetje kan bespelen (opkopen van mats, verwerken tot items en weer verkopen), alleen ik ben daar geen held meeDNAxtreme schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 14:06:
Ben mn leatherworking aan het trainen, wat verkoopt het beste op lvl 450 ? Is leatherworking een winstgevende proff ? Ik had gezien dat je ilvl 264 gear kon maken maar volgensmij was dat niet heel bijzonder ofwel ?
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Dat is idd wel slim ja, om zo ervoor te zorgen dat 23 andere mensen er ook last van hebben......Anoniem: 117852 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 14:54:
[...]
Afgelopen week nog bij Lich King, priest zat te zeuren dat ik Necrotic Plague (1 assigned dispeller) te snel dispellde maar met de lag die we hadden hield ik t liever safe. Ok, volgende try kreeg hij als 1e Plague en ging plat na de 50k tick na 5secs van die Plague... Goh, was blijkbaar toch net! te langzaam... oops!
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
In jouw geval is het het beste gewoon volledig STR te gemmen, ARP heeft pas zin als je de softcap kan halen (dus hardcap met Grimtoll of Moljnir runestone) Zie ook mijn char (gnome warrior) met 98% arp sinds gisteren :-) link is in mijn sig.Grozno schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 20:48:
Hatalom
Guilddramah.. clint (GM) demote alle officers, en die raakten in rage en /gquit en refom reanimate.. clint zit nog in vert.Cvan schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:50:
[...]
Waarom is Vertical nou gedisband en onder Reanimate verder gegaan? Ben een speler van de eerste minuut op Saurfang, kende eerst bijna iedereen op de realm, maar heel veel goede spelers zijn vetrokken
"Don't let your dreams be memes"
____(>^^(>0o)>____
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
LW kan heel winstgevend zijn. Ten eerste verkopen Icescale en Forsthide armors wel lekker. Hier zit een leuke profit returnrate op. Verder natuurlijk zaken als Heavy borean armor kit en het verkopen van losse arctic furs gaat ook wel lekker. Gewoon Borean Leather opkopen, daar heavy borean leather van maken en deze per 10 inruilen voor arctic furs. Bij mij op de server is daar een hele leuke winst mee te maken. Gewoon een kwestie van de prijzen goed leren kennen. Bij ons doen de arctic fur op dit moment zo'n 50-70g! Soms nog wel meer. Als je dan een 3 stacks van borean leather opkoopt a 10 goud per stuk heb je dus een arctic fur van 30g.Mik! schreef op maandag 22 februari 2010 @ 08:40:
[...]
LW is voor mij niet bepaald winstgevend. De epics die je kon kopen met arctic fur waren ooit leuk om te verkopen, maar heeft inmiddels niet heel erg veel nut meer. Hoogstens voor je eigen alts die mail of leather kunnen gebruiken. Maar dan meer als instap, want met gearen nu heb je het zo weer vervangen. De legpatches zijn leuk, maar dan moet je een beetje mazzel hebben met arctic fur, maar dat geldt eigenlijk voor alles. De 264 items zijn misschien winstgeven, maar verkijk je niet op de mats die je er voor nodig hebt. Ben zelf momenteel een poging aan het wagen om de elemental boots bij elkaar te sparen, maar je hebt pak 6 primordial saronite nodig á 23 frost emblems (5 voor de boots, 1 voor de recipe). Je kan best winst maken als je de AH een beetje kan bespelen (opkopen van mats, verwerken tot items en weer verkopen), alleen ik ben daar geen held mee
LW is voor mij met name de enchants voor je wristitems en de goedkope legpatches (als ik enhancement specc).
No guts, no glory!
Oh damn, dat was inderdaad nu mogelijk met dat arctic fur oO Helemaal vergeten. Ga het direct even uitzoeken, want ik heb nog een hele lading aan heavy borean leather op de bank liggen. Arctic Fur is op Draenor momenteel maar iets van 40g pak 'm beet dus dat is niet superveel meer. Ik ga het in ieder geval even nakijken. LW vond ik tot die tijd niet echt geweldig qua profitKillGhost schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:32:
[...]
LW kan heel winstgevend zijn. Ten eerste verkopen Icescale en Forsthide armors wel lekker. Hier zit een leuke profit returnrate op. Verder natuurlijk zaken als Heavy borean armor kit en het verkopen van losse arctic furs gaat ook wel lekker. Gewoon Borean Leather opkopen, daar heavy borean leather van maken en deze per 10 inruilen voor arctic furs. Bij mij op de server is daar een hele leuke winst mee te maken. Gewoon een kwestie van de prijzen goed leren kennen. Bij ons doen de arctic fur op dit moment zo'n 50-70g! Soms nog wel meer. Als je dan een 3 stacks van borean leather opkoopt a 10 goud per stuk heb je dus een arctic fur van 30g.
Ik ben dit weekend terug gegaan naar feral tank i.p.v. resto. Ik heb lange tijd al feral tank gespeeld, dus dat was op zich geen nieuw iets, maar ik miste het toch wel enorm. Buiten dat vind ik healen echt het saaiste wat er is.SinergyX schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:23:
Toch van het weekend mijn druid een feral tank spec aangemeten, zelfs als healer sta je nu al aardige tijd in de queue, binnen 5 seconde had ik een party, UK op het programma. Aangegeven nieuw te zijn in het tanken, maar niemand vond het erg.
40g is inderdaad wel weinig, maar ja dan zal borean leather ook wel weinig kosten, dus heb je toch nog leuke winst te pakken. Vooral dan op zaken als nerubian leg armor en heavy borean armor kit. Verder natuurlijk de icescale en frosthides. Toen die omruilactie bekend was heb ik masaal borean leather opgekocht. Toen was het nog 6g per stack ofzo tegenover de 10-12g per stack nu. Toch mooie profit mee gehaald. Ik zou het inderdaad even goed bekijken en alles omrekenen. Je moet er dan leuke dingen mee kunnen doen.Mik! schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:35:
[...]
Oh damn, dat was inderdaad nu mogelijk met dat arctic fur oO Helemaal vergeten. Ga het direct even uitzoeken, want ik heb nog een hele lading aan heavy borean leather op de bank liggen. Arctic Fur is op Draenor momenteel maar iets van 40g pak 'm beet dus dat is niet superveel meer. Ik ga het in ieder geval even nakijken. LW vond ik tot die tijd niet echt geweldig qua profit
No guts, no glory!
____(>^^(>0o)>____
Ik heb wel wat blue 200 gear klaarliggen, maar verre nog van optimaal. Het is wel flink wennen, systeem achter een feral beertje is toch wat anders dan bij pala of DK, crits geven reduction en lijkt nagenoeg altijd up. (25% van je AP?).-BB- schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:35:
Ik ben dit weekend terug gegaan naar feral tank i.p.v. resto. Ik heb lange tijd al feral tank gespeeld, dus dat was op zich geen nieuw iets, maar ik miste het toch wel enorm. Buiten dat vind ik healen echt het saaiste wat er is.
Ik had in de bank nog mijn begin-WOTLK set liggen, had totaal geen gems m.u.v. de belt buckle. Hier wat gems in gegooid (stam) en aangevuld met rep en normale enchants. Resultaat is een unbuffed 34k HP beer, vond ik niet slecht voor ilevel 187/200 gear. Wel meteen mijn ilevel 150 idol vervangen voor de triumph versie.
Zondag toen alles weer speelbaar was op Lagrenas meteen een aantal Hc's gedaan. En eigenlijk weinig problemen, behalve bij een nogal overactieve arcane mage die direct met arcane missiles begon te beuken op groepen terwijl ik nog moest chargen. En een hunter met een wolf die growl constant aan had staan en de ability misdirect nog nooit gezien had volgens mij.
En buffed kom ik toch al op zo'n 43k HP. Anub in Naxx met 8 man was ook geen probleem met mijn beertje. Heerlijk
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Degene die op de orbs bezig is (kunnen er twee zijn!) moet echt 100% van zijn tijd daarin steken. Tanking wise pull ik zelf altijd Valanar en Taldaram op me, met één dedicated healer die mij in leven houdt. Onze hunter doet dan Keleseth en onze mage zit full time op de orbs. Melee haalt de rest wel neer. We gebruiken dus 1 "echte" tank, 1 ranged tank, 3 healers en 5 dps.deTwisj schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:31:
Hierna zijn we richting de Blood Council gegaan. De eerste paar keren geprobeerd met 1 persoon die de "bal" in de lucht moest houden maar dit ging schijnbaar telkens niet helemaal goed.
Council is op 10-man lastiger (minder vergevend) dan op 25-man, maar uiteindelijk relatief makkelijk als je de fight doorhebt.Als tank moet ik zeggen dat ik mijn handen vol had om te overleven tegen Teldaram (sp?) die naar mijn beleving wel erg hard op mij in stond te hakken. Het kostte ons 3 of 4 pogingen om het uiteindelijk voor elkaar te krijgen, ondanks dat het schijnbaar een 'makkelijke' boss is.
1 tank (meestal de tank met de beste gear) pikt beide melee-princes op en de andere doet Keleseth (de caster). De melee-tank heeft wel stevige healing nodig, maar de caster-tank komt vrijwel nooit in gevaar. Er is niet echt meer een goede reden om een ranged DPS op de caster-prince te zetten (dat was eerst wel zo, toen Keleseth zijn target af en toe voor 70K mepte in melee, maar dat is vrij snel gehotfixed): je verliest een mainspec DPSer door deze Keleseth te laten tanken en je hebt hoogstwaarschijnlijk toch wel 2 volwaardige tanks rondlopen, die op deze manier beiden vol benut worden.Wootlock schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:16:
Gisteren wel even de professor omgelegt in 2 try's om daarna kansloos te wipen op de blood princess.
Ik heb eerlijk gezegt geen idee wat we fout doen. Tank setup is als volgt: 2 plate dragers tanken de melee prinsen ik als Lock tank de caster. Dat gaat zo goed als foutloos totdat hij empored word. Dan krijg ik zelfs met 3 bollen om me heen tikken van 25k (healers geven aan dat ik unhealbaar word). Dit is de 10m variant. Iemand tips ?
[ Voor 6% gewijzigd door Rannasha op 22-02-2010 12:08 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
DankKillGhost schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:39:
[...]
40g is inderdaad wel weinig, maar ja dan zal borean leather ook wel weinig kosten, dus heb je toch nog leuke winst te pakken. Vooral dan op zaken als nerubian leg armor en heavy borean armor kit. Verder natuurlijk de icescale en frosthides. Toen die omruilactie bekend was heb ik masaal borean leather opgekocht. Toen was het nog 6g per stack ofzo tegenover de 10-12g per stack nu. Toch mooie profit mee gehaald. Ik zou het inderdaad even goed bekijken en alles omrekenen. Je moet er dan leuke dingen mee kunnen doen.
Yep, de prijs is omhoog geschoten bij ons naar een prijs van zo'n 18g per orb.SinergyX schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:48:
http://www.mmo-champion.c...sions-changes-blue-posts/
Ik wist dat helemaal niet van die frozen orbsHeb ik er van het weekend nog 20 richting de vendor gebracht
No guts, no glory!
Yep, maar ik heb geen skinner meer. Ik farm dus AH voor mijn profit.Mik! schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:28:
[...]
DankEn mocht de borean leather niet goedkoop zijn, er zijn wel plekken waar je heerlijk kan farmen.
No guts, no glory!
Pattern: Frosty Flying Carpet
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ik heb even gekeken naar Salena op Skullcrusher (wow-heroes) en het eerste wat me opviel is dat je een betere enchant op je shoulders en chest kunt doen. Verder zie ik dat je een heleboel hit hebt (412 hit rating), dit is 123 hit rating over de cap voor arcane spells en 44 hit rating over de cap voor je overige spells met jou huidige talent build (3/3 AF + 3/3 Precision). In feite zou je voor boss fights waar je toch bijna alleen maar arcane spells gebruikt al genoeg hebben met 289 hit rating.Anoniem: 236827 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:52:
M'n DPS is nog niet superhoog, maar ik heb dan nog redelijk veel 232 ilevel gear. Ik haal zo'n 5k op Fester, als Arcane, dat moet voor m'n gevoel hoger kunnen.
Iemand tips voor m'n Mage?
Gebruik een mage in wat stam gear, doen wij tenminste zowel op 10 als 25,. Mage is veel rapper met blink en ice lance.Wootlock schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:16:
Afgelopen week geen WoW aangeraakt, was op Skivakantie in zuid Duitsland
Gisteren wel even de professor omgelegt in 2 try's om daarna kansloos te wipen op de blood princess.
Ik heb eerlijk gezegt geen idee wat we fout doen. Tank setup is als volgt: 2 plate dragers tanken de melee prinsen ik als Lock tank de caster. Dat gaat zo goed als foutloos totdat hij empored word. Dan krijg ik zelfs met 3 bollen om me heen tikken van 25k (healers geven aan dat ik unhealbaar word). Dit is de 10m variant. Iemand tips ?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Jemig, ik had het al moeilijk genoeg met Taldaram. Die zat al makkelijk 12-16k per klap op me in te hakken, als ik daar nog Valanar bij zou stoppen zou ik binnen luttele seconden neer liggen. detwisj op Azjol-Nerub (wow-heroes) is mijn character. Ik zit niet zo "heel" dik in de gear, het meeste ervan is 10mans en emblem gear maar ben wel avoidance+block capped met holy shield aan en focus voornamelijk op armor/stam met beetje hit on the side. Raidbuffed zit ik rond de 50k hp.NMe schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:53:
[...]
Degene die op de orbs bezig is (kunnen er twee zijn!) moet echt 100% van zijn tijd daarin steken. Tanking wise pull ik zelf altijd Valanar en Taldaram op me, met één dedicated healer die mij in leven houdt. Onze hunter doet dan Keleseth en onze mage zit full time op de orbs. Melee haalt de rest wel neer. We gebruiken dus 1 "echte" tank, 1 ranged tank, 3 healers en 5 dps.
[...]
Council is op 10-man lastiger (minder vergevend) dan op 25-man, maar uiteindelijk relatief makkelijk als je de fight doorhebt.
Je hebt imp Slam en Heroic strike, maar bij Arms gebruik je deze praktisch nooit. Naar mijn mening zonde van je talent points.Grozno schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:23:
Inmiddels omgespecced naar Arms. Even wat ingelezen en de volgende build in elkaar gezet: Arms - Hatalom
Speelstijl is wel even wennen ten opzichte van Fury, bij Arms moet je beter opletten
Helaas ben ik door JC lvl'ing een beetje door mijn gold heen, dus eerst de komende dagen weer wat bijverdienen en JC daily doen voor leuke gems.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Dank voor de moeitedeTwisj schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:04:toon volledige bericht
[...]
Ik heb even gekeken naar Salena op Skullcrusher (wow-heroes) en het eerste wat me opviel is dat je een betere enchant op je shoulders en chest kunt doen. Verder zie ik dat je een heleboel hit hebt (412 hit rating), dit is 123 hit rating over de cap voor arcane spells en 44 hit rating over de cap voor je overige spells met jou huidige talent build (3/3 AF + 3/3 Precision). In feite zou je voor boss fights waar je toch bijna alleen maar arcane spells gebruikt al genoeg hebben met 289 hit rating.
Een goede upgrade voor je zou zijn om ipv toc10 chest+legs (232) de t9 chest+legs (232) van triumphs te gebruiken. Hierdoor ga je qua pure +crit en +hit achteruit maar je krijgt +int +sp +haste (2x gele sockets) en een flinke +spi. Dit is dan nog niet eens met de bonus van 4pc t9 bekeken, hierdoor krijg je nog eens een +5% crit erbij.
Je kan ook eens kijken naar 2pc t10, deze schijnt een vette upgrade te zijn voor arcane mages, ik probeer hier ook voor te schieten alleen kamp met wat hit problemen en weinig geluk in VoA10/25 voor een hit t10 item (liefst legs, maar hands mag ook).
Mondrak op Azjol-Nerub (wow-heroes) is mijn mage character, ik zit net 5 hit onder de hit cap van arcane spells wat ik hoop te verbeteren wanneer ik eindelijk eens geluk krijg met raid loot (of uberhaupt pugs in mag komen). All in due time. Ook ben ik geen mage-guru ofzo anders was mijn mage wel beter
Dat is het leuke aan de wat grotere groepjes trash. Swipen levert niet veel damage op, maar wel meer kans op crits en dan heb je een leuke voorsprong met reductions bij de elites die overblijven (zoals UP of OK trash).SinergyX schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:48:
Ik heb wel wat blue 200 gear klaarliggen, maar verre nog van optimaal. Het is wel flink wennen, systeem achter een feral beertje is toch wat anders dan bij pala of DK, crits geven reduction en lijkt nagenoeg altijd up. (25% van je AP?).
Ik zit wat dikker in de gear dan jij ( http://wow-heroes.com/ind...=Doomhammer&name=Olumdril ) maar met 50k hp en hits van 11-16k zouden je healers geen problemen moeten hebben met je overeind houden. Zelfs met 2x die hitsnelheid (tanken van 2 bazendeTwisj schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:17:
[...]
Jemig, ik had het al moeilijk genoeg met Taldaram. Die zat al makkelijk 12-16k per klap op me in te hakken, als ik daar nog Valanar bij zou stoppen zou ik binnen luttele seconden neer liggen. detwisj op Azjol-Nerub (wow-heroes) is mijn character. Ik zit niet zo "heel" dik in de gear, het meeste ervan is 10mans en emblem gear maar ben wel avoidance+block capped met holy shield aan en focus voornamelijk op armor/stam met beetje hit on the side. Raidbuffed zit ik rond de 50k hp.
Buiten ICC ben je misschien avoidance+block capped maar in ICC verlies je 20% dodge. Daar ga je er dus dik onder.deTwisj schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:17:
[...]
Jemig, ik had het al moeilijk genoeg met Taldaram. Die zat al makkelijk 12-16k per klap op me in te hakken, als ik daar nog Valanar bij zou stoppen zou ik binnen luttele seconden neer liggen. detwisj op Azjol-Nerub (wow-heroes) is mijn character. Ik zit niet zo "heel" dik in de gear, het meeste ervan is 10mans en emblem gear maar ben wel avoidance+block capped met holy shield aan en focus voornamelijk op armor/stam met beetje hit on the side. Raidbuffed zit ik rond de 50k hp.
____(>^^(>0o)>____
Dat was 1 van de redenen om toch een beertje te gaan spelen, al wordt cataclysm dat gelijk voor alle tanks.-BB- schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:02:
Dat is het leuke aan de wat grotere groepjes trash. Swipen levert niet veel damage op, maar wel meer kans op crits en dan heb je een leuke voorsprong met reductions bij de elites die overblijven (zoals UP of OK trash).
Mooiste aan een beer is nog altijd de def cap die je niet hebtIs nog altijd goed voor mitigation, maar die kun je ook rechtstreeks inpassen zonder de defense.
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 22-02-2010 14:24 ]
Er is geen "dodge cap". Ik heb ook maar 30-35% dodge in ICC, lekker boeiend.RyackWerk schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:17:
[...]
Buiten ICC ben je misschien avoidance+block capped maar in ICC verlies je 20% dodge. Daar ga je er dus dik onder.
Defense geeft:SinergyX schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:18:
[...]
Maar defense is toch altijd nog handig, of geeft 1 defense minder mitigation dan tov pala/warrior? Zover ik zie heeft een beertje enkel dodge (dus zou dodge gems/enchants beter zijn?).
|| Vierkant voor Wiskunde ||
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Goed puntReCreator schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:34:
[...]
Je hebt imp Slam en Heroic strike, maar bij Arms gebruik je deze praktisch nooit. Naar mijn mening zonde van je talent points.
Heb zelf 3 punten in deflection, Trauma en Second Wind en nog wat andere dingetjes
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
It's funny because the scrubs think it's true.ShadowBumble schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:05:
http://www.cad-comic.com/cad/20100222
Ik zag deze net voorbij komen en ik vond dit toch wel een klassieker eerste klas.
Graag gedaanGrozno schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:00:
[...]
Goed punt
Ik vond zelf ook al dat ik maar weinig aan HS en Slam had, bedankt!
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Ik vind het onbegrijpelijk dat ze na ruim 5 jaar alsnog een class zo overhoop halen en ik vind dat ze het eigenlijk niet kunnen maken om zo'n grote verandering er bij de hunters door de strot te rammen.SinergyX schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:18:
[...]
http://www.wow-cataclysm....-changes-in-wow-cataclysm
Wel benieuwd wat hunters gaan worden, soort van ranged rogue's, weet niet of dat mijn ding blijft. Of ze moeten steady shot van de cast-time afhalen, of mogelijk hunters doorlaten schieten terwijl ze lopen (zoals rogues), gelimiteerd worden in een opbouwend iets is nooit mijn ding geweest.
____(>^^(>0o)>____
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq