[Warning incomming wall of text!]
Zooo Goeiemorgen nog Trouwens

Gisteren Stond onze Guild op WoW.com bij "The Classifieds"
en ze hadden ons recruiting's berichtje voorzien van zo'n leuke Tagline dat we besloten hebben hem als een Soort van motto te gaan gebruiken : "An Island of PvP in a PvE World"
komen trouwens weer nieuwe changes de voorheen engineer only vanity pets worden BOE! het gaat om de pet bombling en LiL'smokey

leuk nieuws voor de verzamelaars die het er niet voor over hadden om engineering te LvLen om die pets te scoren..
tevens is de Celestial Dragon als vanity pet toegevoegd aan de game files,nog niet bekend hoe of wat maar ziet er leuk uit!
Ook leuk nieuws voor de Mount verzamelaars :de "Celestial Steed" is toegevoegd aan de gamefiles,wow.com had bij schrijven nog geen screenies maar gaat er vanuit dat het een soor van "Pegasus"achtige mount gaat worden (paard met vleugels) vrij uniek en cool dus!
nou eventjes maar ff deze post editten voor het gebruikelijke dagboekje anders worden het wel heel veel posts van mezelf achter elkaar haha:
Gisteren voornamelijk druk geweest weer in Isle of Conquest en door het gebrek van matches die al bezig waren zaten we bijna constant met 10-15 guildies in dezelfde battleground wat ons weer een aantal members opleverde,ikzelf hield me met ongeveer 5 man bezig met het verdedigen van het fort en was voornamelijk bezig als gunner,echt geweldig dat je naast de gewone alround munitie die de guns in wintergrasp hebben ook beschikking hebt over een soort van brandbommen wat een aantal keer een /yell van de beroemde one liner uit saving private ryan: "Dont shoot..Let em burn!" opleverde hehe maar belangerijkste we hadden weer veel lol samen en het leverde weer een mooie bom honor en achievements op voor een aantal guildies!
daarna tegen al onze pvp principes in wat aan pve gedaan haha ik heb mn tank offspec aangeslingerd en we zijn een aantal Heroics ingedoken om een paar nieuwe DK,Pally & warrior alts van een instap wapen te voorzien voor gebruik in pvp (uit de pit of saron & Toc5)
daarna met een belachelijk 2vs2 team de arena ingedoken (Retridin & Arms warrior) met niet al teveel verwachtingen aangezien het gewoon een "for the points" team is,we hebben 10 potjes gedaan en toch nog op een 450+ rating uitgekomen haha maar dat wil dan ook wel aangezien we beiden boven de 1000 Resilience zitten

daarna nog met ons 3vs3 team de arena ingegaan en daar kregen we gewoon 3 gratis overwinningen..was namelijk een horde team wat deelnam in hun ondergoed en al dansend in de pan werd gehakt door ons haha
verder nog even wezen shoppen en wat Wrathfull&Relentless spul gekocht en wat Gems&enchants veranderd,wil mn pally rond de 30k hp en rond de 30% crit strike rating houden en de rest in Str gooien wat mij voor iedere puntje strength 2.3 attack power opleverd

ook nog met 10 man wintergrasp gejoined in een verdedigend potje alwaar we door het gebruik van ventrillo onze acties coordineerden en apart opereerde van de rest vd raid groep aangezien we eerst op tower jacht waren en daarna systematisch steeds de workshops veroverden

was echt een perfecte match en we hadden er veel plezier in vooral met het resultaat

daarna keek ik op de klok en zag ik dat het alweer bedtijd was geweest en bedankte ik iedereen vriendelijk voor het heroish optreden en de fun en deed ik mn oogjes dicht om ze om 04.00 weer open te doen haha
[
Voor 58% gewijzigd door
Verwijderd op 25-02-2010 07:56
]