Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272620

SinergyX schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:48:
[...]
Wel interessante berg aan crafts, de stap richting HC's voor een fresh 80 wordt weer wat normaler :)
[...]

Ik heb wel wat blue 200 gear klaarliggen, maar verre nog van optimaal. Het is wel flink wennen, systeem achter een feral beertje is toch wat anders dan bij pala of DK, crits geven reduction en lijkt nagenoeg altijd up. (25% van je AP?).
Waar heb je het over??? Er is helemaal geen abnormale stap richting hc's voor fresh 80's. Alleen als tank kun je een moeilijke start meemaken, maar zeker als dps of healer kun je vanaf de eerste seconde op 80 al een heroic instappen.

Zelf ben ik op mijn healer (priest) dit weekend 80 geworden. Mijn gear bestond uit gemiddeld itemlevel 182 blues (2.8k GS), geen enkel item gekocht/crafted en geen enchants/gems. Ik ben begonnen met een run in Forge of Souls op normal en heb daarna vele heroics gedaan. Ik heb geen enkel probleem gehad met mijn groepen.

Inmiddels ben ik 10 speeluurtjes verder en zit ik al goed in de epics (4.1k GS, 211 itemlevel gemiddeld, nog 5 blues/heirlooms te vervangen). FoS en PoS heroic heb ik al beide gedaan en daarbij kreeg ik voor het eerst wat problemen, maar dat kwam meer doordat mensen bij Garfrost de stacks tot boven de 20 lieten komen (dus nooit gingen schuilen achter een saronite-rots). I can't heal stupid.

Nogmaals, de enige grote stap naar heroics bestaat voor tanks, waar veel groepen [b]denken[b], dat een tank minimaal 40k hp moet hebben. Maar zelfs ik, als verse-80-healer-in-heroics had geen moeite met soortgelijk gegearde tanks. En dan had ik zelfs tanks erbij met zo'n 20-22k buffed hp en net crit-immune. De enige doden met zo'n tank zijn de dps, die aggro trekken. Ik kan het nog niet aan om een clothy die 2-3 mobs tankt levend te houden.

Zolang je tijdens het levelen alvast wat dungeons doet voor je startgear en er een paar goedkope enchants op doet, dan kun je op 80 in elke spec meteen heroics doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:33:
De limitatie komt nu van de cooldowns, wat op zich een beetje een mindere manier is van limiteren omdat het op vaste timers gebaseerd is. Limitatie op basis van resources (of wellicht ook een equivalent van combopoints?) zou wellicht interessanter kunnen zijn.

Neemt overigens niet weg dat focus ook gewoon uit pots zou kunnen komen (i.e. Thistle Tea)...
Dat is wel het interessante ervan, al blijf je met een groot nadeel rondlopen, het melee probleem en het niet kunnen auto-shooten terwijl je loopt. Nu kan je tijdens lopen alsnog alle skills spammen (mana genoeg), dat wordt dus wel een enorm stuk minder (waar een rogue ook lopend door kan meppen). Maarja, hopelijk in combinatie met stats-veranderingen dat het een leuke verandering is, al worden alle classes nu wel steeds makkelijkere 112112112 spammers.
Anoniem: 272620 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:36:
Waar heb je het over??? Er is helemaal geen abnormale stap richting hc's voor fresh 80's. Alleen als tank kun je een moeilijke start meemaken, maar zeker als dps of healer kun je vanaf de eerste seconde op 80 al een heroic instappen.
En ik doelde op tanks, rustig aan hoor.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 22-02-2010 16:41 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
NMe schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:23:
[...]
Er is geen "dodge cap". Ik heb ook maar 30-35% dodge in ICC, lekker boeiend. :)

Klinkt als een hoop maar ik ben een druid en heb dus geen block/parry. ;)
Ik zeg toch ook nergens dat er een dodge cap is. Ik reageer alleen op de vorige die aangeeft dat hij avoidance+block capped is. Dat is buiten ICC leuk. Maar binnen ICC ben je dat gewoon niet tenzij je ergens 20% meer avoidance vandaan kunt toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-06 12:56

junglebeast

hier staat iets

Als Tank wil je gewoon eerst als DPS de randoms doen en zo wat tank hc loot winnen en badge gebruiken voor de t9 en andere EoT items.. Maar dat is logisch zoals JC wel eens wil zeggen.

Druids hebben het dan iets makkelijker.. Ik heb wel een ander pad gevolgd op me paladin. Kreeg offspec tank loot in raids en heb daar wel een stapje overgeslagen. Nu wat aangevuld met EoT loot heb ik totaal geen probleem in HC's. Zit meestal rond de 41-42k.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:43:
Als Tank wil je gewoon eerst als DPS de randoms doen en zo wat tank hc loot winnen en badge gebruiken voor de t9 en andere EoT items.. Maar dat is logisch zoals JC wel eens wil zeggen.
Met een 15-20minuten wachttijd :+ Ik doe nu bijna elke dag 1 instance op elke 70 char die ik heb, geeft je toch wat triumph-voorsprong als je eenmaal 80 bent. Dat samen met wat craft-zut en kan in principe direct door met tanken. Als er iets is waar ik niet op zit te wachten met alts.. wachttijden :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272620

SinergyX schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:40:
[...]
En ik doelde op tanks, rustig aan hoor.
Voor tanks snap ik het al wat beter, omdat je dan wel aandacht aan je gear hebt moeten besteden tijdens het levelen. Toch snap ik nog steeds niet, waarom ik tijdens het levelen toch zoveel tanks met 25k+ hp in mijn normals heb gezien... En als ik het vraag kreeg ik altijd als antwoord: "my gear isn't good enough for heroics". Wie heeft ze dat wijsgemaakt, 20k en crit-immune is altijd al ruim voldoende geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 16:49
SinergyX schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:40:
Dat is wel het interessante ervan, al blijf je met een groot nadeel rondlopen, het melee probleem en het niet kunnen auto-shooten terwijl je loopt. Nu kan je tijdens lopen alsnog alle skills spammen (mana genoeg), dat wordt dus wel een enorm stuk minder (waar een rogue ook lopend door kan meppen). Maarja, hopelijk in combinatie met stats-veranderingen dat het een leuke verandering is, al worden alle classes nu wel steeds makkelijkere 112112112 spammers.
Groter probleem zie ik in de casttijd van 1.5 seconde op Steady Shot... Dat betekent dus inderdaad dat je 1.5 sec moet kunnen stilstaan om focus te regenereren. Natuurlijk krijg je ook 6 focus / sec, maar Steady Shot geeft wel een bonus. Aan de andere kant is het natuurlijk zo dat alle ranged classes meer schade doen als ze stilstaan. Dat maakt het spelletje wel zo spannend, anders kan je gewoon als een debiel rond blijven rennen en ontwijk je daarmee automatisch allerlei obstakels. Er moet dus wel een zekere bonus zijn om stil te blijven staan

Maar goed, Blizz zal er wel over nagedacht hebben. Zal in het begin wel gedoe opleveren, maar ik zie ook wel mogelijkheden om de hunter class te verdiepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 272620 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:56:
Voor tanks snap ik het al wat beter, omdat je dan wel aandacht aan je gear hebt moeten besteden tijdens het levelen. Toch snap ik nog steeds niet, waarom ik tijdens het levelen toch zoveel tanks met 25k+ hp in mijn normals heb gezien... En als ik het vraag kreeg ik altijd als antwoord: "my gear isn't good enough for heroics". Wie heeft ze dat wijsgemaakt, 20k en crit-immune is altijd al ruim voldoende geweest.
Tja, voor elke persoon die zegt dat het genoeg is, zijn er 9 andere e-peen tarts die minimaal 35k willen zien en GS van minimaal 5k. Zeker met cross-realm parties heb je flink wat 'meningsvrijheid' omdat je 99% kans elkaar toch nooit meer ziet, een extra hatelijke opmerking kan er dan ook nog wel bij. Healers hebben wat meer vrijheid qua LFG-queue, /leave party als tank 'te weinig' heeft en DPS volgt nagenoeg direct. Daar wordt je als tank ook niet blij van.
Morrar schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:57:
Groter probleem zie ik in de casttijd van 1.5 seconde op Steady Shot... Dat betekent dus inderdaad dat je 1.5 sec moet kunnen stilstaan om focus te regenereren. Natuurlijk krijg je ook 6 focus / sec, maar Steady Shot geeft wel een bonus. Aan de andere kant is het natuurlijk zo dat alle ranged classes meer schade doen als ze stilstaan. Dat maakt het spelletje wel zo spannend, anders kan je gewoon als een debiel rond blijven rennen en ontwijk je daarmee automatisch allerlei obstakels. Er moet dus wel een zekere bonus zijn om stil te blijven staan
Absoluut mee eens, maar daar heeft hunter imho een compensatie, het niet melee kunnen (naja, met 200dps mischien), waar casters ongeacht lokatie kunnen blijven spammen. Vroegere Loken, moest je onder z'n benen gaan staan.. tja, dat werkt niet echt voor een hunter he :P Andere kant, vroeger was er zelfs nog een deadzone, dus daar hebben we al beetje profijt van.

Daarnaast eindelijk van de arrows af, geen consumable meer maar gewoon een 'static' item. (in gelijke vorm van sigil/totem/etc gok ik).

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 22-02-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-06 12:18

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 272620 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:36:
[...]

Waar heb je het over??? Er is helemaal geen abnormale stap richting hc's voor fresh 80's. Alleen als tank kun je een moeilijke start meemaken,
Druid tanks uitgezonderd. :P 5 dagen nadat WotLK uit was, was ik level 80 en kon ik meteen elke heroic tanken. Alleen HoL was nog redelijk pittig vanwege de laatste boss pre-nerf. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:28

Draven

It wasn't me

Ben ondertussen lekker aan het levelen met m'n elf hunter.. Maar wat zijn hiervoor nou een beetje aan te raden skills/talents. Ben beast mastery maar goed aan het oppompen omdat m'n pet meestal de aggro pakt.
Skills heb ik maar voor leatherworking en skinning gekozen, die ga ik binnenkort wat omhoog halen.

Verder zijn alle tips/hints voor een beginner welkom :P

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel noemen BM saai, ik noem het gewoon een makkelijk level spec. Je pet heeft altijd agro, zelf kan je best wat spammen (1 skill minder dan SV/MM), uiteindelijk ben je BM zo zat en dan ben je 80, tijd voor SV of MM :)

En wees eerlijk, rond lopen met Loque of die spirit bear, steel je wel de show :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

SinergyX schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:55:
[...]

Met een 15-20minuten wachttijd :+ Ik doe nu bijna elke dag 1 instance op elke 70 char die ik heb, geeft je toch wat triumph-voorsprong als je eenmaal 80 bent. Dat samen met wat craft-zut en kan in principe direct door met tanken. Als er iets is waar ik niet op zit te wachten met alts.. wachttijden :P
Pak een guildie tank en healer en je zit zo in een random.. mits je een guild hebt.

En ja doe nu ook elke dag minstens een random op me alt rogue. Als je wat gold kan spenderen kun je idd ook snel wat 226-245 tank item kopen of laten craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06 18:16

Grozno

acts without consequence!

psych schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:26:
In een PvE spec moet iedere arms warrior improved slam hebben, want dat is je filler.

Deflection is dan geen kandidaat voor punten.
Imp Slam heb ik inderdaad gehouden als filler.

Nu nog een paar % hit er bij en een beetje expertise en dan ben ik er, maar de DPS is inderdaad al hoger dan bij Fury met mijn huidige gear.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Yups :P zodra ze bij bliz store europe zijn ga ik er 1 halen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Note:

Vorige topics in de topicstart zal vanaf heden iets anders werken zoals je normaal gewend was. Check out now!

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 22-02-2010 19:48 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180744

Ik begin het gehad te hebben met dat elitaire gedoe de hele tijd. Ik kan momenteel niet raiden met mijn guild - heel casual, nog maar 6 bosses down op ICC10 wat sommige hier misschien zullen zien als 'omg lol fail scrub' maar goed, maar voor het merendeel leuke mensen dus ik erger me niet aan een avondje wipen op een boss die veel mensen al op farm hebben. Genoeg om te lachen op vent. Maar dat puggen :/
Ik heb wel 5.6k GS en genoeg achievements, dus aan de idioot hoge requirements voldoe ik wel, dat is het probleem niet. Maar als er ook maar 1 wipe is begint het:

"Omg noob healer my alt does more hps than u with 3k GS"
"WTF never wiped here before, you fail"

Maw: "iedereen is een noob behalve ik." En dan probeert de RL uit te zoeken waar het mis gaat, begint de helft van de raid met "omg let's just go, don't have all day". En dan verbaasd als het weer een wipe is...

Vanochtend ook nog in HoR HC, 2 feral druids (een tank, ander DPS) rollen op een DPS item. De DPS wint hem, tank begint te roepen dat hij het nodig heeft voor zijn OS en dat die andere een noob is, weet ik nog wat allemaal. Probeert dan de DPS te votekicken, ging gelukkig niet door. Enfin, komen we bij de LK encounter, wat doet de tank: gewoon doorlopen ipv de mobs beginnen te tanken (was al voorbij de eerste wall voor die spawnde). Reactie na de wipe? "Lol never done this before". Wie is er dan de noob...

Outland, horde btw.
Enfin, ondertussen wat bored met mijn mage maar ik zie het niet zitten om een alt te levelen als ik deze toch niet in een raid ga krijgen om wat te gearen. 5.2k GS voor ToC10 zie ik geregeld voorbijkomen |:(

Is het op alle servers zo erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:01
Grozno schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:22:
[...]

Imp Slam heb ik inderdaad gehouden als filler.

Nu nog een paar % hit er bij en een beetje expertise en dan ben ik er, maar de DPS is inderdaad al hoger dan bij Fury met mijn huidige gear.
Als Arms mag je wel een beetje slacken op Expertise. Meer Overpowers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-06 13:06
ReCreator schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:22:
[...]

Graag gedaan :) Hoop dat het helpt!
Heb zelf nog Weapon Mastery i.p.v. imp Execute, verder hetzelfde nu ;)
(Overigens wel als PvE spec, maar aan je gear te zien zit dat wel goed)
Rofl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 14:56
Anoniem: 272620 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:56:
Dat zeggen meer mensen, beetje overdreven. Destijds was 28k veel, maar 20k was gewoon weinig. Nexus en UK HC waren dan prima te doen, maar HoL ofzo was toen al een pain in the ass. 20k was voor een tank gewoon weinig.

Niet dat ik blij ben met de huidige situatie, ik kreeg toen ik ging tanken ook commentaar op m'n 30k buffed, maar mensen die dingen gaan melden dat 20k prima is maken het het er ook niet beter op.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-06 16:35
Anoniem: 180744 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:03:
Ik begin het gehad te hebben met dat elitaire gedoe de hele tijd. Ik kan momenteel niet raiden met mijn guild - heel casual, nog maar 6 bosses down op ICC10 wat sommige hier misschien zullen zien als 'omg lol fail scrub' maar goed, maar voor het merendeel leuke mensen dus ik erger me niet aan een avondje wipen op een boss die veel mensen al op farm hebben. Genoeg om te lachen op vent. Maar dat puggen :/
Ik heb wel 5.6k GS en genoeg achievements, dus aan de idioot hoge requirements voldoe ik wel, dat is het probleem niet. Maar als er ook maar 1 wipe is begint het:

Is het op alle servers zo erg?
Alliance Aszune.. en yup het is overal zo erg.
Ik zit atm op 4800gs en doe meestal meer dmg dat de gasten die over de 5.2k zitten.
ICC hebben we atm alleen nog maar Marrowgar down.. maar dat maakt me ook niks uit :P
We hebben gewoon een erg gezellig guild en als ik een keer verder wil met ICC trap ik wel een paar mensen die ik ken.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 17:04

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik zit een beetje met een irritatie puntje, ben 3 weken geleden begonnen met een rl maatje om RaF te doen en hebben allebei een druid genomen, ikzelf heb nog nooit een druid gespeeld, en hij heeft nog nooit wow gespeeld.

Ik speel nu Feral en hij Balance, feral bevalt mij wel goed en gaat me ook wel lekker af.
Hij daarentegen heeft problemen met zijn spells, snapt niet wat hij er mee kan/hoe ze werken, en ik ben slecht in uitleggen en heb ook geen geduld :P

We zitten nu beide rond lvl 34 (hij 33 ik 35), ik gebruik heirlooms+meuk die ik oppik, voor hem heb ik wat zooi gekocht van AH en wat instance boosts gedaan voor wat gear. Het probleem is dat pas na ~40 minuten duellen(op lvl33) hij het een beetje snapt, en hoe de spells werken wat wel niet/handig is/wat kan als hij aangevallen wordt.
Ik speel het al sinds beta dus ik begrijp het wel, ik heb eigenlijk het idee dat misschien een Druid geen goede keuze is geweest voor hem vanwege alle opties -cat/bear/travel/drol. Ik had juist het idee in mijn kop zitten van 'als we een druid nemen kunnen we alle kanten op' en hoeven we niet opniew te beginnen omdat de mage te snel dood gaat, de warlock pet constant op aggresive staat en zo half azeroth bijelkaar scharrelt, als rogue constant dood gaat, etc.. Ook omdat als we beide dezelfde class hebben ik heb dingen kon uitleggen en hij bij mij kon afkijken.

Ik zit erover te denken om gewoon een mega boost te doen van 33 naar 58 b.v. (Kan ook gelijk mijn lock naar 60 :P) om zo dat irritante classic uit te gaan met die ruk rewards allemaal, prijzen op AH zijn te idioot voor woorden, 50g voor een lvl 23 cloth belt b.v. In Outland krijg je gewoon veel meer gerichte items voor je class/spec, is misschien iets lastiger maar ik heb dan het idee dat ik het hem vanaf dat punt beter kan uitleggen, ik krijg hem namelijk al niet aan zijn verstand waarom agility/stamina/ap items niet voor zijn spec bedoelt zijn 'ja waarom dan -> omdat je als balance niets aan die stats hebt' met als antwoord/vraag 'ja waarom dan' pfff :P
Misschien dat je met RaF gewoon te snel leveled en zo niet de kans krijgt om echt de spells te testen? Het probleem voor mij is dat ik daar het probleem niet van zie (ervaring denk ik) :?

Ik denk dat als hij zich dan op 1 ding kan focussen ipv al dat geswitch tussen forms het voor hem duidelijker wordt, ik ging namelijk gewoon als balance, was me mana bijna op snel naar Cat en melee wel een beetje verder, blijf een beetje in Cat hangen tot mana weer vol was om zo weer naar Balance te gaan. Ik hoop eigenlijk dat op lvl40 het kwartje valt en hij dan Moonkin blijft.

Of zal ik hem respeccen naar Feral? Misschien is dat wel makkelijker ik ga tussen lvl 40-60 ook switchen naar Balance omdat een caster mij meer ligt (heb al een mage/priest/shaman en een rogue/warrior/dk die ik allemaal best actief speel) Zelf pak ik dualspec omdat ik toch voor Balance en Feral de heirlooms heb.

Kortom iemand tips om een 'noob' het spel duidelijker/makkelijker te maken ik hoor ze graag? (en kom niet met 'hij snapt er toch niets van, niet weer een noob op lvl80' ofzo) Iedereen heeft het een keer moeten leren en bij de een duurt het wat langer dan bij de ander (en voor sommige is het nooit goedgekomen :P).

(Misschien beetje raar getikt maar ben moe, weltruste)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

prutser001 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 23:56:
Ik zit een beetje met een irritatie puntje, ben 3 weken geleden begonnen met een rl maatje om RaF te doen en hebben allebei een druid genomen, ikzelf heb nog nooit een druid gespeeld, en hij heeft nog nooit wow gespeeld.

Ik speel nu Feral en hij Balance, feral bevalt mij wel goed en gaat me ook wel lekker af.
Hij daarentegen heeft problemen met zijn spells, snapt niet wat hij er mee kan/hoe ze werken, en ik ben slecht in uitleggen en heb ook geen geduld :P
Je zegt het zelf al, je hebt geen geduld. Geen idee of hij er een beetje tijd in wil steken, maar geef hem anders wat basic websites waar hij kan nalezen hoe de basic stats werken. Ik moest in het begin ook kijken wat mijn eerste characters nou nodig hadden.

Het verschil uitleggen tussen een caster en melee lijkt me niet heel ingewikkeld, maar als je er het geduld niet voor hebt dan kan het lastig worden. Ik denk dat je vooral geen beslissingen voor hem moet maken, want zo leert hij nog niets. Laat hem maar op zijn snufferd gaan een paar keer. Hij leert het vanzelf. Het duurt alleen wat langer als je puur kijkt naar het aantal levels die jullie characters zijn, juist omdat jullie sneller levellen.

Ik was na 3 weken ook nog niet bepaald vol met kennis over alle stats/abilities die de verschillende opties van mijn (toen) mage.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
HawVer schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 17:10:
[...]

Betekend dat dat die lelijke dungeon ook verdwijnt? :P (Gnomeregan)
ja naar alle waarschijnlijkheid wel denk ik.. kunnen ze hun spulletjes pakken en weer terug naar waar ze vandaan kwamen :P en dat wordt dan hun capital..ben benieuwd of de trolls ook een eigen capital krijgen dan ;) aangezien straks thrall het leiderschaps stokje (gedwongen) over moet gaan geven en die gast eerst ff alle inferieure races uit ogrimmar gaat kicken,ook benieuwd of Koning varian van stormwind gaat proberen om meer land te winnen in kalimdor aangezien de oorlog tussen de horde en de alliance straks weer op gaat zwepen ;) :D

maareh welk aspect uit cataclysm kijken jullie het meest uit?

ikke voornamelijk naar de Guild's Talent tree's waar je je guild 20 lvls kan lvlen met de bijbehorende talents vooral de "Increased honor from battlegrounds" lijkt me als pvp guild subliem,helpt ook weer aardig met het recruiten want de meeste guilds op mijn server zijn toch meer vd casual pve :)

en dan de Rated battlegrounds,ik heb persoonlijk niets tegen arena,vind het zo nu en dan zelfs leuk maar mijn grote liefdes zijn toch de battlegrounds en de premades :D

vind het trouwens wel tof van blizz datze met het guild lvlen ook aan de kleinere guilds denken aangezien alleen de top 20 vd guild bijdraagt aan het krijgen van guild xp :) in de grotere guilds zal dit voornamelijk voor een gezonde competitie zorgen ;)

de extra race die we dr als alliance bij krijgen vind ik ook super stoer..de worgen!spreekt allemaal voor zich,vooral een leuke pvp race aangezien je als human rondloopt en als je dan op een vijand charged (als warrior dan) dan morph je naar je wolf form ..lijkt me echt cool

minder puntje lijkt me de zogenaamde "Sunwalkers" oftewel de tauren paladins haha hoop ook niet dat ze warstomp hebben want dat zou best wel OP zijn :S verder moet ik het niet zo hebben van alle races die er nieuwe classes bijkrijgen,vind het wel leuk zoals het is..maarja tot zover de cataclysm

Vrijdag nog een subliem eventje gehad in de guild,wist mn handen te leggen op een 2e Battered Hilt en na een tip hier van iemand een duel toernooitje gehouden in de stranglethorn arena..na ongeveer 4 uur hadden we een winnaar en die kon gelijk aan de questchain met zn battered hilt :D had het zo geregeld dat iedereen bij verlies een soort van 2e kans kreeg (vandaar de 4 uur haha) om het zo sportief mogelijk te houden en de finale was tussen een Retri paladin en een frostmage en was enorm spannend :) al met al weer een zeer productief pvp weekendje gehad hehe

vanmorgen tussen 4 en half 5 ook nog een potje wintergrasp gedaan ,kwam iets later omdat ik Alt+tab was om op het forum te werken en moest opnieuw naar binnen vliegen omdat ik ergens op een berg stond in icecrown,kon ik gelijk leuk met mn parachute binnen de muurtjes landen en heb ik aan de oostzijde eventjes alle kanonnen vernietigd waardoor mijn mede strijders lekker door de muren heen konden terwijl wij de siege engines beschermden,ging lekker met de x2 tenacity buff hehe

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:06

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Vivaladen schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 08:48:
[...]
ben benieuwd of de trolls ook een eigen capital krijgen dan ;)
De trolls krijgen Echo Islands terug, zie MMO-champions nieuws van vandaag. Huge spoilers, als je niet wilt weten hoe de pre-cataclysm events eruit gaan zien moet je niet kijken.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
SnoeiKoei schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:05:
[...]
De trolls krijgen Echo Islands terug, zie MMO-champions nieuws van vandaag. Huge spoilers, als je niet wilt weten hoe de pre-cataclysm events eruit gaan zien moet je niet kijken.
oow maar ik zie spoilers toch maar als een soort van ehh voorbereidingen haha,nee ff zonder dollen ben een enorme lore freak maar heb ook weer geen zin om te wachten voor ik het ingame zie..ga gelijk ff kijken thx :D

EDIT: ooow the Twilight hammer clan laat ook weer van zich horen in Hordie land ,zal verder niks vd spoilertjes verklappen maar wat ik toch ff kwijt wou:

We krijgen Overcloaks!! kan je eindelijk je cloak een ander printje kleurtje geven!dat vind ik toch wel een hele gave toevoeging Wtb stormwind overcloak!! stats enzo blijven gewoon hetzelfde alleen je kan dan straks je cloak pimpen :D (ook van mmo-champion)

[ Voor 28% gewijzigd door Vivaladen op 23-02-2010 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
Ja, en het is heel ergerlijk. Vorige week ff meegekeken met mijn vrouw tijdens een dungeon op level 17. De hele groep loopt zonder problemen door de dungeon heen. Op een gegeven moment komt er een "You suck" voor een andere speler en wordt de dps op de chat gegooid. Vervolgens een kick vote en de speler gaat uit zichzelf weg. Ik denk echt wtf? Level 15 en mensen lopen als te zeiken over de damage. Moet niet gekker worden.

Anywayz.. ik kom de instances prima door, door als ik gezeik krijg op de chat er meteen uit te gaan. Scheelt een hoop negatieve energie. Ik moet zeggen tot nu gaat dat prima.
Het klinkt misschien vreemd omdat ik geen flying mounts heb ,maar flying mounts in Azeroth lijkt mij het leukst. Als je dan in Goldshire komt als newbie en je ziet enorme draken voorbij vliegen dat je denkt "Wohaaa dat wil ik ook".

Wie van jullie heeft welke flying mounts???? Iemand al de Phoenix of Invincible?

.edit

Verder de lowlevel content. Ik probeer nu zoveel mogelijk te doen. Als Catalysm uitkomt kan ik gewoon weer opnieuw beginnen. :P

[ Voor 5% gewijzigd door HawVer op 23-02-2010 09:35 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De hunter, is het enige eigelijk.

Zit totaal niet te wachten op die goblin crap voor Horde, laat die midgets lekker bij Ally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
HawVer schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:23:

Het klinkt misschien vreemd omdat ik geen flying mounts heb ,maar flying mounts in Azeroth lijkt mij het leukst. Als je dan in Goldshire komt als newbie en je ziet enorme draken voorbij vliegen dat je denkt "Wohaaa dat wil ik ook".

Wie van jullie heeft welke flying mounts???? Iemand al de Phoenix of Invincible?
ik heb (Nog) niet echt zeldzame flying mounts heb alle SkyGuard mounts en Gryphon's die Albino drake en mn Engineer flying mount zijn toch wel de uitschieters,ben drukker met het verzamelen van grondmounts waarvan ik nu Rivendare's Deatcharger,Winterspring Frostsaber,Big Battle Bear al heb en druk op jacht ben naar de Swift zulian tiger die maar niet wil droppen haha heb denk ik nog tot cataclysm en dan is het over..
SinergyX schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:27:
[...]

De hunter, is het enige eigelijk.

Zit totaal niet te wachten op die goblin crap voor Horde, laat die midgets lekker bij Ally.
haha tja die midgets zijn bij ons ook niet erg gewenst daarom krijgen ze Gnomer weer terug :P die dwarves hebben t best lang uitgehouden met ze in ironforge haha maarja in de horeca zijn ze natuurlijk altijd welkom echt ideaal die mobiele bieronderzettertjes :P klote dat king varian het dwerg werpen verboden heeft haha maarja gnome punting is ook nogsteeds een nationale sport :P

p.s. leuk feitje(beetje offtopic) in de echte wereld is het dwergwerpen pas op 27 september 2002 door de verenigde naties verboden de fransman Manuel wackenheim (1 meter 14 cm) gin hier fel tegen in verzet aangezien het zijn bron van inkomsten was :P

[ Voor 7% gewijzigd door Vivaladen op 23-02-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

HawVer schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:23:
[...]

Invincible heeft niemand nog (wereldwijd niet zelfs), die dropt alleen van Lichking heroic 25man en dat is nog niemand gelukt voor zover ik weet.

Ik verzamel zelf mounts, heb er geloof ik net geen 80, maar de echt zeldzame of moeilijk bereikbare heb ik niet. Geen rare drops (zelfs de Baron mount is me nog niet gelukt, meer dan 100 kills), geen drops van festival bosses (HH meer dan 100 kills, nooit de mount zien droppen. Brewfest kodo 1x zien droppen, verloor de roll natuurlijk. Die rocket van dit jaar nooit gezien nog, op de hele server niet.) Geen mounts van meta-achievements dus niet uit Ulduar, niet de rode proto, niet de "long trip" proto al komt die na het fire festival alsnog). Ik denk dat de bijzonderste mount die ik heb de niet-epic brewfest ram is, die kon je in het eerste Brewfest-jaar kopen via een "this item starts a quest" van prize tickets die je met dailies binnenharkte (en als je hem toen gekocht hebt kun je nu met Brewfest alsnog de epic uitvoering kopen en andersom).

Voor Cataclysm zie ik mezelf iig niet aan de 100 mounts komen, als het BG systeem over de kop gaat en de pvp mounts van alleen honour te koop komen wordt het wel weer wat makkelijker om dichtbij die 100 te komen. Ik heb wel vrijwel alle mounts die te koop zijn voor gold, emblems of stone keeper shards. Blijven alleen nog een paar dure over; de engineer bike en de traveller's tundra mammoth bijvoorbeeld. En al die argent tournament mounts moet ik nog maar ik kan het niet volhouden om dag na dag weer die oersaaie dailies te doen al levert dat ook een boel gold op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
SnoeiKoei schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:46:
[...]

Invincible heeft niemand nog (wereldwijd niet zelfs), die dropt alleen van Lichking heroic 25man en dat is nog niemand gelukt voor zover ik weet.

Ik verzamel zelf mounts, heb er geloof ik net geen 80, maar de echt zeldzame of moeilijk bereikbare heb ik niet. Geen rare drops (zelfs de Baron mount is me nog niet gelukt, meer dan 100 kills), geen drops van festival bosses (HH meer dan 100 kills, nooit de mount zien droppen. Brewfest kodo 1x zien droppen, verloor de roll natuurlijk. Die rocket van dit jaar nooit gezien nog, op de hele server niet.) Geen mounts van meta-achievements dus niet uit Ulduar, niet de rode proto, niet de "long trip" proto al komt die na het fire festival alsnog). Ik denk dat de bijzonderste mount die ik heb de niet-epic brewfest ram is, die kon je in het eerste Brewfest-jaar kopen via een "this item starts a quest" van prize tickets die je met dailies binnenharkte (en als je hem toen gekocht hebt kun je nu met Brewfest alsnog de epic uitvoering kopen en andersom).

Voor Cataclysm zie ik mezelf iig niet aan de 100 mounts komen, als het BG systeem over de kop gaat en de pvp mounts van alleen honour te koop komen wordt het wel weer wat makkelijker om dichtbij die 100 te komen. Ik heb wel vrijwel alle mounts die te koop zijn voor gold, emblems of stone keeper shards. Blijven alleen nog een paar dure over; de engineer bike en de traveller's tundra mammoth bijvoorbeeld. En al die argent tournament mounts moet ik nog maar ik kan het niet volhouden om dag na dag weer die oersaaie dailies te doen al levert dat ook een boel gold op :X
oow maar dan ben je al een stuk verder dan mij haha ik zit rond de 70 nu en ook al in bezit vd chopper btw ,was ik vorige post vergeten te melden,jammer dat de wsg exploit niet meer werkt haha dat was echt lachen sta je met je choppertje buiten te wachten en jumpt de flagcarrier bij je in het zijspan en dan vol gas terug haha

die baron mount heb ik ook pas sinds wotlk en de droprate buff in vanilla een roll verloren en tbc toen ik hem eindelijk kon soloen niet gedropped na 40 kills in wotlk dropte ie eindelijk :D historish moment voor mij :)
die swift zulian tiger heeft helaas maar een droptrate van 0,5% dus dat gaat ook nog wel duren ;) hoop wel voor cataclysm want dan verdwijnt ZG mischien wel :(

heb vd pvp marks alleen de black war tiger die andere koop ik wel als ze voor honor beschikbaar zijn in 3.3.3
argent crusade mounts heb ik geen zin in haha doe ik liever een extra potje AB of WSG in de tijd dat ik die dailies zou moeten doen ;) btw die Invinceble mount is echt te bruut ennuh holliday mounts farmen kan straks maar 1x per dag via de random dungeon system,krijg je een goodie bag met kans op de mount,trinkets kan je zoveel farmen als je wilt dan maar maar 1x per dag kans op de mounts straks (zag ik op wow.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb veelal maar 5 of 6 mounts, ren er toch maar rond met 2 (flying en 1 ground mount). En mijn druid hoeft helemaal geen flying, die heeft eigen flying form :P

Gister wel 2 rondjes nexus gedaan op mijn beertje, ik wil Righteous defence :(

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 23-02-2010 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Ik heb met mijn druid niet eens swift flying form, kost me veel te veel geld (lees: te veel tijd om het geld bij elkaar te krijgen). Op Lagrenas valt weinig geld te verdienen met AH, economie is prut (A kant) en met quests/dungeons valt alleen repair en upgrade kosten te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
-BB- schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:03:
Ik heb met mijn druid niet eens swift flying form, kost me veel te veel geld (lees: te veel tijd om het geld bij elkaar te krijgen). Op Lagrenas valt weinig geld te verdienen met AH, economie is prut (A kant) en met quests/dungeons valt alleen repair en upgrade kosten te verdienen.
ja en met cataclysm zal je ook wel weer een bak goud neer moeten gooien voor de nieuwe flightskill :S zal je na het cold weather flying wel weer opnieuw "normal climate flying" moeten leren haha maarja blizz moet ergens de goud circulatie mee veiligstellen na de mamoet en choppah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Bleh, zie ik eindelijk een battered hilt droppen roll ik natuurlijk een 2... Zie ik eindelijk een Shriveled Heart roll ik natuurlijk een 6 (en verlies ik, uiteraard). Maar ik loop wel weg met 3 Abyss Crystals, joepie...

Ik begin zo'n hekel te krijgen aan HoR HC, misschien 1 op de 4 pugs komt voorbij de eerste event en o wee als er ook maar 1 wipe gebeurd dan valt hij meteen uit elkaar. Vooral leuk als dit gebeurd nadat de eerste boss (Falric) neer is en je dus locked bent, gelukkig gebeurd dat niet vaak (wanneer je de eerste boss neer krijgt dan moet de tweede meestal ook wel lukken).

Mage LF Raid guild die niet minimaal toc25/icc10 (of beter) decked spelers zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb enkel de eerste fly form, cold weather moet ik nog halen en ik vind het best. Elke alt 5k gold voor epic uit te gaan geven heb ik absoluut geen zin in. En tegen de tijd dat cataclysm uitkomt, zal de prijs wel zwaar dalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
deTwisj schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:12:
Bleh, zie ik eindelijk een battered hilt droppen roll ik natuurlijk een 2... Zie ik eindelijk een Shriveled Heart roll ik natuurlijk een 6 (en verlies ik, uiteraard). Maar ik loop wel weg met 3 Abyss Crystals, joepie...
ooow dat is klote man :( heb dr van het weekend nog eentje weggegeven haha :P gast in een hc rolde need terwijl ie hem al had en toen begon die andere die hem al had ook te needen en toen dacht ik ..dat kan ik ook! hebben hem verloot na een arena toernooitje met guildies in de STV arena >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Ohh.. btw.. ik heb dual spec gekocht!! Voor mij op zich best een mijlpaal omdat dit mijn main is. Ik heb flink wat mithril bars verzameld voordat ik voldoende goud had. 85g per 20, dan gaat het best snel. Ik ben nog aan het twijfelen of ik voor fury moet gaan of voor arms voor mijn warrior. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 16:52

TiMMieJ

PSN: Orixez

Nou dat klinkt inderdaad niet zo lekker. Maar kijk eens op de realm forums of de recruitment forums van WoW zelf. Hier ben ik ook aan het rondstruinen op zoek naar een guild. Zelf loop ik met het probleem dat ik 9/10 de raid tijd niet haal van 19:00 uur door mijn werk. En ik kan bijna nooit raiden op zondag maar enkel doordeweeks. Maar als je rond kijkt zijn er best wel leuke/goede guilds te vinden voor eenieder.

En ja wat declines zul je hebben maar het is gewoon zoeken en proberen. Zo ben ik ook bezig en ik zie wel hoe het loopt. ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HawVer schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:17:
Ohh.. btw.. ik heb dual spec gekocht!! Voor mij op zich best een mijlpaal omdat dit mijn main is. Ik heb flink wat mithril bars verzameld voordat ik voldoende goud had. 85g per 20, dan gaat het best snel. Ik ben nog aan het twijfelen of ik voor fury moet gaan of voor arms voor mijn warrior. Iemand nog tips?
Levelen als Arms is the way to go sinds WOTLK.
Ik verdien zo makkelijk gold. Elke dag op 1 knop drukken, beetje mazzel procced the boel en heb ik 2 of 3 maal de winst. JC daily erbij, Dragon's Eye verkopen voor 90-115G. Kom met max 10 minuten werk aan 275-300G per dag.

Na deze reset ben ik ook klaar met badges uitgeven. Omgerekend met onze progress en weekly quests en weekly raid plus wat daily heroic moet ik aan 3 Primordial Saronites per week kunnen komen. Gaan tussen de 1500-1700G per stuk dus dat wordt cashen.

Maar ja, niet dat ik nou een bestemming heb voor al dat gold :/

[ Voor 46% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-02-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:28

Draven

It wasn't me

Gister nog een handige bug, loot een nieuw wapen in een dungeon. Equip het wapen, ga naar de volgende dungeon; Wapen hangt nog op me rug, niet meer in m'n equipped slots, niet meer in m'n backpack, en ik vecht unarmed.
Dat was best naadje. (gelukkig na een log-out was ie weer terug)

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:21

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
grmbl, gisteren op 4% gewiped op PP (10 man, heroic) zuigt best wel. Naja, volgende week gaat hij wel plat, want we hadden nu geen tries meer over (1, dus naar normal geswitched). Toen was hij ineens wel makkelijk, en ging hij gewoon naar p2 op het moment dat hij de eerste ooze spawnde.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

SinergyX schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:12:
Ik heb enkel de eerste fly form, cold weather moet ik nog halen en ik vind het best. Elke alt 5k gold voor epic uit te gaan geven heb ik absoluut geen zin in. En tegen de tijd dat cataclysm uitkomt, zal de prijs wel zwaar dalen :P
Geen enkele van mijn chars heeft epic flying, wel kunnen ze bijna allemaal vliegen die dat kunnen level-wise (druid, dk, hunter, mage, paladin).

Ik heb ook maar 3,4k goud met al mijn chars bij elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 11:40
de mounts die ik heb zijn (zo even uit het hoofd)

Flying:
Blue Proto Drake
Drake van CoS Timed run, naam weet ik zo niet meer
Standaard 150% Gryphon

Normale mounts:
Black War Tiger
Black War Bear
Purple Elekk
2 standaard paladin horse mount
Blauw, groen en gele battle tank uit Ahn Qiraj

meer niet, mounts interesseren me niet echt. kan er toch maar op 1 tegelijk zitten.
hele achievements voor mij niet echt. doe ook nooit die seasonal events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Epic flight en cold weather flying is echt pure noodzaak voor mij, ik zou spelen op een alt boven level 70 echt niet volhouden zonder snel vliegen... :X

Nu 3x lvl80 met epic+coldweather, 4e en 5e toons zijn in de maak (druid en paladin die ik beiden naar 80 wil levelen), waarvan er 1 zelf zijn skills moet verdienen (paladin is horde, rest is alliance en deelt dus in het kapitaal van mijn andere ally toons)

Edit: ohja, die AQ-bugs zijn er ook nog!!! Die moet ik toch ook nog eens scoren, misschien wordt 100 mounts toch wel haalbaar met die 4(?) bugs, de AT mounts, wat achievement hunts en een boel mazzel en gold :P

[ Voor 20% gewijzigd door SnoeiKoei op 23-02-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mounts & Pets is eigenlijk de enige reden dat ik nog WoW speel op het moment. Heb nu 104 mounts en 115 pets, en dat heeft best wel moeite gekost.

''Rare'' mounts die ik bezit zijn:

- ZG Tijger & Raptor
- MGT Kip
- Fishing Turtle
- Brewfest Ram (op 3 chars)
- Raven Lord (Op m'n Druid :()
- Deathchargers Reins (Ook op Dr00d)
- Brewfest Kodo (Op 2 chars)
- Swift Spectral Tiger en da's dan ook de enige die ik gebruik van alle mounts eigenlijk.
- Big Blizzard Bear

Ik baal als een stekker dat ik 2 ''rares'' op m'n Druid heb, i.p.v. op m'n main. M'goed, het is nu eenmaal zo. Ik probeer regelmatig beide te halen, maar tot nu toe nog zonder geluk. Heb ook zo'n 150x die Love boss gedaan, geen rockets gezien. En bij HH event dropte de mount de eerste dag, verloor 'm, bood 15000 gold en die gast weigerde. Tsja...

Wel de Sarth 25 en 10 mounts, waarvan ik de 25 versie met een 95 rol won :D. Gister dropte na 50 UP runs eindelijk de Blue proto, maar ik rolde echt crap! Bood ik gold, werd het weer geweigerd. Tsja, dan maar niet hoor.

Koppige mensen zijn wel irritant, van die alts die geen reet hebben aan zo'n mount en 'm dan toch niet willen verkopen voor een aanzienlijk bedrag aan een main..

Wat dat betreft zijn pets toffer om te sparen! Heb nu alle pets die buiten de events en TCG beschikbaar zijn. En ook de TCG pets gaan lekker, moet binnenkort toch ff die Spectral Tiger cub fixen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

M'n Paladin is afgelopen donderdag level 80 geworden, en ondertussen is m'n healing gear al goed genoeg voor PoS heroic. Op Armory staat ze in Retri gear en spec, maar deze set loopt ver achter, aangezien ik op healing concentreer, om instances in te komen. Nog 1 of 2 upgrades en ik kan ook HoR heroic in. Healen gaat me goed af. In de moeilijkere heroics zet ik BoL op mezelf en Sacred Shield op de tank en heal ik vooral met FoL. Ik heb dan ook een critspec genomen, maar deze gaat binnenkort veranderd worden naar de 51/5/15 spec, als ik genoeg gear heb.
Ik ben alleen erg op zoek naar een beter Shield. In PoS normal dropt een mooie, maar deze instance wordt maar weinig gespeeld. Ik blijf het echter wel proberen, want ik heb geen zin om 40 Triumph Emblems om te gaan zetten voor het 40 Heroism Emblem Shield.
Belt, Leggings en Boots hoop ik te vervangen met wat drops uit ToC, FoS of PoS heroic. Daarnaast ben ik Frost Emblems aan het sparen voor een nieuwe Cloak :)

Hierdoor is m'n Paladin lekker in de weer. Genoeg te doen, en liefst zoveel mogelijk heroics. Ik moet mezelf alleen soms een halt toeroepen om er niet té gehaast in te worden, want wat moet ik doen als deze char ook weer alle heroics kan healen / dps-en en in alle raids tot ICC10 meekan? Dan moet er naar level 80 nummer 7 gewerkt worden, om weer van voren af aan te starten. En als DPS (m'n Warlock is bijna level 77) heeft zulke lange queue's :(
Maar jullie brengen me op een idee. Ik heb best wel zin om mounts te gaan verzamelen, en dan vooral de meer speciale. Ik hoef city-mounts niet echt (exalted met capitals), maar bv. de Netherdrakes, Baron mount en andere zie ik wel zitten. Als Ret Paladin sla je toch overal hard doorheen, dus het zal alleen wat tijd in beslag nemen. Maar tijdens die grinds kan ik in queue staan voor de instances waar upgrades vallen.

M'n vriendin is ook level 80 geworden met d'r Paladin! Ze heeft epic flying aangeschaft voor 5k en een DPS Chest voor 3k en ze heeft nog steeds 12k goud :o
Ze is nog een beetje bang om heroics te doen, aangezien ze weinig tot geen ervaring heeft met de instances en de boss-fights, en overal worden er zulke bizarre eisen gesteld aan DPS en snelheid en ervaring etcetera. Ik kan het haar niet kwalijk nemen. Spelers worden tegenwoordig zo snel veroordeeld. Dat is toch iets van deze tijd... alles moet snel en goed. Fouten worden niet getolereerd. Er is geen geduld om mensen wat uit te leggen, want er moeten meer epics binnengehaald worden!
Ik ga maar wat guildruns voor haar in elkaar zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:20:

Levelen als Arms is the way to go sinds WOTLK.
Ik was zo tactisch om prot te gaan, ik heb serieus nog nooit zovaak in een instance 'not enough rage' gehoord. Ik zit gewoon 90% van de tijd zonder, ook solo sta je gewoon steeds 2,5sec te wachten tot je weer een melee hit doet, dan nog vaak dodge/parry/miss, naar de 50 zal nog een heeeeeeele lang weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Las Vegas schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:39:

- Swift Spectral Tiger en da's dan ook de enige die ik gebruik van alle mounts eigenlijk.
- Big Blizzard Bear
omg die zijn wel heel vet,je hebt die spectral tiger toch niet voor 800 dolar ofzo gekocht toch?
die blizzard bear is ook vet,heb je hem uit de blizz goodie bag of ook gekocht?

ik had toen het geluk dat mn neefje de Red Bearon card had heeft ie ook een heel deck voor terug gehad en de gebruikte kaart natuurlijk :D (krijg je de Big Battle Bear voor)

heb op ebay alleen voor zo'n 15-20 euro die Flag of Ownership kaart gekocht :P beste aankoop ooit haha
trouwens die 2 nieuwe mounts die wel al in de scripts staan maar niet online zijn (waarvan 1 rhino) gaan waarschijnlijk ook Tcg mounts worden..

maar ben wel benieuwd naar het verhaal achter de spectral tiger hehe :P want dat is toch wel de mount der mounts haha

[ Voor 6% gewijzigd door Vivaladen op 23-02-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Mounts & Pets is eigenlijk de enige reden dat ik nog WoW speel op het moment. Heb nu 104 mounts en 115 pets, en dat heeft best wel moeite gekost.

''Rare'' mounts die ik bezit zijn:

- ZG Tijger & Raptor
- MGT Kip
- Fishing Turtle
- Brewfest Ram (op 3 chars)
- Raven Lord (Op m'n Druid :()
- Deathchargers Reins (Ook op Dr00d)
- Brewfest Kodo (Op 2 chars)
- Big Blizzard Bear

Ik baal als een stekker dat ik 2 ''rares'' op m'n Druid heb, i.p.v. op m'n main. M'goed, het is nu eenmaal zo. Ik probeer regelmatig beide te halen, maar tot nu toe nog zonder geluk. Heb ook zo'n 150x die Love boss gedaan, geen rockets gezien. En bij HH event dropte de mount de eerste dag, verloor 'm, bood 15000 gold en die gast weigerde. Tsja...

Wel de Sarth 25 en 10 mounts, waarvan ik de 25 versie met een 95 rol won :D. Gister dropte na 50 UP runs eindelijk de Blue proto, maar ik rolde echt crap! Bood ik gold, werd het weer geweigerd. Tsja, dan maar niet hoor.

Koppige mensen zijn wel irritant, van die alts die geen reet hebben aan zo'n mount en 'm dan toch niet willen verkopen voor een aanzienlijk bedrag aan een main..

Wat dat betreft zijn pets toffer om te sparen! Heb nu alle pets die buiten de events en TCG beschikbaar zijn. En ook de TCG pets gaan lekker, moet binnenkort toch ff die Spectral Tiger cub fixen.
Wat had je neergelegd voor die mount? Daarnaast vind ik dat je ook zijn keuze moet respecteren om hem te houden.

Ik heb op al mijn chars epic flight (8x lvl 80), gold is echt makkelijk om aan te komen. Als je altijd vecht om de paar golds, moet je eens wat gaan questen of structureel een aantal daily's doen. Ik heb in Wotlk echt nooit problemen gehad met gold en tja.. zo moeilijk is het niet.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

o lachen jij zit in ravens ;) ik zit op dezelfde sportschool als supervacca waar ze me altijd gek maakt over haar guildmeetings enzo (ben je ook geweest?). Nou als je haar vraagt wil ze je toch wel helpen met je vriendin ff een keer instances proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:48:
[...]

o lachen jij zit in ravens ;) ik zit op dezelfde sportschool als supervacca waar ze me altijd gek maakt over haar guildmeetings enzo (ben je ook geweest?). Nou als je haar vraagt wil ze je toch wel helpen met je vriendin ff een keer instances proberen.
Haha cool, ik heb Mary ook een aantal keer gezien. D'r vriend is een reallife vriend van me :P (alleen al tijd niet gezien, maar ja, ik woon dan ook in Denemarken nu..)
Ik ben niet naar die meeting geweest. Afstand boeit me niet, maar die meeting was en is (komende zomer weer) net voor of na de verjaardag van m'n dochter. Maar ik heb de foto's gezien, en het zag er erg gezellig uit :)

Speel best veel met Mary en Jeroen. Keertje onenigheid gehad, maar verder is het een leuke meid :) En inderdaad, ze zullen best wel eens helpen, dat had Jeroen al beloofd ;)
Klein wereldje hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
SinergyX schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:42:
[...]
Ik was zo tactisch om prot te gaan, ik heb serieus nog nooit zovaak in een instance 'not enough rage' gehoord. Ik zit gewoon 90% van de tijd zonder, ook solo sta je gewoon steeds 2,5sec te wachten tot je weer een melee hit doet, dan nog vaak dodge/parry/miss, naar de 50 zal nog een heeeeeeele lang weg zijn.
Dat snap ik niet. Ik heb nog nooit dat commentaar gekregen. Ik heb ook nooit een gebrek aan rage gehad. Af en toe heb ik zelfs alle abbilities op cooldown staan dat ik denk wat zal ik nu eens doen. Ben je dps of tank? Hoe meer mobs in je nek hijgen hoe beter. Heb je ook een linkje naar je armory?

.edit. Ik ben zelf protection warrior. Ik ben nog wel lage level. Misschien dat het op hogere level lastiger is om rage krijgen?

[ Voor 9% gewijzigd door HawVer op 23-02-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
HawVer schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:14:
[...]

Dat snap ik niet. Ik heb nog nooit dat commentaar gekregen. Ik heb ook nooit een gebrek aan rage gehad. Af en toe heb ik zelfs alle abbilities op cooldown staan dat ik denk wat zal ik nu eens doen. Ben je dps of tank? Hoe meer mobs in je nek hijgen hoe beter. Heb je ook een linkje naar je armory?

.edit. Ik ben zelf protection warrior. Ik ben nog wel lage level. Misschien dat het op hogere level lastiger is om rage krijgen?
Af en toe bij initial pulls heb je wat rage problemen. Als je eenmaal bezig bent stroomt de rage binnen hoor. Ik block ook vrij veel op mijn char en ik heb de talent dat ik 1 rage elke 3 sec krijg. (Anger Management?)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021

Dus omdat je een main hebt moet je alles maar willen hebben en anders kopen ???

In vanilla mijn priest was main
In TBC heb ik eerst priest naar 80 geleveld, na 4 runs Karazhan zo zat dat ik een warrior ben gaan levelen --> nieuw main.
In WotlK is mijn vriendin (priest) gestopt met spelen dus ben ik weer alleen op mijn priest bezig, vooral PvP.

Dus als ik nu wat win op mijn warrior, moet ik het maar afdragen aan een Main omdat mijn warrior niet meer mijn main character is ?? |:(
Ik zou zowieso geweigerd hebben, en daarna op ignore zodat ik je nooit meer tegenkom.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben juist erg laag lvl, 33 op het moment. Ik kan rustig halve SM GY pullen, 2 cleaves en 2 footstomps en zit weer zonder rage en komt er amper bij. Gister die instance erna gedaan (err met die caster boss aan het eind), groepjes van 3 mobs begin en eindig ik zonder rage. linkje naar armory.

Als ik kijk naar m'n beertje op 73, hoe makkelijk ik daar nu volle rage heb, zal het op hoger lvl wel beter zijn. Maar om die tussenliggende 30 lvls te gaan doen.. heb ik erg weinig zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
SinergyX schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:24:
Ik ben juist erg laag lvl, 33 op het moment. Ik kan rustig halve SM GY pullen, 2 cleaves en 2 footstomps en zit weer zonder rage en komt er amper bij. Gister die instance erna gedaan (err met die caster boss aan het eind), groepjes van 3 mobs begin en eindig ik zonder rage. linkje naar armory.
Hoe pull je dan? Heb je constant aggro van de mobs of raak je die kwijt op een gegeven moment? Ik heb nog niet veel ervaring met warrior, maar als ik de aggro vast kan houden van de mobs dan gaat de rage erg snel. Vraag anders je groep om een paar seconden te wachten nadat je gepulled hebt zodat je wat meer tijd hebt om de aggro op te bouwen. Verder gebruik ik charge om te pullen, zodat ik meteen extra rage krijg.

Btw, je protection talents zijn beter ingedeeld dan die van mij en je hebt betere glyphs. :) Daar kan ik niets van zeggen. Ik moet nog een keer respeccen.

.edit wat is een footstomp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Persoonlijk snap ik die pets niet zo... ik vind er zelf geen hol aan om naar een hulpje pixels ten grootte van een postzegel te zitten staren die maar 2 bewegingen kent.

Het zou leuker zijn als je de pets van alles kon laten doen (truuckjes/ interacties met je pet/ voeren/ ah well tamagotchi stijl)

Daarnaast zijn er veelste weinig leuke mounts (in mijn optiek) ik vind die headless mount wel tof omdat ie over de kop kan en er gewoon absurt bijvliegt.. Het zou toffer zijn als je ook groundmounts had met een speed van 280 oid... (wintergraps like battlefields uitkomst)

Maargoed ik ben ook weer iemand die zich totaaal niet bezig houdt met achievements. En speciale feestdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 57942 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:04:
Persoonlijk snap ik die pets niet zo... ik vind er zelf geen hol aan om naar een hulpje pixels ten grootte van een postzegel te zitten staren die maar 2 bewegingen kent.

Het zou leuker zijn als je de pets van alles kon laten doen (truuckjes/ interacties met je pet/ voeren/ ah well tamagotchi stijl)
Recent kwam ik zo'n kikkerachtig ding tegen in een Starcraft style armor suit met een leuke chaingun, gaat dan af en toe beetje schieten. Die is dan gewoon grappig om te hebben :P Ik heb dan KT en die monk pet gekocht, was leuk aan het begin en ze zijn toch accountwide.

Mijn hunter heb ik die mini-tickbird, past leuk bij mijn gewone tickbird pet :
HawVer schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:57:
Hoe pull je dan? Heb je constant aggro van de mobs of raak je die kwijt op een gegeven moment? Ik heb nog niet veel ervaring met warrior, maar als ik de aggro vast kan houden van de mobs dan gaat de rage erg snel. Vraag anders je groep om een paar seconden te wachten nadat je gepulled hebt zodat je wat meer tijd hebt om de aggro op te bouwen. Verder gebruik ik charge om te pullen, zodat ik meteen extra rage krijg.

Btw, je protection talents zijn beter ingedeeld dan die van mij en je hebt betere glyphs. :) Daar kan ik niets van zeggen. Ik moet nog een keer respeccen.

.edit wat is een footstomp?
Thunderclap, noem ik footstomp :P (orc doet een vaag sprongetje, vandaar). Ik heb de talent nog niet dat je ook vanuit defensive stance kan chargen, via macro kan ik chargen via balance stance en automatische switch naar defensive stance. Werkt enkel wanneer ik nog niet in combat ben (of een idioot pulled).

Initieel pak ik agro, maar 1 cleave en ik moet toch aardig tijdje wachten tot ik weer genoeg rage heb voor een 2de cleave (3 mobs), tussentijd verlies ik al agro op 1 mob aan een DPS. Taunt erop, thunderclap en ik zit weer zonder rage.

Vorige keer getest met 3 caster mobs (net buiten SM ingang), per hit krijg ik maar 5 of 6 rage, terwijl een cleave al 20 kost. Dus zelfs als ze alle 3 1x hebben aangevallen heb ik nog niet genoeg range voor uberhaubt 1 cleave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mja, ik merk zelf ook dat ik niet heel veel gebruik maak van m'n pets. Maar het sparen op zich is wel leuk, vooral de TCG pets trekken veel bekijks altijd!

Maar soms word je ook wel gek van die ''OMG WERE U GOT MOUNT/PET'' whispers.

Ondertussen blijf ik lekker iedere dag proberen UP te doen voor de proto, iedere week een Oracles ei voor de andere proto en Storm Peaks afstruinen voor de time-lost. Ooit zal ik ze allemaal hebben, al moet ik er 20k voor neerleggen :P.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:04
Op QT schijnt ie voor 150.000 G op de AH staan. Ik zou hem zonder nadenken kopen. Maar helaasch, staat niet op de AH op Trollbane : (

Dan zou ik pas een mooie combo hebben. Phoenix voor in de lucht en Spectral Tiger op de grond. En dat met een lelijke troll : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

ImdaMned schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:23:
[...]

Op QT schijnt ie voor 150.000 G op de AH staan. Ik zou hem zonder nadenken kopen. Maar helaasch, staat niet op de AH op Trollbane : (

Dan zou ik pas een mooie combo hebben. Phoenix voor in de lucht en Spectral Tiger op de grond. En dat met een lelijke troll : D
Ruilen? Ik zou al m'n mounts instant opgeven voor Ashes of Alar ;).

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127642

SinergyX schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:12:
[...]
Thunderclap, noem ik footstomp :P (orc doet een vaag sprongetje, vandaar). Ik heb de talent nog niet dat je ook vanuit defensive stance kan chargen, via macro kan ik chargen via balance stance en automatische switch naar defensive stance. Werkt enkel wanneer ik nog niet in combat ben (of een idioot pulled).

Initieel pak ik agro, maar 1 cleave en ik moet toch aardig tijdje wachten tot ik weer genoeg rage heb voor een 2de cleave (3 mobs), tussentijd verlies ik al agro op 1 mob aan een DPS. Taunt erop, thunderclap en ik zit weer zonder rage.

Vorige keer getest met 3 caster mobs (net buiten SM ingang), per hit krijg ik maar 5 of 6 rage, terwijl een cleave al 20 kost. Dus zelfs als ze alle 3 1x hebben aangevallen heb ik nog niet genoeg range voor uberhaubt 1 cleave.
http://www.wowhead.com/?spell=18499
http://www.wowhead.com/?spell=2687

win als een warrior :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke typefout :P Generates 20 rage at the cost of health, and then generates an additional 200 rage over 10 sec. Die gebruik ik nonstop, naja zovaak ik hem kan gebruiken.
Las Vegas schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:27:
Dat vind ik nu echt een unieke mount, erg mooi en dacht dat het aantal zelfs gelimiteerd was per server.

Heb die spectral al eens gezien op onze server, zelf zou ik hem nooit willen hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 23-02-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Las Vegas schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:14:
Mja, ik merk zelf ook dat ik niet heel veel gebruik maak van m'n pets. Maar het sparen op zich is wel leuk, vooral de TCG pets trekken veel bekijks altijd!
Vroeg me af of je ook Murky hebt? Vroeger kreeg ik erg veel whispers hoe ik daar aan kwam maar tegenwoordig lijkt niemand er meer op te letten. Blijf het de leukste pet in game vinden met z'n dansje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:04:

Daarnaast zijn er veelste weinig leuke mounts (in mijn optiek) ik vind die headless mount wel tof omdat ie over de kop kan en er gewoon absurt bijvliegt.. Het zou toffer zijn als je ook groundmounts had met een speed van 280 oid... (wintergraps like battlefields uitkomst)

Maargoed ik ben ook weer iemand die zich totaaal niet bezig houdt met achievements. En speciale feestdagen
Same here, geef weinig om die pets. M'n dochter is er alleen gek van :P
Maar ik heb die robot van een aantal jaar terug, op m'n Mage. Die schiet dan op andere robots die andere spelers hebben. Best leuk om robotwars te spelen tijdens een break :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:21

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
[...]

Recent kwam ik zo'n kikkerachtig ding tegen in een Starcraft style armor suit met een leuke chaingun, gaat dan af en toe beetje schieten. Die is dan gewoon grappig om te hebben :P Ik heb dan KT en die monk pet gekocht, was leuk aan het begin en ze zijn toch accountwide.
Die is helemaal leuk als iemand anders de zergling heeft, dan gaan ze met elkaar vechten, en degene die verliest despawned. Zoveel gevechten gehad met mijn murloc marine tegen de zergling van een andere paladin, even weglopen, langzaam in range lopen, en de pet die de eerste move maakt wint ;)

Verder heb je nog bv de turkey pet, als je een kampvuur maakt springt hij erin met de emote 'plumb turkey senses his destiny' en veranderd hij in zo'n gebraden kalkoen (en mag je hem weer summonen ;)). Verder heb je nog dignen als pet biscuits, en een 'fetch' ball waarmee je fetch kan spelen. Erg leuk met bv de ghost, die rent dan met die bal ergens in zijn onzichtbare handen/armen :P

Zelf zit ik over de 100 mounts, en op het moment geloof ik 68 pets.

[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 23-02-2010 13:01 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 19-06 12:18

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Las Vegas schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:14:
Maar soms word je ook wel gek van die ''OMG WERE U GOT MOUNT/PET'' whispers.
Een guildy van mij heeft de magic rooster. Die heeft al talloze mensen wijsgemaakt dat je die krijgt door in plaats van 100x /chicken te emoten naar de chickens in Westfall (voor de pet quest), je dit 1000x moet doen voor de mount. Op een bepaalde dag stonden er zeker 5 mensen de halve middag in Westfall voor ze het opgaven. :o

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ImdaMned schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:23:
[...]

Staat er op Trollbane Horde uberhaupt wat op de AH :+
NMe schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:00:
[...]

Een guildy van mij heeft de magic rooster. Die heeft al talloze mensen wijsgemaakt dat je die krijgt door in plaats van 100x /chicken te emoten naar de chickens in Westfall (voor de pet quest), je dit 1000x moet doen voor de mount. Op een bepaalde dag stonden er zeker 5 mensen de halve middag in Westfall voor ze het opgaven. :o
Magic Rooster heb ik op Al'Akir al een paar keer op de AH zien staan voor 40-50K.

[ Voor 37% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-02-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Probeer na een charge (of zelfs tijdens je charge) al een Thunderclap te gebruiken, dan heb je direct initiële aggro op die mobs. Daarna kun je eventueel Cleaves erin gaan gooien, maar dat doe je in principe alleen met genoeg rage. Zet een skull op je target, zodat de DPS weet dat ze die als eerste moeten aanvallen. Gewoon een keybind erop zetten (ik heb alt+1 of ctrl+alt+1).
Eventueel Glyph of Cleave is ook goed voor 5man dungeons. Extra target cleaven helpt voor je AoE aggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kees schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:59:
[...]

Die is helemaal leuk als iemand anders de zergling heeft, dan gaan ze met elkaar vechten, en degene die verliest despawned. Zoveel gevechten gehad met mijn murloc marine tegen de zergling van een andere paladin, even weglopen, langzaam in range lopen, en de pet die de eerste move maakt wint ;)

Verder heb je nog bv de turkey pet, als je een kampvuur maakt springt hij erin met de emote 'plumb turkey senses his destiny' en veranderd hij in zo'n gebraden kalkoen (en mag je hem weer summonen ;)). Verder heb je nog dignen als pet biscuits, en een 'fetch' ball waarmee je fetch kan spelen. Erg leuk met bv de ghost, die rent dan met die bal ergens in zijn onzichtbare handen/armen :P

Zelf zit ik over de 100 mounts, en op het moment geloof ik 68 pets.
Vind het alleen lomp dat ze zulke pets enkel via 'outside game' kanalen beschikbaar maken. Dacht dat die murloc via Blizzcon ging?
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:01:
Probeer na een charge (of zelfs tijdens je charge) al een Thunderclap te gebruiken, dan heb je direct initiële aggro op die mobs. Daarna kun je eventueel Cleaves erin gaan gooien, maar dat doe je in principe alleen met genoeg rage. Zet een skull op je target, zodat de DPS weet dat ze die als eerste moeten aanvallen. Gewoon een keybind erop zetten (ik heb alt+1 of ctrl+alt+1).
Eventueel Glyph of Cleave is ook goed voor 5man dungeons. Extra target cleaven helpt voor je AoE aggro.
Heb mijn hele numpad gedeelte voor de icons, in de eerdere lvls maakt het nog niet bijzonder veel uit wie de klappen krijgt dus overleef het nog wel. Mischien weer Fury gaan speccen en weer lekker dual whield dps gaan, maar daar heb ik m'n rogue nu al voor :P

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 23-02-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:01:
[...]

Voor meer informatie over Cleave kun je altijd nog Saurfang ff raadplegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kaap schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:00:
[...]

Staat er op Trollbane Horde uberhaupt wat op de AH :+
Je zou verbaasd zijn. Tegenwoordig zitten er guilds als:

No Progress
Just Pants
Eminence
Cobra

en nog wat spul. allemaal van magtheridon / kazzak / shattered hand enzo.

Gisteren kwam er Server first spam voorbij van no light in the darkness ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Las Vegas schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:27:
[...]
Zooo.. die zou ik meteen ruilen.. :P Ashes of Alar vind ik echt een elegante mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik geloof dat ik dan de enige wow-speler ben die Ashes een fugly onding vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een elegante mount, denk dat hij hem dus juist erg mooi vind? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345994

SinergyX schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:11:
Heb mijn hele numpad gedeelte voor de icons, in de eerdere lvls maakt het nog niet bijzonder veel uit wie de klappen krijgt dus overleef het nog wel. Mischien weer Fury gaan speccen en weer lekker dual whield dps gaan, maar daar heb ik m'n rogue nu al voor :P
Heb altijd (sinds vanilla) een prot war gespeeld. Speel nu sinds een tijd dan wel DPS, maar tank (offspec) soms nog wel eens als ik snel emblems nodig heb (insta queue yaay). Rage is geen probleem op latere lvls, ik zou dan ook niet zo nauw kijken op de issues die je nu met rage hebt. Als ik nu HC's of 10 mans tank heb ik nooit rage problemen. Met Warbringer talent later (dacht dat hij zo heet, kan nu niet kijken :)) kan je starten met een charge en bloodrage, shockwave / thunder clap en beetje cleaven. Like i said, op latere lvls is rage niet echt een issue meer, dus nog even volhouden of wat meer als dps lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SinergyX schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:37:
Een elegante mount, denk dat hij hem dus juist erg mooi vind? :P
Lijkt me ook, vandaar dat ik denk dat ik de enige ben die daar anders over denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:40:
Lijkt me ook, vandaar dat ik denk dat ik de enige ben die daar anders over denkt.
Nu las ik jou post verkeerd :X ('dat ik', ik las 'dat jij')
Anoniem: 345994 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:38:
Heb altijd (sinds vanilla) een prot war gespeeld. Speel nu sinds een tijd dan wel DPS, maar tank (offspec) soms nog wel eens als ik snel emblems nodig heb (insta queue yaay). Rage is geen probleem op latere lvls, ik zou dan ook niet zo nauw kijken op de issues die je nu met rage hebt. Als ik nu HC's of 10 mans tank heb ik nooit rage problemen. Met Warbringer talent later (dacht dat hij zo heet, kan nu niet kijken :)) kan je starten met een charge en bloodrage, shockwave / thunder clap en beetje cleaven. Like i said, op latere lvls is rage niet echt een issue meer, dus nog even volhouden of wat meer als dps lvlen.
Dat was inderdaad mijn reden voor prot, instant queue :P Lijst van alts staat hij ergens onderaan de prioriteit (al vind ik m'n DK helemaal niets meer), maar als ik zo een half lvl per keer bij elkaar kan irriteren, pak ik wel een keertje een 80 erbij en boost ik hem wel naar respectable lvls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:03

Wootlock

Evilution

Afgelopen zondag heeft een vriendin haar 100ste mount gehaald :) heb maanden met haar ZG/MgT/Strat/Kara gefarmed maar zonder resultaat.
Uiteindelijk deed de argent tournament zijn ding en zei incasseerde haar 100ste mount. mooi moment na al die maanden :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Weet je wat ook een leuke combo pet is. Als je een Stinker (stinkdier) hebt en er een Bombay Cat, Black Tabby Cat of een Calico Cat in de buurt is zal ie ze achterna lopen met zo'n hartje boven z'n kop.

Afbeeldingslocatie: http://www.exotic-mammals.com/siteimages/pepe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

ImdaMned schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:32:
[...]

No Progress
Just Pants
Eminence
Cobra

Kansloos om naar een kutrealm te transferren om zo een server first te bemachtigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-06 20:32
Toevallig level ik op het moment ook een prot warrior door alleen maar instances te doen.(Level 40 met 128 quests done :+ ) Ik probeer altijd 2 groepen mobs tegelijk te pakken en dan shield block te activeren. In combinatie met de prot talents krijg je hierdoor een boel rage. Meestal is de cooldown weer klaar bij de volgende pack. Probeer wat rage over te houden als de mobs bijna dood zijn (en je hoog in de threat lijst staat)

Je wapen is absoluut niet ideaal, ondanks dat het een heirloom is. Het is veels te langzaam waardoor je rage te langzaam bijvult. Ik heb die mace ook geprobeerd, maar ik vind het niks in vergelijking met mijn Thiefs Blade die ik nog van Dead Mines heb.

Ook je spec is niet ideaal, talents als imp. bloodrage en imp disciplines zijn waardeloos op dit level. Je kan veel beter eerst 5 punten in deflection stoppen zodat je meer parried, wat weer meer rage betekend. Ook de glyph of revenge is handig in low rage situaties (Revenge mob 1, HS mob 2)

Mijn armory
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Dragonmaw&cn=Krijger

Doordat je veel meer rage hebt kan je vaker cleaven en thunderclappen. Ik sta (op het moment nog :+ ) bijna altijd bovenaan in damage done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345994

SinergyX schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:51:
Dat was inderdaad mijn reden voor prot, instant queue :P Lijst van alts staat hij ergens onderaan de prioriteit (al vind ik m'n DK helemaal niets meer), maar als ik zo een half lvl per keer bij elkaar kan irriteren, pak ik wel een keertje een 80 erbij en boost ik hem wel naar respectable lvls.
Tja, omdat ik al sinds vanilla speel op mijn War kan ik niet echt zeggen hoe het tegenwoordig is om op low lvl te tanken. Talents/skills zijn al zovaak veranderd dat ik me best kan voorstellen dat het nu heel anders is. Op 80 is rage iig geen issue meer (vind ik dan, maar dat is in vergelijking met hoe het geweest is). Maar ik snap wel goed dat je die irritaties overhebt voor de xp, gaan dan ook wel lekker snel in dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XSNL schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:18:
Je wapen is absoluut niet ideaal, ondanks dat het een heirloom is. Het is veels te langzaam waardoor je rage te langzaam bijvult. Ik heb die mace ook geprobeerd, maar ik vind het niks in vergelijking met mijn Thiefs Blade die ik nog van Dead Mines heb.
Heb ook de PVP heirloom daggers, maar zitten momenteel op m'n rogue. Mischien dat ik ergens nog een 3rde heb liggen, ga ik daar maar mee meppen. Jammer dat alle 1h mace/swords van heirloom zo traag zijn, 2h's zijn helemaal niet normaal (3,5sec?).

En om elke keer nu weer reputation te farmen bij een faction om XX wapen te kopen, heb ik echt geen zin meer in. (zoals de 70 wapens uit thrallmar).

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 23-02-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
XSNL schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:18:
Je kan veel beter eerst 5 punten in deflection stoppen zodat je meer parried, wat weer meer rage betekend.
En waarom betekend dat meer rage als je parried?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:24:
[...]

En waarom betekend dat meer rage als je parried?
Eerste talent uit prot, 5 rage bij elke block/dodge/parry.

Zal trouwens ook aan SM zelf liggen, elke mob tegen de 10% health rent weg, daar moet ik echt geen rage meer aan gaan spenderen. Je mist in die tijd wel inkomend damage -> geen rage.

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 23-02-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ImdaMned schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:32:
[...]

No Progress
Just Pants
Eminence
Cobra

Die server first is dan niet van 1 van de nieuwe guilds. AFAIK heeft Blizzard dat onlangs uitgeschakeld d.m.v. een x dagen cooldown om te voorkomen dat guilds migreren, server first halen, en dan weer weg transferen.

Neeee Immie, you're stuck on a shitty realm and you know it >:)
SinergyX schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:25:
[...]

Ja precies, in combinatie wel, deflection an sich zorgt niet voor een hogere rage generation.

Ik heb het als Fury in ICC raids ook wel eens hoor, dus ik /hug geregeld met opzet iets dat pijn doet. De healers kunnen dat niet zo waarderen maar die hebben niks te vinden, healen kreng! >:)

[ Voor 26% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-02-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:27:
[...]

Die server first is dan niet van 1 van de nieuwe guilds. AFAIK heeft Blizzard dat onlangs uitgeschakeld d.m.v. een x dagen cooldown om te voorkomen dat guilds migreren, server first halen, en dan weer weg transferen.

Dat is toch maar 1 week? Of was het 1 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
SinergyX schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:25:
[...]

Zal trouwens ook aan SM zelf liggen, elke mob tegen de 10% health rent weg, daar moet ik echt geen rage meer aan gaan spenderen. Je mist in die tijd wel inkomend damage -> geen rage.
SM is inderdaad een lastige instance, vooral de laatste wing. Een tip die ik je nog kan geven is het installeren van de addon threatplates, dit maakte een wereld van verschil voor mij. Zodra je aggro verliest worden de nameplates van mobs groter, zodat je ze snel kan terug taunten.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=XU7vizgszUs&fmt=22]

Dagger zijn ook niet echt super voor tanken, probeer anders een green zwaard, mace of axe met onder de 2 seconden swingtijd

[ Voor 8% gewijzigd door XSNL op 23-02-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

[...]
Volgens mij was dat alleen uitgeschakeld op realms die nieuw geopend zijn, en niet op realms die al langer dan x maanden open zijn.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

XSNL schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:37:
[...]

SM is inderdaad een lastige instance, vooral de laatste wing. Een tip die ik je nog kan geven is het installeren van de addon threatplates, dit maakte een wereld van verschil voor mij. Zodra je aggro verliest worden de nameplates van mobs groter, zodat je ze snel kan terug taunten.

[video]

Dagger zijn ook niet echt super voor tanken, probeer anders een green zwaard, mace of axe met onder de 2 seconden swingtijd
Kun je de grootte van die nameplates nog aanpassen? Vind ze hier wel echt huge.

Iedereen barst hier trouwens van de gold. Ik heb 2k, net 80 en inscription skill op 65/450. (Nieuwe toon) Iemand nog tips om eindelijk eens een epic flying mount te gaan behalen? Alle gold gaat momenteel naar enchanting/gems e.d. voor nieuwe items die binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn eerste epic heb ik gehaald door puur daily en skinning verkoop. Oude quests gedaan, niet bepaald motiverend werk maar uiteindelijk toch gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:50:
[...]

Kun je de grootte van die nameplates nog aanpassen? Vind ze hier wel echt huge.
Ja, dat kan. maar het punt is juist dat ze alleen zo groot worden als je aggro verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:50:
[...]

Ik heb 2k, net 80 en inscription skill op 65/450. (Nieuwe toon) Iemand nog tips om eindelijk eens een epic flying mount te gaan behalen?
Ik zou zeggen, lekker blijven questen op level 80 (ga bijvoorbeeld proberen Loremaster van Northrend te worden ofzo :P) want op lvl80 krijg je gold ipv experience als je een quest inlevert. En dat loopt leuk op! Een paar honderd gold met een avondje questen is makkelijk te doen en dan tel ik nog niet eens het geld mee dat je krijgt van het vendoren van quest rewards.

Dailies gaan ook hard; met name het doen van de Argent Tournament quests is erg lucratief (en als je het niet al weken lang iedere dag doet is het ook nog best leuk, op je eerste toon).

Verder, wat is je andere profession naast inscr? Met name gathering professions (mining, herbalism en in mindere mate skinning) zijn meestal lekker winstgevend zonder dat je er veel voor doet (gewoon alles meenemen wat je tegenkomt). Op mijn horde paladin had ik met level 10 al meer dan 100G verdiend met mining (stacks koper gingen toen voor 14G per stuk op AH en verkochten dan binnen een half uur; nu is dat ingezakt naar 7G ofzo maar nog steeds aantrekkelijk om alles te minen wat je ziet). Op level 30 zat ik al boven de 500G verdiend aan minen (en deels weer uitgegeven ook aan bijvoorbeeld een fiery weapon enchant en wat mounts en wat gear maar nog steeds meer dan 350G over nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat is denk ik het hele probleem dat ik nooit gold heb. Ik hou niet van gatheren, met uitzondering van leatherworking en enchanting, omdat je dat fijn doet tijdens het killen. Ik hou met name niet van mining en herbalism, omdat je er dan 'op uit' moet. Ik zit te denken om er enchatning bij te nemen. Als prot pally kan ik sowieso snel enchanting levellen denk ik, plus vellums en enchants mooi verkopen op de AH. Wellicht werkt dit?

Misschien moet ik inderdaad maar eens aan de Argent Tournament beginnen. Het ergste is nog dat ik de epic flying mount van Culling of Stratholme al lang in mijn backpack heb zitten op 2 toons, maar op allebei geen epic flying kan betalen! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:11:
dat is denk ik het hele probleem dat ik nooit gold heb. Ik hou niet van gatheren, met uitzondering van leatherworking en enchanting, omdat je dat fijn doet tijdens het killen. Ik hou met name niet van mining en herbalism, omdat je er dan 'op uit' moet. Ik zit te denken om er enchatning bij te nemen. Als prot pally kan ik sowieso snel enchanting levellen denk ik, plus vellums en enchants mooi verkopen op de AH. Wellicht werkt dit?

Misschien moet ik inderdaad maar eens aan de Argent Tournament beginnen. Het ergste is nog dat ik de epic flying mount van Culling of Stratholme al lang in mijn backpack heb zitten op 2 toons, maar op allebei geen epic flying kan betalen! :|
Dat werkt zeker.

De beste manier is nog steeds inspelen op het AH, maar dat vereist wel wat inspanning voordat je weet waar je aan toe bent.

Ik zit aan de 100k nu.

Iemand trouwens die op Shattered Halls speelt? Ik zit erover te denken om daarnaartoe te migraten. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 316512 op 23-02-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals altijd geldt alleen nog steeds de regel 'you gotta have money to make money.' Ik heb weinig te investeren in de AH, wil ik uberhaupt de fee kunnen betalen. ;) Er schijnen ook mensen te zijn die puur in battered hilts handelen, maar ja, daar moet je startkapitaal ook iets hoger voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320529

Ja het suckt nu nog meer dan voorheen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 320529 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:37:
[...]

Ja het suckt nu nog meer dan voorheen :(
Yup, maar wel eindelijk putri down \o/

of mag ik dat hier niet vertellen : /
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste