Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 17:29

Goku33

Ownage!

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:14:
ik ben net lvl 70 geworden voor het eerst. In de lfg kan ik me niet inschrijven voor de hc dungeons. Kan iemand me de juiste richting op sturen?
De lvl 70 heroics vereisen allemaal een 'attunement'. Dat is tegenwoordig niet de moeite meer waard. Gewoon doorlevellen naar lvl80 met normale dungeons en dan pas heroics gaan doen dus.

[ Voor 41% gewijzigd door Goku33 op 24-02-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goku33 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:16:
De lvl 70 heroics vereisen allemaal een 'attunement'. Dat is tegenwoordig niet de moeite meer waard. Gewoon doorlevellen naar lvl80 met normale dungeons en dan pas heroics gaan doen dus.
Dat kon nu toch ook al via exalted worden met thrallmar? (key kopen bij de vendor).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SinergyX schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:17:
[...]

Dat kon nu toch ook al via exalted worden met thrallmar? (key kopen bij de vendor).
Was honored niet voldoende?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet nog een keer wotlk aanschaffen, dus ik wilde me een tijdje zoet houden met de hc's. Dus als ik het goed heb moet ik exalted worden met thrallmar doormiddel van quests. Daarna kan ik een key kopen in thrallmar om een hc binnen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:58:
Beste,

Ik heb mijn wow-acc voor twee weekjes opgestart, heb alles voor mijn wereldreis geregeld en wil er nu nog even tussen uit kunnen in WoW. Om de spanning er vanaf zetten.

Nu heb ik een vraag aan jullie:

Ik ga proberen nog een Druid te levelen naar level 60 om hier na mijn wereldreis mee verder te kunnen gaan. Is het handig/voordelig om eerst de armor-heirlooms te farmen op mijn 'main' (Tier 9 Resto Shaman, of om gewoon te gaan levelen? Mijn Druid is op dit moment een level 34 Kitty/Bear met de heirloom Feral staff.

Ik kan ongeveer 3 avondjes per week spelen.
Ik vind levelen toch aanzienlijk leuker dan heroics farmen voor emblems. En zo hard zijn die heirloom items niet nodig. Ik zou het wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Klopt het dat je voor HoR normal, een questchain moet doen en die begint door een battered hilt? Ik kon er even niet zo wijs uit worden. En waar haal je die Battered hilt?

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speedy55 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:30:
Klopt het dat je voor HoR normal, een questchain moet doen en die begint door een battered hilt? Ik kon er even niet zo wijs uit worden. En waar haal je die Battered hilt?
Neee, battered hilt is voor een erg mooi wapen, dat ding dropt in ICC instances, staat er volledig los van.

De quest zou in dalaran moeten zitten, horde bij de ingang naar 'hun kant'. Even rond zoeken naar een uitroepteken en je komt er wel. (daarna moet je per instance aan het begin en aan het einde praten met sylvanas, anders kan je inderdaad niet door - niet vergeten anders kan je niet verder of moet je weer opnieuw beginnen).
Dat zou ook heel goed kunnen, heb hem ooit gekocht op mijn hunter, wilde toch alle dungeon achievements halen. Maar een party vinden in die tijd voor de HC's was nagenoeg onmogelijk (niet dat het met LFG makkelijker is, maargoed).

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 24-02-2010 14:32 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Speedy55 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:30:
Enige voorwaarde om HoR in te mogen is dat je Pit of Saron hebt voltooid, en daarvoor moet je Forge of Souls hebben gedaan.

Om HoR heroic in te komen via de dungeon finder moet je wel voldoende gegeared zijn; de dungeon finder laat je er niet binnen in quest blues en greens.
SinergyX schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:32:
[...]
Dat zou ook heel goed kunnen, heb hem ooit gekocht op mijn hunter, wilde toch alle dungeon achievements halen. Maar een party vinden in die tijd voor de HC's was nagenoeg onmogelijk (niet dat het met LFG makkelijker is, maargoed).
Volgens mij is exalted raken met Honor Hold (Alliance) of Thrallmar (Horde) niet eens mogelijk zonder heroics in Hellfire Peninsula te doen toch, of krijg je in Shattered Halls ook nog rep op normal? Dacht dat dat op een gegeven moment stopte.

Anyways voor zover ik me herinner moest je in t begin revered zijn bij een faction om de sleutel voor bijbehorende heroics te kopen en later werd dat honored:

Faction | Heroics

HH / Thrallmar --- Hellfire Peninsula
Lower City --- Auchindoun
Cenarion Expedition --- Coilfang Reservoir
Sha'Tar --- Tempest Keep
Keepers of Time --- Caverns of Time

Even uit mijn blote hoofd dus ik kan er naast zitten of factions vergeten.

[ Voor 50% gewijzigd door SnoeiKoei op 24-02-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Is het normaal dat een holy pally mij als prot pally vraagt of ik hem BoW wil buffen? Ik begrijp dat hij evt. BoK wil, maar hij heeft als het goed is toch imp BoW? Nog vreemder is dat ik hem vervolgens al BoK gebuffed had, maar hij toch te lui was zelf BoW te buffen. In plaats daarvan moest ik mijn buff gaan aanpassen. (gebruik smartbuff, dus afwijken van de standaard hou ik sowieso al niet van! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:17:
[...]

Key kopen bij de faction waar de instance rep voor gaf. Honor Hold/Thrallmar voor Hellfire Citadel, Cenarion Expedition voor Coilfang, Lower City voor Auchindoun, etc. Dus niet alleen Thrallmar, en het is al bij honored, niet bij exalted. Was eerst revered geloof ik. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Goku33 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:16:
[...]

Was dit niet alleen met heroics ?
sleutel beschikbaar vanaf honered

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
NeilForeal schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:19:
Wel jammer inderdaad, dat de 'hogere' moeilijkheidsgraad van de ICC dungeons zich vooral vertaalt in meer damage, wat dus bij de healers ligt... Voor andere classes zijn de nieuwe dungeons niet significant lastiger.
Nee, de 'hogere' moeilijksheidgraad van de ICC dungeons vertaalt zich vooral in het feit dat voor de verandering ook je dps enig verstand moet hebben. Als de dps echter hersenloos aan het aoe'n is, dan komt de moeilijkheid vooral op de tank en healer neer inderdaad.

Helaas zijn de meeste spelers alleen geïnteresseerd in hun gearscore, en niet in daadwerkelijk goed spelen. Dus huilen ze om het hardst dat die packs na de tweede baas in PoS zo moeilijk zijn, terwijl ze die moeite beter zouden kunnen stoppen in bedenken hoe ze zelf kunnen helpen om die packs makkelijker te maken.

Sowieso wil je niet aoe'n, maar een voor een de mobs neerkrijgen. Flamebearers eerst, dan de middelste (shadow) caster, en dan pas de twee melee's.

Daarbij wil je de mogelijkheden die de classes in je groep bieden gebruiken om de inkomende schade te beperken. Bijvoorbeeld, warlocks kunnen de casters Curse of Tongues geven, priests, shamans en paladins kunnen helpen met diseases cleansen, de laatste twee kunnen ook een fire resistance totem of aura gebruiken. Sowieso moet elke dps die kan interrupten dat voor de verandering eens doen, zeker als de flamebearers hun Hellfire casten. Stuns helpen, net als shadow resistance buff/aura (hoewel fire res > shadow res daar), etc.

Met het risico dat het overduidelijk is dat ik een ouderwetse wow speler ben zou ik zelfs "crowd control" kunnen voorstellen, maar in mijn ervaring is dat niet eens nodig zodra de dps meer dan hun standaard 2 knoppen gebruikt.

--edit
En om te antwoorden op "hoe doen andere healers dit?", meestal komt het er dus op neer dat de dps een korte cursus "l2play" aangeboden krijgt (maar dan in vriendelijker termen). Afgezien van de meest koppige idioten nemen de meeste mensen goed bedoeld advies zeker aan. Dus ik heb nog een klein beetje hoop dat al die mensen gewoon slecht spelen omdat ze niet beter weten, niet omdat ze niet beter kunnen.

[ Voor 10% gewijzigd door _Squatt_ op 24-02-2010 14:49 ]

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:42:
Vraagje: Is het normaal dat een holy pally mij als prot pally vraagt of ik hem BoW wil buffen? Ik begrijp dat hij evt. BoK wil, maar hij heeft als het goed is toch imp BoW? Nog vreemder is dat ik hem vervolgens al BoK gebuffed had, maar hij toch te lui was zelf BoW te buffen. In plaats daarvan moest ik mijn buff gaan aanpassen. (gebruik smartbuff, dus afwijken van de standaard hou ik sowieso al niet van! :P)
In theorie, niet onlogisch als je geen buff-addon gebruikt. Die raidbuff cast je vaak wat handig is (tank altijd BoS, retri veel BoM/BoK), hij geeft dus standaard een BoK raidbuff, jij een BoS buff. Maar holy heeft niets aan BoS, dus hij vraagt BoW en hoeft 30minuten jou niet meer te BoK'en. Andersom zou zijn, hij geeft BoW raidbuff, daarna moet hij handmatig elke 10min BoK op je casten en zit hij alsnog met een BoS van jou (of jij moet hem elke 10 min BoK'en ipv BoW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:43
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:42:
Enige dat ik regelmatig meemaak als prot pala is dat ik mezelf een Greater Blessing of Sanctuary geef, waarna een ret of holy pala me vraagt of ik hen een "gewone/kleine" blessing (kings of whatever) te geven (die dus de sanctuary overschrijft). Ik waarschuw ze dan wel dat ze me even moeten whisperen als ik vergeet de blessing te verversen als deze na 10 min afloopt (gebeurt nogal eens als ik aan t tanken ben namelijk).

Maar normaal gesproken doet een ret pala zelf greater blessing of might en holy pala zelf een greater blessing of Wisdom.

Edit: Wat SinergyX hierboven dus ook al zegt. :Y) Voor de meeste HC's met Holy Pala erbij laat ik hem gewoon BoW raidbuffen en laat die lekker zitten, buiten PoS / HoR heb ik de extra BoK niet nodig bovenop BoS.

[ Voor 9% gewijzigd door stefanass op 24-02-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:52:
[...]

In theorie, niet onlogisch als je geen buff-addon gebruikt. Die raidbuff cast je vaak wat handig is (tank altijd BoS, retri veel BoM/BoK), hij geeft dus standaard een BoK raidbuff, jij een BoS buff. Maar holy heeft niets aan BoS, dus hij vraagt BoW en hoeft 30minuten jou niet meer te BoK'en. Andersom zou zijn, hij geeft BoW raidbuff, daarna moet hij handmatig elke 10min BoK op je casten en zit hij alsnog met een BoS van jou (of jij moet hem elke 10 min BoK'en ipv BoW).
Precies het gaat maar om pug 5 man heroics, niet om raids. Buffs zijn dus gewoon 10 min. Oftewel, kost hem net zoveel moeite als mij, terwijl zijn buff als hij een respectabele holy spec heeft, beter is. Ik heb dit dus wel al 2 keer aan de hand gehad in randoms, (misschien zelfde pally) dus ik begon me af te vragen of ik niet iets over het hoofd zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:43
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:00:
[...]

Precies het gaat maar om pug 5 man heroics, niet om raids. Buffs zijn dus gewoon 10 min. Oftewel, kost hem net zoveel moeite als mij, terwijl zijn buff als hij een respectabele holy spec heeft, beter is. Ik heb dit dus wel al 2 keer aan de hand gehad in randoms, (misschien zelfde pally) dus ik begon me af te vragen of ik niet iets over het hoofd zie.
Begrijp alleen niet dat je in 5mans niet gewoon de Greater blessings gebruikt. Kost je maximaal 5x een Symbol of Kings van 1,5 silver per stuk en is zoveel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:00:
[...]
Ik gebruik in heriocs ook gewoon de 30 minuten buff.

En wat betreft het buffen met meerdere pallies in een groep. Ik heb liever dat de holy pally bok doet. Dan heb ik namelijk bok en sanctuary en de holy pally heeft bok en bow. Als je als prot pally in die situatie bok gaat doen dan kom je altijd in de problemen omdat je dan met je 10 minuten buffs moet gaan rommelen en dan moet je altijd wel om een rebuff vragen. Ik zit zelf niet te wachten op bow, heb ik helemaal niet nodig als prot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
RyackWerk schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:03:
[...]

In TBC was het ook al zo hoor makkelijk hoor. Alleen toen MT uit kwam hebben we in het begin een paar keer CC gebruikt. Tot we de instance kenden en daarna was het ook gewoon weer alle mobs aoe'en.

Ik weet nog wel in TBC dat een mage vroeg welk symbool hij most sheepen. Toen heb ik een mob gemarkeerd en gezegd "die moet je sheepen, maar wel even wachten tot het in de consecration staat". :)
Jij hebt zeker de heroics na de nerf gedaan? No way dat jij met je gear bepaalde heroics kon doen zonder CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ImdaMned schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:41:
[...]

Jij hebt zeker de heroics na de nerf gedaan? No way dat jij met je gear bepaalde heroics kon doen zonder CC.
:< Shadowlabs aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah the horror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

True, SL was niet fijn pre-nerfs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:43:
[...]

:< Shadowlabs aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Damn, wat haatte ik die plaats. Maar ook: damn, wat zou ik daar graag naar teruggaan in ruil voor deze geitewollensokken-instances. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

NMe schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:47:
[...]

Damn, wat haatte ik die plaats. Maar ook: damn, wat zou ik daar graag naar teruggaan in ruil voor deze geitewollensokken-instances. :P
+1000000000

TBC: Toen heroics nog moeilijk waren :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Mektheb schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:43:
[...]

Care SL !

Blood Furnace met double felguard fun op het eind. Lekker tanks 2-shotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ImdaMned schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:57:
[...]

Care SL !

Blood Furnace met double felguard fun op het eind. Lekker tanks 2-shotten.
Nah, Blood Furnace was easy. :P Shattered Halls timed was een stuk pittiger. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:02:
[...]

Nah, Blood Furnace was easy. :P Shattered Halls timed was een stuk pittiger. :+
Yay, shattered halls. Ik pull op mijn warlock twee adds een eind naar achter en ik fear ze. Als ze dreigen adds te pullen een CoR erop en ze komen terug. Begint een andere dps me daar een beetje verot te schelden dat ik in instances nooit moet fearen.

Shattered Halls is gemaakt om te fearen. Er zitten niet voor niets zoveel hoeken en inhammen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shattered Halls tanken als Warrior :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:50:
[...]

Noem eens een heroic die in het begin CC nodig had? :) Ik was één van de eerste level 80's op onze realm en heb dus in de meest undergeared situaties gezeten en we hebben eigenlijk alles zonder CC gedaan.

[...]

Dan doet de tank iets fout. Een CC'er heeft geen controle over waar zijn mob terecht komt, de tank wel. Simpele kwestie van eerst de tank laten pullen, dán de CC doen terwijl de tank alles wegtrekt en op een afstandje je AoE-tanken doen. Sim-pel.
Shattered Halls? Weet zeker dat jij die niet de eerste keer gecleared hebt op heroic zonder ook maar enige cc :)

Over die ICC heroics en healer pressure: ja inderdaad veel meer druk dan voorheen op de healer. Maar 50% daarvan wordt veroorzaakt door een tank met crappy skills (of lazy; als je stun/reflect/whatever class trucjes je hebt kun je een hoop dmg voorkomen), aangevuld door de crappy skills (of slackyness) van de dps.

Ach als je gear straks wat beter wordt kun je ook disc gaan, tank shielden, en dan gewoon Holy Nova blijven spammen. Heb je aan het einde ook nog zo'n 1200-2k dps gedaan :D

Edit: he bah de laat, Blood Furnace was idd ook best lastig de eerste keer! Die laatste kamer, met van die Felguards, die 2shotten mijn warrior indertijd als ik er 2 op me had. 2x die uppercut en je kreeg zo'n 15-17k voor je kiezen, dat overleefde je niet als net 80 in blues :D

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 24-02-2010 16:12 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
ImdaMned schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:41:
[...]
Wat een aannames weer. Jij hebt geen flauw idee wat ik heb gedaan en wat voor gear ik had in TBC.

Ik speel al sinds de opening van de europese servers op dezelfde server in hetzelfde gilde. Sinds TBC speel ik ook een pally. Ik ben vanaf het begin meteen prot gegaan en heb dus ook mijn gear op prot gefocused. Met mijn gilde heb ik alle raid instances in TBC doorlopen behalve Sunwell. We zijn wel met Sunwell gestart, maar veel te laat, zodat we alleen de eerste boss neer hadden toen de volgende patch kwam.

Ook voor de nerf waren de heriocs te aoe'en, als je gear maar goed genoeg was. In TBC ging ik trouwens nooit met een random groep, maar altijd alleen met gilde leden. Dan heb je een hele groep met een goede gear level en je weet hoe dat iedereen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

porn* schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:11:
[...]
...dat overleefde je niet als net 80 in blues :D
Je was dan ook nog geen 80 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:30

Seraphin

Meep?

RyackWerk schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:13:
Wat een aannames weer. Jij hebt geen flauw idee wat ik heb gedaan en wat voor gear ik had in TBC.
Uiteraard weet alleen jijzelf hoe je in het spel stond. Los van aannames kunnen wij echter wel enkele limieten stellen waar je gear logischerwijs door werd beperkt.

TBC heroics pre-nerf -> even los van alle nerfs die "later" (na 2.2 oid) nog zijn gekomen, ga ik er even van uit dat hiermee de allereerste versie van lvl 70 heroic werd bedoelt; zoals ze dus op launch date van TBC waren getuned. Dat betekent dat jij (en iedere andere speler) in het beste geval met een mix van lvl 70 dungeon blues & enkele crafted epics gegeared was. (lijkt me sterk dat je -eerst- kara bent gaan doen en toen pas HC's)

Om dan te zeggen dat je, in je blues & craftables, door de heroics gaat zonder CC (even een Slave Pens buiten beschouwing gelaten).... mja dan kun je verwachten dat daar ongelovig op wordt gereageerd.

In other news: hoe is het met WoW? ;)
Ik ben sinds juni vorig jaar gestopt, maar heb afgelopen weekend in een vlaag van "zwakte" m'n account weer voor een maandje geactiveerd. Eerlijk gezegd: SSDD; de sfeer in /2 deed me toch een beetje denken aan de laatste dagen van TBC, waarin je alleen mee mocht naar een 5man hc als je al in volledig T5 equivalent zat.

Nou ben ik ook nog tank (feral druid), maar heb sinds WotLK eigenlijk nooit meer serieus endgame instances gedaan (beetje heroics steamrollen, dat is het wel). Zodoende nooit die tournament en/of icecrown dingen gezien; is het wat?

(lees: is het de moeite waard om weer he-le-maal onderaan de ladder te beginnen met de badge grind om dan over tig weken/maanden ein-de-lijk eens de ICC 5mans te mogen doen, om vervolgens de ganse tijd uitgescholden te worden door trigger-happy dps???) Het leven van een tank gaat niet over rozen :P

edit:
meh.... ik lul slap

[ Voor 6% gewijzigd door Seraphin op 24-02-2010 16:50 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Seraphin schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:38:
[...]

In other news: hoe is het met WoW? ;)
Ik ben sinds juni vorig jaar gestopt, maar heb afgelopen weekend in een vlaag van "zwakte" m'n account weer voor een maandje geactiveerd. Eerlijk gezegd: SSDD; de sfeer in /2 deed me toch een beetje denken aan de laatste dagen van TBC, waarin je alleen mee mocht naar een 5man hc als je al in volledig T5 equivalent zat.

Nou ben ik ook nog tank (feral druid), maar heb sinds WotLK eigenlijk nooit meer serieus endgame instances gedaan (beetje heroics steamrollen, dat is het wel). Zodoende nooit die tournament en/of icecrown dingen gezien; is het wat?

(lees: is het de moeite waard om weer he-le-maal onderaan de ladder te beginnen met de badge grind om dan over tig weken/maanden ein-de-lijk eens de ICC 5mans te mogen doen, om vervolgens de ganse tijd uitgescholden te worden door trigger-happy dps???) Het leven van een tank gaat niet over rozen :P

edit:
meh.... ik lul slap
Onderaan de ladder is er niet echt meer bij, zeker als tank kun je in een weekje beetje heroics grinden een volledige T9 set binnenslepen of/en de ilvl245 stukkies, ringen etc. Je zult merken dat er een hoop verandert is, ga gewoon eens kijken. Misschien dat je wat tactics moet weten op bepaalde bosses ofzo maar voorderest is het gewoon tank/spank. Mijn laatste lvl80 zat in ~2dagen speeltijd (dus /played) al in een T9 set 6 uur speeltijd viel er niets meer te halen en ik kan gewoon lekker meekomen in ICC10, eigenlijk op al mijn toons.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

kara was pre-heroic-nerf in TBC nog niet eens open geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefanass schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:03:
[...]

Begrijp alleen niet dat je in 5mans niet gewoon de Greater blessings gebruikt. Kost je maximaal 5x een Symbol of Kings van 1,5 silver per stuk en is zoveel makkelijker.
Op zich is gewone blessings met smartbuff als add-on helemaal geen extra moeite. Ik vind het wel prima. Ik hoef hooguit 1 keer te rebuffen, want instances duren eigenlijk nooit langer dan 20 minuten. Maar ik zal het eens proberen, voor die paar zilver hoef je het inderdaad niet te laten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

porn* schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:11:
[...]

Shattered Halls? Weet zeker dat jij die niet de eerste keer gecleared hebt op heroic zonder ook maar enige cc :)
Dat was dus mijn hele argument; ik had het dan ook over de level 80 heroics die belachelijk easy zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 17:00:
[...]
Onderaan de ladder is er niet echt meer bij, zeker als tank kun je in een weekje beetje heroics grinden een volledige T9 set binnenslepen of/en de ilvl245 stukkies, ringen etc. Je zult merken dat er een hoop verandert is, ga gewoon eens kijken. Misschien dat je wat tactics moet weten op bepaalde bosses ofzo maar voorderest is het gewoon tank/spank. Mijn laatste lvl80 zat in ~2dagen speeltijd (dus /played) al in een T9 set 6 uur speeltijd viel er niets meer te halen en ik kan gewoon lekker meekomen in ICC10, eigenlijk op al mijn toons.
Ik had er een weekend (2x 4 á 5 uur) voor nodig om 4T9 + de 245 helm te halen op mijn paladin. Vervolgens de rest van de week om genoeg emblem te hebben voor orbs voo de craftable chest en bracers. De eerste Zaterdag kon ik al de Icecrown heroics tanken met mijn gear en had ik dus een dag later ook nieuwe 232 schoenen te pakken. Dat is geluk, maar de drop kans is zo groot dat je wel heel erg pech hebt wil het je niet lukken in een week.

In die gear vervolgens het begin van ICC10 getanked zonder een enkel probleem! Inmiddels ook trinket, libram en ring binnen en de frost emblem back! En voor de belt en neck de ulduar emblem items gehaald! Ik ben nu rustig de daily aan het doen voor meer frost emblems.

Hierbij wel de opmerking dit is voor ee ntank. Als je niet een tank hebt die mee wildoen heb je in plaats van instant instance groepen een wachttijd van 9 tot 12 minuten per instance!

Met twee weken kwaadmaken kan je gewoon mee draaien in ICC 10 (en 25! als offtank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
RyackWerk schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:13:
Als je zegt dat heroics prima te doen zijn zonder CC betekent dat gewoon dat je ze outgearde. No way dat je SL AoE nukend door bent gekomen in de 'juiste' gear. In vol ZA of hoger gear telt natuurlijk niet.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000

Seraphin

Meep?

Kijk, bemoedigende signalen! Ik zal eens zien of ik weer serieus ga spelen (eerst m'n Loremaster maar eens halen.... nog maar iets van 50 q's in Azeroth, en nog Icecrown afmaken!)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
[...]
No sh*t sherlock :) Daarnet deed ik met mijn level 71 warrior een UK normal als tank. Ik kreeg gelijk gezeik van de healer omdat ik maar 12k HP had :? Some people... |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
Hey allemaal, ben net 77 gedinged en krijg nu de instances in mijn LFG tool te zien waar jullie het de hele tijd over hebben, ik kom in de buurt dus, leuk! Moet ik nu al bepaalde quests doen of items verzamelen wat mij straks op lvl 80 wat tijd bespaard wat betreft attunements of gear/item requirements? Kheb verder geen idee hoe of wat, ik doe nu alleen randoms voor de emblems of triumph eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kapoen schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 17:48:
[...]

No sh*t sherlock :) Daarnet deed ik met mijn level 71 warrior een UK normal als tank. Ik kreeg gelijk gezeik van de healer omdat ik maar 12k HP had :? Some people... |:(
Zo'n priest kan blij zijn dat 'ie een tank heeft. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had gister een leuke actie. Even een random PoS gedaan. Toen Garfrost op 50% zat, ging iedereen dood behalve ik en een dps warrior.

Toen werd het wel even spannend, ik al mijn abilities uit de kast getrokken. Het spande er wel een paar keer om of het werd een wipe. Op 25% ging warrior ook nog eens dood. Iedereen had de moed al zo'n beetje opgegeven...

Garfrost ging weer even zijn ding doen, ik achter die steen schuilen, en mezelf even healen. Sacred Shield weer aan, en knallen met die hap ! Ontlading van de groep was groot nadat de boss gekilled was.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/29zq7pv.jpg

>:) Voelde me wel trots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
:D met recht voel je je trots.. gefeliciteerd. Ook meteen die 'res plz' er achter aan.. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
pfff net 6 keer gewhiped op Lokar.... wat doe ik verkeerd?! ik probeer iedereen te healen maar binnen 5 á 10 seconden ben ik dood... ik heb al geprobeerd zo dicht mogelijk en zo ver mogelijk te staan, maar het werkt allebei niet.. uiteraard viel de pug uit elkaar... het lag zeker niet aan de tank want die was super..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

HawVer schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:06:
:D met recht voel je je trots.. gefeliciteerd. Ook meteen die 'res plz' er achter aan.. :P
Haha ja die hebben allemaal zitten kijken naar het schouwspel.

Maar had ook zo'n tank actie in toc5. Laatste baas 3de phase ging zo wat iedereen plat en me Argent Defender op me paladin redde me nog van een wipe.. had net 2-3k over ofzo. Wat ook wel een mooi WTF moment.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Thrilled schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:07:
pfff net 6 keer gewhiped op Lokar.... wat doe ik verkeerd?! ik probeer iedereen te healen maar binnen 5 á 10 seconden ben ik dood... ik heb al geprobeerd zo dicht mogelijk en zo ver mogelijk te staan, maar het werkt allebei niet.. uiteraard viel de pug uit elkaar... het lag zeker niet aan de tank want die was super..
Lokar? Dat zegt mij eigenlijk zo snel niets. Bedoel je wellicht loken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Ja sorry :P 7e poging is het gelukt.. was hem heen en weer aan het kiten terwijl de rest op een afstandje bleef.. ging goed.

Verwijderd

Vandaag eindelijk mijn laatste blues kwijtgeraakt :D
Malykriss Vambraces dropte van Garfrost en heb de Belt of the Singing Blade gekocht van emblems, nu zit ik nog 0.10% van de hitcap :P
DPS in is ook dikke prima, ik blijf menig DK of rogue voor op de meters en Execute crits van 10k (zeldzaam) zijn erg leuk.
Nu staan eigenlijk alleen de Needle-Encrusted Scorpion en de Grinning Skull Boots nog op mijn upgrade lijstje, waarvan alleen de eerste echt nodig is...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 03:51 ]

Verwijderd

MantaMania schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:46:
arenajunkies ken ik erg goed daar zit ik ook vaak op vandaar juist mn vraag. De cleave teams zijn ook wel redelijk duidelijk das een beetje zelf verzonnen geloof ik maar nog steeds ben ik benieuwd naar.

TSG en PDH ze zijn veel te vinden op arenajunkies maar alleen als afkorting en niet als omschrijving.
TSG is afgeleid van "Teh Super Gosus" dat is een arena team wat in Augustus 2009 het arena tournooi won op Blizzcon in de 3vs3 range en hun setup populair maakte onder de arena community,de setup is :
-Holy Paladin
-Arms Warrior
-Unholy Deathknight

PDH betekend simpelweg Paladin,DeathKnight,Hunter en deze setup heeft zelf de winnaars van vorig jaar vd Korean Extreme Masters world of warcraft 3vs3 tournament zichzelf terug laten trekken uit het tournooi omdat ze dachten dat door de PDH setup de RMP setup outdated was en ze geen kans maakten..

maar laat je alsjeblieft niet gek maken door al die debiele afkortingen in arena land veelal zijn het dezelfde teams maar dan achterstevoren gespeld had me toen ook doodgestaart op een UVJ team en wat dat nou betekende,kon het nergens terug vinden dus heb ik maar een lvl 1 toon gemaakt om aan de persoon die het gepost had te vragen wat dat nou was..en wat bleek?

UVJ staat voor UtherVarianJaina en is dus Pally,Warrior,Mage :S mensen zijn echt af en toe TE creatief haha

Verwijderd

[Warning incomming wall of text!]

Zooo Goeiemorgen nog Trouwens :) Gisteren Stond onze Guild op WoW.com bij "The Classifieds"
en ze hadden ons recruiting's berichtje voorzien van zo'n leuke Tagline dat we besloten hebben hem als een Soort van motto te gaan gebruiken : "An Island of PvP in a PvE World"

komen trouwens weer nieuwe changes de voorheen engineer only vanity pets worden BOE! het gaat om de pet bombling en LiL'smokey ;) leuk nieuws voor de verzamelaars die het er niet voor over hadden om engineering te LvLen om die pets te scoren..

tevens is de Celestial Dragon als vanity pet toegevoegd aan de game files,nog niet bekend hoe of wat maar ziet er leuk uit!

Ook leuk nieuws voor de Mount verzamelaars :de "Celestial Steed" is toegevoegd aan de gamefiles,wow.com had bij schrijven nog geen screenies maar gaat er vanuit dat het een soor van "Pegasus"achtige mount gaat worden (paard met vleugels) vrij uniek en cool dus!

nou eventjes maar ff deze post editten voor het gebruikelijke dagboekje anders worden het wel heel veel posts van mezelf achter elkaar haha:

Gisteren voornamelijk druk geweest weer in Isle of Conquest en door het gebrek van matches die al bezig waren zaten we bijna constant met 10-15 guildies in dezelfde battleground wat ons weer een aantal members opleverde,ikzelf hield me met ongeveer 5 man bezig met het verdedigen van het fort en was voornamelijk bezig als gunner,echt geweldig dat je naast de gewone alround munitie die de guns in wintergrasp hebben ook beschikking hebt over een soort van brandbommen wat een aantal keer een /yell van de beroemde one liner uit saving private ryan: "Dont shoot..Let em burn!" opleverde hehe maar belangerijkste we hadden weer veel lol samen en het leverde weer een mooie bom honor en achievements op voor een aantal guildies!

daarna tegen al onze pvp principes in wat aan pve gedaan haha ik heb mn tank offspec aangeslingerd en we zijn een aantal Heroics ingedoken om een paar nieuwe DK,Pally & warrior alts van een instap wapen te voorzien voor gebruik in pvp (uit de pit of saron & Toc5)

daarna met een belachelijk 2vs2 team de arena ingedoken (Retridin & Arms warrior) met niet al teveel verwachtingen aangezien het gewoon een "for the points" team is,we hebben 10 potjes gedaan en toch nog op een 450+ rating uitgekomen haha maar dat wil dan ook wel aangezien we beiden boven de 1000 Resilience zitten :) daarna nog met ons 3vs3 team de arena ingegaan en daar kregen we gewoon 3 gratis overwinningen..was namelijk een horde team wat deelnam in hun ondergoed en al dansend in de pan werd gehakt door ons haha

verder nog even wezen shoppen en wat Wrathfull&Relentless spul gekocht en wat Gems&enchants veranderd,wil mn pally rond de 30k hp en rond de 30% crit strike rating houden en de rest in Str gooien wat mij voor iedere puntje strength 2.3 attack power opleverd :) ook nog met 10 man wintergrasp gejoined in een verdedigend potje alwaar we door het gebruik van ventrillo onze acties coordineerden en apart opereerde van de rest vd raid groep aangezien we eerst op tower jacht waren en daarna systematisch steeds de workshops veroverden ;) was echt een perfecte match en we hadden er veel plezier in vooral met het resultaat ;) daarna keek ik op de klok en zag ik dat het alweer bedtijd was geweest en bedankte ik iedereen vriendelijk voor het heroish optreden en de fun en deed ik mn oogjes dicht om ze om 04.00 weer open te doen haha

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 07:56 ]

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Goedemorgen,

Gisteravond een guild first op VoA10 als het gaat om de laatst toegevoegde baas. We hadden hem als members al een aantal keren neergehaald, maar nog nooit met een guildrun. Ik werd zowaar gevraagd om te tanken en dat ging prima. Wel een tweetal wipes gehad voordat hij neer ging, maar dat lag voornamelijk aan de ranged dps die de orbs steeds slechter oppikte. Ik had ook op een gegeven moment 12 stacks van de debuff op me omdat mijn mede tank zijn 4e stack haast niet overleefde (ik druid, hij warrior). Snel barksin, frenzied regeneration en survival instincts aangezet. Dan is 60k HP wel prettig moet ik zeggen, ook al is het maar kort ;) Maar die poging verloren we omdat mijn healer uitgezogen werd door een orb en toen was het snel afgelopen met mijn harige beerkont.

Wel frappant hoe er gedacht wordt binnen onze guild. Als je niet tot het vaste raidgroepje behoort dan is er eigenlijk direct wantrouwen over de afloop. We gingen de makkelijkste van de 4 nog even doen, daarna zou het wel genoeg zijn. 1 shot bij deze en iedereen wilde door. GL was gelukkig snel overtuigd (andere tank), hij kon ook weinig anders want ik stond al met mijn healer (beiden RL's) voor de trash van baas nummer 3 die dood moest. Beiden overgebleven bazen gingen ook netjes plat en toen kwam de melding dat WG bijna ging beginnen, timing noem je dat ;)

Wat me vooral opviel tijdens deze run was dat er niet meer getwijfeld wordt aan mijn tanking. Waar dat altijd een probleem was (ten tijde van Naxx mocht ik al niet tanken), is dat ineens weg. Nu heb ik ondertussen twee tanks en leid ik bijna alle randoms die we met guildies doen, maar dan nog, koppig stelletje :P Geen woord over de vraag of ik wilde tanken en allemaal complimenten toen we klaar waren. Toch maar even een complimentje naar mijn mede RL gegooid, want die was op zijn alt-boom mee en dat had hij ook nog niet gedaan binnen de guild. Arme Slowaak was meteen blij :D

When all else fails, resurrect and start over

• Dricus
  • Laatst online: 22:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Klein dagboekje,

Gisteren alleen even op mijn Shaman gespeeld. Ze is gisteren van level 40 naar level 43 gegaan en ik ga nu maar eens naar Badlands. Met die +20% XP door heirloom shoulders en chest en de twee heirloom maces is het nog aantrekkelijker geworden om één of twee levels onder je eigen level te questen. De XP stroomt met bakken binnen, doordat je quests erg snel afrondt.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
-BB- schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 07:48:
....en toen was het snel afgelopen met mijn harige beerkont.
:D
-BB- schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 07:48:
Toch maar even een complimentje naar mijn mede RL gegooid, want die was op zijn alt-boom mee en dat had hij ook nog niet gedaan binnen de guild. Arme Slowaak was meteen blij
Als de healing goed was geef ik altijd een complimentje. Als tank kun je niet zonder healer. Dat wordt over het algemeen wel gewaardeerd.

http://hawvie.deviantart.com/

• Ryack
[...]
Uiteraard weet alleen jijzelf hoe je in het spel stond. Los van aannames kunnen wij echter wel enkele limieten stellen waar je gear logischerwijs door werd beperkt.

TBC heroics pre-nerf -> even los van alle nerfs die "later" (na 2.2 oid) nog zijn gekomen, ga ik er even van uit dat hiermee de allereerste versie van lvl 70 heroic werd bedoelt; zoals ze dus op launch date van TBC waren getuned. Dat betekent dat jij (en iedere andere speler) in het beste geval met een mix van lvl 70 dungeon blues & enkele crafted epics gegeared was. (lijkt me sterk dat je -eerst- kara bent gaan doen en toen pas HC's)
Je stelt dat alle heriocs in TBC allemaal even moeilijk waren. Dat was niet zo. Natuurlijk gingen we niet meteen de moeilijkste instances aoe'en. Maar de makkelijkere instances waren zeker zonder CC te doen. En dan heb ik het over SP ed.
Om dan te zeggen dat je, in je blues & craftables, door de heroics gaat zonder CC (even een Slave Pens buiten beschouwing gelaten).... mja dan kun je verwachten dat daar ongelovig op wordt gereageerd.
Ah je sluit nu SP alvast maar uit, was dat geen TBC herioc instance?

Verder heb ik nergens gezegd dat dit met blues en craftables was, dat maak jij er van. Aoe'en in instances ga je pas doen als je gear goed genoeg is. Wij zijn vrij snel begonnen met raiden (10/25 man). De gear uit KZ bijvoorbeeld maakte het toch wel wat makkelijker om de heriocs te doen.

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

Ben maar even aan het PVPen geslagen om de iLevel 264 Bracers, Cloak en Necklace te halen. Die zijn een stuk beter dan mijn 226 items, en je kunt ze niet krijgen met triumph. Ellende is dat ik nu tussen triumph en ICC in zit. Eigenlijk zou toc heroics moeten doen, maar dat doet onze guild niet meer. Met die pvp items verbeter ik al wel een behoorlijk stukkie, ondanks dat er ook resilience op zit.

Twijfel alleen nog wat ik moet doen, spirit, mp5, haste of crit. Ik zit zelf te denken aan haste omdat ik nog maar 8% haste heb momenteel. Crit is holy 23% unbuffed, lijkt me al prima. Spirit is tegenwoordig niet echt heel erg sterk meer. Ben overigens een holy priest.

• Ryack
Hydra schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 17:16:
[...]
Als je zegt dat heroics prima te doen zijn zonder CC betekent dat gewoon dat je ze outgearde. No way dat je SL AoE nukend door bent gekomen in de 'juiste' gear. In vol ZA of hoger gear telt natuurlijk niet.
SL en ook SH waren de end level heriocs en een stuk moeilijker dan bijvoorbeeld SP. Nee die hebben we in het begin zeker niet zonder CC gedaan.

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

HawVer schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:37:
Als de healing goed was geef ik altijd een complimentje. Als tank kun je niet zonder healer. Dat wordt over het algemeen wel gewaardeerd.
Klopt, maar het was zo sneu dat ze het wel bij mij deden en niet bij hem. Terwijl hij juist nieuw is als healer (normaal warrior tank).

Was wel grappig dat hij naar iedere baas toe voorop liep. Puur gewenning als tank :D Hij had zelfs een ninja pull op Archavon daardoor. Niet dat die geeft, ik zat er direct op en heb hem niet meer afgegeven :) De rest schrok zich een hoedje en de GL wilde nog even gaan uitleggen voor wat nieuwe VoA mensen, maar dat was niet bepaald nodig ;)

When all else fails, resurrect and start over

• prutser001

prutser001

NeilForeal schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:52:
Ben maar even aan het PVPen geslagen om de iLevel 264 Bracers, Cloak en Necklace te halen. Die zijn een stuk beter dan mijn 226 items, en je kunt ze niet krijgen met triumph. Ellende is dat ik nu tussen triumph en ICC in zit. Eigenlijk zou toc heroics moeten doen, maar dat doet onze guild niet meer. Met die pvp items verbeter ik al wel een behoorlijk stukkie, ondanks dat er ook resilience op zit.

Twijfel alleen nog wat ik moet doen, spirit, mp5, haste of crit. Ik zit zelf te denken aan haste omdat ik nog maar 8% haste heb momenteel. Crit is holy 23% unbuffed, lijkt me al prima. Spirit is tegenwoordig niet echt heel erg sterk meer. Ben overigens een holy priest.
Je zal toch wel een zooitje stonekeeper shards hebben neem ik aan? Lever die in en voor 30shards->2k honor geloof ik, zelf kom ik er niet vanaf laatst nog ~200 van die commendation badges gebruikt kan er nu nog voor een goede 500k honor halen. Leukste is dat die dingen BoA zijn dus als je je altje die net lvl 80 heeft wil gearen pak je gewoon een zut van die dingen, voor (in mijn geval) heb ik wel een leuke set gear met aanvullende stukkies dan zijn ze in ieder geval weer op.. Nadeel is wel dat je ff aan het klikken bent voordat je 1 item hebt waarom er in hemelsnaam een 2seconden cd op zit is me een raadsel.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• ImdaMned
RyackWerk schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:51:
[...]

Je stelt dat alle heriocs in TBC allemaal even moeilijk waren. Dat was niet zo. Natuurlijk gingen we niet meteen de moeilijkste instances aoe'en. Maar de makkelijkere instances waren zeker zonder CC te doen. En dan heb ik het over SP ed.

[...]

Ah je sluit nu SP alvast maar uit, was dat geen TBC herioc instance?

Verder heb ik nergens gezegd dat dit met blues en craftables was, dat maak jij er van. Aoe'en in instances ga je pas doen als je gear goed genoeg is. Wij zijn vrij snel begonnen met raiden (10/25 man). De gear uit KZ bijvoorbeeld maakte het toch wel wat makkelijker om de heriocs te doen.
In onderstaande bericht insinueer jij toch anders
[...]

In TBC was het ook al zo hoor makkelijk hoor. Alleen toen MT uit kwam hebben we in het begin een paar keer CC gebruikt. Tot we de instance kenden en daarna was het ook gewoon weer alle mobs aoe'en.

Ik weet nog wel in TBC dat een mage vroeg welk symbool hij most sheepen. Toen heb ik een mob gemarkeerd en gezegd "die moet je sheepen, maar wel even wachten tot het in de consecration staat". :)
Maar laten we erover ophouden : )

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

prutser001 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:05:
[...]

Je zal toch wel een zooitje stonekeeper shards hebben neem ik aan? Lever die in en voor 30shards->2k honor geloof ik, zelf kom ik er niet vanaf laatst nog ~200 van die commendation badges gebruikt kan er nu nog voor een goede 500k honor halen. Leukste is dat die dingen BoA zijn dus als je je altje die net lvl 80 heeft wil gearen pak je gewoon een zut van die dingen, voor (in mijn geval) heb ik wel een leuke set gear met aanvullende stukkies dan zijn ze in ieder geval weer op.. Nadeel is wel dat je ff aan het klikken bent voordat je 1 item hebt waarom er in hemelsnaam een 2seconden cd op zit is me een raadsel.
Heb inderdaad 50 van die dingen gehaald. Dat is zo'n 100k honor in total, maar voor die 3 items heb ik zo'n 145k nodig. Moet nog even 45k bij grinden dan. Is redelijk snel voor elkaar, ik denk een avondje of 3. Met een GS van 5.4 mag ik eindelijk mee met ICC :) Vind sowieso het hele GS verhaal deels bullshit, maar dat is iedereen wel met me eens. Er zit een kern van waarheid in, maar het feit dat ik met pvp items moet lopen kloten om het voor elkaar te krijgen om met ICC mee te mogen...

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ben gisteren begonnen met het runnen van Strat voor de mount van Baron Rivendare. Tot nu toe drie runs gehad en uiteraard nog geen mount (heck, ben al bijna dik een jaar bezig met de Oracles. Klote Yolk) maar ik moet zeggen dat nog best leuk cashen is ook.
Alle groene BoE items gaan naar mijn Hunter om te dissen en de blues zet ik op AH samen het de Runecloth die daar in overvloed dropped. Alle BoP en rest meuk vendor ik.
Alleen met pijn in mn hart afscheid moeten nemen van mijn Dall kroeg.
Wil je het zo snel mogelijk doen dan moet je HS echt in EPL zetten. :'(
DIT is mijn Lvl78 Protpally trouwens. Volgens mij zit ik wel redelijk goed met mijn spec/gear toch? Ben nog niet aan het enchanten en gemmen van mijn gear geslagen. Gezien mijn geringe goldstash ga ik dat pas op lvl80 doen.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Graveheart
  • Laatst online: 20:13

Graveheart

Say what?

Gister even, na m'n daily random op m'n sPriest, een random gepakt op m'n 75 Orc Warrior.

Het werd VH. Uiteraard geen probleem, al eens eerder getankt.
Na de eerste boss, bleek dat ik 2de stond op de Overall DPS lijst.
En dat terwijl ik de laagste level was. (Heb wel wat hierlooms, maar toch...)
Priest had gelukkig geen probleem om me up te houden.
Daarintegen had de 2 Shammies er wel moeite mee om de juiste targets te pakken.
En dan nog beginnen te miepen dat ik beter aggro moet houden. :P

Anyhow, 1 dode, uiteraard een Shammy.
Verder de instance zonder enig probleem uitgelopen.
Doe gewoon lekker 1 random per dag met m'n tankje. Op die manier kan ik iig wat gear halen zodra ik 80 ding. ;)

Dit weekend nog maar even aan de slag voor m'n Elder titel. Klote Elders...

Verwijderd

Welke Character zou ik nemen?

Ben een beginner nog nooit gespeeld mar ik ga hem misschien kopen. ;)

Verwijderd

NeilForeal schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:10:
maar het feit dat ik met pvp items moet lopen kloten om het voor elkaar te krijgen om met ICC mee te mogen...
achja trek je alleen tijdens de ehh GS screening toch dat spul aan en wissel je het zodra het feest start om met je pve spul ;)

ennuh het is als PVEer natuurlijk nooit verkeerd om naast je pve gear ook een pvp setje aan te schaffen toch?

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:14:

Ik speel zelf nog niet zo heel lang (4 maandjes nu) en ik was begonnen met een Paladin. Ik ben heel tevreden met de keus omdat ik er alle kanten me op kan. Een Paladin kan uiteindelijk kiezen of hij tank, (melee) dps of healer wordt. Als je nog meer keus wil hebben dan is Druid misschien een leuke optie want die kan uiteindelijk tank, (melee) dps, (caster) dps of healer worden.

• Ryack
SnoeiKoei schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 17:06:
kara was pre-heroic-nerf in TBC nog niet eens open geloof ik?
Voor zover ik me kan herrineren was KZ de eerste raid instance in TBC en al een tijdje open voor de 2.2 herioc nerf patch. BT is volgens mij al in patch 2.1 geopend.

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:15:
[...]

achja trek je alleen tijdens de ehh GS screening toch dat spul aan en wissel je het zodra het feest start om met je pve spul ;)

ennuh het is als PVEer natuurlijk nooit verkeerd om naast je pve gear ook een pvp setje aan te schaffen toch?
Dat is absoluut waar, zeker omdat mijn 2e spec Shadow is.

Overigens is dat pvp item zoveel beter als mijn conquest 226 item, dat hij meer stam, meer int en meer sp heeft. Daarnaast ook nog eens 60 haste rating. Resilience compleet genegeerd is het dus alsnog prima goed te praten ;) Zelfs PVE-wise ga ik er nog op vooruit. Ik drop hem uiteraard meteen weer als er ergens een 251 of 264 pve item dropt in icc :)

[ Voor 7% gewijzigd door NeilForeal op 25-02-2010 09:23 ]

• Ryack
ImdaMned schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:10:
[...]
In onderstaande bericht insinueer jij toch anders

[...]

Ik weet nog wel in TBC dat een mage vroeg welk symbool hij most sheepen. Toen heb ik een mob gemarkeerd en gezegd "die moet je sheepen, maar wel even wachten tot het in de consecration staat".
Nu ik het terug lees staat het er wel een beetje raar. MT is Magister's Terrace. Die instance is pas aan het eind van TBC geopend. In het begin hebben we die instance zeker nog met CC gedaan. Maar dat was snel voorbij toen we de instance beter kenden.

Al ver voor MT was het mogelijk om goede gear te verzamelen waarmee je gewoon de heriocs outgearde. Hierboven lijkt het net alsof ik pas bij MT ben begonnen.
Ik zit me nu te vervelen op mijn werk, je mag nog even doorgaan. :)
Mogguh allemaal!

Gisteren weer lekker ICC25 ingedoken. We misten wat vast mensen, oa een officer die onlangs gestopt is, dus was even wennen maar binnen notime zat het tempo er weer in. Uiteindelijk om half 9 begonnen vanwege het inswappen van wat nieuwe members om ze te testen, en eigenlijk alles in een keer plat tot aan Putri. Daar hadden we een dps DK die de abo wilde doen voor zijn quest maar dat nog nooit gedaan had, 2x oefenen en het ging goed, maar ph3 was een wipe (1e tank ging meteen dood, daarna wipe op 1%). Kwartier pauze en daarna lag ie ook netjes. Door naar de bloedprinsjes en ook die lagen na 1 try de grond te inspecteren. Vervolgens nog wat tries gedaan op BQL maar we hebben nog te regelmatig iemand die MC'ed is, nog ff oefenen.

Nog een leuke dps neck offspc kunnen looten en ook een tweede Bloodvenom blade (wat is dat toch met die onehanders, vroeger wilde iedereen ze nu niemand meer... nerf mutilate etc :) ) offspec kunnen looten, voor als frost volgende patch weer flink gebuffed wordt. Blijft toch de leukste dps spec vind ik persoonlijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door porn* op 25-02-2010 09:30 ]

Bnet pindle#2913

Verwijderd

NeilForeal schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:23:
Dat is absoluut waar, zeker omdat mijn 2e spec Shadow is.

Overigens is dat pvp item zoveel beter als mijn conquest 226 item, dat hij meer stam, meer int en meer sp heeft. Daarnaast ook nog eens 60 haste rating. Resilience compleet genegeerd is het dus alsnog prima goed te praten ;) Zelfs PVE-wise ga ik er nog op vooruit. Ik drop hem uiteraard meteen weer als er ergens een 251 of 264 pve item dropt in icc :)
ja op pvp items zit over het algemeen aardig wat stamina en als je dan een sprongetje van 226 naar 264 maakt dan merk je dat wel hehe maar zouden meer mensen moeten doen wat pvp gear erbij sparen hoor van veel pvers dat ze een aardig overschot aan die stone keeper's shards hebben en daar kan je naast de heirlooms natuurlijk ook een leuk pvp setje voor halen voor als je een keer een battleground in wil of wintergrasp wil doen..verbetert de speelervaring aanzienelijk ook voor de andere mensen in een BG ;)

Verwijderd

Mijn GearScore is nu 4900+, bestaande uit T9, 5-mans HC gear, volledig gegemmed, nog geen enchants.
Als kitty (druid) sta ik varierend in de top 3 damage. Wanneer ik niet boven aan sta, is er vaak genoeg een DPS-er meer met gear waar ik van ga huilen. Met andere woorden, wil ik ook.

GearScore zegt niet zoveel, net zo min als 'Link Achiev', maar goed, het is een feit, ze kijken er naar.

Waar zou mijn kitty gereed voor zijn qua 10-mans instance?
Linkje naar m'n druid: Cathu.

Wat betreft Garfrost in PoS (HC), wat is de big deal met achter de rocks te staan?
Het enige wat ik doe, terwijl iedereen er altijd achter gaat staan, is full dps en achter Garfrost blijven staan.
De damage stacks doen me niet zoveel pijn en op m'n rug liggen daardoor gebeurd al helemaal niet.

• prutser001

prutser001

deTwisj schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:22:
[...]

Ik speel zelf nog niet zo heel lang (4 maandjes nu) en ik was begonnen met een Paladin. Ik ben heel tevreden met de keus omdat ik er alle kanten me op kan. Een Paladin kan uiteindelijk kiezen of hij tank, (melee) dps of healer wordt. Als je nog meer keus wil hebben dan is Druid misschien een leuke optie want die kan uiteindelijk tank, (melee) dps, (caster) dps of healer worden.
Nadeel van een druid is dat je echt ff door moet bijten naar lvl 20 omdat je dan Cat krijgt, lvl 1 -> 20 zijn echt traag imho(Boosten maakt het makkelijker), ben zelf met een druid bezig nu lvl 35 (speel maar 1 of 2 keer in de week met een vriend van me).
En dat gebruik ik heirlooms+RaF dus voor mij gaat het net wat sneller.
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:14:

Misschien dat je iemand kan vinden die met jouw RaF kan doen? Zullen misschien wel mensen zijn die daarin geintresseerd zijn. Als je iemand vindt stuur hij jouw een 'invite' met een unieke code die ook als 10day trial werkt daarna kun je upgraden en krijgt diegene die jouw uitgenodigd heeft 1 maand extra speeltijd. Je gaat gewoon even lezen welke class jouw intressant lijkt, proberen is er niet echt bij puur omdat je eigenlijk pas leuke spells krijgt op lvl 30-40 om een idee van je class te krijgen.
Ik kan je wel aanraden om een class te nemen die een Hybrid is, zeker omdat je dan gewoon meer opties openhoudt.

Voordelen van RaF
- Summon van/voor je 'maatje' dus 3 x hearthstone per uur.
- 3 x XP
- Voor elke 2 levels die je krijgt kun je er 1 schenken aan degene die je uitgenodigd heeft.
(- Het boosten is echt waanzinnig, met RaF kun je in een grote instance bijna 1,5 tot 2 levels halen zeker als je op het bedoelde level aankomt).

Stel dat jou 'speel maatje' een paar dagen niet kan spelen en jij wel verder wilt kun jij hem levels geven zodat jullie weer gelijk zitten, dit werkt helaas niet andersom, dus als diegene die jouw uitgenodigd heeft vooruit loopt kan hij jouw niets schenken en het maximale level verschil voor de bonus is 3 levels.

- Het grootste voordeel is dat je iemand hebt die ervaring heeft, en dat maakt het een stuk aangenamer als je net begint. Zeker als diegene ook nog eens professions heeft/gold etc, 20slot bags zijn erg fijn op lage levels.
Als diegene ook nog eens voor een boostje kan zorgen krijg je ook nog es leuke items en scheelt dat een hoop gemekker.

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:34:
Wat betreft Garfrost in PoS (HC), wat is de big deal met achter de rocks te staan?
Het enige wat ik doe, terwijl iedereen er altijd achter gaat staan, is full dps en achter Garfrost blijven staan.
De damage stacks doen me niet zoveel pijn en op m'n rug liggen daardoor gebeurd al helemaal niet.
Wowhead is niet helemaal duidelijk in de stack en qua damage, maar het probleem is het party wide te krijgen. Tank heal je wel rustig door, maar als je hele party inmiddels op de 40-50stacks zit ben je gewoon onnodig aan het healen (3 sec achter die steen en het is weg). Zeker in combo met die skill die hij doet, chilling wave ofzo, 2000 base dmg.

• prutser001

prutser001

Nadeel dat ik wel ondervonden heb is dat soms die Saronite Boulders niet werken, de debuff gaat vrolijk door maar als healer krijg je een LoS melding, ookal liggen er 4 van die Boulders naast elkaar krijg je de debuff gewoon niet weg. En als ik het goed heb, de 'Deep Freeze' debuff laat in 1 keer alle stacks knallen dus als je ~20 stacks hebt x ~2k? dmg = dood.

Verwijderd

goeiemorgen allemaal.ben sinds gister maar weer eens begonnen maar kom er nog niet helemaal uit met paly tank ik begrijp nog niet helemaal wat me stats moeten zijn als ik ook goed wil gaan tanken+ gear voor zowel heroics als raids. De makkelijkste heroics kan ik wel doen dat is nog niet echt een probleem die gaan goed maar als ik b.v. de nieuwe heroics ga doen kan ik bijna geen aggro houden.raids heb ik nog niet geprobeert omdat dat nu toch nog niet helemaal wilt gaan lukken+ nog ff geen tijd. Weet iemand mischien een guide of kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen. heb een link naar armory erbij gezet maar dit is met me dps gear aan.

thnx alvast

http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Mazrigos&cn=Assanon

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 14:53
Doubting if I should start playing WoW again...
Verdien nu meer dan halfjaar/jaar geleden.
En ik had ff een break nodig, meer mensen herkennen dat wel denk ik :p
Maar heb nu wel weer zin. Zou ik het doen :p ?

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

Ik denk dat je ben uitgelogt met de retri spec, je gear is allemaal retri :+

Agro probleem is veelal een dps die los gaat voordat jij uberhaubt threath kan opbouwen, of de verkeerde. Pala heeft diverse skills om toch weer agro te pakken, gebruik ze ook :) (single target taunt en die righteous defense).

Persoonlijk, en die discussie is er al een tijd, heb ik op trashmobs altijd Seal of Command ipv Seal of Corruption, de initiele threat is wat sterker en blijft werken als je gewoon melee mept.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gisteravond toch wel moeten grinneken, ik ben momenteel de enige op de server die alle ICC recipes heeft voor blacksmithing en er werd gezocht in /trade naar een blacksmith die ICC patterns had, dus ik reageer met het linken van mijn professions.

Alles goed en wel zijn HS was op cooldown dus ik kwam wel even richting IF ( ging toch daarna richting bed ) dus ik trade hem en krijg opeens een whisper hoe hij zeker weet dat ik hem niet belazer, waarop ik nog heel droog antwoord dat weet je niet maar kom je zo achter. Hij dus nog steeds aarzelen om het wel of niet te doen, hij vroeg nog even wat ik wou hebben voor het craften waarop ik antwoorde wat jij geschikt vind als bedankje.

Nou na lang twijfelen heeft hij me toch maar getrade en ik craft netjes het item en trade hem terug naar hem waarop hij 500g in het boxje plaatst en op okay drukt ik denk het is natuurlijk al laat dus ik vraag hem even of dat wel correct is, waarop hij nogal schrikkerig reageerd met is het niet genoeg dan. Ik zeg jawel maar das best een flinke tip , hij vond dat dus geschikt en vond het geen probleem. Ik netjes ook op okay gedrukt en de beste jongen was me letterlijk eeuwig dankbaar want binnen 3 dagen hij ik alle melee plate dps en tanks voorzien van ICC craftables in zijn en kreeg er allemaal 500g per stuk voor ( hun mats natuurlijk ).

Het bestaat dus toch nog gewoon oprecht blije mensen als je ze ergens mee helpt.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:45:
[...]

Interesseert me niet. Diezelfde puggers willen daarna ook meteen instappen in raids, zonder enige kennis van hun class en crowd control. En Blizzard gééft ze die raids, maakt alle encounters wel erg verdomde makkelijk, een paar bosses uitgezonderd. Tuurlijk zijn er heroics, maar daar heeft niemand meer zin in als ze de bazen al eerder gekilld hebben...
Zo moeilijk was het in vanilla en TBC nou ook weer niet. Toegegeven, het is wel steeds makkelijker geworden maar vroeger waren fights vooral lastig omdat er veel bugs in het spel zaten, of omdat je bijv. geen resist gear genoeg had.

(Vanilla raider hier)

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ShadowBumble schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:16:
Gisteravond toch wel moeten grinneken, ik ben momenteel de enige op de server die alle ICC recipes heeft voor blacksmithing en er werd gezocht in /trade naar een blacksmith die ICC patterns had, dus ik reageer met het linken van mijn professions.

...

Het bestaat dus toch nog gewoon oprecht blije mensen als je ze ergens mee helpt.
Ja zo werkt dat, ik heb ten tijde van TBC een aantal keer Mongoose en nog wat van zulke raid-recipe chants laten enchanten op nieuwe loot, telkens door dezelfde gast... Hij zat in een end-game raiding guild met goede naam, scheelt ook al. Hij vroeg geen fee en ik vond hem de eerste keer gewoon via trade. Die eerste keer bleek hij betrouwbaar genoeg :P dus toegevoegd op mijn friend list, later kon je er notes bij plakken (handig, meteen een note erbij met betrouwbare mongoose chanter) en ik heb nog een keer of zeven van zijn service gebruik gemaakt geloof ik, telkens met een ongevraagde maar welkome fooi. Zolang hij niet in BT of SWP ofzo zat was hij wel ff bereid om in Shatt af te spreken.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:21:
[...]
Zo moeilijk was het in vanilla en TBC nou ook weer niet. Toegegeven, het is wel steeds makkelijker geworden maar vroeger waren fights vooral lastig omdat er veel bugs in het spel zaten, of omdat je bijv. geen resist gear genoeg had.

(Vanilla raider hier)
Sorry geen resist gear was destijds een big no no als je het niet had was het eigenlijk je healers alleen maar onnodig opzadelen met extra pressure. in TBC was het echt wel stukken moeilijker om te upgearen puur vanwege de effort die je erin moest stoppen.

Levencyclus van een nieuwe Lv70 tank :
- Normals farmen voor je Rep ( destijds exalted nodig om heroics te doen )
- Daarna Heroics farmen voor je Gear
- Attuments doen voor je Raid Instances

Dat koste veel meer moeite dan tegenwoordig met rent met een alt dagelijk een HC farmed wat emblems stapt in op de 1 na hoogste tier met een vleugje van de hoogste tier en gaan.

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 14:53
ShadowBumble schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:16:

Alles goed en wel zijn HS was op cooldown dus ik kwam wel even richting IF ( ging toch daarna richting bed ) dus ik trade hem en krijg opeens een whisper hoe hij zeker weet dat ik hem niet belazer, waarop ik nog heel droog antwoord dat weet je niet maar kom je zo achter. Hij dus nog steeds aarzelen om het wel of niet te doen, hij vroeg nog even wat ik wou hebben voor het craften waarop ik antwoorde wat jij geschikt vind als bedankje.

Nou na lang twijfelen heeft hij me toch maar getrade en ik craft netjes het item en trade hem terug naar hem waarop hij 500g in het boxje plaatst en op okay drukt ik denk het is natuurlijk al laat dus ik vraag hem even of dat wel correct is, waarop hij nogal schrikkerig reageerd met is het niet genoeg dan. Ik zeg jawel maar das best een flinke tip , hij vond dat dus geschikt en vond het geen probleem. Ik netjes ook op okay gedrukt en de beste jongen was me letterlijk eeuwig dankbaar want binnen 3 dagen hij ik alle melee plate dps en tanks voorzien van ICC craftables in zijn en kreeg er allemaal 500g per stuk voor ( hun mats natuurlijk ).

Ja idd, ik had dat zelf altijd als ik een paar lockboxes had. Dan was het flink zoeken opeens naar een rogue :p Altijd ook netjes getipt, ook al willen ze er nix voor :)

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

SinergyX schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:59:
[...]

Wowhead is niet helemaal duidelijk in de stack en qua damage, maar het probleem is het party wide te krijgen. Tank heal je wel rustig door, maar als je hele party inmiddels op de 40-50stacks zit ben je gewoon onnodig aan het healen (3 sec achter die steen en het is weg). Zeker in combo met die skill die hij doet, chilling wave ofzo, 2000 base dmg.
Maw gewoon nuken die boss tot ie naar z'n nisje loopt - hiden achter steen, debuffs weg - weer vrolijk doornuken. Beste ez toch :)

Bnet pindle#2913

porn* schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:33:
Maw gewoon nuken die boss tot ie naar z'n nisje loopt - hiden achter steen, debuffs weg - weer vrolijk doornuken. Beste ez toch :)
Inderdaad is hij vrij makkelijk, ging enkel over de vraag waarom je achter die steen zou zitten.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
RyackWerk schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:56:
SL en ook SH waren de end level heriocs en een stuk moeilijker dan bijvoorbeeld SP. Nee die hebben we in het begin zeker niet zonder CC gedaan.
Je zegt in je bericht dat TBC makkelijk was en je alleen in MGT af en toe CC gebruikt hebt. Je zegt nu wat anders. Prima, maar dan hoop ik dat je snapt waarom mensen reageren met een "yeah right" reactie.

https://niels.nu

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Ben sinds tijdje MGT pet aan het farmen geweest
1ste run meteen de mount :S ongveer zo'n 2 weken zo,
was Dinsdag eindelijk zo ver, had op internet gelezen dat je mojo kon solo farmen.
dus op naar zul'aman, nog geen 15 sticcks verder had ik de mojo al :D
Grand total zit nu op 121 pets.
Heb ook de pluche pets alvast besteld al is eigenlijk maar voor de ingame versie.
de pluche versie zal ergens in kliko belanden tenzij iemand anders ze wil hebben.
Zijn beide weggeven
Nu begonnen met de 2 laatse grindable de 2 fishing pet de Rat + Sandcrap.

Qua gear ben ik klaar met icc :o er niks meer nutig te halen (voor de bazen die wij op farm hebben)
Oke moet nog 7 badges for de Libram (maar dat deze week done), en eigenlijk raid bijna alleen maar met 200 str versie
Onder tussen behoorlijk holy set bij elkaar gefarmed, ook spoedig maar eens gaan proberen.
Denk dat als even zin/tijd heb een reti set in elkaar brei, zodat weet wat daar wil in upgrades.
I <3 Paladin op solo grinable. maar in raids ga steeds meer ergeren aan sommige andere tanks (taunt @!!#!)
Soms heb gewoon even geen zin in gezeur van al die andere dat je in hun ogen niet goed doet. (te langzaam, te snel (ja blijkbaar kun je ook te snel als tank willen terwijl niemand dood is en healers gewoon vol mana zitten) #@$E)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:13:
Ik denk dat je ben uitgelogt met de retri spec, je gear is allemaal retri :+

Agro probleem is veelal een dps die los gaat voordat jij uberhaubt threath kan opbouwen, of de verkeerde. Pala heeft diverse skills om toch weer agro te pakken, gebruik ze ook :) (single target taunt en die righteous defense).

Persoonlijk, en die discussie is er al een tijd, heb ik op trashmobs altijd Seal of Command ipv Seal of Corruption, de initiele threat is wat sterker en blijft werken als je gewoon melee mept.
oke dat is wel een goeie gebruikte zelf altijd seal of corruption zal het vanaaf eens proberen.

maar weet iemand mischien een goeie guide voor een tank paly heb er een aantal gevonden maar ben nog niet helemaal tevreden. 8)7

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Teunis schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:43:
Heb ook de pluche pets alvast besteld al is eigenlijk maar voor de ingame versie.
de pluche versie zal ergens in kliko belanden tenzij iemand anders ze wil hebben.
Die pluche dingen zijn juist ook leuk man die moet je niet wegmieteren

Verwijderd

ik ben Geintereseert in de gryphon hatchling :D zou hem graag willen adopteren en een goed tehuisje aan willen bieden in mijn Alliance Altaartje :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 10:59 ]

• Ryack
Hydra schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:41:
[...]
Je zegt in je bericht dat TBC makkelijk was en je alleen in MGT af en toe CC gebruikt hebt. Je zegt nu wat anders. Prima, maar dan hoop ik dat je snapt waarom mensen reageren met een "yeah right" reactie.
Ik heb nergens gezegd dat het vanaf het begin af aan makkelijk was. Mensen hebben gewoon aangenomen dat ik dat bedoelde. Ook moet je niet vergeten dat in TBC prot pallies de aoe tanking class was.

Nadat je KZ gear had werden de heriocs stukken makkelijker. Betere gear betekent minder CC in heriocs. Zeker de instap heriocs waren al snel goed te doen.

MGT was in het begin wennen omdat het nivo van de instance veel hoger was dan alle heriocs tot dat moment. Vandaar mijn opmerking over de CC in MGT.

[ Voor 10% gewijzigd door Ryack op 25-02-2010 11:01 ]

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik ben momenteel mijn Enhancement Shaman aan het gearen en gebruik nu de prio rotatie: Flame Shock, Stormstrike, Lava Lash en bij 5 MW stacks afhankelijk van single of multi target de instant Bolt. Verder gebruik ik Fire Nova alleen bij meerdere targerts. Met de gear die ik nu heb zit ik op ongeveer 2.5 k dps.

Is mijn prio rotatie en is de hoogte van mij dps goed? Mijn character: http://eu.wowarmory.com/c...?r=Dragonblight&cn=Exonii

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Nieuwe week, nieuwe kansen (mbt raids). Gisteren nog tijd gevonden om VoA10+25 op m'n mage te doen en VoA10 op m'n paladin. Jammergenoeg wederom geen gratis t10. Dit zet mij wel voor een kleine dilemma. Ik wil namelijk 2t10 op mijn mage zien te krijgen maar zit te twijfelen of ik de goedkope t10 moet pakken of langer moet wachten voor de duurdere. Ik heb nu een kleine 100 frost emblems en zit dus redelijk dicht bij de shoulders/hands combinatie (120 emblems). Je zal natuurlijk zien dat wanneer ik die hands haal hij in VoA dropped. Daarom zit ik te twijfelen of ik niet beter head/shoulders of shoulders/body kan halen, maar dat kost wel een 35 frost emblems meer (155 emblems).

Keuzes, keuzes.

• Ryack
SinergyX schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:13:Persoonlijk, en die discussie is er al een tijd, heb ik op trashmobs altijd Seal of Command ipv Seal of Corruption, de initiele threat is wat sterker en blijft werken als je gewoon melee mept.
Heb je enig idee hoe groot het verschil is tussen command en corruption? Ik gebruik corruption voor trash, heb nog steeds niet de tijd genomen om command te proberen. Op dit moment heb ik geen problemen met aoe threat, maar als het beter kan is het mooi meegenomen.

Weet jij hoeveel extra mobs je kunt raken met command? Is het maximaal 2 of werkt het ook met HotR, zodat je voor iedere HotR target nog eens 2 extra raakt?

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:34:
[..]

Totdat je een frostshock op je donder krijgt met 20 stacks van die debuff. /wave deadkitty :>

--refreshen is een kunst. Moet ook niet denken dat ik na een overlegje ongestraft terug kan komen bij mijn PC en dat er dan nog niet gepost is :P

[ Voor 12% gewijzigd door Blistimo op 25-02-2010 11:10 ]

D3 char(s)

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 15:11

chromeeh

the Gnome

Neeh! Dan wil ik ze wel adopteren...
Die pluce beestjes zijn liev O+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
ShadowBumble schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:47:
[...]
Die pluche dingen zijn juist ook leuk man die moet je niet wegmieteren
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:52:
[...]
ik ben Geintereseert in de gryphon hatchling :D zou hem graag willen adopteren en een goed tehuisje aan willen bieden in mijn Alliance Altaartje :P
Zie pm's. (voor andere beide pluche pets zijn weggegeven)

[ Voor 23% gewijzigd door Teunis op 25-02-2010 11:13 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Verwijderd

Teunis schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:13:
Zie pm's. (voor andere beide pluche pets zijn weggegeven)
Mijn dank grenst aan honsdolheid :) alvast super bedankt man!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
SinergyX schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:59:
[...]
40/50 stacks is dodelijk voor cloth.
De frost is een DOT, die stacked. Elke DOT doet 200 damage, dus als iedereen 20 stacks heeft krijgt de party elke 1-2 sec 4k damage per persoon voor zijn kiezen. Deze informatie heb ik gevonden op MMO-champions. Ik ga ervanuit dat het base-damage is wat gemitigreerd wordt door armour.

Ik weet niet wat de stacks doen in combinatie met chilling wave.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:14:
[...]

Mijn dank grenst aan honsdolheid :) alvast super bedankt man!
Hierbij sluit ik mij volledig aan :D Bedankt man

Verwijderd

Bedankt voor zo een Snelle reactie Guys' zo te horen is een Paladin wel goed dus ik denk dat het hem Wordt als ik ga spelen natuurlijk.

Er zijn zoveel MMORPGS xD

Thnx for the Help' God Bless y'all
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.