Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Festergut 25 down, echt 10 wipes door te slechte dps -_-. Maargoed dat kan alleen maar beter worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Pfft weer Naxx weekly... Na Noth - Razu - Patchwerk is het nu weer Noth. Nou ja wel lekker voor me alts die het makkelijk aan kunnen...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

-BB- schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 08:47:
[...]

Je zegt het zelf al, je hebt geen geduld. Geen idee of hij er een beetje tijd in wil steken, maar geef hem anders wat basic websites waar hij kan nalezen hoe de basic stats werken. Ik moest in het begin ook kijken wat mijn eerste characters nou nodig hadden.

Het verschil uitleggen tussen een caster en melee lijkt me niet heel ingewikkeld, maar als je er het geduld niet voor hebt dan kan het lastig worden. Ik denk dat je vooral geen beslissingen voor hem moet maken, want zo leert hij nog niets. Laat hem maar op zijn snufferd gaan een paar keer. Hij leert het vanzelf. Het duurt alleen wat langer als je puur kijkt naar het aantal levels die jullie characters zijn, juist omdat jullie sneller levellen.

Ik was na 3 weken ook nog niet bepaald vol met kennis over alle stats/abilities die de verschillende opties van mijn (toen) mage.
Mjah, dat heb ik hem laten doen met een quest in Hillsbrad waar je die paddestoelen moet halen.
Voordat hij 1 paddestoel had was hij al 8 keer dood gegaan en dat waren lvl 28-29 mobs?
Probleem is dat ik niet met hem een instance in wil gaan omdat dan gelijk een vuurdoop is.
Ik laat hem eerst maar ff lekker aanmodderen en als hij me kan verslaan in een duel dan kijken we weer verder :) .

En inderdaad, voordat hij snapt wat een spell doet zijn we alweer 3 levels verder en hebben we er 5 spells bij.
Moet ook wel zeggen dat gear krijgen niet meevalt, loop zelf ook nog met lvl 14 bracers op lvl 35 om maar wat te noemen, upgrades komen er niet echt.

Ik speel al mmo's sinds Ragnarok (1994? en nog 1 daarvoor) dus de basics ken ik wel, alleen de manier waarop verandert afentoe, ik moet zeggen dat ik classic lastiger vindt dan b.v. TBC.
TBC is meer straightforward je doet een quest en je krijgt 9 van de 10 keer een reward waar je wat aan hebt, ook krijg je gewoon meer keuze, en als druid zit er altijd wel wat bij al is het niet balance/resto dan wel cat/bear dus veel vaker prijs.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij hadden zelfs een keer die XT2 (of hoe die heet) uit Ulduar, daar werd 0,0 eis voor gesteld zolang je maar rond kon rijden met zo'n wagen. Vorige week was het flamewatcher in Ulduar, te vaak hebben we Malagos uit EoE.

Doe eens wat uitdaging, Yogg Sharon of KT :P (en ja, KT zie ik nog enorm vaak fout gaan, voids en cubes blijven dodelijk).

prutser001, wat heeft die vriend voor ervaring qua games? An sich is er voor iedereen wel een class, desnoods een rogue of hunter. (panic buttons ftw enzo).

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 23-02-2010 17:40 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:36:
Zoals altijd geldt alleen nog steeds de regel 'you gotta have money to make money.' Ik heb weinig te investeren in de AH, wil ik uberhaupt de fee kunnen betalen. ;) Er schijnen ook mensen te zijn die puur in battered hilts handelen, maar ja, daar moet je startkapitaal ook iets hoger voor zijn.
Inderdaad. Ik heb nu zo'n 3 Battered Hilts verhandeld (500g-1500g en 1000g profit).
Voor de rest AH bespelen en altijd véél marge houden.

Soms als ik zie dat saronite/cobalt/gems/eternals/netherweave cloth/etc... goedkoop staan, koop ik bijna alles op en dan ben ik misschien 2000g kwijt in 1 sessie.
Bijna elke dag zit er zo'n 750g-1250g in de post. Natuurlijk geen pure winst, maar omzet :)

Proffs hier zijn JC/BS op main, JC/Alchemy Transmutation master op bank, Tailoring/Enchanting op alt

Ik ben nu een dikke 2m terug bezig in AH en ben van 2000g naar 26500g gegaan. 1 Battered Hilt gekocht en gebruikt. Nu nog Kirin Tor, chopper en Mammoet met 2 lege zitplaatsen kopen...maar ik wacht op meer geldmarge want zoals gezegd is geweest. Altijd zorgen dat je meer dan voldoende geld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

prutser001 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:37:
Mjah, dat heb ik hem laten doen met een quest in Hillsbrad waar je die paddestoelen moet halen.
Voordat hij 1 paddestoel had was hij al 8 keer dood gegaan en dat waren lvl 28-29 mobs?
Probleem is dat ik niet met hem een instance in wil gaan omdat dan gelijk een vuurdoop is.
Ik laat hem eerst maar ff lekker aanmodderen en als hij me kan verslaan in een duel dan kijken we weer verder :) .

En inderdaad, voordat hij snapt wat een spell doet zijn we alweer 3 levels verder en hebben we er 5 spells bij.
Moet ook wel zeggen dat gear krijgen niet meevalt, loop zelf ook nog met lvl 14 bracers op lvl 35 om maar wat te noemen, upgrades komen er niet echt.
Daarom is RaF ook eigenlijk helemaal niet handig voor compleet nieuwe mensen in het genre :) Er zijn ook beginnende WoW spelers die wel het genre kennen van andere games, dan is het al veel makkelijker. Maar we vergeten nog wel eens wat er allemaal mogelijk is in WoW, dat is erg veel voor een nieuweling.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-BB- schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 18:48:
Daarom is RaF ook eigenlijk helemaal niet handig voor compleet nieuwe mensen in het genre :) Er zijn ook beginnende WoW spelers die wel het genre kennen van andere games, dan is het al veel makkelijker. Maar we vergeten nog wel eens wat er allemaal mogelijk is in WoW, dat is erg veel voor een nieuweling.
Ben ik niet helemaal mee eens. Het systeem, naja combat systeem dan, heeft aantal onlogische opties binnen WoW. Je 'groeit op' met een serie skills, waarvan er een aantal op bepaald moment kompleet overbodig worden (zoals heals). Naarmate je steeds verder gaat, neemt het aantal van skills toe, wat enkel verwarring kweekt, maar einde van de rit je weer met een handje vol skills staat te spammen (die je veelal initieel niet eens had).

Qua gear is het allemaal marginaal, zeker nu met de zak* die je krijgt bij random LFG's (blauwe items), 90% van de gear die je onderweg krijgt is direct weer vendorloot of marginaal beter (2 whooping dps!!).

Dan zal een nieuweling eerder stoppen wegen de trage progressie (relatief gezien - zeker als je een mana class speelt), dan dat het allemaal te snel gaat.

*bag of random nogwat, heeft leuke bug btw. Classes met progressive armor (leather->mail of mail->plate) krijgen voordat zij uberhaubt hogere class kunnen dragen al items van de hogere class. Mijn warrior heeft al 3x die plate shoulders gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 23-02-2010 19:37 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:15
Hey speelt er iemand op stormrage horde of alliance? Ik wil namelijk mijn lvl 80 Human Paladin traden voor iets op Stormrage EU. Moet wel paarse gear hebben. Ik weet niet of dit is toegestaan in dit topic maar zocht snel iets om het te ruilen.
Bijvoorbaat dank voor je reply. Als iemand intresse heeft PM mij voor een armory link van mijn paladin ik kan mijn subscription zo nodig vernieuwen zodat je weer een maand speeltijd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word nu echt een beetje gek van dat GearScore, ik zat in toc10 ,eindelijk. ik sta 1e in dps na beasts of northrend. word ik gekickt omdat ik maar 4.6 gs heb. ik zit nu gelukkig in een guild waar niet wordt gekeken naar gs maar naar hoe je presteert in raids. ik ben nu net na 6 maanden weer begonnen met spelen maar het gaat me nog best goed af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik heb gehoord dat de PvP-cloaks (ilvl 264) ook perfect zijn voor PvE.

Welke cloak zouden jullie nemen als holy priest:
http://www.wowhead.com/?item=51348 (met spirit), http://www.wowhead.com/?item=51346 (manaregen) of http://www.wowhead.com/?item=51332 (haste)

Ik heb zo het gevoel dat de 30mana/5s beter is qua manaregen dan wat ik krijg van de 60 spi.
Echter spi doet ook weer mee voor SP
Ik zit dus nu echt in dubio wat te gaan nemen.

Ik doe geen raids dus ICC-drops etc vallen al af.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Woei, LK down, zowel als 25 man (donderdag, gemist omdat eoa nfs server liep te kutten) als 10 man (voor mij vandaag, voor 10 man vorige week zondag)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Heh queue op voor een random hc op op me druid healer. Krijg ik OK voor me kiezen met een low geared tank. Ook zit een lock in die net iets druk op z'n skills zit te drukken.. Die lock gaat dus tijdens de run 4 keer dood. Ik zeg; loop maar ik rez je niet meer als je blijft overaggoen. Hup wordt de party uit gezet. Hopelijk ziet de volgende healer ook dat ze een drama zijn. Enfin ik door...

Random FoS.. leuke run.. loop er uit met 2x een crystal, 10 dust, de papa bag, en een necklace. Heb hard gelachen om die gasten in de OK run...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:23:
Op QT schijnt ie voor 150.000 G op de AH staan. Ik zou hem zonder nadenken kopen. Maar helaasch, staat niet op de AH op Trollbane : (
Wat is dat precies voor een BOE mount dan?heb ff druk zitten denken maar er ging geen lampie branden bij QT haha
sabriel schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:27:
Ik heb gehoord dat de PvP-cloaks (ilvl 264) ook perfect zijn voor PvE.
gaat je wel aardig wat honor kosten die Wrathfull cloak ;) rond de 50.000 geloof ik ;)

gisteren weer druk wezen recruiten en de zaken gingen wederom goed voor onze pas gerespecte guild en weer een handje vol leden erbij gekregen,viel me wel erg op dat we als guild echt een gat gedicht hebben op onze server,we waren eerst (net als 100 andere guilds) een soort van casual Raid guild en zijn op 23-01-2010 op onze 3e verjaardag op Anachronos (4e verjaardag totaal) gerespect naar PvP guild..

er was op onze server eerst wel een andere pvp guild die het best goed deed <Pagans of Valor> maar die zijn helaas doodgegaan en daar hebben wij nu aardig wat members van overgenomen,voor de rest hebben we de volledige monopoly in handen tot nu toe haha echt totaal geen concurentie :S

maarja vanmorgen voor ik naar mn werk ging nog ff mn pc aangeslingerd en kon gewoon al inloggen in wow haha wist niet wat me overkwam :D gelijk ff wat arena puntjes uitgegeven voor de nieuwe gloves en dr gelijk ff een socket ingeboord,gegemmed en er een Hand mounted Pyro rocket launcher opge-tinkert :) BobaFett in da house!

gisteren gelijk weer een nieuw persoonlijk record gevestigd! heb 12 keer achter elkaar Isle Of Conquest gewonnen,en daar hadden we echt geen groot aandeel in hoor (we waren met 5 man als group gejoined) ging gewoon supergoed allemaal :) leverde bakken met honor op en de nodige badges! wij regelde als group voornamelijk de verdediging en de rest vd raid ging vol in de aanval ,had ik een mooi macrootje voor gemaakt en ik geloofde mn ogen niet..mensen luisterden naar tactics

en we hoefden maar 2 personen een verbale tik te geven aangezien die gelijk al bij het begin begonnen te huilen in de /BG over "Alliance sucks etc" (zonder aanleiding,stond ook een beetje niks te doen) dus ff geinspect en tadaa PVE gear!
dus die heeft het gehoord van de hele raid nadat wij de flameRocket op hem hadden afgevuurt!
eindigde in een Report AFK debuff en een enkeltje naar waar ie vandaan kwam voor hem :S

is een keer de omgekeerde wereld vergeleken bij de mensen die met PvP gear aan heroics ingaan en getrolled+gekicked worden om hun gear,We strike back now! haha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

SinergyX schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:35:
Ben ik niet helemaal mee eens. Het systeem, naja combat systeem dan, heeft aantal onlogische opties binnen WoW. Je 'groeit op' met een serie skills, waarvan er een aantal op bepaald moment kompleet overbodig worden (zoals heals). Naarmate je steeds verder gaat, neemt het aantal van skills toe, wat enkel verwarring kweekt, maar einde van de rit je weer met een handje vol skills staat te spammen (die je veelal initieel niet eens had).
Dat is in andere MMO's niet heel anders hoor. Dat iemand die daar nog nooit mee te maken heeft gehad juist moeite mee heeft is heel logisch. Als je de snelheid waarmee ze voorbij komen dan enorm gaat versnellen dan wordt het alleen maar moeilijker.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Bedankt voor de reacties, aankomend weekend ga ik de druids boosten naar lvl 40 dan kan hij als moonkin gaan, en ik doe wel cat en moonkin (dualspec) dan hoeft hij zich alleen daarop te focussen.

Hij heeft wel game ervaring, C&Cxx, WC3, UTxxxx, BF2, RE5 (nog wel meer hoor) dus zoals je ziet meer RTS en FPS games. Denk dat een MMO gewoon 'meer' met zich meebrengt, meer opties, veel meer dingen waar je gebruik van kan/moet maken.

Persoonlijk denk ik dat als we in Outland zijn het wel makkelijker wordt, nu is het gewoon een beetje aanklooien, gear is moeilijk te krijgen, kopen is geen optie iig niet voor de prijzen die op AH staan (Gemiddeld 50g voor een groen item?!).
Daarmee merk ik zelf dat ik met de heirlooms gewoon een groot voordeel heb, de 3 items+2 trinkets hebben meer stats dan heel zijn huidige set bijelkaar en ik gebruik ze met de reden dat als er iets dropped wat nuttig is dat het automatisch naar hem gaat.
En wat ik al zei, in Outland krijg je gewoon meer gerichte gear een paar quests en je zit zo op 2x zoveel hp/mana/sp, het viel me zoiezo al op dat een aantal stukkies gear in Classic meer stats hebben gekregen, mij staat me in ieder geval niet bij dat ik op lvl 20-35 veel spellpower gear voorbij heb zien komen laat staan hit/expertise gear.

Ben er al wel achter hoe ik nu levels kan schenken :) dus mijn Lock gaat langzaam aan ook lekker mee omhoog.
En hoe zit het met Druid flightform? Moet je daarvoor nog een quest(chain) doen of kun je dat gewoon lekker bij de trainer halen, zo ja krijg je ook epic flying van trainer scheel in ieder geval weer in de uitgaven heb nu al 8 keer epic flying ik vindt het wel leuk geweest. Enige waar ik wel mee zit is dat ik in Northrend aankom die 'Tome of Coldweather flying' kan halen, hij moet echt eerst naar 80 voordat hij de lucht in kan of mis ik hier iets.

En over de spells van een Moonkin, volgens mij komt er niet echt veel bij, Wrath, Starfire, etc blijf je eigenlijk gebruiken t/m lvl 80, natuurlijk komen daar wel een aantal spells bij, nu heeft hij ook Insect Swarm, later nog Typhoon en andere. Dus de basis blijft hetzelfde voorzover ik kan zien.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

prutser001 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:04:
Enige waar ik wel mee zit is dat ik in Northrend aankom die 'Tome of Coldweather flying' kan halen, hij moet echt eerst naar 80 voordat hij de lucht in kan of mis ik hier iets.
Die tome kun je kopen met een level 80 char. Hij is BoA en bruikbaar vanaf level 68.

In het geval dat je char je eerste is: Tegenwoordig kun je al vanaf level 60 vliegen. In Outland kunnen jullie dus allebei vliegen. Vliegen in Northrend (Cold Weather Flying) kun je vanaf level 77 leren als je nog geen level 80 char hebt.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 06:38:

gaat je wel aardig wat honor kosten die Wrathfull cloak ;) rond de 50.000 geloof ik ;)
Kan ik mijn honour tenminste nog eens goed besteden. (zit nu al weer op de 59k en wg-weekly's nog niet ingeleverd) De cloak is zo rond de 55k ipv 50k, maar aangezien ik elk stuk PvP al heb wat ik kan kopen is er geen noodzaak om hier zuinig op te zijn.

Ben nu aan het sparen voor mijn relentless gear, echter dat is een meer maanden-plan als je geen arena doet doordat je alleen maar 25 arena-points krijgt van de daily en voor 3 van deze items elk 800 arena-points benodigd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:14:
[...]
Kan ik mijn honour tenminste nog eens goed besteden. (zit nu al weer op de 59k en wg-weekly's nog niet ingeleverd) De cloak is zo rond de 55k ipv 50k, maar aangezien ik elk stuk PvP al heb wat ik kan kopen is er geen noodzaak om hier zuinig op te zijn.

Ben nu aan het sparen voor mijn relentless gear, echter dat is een meer maanden-plan als je geen arena doet doordat je alleen maar 25 arena-points krijgt van de daily en voor 3 van deze items elk 800 arena-points benodigd hebt.
ooow ik dacht dat je die cloak als Pver wou gaan aanschaffen ;)ennu rond de 50k is voor mij ook 55k haha maakt niet zoveel verschil en duurder dan 50k is het niet hoor maar zowiezo zijn die Wrathfull non set items hele goede investeringen (cloak,bracers,neck & ring) ze kosten wat meer maar dan heb je ook wat.

waarom maak je geen 2vs2 team eigelijk met iemand?niet dat ik het slacken will promoten ofzo maar 10 potjes zijn door iedereen wel op te brengen en ook al heb je geen ideale setup of ga je niet voor de hoofdprijs je krijgt toch weer extra arena points,heb dat toevallig vorige week uitgeprobeert om te kijken wat dat opleverd en heb samen met een warrior een 2dps team opgericht en dat leverde ons 250 arena puntjes op en dat is dan toch mooi meegenomen ipv alleen de Bg dailies te doen..

als je over een hybrid classe beschikt is het ook handig om bijv iedere dag de daily te doen naast wat je nu al doet en kan je voor frost emblems de shoulders kopen die kosten 50 stuks,ik zou niet verder gaan voor de rest met frost emblems want dat gaat veel sneller met arena points..

neem aan uit je post dat je in full furious loopt met een combinatie van wrathfull & relentless off set items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik heb de cloak/bracers/boots ook gehaald voor mijn Warrior/DK dps set maak ik eindelijk eens gebruik van mijn ~6000? Stone Keeper Shards. Heb er nu nog ~3400 op mijn DK, ~2200 op mijn Shaman, ~1800 op mijn priest.. en nog wel meer op andere chars. Kan er ook een lading gems voor halen maar is best tijdrovend, eerst omruilen in WG, dan een half uur klikken en gems kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

sabriel schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:14:
[...]

Je kunt je honour altijd besteden aan epic gems als je niet weet wat je er anders mee moet.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:39:
Ik heb de cloak/bracers/boots ook gehaald voor mijn Warrior/DK dps set maak ik eindelijk eens gebruik van mijn ~6000? Stone Keeper Shards. Heb er nu nog ~3400 op mijn DK, ~2200 op mijn Shaman, ~1800 op mijn priest.. en nog wel meer op andere chars. Kan er ook een lading gems voor halen maar is best tijdrovend, eerst omruilen in WG, dan een half uur klikken en gems kopen.
hahaha heb je daar een hele poos die stone keepers shards in staan ruilen voor wintergrasp recommendations?zou je op je DK zo'n 400.000 honor hebben opgeleverd haha :P heeft je idd wat tijd gekost haha 200 keer click-->accept :P
SnoeiKoei schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:43:
Je kunt je honour altijd besteden aan epic gems als je niet weet wat je er anders mee moet.
tja of straks als de battleground marks weg zijn in 1x al je pvp mounts kopen :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2010 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
prutser001 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:39:
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:46:
[...]

hahaha heb je daar een hele poos die stone keepers shards in staan ruilen voor wintergrasp recommendations?zou je op je DK zo'n 400.000 honor hebben opgeleverd haha :P heeft je idd wat tijd gekost haha 200 keer click-->accept :P
AFAIK kun je bij die Wintergrasp Recommendation en gem vendor gewoon shift-clicken. WoW basics...

[ Voor 31% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-02-2010 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:46:
[...]

Shift-click ftw!

Sinds gister trouwens dit speeltje erbij:

http://www.blogcdn.com/ww...wmg-x51-nether-rocket.jpg

Gelijk eventjes de slome versie verpatsen voor 30k+ :).

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Char is het beste voor, Snelste levele + Mission + PvP,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar ik nogsteeds superbenieuwd naar ben is of je nou eigelijk die wow-tcg kaartjes los van elkaar op ebay ofzo koopt of dat je thuis zo'n beetje iedere wow tcg card dubbel hebt liggen door het mount collecten :P

anyways gratz! ennuh had je die slome versie nog ongebruikt liggen?want je kan hem toch niet alsnog verkopen,wordt een spell na gebruik ;)
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:54:
Welke Char is het beste voor, Snelste levele + Mission + PvP,
Denk dat ik hier een Warlock in de dop zie ;) of Hunter maar dat is niet meer in pvp wat het was hehe

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2010 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:21

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 06:38:
[...]

Wat is dat precies voor een BOE mount dan?heb ff druk zitten denken maar er ging geen lampie branden bij QT haha
QT is een realm en het gaat om de Swift Spectral Tiger

Afbeeldingslocatie: http://wow.hav0c.com/shop/images/swift_spectral_tiger.jpg

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:58:
[...]

waar ik nogsteeds superbenieuwd naar ben is of je nou eigelijk die wow-tcg kaartjes los van elkaar op ebay ofzo koopt of dat je thuis zo'n beetje iedere wow tcg card dubbel hebt liggen door het mount collecten :P

anyways gratz! ennuh had je die slome versie nog ongebruikt liggen?want je kan hem toch niet alsnog verkopen,wordt een spell na gebruik ;)
Laten we het erop houden dat ik ze stukken goedkoper (lees, meer dan de helft dan dat ze in USA kosten) kan krijgen. En zodra je de code invoert in Booty Bay krijg je beide versies als ''BoU''' (bind on use) zeg maar. Dus die kan je traden, op AH zetten etc.

En ty.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las Vegas schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:01:
Laten we het erop houden dat ik ze stukken goedkoper (lees, meer dan de helft dan dat ze in USA kosten) kan krijgen. En zodra je de code invoert in Booty Bay krijg je beide versies als ''BoU''' (bind on use) zeg maar. Dus die kan je traden, op AH zetten etc.

En ty.
ahhh ok thx :D ik was alleen gelukkig gemaakt met de Red Bearon card so far :D maar ben ook erg geintereseert naar die 2 (mogelijk)nieuwe Tcg mounts : was een soort van griffioen met een soort van vuur/lava achtige skin en een soort van neushoorn die veel wegheeft vd kodo..

maar zo'n spectral tiger is dan ook Bind on use neem ik aan?heb hem ook nog niet voorbij zien komen in de AH haha maar die 150k gold stimuleert dan wel mensen tot het kopen van goud denk ik ;) op ebay moet je dr ook zo 800 dolar voor neergooien maar dan ben je wel instant famous op je server haha ikzelf vind de looks van de swift zulian tiger mooier maar miss komt dit omdat ik er zo driftig naar aan het farmen ben voor een poosje nu hehe

maareh @ las vegas : als je een keer wat leuks dubbel hebt stuur me ff een DM-etje haha :P
zitten echt leuke spulletjes tussen "The Flag of Ownership"is ook imba,1000x beter dan een /insult of /spit haha

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2010 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ja je kan wel in 1 keer die Commendation dingen kopen, maar niet in 1 klap allemaal gebruiken, en er zit ook nog eens een 2seconden CD op die dingen. dus 5 x klikken = 10 seconden = 10k honor.

Ze zijn ook BoA dus ik pak er gewoon een rits, stuur deze rond naar chars die misschien wat nodig hebben en voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb trouwens nu ook een Succ6volle suicide button als het fout gaat in pvp en ik mn LoH of Bubble niet wil/kan gebruiken -->Global Thermal Sapper Charge!

doe je +/- 2.3k dmg op jezelf en in een radius van 10 meter om je heen :) heb hem zelfs al zien critten voor 4k :) nu nog ff een leuke emote aan het gebruik ervan vastkoppelen :D Banzaaaaaai! :P

zijn er nog meer engineers hier eigelijk? de zgn Tinkers zijn wel leuk gebuffed nu,parachute cloak heeft nu ook 23 agi erop enzo :D ben alleen Goblin gegaan want al die gadgets zijn wel leuk enzo maar de echt coole gadgets zijn een beetje achterhaald (world enlarger,Shrink ray,mindcontrol helm etc) en mn trinket slots heb ik ook beter spul in dus ben voor alle dingen die BOOM zeggen gegaan toen die tijd!

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2010 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:28:
[...]

Yup, maar wel eindelijk putri down \o/

of mag ik dat hier niet vertellen : /
Jawel hoor XD je moet alleen ff je sig aanpassen ;<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
prutser001 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:04:
En wat ik al zei, in Outland krijg je gewoon meer gerichte gear een paar quests en je zit zo op 2x zoveel hp/mana/sp, het viel me zoiezo al op dat een aantal stukkies gear in Classic meer stats hebben gekregen, mij staat me in ieder geval niet bij dat ik op lvl 20-35 veel spellpower gear voorbij heb zien komen laat staan hit/expertise gear.
Tijdje terug is een groot deel van de level 1-60 dungeon BoP drops opnieuw geitemized. Dus caster items hebben dan daadwerkelijk spellpower i.p.v. alleen int en sta :)
Ben er al wel achter hoe ik nu levels kan schenken :) dus mijn Lock gaat langzaam aan ook lekker mee omhoog.
En hoe zit het met Druid flightform? Moet je daarvoor nog een quest(chain) doen of kun je dat gewoon lekker bij de trainer halen, zo ja krijg je ook epic flying van trainer scheel in ieder geval weer in de uitgaven heb nu al 8 keer epic flying ik vindt het wel leuk geweest.
Haha. Zou je willen. Flightform kun je gewoon trainen, epic flight form ook maar die kun je alleen trainen als je al epic flying hebt. Je kunt ook nog steeds de quest doen trouwens.
Enige waar ik wel mee zit is dat ik in Northrend aankom die 'Tome of Coldweather flying' kan halen, hij moet echt eerst naar 80 voordat hij de lucht in kan of mis ik hier iets.
78. Dus ja, jij kunt vliegen in Northrend op het moment dat je er bent, hij niet. Misschien beter niet die tome te halen, dan 'moet' je lopen :)
En over de spells van een Moonkin, volgens mij komt er niet echt veel bij, Wrath, Starfire, etc blijf je eigenlijk gebruiken t/m lvl 80, natuurlijk komen daar wel een aantal spells bij, nu heeft hij ook Insect Swarm, later nog Typhoon en andere. Dus de basis blijft hetzelfde voorzover ik kan zien.
Moonkin DPS is vrij simpel idd. Je krijgt er later nog starfall bij maar dat is het wel zo'n beetje. Het is geen arcane mage maar in ieder geval niet complex.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Mektheb schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:58:
Spectral Tigerr = Nice !

Liever Ashes of alar natuurlijk, shhh lock !

En natuurlijk Black mount van AQ = UBER :D
Die black bug is inderdaad echt super ja! Maar die is, in tegenstelling tot Ashes, dus wel gelimiteerd tot 1 per server (behalve server transfer). En op de meeste servers al niet meer te krijgen natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 24-02-2010 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:00:
[...]

Die black bug is inderdaad echt super ja! Maar die is, in tegenstelling tot Ashes, dus wel gelimiteerd tot 1 per server (behalve server transfer). En op de meeste servers al niet meer te krijgen natuurlijk.
indeed, ben ook al bij met me raptor enzo kan niet alles hebben !
Wil alleen die kip nog uit mgt, en dan ga je 1x op je alt en dropt hij :< ( not fair Q-Q )

Maar die TGC mount beer welke is dat ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

vind die Raven Lord mount ook gaaf alleen jammer dat ie niet kan vliegen :) en je een druud bij je moet hebben:S die kip in MGT kan je alleen maar op de heroic versie vd instance krijgen toch?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mektheb schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:02:
[...]

Wil alleen die kip nog uit mgt, en dan ga je 1x op je alt en dropt hij :< ( not fair Q-Q )

Ik heb deze:

http://www.wowhead.com/?item=43599

Je hebt ook nog:

http://www.wowhead.com/?item=49282

Maar die ziet er een stuk minder uit imo :P. Die Murloc doet 't 'm! _/-\o_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
-BB- schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 18:48:
[...]

Beetje laat, maar toch even een reactie. RAF is wat mij betreft echt een geweldig systeem, juist voor nieuwe mensen in het genre. Kanttekening, zorg wel dat je a. een ervaren persoon als RAF'fer hebt en b. een beetje hersens hebt.

Ik ben samen met mijn vriend begonnen als RAF'fer en ik heb een feral druid dps gekozen. Samen met mijn vriend alle classes uitgepluist en gekeken wat er het beste bij mij past. Dat het een boel is dat op je afkomt ben ik het absoluut mee eens, maar je moet ook simpel beginnen. Beetje kennis van de class overgeven, de basics uitleggen, het principe van quests en dungeons en dan komt het vanzelf wel. Loop niet te hard van stapel en je komt een heel eind.

Dat het in dit geval niet lukt is a. inderdaad misschien om hij te ongeduldig is, b. de ander misschien dingen niet snel genoeg oppakt (tempo te hoog) of c. de keuze voor een druid was niet het slimste ;) Vlak niet uit dat feral druid dps best lastig is om onder de knie te krijgen en het hele concept van forms is ook voor veel mensen nieuw.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Hydra schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:53:

Moonkin DPS is vrij simpel idd. Je krijgt er later nog starfall bij maar dat is het wel zo'n beetje. Het is geen arcane mage maar in ieder geval niet complex.
Je krijgt nog wat dingen uit talents ; Eclipse - Treants - Typhoon en starfall. Ook de passieve talents zoals Earth en Moon zijn wel even belangrijk om te weten "Know your class" :)

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

Nope na de 1e gongslag heb je enkele uren om ook op die gong te slaan om ook die mount te krijgen :) mits je natuurlijk ook de hele questlijn hebt gedaan

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 24-02-2010 10:05 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:02:
[...]

de raptor boss sla ik altijd over,vind ik meer een horde mount haha wil die Tiger zoo graag :D
die TCG beer krijg je via de Red Bearon kaart en heet "Big Battle Bear"
krijg ik veel reacties op op die beer
Mik! schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:04:
[...]
Beetje laat, maar toch even een reactie. RAF is wat mij betreft echt een geweldig systeem,
en niet vergeten de Zhevra mount :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks gevonden :D, ziet er ook wel leuk uit indeed

Ja ik had geluk met de raptor op de 1e x al de drop :D
en mja naar honderd x stratholme eindelijk die baron mount
( ben alliance )
De tiger wil ook maar niet droppen, en die in mgt hebben al me farm maatjes al behalve ik, naja ik wel op me alt.

Doel voor deze Expension de frost wyrm halen van 10man of 25 man achievments icc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar heb ik er nu 3 van, mogen ze van mij wel weer een nieuwe aan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hoe meer mounts je hebt, hoe lastiger het is om te kiezen op welke je rijdt imo :P. Addons als gogomount zijn wel erg tof daarvoor, je kiest gewoon een selectie aan mounts die je tof vindt, en dan kiest de addon een van die mounts als je op de gebinde mountknop drukt.

Erg fijn als je niet kan kiezen!

Overigens irriteer ik me nog altijd mateloos aan het feit dat Blizzard maar niet die mount scale functie ingame brengt. Mensen willen wel 'ns wat anders dan hun saaie 310 proto drakes. Waarom doen ze het wel met de HH of de Love Rocket mount, en niet gelijk voor alle andere mounts. 310% nether ray ftw! En zelfde geldt nu voor m'n X-51 rocket, waarom die Love Rocket wel en de mijne niet :(.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

killbillfast schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:04:
[...]

Je krijgt nog wat dingen uit talents ; Eclipse - Treants - Typhoon en starfall. Ook de passieve talents zoals Earth en Moon zijn wel even belangrijk om te weten "Know your class" :)
Kwestie van even 1 keer goed doorlezen en je kan in principe perfect Moonkin spelen, ik doe het heel soms voor de lol (met nog vrij goede gear). Natuurlijk kan je niet zomaar wat in je spec aan gaan klikken maar dat is bij niet één class het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Las Vegas schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:13:
Hoe meer mounts je hebt, hoe lastiger het is om te kiezen op welke je rijdt imo :P. Addons als gogomount zijn wel erg tof daarvoor, je kiest gewoon een selectie aan mounts die je tof vindt, en dan kiest de addon een van die mounts als je op de gebinde mountknop drukt.
Gewoon een macro maken met /userandom gaat ook, geen addons voor nodig :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:09:
Thanks gevonden :D, ziet er ook wel leuk uit indeed

Ja ik had geluk met de raptor op de 1e x al de drop :D
en mja naar honderd x stratholme eindelijk die baron mount
( ben alliance )
De tiger wil ook maar niet droppen, en die in mgt hebben al me farm maatjes al behalve ik, naja ik wel op me alt.

Doel voor deze Expension de frost wyrm halen van 10man of 25 man achievments icc..
ooow cool nou ik had ook aardig wat try's nodig op baron rivendare voordat ik hem uiteindelijk had pas na de 46e try had ik hem toen wotlk al uit was dus en het tellen begon in het achievement venster haha daarvoor uiteraart tig keer gedaan die boss en in de 60s nog een rol verloren toen ie nog 0,01% was en ja dit is ook een horde mount eigelijk i know haha maar arthas reed op ongeveer hetzelfde model toe ie nog DK was in WC3

vind het trouwens echt knap vd mensen die al zoveel mounts hebben :D maar dat motiveert me alleen maar meer haha zit nu nog maar op 67 mounts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Las Vegas schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:13:

Erg fijn als je niet kan kiezen!

Overigens irriteer ik me nog altijd mateloos aan het feit dat Blizzard maar niet die mount scale functie ingame brengt. Mensen willen wel 'ns wat anders dan hun saaie 310 proto drakes. Waarom doen ze het wel met de HH of de Love Rocket mount, en niet gelijk voor alle andere mounts. 310% nether ray ftw! En zelfde geldt nu voor m'n X-51 rocket, waarom die Love Rocket wel en de mijne niet :(.
Jups erg lame, want voor de druid flightform werkt het wel op die manier. :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren pas laat ingelogd en werd ge-ninja-ed door m'n guild voor ToC25 Anub kill.
Nog nieuwe pants aan overgehouden (wel nog meer hit...) en nog leuke 16k Ignites gehaald :) Fire spec is duidelijk minder DPS dan Arcane, maar het is zoveel leuker!
Daarna nog de weekly raid gedaan, alweer Jaraxxus. Dus een snelle ToC10 groep in elkaar gezet en op Jaraxxus zelf 17k Ignites gehaald (m'n record). Maar dat komt natuurlijk ook door de buff die je kan spellstealen van hem.

Daarna geprobeerd om een PoS normal run in te komen met m'n Paladin, voor het schild dat er kan vallen. Maar dat lukte niet, en na zo'n 20min wachten heb ik me maar ingeschreven voor FoS en PoS heroic. De laatste werd het.
Op trash richting boss no. 1 wipten we al een keer, doordat er een extra draak+rijder werd gepulled, en ik de tank simpelweg niet levend kon houden met Holy Light spam. Die zijn nog niet supersterk (2k spellpower), maar het zou nooit zo erg moeten zijn. Ik zag T9 schouders op de tank, dus hij zou wel redelijke gear moeten hebben, want hij liep ook met 34k hp unbuffed rond. Boss no. 1 ging goed, en no. 2 ook wel, al ging de tank op het laatst dood. Hij liep niet weg voor de Poison Nova en kreeg dus zo'n 25k damage op z'n dak. Extra damage erna zorgde ervoor dat ik het gewoon niet meer bij kon healen, met Holy Shock en Holy Light. Begon ie te zeuren:
[Warrior]: "why didnt u heal me"
[Ik]: "you should run away from the poison nova, couldnt heal you up anymore"
[Warrior]: "but u should just heal me then. were u LOS?"
[Ik]: "for a second, but holy shock + holy light just couldnt save you"

Hierna komt de bekende trash met Fire casters etc., waar de Hunter ineens afk was, maar de tank pullde toch. Ik had Beacon of Light op mezelf, Sacred Shield op de tank voor bijna 100% FoL critkans, en zat hem constant te spammen met heals! Shock, Holy Lights, Flash of Lights... ik kon hem gewoon niet toppen! Hij kreeg meerdere Fireballs op zich en zat te zeuren om geen interrupts. Ondertussen zat alleen een Warlock te DPS-en en door de lange duur en de enorme damage die hij kreeg, werd het een wipe. Hierna begon de drama:
[Warrior]: "where are the interrupts ffs?"
[Party]: ...
[Ik]: "Hunter is even afk"
[Warrior]: u should be able to heal me.. ive got highest gs score, 700 more than anyone else"
Ik inspect de Warrior tank. PvP gear, trinkets, een enkel tankitem met defense, meer PvP DPS gear.
[Ik]: "Why don't you have tankgear man? no wonder I can't keep you up!"
[Warrior]: "im defcapped, 34k hp, 51k hp in last stand and by far the highest gs!"
[Ik]: "Hp isn't everything and you got no avoidance at all"
[Warrior]: "whatever.. i've got 700 more gearscore than you"
[Ik]: "Gearscore is an addon for retards. I can't heal a tank with PvP gear"
Hierna begon hij toe te geven dat hij net gerespecced was naar tank en dat hij niet meer tankgear had. Maar hij bleef erbij dat hij crit immune was (kan best, met de hoeveelheid Resilience die hij had) en hoeveel hp hij wel niet had. Vooral in Last Stand :P

Ik heb de groep verlaten, met de mededeling dat ik zo'n tank simpelweg niet kan healen. Ben uitgelogd en ga het wel een andere keer weer proberen. Retards ftl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Weet je zijn naam nog? Dan ga ik ff inspecten op wow armory.. :P
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:19:
[...]
vind het trouwens echt knap vd mensen die al zoveel mounts hebben :D maar dat motiveert me alleen maar meer haha zit nu nog maar op 67 mounts :P
Ik heb er net twee.

[ Voor 69% gewijzigd door HawVer op 24-02-2010 10:32 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:29:
Weet je zijn naam nog? Dan ga ik ff inspecten op wow armory.. :P
Nee helaas :( Het was verbazingwekkend genoeg niet een naam als "uaewarriorxxchampion", maar een 'echte' naam. Had 'm op ignore moeten zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
Misschien een late reactie op het RaF gebeuren maar ben het wel met de meeste eens dat het niet zo handig is voor een complete beginner.. ik speel zelf al WoW sinds 2005 en ben een maandje terug met mijn vriendin begonnen aan het RaF gebeuren.. ze had eigenlijk geen game ervaring en ze is nu een lvl 64 mage... ik heb vanaf het begin af aan uitgelegd hoe dungeons werken, proberen te leren hoe het zit met aggro (threat meter uitgelegd, als het gaat donderen moet je stoppen :P ) en ze begint het onder de knie te krijgen... haar rotatie is nog belabberd maar omdat ik als prot warrior met haar mee hobbel komt ze er mee weg.. in dungeons wordt ze opgevangen door de rest van de dps groep dus kan ze langzaam aan leren hoe of wat..

Alleen is ze vrij eigenwijs wat spells betreft en beseft ze eigenlijk niet hoe handig evocation, frost nova etc zijn.. ook in pvp. Ook geeft ze erg snel op als we met zijn tweeen een alliance zien en hem af willen slachten, waarbij zij gefeared wordt "ja daaaag laat maar doen hoor!" en dan loop ik daar als prot warrior op hem in te hakken... zucht.. dat moet er nog een beetje in gepushed worden, maar verder komt ze er wel..

Nadeel is wel dat ik nu ook een 60 mage heb met level 30 gear...hoe ik dat op ga lossen zie ik wel als mijn tank en priest op 80 zitten, misschien dat ik het heirlooms gebeuren eens ga uitvogelen.. :P

Anyway, vraagje over tanken (op Fok geen enkele respons).. ik zit nu continue op stamina en armor te letten, maar aangezien we nu BC instances gaan doen komt er een shitload aan andere stats bij... op internet is eigenlijk nergens een goede noob-starting guide te vinden wat betreft gear (alleen maar wat de beste gear is die je MOET hebben...)..
Kan iemand hier in een notendop vertellen waar ik op moet letten?

Daarnaast zou ik het ook wel fijn vinden als iemand naar mijn spec + gear kijkt.. ik ben sinds level 35 ongeveer continue dungeons aan het doen met mijn vriendin, simpelweg omdat dit erg snel levelled en we krijgen leuke gear op die manier. En op deze manier leer ik ook hoe ik moet tanken en ik ben van mening dat mij dat erg goed af gaat.. Je bent wel gesloopt na een avondje puggen omdat ik continue moet blijven opletten en fouten van anderen moet corrigeren. De achievements lopen lekker binnen en heb nu aardig wat dungeon-ervaring, en zo ook aardig wat gevarieerde spelers tegen gekomen.. ik krijg echter wel eens commentaar dat mijn gearscore (krap aan 1k) aan de lage kant is, dat ik te weinig hp heb.. (bijna 8k) op lvl 65 of dat ik teveel mobs pull.
Ik ben van mening dat het dan aan de healer ligt of dat de dps te snel aanvalt..ik pull meestal groepjes van 4 mobs (alleen meer als het echt niet anders kan) en zorg dat ik op elke mob minimaal 2 á 3 sunders heb zitten.. regelmatig shield bash, thunder clap en dan is het tabben en de threat meter in de gaten houden.. in principe rouleer en ververs ik dat tot ik zie dat ik aggro verlies en dan gooi ik er sunders bij, continue thunder clap op cooldown houden en uiteraard taunten als het fout gaat.
Ik pull alles zo ver mogelijk naar achteren toe, lok casters naar me toe door om een hoekje te staan of te laten counterspellen door een mage en zo ben ik van mening dat ik goed bezig ben (arrogantie, i know :P ) en juist daarom kan ik het nooit hebben als ik kritiek krijg! Ik sta altijd open voor tips, als men die normaal brengt that is.. ik hoef niet afgesnauwt te worden als een kind van 3 wat net komt kijken.. het is gelukkig nu maar 1 keer tot een ragequit gekomen en in andere gevallen wordt de belabberde dps gewoon gekicked.. Ook heb ik healers gehad die na 3 klappen al neer lagen en vervolgens mij de schuld gaf van de laagste Gearscore in de groep (terwijl hij zelf de addon niet had, en ik zelfs de hoogste GS had van de groep.. )

Dus als iemand hints, tips, adviezen, goede links voor me heeft, GRAAG!!

(ik begrijp dat de armory tijdens maintenance ook down ligt, maar voor wanneer hij weer up is) :

http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Karazhan&cn=Nyxus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Gisteren was het weer tijd voor de nieuwe weekly raid. Dit keer was deze weer in Ulduar (FL) dus kon ik hem nog even snel vandaag afhandelen op zowel m'n pala als m'n mage. Daarna eerst een toc25 groep gejoined maar deze wilde maar niet starten (kwamen niet voorbij de 20 man) en is uiteindelijk uit elkaar gevallen. Daarna een icc25 groep gejoined en deze begon wel na even de laatste paar mensen te zoeken.

De laatste persoon die we nog moesten hebben was een boomkin druid, krijgen we er gewoon een die een average ilvl van rond de 205 had... Aan het eind van de rit liep hij weg met een Nibelung (iirc) ten koste van de andere casters, typisch ook dat hij na één wipe op saurfang ook meteen weg was.

Uiteindelijk hebben we een andere persoon erbij gehaald en toch nog saurfang met een pug neer gekregen. Ik moet zeggen dat op 25man hij wel veel meer marks doet maar niet zo veel extra hp doet leechen. Zelfs met een paar mensen dood ging hij nog redelijk snel neer, we kregen zelfs de achievement dat er minder dan 5 marks zijn gemaakt.

De hele run door zijn er een 3tal tank items gedropped, wat al een wonder op zich is. Gelukkig werd er ook een ongesproken regel aangehouden dat als je één item wint je niet meteen de volgende item ook doet rollen. Anders had ik nu waarschijnlijk niet met een nieuwe helm gezeten. Ik verloor namelijk de roll op de bracers van Marrowgar, die gingen naar een deense pala tank die in slecht engels later in de run nog probeerde mijn helm te kopen (eerst voor 3k, later voor 5k, nog later voor 7k.. yeah right). Bij deathwhisper won ik eindelijk een keer een roll van een andere persoon, een guildmaat van me die al eerder een drop van mij gewonnen had (icc10's marrowgars tank wapen). Vervolgens bij de gunship dropte er de shoulders die hij dan zonder competitie kreeg, die door de deense tank natuurlijk gekocht wilde worden.

Vanavond weer raid resets dus als Horde WG bezit tijd voor VoA's en anders hopelijk toc's/icc's om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:21:
Ik heb de groep verlaten, met de mededeling dat ik zo'n tank simpelweg niet kan healen. Ben uitgelogd en ga het wel een andere keer weer proberen. Retards ftl.
ICC is gewoon klote :P Zelfs met een enorme tank ligt er flinke druk op de healer, er is enorm veel cast damage (zeker in PoS) waar een tank niet bijzonder minder damage krijgt dan een andere class.

Mijn warrior tank nieuwe sword aangemeten, 1.9 attackspeed. Via de randoms eerst naar SM:cathedral, eigelijk zonder problemen. Daarna nogwat keep, buiten nonstop rage problemen kwamen we er wel aardig doorheen. Uiteindelijk maar 1 lvl weten te halen, dit gaat nog even duren :P

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 24-02-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

tegenwoordig ben ik weer wat meer bezig met arena maar al die team afkortingen?

TSG, PHD en dan nog 10 soorten ....cleave teams wat houdt dat in? Beastcleave is volgens mij de bekendste en dat is hunter en enhancement shaman? Iemand wat tips zodat ik ook ervaren lijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou de pvp sites eens moesten afgaan, ongetwijfeld dat die termen daar langs komen. Veelal ontbreekt daar elke vorm van orginaliteit, 2 personen vinden een leuk werkende combo, geven het een naampje en het wordt door alles en iedereen overgenomen.

Cleaveteam is enkel melee in je team, veelal met resto druid als backup. Kitties, rogues, enh shamans, alles wat enorm melee mept. Beastcleave is de combo van hunter/enh shaman, melee gefocused. Elke class die een rush/pull/jump abilitie heeft kan in zo'n team, pets van BM tellen ook mee (die hebben charge).

3v3 heb ik in soort gelijk team gezeten, alleen gebrek aan pvp gear en als enige ranged (dus target van elke caster) ben ik maar gestopt.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 24-02-2010 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Thrilled schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:38:
Anyway, vraagje over tanken (op Fok geen enkele respons).. ik zit nu continue op stamina en armor te letten, maar aangezien we nu BC instances gaan doen komt er een shitload aan andere stats bij... op internet is eigenlijk nergens een goede noob-starting guide te vinden wat betreft gear (alleen maar wat de beste gear is die je MOET hebben...)..
Kan iemand hier in een notendop vertellen waar ik op moet letten?
Ik ben nog niet op jouw level maar ik kan je wel wat dingen vertellen. Je defense statistieken worden ook belangrijk. Als je defense hoog genoeg is kunnen mobs je geen critical strike meer geven, wat dus aanzienlijk wat damage scheelt. Verder zijn armor en stamina prima stats om aan te werken.

Bekijk volgende link maar voor wat basis informatie. http://www.wowwiki.com/Tank_(game_term) De echte gurus en erg veel diepgaande informatie kun je vinden op tankspot: www.tankspot.com/

edit. meer over stats: http://www.wowwiki.com/Attribute
edit2. nog meer over defense cap. http://www.wowwiki.com/Defense

[ Voor 4% gewijzigd door HawVer op 24-02-2010 13:30 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Wizardcleave: Destro lock / ele shaman <3

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Ik heb een 60% speed wolf, een 100% speed wolf, For the Horde bear en tijdens het rep grinden dropte op de 4de run ook Baron's Deatcharger. Voor vliegen heb ik de standaard 150% mount, die drake uit CoT en de Red Proto. In geen van de gevallen bewust voor die drops/achievement mounts gegaan, het kwam toevallig zo uit.

Om eerlijk te zijn kunnen mounts me gestolen worden, je kan er toch maar op 1 tegelijk zitten. Als ik al op een mount zit want als ik niet sta te idlen op mijn steen in Orggimmar, dan zit ik in een raid instance of onderweg daar naar toe d.m.v. flightpad. Ik denk dat ik gem. dag nog geen 2 minuten op mijn mount zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ooow cool nou ik had ook aardig wat try's nodig op baron rivendare voordat ik hem uiteindelijk had pas na de 46e try had ik hem toen wotlk al uit was dus en het tellen begon in het achievement venster haha daarvoor uiteraart tig keer gedaan die boss en in de 60s nog een rol verloren toen ie nog 0,01% was en ja dit is ook een horde mount eigelijk i know haha maar arthas reed op ongeveer hetzelfde model toe ie nog DK was in WC3

94 mounts nu, en moet nog 1 pvp mount en er komt een nieuwe tailoring mount.en ben bezige met me oshgun poweders te farmen voor die dark talbuk..

Dus dan moet ik er nog 3 :D, en ik kan nog alle argent tournament mounts halen :D dus ik kom zeker rond de 110 112 mounts als de exp klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:00:
Om eerlijk te zijn kunnen mounts me gestolen worden, je kan er toch maar op 1 tegelijk zitten. Als ik al op een mount zit want als ik niet sta te idlen op mijn steen in Orggimmar, dan zit ik in een raid instance of onderweg daar naar toe d.m.v. flightpad. Ik denk dat ik gem. dag nog geen 2 minuten op mijn mount zit.
Als ze nu heartstone en portals direct naast de AH/bank zetten, gebruik ik nooit meer een mount :P

(heeft druid als enige een instant cast travelform? Shaman afaik met talent - spirit wolf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja kan wat Sinergy zojuist zei onderschrijven :D veelal is het een gevolg van het beestje een naam geven een fijne site die ik mensen die net beginnen met arena of will respeccen altijd adviseer is :

www. Arenajunkies.com

kan je alles terug vinden over specs,setups en nieuws mbt arena en Bg's! kom je nog veel meer leuke (zelfverzonnen of omgebouwde) afkortingen en naampjes tegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Nu we het toch over mounts hebben; gisteren Storm peaks wat aan het afvliegen naar herbs. dus ik denk van laat ik die daily daar eens doen in dat dorp. tot mijn grote verbazing die mount in het zakje :')
Paar maanden geen aandacht aan gegeven en nu totaal random dat ding RNG is Random

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:43:
[...]

ICC is gewoon klote :P Zelfs met een enorme tank ligt er flinke druk op de healer, er is enorm veel cast damage (zeker in PoS) waar een tank niet bijzonder minder damage krijgt dan een andere class.
Weet ik wel, heb de instance al met m'n Druid gehealed. De tank was 1 ding, maar de 2 DPS die niet meededen maakten het af. Daarnaast was het de hele instance al zweten, aangezien de tank gewoon erg onvoorspelbare damage kreeg.
Ik zeg niet dat ik alles makkelijk kan healen, maar dit was best wel extreem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
SinergyX schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:43:
[...]

Hoe doen de meeste healers dit.

Moet zeggen dat ik als priest zijnde de eerste 2 trash-packs na de 2de boss het ergst vindt.
Het enigste wat ik hier doe als holy priest is Prayer of Healing spammen met als filler die instant AoE-heal en hopen dat de trash neer is voordat ik OOM ben (dit is gelukkig nog niet voorgekomen). Ik vindt dit geen intelligente manier van healen maar werkt wel, ik ben alleen benieuwd hoe andere healers het doen die niet constant AoE healing kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Wel jammer inderdaad, dat de 'hogere' moeilijkheidsgraad van de ICC dungeons zich vooral vertaalt in meer damage, wat dus bij de healers ligt... Voor andere classes zijn de nieuwe dungeons niet significant lastiger.

Ik heal elke andere dungeon tot en met toc5 met 2 vingers in mn neus basically zonder mana loss. Maar HoR knal ik door mn mana heen bij de eerste 2 bosses. Heal me helemaal gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe nog regelmatig ICC HC's op mijn shaman, enige AoE die ik heb is chainheal (erg goed opletten wie je target) en die ancestrial spirit (bij crit healt hij iemand in party voor 10% ofzo?). Grootste voordeel, cleansing totem, zeker die mobs op de ramp. Een Bloodelf of tauren racial werkt daar echt perfect, korte stun of silence en je hebt 1-2seconde adem-ruimte.

Als Holy zou ik ook je bubbles gebruiken, trekt wel wat mana maar soms al genoeg om een melee paar seconde uit de damage te halen. Als niemand target geeft, doe ik het zelf. Die AoE casters prioriteit, of zelf interupten (handig, als shaman).

Veel mensen hoor ik altijd praten over de 2de boss van HoR, terwijl imho de eerste boss veel moeilijker is door de fear en heal-debuff. 3rde stack is 75% reduction heal, dan moet hij wel plat anders haal je de fear-cast niet meer. Dat moment zijn shields (priest) ideaal, die blokken nog wel volledige damage.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 24-02-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wordt zo gek van no offence, DK's en Druid's die de pit of sauron of halls of reflection tanken..
Of ik heb gewoon verkeerde groepjes maar ze pakken maar 1 mob en laten de rest staan zodra ik heal krijg ik dus de aggro en staat een caster lekker op mij te schieten.

Verder gaan ze ook nooit uit de AoE van Fire of andere frost dingen en moet ik healen als een gek :<
Maar goed gistere me priest wat gegeared weer, loop helaas nog steeds met staff boots en wand met hit erop als disc priest..
Maar er zit beweging in..heb me laten vertellen ik op 5k GS zit PEW ! en nu nog die "rotte items" vervangen en dan ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owjeih schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:47:
[...]

Inderdaad. Ik heb nu zo'n 3 Battered Hilts verhandeld (500g-1500g en 1000g profit).
Voor de rest AH bespelen en altijd véél marge houden.

Soms als ik zie dat saronite/cobalt/gems/eternals/netherweave cloth/etc... goedkoop staan, koop ik bijna alles op en dan ben ik misschien 2000g kwijt in 1 sessie.
Bijna elke dag zit er zo'n 750g-1250g in de post. Natuurlijk geen pure winst, maar omzet :)

Proffs hier zijn JC/BS op main, JC/Alchemy Transmutation master op bank, Tailoring/Enchanting op alt

Ik ben nu een dikke 2m terug bezig in AH en ben van 2000g naar 26500g gegaan. 1 Battered Hilt gekocht en gebruikt. Nu nog Kirin Tor, chopper en Mammoet met 2 lege zitplaatsen kopen...maar ik wacht op meer geldmarge want zoals gezegd is geweest. Altijd zorgen dat je meer dan voldoende geld hebt.
Ik wil best met mijn 2k gold de AH gaan bespelen, maar ik heb totaal geen idee meer van wat goede prijzen zijn. Wordt hier nog steeds auctioneer of zo voor gebruikt? Moet je dus eerst een maand je database vol laten lopen voor gemiddelde prijzen of valt dat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb toen best veel geld gemaakt met jewelcrafting + enchanting met die goedkope ringen en dan dissen maar de prijzen van alleen het dust zijn op mijn server al helemaal ingestort en de rest ook behoorlijk,de blacksmith truuk is ook al niet meer mogelijk waarbij je die blauwe schildjes kan make van cobalt bars maar de cobalt bars zijn ook al flink gestegen en dat allemaal dankzij die mooie post op MMO-champion.com haha

gelukkig ben ik pvper en heb ik mn choppah mount al in de pocket dus heb alleen maar geld nodig als ik weer wat nieuws moet gemmen/enchanten etc maar Bs+Engineering is wel handig voor de pvpers onder ons (xtra sockets en handige engineering enchants de zgn tinkers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:35
sabriel schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:13:
[...]

Hoe doen de meeste healers dit.

Moet zeggen dat ik als priest zijnde de eerste 2 trash-packs na de 2de boss het ergst vindt.
Het enigste wat ik hier doe als holy priest is Prayer of Healing spammen met als filler die instant AoE-heal en hopen dat de trash neer is voordat ik OOM ben (dit is gelukkig nog niet voorgekomen). Ik vindt dit geen intelligente manier van healen maar werkt wel, ik ben alleen benieuwd hoe andere healers het doen die niet constant AoE healing kunnen doen.
Ik ben zelf disc priest en ik pak het als volgt aan:
Vertel eerst in de party chat dat ik de linkse flame bearer shackle. Wanneer dit gedaan is ontstaat er dus agrro en neemt de tank het meteen over. (Let wel op dat er geen aoe spells door de tank in de buurt van de geshackelde target gebruikt worden anders komt hij weer vrij). Verder strooi ik vrolijk shields en flash heals rond op iedereen, en indien nodig een penance bij de grotere dmg. Zo lukt het eigenlijk bijna altijd wel.

edit. En natuurlijk prayer of mending up houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

NG00 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:56:
[...]

Ik ben zelf disc priest en ik pak het als volgt aan:
Vertel eerst in de party chat dat ik de linkse flame bearer shackle. Wanneer dit gedaan is ontstaat er dus agrro en neemt de tank het meteen over. (Let wel op dat er geen aoe spells door de tank in de buurt van de geshackelde target gebruikt worden anders komt hij weer vrij). Verder strooi ik vrolijk shields en flash heals rond op iedereen, en indien nodig een penance bij de grotere dmg. Zo lukt het eigenlijk bijna altijd wel.
Inderdaad.

Ben zelf holy, en met decent gear is het uberhaupt goed te doen. Serendipity vol laten lopen en dan een GH of PoH. Verder PoM laten lopen en eventueel renews en shields. Geen problemen met dat stuk.

Waar ik wel problemen mee heb ik HoR eerste 2 bosses. Krijg VEEL aggro, iedereen krijgt veel damage en ik raas dan door mn mana heen (27k). Ik vind de gemiddelde HoR run moeilijk dan de eerste 5 a 6 fights uit ICC. Heeft ook vooral te maken met PUG-problemen. Mensen die tactics net niet helemaal snappen en in aoe dmg gaan staan, tanks die geen aggro pakken van alle adds etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Mik! schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:04:
[...]
Beetje laat, maar toch even een reactie. RAF is wat mij betreft echt een geweldig systeem, juist voor nieuwe mensen in het genre. Kanttekening, zorg wel dat je a. een ervaren persoon als RAF'fer hebt en b. een beetje hersens hebt.
Ik geloof er niks van dat "iedereen" die wow speelt hersenloos is, maar er zijn er wel veelsteveel waarbij de grijze massa in soort van slaapstand gaat zodra wow opgestart wordt, het spel is echt niet moeilijk ook voor nieuwelingen niet, maar ja dan moet je wel een beetje opletten, lezen en uitvogelen wat iets doet.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik speel veel verschillende classen en doe onderandere ook FoS/PoS/HoR, ik heal op priest/shaman, tank op DK, dps met dk/warr/priest/shaman/mage/rogue. FoS en PoS vindt ik niet echt lastig, ik gebruik gewoon wat CD's als ik dus bij die groepen aankom na de 2de boss als tank/healer.

Als shaman is het echt een fluitje - cleansing totem, als priest moet ik zeggen dat het iets lastiger is vanwege het dispellen/cleanse disease, dat zijn dingen die je goed moet inplannen, ik heal dan ook in mijn dps gear enige wat ik uitwissel zijn trinkets voor mp5 en 11mana per heal tik, moet nog een keertje T9 healset halen.. maarja kost ook weer bakken aan gems/enchants die ik eigenlijk zelf ook wel kan regelen zonder 'kosten' maar toch, zo lukt het ook.

Op mijn DK als tank merk ik vooral dat niemand interrupt wat b.v. bij die 'hellfire' mobs in PoS erg makkelijk kan zijn. Zelfde gaat voor HoR, die 'hoek tactic' zuigt gewoon erg, midden in kamer is veel makkelijker voor mij, D&D->taunt/grip en ik heb alles te pakken. Voor een warrior kan ik me voorstellen dat de 'hoek tactic' makkelijker kan zijn maar ik heb weinig ervaring met tanken, behalve dat ik mijn warrior als tank geleveld heb.

Enige waar ik me wel aan erger zijn die spelers die dus in de instance gaan staan dan lfg ingaan en gewoon erg undergeared zijn maar wel commentaar leveren omdat ik als tank met selfbuffs+BoFK/Guru op ~40k zit wat opzich genoeg moet zijn, kan wel die 264 trinket/belt halen maar vindt Unholy DPS erg leuk en EoF haal je niet ff.

Ff een ander vraagje, hebben jullie al eens gehad dat die Saronite Boulders op Gargrost niet werken? Dit gebeurd de laatste tijd heel vaak, de ene keer gaat de debuff bijna gelijk weg zodra je schuilt, andere keer blijft de debuff gewoon ongeacht of je nou achter die boulders staat.

En om even terug te komen op het RaF gebeuren, ik ga ervoor zorgen dat we over de lvl 40 gaan om zoiezo epic riding te halen, maatje van me in Moonkin te zetten, ik ga denk ook maar Moonkin in, enige waar ik niet helemaal over uit ben is de 'leveling spec' deze wilde ik gaan gebruiken : http://www.wowhead.com/?talent#0EG0uV0Rhz op lvl 40.

Om zo gelijk moonkin te hebben, later nog wat puntjes stoppen in Imp Moonkin, op lvl 60 moet het er ongeveer zo uitzien : http://www.wowhead.com/?talent#0EG0uV0sIzhAuo

Ben er nog niet helemaal uit wat de spec voor Feral gaat worden, als iemand tips heeft, waar het mij om gaat is dat ik een paar extra tikken kan krijgen zou er wat fout gaan, maar op 58 kunnen we toch vliegen en dat is instant cast toch? :P ja je snapt me al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
prutser001 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:13:
Op mijn DK als tank merk ik vooral dat niemand interrupt wat b.v. bij die 'hellfire' mobs in PoS erg makkelijk kan zijn. Zelfde gaat voor HoR, die 'hoek tactic' zuigt gewoon erg, midden in kamer is veel makkelijker voor mij, D&D->taunt/grip en ik heb alles te pakken. Voor een warrior kan ik me voorstellen dat de 'hoek tactic' makkelijker kan zijn maar ik heb weinig ervaring met tanken, behalve dat ik mijn warrior als tank geleveld heb.
Ik doe als warrior tank tegenwoordig ook gewoon bij de ingang tanken, range tegen de deur aan, ik ervoor, alles komt mijn kant op rennen en ik pak ze waar mogelijk, als er 1 mobje toevallig aggro krijgt op range/healer dan komt ie richting mij rennen en kan ik em alsnog oppakken. stuk makkelijker als in dat kleine hoekje tanken.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

DrFlash schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:23:
[...]

Ik doe als warrior tank tegenwoordig ook gewoon bij de ingang tanken, range tegen de deur aan, ik ervoor, alles komt mijn kant op rennen en ik pak ze waar mogelijk, als er 1 mobje toevallig aggro krijgt op range/healer dan komt ie richting mij rennen en kan ik em alsnog oppakken. stuk makkelijker als in dat kleine hoekje tanken.
Ik heb nooit begrepen waarom in het hoekje staan nou zo beter is?
In de ingang staan is een stuk overzichtelijker en voor mij gevoel makkelijker om de waves af te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dCY schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:25:
Ik heb nooit begrepen waarom in het hoekje staan nou zo beter is?
In de ingang staan is een stuk overzichtelijker en voor mij gevoel makkelijker om de waves af te slaan.
LoS van de ranged mobs. Als je met z'n 4en in het hoekje staat en tank direct ervoor kan hij ze relatief makkelijk op pikken. Daarna moet de healer iig naar de andere kant lopen, zodat die niet geraakt wordt.

Het is wat meer noob-proof, voor de grote deur is ook makkelijk te doen, mits iedereen weet hoe het werkt (dus niet trigger happy ranged rond heb lopen, tank moet wel voldoende afstand houden etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Dat hoekje zorgt ervoor dat je buiten LoS staat van dingen zoals mages en hunters die dan geforceerd naar je toe moeten lopen. Hierdoor kan een tank ze makkelijker oppakken, al prefereer ik liever dat een slimme dps gewoon die ranged doet crowd controllen. Classes als hunter(trap/beer), ret paladin(repentence/turn undead) en priest(shackle) hebben hier idealle skills voor. Het probleem is dat de meeste pugs dit concept gewoon niet (meer) beheersen en gewoon pew-pew doen op het target waar ze zin in hebben. Vaak wil het wel helpen als ik marks plaats dat ze dan tenminste eerst de marks aanpakken.

Op m'n mage heb ik in HoR niet bepaald veel speciale dingen om te doen behalve pew-pew, hunter z'n debuff dispellen en fear of dark mending te counterspellen (misschien ook eens kijken of ik een buff kan jatten). Op m'n paladin kan ik zo veel meer brengen in de groep; (als ik ret ben) repentence op 1 mob, misschien turn undead op een andere en holy wrath op de groep die getanked wordt. Daarnaast kan ik ook nog proberen fear of dark mending te stunnen met m'n racial (silence) of m'n single target stun. Als ik tank ben heb ik geen repentence en meestel wil ik het ook niet riskeren om turn undead te gebruiken (~2-3s cast tijd geloof ik) maar ik krijg daarbij wel weer m'n schild met silence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
DrFlash schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:10:
[...]

Ik geloof er niks van dat "iedereen" die wow speelt hersenloos is, maar er zijn er wel veelsteveel waarbij de grijze massa in soort van slaapstand gaat zodra wow opgestart wordt, het spel is echt niet moeilijk ook voor nieuwelingen niet, maar ja dan moet je wel een beetje opletten, lezen en uitvogelen wat iets doet.
Dan was ik niet duidelijk maar ik had het hier over de hersenloze newbies ;) Je moet enig begrip hebben en goed in staat zijn dingen op te pakken. Beginnen met spelen, zeker als je 'goed' wilt worden, vraagt een zekere investering. Weet ten eerste waar je aan begint en ten tweede kies je class en leer deze dan ook goed. Mij frustreert het in ieder geval als ik geen bal snap van een class, dan is het of inlezen/navragen bij mensen met dezelfde class en als ik het dan nog drie keer niets vind dan is het een nieuwe class of kappen. En dat vind ik regelmatig een groot gemiss. Ik snap niet dat mensen hun class niet kennen. Je levelt het naar 80, dan lijkt het me toch dat je op een gegeven moment meer wilt weten van je class?

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

deTwisj schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:44:
Dat hoekje zorgt ervoor dat je buiten LoS staat van dingen zoals mages en hunters die dan geforceerd naar je toe moeten lopen. Hierdoor kan een tank ze makkelijker oppakken, al prefereer ik liever dat een slimme dps gewoon die ranged doet crowd controllen.
Feit is gewoon dat als je een goede AoE-tank hebt de dps ook gewoon los kan met AoE bij LOS tanken. Dan wordt HoR ineens triviaal en ben je zo klaar. Losse mobs crowd controlen kost gewoon veel meer tijd, inspanning en frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SnoeiKoei schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:51:
[...]

Feit is gewoon dat als je een goede AoE-tank hebt de dps ook gewoon los kan met AoE bij LOS tanken. Dan wordt HoR ineens triviaal en ben je zo klaar. Losse mobs crowd controlen kost gewoon veel meer tijd, inspanning en frustratie.
Nee, dat vereist nadenken, en dat is iets dat DPS sinds TBC ineens niet meer lijkt te kunnen. De tanks en de healers hebben zich erop moeten aanpassen dat ineens alles tegelijk gepulld wordt omdat CC in Naxx niet nodig was. Doe mij maar weer Kael'thas trash waar de raid dood was als de mages niet bleven chain-sheepen...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik zo moe van wordt/werd is queuen als tank/dps en altijd tank worden. Vervolgens mag je dan niet op een hilt need rollen, want er is geen tank versie.

Ik heb gelukkig inmiddels een mooi two-handed sword uit ICC gehaald voor retri, maar wel frustrerend. En de elende van groepen zoeken voor normal HoR voor het schild zijn sinds kort ook voorbij. Nu nog even mijn broer met zijn Shaman aan het schild uit normal PoS helpen.
NMe schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:55:
[...]

Nee, dat vereist nadenken, en dat is iets dat DPS sinds TBC ineens niet meer lijkt te kunnen.
Eensch, en ook erg jammer. Het spel is als dps ineens een stuk saaier geworden. In TBC moest ik op mijn lock regelmatig banishen, de mages sheepen en de rogues stunnen. Tegenwoordig eigenlijk alleen nog op Faction Champs, verder is crowd control useless.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
NMe schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:55:
[...]
Nee, dat vereist nadenken, en dat is iets dat DPS sinds TBC ineens niet meer lijkt te kunnen. De tanks en de healers hebben zich erop moeten aanpassen dat ineens alles tegelijk gepulld wordt omdat CC in Naxx niet nodig was. Doe mij maar weer Kael'thas trash waar de raid dood was als de mages niet bleven chain-sheepen...
HoR is makkelijker is als je de LoS taktiek gebruikt. Dat is puur en alleen omdat een groepje mobs dat op elkaar staat veel makkelijker te controleren is dan een groep mobs die door een ruimte verspreid staan. De mensen die hier vertellen hoe veel makkelijker het is als ze bij de ingang staan of als ze in het midden staan, die hebben blijkbaar niet helemaal door hoe het LoS gebeuren werkt.
Het is trouwens niet nodig om in het "hoekje" te vechten. Je gaat alleen buiten LoS staan om de mobs te pullen. Als de mobs in positie zijn dan kun je gaan staan waar je wilt, als je voor de volgende groep mobs maar weer buiten LoS staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RyackWerk schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:15:
[...]

HoR is makkelijker is als je de LoS taktiek gebruikt. Dat is puur en alleen omdat een groepje mobs dat op elkaar staat veel makkelijker te controleren is dan een groep mobs die door een ruimte verspreid staan. De mensen die hier vertellen hoe veel makkelijker het is als ze bij de ingang staan of als ze in het midden staan, die hebben blijkbaar niet helemaal door hoe het LoS gebeuren werkt.
Het is trouwens niet nodig om in het "hoekje" te vechten. Je gaat alleen buiten LoS staan om de mobs te pullen. Als de mobs in positie zijn dan kun je gaan staan waar je wilt, als je voor de volgende groep mobs maar weer buiten LoS staat.
Je hoeft mij niet uit te leggen hoe het werkt, ik ben zelf tank en gebruik die tactiek altijd. ;) Maar het blijft jammer dat het nodig is, want als DPS daadwerkelijk een beetje na zou denken dan shackle je de priest en trap je de hunter/mage en is het ineens allemaal een stuk makkelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

NMe schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:19:
[...]

Je hoeft mij niet uit te leggen hoe het werkt, ik ben zelf tank en gebruik die tactiek altijd. ;) Maar het blijft jammer dat het nodig is, want als DPS daadwerkelijk een beetje na zou denken dan shackle je de priest en trap je de hunter/mage en is het ineens allemaal een stuk makkelijker...
Waarom zou je, als de hele meuk bij elkaar drijven en AoE'en veel sneller is? CC is niet nodig zolang de mobs dicht bij elkaar komen en de tank op alle mobs aggro houdt. CC met alle risico's van dien is alleen maar tijdverspilling imho. We hebben het wel over een heroic (voor wat dat voorstelt) en niet over een raid. Heck, ik heb HC HoR geheald zien worden door een ele shaman zonder dedicated healing gear, en getankt door een druid die eigenlijk kitten is en geen tank spec had. En alles zonder CC. Zo moeilijk dat je per mob tacts moet gaan gebruiken is het echt niet, heeft niks met niet willen nadenken te maken maar alles met snel even die instance doen. Tacts gebruik ik wel in een raid.

Edit: als de tank of healer moeite hebben om overeind te blijven / houden kun je altijd nog vragen om het interrupten van casters enzo :P Scheelt ook al een boel.

[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 24-02-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Aangezien mijn mainspec Shadow is op mijn priest en ik es een keer wat shackle ze me raar aan staan te kijken en ook nog eens commentaar geven..
Zelfde met alle CC, als de tank/dps het ook niet snapt en gewoon AOE zooi gebruikt bovenop je gesheepte/shackle/hex/blinded mob dan heb je er nogsteeds geen bal aan.

Enige waar je je tegenwoordig druk over moet maken als dps zijn hoge nummertjes, bij bosses waar je echt moet bewegen/andere dingen doen gaat het gewoon vaak mis b.v. : Heigan/OS/Maly/Thaddius/Ony als oude voorbeeldjes, kennelijk raken sommige dpsers helemaal in trans door de hoge geile nummertjes en vergeten eigenlijk wat er voorderest nog moest gebeuren ->wipe. Klinkt misschien wat arrogant maar ik was altijd 1 van de laatste in leven op Sartharion en dan geven de dps die al lang dood waren nog commentaar dat mijn dps laag was, maar ik heb dan wel 4x zoveel dmg done, en een dode dps = geen dps.

Heb zelf alleen de eerste 4 bosses in ICC10 gedaan en niet gekeken naar verdere bosses maar schijnt daar ook moeilijk te zijn als ik het gescheld op vent mag geloven, precies de reden waarom ik daar ook niet kom. Zit met mijn warrior in een ander guild waar de raidsfeer gewoon veeeeeel beter is, wipe? Jammer dan volgende keer beter en ff kijken wat er mis ging.
In het andere guild is ligt het altijd aan een ander maar nooit aan hunzelf wat voor spanning zorgt mensen nog minder opletten en iedereen met een maagzweer naar bed gaat.

Kortom als de dps meer op hun aggro zouden moeten letten, meer zouden moeten cc'en dan denk ik dat instances zoals HoR automatisch makkelijker gaan en je gewoon in het midden kan blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SnoeiKoei schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:27:
[...]

Waarom zou je, als de hele meuk bij elkaar drijven en AoE'en veel sneller is? CC is niet nodig zolang de mobs dicht bij elkaar komen en de tank op alle mobs aggro houdt. CC met alle risico's van dien is alleen maar tijdverspilling imho. We hebben het wel over een heroic (voor wat dat voorstelt) en niet over een raid. Heck, ik heb HC HoR geheald zien worden door een ele shaman zonder dedicated healing gear, en getankt door een druid die eigenlijk kitten is en geen tank spec had. En alles zonder CC. Zo moeilijk dat je per mob tacts moet gaan gebruiken is het echt niet, heeft niks met niet willen nadenken te maken maar alles met snel even die instance doen. Tacts gebruik ik wel in een raid.
Dat is nou juist mijn hele punt, dat was vroeger wel anders. Het is nu allemaal teveel eenheidsworst. "Oh, daar staat een groepje mobs. Pull en AoE maar." In TBC-heroics moest je nog daadwerkelijk nadenken over cc en kill orders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:40:
Aangezien mijn mainspec Shadow is op mijn priest en ik es een keer wat shackle ze me raar aan staan te kijken en ook nog eens commentaar geven..
Zelfde met alle CC, als de tank/dps het ook niet snapt en gewoon AOE zooi gebruikt bovenop je gesheepte/shackle/hex/blinded mob dan heb je er nogsteeds geen bal aan.

Enige waar je je tegenwoordig druk over moet maken als dps zijn hoge nummertjes, bij bosses waar je echt moet bewegen/andere dingen doen gaat het gewoon vaak mis b.v. : Heigan/OS/Maly/Thaddius/Ony als oude voorbeeldjes, kennelijk raken sommige dpsers helemaal in trans door de hoge geile nummertjes en vergeten eigenlijk wat er voorderest nog moest gebeuren ->wipe. Klinkt misschien wat arrogant maar ik was altijd 1 van de laatste in leven op Sartharion en dan geven de dps die al lang dood waren nog commentaar dat mijn dps laag was, maar ik heb dan wel 4x zoveel dmg done, en een dode dps = geen dps.

Heb zelf alleen de eerste 4 bosses in ICC10 gedaan en niet gekeken naar verdere bosses maar schijnt daar ook moeilijk te zijn als ik het gescheld op vent mag geloven, precies de reden waarom ik daar ook niet kom. Zit met mijn warrior in een ander guild waar de raidsfeer gewoon veeeeeel beter is, wipe? Jammer dan volgende keer beter en ff kijken wat er mis ging.
In het andere guild is ligt het altijd aan een ander maar nooit aan hunzelf wat voor spanning zorgt mensen nog minder opletten en iedereen met een maagzweer naar bed gaat.

Kortom als de dps meer op hun aggro zouden moeten letten, meer zouden moeten cc'en dan denk ik dat instances zoals HoR automatisch makkelijker gaan en je gewoon in het midden kan blijven staan.
Op normal niveau is echt niet lastig en eigenlijk gemaakt zodat puggers het kunnen clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:42:
[...]
Op normal niveau is echt niet lastig en eigenlijk gemaakt zodat puggers het kunnen clearen.
Interesseert me niet. Diezelfde puggers willen daarna ook meteen instappen in raids, zonder enige kennis van hun class en crowd control. En Blizzard gééft ze die raids, maakt alle encounters wel erg verdomde makkelijk, een paar bosses uitgezonderd. Tuurlijk zijn er heroics, maar daar heeft niemand meer zin in als ze de bazen al eerder gekilld hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:05:
ja kan wat Sinergy zojuist zei onderschrijven :D veelal is het een gevolg van het beestje een naam geven een fijne site die ik mensen die net beginnen met arena of will respeccen altijd adviseer is :

www. Arenajunkies.com

kan je alles terug vinden over specs,setups en nieuws mbt arena en Bg's! kom je nog veel meer leuke (zelfverzonnen of omgebouwde) afkortingen en naampjes tegen :D
arenajunkies ken ik erg goed daar zit ik ook vaak op vandaar juist mn vraag. De cleave teams zijn ook wel redelijk duidelijk das een beetje zelf verzonnen geloof ik maar nog steeds ben ik benieuwd naar.

TSG en PDH ze zijn veel te vinden op arenajunkies maar alleen als afkorting en niet als omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:06:
Waar ik zo moe van wordt/werd is queuen als tank/dps en altijd tank worden. Vervolgens mag je dan niet op een hilt need rollen, want er is geen tank versie.

Ik heb gelukkig inmiddels een mooi two-handed sword uit ICC gehaald voor retri, maar wel frustrerend. En de elende van groepen zoeken voor normal HoR voor het schild zijn sinds kort ook voorbij. Nu nog even mijn broer met zijn Shaman aan het schild uit normal PoS helpen.
In Random ken ik het principe 'need for main only' niet, de limitatie van gear-class vind ik al een ramp, kans is groot dat de greed roll bij een disenchant terecht komt, /wave item. Tank met retri-offspec die doodleuk gaat needen op een SP-shield, terwijl ik de resto shaman ben, retri/dps DK's die op alle tank gear gaan needen, kort.. random LFG kent geen regels :D

Hoe vaak ik in /2 al een ninja-spam heb gezien over die hilt, iemand laatste moment een need doen en direct /quit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

NMe schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:42:
[...]

Dat is nou juist mijn hele punt, dat was vroeger wel anders. Het is nu allemaal teveel eenheidsworst. "Oh, daar staat een groepje mobs. Pull en AoE maar." In TBC-heroics moest je nog daadwerkelijk nadenken over cc en kill orders...
Aan het begin wel, maar na een tijdje waren TBC-heroics net zo goed super-easy. Toen Sunwell patch kwam en je daar met emblems gear kon kopen werden TBC heroics net zo goed platgefarmd in easy mode. Net zoals de Wrath heroics in het begin ook best lastig waren (de ene natuurlijk erger dan de andere ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
prutser001 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:40:
Zelfde met alle CC, als de tank/dps het ook niet snapt en gewoon AOE zooi gebruikt bovenop je gesheepte/shackle/hex/blinded mob dan heb je er nogsteeds geen bal aan.t instances zoals HoR automatisch makkelijker gaan en je gewoon in het midden kan blijven staan.
Op zich is shackle of wat voor vorm van CC prima, maar voor de tank is het vaak moeilijk zat om alle mobs aggro op hem te houden, als er dan ook nog een mob "CC"d wordt in range van AOE dan kan je niet echt verwachten dat de tank daar ook nog rekening mee houd om dat niet te breken terwijl hij 3 andere mobs wel moet tanken.

Wat betreft raid omgeving is dat meestal stuk beter geregeld, hunter gooit trap en MD naar maintank, op hetzelfde moment sheepen te mages mob X en Y uit range en dan kan het feest beginnen, als de gesheepte mobs te dichtbij zijn is het toch echt de schuld van de gene die ze zou CC-en.

Was het maar zo dat tanks konden aangeven welke mobs geraakt mogen worden, dan was alles er een stuk makkelijker op geworden.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SnoeiKoei schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:48:
[...]

Aan het begin wel, maar na een tijdje waren TBC-heroics net zo goed super-easy. Toen Sunwell patch kwam en je daar met emblems gear kon kopen werden TBC heroics net zo goed platgefarmd in easy mode. Net zoals de Wrath heroics in het begin ook best lastig waren (de ene natuurlijk erger dan de andere ja)
Noem eens een heroic die in het begin CC nodig had? :) Ik was één van de eerste level 80's op onze realm en heb dus in de meest undergeared situaties gezeten en we hebben eigenlijk alles zonder CC gedaan.
DrFlash schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:49:
[...]

Op zich is shackle of wat voor vorm van CC prima, maar voor de tank is het vaak moeilijk zat om alle mobs aggro op hem te houden, als er dan ook nog een mob "CC"d wordt in range van AOE dan kan je niet echt verwachten dat de tank daar ook nog rekening mee houd om dat niet te breken terwijl hij 3 andere mobs wel moet tanken.
Dan doet de tank iets fout. Een CC'er heeft geen controle over waar zijn mob terecht komt, de tank wel. Simpele kwestie van eerst de tank laten pullen, dán de CC doen terwijl de tank alles wegtrekt en op een afstandje je AoE-tanken doen. Sim-pel.

[ Voor 35% gewijzigd door NMe op 24-02-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Ik heb mijn wow-acc voor twee weekjes opgestart, heb alles voor mijn wereldreis geregeld en wil er nu nog even tussen uit kunnen in WoW. Om de spanning er vanaf zetten.

Nu heb ik een vraag aan jullie:

Ik ga proberen nog een Druid te levelen naar level 60 om hier na mijn wereldreis mee verder te kunnen gaan. Is het handig/voordelig om eerst de armor-heirlooms te farmen op mijn 'main' (Tier 9 Resto Shaman, of om gewoon te gaan levelen? Mijn Druid is op dit moment een level 34 Kitty/Bear met de heirloom Feral staff.

Ik kan ongeveer 3 avondjes per week spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
NMe schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:50:
[...]
Dan doet de tank iets fout. Een CC'er heeft geen controle over waar zijn mob terecht komt, de tank wel. Simpele kwestie van eerst de tank laten pullen, dán de CC doen terwijl de tank alles wegtrekt en op een afstandje je AoE-tanken doen. Sim-pel.
Simpel genoeg als:

1. de DPS zich kan inhouden zodat je als tank niet 'hoeft' te AOE tanken.
en 2. de CC'er niet zomaar random een mob in de groep CC'd terwijl je al bezig bent.

Ik neem aan dat prutser dat ook wel bedoelde, maar het is niet zomaar van 'ik cc dus ik ben goed' er zitten ook nog wel wat regels aan verbonden.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
NMe schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:42:
[...]
In TBC was het ook al zo hoor makkelijk hoor. Alleen toen MT uit kwam hebben we in het begin een paar keer CC gebruikt. Tot we de instance kenden en daarna was het ook gewoon weer alle mobs aoe'en.

Ik weet nog wel in TBC dat een mage vroeg welk symbool hij most sheepen. Toen heb ik een mob gemarkeerd en gezegd "die moet je sheepen, maar wel even wachten tot het in de consecration staat". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

NMe schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:50:
[...]

Noem eens een heroic die in het begin CC nodig had? :) Ik was één van de eerste level 80's op onze realm en heb dus in de meest undergeared situaties gezeten en we hebben eigenlijk alles zonder CC gedaan.
Nah CC inderdaad niet maar rücksichtslos alles pullen en AoE'en was er ook niet bij. Meeste TBC heroics gingen ook prima zonder CC zolang je maar nadacht.

Ik doe trouwens sowieso niet aan CC, het liefst spam ik Seed of Corruption en zodra Metamorphosis van cd af is pop ik Meta + Immo Aura + Demonic Charge... wist je al dat locks een aggro probleem hebben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
moet mijn ervaringen in hc pug even kwijt (zie maar als therapie)

<rant>

Hc violet hold, ik kom als pala tank binnen (alt, ilvl226-232 gear). Ik ga lekker mijn ding doen met de eerste packs. Heals komen een beetje traag binnen, maar kan gebeuren. Healers vallen wel eens in slaap bij VH.

Had het idee dat de mobs een beetje traag gingen, (3e mob werd al gesummoned bij portals) Kijk vervolgens op recount en ja hoor, 2.3k damage als tank, 1.2k hunter, 1k dk en 0.8k rogue dps op de meter.
Okeee, kan gebeuren, het duurt alleen wat langer dan.

Eerste boss, Xevozz. Oh kut, dit is geen groep die hem stationair kan burnen in 25 seconden. Dus ik begin netjes te kiten over het balkon heen uit de buurt van de orbs. Dat snappen de heren dus niet, healer komt niet mee en dps raakt in de war, vette wipe. En dan begint het, wtf, noobtank, you cant tank, wtf are you doing en nog wat noobs.

Ik blijf kalm, whisper rustig, link dps meters, en zeg dat ik hem kite omdat dps te laag is en ik een xevozz met orbs niet overleef. Had niet echt effect, ze bleven schelden, in partychat en whispers. Heb de eer aan mezelf gehouden en ze veel plezier gewenst en ben ff gaan uitjanken in het guildchannel.

Ben wel eens figuren tegengekomen, maar dit sloeg alles. Hiervoor hebben ze dus een ignore list uitgevonden.

<rant end>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben net lvl 70 geworden voor het eerst. In de lfg kan ik me niet inschrijven voor de hc dungeons. Kan iemand me de juiste richting op sturen?
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.